Forum » Na cesti » Avto za daily commute 140km
Avto za daily commute 140km
Sheteentz ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se zelis vozit kot gospod, vzami citroena c5.
Se podpišem pod tole. Kakšen Citroen C5 s hidravličnim vzmetenjem zna pridet smešno poceni. 1.9 dizl s 140KM je prava ladja udobja.
hojnikb ::
In koliko teh BMWjev, ki jih vidiš z dvignjenimi havbami, je prišlo rabljenih in zjahanih iz uvoza v roke ljudem, ki nimajo niti za vzdrževanje bicikla, kaj šele avta malo bolj prestižne znamke?
Koliko pa pride drugih avtov iz uvoza, ki se vozijo sami namesto na vleki?
Sorry, ampak avtu, ki mu po 150k km utrga ketno in ki mu grozi požar zaradi EGR-ja, težko rečeš drugega kot to, da je jajc. Enako, kot so jajc VW-jevi 1.2 in 1.4 TSI, pa Renojev 1.2 TCE.
če bi kdo kdaj mogoče poslal avto na odpoklic (za egr hladilnik, ki povzroča požaje, je sedaj množični odpoklic) tut nebi škodl.
Ketno je pač treba tretirat kot jermen in menjaš do 200kkm, pa ni težav, tako kot pri vsaki drugi znamki.
Invictus ::
Sorry, ampak avtu, ki mu po 150k km utrga ketno in ki mu grozi požar zaradi EGR-ja, težko rečeš drugega kot to, da je jajc. Enako, kot so jajc VW-jevi 1.2 in 1.4 TSI, pa Renojev 1.2 TCE.
Noben BMW, ki je uvožen iz Nemčije, nima realnih 150kkm. Najbrž jih ima tam 400+ kkm... In vse prevrteno...
http://goo.gl/2YuS2x
-valvoline- ::
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se zelis vozit kot gospod, vzami citroena c5.
Se podpišem pod tole. Kakšen Citroen C5 s hidravličnim vzmetenjem zna pridet smešno poceni. 1.9 dizl s 140KM je prava ladja udobja.
Dokler tista hidravlika ne crkne, in ne začne žreti olja...
In ko ni denarja za vzddrževanje, crkne kot ostali...
http://goo.gl/2YuS2x
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
Men se zdi da je skoda prehitela vw po vzdrzljivosti avtov sploh pa plocevine. Octavia, yeti, superb pa tudi fabia, to je prakticno neunicivo, plocevina tudi extra odporna rjavenju.
kako bo svoj lastni koncern prehitela?
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Men se zdi da je skoda prehitela vw po vzdrzljivosti avtov sploh pa plocevine. Octavia, yeti, superb pa tudi fabia, to je prakticno neunicivo, plocevina tudi extra odporna rjavenju.
kako bo svoj lastni koncern prehitela?
Tega pa vprasat sefa vw, vsak majster ti bo potrdil da je skoda trenutno najboljsi vag.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Sheteentz ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se zelis vozit kot gospod, vzami citroena c5.
Se podpišem pod tole. Kakšen Citroen C5 s hidravličnim vzmetenjem zna pridet smešno poceni. 1.9 dizl s 140KM je prava ladja udobja.
Dokler tista hidravlika ne crkne, in ne začne žreti olja...
In ko ni denarja za vzddrževanje, crkne kot ostali...
Kolikokrat ti je že crknila hidravlika in ti je žrlo olje? :)
-valvoline- ::
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se zelis vozit kot gospod, vzami citroena c5.
Se podpišem pod tole. Kakšen Citroen C5 s hidravličnim vzmetenjem zna pridet smešno poceni. 1.9 dizl s 140KM je prava ladja udobja.
Dokler tista hidravlika ne crkne, in ne začne žreti olja...
In ko ni denarja za vzddrževanje, crkne kot ostali...
Kolikokrat ti je že crknila hidravlika in ti je žrlo olje? :)
Meni ne, kolegu je pa že začel. Ga je hitro prodal...
