Forum » Na cesti » Škoda scala
Škoda scala
Gaius ::
Plusi in minusi po nekajdnevni izkušnji:
+
Navdušil me je motor:
1.0 litrski, 3 valjni in 115 konjev.
Ročni šest stopenjski menjalnik, bencin.
- stvar povleče nevarno hitro. Čuti se da je avto lahek ko ga voziš in to se pozna pri pospeških. Vodljivost je zelo dobra, obenem je glas motorja pri pospesevanju kot da bi vozil mercedesov amg.
+
zelo lepe luči spredaj in zadaj
+
Izredno odziven touchscreen zaslon (skoda superb 2019 ima precej slabse odziven)
-
Stvar ki me je ob vsej lepoti avta zelo zmotila je, da ni fizicnega gumba za nastavit jakosti pihanja zraka. Ne samo to, kliknit moras na gumb menu, nato pa na zaslonu pomikat kurzor gor in dol za spremenit jakost pihanja. To je moteče.
-
Na osnovnih paketih avta ne obstaja bolj pust in čuden volanski obroč kot pri scali
- tempomat je na voljo komaj pri višjih paketih, imajo pa vsi že od osnovnega sledenje voznemu pasu? Dosti bolj uporaben bi bil tempomat.
Povzetek: za osnovni model dobite veliko od avta za dostojno ceno.
+
Navdušil me je motor:
1.0 litrski, 3 valjni in 115 konjev.
Ročni šest stopenjski menjalnik, bencin.
- stvar povleče nevarno hitro. Čuti se da je avto lahek ko ga voziš in to se pozna pri pospeških. Vodljivost je zelo dobra, obenem je glas motorja pri pospesevanju kot da bi vozil mercedesov amg.
+
zelo lepe luči spredaj in zadaj
+
Izredno odziven touchscreen zaslon (skoda superb 2019 ima precej slabse odziven)
-
Stvar ki me je ob vsej lepoti avta zelo zmotila je, da ni fizicnega gumba za nastavit jakosti pihanja zraka. Ne samo to, kliknit moras na gumb menu, nato pa na zaslonu pomikat kurzor gor in dol za spremenit jakost pihanja. To je moteče.
-
Na osnovnih paketih avta ne obstaja bolj pust in čuden volanski obroč kot pri scali
- tempomat je na voljo komaj pri višjih paketih, imajo pa vsi že od osnovnega sledenje voznemu pasu? Dosti bolj uporaben bi bil tempomat.
Povzetek: za osnovni model dobite veliko od avta za dostojno ceno.
Utk ::
Prva uporabna oprema je ambition, ki s 115 konji po ceniku pride čez 17 jurjev, za tolk se pa dobi marsikaj več pri drugih.
Če hočeš deljivo zadnjo klop moraš vzet najvišjo opremo ali pa doplačat. Wtf.
Če hočeš deljivo zadnjo klop moraš vzet najvišjo opremo ali pa doplačat. Wtf.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gaius ::
hojnikb ::
ja, ti avti so zanimiv samo, če kupuješ osnovno opremo. Easy z popustom je 12k...
#brezpodpisa
Gambino ::
Prva uporabna oprema je ambition, ki s 115 konji po ceniku pride čez 17 jurjev, za tolk se pa dobi marsikaj več pri drugih.
Če hočeš deljivo zadnjo klop moraš vzet najvišjo opremo ali pa doplačat. Wtf.
Za tak denar dobiš že Corollo z vsemi asistenčnimi priteklinami. Verjetno pa je tudi kvaliteta na višjem nivoju kot v ŠKODI.
KAVINSKY ::
Za tak denar dobiš že Corollo z vsemi asistenčnimi priteklinami. Verjetno pa je tudi kvaliteta na višjem nivoju kot v ŠKODI.
Verjetno misliš na 1.6 130 konjev model? Gre za star model, katerega so ohranili za trge z nižjo kupno močjo. Zahodno in severno od nas nove ne moreš več kupiti. Če je narejena za določen budget, potem težko rečeš, da je nek sinonim kvalitete - razen tega, da je klasični atmosferski motor na 4 kolesih, kjer težko kaj odpove.
Saj avto je zanesljiv, ni pa presežek ničesar.
