Slo-Tech - Dobro leto zatem, ko so jo začeli graditi, je s tekočih trakov Tesline gigatovarne v Šanghaju prišlo prvih petnajst Modelov 3. Ironično, dogodek se je odvil sredi ameriško-kitajske trgovinske vojne in v času, ko nekatera velika ameriška tehnološka podjetja, denimo Dell, Apple in HP, zaradi pretečih carin razmišljajo o selitvi svojih proizvodenj v druge azijske države. A Teslin položaj je drugačen, v Šanghaju izdelana vozila bodo namreč namenjena za kitajski trg, zato jih carine ne bodo prizadele, nasprotno, te so morali plačevati do sedaj, ko so Tesle na največje tržišče osebnih vozil na svetu uvažali iz ZDA.
Tovarniška cena kitajskega Modela 3 bo 50.000 ameriških dolarjev, s čimer bo poskušal konkurirati lokalnim ponudnikom električnih vozil, kot sta denimo NIO and Xpeng Motors. Tovarna ima kapaciteto izdelave okoli 150.000 vozil letno (matična tovarna v kalifornijskem Fremontu 350.000), že prihodnje leto pa naj bi se številka podvojila. Kitajska tovarna je sicer prva izven ZDA, ni pa edino novo tržišče, ki ga poskuša Tesla osvojiti; novembra so tako za mesto svoje evropske proizvodnje izbrali Berlin.
Tesla je sicer od julija 2017, ko so začeli s proizvodnjo v ZDA, šla skozi precej peklensko obdobje, spomnimo se, s proizvodnjo so redno zaostajali za ambiciozno zadanimi cilji, pri tem pa kurili milijarde denarja vlagateljev. Sonce je posijalo letos oktobra, ko so v podjetju precej nepričakovano zabeležili četrtletni dobiček, kar je pospremljeno še z nekaj drugimi dejavniki, ceno delnice od takrat do danes povišalo za solidnih 62 %.
When this new version of the 2020 Tesla Roadster was unveiled as a concept in November 2017, Tesla founder Elon Musk touted some rather lofty pie-in-the-sky performance numbers, including a claimed zero-to-60-mph time of 1.9 seconds, a top speed of more than 250 mph, and a quarter-mile time of just 8.8 seconds.
When this new version of the 2020 Tesla Roadster was unveiled as a concept in November 2017, Tesla founder Elon Musk touted some rather lofty pie-in-the-sky performance numbers, including a claimed zero-to-60-mph time of 1.9 seconds, a top speed of more than 250 mph, and a quarter-mile time of just 8.8 seconds.
Torej sladkih 2 sekunde do 100?
Ufffaaaa.. tle BMW ne more konkurirat. će tko morjo dajat 35% popuste na nove avte, da kaj sploh prodajo.
S tem, da naj bi bil doseg slabih 1000km, končna 250 milj na uro in pospešek pod 2. Za 200k usd. No brainer kdor ima toliko za avto.
Al pa, če rabiš enoprostorca, ker imaš 3 otroke in je treba 2x letno na počitnice s sabo vlačit cel kup krame: poleti na morje, pozimi na smučanje. Pa ne vem, če ima Tesla dost prostora na zadnjih sedežih za 3 otroške sedeže?
Al pa, če na leto delaš 10-15 tisoč kilometrov (upokojenec?) in ti en Clio ali pa i10 brez šitloada dodatne opreme povsem zadostuje za premikanje od točke A do točke B, ker niti v najbolj mokrih sanjah TCO takega avtomobilčka v 10 letih ne bo znesel 60 jurjev, kot je v neki temi pred dnevom ali dvema WarpedOne naračunal za svojo Teslo pri 30.000 prevoženih kilometrih na leto.