Hidravklika ne more crknit? Da nehi no. Pa Francozu...
http://goo.gl/2YuS2x
Sheteentz ::
Saj če ti po cca 200 jurjih prevoženih odpove kakšen klasičen amortizer tudi ne delaš panike. Zamenjaš in boli te kurac.
m0LN4r ::
Tejle poceni "suv" imajo najslabse podvozje od vseh oz. niso dobri za nic, ali so pretrdi, predvsem zadnje vzmetenje je poceni, neodzivno, ali pa se spet zibajo prevec po nepotrebnem.Da se komot vozis 140+ tudi v vetru pa bolj dinamicno prehitevas razne dusterje za tovornjaki
Typo? Si mislil 240+?
Pri 140+ na AC pa res ni problem body roll. Mogoce za kaksnega terenca (suv to ni) ampak teh se itak ne niza:)
Skratka so napol prazen kozarec. Pa sem se peljal v njih, za kozlat.
Pa se to sedenje visje kot na traktorju je kr cudno, sej pa nihce ne gleda, kaj se dogaja 2 metra pred havbo na AC.
Prvo kaj nardis v "suv" da si spustis sedez, pa cel avto za 25mm.
Sicer ni znanstvena metoda ampak zadnje čase na odstavnih pasovih z dvignjeno havbo videvam največ BMW-jev. Prejšnji teden pa je en zadimil celo Celovško pri obvoznici, ko mu je potegnilo olje v cilindre. Da o tem, kolikim utrga ketno in koliko jih zagori zaradi EGR-ja, sploh ne začnemo. Sorry, zame je BMW jajc, ki ga vleče naprej samo stara slava.pri 500kkm in brez vzdrzevanja se res dogajajo take fore
baba cula, baba rekla, bos ti ze vedelIn koliko teh BMWjev, ki jih vidiš z dvignjenimi havbami, je prišlo rabljenih in zjahanih iz uvoza v roke ljudem, ki nimajo niti za vzdrževanje bicikla, kaj šele avta malo bolj prestižne znamke?
Koliko pa pride drugih avtov iz uvoza, ki se vozijo sami namesto na vleki?
Sorry, ampak avtu, ki mu po 150k km utrga ketno in ki mu grozi požar zaradi EGR-ja, težko rečeš drugega kot to, da je jajc. Enako, kot so jajc VW-jevi 1.2 in 1.4 TSI, pa Renojev 1.2 TCE.
-valvoline- je izjavil:
Ce ze francosko potem definitivno p508 ali zadnja verzija 407, obvezno brez hidravlike.mas ti neke cudne majstre, jaz bi tudi to govoril, ce prinasa najvec kruha v delavnico
-valvoline- je izjavil:
Men se zdi da je skoda prehitela vw po vzdrzljivosti avtov sploh pa plocevine. Octavia, yeti, superb pa tudi fabia, to je prakticno neunicivo, plocevina tudi extra odporna rjavenju.
kako bo svoj lastni koncern prehitela?
Tega pa vprasat sefa vw, vsak majster ti bo potrdil da je skoda trenutno najboljsi vag.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se zelis vozit kot gospod, vzami citroena c5.
Se podpišem pod tole. Kakšen Citroen C5 s hidravličnim vzmetenjem zna pridet smešno poceni. 1.9 dizl s 140KM je prava ladja udobja.
Dokler tista hidravlika ne crkne, in ne začne žreti olja...
In ko ni denarja za vzddrževanje, crkne kot ostali...
Na mojem je se prva hidravlika in ima 240, edino pumpa se je menjala na velikem servisu.
Pa tudi ko bo treba menjati, ni to taki strosek. Ne vem, ce te ne pride drazje klasično vzmetenje.
Dolocene stvari pac moras preverit, da nimas prevelikih stroskov, drugace pa ni neki bav bav.
Saj tudi nakup bemfle ni zgresen, ce ves kaj kupuješ.
WizzardOfOZ ::
In zakaj bi kupil Dusterja (spet 2 generaciji star Clio) če lahko dobiš za malo več Vitaro.
Ker je duster v vsem boljši od vitare.