Gambino ::
Za tak denar dobiš že Corollo z vsemi asistenčnimi priteklinami. Verjetno pa je tudi kvaliteta na višjem nivoju kot v ŠKODI.
Verjetno misliš na 1.6 130 konjev model? Gre za star model, katerega so ohranili za trge z nižjo kupno močjo. Zahodno in severno od nas nove ne moreš več kupiti. Če je narejena za določen budget, potem težko rečeš, da je nek sinonim kvalitete - razen tega, da je klasični atmosferski motor na 4 kolesih, kjer težko kaj odpove.
Saj avto je zanesljiv, ni pa presežek ničesar.
Ne pri toyoti imajo zelo dober 1.2 turbo mlinček v ponudbi.
mertseger ::
Za tak denar dobiš že Corollo z vsemi asistenčnimi priteklinami. Verjetno pa je tudi kvaliteta na višjem nivoju kot v ŠKODI.
Verjetno misliš na 1.6 130 konjev model? Gre za star model, katerega so ohranili za trge z nižjo kupno močjo. Zahodno in severno od nas nove ne moreš več kupiti. Če je narejena za določen budget, potem težko rečeš, da je nek sinonim kvalitete - razen tega, da je klasični atmosferski motor na 4 kolesih, kjer težko kaj odpove.
Saj avto je zanesljiv, ni pa presežek ničesar.
Ne pri toyoti imajo zelo dober 1.2 turbo mlinček v ponudbi.
Ta 1.2 turbo se po ceniku ki ga gledam začne pri 18.200€ za najcenejši paket (terra) in gre do 25.800. Kje si ti našel ceno 17 jurvev z vsemi dodatki res ne vem lahko pa daš link.
chrush ::
Ime škoda že dobro pove vse, kar je treba vedeti. Škoda avta.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
mailer ::
Mene je pri testiranju rapida in kasnejšemu nakupu odvrnil ravno 3 valjni motor. Sicer poskočen a za svojo kubaturo dokaj požrešen. Ne vidim prednosti pred 4 valjnim.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
jest10 ::
al1976 ::
No ja glede grdobije... ni to audi v nobenem primeru pac za ta denar je to to....
pocasi so jim pustili, da tudi malo lepše zgledajo:
https://www.porschemaribor.com/novice/n...
Je bila tudi novica, da bodo Skodo umestili pod Seat, torej raje v najnižji segment groupe. V Indiji pa postavljajo veliko servisno/prodajno mrežo, ker bo tam Skoda primarna znamka, VW pa povsem "višji" cenovni segment ki tam ni tako zanimiv :)
pocasi so jim pustili, da tudi malo lepše zgledajo:
https://www.porschemaribor.com/novice/n...
Je bila tudi novica, da bodo Skodo umestili pod Seat, torej raje v najnižji segment groupe. V Indiji pa postavljajo veliko servisno/prodajno mrežo, ker bo tam Skoda primarna znamka, VW pa povsem "višji" cenovni segment ki tam ni tako zanimiv :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
jest10 ::
Je bila tudi novica, da bodo Skodo umestili pod Seat, torej raje v najnižji segment groupe.
To bo z naslednjo generacijo. Novi Supreb in Octavia sta še "po starem". Nekaj se govori, da je to tudi zadnji model Superba(preveč kupcev pobere Pasatu)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
2dark ::
Vsekakor se ta trenutek bolj splača pogledati Octavijo. Model v odhodu s 115KM, ambition+family paket se prodaja za 16k, z njihovim financiranjem za 15.
Za reveže, da delajo zastoje na levem pasu.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: gtu ()
jest10 ::
Vsekakor se ta trenutek bolj splača pogledati Octavijo. Model v odhodu s 115KM, ambition+family paket se prodaja za 16k, z njihovim financiranjem za 15.
Za reveže, da delajo zastoje na levem pasu.
S 200km/h končne ne boš delal zastojev. Če je glih smisel tvojega bednega življenja norenje po cesti
115KM je čez glavo dovolj za prijetno vožnjo po omejitvah.
P.S. Od štarta so ta model prodajali tudi z motorjem z 86 in 90KM
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
KAVINSKY ::
Delanje zastojev je stanje duha, ne pleha.
