» »

Avto za daily commute 140km

Avto za daily commute 140km

hojnikb ::

eno klaso? Try vsaj 2. Cenovna razlika base vs base je 3x (10k proti 31,5k)
#brezpodpisa

aiko ::

hojnikb je izjavil:

eno klaso? Try vsaj 2. Cenovna razlika base vs base je 3x (10k proti 31,5k)

Res je, my bad. Clio je 2 klasi nižje

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

v dusterju se peljes udobno? razn ce so z tem novim modelom kj hudo spremenil, je to dalec od udobja


Bolj udobno kot v vseh cliotih, polotih in ostalih malčkih.

PrihajaNodi ::

https://images.app.goo.gl/TW544vUq9eWi2...

Zadnjic sem se peljal v toyoti zgoraj. Grozno neudobno. Poleg tega pa se nepregleden, kot da si v tanku.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Invictus ::

LPG se je, recimo, splačal mojemu sodelavcu, ki se je v LJ vozil iz Ilirske Bistrice, tankal je pa na Hrvaškem, ker je bil tam 30% cenejši.

V enem letu je amortiziral vgradnjo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

aiko je izjavil:

LOL. Clio se vozi konkretno slabše kot 3er, ker je že v osnovi eno klaso nižje. Poleg tega ima pol manj zvočne izolacije kot 3er, manj prostora in slabšo lego na cesti.
No ja, tudi trojka je navadna drvarnica. Ni baš neka udobna vožnjaz njo. Poleg tega je relativno majhen avto.

Za Cliota, dusterje in podobno navlako, je pa itak škoda, da sploh železovo rudo kopljejo. Ali plavž užgejo.

PrihajaNodi ::

feryz je izjavil:

aiko je izjavil:

LOL. Clio se vozi konkretno slabše kot 3er, ker je že v osnovi eno klaso nižje. Poleg tega ima pol manj zvočne izolacije kot 3er, manj prostora in slabšo lego na cesti.
No ja, tudi trojka je navadna drvarnica. Ni baš neka udobna vožnjaz njo. Poleg tega je relativno majhen avto.

Za Cliota, dusterje in podobno navlako, je pa itak škoda, da sploh železovo rudo kopljejo. Ali plavž užgejo.


Tesla ti rjavi ze po enem po enem letu. Klump od klumpa.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

WizzardOfOZ ::

Sej mercedes tudi. Gnijejo bolj kot so pred 20 leti gnili japonski avtomobili.

feryz ::

Tudi japonci danes gnijejo mnogo bolj, kot pred dvajsetimi leti.
Toyota je šla iz najmanj pokvarljivih med najbolj pokvarljive. Da kakega Nissana ali Mazde niti ne omenjamo.

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

Tudi japonci danes gnijejo mnogo bolj, kot pred dvajsetimi leti.
Toyota je šla iz najmanj pokvarljivih med najbolj pokvarljive. Da kakega Nissana ali Mazde niti ne omenjamo.


Moraš opravičit zeljarsko nesposobnost?
Samo ne vem zakaj potem ni prav dost nemcev med prvih 20 najbolj zanesljivih avtov:
https://www.reliabilityindex.com/top-100

O tem, da bi japonci še vedno gnili, se pa zelo motiš, ali pa nisi videl pravega japonskega avta že zelo dolgo časa.

PrihajaNodi ::

Reliability index? A to velja za 3 -5 ali 10 let? Ce gremo na 10 let bos imel z Dacijo najmanj problemov ali pa kaksno skodo.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

WizzardOfOZ ::

Oni to delajo že kar nekaj časa. Lahko najdeš podatke tudi za 18 let stare avte.

Drugače pa letošnja lestvica (BMW je po zanesljivosti tam nekje zraven Alfe Romeo):
OVERALL RELIABILITY SCORE (Out of 5, based on repair incidence and cost of repair):
SUBARU - 4.8
HONDA - 4.6
SMART - 4.6
SUZUKI - 4.6
FIAT - 4.4
SKODA - 4.4
TOYOTA - 4.3
RENAULT - 4.2
JEEP - 4.2
KIA - 4.1
MITSUBISHI - 4.1
CITROEN - 4.1
FORD - 4.1
MINI - 4.1
NISSAN - 4.1
PEUGEOT - 4.1
LEXUS - 4.0
MERCEDES - 4.0
MAZDA - 4.0
PORSCHE - 4.0
HYUNDAI - 4.0
VOLKSWAGEN - 3.9
SAAB - 3.9
SEAT - 3.9
VOLVO - 3.9
JAGUAR - 3.9
CHRYSLER - 3.8
VAUXHALL - 3.8
AUDI - 3.6
BMW - 3.6
ALFA ROMEO - 3.5
CHEVROLET - 3.5
LAND ROVER - 2.5

Vir: https://www.express.co.uk/life-style/ca...

Zgodovina sprememb…

XLapsus ::

To je bila prvoaprilska šala. Subaru pa itak pade pod mersko napako, tisti trije avti, ki se prodajo.

WizzardOfOZ ::

MANUFACTURERS, LISTED FROM BEST TO WORST, AS TO HOW LIKELY THEY ARE TO BREAK DOWN:

Subaru
Lexus
Porsche
Smart
Fiat
Suzuki
Toyota
Nissan
Skoda
Mitsubishi
Ford
Jeep
Kia
Mercedes
Mazda
Seat
Hyundai
Renault
Volkswagen
Saab
Audi
Citroen
Mini
Peugeot
Jaguar
BMW
Volvo
Chrysler
Vauxhall
Chevrolet
Land Rover
Alfa Romeo

XLapsus je izjavil:

To je bila prvoaprilska šala. Subaru pa itak pade pod mersko napako, tisti trije avti, ki se prodajo.