WizzardOfOZ je izjavil:
OP, kar novo dacio duster vzami. V vsakem vremenu in v vseh razmerah na cesti se pelješ udobno, sediš visoko in imaš dober pregled nad cesto in ostalimi udeleženci, redno servisiranje je dost poceni, pa na splošno ti avti zelo malo crkujejo. Veliko manj kot pregovorno kvalitetno narejena nemška vozila.se ne strinjam, pa na AC je boljs met nizji avto, se boljs mal spuscenga z trsim vzmetenjem.
Ja, za prazne avtoceste. Ko se moraš pa vsak dan med 60 in 80 cijazit po naših avtocestah, je pa veliko bolj udoben duster.
Dacia duster je za dedke se vozit po npr. gorickem.
Ko ga boš enkrat vozil po kakem makadamu ali zasneženi cesti, boš spremenil mnenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Sheteentz ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se zelis vozit kot gospod, vzami citroena c5.
Se podpišem pod tole. Kakšen Citroen C5 s hidravličnim vzmetenjem zna pridet smešno poceni. 1.9 dizl s 140KM je prava ladja udobja.
Dokler tista hidravlika ne crkne, in ne začne žreti olja...
In ko ni denarja za vzddrževanje, crkne kot ostali...
Na mojem je se prva hidravlika in ima 240, edino pumpa se je menjala na velikem servisu.
Pa tudi ko bo treba menjati, ni to taki strosek. Ne vem, ce te ne pride drazje klasično vzmetenje.
Dolocene stvari pac moras preverit, da nimas prevelikih stroskov, drugace pa ni neki bav bav.
Saj tudi nakup bemfle ni zgresen, ce ves kaj kupuješ.
Na mojem C5 2008 je še vsa hidravlika delujoča pri 320k. Edina stvar, ki je zajebavala, je bil zadnji senzor višine. Ročica, ki je pritrjena na stabilizator, in t-bone, sta bila popolnoma zarjavela in posledično nista prenašala premikov do senzorja. Razdrl, malo pošmerglal, podmazal in stvar spet deluje.
tomazic89 ::
Iščem najbolj ekonomično varianto za avto
Long story short: to ni BMW.
BMW se kupi nov, ali malo rabljen z realnimi km in znano servisno zgodovino - tega pa v tvojem budgetu ni.
Ker pa je popularen med mularijo, ima ogromno BMW-jev lastnike, ki avta ne servisirajo ustrezno (bodisi zaradi $$, bodisi, ker so pac "capci" in ga bodo itak prodali naprej, ko ga vsi na vasi vidijo)... na ta racun tudi vecina (dragih) okvar.
Pa ni "baba cula baba rekla", si lastim dva. 3er je bomba all rounder in za daily commute (80km v mojem primeru). Za 140km AC bi pa ze gledal petico pomojem.
Gambino ::
Iščem najbolj ekonomično varianto za avto
Long story short: to ni BMW.
BMW se kupi nov, ali malo rabljen z realnimi km in znano servisno zgodovino - tega pa v tvojem budgetu ni.
Ker pa je popularen med mularijo, ima ogromno BMW-jev lastnike, ki avta ne servisirajo ustrezno (bodisi zaradi $$, bodisi, ker so pac "capci" in ga bodo itak prodali naprej, ko ga vsi na vasi vidijo)... na ta racun tudi vecina (dragih) okvar.
Pa ni "baba cula baba rekla", si lastim dva. 3er je bomba all rounder in za daily commute (80km v mojem primeru). Za 140km AC bi pa ze gledal petico pomojem.
Ne, ne, kvaliteta BMW-ja je padla in so daleč od tega kar so nekoč bili. BMW ima za sabo v zadnjih 10 letih kar veliko serijskih napak, slaba kakovost materialov, itd.
Sparkxl ::
Kak pa nekomu v to temo uspe spravit bmwja, pa mi ni najbolj jasno. Jih je bilo pri hiši kar nekaj in vsi so imeli skupno točko: stroškovne jame brez dna. Bencinarji še ne toliko, dizli pa polom. Na 2 crkjena turbina pred 80k km, da šob, egr in vsega ostalega 3 črkovnega potrošnega materiala niti ne naštevam.