Musk dejansko dela hud lineup: - Tesla 3 neposredno konkurira srednjemu razredu (MB C, A4, BMW 3) - S Cybertruck se bo kmalu vozilo pol "redneckov" po ZDA (namesto s fordom F) in precej japijev po mestih saj izgleda kot nek avto iz 80s scifi zadev. - Roadster pomete z raznimi Porscheji, Mclarni, Ferrariji tako po pospeških kot po dosegu in verjamem da bo zelo ok tudi v legi.
Še najmanj mi je logičen Y. Razen če misli, da bodo takrat nazaj MVP vozila namesto SUV zadnja leta :D
No ja, Poršeta ravno ne poseka, kar se tiče lege na cesti. Je pa Porše dražji in tudi zaradi svoje zveste baze oboževalcev tudi precej bolj dobičkonosen ter tudi nišni produkt.
Koliko od vas je poupdatalo svojo kristalno kuglo, ki vam je lani takle čas še kazala kako iz kitajske fabrike itak ne bo nič, da je samo blatna njiva, da samo neki govorijo delajo pa nič (prazno delovišče) ipd.?
Leto kasneje ta blatna njiva štanca 28 vozil na uro, 10 ur na dan, 5dni na teden.
Berlin bo pokazal kakšna birokratska vukojebina je postala evropa, ko bo GF4 žal nucal mal več kot slabo leto, da se zgodi. Včasih smo se smejali kitajcem, v prihodnih letih se bodo kitajci smejali nam.
Koliko od vas je poupdatalo svojo kristalno kuglo, ki vam je lani takle čas še kazala kako iz kitajske fabrike itak ne bo nič, da je samo blatna njiva, da samo neki govorijo delajo pa nič (prazno delovišče) ipd.?
Leto kasneje ta blatna njiva štanca 28 vozil na uro, 10 ur na dan, 5dni na teden.
Berlin bo pokazal kakšna birokratska vukojebina je postala evropa, ko bo GF4 žal nucal mal več kot slabo leto, da se zgodi. Včasih smo se smejali kitajcem, v prihodnih letih se bodo kitajci smejali nam.
Problem Nemcev bo, da si bodo število EV-jev umetno omejevali. Pri Tesli je velik plus, da so že od začetka/prvih korakov usmerjeni samo v EV-je. Manjka še jim samo fabrika v EU. Tesli bo na EU trgu konkurenca samo Nemci pa še to samo zaradi znamke, servisne mreže...
Teslina delnica je bila najbolj short-ana na Wall Streetu (mogoče še je), zato je hoto kupit Elon delnice po 420$, dosti ljudi je govorilo, da jim ne bo uspelo, ampak 420$ na delnico bo čez 5 let NIČ v primerjavi kakšna cena bo takrat, Tesla še ma IZJEMEN potencial širitve, glede na to kaj vse še načrtujejo v naslednjih desetih letih (to kaj so napovedali za teh deset let sedaj, so tudi uresničili).
Maja še je bla delnica 190$, sedaj 415$, čez deset let 3500$? :D
Berlin bo pokazal kakšna birokratska vukojebina je postala evropa, ko bo GF4 žal nucal mal več kot slabo leto, da se zgodi. Včasih smo se smejali kitajcem, v prihodnih letih se bodo kitajci smejali nam.
Vukojebina as in delamo, da živimo in ne, da živimo zato da delamo (po 6 dni na teden 10-12 ur?).
Teslina delnica je bila najbolj short-ana na Wall Streetu (mogoče še je), zato je hoto kupit Elon delnice po 420$, dosti ljudi je govorilo, da jim ne bo uspelo, ampak 420$ na delnico bo čez 5 let NIČ v primerjavi kakšna cena bo takrat, Tesla še ma IZJEMEN potencial širitve, glede na to kaj vse še načrtujejo v naslednjih desetih letih (to kaj so napovedali za teh deset let sedaj, so tudi uresničili).
Maja še je bla delnica 190$, sedaj 415$, čez deset let 3500$? :D
Cena bo tok dol udarla da glava pece. BMW jeva delnica je 72 usd, samo za primerjavo.