Kr prepričuj se. Zeljarji ne znajo pocen pa dobrega avta več narest. Ustavilo se jim je pri golfu 2. Od takrat naprej pa samo še škart prodajajo po parkrat previsoki ceni.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:



Kr prepričuj se. Zeljarji ne znajo pocen pa dobrega avta več narest. Ustavilo se jim je pri golfu 2. Od takrat naprej pa samo še škart prodajajo po parkrat previsoki ceni.


Nov golf 2 nikakor ni bil poceni. Nekdo te je grdo nafarbal. Cena golfa je vseskozi tam tam, če upoštevaš še inflacijo valut.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

XLapsus ::

Nova stran, nov vrstni red, švabi proti vrhu, porš, bmw, audi, še vw so nascali tvojega subarujčka.



Link: https://www.jdpower.com/business/press-...

PrihajaNodi ::

Mini tlacijo notra? Ford v sredino? Saj niste resni.
Skoda je pri vrhu.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Raptor F16 ::

XLapsus je izjavil:

Nova stran, nov vrstni red, švabi proti vrhu, porš, bmw, audi, še vw so nascali tvojega subarujčka.



Link: https://www.jdpower.com/business/press-...


Torej ima v povprečju vsak avtomobil problem...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

XLapsus je izjavil:

Nova stran, nov vrstni red, švabi proti vrhu, porš, bmw, audi, še vw so nascali tvojega subarujčka.



Link: https://www.jdpower.com/business/press-...


US vehicle??? Dej evropske zadeve kaži, ne ameriške. V ameriki je od vseh avtov prodanih na leto, nekje 1.2% samo subaru Outbackov. Ampak ti se delajo v ameriki in ne na japosnkem.

Sparkxl ::

M-XXXX je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Za AC pozabi 1.0 motorje,kurijo enako kot veliki, ker jih moraš zavrteti višje. Duster in podobni niso najbolj za AC, ker imajo velik zračni upor.

Ob enem pozabiti tudi na bencinarje. Vzame se dizla, tukaj govorimo o cca 40 000km letno, recimo 1.5l/100 razlike dizel/bencin, avto bo pri hiši kot kaže vsaj 5 let, nanese 400x 1.5 x 1.35€/liter x 5let= 4000€, nabavna cena med bencinarjem in dizlom pa ne bo 4k razlike. In to govorimo pri prodaji po 5 letih, pri 7.5 let je to 6000€ razlike,...


Izračun je izjemno točen, če izpustimo dejstvo, da ti živi bog takrat rabljenega dizla ne bo kupil. Že zdaj jih malo kdo kupuje, seveda daleč pod ceno.

Sam se sicer vozim dnevno na taki relaciji s turbo mlinčkom in takih težav, kot jih imajo tisti ki ga nimajo, nimam. Motor je super poskočen, pije malo, cene servisov so komedija

KAVINSKY ::

Glede zanesljivosti znamke se kregate kot otroci. Izvisi od tipa motorja, menjalnika, starosti tehnologije in tipov okvare.

Iz teh grafov pa to ni nikjer razvidno. Da se ne na koncu dela primerjave med bugom v infoteimentu z zaribanim menjalnikom.

WizzardOfOZ ::

Najbolj zanesljivi avtomobili za leto 2019 (do 5 let stari avtomobili):

Mali avtomobili:
Suzuki Celerio owners don't have much cause to return to Suzuki dealerships. A mere 7% reported a fault with their car, and only the gearbox was affected. While that sounds serious, all cars could still be driven and all were fixed under warranty in less than a week.

The Honda Jazz has a strong reputation for reliability and backed that up in our survey. Only 11% had a problem and all were minor issues with non-engine electrical systems. All remained drivable and were fixed the same day, although some repairs cost up to £50.

The Dacia Sandero is based on an old Renault Clio, meaning it’s full of proven parts. Just 11% of owners reported a fault, most commonly with the battery, then the exhaust, interior trim and non-engine electrics. All Sanderos remained drivable, but some took more than a week to fix and landed owners with bills of up to £100.

Reliability for city and small cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Suzuki Celerio 2015-on 98.9%
2. Honda Jazz 2017-on 98.3%
3. Dacia Sandero 2013-on 97.9%
4. Skoda Citigo 2012-on 97.7%
5. Hyundai i10 2014-on 97.6%
6. Toyota Yaris 2011-on 97.2%
7. Honda Jazz 2008-2015 97.0%
8. Toyota Aygo 2014-on 96.9%
9. Volkswagen Up 2012-on 96.6%
10. Skoda Fabia 2015-on 95.8%
=11. Hyundai i20 2015-on 95.7%
=11. Ford Fiesta 2008-2015 95.7%
13. Renault Clio 2013-2019 94.4%
14. Mini Hatchback 2014-on 94.3%
15. Mazda 2 2015-on 93.9%
16. Ford Fiesta 2017-on 93.8%
17. Volkswagen Polo 2018-on 93.0%
18. Fiat 500 2009-on 92.5%
19. Seat Ibiza 2017-on 91.3%
20. Audi A1 2010-2018 90.0%
21. Volkswagen Polo 2009-2017 89.9%
22. Vauxhall Corsa 2014-on 89.7%
23. Nissan Note 2013-2017 87.8%
24. Peugeot 208 2012-on 87.0%
25. Seat Ibiza 2008-2017 86.0%


Družinski avtomobili:
The Skoda Rapid isn't a common sight on our roads, but it must be even rarer in Skoda's service departments, because just 5% of the cars we were told about had a problem in the previous 12 months. Those that did were afflicted by only minor issues with exterior trim. All were fixed the same day for free under warranty.

Only slightly more (6%) Toyota Auris owners reported a fault on their car, with the areas concerned split evenly between bodywork and steering. Again, all cars were fixed for free, but some took up to a week to get back on the road.