OP, katera avtohiša je tako radodarno posodila avto za par dni?
OP, katera avtohiša je tako radodarno posodila avto za par dni?
2dark ::
S 200km/h končne ne boš delal zastojev. Če je glih smisel tvojega bednega življenja norenje po cesti
To, da doseže hitrost 200 ni omembe vreden podatek, ker ji manjka prožnost motorja v 6-i prestavi.
Delanje zastojev je stanje duha, ne pleha.
Če ti dajo 50 kg na hrbet, ki jih boš nesel v hrib tudi ti ne boš pretirano poskočen.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: gtu ()
jest10 ::
2dark ::
Prožnosti je čez glavo dovolj za normalnega voznika. Tisti s posebnimi potrebami bodo pač vzeli 150KM ali več
200 nm navora je premalo, da se avto premakne v 6-i prestavi.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
brbr21 ::
Delanje zastojev je stanje duha, ne pleha.
BESEDA!!!! Res ne morem biti tiho. Strinjam! Če dopolnim... stanje duha in ne premalo KM pod 'haubo'! Enako imam rad komentarje ko poveš, da imaš malo močnejši avto....a pol pa skoz za radarje plačuješ? NE!
Večina pač ni za na cesto.
Pred kratkim ko sem v čakal na avto, sem se sprehajal po salonu in naletel na Scalo. Presenetila s prostornostjo za ta segment(Škoda pač) in oskubljenostjo. 20+ let nazaj so se take notranjosti prodajale pri low end avtomobilih. Ko poleg pogledaš ceno...?!?!?! Dobro nas lupi avto lobi (proizvajalci+država+ZAVAROVALNICE!!). Pa ne samo pri cenejših... enako velja na drugi strani lestvice.... malce napimpan A6 - 100+k.
2dark ::
Delanje zastojev je stanje duha, ne pleha.
BESEDA!!!! Res ne morem biti tiho. Strinjam! Če dopolnim... stanje duha in ne premalo KM pod 'haubo'! Enako imam rad komentarje ko poveš, da imaš malo močnejši avto....a pol pa skoz za radarje plačuješ? NE!
Večina pač ni za na cesto.
Pred kratkim ko sem v čakal na avto, sem se sprehajal po salonu in naletel na Scalo. Presenetila s prostornostjo za ta segment(Škoda pač) in oskubljenostjo. 20+ let nazaj so se take notranjosti prodajale pri low end avtomobilih. Ko poleg pogledaš ceno...?!?!?! Dobro nas lupi avto lobi (proizvajalci+država+ZAVAROVALNICE!!). Pa ne samo pri cenejših... enako velja na drugi strani lestvice.... malce napimpan A6 - 100+k.
kdo te sili, da kupiš? Škodo kupujejo posebneži, ki hodijo naokoli oblečeni kot bIll Gates. Brez okusa.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: gtu ()
mailer ::
Stanje duha majo vozniki vw-jev. Sploh tisti s pasati. Zanimivo, da se "škodarji" niso nalezli od njih. Kultura vožnje je na dosti višjem nivoju.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
jest10 ::
GR2 ::
borisk ::
Prožnosti je čez glavo dovolj za normalnega voznika. Tisti s posebnimi potrebami bodo pač vzeli 150KM ali več
200 nm navora je premalo, da se avto premakne v 6-i prestavi.
Zato pa ima menjalnik. tudi avtomatik z 400Nm mi na avtoceti prestavi kakšno brzino nižje, ko je potrebno, oziroma ko pritisneš.
Za konstantno hitrost pa je 200nm več kot dovolj, da vzdržuješ hitrost.
Sheteentz ::
Sc0ut ::
Vsekakor se ta trenutek bolj splača pogledati Octavijo. Model v odhodu s 115KM, ambition+family paket se prodaja za 16k, z njihovim financiranjem za 15.
Za reveže, da delajo zastoje na levem pasu.
Na AC v slo sem ves cas na levem pasu in drugi delajo guzvo.
Na AC Munchen in visje pa sem levi pas povohal in hitro ugotovil da tam kraljujejo drugacni avti :)
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Sc0ut ::
Delanje zastojev je stanje duha, ne pleha.