Tsi motor, ki vsem crkuje, ki ga nimajo, je glede stroškov komedija. Tak malo me vzdrževanje še nikoli ni stalo, predvsem pa nič ne crkne.
-valvoline- ::
TheBlueOne ::
-valvoline- je izjavil:
Pri novejsih so verige spet zamenjal z jermenom tak da so buletproof.
Nov 320d ima OK motor?
Sparkxl ::
-valvoline- je izjavil:
Tsi so imel tezavo z verigami in sponarji, nekateri z zapacanimi ali obrabljenimi batni obrocki. To se dogaja zarad neumnega podaljsevanja servisnih intervalov ter uporabo prevec 'tankih' olj 0w ter 5w ki slabo podmazujejo. Z 5w-40 in pravocasno menjavo na 10kkm/1 leto bo vsak tsi naredil najmanj 500kkm. Pri novejsih so verige spet zamenjal z jermenom tak da so buletproof.
Ja res hvala da si me poučil, pa saj ne da se to napiše v vsako temo na vsakem forumu v zadnjih 10 letih vsaj 2x. Za ziher. Da se ve.
Aja pri novejših so že menjali? Torej je vse, kar je od 2012 dalje, za tebe novejše? Ker od 2012 keten v tsijih več ni. Ampak ne, vsakič ko kdo kaj vpraša o tsi, se takoj pojavi prvi forumski mehanik: pazi!!! Tsi so imeli probleme s ketno!!!!
Veš kaj je zanimivo? Pri vw je to bila napaka, ki so jo hitro odpravili, pri bmw je to feature, ker ga skoraj da ni motorja, ki nima problema s ketno. Pa ne 2012, ampak danes!
Test 335i F30 - smeće da većeg nema!
Test najnovijeg govna iz Minhena
Bmw je že dolgo polizdelek, jaz sem imel to smolo, da me je drago stalo, dokler sem prišel do tega spoznanja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
-valvoline- ::
TheBlueOne je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Pri novejsih so verige spet zamenjal z jermenom tak da so buletproof.
Nov 320d ima OK motor?
Ne spremljam bmw sceno. Zame je edini zanimiv bmw serija 1, izkljucno bencinar (lpg/cng). BMW ne zna dizl naredit, drago za vzdrzevanje, nezanesljivo. Edino kar velja je 330d/530d sestak, v slo se ne splaca ker je draga registracija za vse cez 2.5. Audi je vedno boljsa izbira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Sparkxl ::
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TheBlueOne ::
-valvoline- je izjavil:
BMW ne zna dizl naredit, drago za vzdrzevanje, nezanesljivo. Edino kar velja je 330d/530d sestak, v slo se ne splaca ker je draga registracija za vse cez 2.5. Audi je vedno boljsa izbira.
Naceloma velja bencinski sestak, ce si pravi entuziast. Drugace je bil meni ravno 320d edini res zanimiv dizel za vozit, seveda v rangu do nekje 200 konjev..
-valvoline- ::
TheBlueOne je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
BMW ne zna dizl naredit, drago za vzdrzevanje, nezanesljivo. Edino kar velja je 330d/530d sestak, v slo se ne splaca ker je draga registracija za vse cez 2.5. Audi je vedno boljsa izbira.
Naceloma velja bencinski sestak, ce si pravi entuziast. Drugace je bil meni ravno 320d edini res zanimiv dizel za vozit, seveda v rangu do nekje 200 konjev..
Tist pa itak, dizl nima kaj pocet pod bmwjevim pokrovom, to pa ja :v
Sparkxl ::
TheBlueOne je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
BMW ne zna dizl naredit, drago za vzdrzevanje, nezanesljivo. Edino kar velja je 330d/530d sestak, v slo se ne splaca ker je draga registracija za vse cez 2.5. Audi je vedno boljsa izbira.
Drugace je bil meni ravno 320d edini res zanimiv dizel za vozit, seveda v rangu do nekje 200 konjev..
Meni tudi, dokler ni turbina šla papa. Ampak o tem se na forumih ne govori, ker to je kodeks. Ko apple, it just works.