The previous Hyundai i30 is proving reliable as it ages. Although 14% had a problem, all repairs were done for free and all cars were back on the road the same day. The most common problem area was the exhaust system, ahead of the battery and non-engine electrics.
Reliability for family cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Skoda Rapid 2012-2019 99.4%
2. Toyota Auris 2013-2019 98.2%
3. Hyundai i30 2012-2017 97.7%
4. Kia Ceed 2012-2018 97.4%
5. Skoda Octavia petrol 2013-on 97.3%
6. Honda Civic 2012-2017 97.2%
=7. BMW 1 Series petrol 2011-2019 97.0%
=7. Mini Clubman 2015-on 97.0%
9. Audi A3 petrol 2013-on 96.8%
10. Audi A3 diesel 2013-on 96.6%
11. Ford Focus diesel 2011-2018 96.5%
12. Volkswagen Golf petrol 2013-on 96.1%
13. Seat Leon petrol 2013-on 95.9%
14. Skoda Octavia diesel 2013-on 95.6%
15. Honda Civic 2017-on 95.1%
16. Mercedes A-Class 2013-2018 94.7%
=17. Ford Focus petrol 2011-2018 93.6%
=17. Seat Leon diesel 2013-on 93.6%
19. Hyundai i30 2017-on 93.1%
20. Citroen C4 Cactus 2014-on 92.9%
21. Volvo V40 2012-on 92.8%
=22. Mazda 3 2014-on 92.6%
=22. Vauxhall Astra petrol 2015-on 92.6%
24. Alfa Romeo Giulietta 2010-on 91.8%
25. Volkswagen Golf diesel 2013-on 90.7%
26. Mercedes A-Class 2018-on 89.4%
27. Ford Focus 2018-on 88.7%
28. Peugeot 308 2014-on 87.6%
29. BMW 1 Series diesel 2011-2019 87.0%
30. Nissan Pulsar 2014-2018 86.6%
31. Vauxhall Astra diesel 2015-on 82.3%


Executive:
If dependability is your priority, the Hyundai i40 is an executive car you should definitely consider. The cars we were told about only suffered minor problems that were corrected under warranty. The only downside is that all took more than a week to fix.

Slightly more (14%) Kia Optimas had a fault, sometimes involving more serious components such as the gearbox/clutch and braking system. All cars were fixed under warranty, but some took more than a week to get back on the road.

Volvo's previous-generation S60 saloon and V60 estate siblings proved more durable than their German rivals. Just 18% had trouble; the most common problem area was non-engine electrics, then the engine and sat-nav. All were fixed for free and more than half were repaired that day, although some took more than a week to put right.

Reliability for executive cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Hyundai i40 2012-on 97.9%
2. Kia Optima 2016-on 97.3%
3. Volvo S60 and V60 2010-2018 96.8%
=4. Volvo S90 and V90 96.3%
=4. Jaguar XE petrol 2015-on 96.3%
6. Mercedes CLA 2013-on 95.9%
7. Ford Mondeo 2014-on 95.7%
8. BMW 3 Series petrol 2012-2019 94.3%
9. Audi A3 Saloon 2013-on 93.4%
10. Skoda Superb 2008-2015 93.2%
=11. Audi A5 2016-on 92.8%
=11. Skoda Superb 2015-on 92.8%
13. Audi A4 2015-on 92.6%
14. BMW 3 Series diesel 2012-2019 92.5%
15. Mazda 6 2013-on 91.3%
16. Toyota Avensis 2015-2018 91.2%
17. Alfa Romeo Giulia 2016-on 91.0%
18. Audi A4 2008-2015 90.9%
19. Volkswagen Passat 2015-on 89.7%
20. Mercedes C-Class 2014-on 87.6%
21. Vauxhall Insignia 2008-2017 85.4%
22. Jaguar XE diesel 2015-on 82.6%


Luxury:
The Jaguar XJ had a fairly high proportion of electrical issues, but all faulty examples could still be driven and two-thirds were sorted out the same day. The remaining third needed more than a week to be put right, but all work was done under warranty.

Just under a third (31%) of previous-generation Mercedes E-Class models had a fault, with non-engine and engine electrics the main culprits, accounting for 10% and 7% of problems respectively. Some cars also had issues with the air-con, exhaust, interior trim and suspension. However, all cars could still be driven, two-thirds were repaired the same day and all work was done for free.

Fewer BMW 5 Series (22%) had a problem, with non-engine electrics the most common complaints, followed by engine electrics. But some cars were undrivable and most took up to a week to be fixed.
Results for luxury cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Jaguar XJ 2010-on 94.3%
2. Mercedes E-Class 2009-2016 92.8%
3. BMW 5 Series 2017-on 92.6%
4. Audi A6 2011-2018 91.6%
5. Jaguar XF 2015-on 89.7%
6. Mercedes E-Class 2016-on 89.2%
7. BMW 5 Series 2010-2017 88.4%
8. Mercedes S-Class 2014-on 88.1%
9. Jaguar XF 2007-2015 86.8%



Vir: https://www.whatcar.com/news/2019-what-...

Zgodovina sprememb…

PrihajaNodi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Najbolj zanesljivi avtomobili za leto 2019 (do 5 let stari avtomobili):

Mali avtomobili:
Suzuki Celerio owners don't have much cause to return to Suzuki dealerships. A mere 7% reported a fault with their car, and only the gearbox was affected. While that sounds serious, all cars could still be driven and all were fixed under warranty in less than a week.

The Honda Jazz has a strong reputation for reliability and backed that up in our survey. Only 11% had a problem and all were minor issues with non-engine electrical systems. All remained drivable and were fixed the same day, although some repairs cost up to £50.

The Dacia Sandero is based on an old Renault Clio, meaning it’s full of proven parts. Just 11% of owners reported a fault, most commonly with the battery, then the exhaust, interior trim and non-engine electrics. All Sanderos remained drivable, but some took more than a week to fix and landed owners with bills of up to £100.