BESEDA!!!! Res ne morem biti tiho. Strinjam! Če dopolnim... stanje duha in ne premalo KM pod 'haubo'! Enako imam rad komentarje ko poveš, da imaš malo močnejši avto....a pol pa skoz za radarje plačuješ? NE!
Večina pač ni za na cesto.
Pred kratkim ko sem v čakal na avto, sem se sprehajal po salonu in naletel na Scalo. Presenetila s prostornostjo za ta segment(Škoda pač) in oskubljenostjo. 20+ let nazaj so se take notranjosti prodajale pri low end avtomobilih. Ko poleg pogledaš ceno...?!?!?! Dobro nas lupi avto lobi (proizvajalci+država+ZAVAROVALNICE!!). Pa ne samo pri cenejših... enako velja na drugi strani lestvice.... malce napimpan A6 - 100+k.
kdo te sili, da kupiš? Škodo kupujejo posebneži, ki hodijo naokoli oblečeni kot bIll Gates. Brez okusa.
Stari, prizadel si me. Mogoce pa se komu zdi brezveze dat >27keur za nekaj ki tako ekpresno zgublja vrednost. 16000 eur za 1.6 octavio in je to to. Je pa tud kul logika dat 15000 eur za 2 leti starega pasata s 150kkm, katerega vozis do 350kkm. Pa ce za 3000eur naredis servisev si se vedno hudo v plusu. In prodas ga za dober denar na jug.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
2dark ::
Prožnosti je čez glavo dovolj za normalnega voznika. Tisti s posebnimi potrebami bodo pač vzeli 150KM ali več
200 nm navora je premalo, da se avto premakne v 6-i prestavi.
Prav lepo se premakne.
Ampak je tako fino nakladati brez da bi kdaj kaj sprobal ane
V redu. Odzivnost takšne škode je kot crknjen konj.
To, da doseže hitrost 200 ni omembe vreden podatek, ker ji manjka prožnost motorja v 6-i prestavi.
Še eden, ki ne pozna koncepta prestav.
Dober avto je prožen tudi v zadnji prestavi. Samo ti tega ne moreš vedet, ker ga še nisi vozil.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: gtu ()
aiko ::
nicksonn ::
Prožnosti je čez glavo dovolj za normalnega voznika. Tisti s posebnimi potrebami bodo pač vzeli 150KM ali več
200 nm navora je premalo, da se avto premakne v 6-i prestavi.
Odvisno od končnega razmerja (final drive).
Recimo da je pri scali okrog 2,5. Mogoče celo 2,4 (okrog 2600rpm @ 130kmh?).
To pomeni da je na osi koles nekje 480 Nm navora. Ker ima scala okoli 1,2 tone, pride to ravno 400 Nm / tono.
To je dovolj za normanlno vožnjo.
Recimo, sprobano pri meni, pod cca 350 Nm / T ... se NE da peljat na iz Lj na primorsko, brez da bi šaltal niže preko klancev, pri 130kmh.
Torej imaš v scali še ene 200kg fore, predno rata vse skupaj pretežko za primorske klance.
Seveda je odvisno tudi od zračnega upora, a danes ima vsak avto vsaj ali bolje kot 0,3 Cd oz nekje pod 0,65 CdA, ko zmnožimo s čelno površino. Aja, normalni avti, ne pa neki Suvi. Tisto pač ni za na AC, ampak za šminkat pred sosedi.
Pri Scali in ostalih 1.0 mlinčkih lahko po ravnini v šesti zmerno pospešuješ. Seveda, če hočeš prehiteti moraš še vedno šaltati niže.
Math FTW!
x n!
Utk ::
Dober avto je prožen tudi v zadnji prestavi. Samo ti tega ne moreš vedet, ker ga še nisi vozil.
Ne, dober avto v zadnji prestavi ni prožen, ker bi to pomenilo, da ima zadnjo prestavo prekratko. Samo ti tega ne moreš vedet, ker ga še nisi vozil.
2dark ::
Dober avto je prožen tudi v zadnji prestavi. Samo ti tega ne moreš vedet, ker ga še nisi vozil.
Ne, dober avto v zadnji prestavi ni prožen, ker bi to pomenilo, da ima zadnjo prestavo prekratko. Samo ti tega ne moreš vedet, ker ga še nisi vozil.