Jaz sem prišel do spoznanja, da se mi tipični bmw fahrer smili. Zakaj? Ni govora o tistih ki imajo kaj pod palcem, ampak o povprečju.
Povprečna plača je v slo okrog jurja. Domet za nakup avta je v povprečju 15-20k. In si pred dilemo: novi polo, ali zgonjen bmw dizl iz nemčije. V slednjem primeru si ga z vzdrževanjem neyebal, ker to stane kar lepo. Zato se mi smilijo. Ker potem malo manj jejo, morje pa je samo en tedn na pavšal od bratranca v kempu v istri
-valvoline- je izjavil:
So tsi motorji na verigo tudi iz l.2015/16. Ce ne pri vw, skode ziher majo. Tista veriga pa tut ni nek hud bav bav, nabavis lahko aftermarket modificirano in ojacano ki bo lahko zdrzala do konca.
Aja ziher imajo? Internet pravi da so vsi takratni tsiji dobili 2012 makeover. In dvomim da bi producirali 2 verzije naenkrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
-valvoline- ::
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
BMW ne zna dizl naredit, drago za vzdrzevanje, nezanesljivo. Edino kar velja je 330d/530d sestak, v slo se ne splaca ker je draga registracija za vse cez 2.5. Audi je vedno boljsa izbira.
Drugace je bil meni ravno 320d edini res zanimiv dizel za vozit, seveda v rangu do nekje 200 konjev..
Meni tudi, dokler ni turbina šla papa. Ampak o tem se na forumih ne govori, ker to je kodeks. Ko apple, it just works.
Ja, tudi tisti BMW, ki me je navdusil je imel enak zakljucek. Ampak za dizlasa in porabo je bil fenomelnalen, posebej kako se je vozil. Sedaj pa je problem, da potrebujem tocno nekaj takega in sem slisal, da so novi motorji OK.
-valvoline- je izjavil:
Serija 3 je premajnega gabarita, nobena komocija noter. Se bmw1 je bolj prostoren v notrajnosti. Ce rabis allrounderja vzames bmw1, ce rabis limo luksuza vzames bmw5, trojka v nobenem primeru.
Ja OK, morda petka...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Pri novejsih so verige spet zamenjal z jermenom tak da so buletproof.
Nov 320d ima OK motor?
Ne spremljam bmw sceno. Zame je edini zanimiv bmw serija 1, izkljucno bencinar (lpg/cng). BMW ne zna dizl naredit, drago za vzdrzevanje, nezanesljivo. Edino kar velja je 330d/530d sestak, v slo se ne splaca ker je draga registracija za vse cez 2.5. Audi je vedno boljsa izbira.
sj maš tut šestake 2,5 (pa 2.0 tut) samo starejše modele morš gledat :)
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
Serija 3 je premajnega gabarita, nobena komocija noter. Se bmw1 je bolj prostoren v notrajnosti. Ce rabis allrounderja vzames bmw1, ce rabis limo luksuza vzames bmw5, trojka v nobenem primeru.
kje najdeš te bučke... 1er je kvečjemu v notranjosti enak ali kakšen centi manjši, sigurno pa ne večji. To dobiš samo vizualnu občutek tak. Zadnji del potnikov je pa manjši od 3er.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
aiko ::
Kak pa nekomu v to temo uspe spravit bmwja, pa mi ni najbolj jasno. Jih je bilo pri hiši kar nekaj in vsi so imeli skupno točko: stroškovne jame brez dna. Bencinarji še ne toliko, dizli pa polom. Na 2 crkjena turbina pred 80k km, da šob, egr in vsega ostalega 3 črkovnega potrošnega materiala niti ne naštevam.
Očitno sta bila oba prevrtena ali maltretirana ali kaj podobnega, ker moj ima skoraj 330kkm (320d) in edini večji strošek je bila menjava dvomasnega in sklopke ter komplet jermeni z jermenico pri cca 250kkm. Šobe, turbina, egr vse le še prvo. Je pa res, da ne čakam da kaj crkne ampak se pri rednem servisu vozilo še pregleda.