Reliability for city and small cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Suzuki Celerio 2015-on 98.9%
2. Honda Jazz 2017-on 98.3%
3. Dacia Sandero 2013-on 97.9%
4. Skoda Citigo 2012-on 97.7%
5. Hyundai i10 2014-on 97.6%
6. Toyota Yaris 2011-on 97.2%
7. Honda Jazz 2008-2015 97.0%
8. Toyota Aygo 2014-on 96.9%
9. Volkswagen Up 2012-on 96.6%
10. Skoda Fabia 2015-on 95.8%
=11. Hyundai i20 2015-on 95.7%
=11. Ford Fiesta 2008-2015 95.7%
13. Renault Clio 2013-2019 94.4%
14. Mini Hatchback 2014-on 94.3%
15. Mazda 2 2015-on 93.9%
16. Ford Fiesta 2017-on 93.8%
17. Volkswagen Polo 2018-on 93.0%
18. Fiat 500 2009-on 92.5%
19. Seat Ibiza 2017-on 91.3%
20. Audi A1 2010-2018 90.0%
21. Volkswagen Polo 2009-2017 89.9%
22. Vauxhall Corsa 2014-on 89.7%
23. Nissan Note 2013-2017 87.8%
24. Peugeot 208 2012-on 87.0%
25. Seat Ibiza 2008-2017 86.0%


Družinski avtomobili:
The Skoda Rapid isn't a common sight on our roads, but it must be even rarer in Skoda's service departments, because just 5% of the cars we were told about had a problem in the previous 12 months. Those that did were afflicted by only minor issues with exterior trim. All were fixed the same day for free under warranty.

Only slightly more (6%) Toyota Auris owners reported a fault on their car, with the areas concerned split evenly between bodywork and steering. Again, all cars were fixed for free, but some took up to a week to get back on the road.

The previous Hyundai i30 is proving reliable as it ages. Although 14% had a problem, all repairs were done for free and all cars were back on the road the same day. The most common problem area was the exhaust system, ahead of the battery and non-engine electrics.
Reliability for family cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Skoda Rapid 2012-2019 99.4%
2. Toyota Auris 2013-2019 98.2%
3. Hyundai i30 2012-2017 97.7%
4. Kia Ceed 2012-2018 97.4%
5. Skoda Octavia petrol 2013-on 97.3%
6. Honda Civic 2012-2017 97.2%
=7. BMW 1 Series petrol 2011-2019 97.0%
=7. Mini Clubman 2015-on 97.0%
9. Audi A3 petrol 2013-on 96.8%
10. Audi A3 diesel 2013-on 96.6%
11. Ford Focus diesel 2011-2018 96.5%
12. Volkswagen Golf petrol 2013-on 96.1%
13. Seat Leon petrol 2013-on 95.9%
14. Skoda Octavia diesel 2013-on 95.6%
15. Honda Civic 2017-on 95.1%
16. Mercedes A-Class 2013-2018 94.7%
=17. Ford Focus petrol 2011-2018 93.6%
=17. Seat Leon diesel 2013-on 93.6%
19. Hyundai i30 2017-on 93.1%
20. Citroen C4 Cactus 2014-on 92.9%
21. Volvo V40 2012-on 92.8%
=22. Mazda 3 2014-on 92.6%
=22. Vauxhall Astra petrol 2015-on 92.6%
24. Alfa Romeo Giulietta 2010-on 91.8%
25. Volkswagen Golf diesel 2013-on 90.7%
26. Mercedes A-Class 2018-on 89.4%
27. Ford Focus 2018-on 88.7%
28. Peugeot 308 2014-on 87.6%
29. BMW 1 Series diesel 2011-2019 87.0%
30. Nissan Pulsar 2014-2018 86.6%
31. Vauxhall Astra diesel 2015-on 82.3%


Executive:
If dependability is your priority, the Hyundai i40 is an executive car you should definitely consider. The cars we were told about only suffered minor problems that were corrected under warranty. The only downside is that all took more than a week to fix.

Slightly more (14%) Kia Optimas had a fault, sometimes involving more serious components such as the gearbox/clutch and braking system. All cars were fixed under warranty, but some took more than a week to get back on the road.

Volvo's previous-generation S60 saloon and V60 estate siblings proved more durable than their German rivals. Just 18% had trouble; the most common problem area was non-engine electrics, then the engine and sat-nav. All were fixed for free and more than half were repaired that day, although some took more than a week to put right.

Reliability for executive cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Hyundai i40 2012-on 97.9%
2. Kia Optima 2016-on 97.3%
3. Volvo S60 and V60 2010-2018 96.8%
=4. Volvo S90 and V90 96.3%
=4. Jaguar XE petrol 2015-on 96.3%
6. Mercedes CLA 2013-on 95.9%
7. Ford Mondeo 2014-on 95.7%
8. BMW 3 Series petrol 2012-2019 94.3%
9. Audi A3 Saloon 2013-on 93.4%
10. Skoda Superb 2008-2015 93.2%
=11. Audi A5 2016-on 92.8%
=11. Skoda Superb 2015-on 92.8%
13. Audi A4 2015-on 92.6%
14. BMW 3 Series diesel 2012-2019 92.5%
15. Mazda 6 2013-on 91.3%
16. Toyota Avensis 2015-2018 91.2%
17. Alfa Romeo Giulia 2016-on 91.0%
18. Audi A4 2008-2015 90.9%
19. Volkswagen Passat 2015-on 89.7%
20. Mercedes C-Class 2014-on 87.6%
21. Vauxhall Insignia 2008-2017 85.4%
22. Jaguar XE diesel 2015-on 82.6%


Luxury:
The Jaguar XJ had a fairly high proportion of electrical issues, but all faulty examples could still be driven and two-thirds were sorted out the same day. The remaining third needed more than a week to be put right, but all work was done under warranty.