Ampak na Norveškem pravijo, da je najbolj prodajan Audi e-tron...
Folk ima denar in kupi bolj praktično veliko požrešno kravo namesto nepraktično limuzino? Ali preprosto ni kaj kupit in se zaradi zadostne kupne moči proda kar je pač možno kupit?
Leto kasneje ta blatna njiva štanca 28 vozil na uro, 10 ur na dan, 5dni na teden.
Pohvalno je, da Tesla na Kitajskem spoštuje delavske pravice. Upam, da tako tudi ostane, tudi Kitajci si zaslužijo enake pravice, kot jih marsikdo na zahodu smatra za samoumevne.
Teslina delnica je bila najbolj short-ana na Wall Streetu (mogoče še je), zato je hoto kupit Elon delnice po 420$, dosti ljudi je govorilo, da jim ne bo uspelo, ampak 420$ na delnico bo čez 5 let NIČ v primerjavi kakšna cena bo takrat, Tesla še ma IZJEMEN potencial širitve, glede na to kaj vse še načrtujejo v naslednjih desetih letih (to kaj so napovedali za teh deset let sedaj, so tudi uresničili).
Maja še je bla delnica 190$, sedaj 415$, čez deset let 3500$? :D
Cena bo tok dol udarla da glava pece. BMW jeva delnica je 72 usd, samo za primerjavo.
Tesla še bo marsikaj druga delala kot avte. ... Potencial Tesle proti BMW-ju sploh ni primerljiv.
Ja, če ne bi bil CEO tak kot je, bi še mogoče verjel. Nakladati je lahko, sploh ko se gre za manipuliranje cene delnice. Drugače pa: https://elonmusk.today/
Važno, da na Twitterju objavi anime komentar in pafka travo na podcastu. OnE oF uS!!!!11
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Ja, @WarpedOne: 4. Work alongside Elon Musk. Working at Tesla is a once in a lifetime opportunity to work for and alongside one of the most incredible human beings of all-time, Elon Musk. Tukaj sem nehal brati, škoda.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zaenkrat vgrajujejo baterije sestavljene v Ameriki, na kitajsko so jih dobavili nekaj tisoč.
Z LG imajo pogodbo o dobavi celic narejenih po teslini formuli, kar naj bi štartalo v začetku 2020. Ker celoten IP ni od Tesle, bodo te LG celice imele nekaj nižjo kapaciteto. Module in cele baterije iz LG celic bodo sestavljali na kitajskem. MIC SR+ (Made In China) ima nekaj več celic za enako kapaciteto/doseg. MIC LR trenutno še ne omenjajo na glas, če/ko se zgodi bo imel nekaj manj dosega od ameriškega.
Pohvalno je, da Tesla na Kitajskem spoštuje delavske pravice. Upam, da tako tudi ostane, tudi Kitajci si zaslužijo enake pravice, kot jih marsikdo na zahodu smatra za samoumevne.
Tesla spoštuje pravice, kot jih imajo kitajski delavci na Kitajskem, ne, kot jih imajo delavci v ZDA ali v Evropi. Tiste njihove pravice so na ravni zgodnjega 20. stoletja v Evropi, za dobro podkupnino pa v primeru kršenja še takšnih omejenih pravic partija pogleda daleč, daleč stran.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Pohvalno je, da Tesla na Kitajskem spoštuje delavske pravice. Upam, da tako tudi ostane, tudi Kitajci si zaslužijo enake pravice, kot jih marsikdo na zahodu smatra za samoumevne.
Tesla spoštuje pravice, kot jih imajo kitajski delavci na Kitajskem, ne, kot jih imajo delavci v ZDA ali v Evropi. Tiste njihove pravice so na ravni zgodnjega 20. stoletja v Evropi, za dobro podkupnino pa v primeru kršenja še takšnih omejenih pravic partija pogleda daleč, daleč stran.