IL_DIAVOLO ::
TheBlueOne je izjavil:
Imam raje novo Mazdo, kot starega BMWja.
Tisti ki ima rad eleganco in udobje, itak ne gleda bmw-jwv, audijev, vw-jev ali skod.
Mercedes, mazda, kaksen lep primerek volva, kaksen francoz.
TheBlueOne ::
TheBlueOne ::
Ali pa mi uspe zmanjsat stevilo prevozenih km in lahko guram nekoliko starejsko garo.
hojnikb ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
dizl je 2 jurja več... Je pa 18d, za 20d se bo treba mal stegnat, ker ni v akciji
m0LN4r ::
Razne konzerve pa se vam ne kvarijo. Se najbolj zanimivi ste pa tisti, ki ste menjali bmwja za konzervo ala dacia al skoda, sam da ko vam bo pa ta avto probleme delal ne boste vec jokali po forumu, ker bi vas blo prevec sram.
Ste pa vedno eni in isti stirje, skoda edino da 4 ni glih merodajna zadeva.
Trade Republic 38MVDVXM
PrihajaNodi ::
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
TheBlueOne ::
Mi je kr zanimivo brat, kako vam _novi_ bmwji crkujejo, ocitno bmwji potem niso narjeni za slovence, ker tle gor so mehanki skor brez dela.
Meni in znancem z BMWji pride kaksno veliko popravilo med 150000km in 200000km. Moj Mercedez je pri 175.000km pravtako v susu pokasiral 1500€ popravila po slovenski tarifi, pa je 90% samo na AC.
Nad 150.000km lahko za te nemce b.p. racunas, da jih bos izpopolnil s kaksne 2000-5000€. Ce ni tako imas bolj sreco, kot pa ima tisti, ki placa, nesreco.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sparkxl ::
Mi je kr zanimivo brat, kako vam _novi_ bmwji crkujejo, ocitno bmwji potem niso narjeni za slovence, ker tle gor so mehanki skor brez dela.
Bmw mehaniki so brez dela? Prosim, ne laži. Oz. kako veš? Se teleportiraš vsaki dan v vse delavnice "gori" in jih gledaš zraven?
Bmw vedno kraljuje na lestvicah zanesljivosti...od sredine proti dnu. Tudi "gori".
In sem ponosen na to, da sem bmw po skoraj 20 letih zamenjal za po tvoje sekret. Denarnica mi je neizmerno hvaležna.
TheBlueOne ::
PrihajaNodi ::
TheBlueOne je izjavil:
Mercedeze imajo tam, kjer taxi stane veckratik SLO tarif. V lj sem se vozil z vsem ostalim, samo z nekimi Mercedezi in BMji ne. Fordi, Renaulti, Skode, Toyote itn. Tudi v Avstriji so premium Taxiji bolj redkost.
Mi je kr zanimivo brat, kako vam _novi_ bmwji crkujejo, ocitno bmwji potem niso narjeni za slovence, ker tle gor so mehanki skor brez dela.
Meni in znancem z BMWji pride kaksno veliko popravilo med 150000km in 200000km. Moj Mercedez je pri 175.000km pravtako v susu pokasiral 1500€ popravila po slovenski tarifi, pa je 90% samo na AC.
Nad 150.000km lahko za te nemce b.p. racunas, da jih bos izpopolnil s kaksne 2000-5000€. Ce ni tako imas bolj sreco, kot pa ima tisti, ki placa, nesreco.
Fino. Jaz sem prevozil celo Romunijo, del Ukraine, Madzarsko s cliotom 95. Popravila sem rihtal sam.
P.s. in to veckrat.
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
TheBlueOne ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kupis novega, pri 150k prodas.
Kupis pri 50.000 prodaj pri 175.000. :) Do tja si se upam oz. max 200.000. Ce ne bi delal km, bi b.p. vzel s 100.000km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33405 (17589) | kajetan |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12266 (10674) | zez |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25708 (20133) | KAVINSKY |
» | kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13639 (11991) | #000000 |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29823 (25678) | D3m |