Just under a third (31%) of previous-generation Mercedes E-Class models had a fault, with non-engine and engine electrics the main culprits, accounting for 10% and 7% of problems respectively. Some cars also had issues with the air-con, exhaust, interior trim and suspension. However, all cars could still be driven, two-thirds were repaired the same day and all work was done for free.

Fewer BMW 5 Series (22%) had a problem, with non-engine electrics the most common complaints, followed by engine electrics. But some cars were undrivable and most took up to a week to be fixed.
Results for luxury cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. Jaguar XJ 2010-on 94.3%
2. Mercedes E-Class 2009-2016 92.8%
3. BMW 5 Series 2017-on 92.6%
4. Audi A6 2011-2018 91.6%
5. Jaguar XF 2015-on 89.7%
6. Mercedes E-Class 2016-on 89.2%
7. BMW 5 Series 2010-2017 88.4%
8. Mercedes S-Class 2014-on 88.1%
9. Jaguar XF 2007-2015 86.8%



Vir: https://www.whatcar.com/news/2019-what-...


Tole bo pa drzalo. In pazi celo Dacijo so zajeli, ker je to fuj in fej avto za slovence pa samo folksgwagen tisti pravi simbol ponosa.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Gambino ::

Samo BMW ja ne kupuj. Največji sekret od nemcev. Vsi VW, AUDI, MB je svetlobno leto pred bavarci, resno! Tako slabo kvalitetnega in dragega za vzdrževanje ne dobiš niti pri francozih niti pri italjanih.

hojnikb ::

spet nekdo, ki je kupo 20+ let staro kanto od onih dol, zdej pa joče, k crkuje vse po spisku.
#brezpodpisa

PrihajaNodi ::

hojnikb je izjavil:

spet nekdo, ki je kupo 20+ let staro kanto od onih dol, zdej pa joče, k crkuje vse po spisku.


Ta jajca niti ne zdrzijo 20 let. Novejsi modeli pa se slabsi od predhodnih. Skoda denarja za tak pleh. Kupis Dacio Duster za 12, 13k in imas res vse.
Aja, pardon, to se ne pokriva z vasimi standardi, ker ne pise gor bmw.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

KAVINSKY ::

PrihajaNodi je izjavil:

In pazi celo Dacijo so zajeli, ker je to fuj in fej avto za slovence pa samo folksgwagen tisti pravi simbol ponosa.


Eni ste z vagom še bolj zakompleksani kot tisti, ki kupujejo stare pasate in jih servisirajo z oljem zvezda (ker bučno je predrago) :))

Zakaj bi kupil Sanderota (Clio 3 platforma), če dobiš Cliota 5 za 12 jurjev. In zakaj bi kupil Dusterja (spet 2 generaciji star Clio) če lahko dobiš za malo več Vitaro.

PrihajaNodi ::

KAVINSKY je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

In pazi celo Dacijo so zajeli, ker je to fuj in fej avto za slovence pa samo folksgwagen tisti pravi simbol ponosa.


Eni ste z vagom še bolj zakompleksani kot tisti, ki kupujejo stare pasate in jih servisirajo z oljem zvezda (ker bučno je predrago) :))

Zakaj bi kupil Sanderota (Clio 3 platforma), če dobiš Cliota 5 za 12 jurjev. In zakaj bi kupil Dusterja (spet 2 generaciji star Clio) če lahko dobiš za malo več Vitaro.


Zato ker so masine od cliotov vzdrzljive, sama oblika, design, Stepwaya in Dasterja pa nepremerljivo boljse. Na drugo mesto bi dal modele od Skode, Tretje pa Renault clio. S suzukijem pa zal nimam izkusenj.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Dacia Sandero raje kot Clio zgolj zaradi tovarniskega LPG. Za vse ostalo, raje Clio.
Glede Dusterja pa tudi meni ni jasno zakaj je tako zazeljen. Ce gledamo cenejse izvedenke, mi je Captur bolj vsec. Ce zelis 4x4 pa ni vec tako poceni (18k€+).

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

OP, kar novo dacio duster vzami. V vsakem vremenu in v vseh razmerah na cesti se pelješ udobno, sediš visoko in imaš dober pregled nad cesto in ostalimi udeleženci, redno servisiranje je dost poceni, pa na splošno ti avti zelo malo crkujejo. Veliko manj kot pregovorno kvalitetno narejena nemška vozila.
se ne strinjam, pa na AC je boljs met nizji avto, se boljs mal spuscenga z trsim vzmetenjem.
Dacia duster je za dedke se vozit po npr. gorickem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

PrihajaNodi ::

m0LN4r je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

OP, kar novo dacio duster vzami. V vsakem vremenu in v vseh razmerah na cesti se pelješ udobno, sediš visoko in imaš dober pregled nad cesto in ostalimi udeleženci, redno servisiranje je dost poceni, pa na splošno ti avti zelo malo crkujejo. Veliko manj kot pregovorno kvalitetno narejena nemška vozila.
se ne strinjam, pa na AC je boljs met nizji avto, se boljs mal spuscenga z trsim vzmetenjem.
Dacia duster je za dedke se vozit po npr. gorickem.


Si se peljal ze z Dusterjem? Za ta denar ne dobis boljsega.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Invictus ::

PrihajaNodi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

spet nekdo, ki je kupo 20+ let staro kanto od onih dol, zdej pa joče, k crkuje vse po spisku.


Ta jajca niti ne zdrzijo 20 let. Novejsi modeli pa se slabsi od predhodnih. Skoda denarja za tak pleh. Kupis Dacio Duster za 12, 13k in imas res vse.
Aja, pardon, to se ne pokriva z vasimi standardi, ker ne pise gor bmw.

Seveda ne zdržijo, če jih pa folk kupi z nič budžeta in jih ne servisira...

Cel kup lastnikov BMW, pa tudi ostalih "hudig" avtov potem leta k vulkanizerjem po gume, ki so jih drugi vrgli stran in tanka za 10 EUR.