To si ti rekel, ker še nisi peljal avta z vsaj 400 nm navora!
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
Utk ::
Ti mešaš tolk stvari, da škoda besed. Zadnja prestava mora bit dolga, da se voziš s čim manj obrati čim hitreje. V zadnji ne potrebuješ nekega pospeševanja.
jest10 ::
Odvisno od končnega razmerja (final drive).
Recimo da je pri scali okrog 2,5. Mogoče celo 2,4 (okrog 2600rpm @ 130kmh?).
Za Scalo ne vem, samo glede na to, da ima isti menjalnik kot Rapid in Fabia , bi skoraj moralo biti enako razmerje.
130km/h(GPS, ne po števcu) ima okoli 2800rpm
Final drive (permanent gear): 3.93
1st Speed Gear: 3.62
2st Speed Gear: 1.95
3rd Speed Gear: 1.28
4th Speed Gear: 0.93
5th Speed Gear: 0.74
6th Speed Gear: 0.61
Reverse gear: 3.18
nicksonn ::
To si ti rekel, ker še nisi peljal avta z vsaj 400 nm navora!
Pa saj 400Nm ma dons vsak drug 2.0 dizel srednjega ranga.
Ko to združiš z 2,0 končnim razmerjem, in težo vsaj 1,6 tone, dobiš 500 Nm / t, kar je seveda več od Scale, spet pa ni nek hud presežek.
Pol maš drug ekstrem, nekega navitega 1.6 civica iz leta 1997, katerega mašina sproducira borih 150Nm, pa ima v končni prestavi na osi koles kar 520 Nm / tono.
Navor na gredi motorja ni relevanten!
Potem si kupi šleperja, ki ima 2500 Nm.
Ti mešaš tolk stvari, da škoda besed. Zadnja prestava mora bit dolga, da se voziš s čim manj obrati čim hitreje. V zadnji ne potrebuješ nekega pospeševanja.
Ikzektli!
Jst bi imel v dailyju kamot dve prestavi overdriva (mislim, da ta škoda ima). Trenutno imam pri petih - eno.
Ja, na dirkalcu pa seveda nočem overdriva, tam želim čimveč navora na kolesih. Če je GHD, lahko tudi blokada poje predno dejansko pride do končne hitrosti. A ker smo v temi o Scali, najbrž dirkalni avto ni relevanten.
Za Scalo ne vem, samo glede na to, da ima isti menjalnik kot Rapid in Fabia , bi skoraj moralo biti enako razmerje.
130km/h(GPS, ne po števcu) ima okoli 2800rpm. /.../.
Kul, tnx, torej ravno predvidenih 2,4 v 6. Menjalnik je isti, lahko pa spreminjajo final drive. Tu je 3,93, v Audiju A3 pa je 4,05. Da je poskočnejši :)
x n!
hojnikb ::
Navor na gredi motorja ni relevanten!
Ne, relavantna je navorna _krivulja_. Kaj ti nuca veliko navora na kolesih, če stvar screama pr 4-5k.
Dober bencinski turbinar bo mel polno navora že pri kakih 1500 obratov.
Audiju A3 pa je 4,05. Da je poskočnejši :)
Ne, A3 je težji, zato rabi tudi večji final drive, da se "premakne"
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Hudobec ::
Že skorej 2let furam fabio 1.0.tsi. Kaj naj rečem. Pač, vsaka stvar ma svoj namen. Uglavnem se furam na šiht Kranj - Loka po cesti, k ma vecino cajta 50kmh omejitev + občasno kaka avtoceta in to je to. Avto dela brez problemov, benz in zavarovanje me prideta 70e na mesec. Cnej se skor ne da. To mi je glavna stvar, ker ne mislm več po par mescov na let delat za pleh. Kva si sosedje in babnice misljo me boli. Pač ko si starejši se tut mal prioritete spremenijo. In ne, na avtocest ne kur 15l/100km.
Kle mate pa porabo:
https://poraba.com/usage_view.php?carid...
Kle mate pa porabo:
https://poraba.com/usage_view.php?carid...