Ampak glavno, da je prvi na vasi...

Seveda se to zgodi z vsako znamko, ne samo z BMW. Sam zanemarjenega Cliota nihče ne izpostavlja, ker ga pelješ na odpad...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

OP, kar novo dacio duster vzami. V vsakem vremenu in v vseh razmerah na cesti se pelješ udobno, sediš visoko in imaš dober pregled nad cesto in ostalimi udeleženci, redno servisiranje je dost poceni, pa na splošno ti avti zelo malo crkujejo. Veliko manj kot pregovorno kvalitetno narejena nemška vozila.
se ne strinjam, pa na AC je boljs met nizji avto, se boljs mal spuscenga z trsim vzmetenjem.
Dacia duster je za dedke se vozit po npr. gorickem.


Zakaj bi na AC potreboval trse vzmetenje? In celo spuscenega? Da te ne vrze v ovinku?;))
Jaz se tako lepo peljem sedaj, ko sem presel na mehkejsi avto...

m0LN4r ::

Da se komot vozis 140+ tudi v vetru pa bolj dinamicno prehitevas razne dusterje za tovornjaki
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

PrihajaNodi ::

Invictus je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

spet nekdo, ki je kupo 20+ let staro kanto od onih dol, zdej pa joče, k crkuje vse po spisku.


Ta jajca niti ne zdrzijo 20 let. Novejsi modeli pa se slabsi od predhodnih. Skoda denarja za tak pleh. Kupis Dacio Duster za 12, 13k in imas res vse.
Aja, pardon, to se ne pokriva z vasimi standardi, ker ne pise gor bmw.

Seveda ne zdržijo, če jih pa folk kupi z nič budžeta in jih ne servisira...

Cel kup lastnikov BMW, pa tudi ostalih "hudig" avtov potem leta k vulkanizerjem po gume, ki so jih drugi vrgli stran in tanka za 10 EUR.

Ampak glavno, da je prvi na vasi...

Seveda se to zgodi z vsako znamko, ne samo z BMW. Sam zanemarjenega Cliota nihče ne izpostavlja, ker ga pelješ na odpad...


Odvisno od cloveka. Sam avto kupim za 10 let +. To pomeni da takoj ko ga dobim mu zascitim podvozje in ga impregniram, rad sam kaj zamenjam itd. Bmw je tako kot apple, nic vec ne mors sam zamenjat, pa potem popravljat senzorje, napake, vlact se po servisih zaradi softwarskih napak, medtem ko cenim da imajo dacije vec al manj se vse mehansko in cim manj softwarske navlake.

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Da se komot vozis 140+ tudi v vetru pa bolj dinamicno prehitevas razne dusterje za tovornjaki

Typo? Si mislil 240+?
Pri 140+ na AC pa res ni problem body roll. Mogoce za kaksnega terenca (suv to ni) ampak teh se itak ne niza:)

zmaugy ::

PrihajaNodi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

OP, kar novo dacio duster vzami. V vsakem vremenu in v vseh razmerah na cesti se pelješ udobno, sediš visoko in imaš dober pregled nad cesto in ostalimi udeleženci, redno servisiranje je dost poceni, pa na splošno ti avti zelo malo crkujejo. Veliko manj kot pregovorno kvalitetno narejena nemška vozila.
se ne strinjam, pa na AC je boljs met nizji avto, se boljs mal spuscenga z trsim vzmetenjem.
Dacia duster je za dedke se vozit po npr. gorickem.


Si se peljal ze z Dusterjem? Za ta denar ne dobis boljsega.


Nodi, malo že najedaš s temi Daciami. OP je napisal, da rabi avto za 140 km dnevno po avtocesti. Po mojih izkušnjah je imeti za to Clio ali kakšen podoben majhen avto precej neoptimalno. Pa sem tudi sam že s Cliom v enem dnevu naredil 900 km (večinoma po avtocesti).
Če se bo dan za dnem vozil 140 km v nekem majhnem avtu, mu bo hitro presedlo, ker to pomeni precej časa preživetega v avtu in ni vseeno, kako se človek počuti.
Sam bi razmišljal o avtu nekje v rangu Passata, pa ne se zdaj obešat na VW grupo, pač tega razreda po velikosti in nekje min udobju. Ne bi kupil Opla (ker je njihov edini avto v tem rangu jajc od Insignie). Morda Superba, Mazdo 6 (je cenejša). Glede na kilometre verjetno dizel.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

facepalm ::

140km/dan pa spet ni tako zelo veliko.
70km v eno smer. Ce ni ta smer ravno LJ, je to 2x 40min voznje. Koliko ljudi porabi polovico tega casa, da se prestavi iz enega konca LJ v drugega.
OP je navedel zeljo po cimcenejsi varianti in to je Dacia na plin.
Ce se pa bo peljal v LJ v rush hour, bi sam pozabil na budget in vzel karkoli z avtomatskim menjalnikom.

hojnikb ::

PrihajaNodi je izjavil:

Invictus je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

spet nekdo, ki je kupo 20+ let staro kanto od onih dol, zdej pa joče, k crkuje vse po spisku.


Ta jajca niti ne zdrzijo 20 let. Novejsi modeli pa se slabsi od predhodnih. Skoda denarja za tak pleh. Kupis Dacio Duster za 12, 13k in imas res vse.
Aja, pardon, to se ne pokriva z vasimi standardi, ker ne pise gor bmw.

Seveda ne zdržijo, če jih pa folk kupi z nič budžeta in jih ne servisira...

Cel kup lastnikov BMW, pa tudi ostalih "hudig" avtov potem leta k vulkanizerjem po gume, ki so jih drugi vrgli stran in tanka za 10 EUR.

Ampak glavno, da je prvi na vasi...

Seveda se to zgodi z vsako znamko, ne samo z BMW. Sam zanemarjenega Cliota nihče ne izpostavlja, ker ga pelješ na odpad...


Odvisno od cloveka. Sam avto kupim za 10 let +. To pomeni da takoj ko ga dobim mu zascitim podvozje in ga impregniram, rad sam kaj zamenjam itd. Bmw je tako kot apple, nic vec ne mors sam zamenjat, pa potem popravljat senzorje, napake, vlact se po servisih zaradi softwarskih napak, medtem ko cenim da imajo dacije vec al manj se vse mehansko in cim manj softwarske navlake.


Pa glih bmw izpostaviš, ko je najbolj enostavno to doma reševat. Za diagnostiko in servisne posege rabiš samo 3EUR vredn kabl (enet) in ISTA+ software (si lahko "sposodiš" na googlu). Pa si opremljen za vse sw posege (diagnostika, brisanje napak, itd...). Če si malo bolj smotnaga tipa, se dobi tudi Carly za 60EUR, kjer lahko z enim klikom delaš vse preko appa na telefonu.

Pokaži mi recimo pr renoju kako lahko za male pare kodiraš funkcije doma...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Invictus ::

PrihajaNodi je izjavil:


Odvisno od cloveka. Sam avto kupim za 10 let +. To pomeni da takoj ko ga dobim mu zascitim podvozje in ga impregniram, rad sam kaj zamenjam itd. Bmw je tako kot apple, nic vec ne mors sam zamenjat, pa potem popravljat senzorje, napake, vlact se po servisih zaradi softwarskih napak, medtem ko cenim da imajo dacije vec al manj se vse mehansko in cim manj softwarske navlake.

Bodi resen...

Pa ne primerjaj Dacie in BMW.

Dacia je za rajo, BMW pač ni. Problemi z BMW so samo, če si ga lasti raja brez denarja.

Nakup vsake znamke potegne določene stroške zraven.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Dag ::

Sicer ni znanstvena metoda ampak zadnje čase na odstavnih pasovih z dvignjeno havbo videvam največ BMW-jev. Prejšnji teden pa je en zadimil celo Celovško pri obvoznici, ko mu je potegnilo olje v cilindre. Da o tem, kolikim utrga ketno in koliko jih zagori zaradi EGR-ja, sploh ne začnemo. Sorry, zame je BMW jajc, ki ga vleče naprej samo stara slava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

zmaugy ::

facepalm je izjavil:

140km/dan pa spet ni tako zelo veliko.
70km v eno smer. Ce ni ta smer ravno LJ, je to 2x 40min voznje. Koliko ljudi porabi polovico tega casa, da se prestavi iz enega konca LJ v drugega.
OP je navedel zeljo po cimcenejsi varianti in to je Dacia na plin.
Ce se pa bo peljal v LJ v rush hour, bi sam pozabil na budget in vzel karkoli z avtomatskim menjalnikom.


140 km na dan je zelo veliko, če je to vsak delovni dan v letu. Se nabere in te utrudi in ni pomemben samo čas, pomembna je tudi razdalja.

Dag je izjavil:

Sicer ni znanstvena metoda ampak zadnje čase na odstavnih pasovih z dvignjeno havbo videvam največ BMW-jev. Prejšnji teden pa je en zadimil celo Celovško pri obvoznici, ko mu je potegnilo olje v cilindre. Da o tem, kolikim utrga ketno in koliko jih zagori zaradi EGR-ja, sploh ne začnemo. Sorry, zame je BMW jajc, ki ga vleče naprej samo stara slava.


In koliko teh BMWjev, ki jih vidiš z dvignjenimi havbami, je prišlo rabljenih in zjahanih iz uvoza v roke ljudem, ki nimajo niti za vzdrževanje bicikla, kaj šele avta malo bolj prestižne znamke?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

facepalm ::

hojnikb je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Invictus je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

spet nekdo, ki je kupo 20+ let staro kanto od onih dol, zdej pa joče, k crkuje vse po spisku.


Ta jajca niti ne zdrzijo 20 let. Novejsi modeli pa se slabsi od predhodnih. Skoda denarja za tak pleh. Kupis Dacio Duster za 12, 13k in imas res vse.
Aja, pardon, to se ne pokriva z vasimi standardi, ker ne pise gor bmw.

Seveda ne zdržijo, če jih pa folk kupi z nič budžeta in jih ne servisira...

Cel kup lastnikov BMW, pa tudi ostalih "hudig" avtov potem leta k vulkanizerjem po gume, ki so jih drugi vrgli stran in tanka za 10 EUR.

Ampak glavno, da je prvi na vasi...

Seveda se to zgodi z vsako znamko, ne samo z BMW. Sam zanemarjenega Cliota nihče ne izpostavlja, ker ga pelješ na odpad...


Odvisno od cloveka. Sam avto kupim za 10 let +. To pomeni da takoj ko ga dobim mu zascitim podvozje in ga impregniram, rad sam kaj zamenjam itd. Bmw je tako kot apple, nic vec ne mors sam zamenjat, pa potem popravljat senzorje, napake, vlact se po servisih zaradi softwarskih napak, medtem ko cenim da imajo dacije vec al manj se vse mehansko in cim manj softwarske navlake.


Pa glih bmw izpostaviš, ko je najbolj enostavno to doma reševat. Za diagnostiko in servisne posege rabiš samo 3EUR vredn kabl (enet) in ISTA+ software (si lahko "sposodiš" na googlu). Pa si opremljen za vse sw posege (diagnostika, brisanje napak, itd...). Če si malo bolj smotnaga tipa, se dobi tudi Carly za 60EUR, kjer lahko z enim klikom delaš vse preko appa na telefonu.

Pokaži mi recimo pr renoju kako lahko za male pare kodiraš funkcije doma...