GR2 ::
Ravno na tej cesti se mora poznat navor. Če nisi prikovan na 50 seveda ter če je cesta sploh kolikor toliko prazna. Pač jaz s 300Nm nemogoče da se prikujem točno na 50, če vidim prosto malo pritisnem, če vidim da je treba zmanjšat, zmanjšam.
Če si vedno v koloni in ostali vozijo 45-50, prehitevanj se je pa tudi brezveze it, je konec koncev vseeno kateri motor imaš, še bolje če je čim manj konj in navora, ker bolj ohraniš živce.
Jaz vem da z 200KM/300Nm v 4. čez eno naselje pustim ostale daleč zadaj, pa se samo gibljem 50-60, na koncu kjer je parkrat na leto radar pa zmanjšam na 55 ter držim vsaj do enih 10-20m do table. Pač malo klanca kjer ni ničesar levo in desno in lahko potegneš tudi na 65, ostali s tistimi majhnimi atmosferčki cincajo 45 in imaš takoj noter razliko. V 1km sigurno 300-400m. Nisi pa s tako vožnjo nič bolj nevaren kot ti cincarji, imaš pač tudi take ki ti gredo (konstantno, tudi čez prehode) 70+.
Sicer bo pa praktično kjerkoli razlika ali imaš 200 ali pa 300Nm. Tudi če bi imel tovarniško blokado na 50 in 90 in bi se vklopila vedno, ko bi avto zaznal omejitev.
Če si vedno v koloni in ostali vozijo 45-50, prehitevanj se je pa tudi brezveze it, je konec koncev vseeno kateri motor imaš, še bolje če je čim manj konj in navora, ker bolj ohraniš živce.
Jaz vem da z 200KM/300Nm v 4. čez eno naselje pustim ostale daleč zadaj, pa se samo gibljem 50-60, na koncu kjer je parkrat na leto radar pa zmanjšam na 55 ter držim vsaj do enih 10-20m do table. Pač malo klanca kjer ni ničesar levo in desno in lahko potegneš tudi na 65, ostali s tistimi majhnimi atmosferčki cincajo 45 in imaš takoj noter razliko. V 1km sigurno 300-400m. Nisi pa s tako vožnjo nič bolj nevaren kot ti cincarji, imaš pač tudi take ki ti gredo (konstantno, tudi čez prehode) 70+.
Sicer bo pa praktično kjerkoli razlika ali imaš 200 ali pa 300Nm. Tudi če bi imel tovarniško blokado na 50 in 90 in bi se vklopila vedno, ko bi avto zaznal omejitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
WhiteAngel ::
zmaugy ::
Meni je to grd avto.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
koyotee ::
Pri škodi je tako, da moraš skoraj doplačati za sovoznikov sedež...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
zmaugy ::
Pri škodi je tako, da moraš skoraj doplačati za sovoznikov sedež...
Bedarija. Poglej si kakšen L&K model in se potem oglasi še enkrat.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
jero_no1 ::
Pri škodi je tako, da moraš skoraj doplačati za sovoznikov sedež...
Sem primerjal Passata Highline in Superba Style in je blo treba pri VW skoraj doplačat za sovoznikov sedež.
Medtem ko recimo omenjeni L&K že v osnovi ne pušča kaj dosti odprtih stvari.
Poleg tega se je škoda prcat na cene po ceniku, ker se pri VW/Škoda lahko dobi tudi -15% ali več pri nekaterih modelih, medtem ko pri japoncih dobiš za 2 kavi popusta. Treba je pogledat končno ponudbo pred nakupom in ne pdf-ja iz spleta.
2dark ::
Poleg tega se je škoda prcat na cene po ceniku, ker se pri VW/Škoda lahko dobi tudi -15%
Slab pogajalec si.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
jero_no1 ::
Nisem nikjer napisal, da sem dobil samo -15% Napisal sem samo, da se da pri marsikaterem trgovcu dobit vsaj toliko brez vez in poznanstev... oz. po tvoje - če dobiš manj, si slab pogajalec
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21255 (6654) | jest10 |
» | Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51898 (45024) | xmetallic |
» | Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36190 (28891) | IL_DIAVOLO |
» | Poraba avta v klanecOddelek: Na cesti | 3438 (2866) | Colt1911 |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18267 (16639) | Aston_11 |