Kaj ti bo diagnostika ce pa ne mores sam odpravit/popravit napake? Je pa res, da za 60€ lahko nastavljas prckarije. Za to se pa splaca kupit bmwja:))

hojnikb ::

če na bmwju nemorš popravit, a misliš da boš na renuju pa lahko ? :)
Kakšne stvari kvečjemu lažje rešiš, če maš 4 cilidrnski motor, ker je precej več placa v motornem prostoru
#brezpodpisa

facepalm ::

zmaugy je izjavil:


140 km na dan je zelo veliko, če je to vsak delovni dan v letu. Se nabere in te utrudi in ni pomemben samo čas, pomembna je tudi razdalja.

Jaz pa menim, da je razdalja sekundarnega pomena. Definitivno bolj zmatra 15km po centru LJ on 08:00, kakor 70km po AC iz LJ do recimo KK.
Npr nekdo se bo vozil v sluzbo 30km po vaskih cestah in po mestu. Porabil bo vec casa in energije kot OP za 70km.
Od vseh cest je ravno AC najmanj utrujajoca.

Dag ::

In koliko teh BMWjev, ki jih vidiš z dvignjenimi havbami, je prišlo rabljenih in zjahanih iz uvoza v roke ljudem, ki nimajo niti za vzdrževanje bicikla, kaj šele avta malo bolj prestižne znamke?

Koliko pa pride drugih avtov iz uvoza, ki se vozijo sami namesto na vleki?

Sorry, ampak avtu, ki mu po 150k km utrga ketno in ki mu grozi požar zaradi EGR-ja, težko rečeš drugega kot to, da je jajc. Enako, kot so jajc VW-jevi 1.2 in 1.4 TSI, pa Renojev 1.2 TCE.

aiko ::

BMW 3er sploh ni tako drag za vzdrževat kot bi nekateri radi tu prikazali btw...

Ja, če kupiš zgonjenega, z 2x prevrtenimi kilometri boš imel težave prav tako kot z vsako drugo znamko. Pa ker ni denarja se menja olje na 30-40kkm , pol pa se folk čudi ko kaj odfuka.

Če se ga kupi v normalnem stanju in se ga tudi pravilno vzdržuje, načeloma ni nekih težav ne glede na letnik in km.

zmaugy ::

facepalm je izjavil:

zmaugy je izjavil:


140 km na dan je zelo veliko, če je to vsak delovni dan v letu. Se nabere in te utrudi in ni pomemben samo čas, pomembna je tudi razdalja.

Jaz pa menim, da je razdalja sekundarnega pomena. Definitivno bolj zmatra 15km po centru LJ on 08:00, kakor 70km po AC iz LJ do recimo KK.
Npr nekdo se bo vozil v sluzbo 30km po vaskih cestah in po mestu. Porabil bo vec casa in energije kot OP za 70km.
Od vseh cest je ravno AC najmanj utrujajoca.


AC je najmanj utrujajoča, pa vendar moraš upoštevati, da se po njej voziš najhitreje (kar zahteva določeno višjo stopnjo koncentracije), po drugi strani če so jutranji zastoji se po avtocesti pomikaš po polžje po zelo široki cesti, kar je duhamorno AF.
Vsak dan? Monotonija ubija, vsak dan po isti poti, vsak grm ob cesti poznaš na pamet, lahko zmanjšaš monotonijo z večjo hitrostjo (težko v nekem majhnem jajčku) ali pa z vrhunskim zvočnim sistemom in glasbo ali telefoniranjem. Tudi tega mislim da ni za pričakovati v cenenih mlinčkih.

Dag je izjavil:

In koliko teh BMWjev, ki jih vidiš z dvignjenimi havbami, je prišlo rabljenih in zjahanih iz uvoza v roke ljudem, ki nimajo niti za vzdrževanje bicikla, kaj šele avta malo bolj prestižne znamke?

Koliko pa pride drugih avtov iz uvoza, ki se vozijo sami namesto na vleki?

Sorry, ampak avtu, ki mu po 150k km utrga ketno in ki mu grozi požar zaradi EGR-ja, težko rečeš drugega kot to, da je jajc. Enako, kot so jajc VW-jevi 1.2 in 1.4 TSI, pa Renojev 1.2 TCE.


Nekdo, ki ima zelo omejene finančne zmožnosti, bo v primeru nabave BMWja, ki mu je dosegljiv, moral pristati na veliko hujše kompromise, kot nekdo, ki za isti denar kupi avto, ki ni premium znamka.
Posledica je, da bo verjetno s tistim BMWjem več narobe in ker gre za premium znamko in so tudi deli in delo dražji, se bo na BMWju moralo delati kompromise tudi pri vzdrževanju. A je potem čudno, da so takšne kombinacije avtov in lastnikov na odstavnem pasu z dvignjeni havbo?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

TheBlueOne ::

aiko je izjavil:

BMW 3er sploh ni tako drag za vzdrževat kot bi nekateri radi tu prikazali btw...


No ja... Sicer je res, da mene nemci te klase b.p. drzijo do kaksne 150.000km brez popravil ampak ko kaj pride, pa je 1500€+.

Ne vem, kako je z novim BMWjevem 320d motorjem, kateri bo morda nasledil moj trenutni avto, ampak pri generaciji prej so sle verige menda pri dobre 150.000km, popravilo vec k€, pri generacijo starejsem pri istih kilometrih turbine, popravilo pravtako drago, ker je menda potegnlik delce v motor itn. To pa so verjetno avti v njegovem rangu. Pri novih trojkah je menda motor OK ampak ni v rangu 8500€.

Ce pa mu ni vazno kako avto izgleda, pa naj vzame Multiplo s cim manj km in JTD motorjem. Poceni in vzdrzljive.

IL_DIAVOLO ::

Ce se zelis vozit kot gospod, vzami citroena c5.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13333322 (17506) kajetan
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112252 (10660) zez
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15825690 (20115) KAVINSKY
»

kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7013626 (11978) #000000
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13829800 (25655) D3m

Več podobnih tem