Slo-Tech - Z izstrelitvijo poslednjih dveh satelitov junija prihodnje leto, bo Kitajska zaključila gradnjo že tretje generacije lastnega omrežja za satelitsko navigacijo Beidou, kar je sicer kitajsko poimenovanje za Veliki voz. Končno konstelacijo bo tako tvorilo 35 satelitov, za primerjavo, ameriški GPS jih ima trenutno delujočih 33. Od leta 2000, ko so omrežje začeli graditi, so Kitajci sicer izstrelili že 52 satelitov, leta 2011 so storitev že začeli premierno tržiti nekaterim zasebnim podjetjem, konec leta 2018 pa je sistem postal globalno operativen. Tiskovni predstavnik Beidouja je še napovedal, da se bo do konca prihodnjega leta povečala tudi natančnost sistema, in sicer s približno petih metrov "na samo nekaj centimetrov", kar je po njegovih besedah ključno za razvoj samovozečih vozil.
Seveda se svet sedaj sprašuje, kaj to pomeni za preostale navigacijske sisteme, poleg GPSa še za ruski Glonass in evropski Galileo? Najverjetneje precej močno konkurenco. Po nekaterih podatkih je že zdaj več kot 70 % kitajskih pametnih telefonov pripravljenih za sprejem Beidoujevega signala, kitajski tržni delež v tem segmentu pa trenutno globalno predstavlja okoli 40 %. Kar pomeni, da naprave z Beidoujem pospešeno prodirajo med uporabnike. Kitajska vlada sicer svojo navigacijo ponuja okoli 120 partnerjem tudi v okviru svojega programa Belt and Road Initiative, s katerim v številnih državah po svetu prenavlja infrastrukturo.
Tudi sicer je vesolje v strateškem smislu eno ključnih področij za kitajsko vlado. Pred letom dni so tako prvi pristali na oddaljeni strani Lune, v začetku prihodnjega leta pošiljajo svojo sondo na Mars, leta 2022 pa naj bi zaključili gradnjo lastne vesoljske postaje.
Imaš napravo (npr. telefon), ki ima noter n sprejemnikov (GPS, Galileo, Glonass, Beidou, Navic, QZSS). In kakšna je dodana vrednost tega? Zame je dovolj GPS+ za rezervo Galileo, če se amerikancom kaj sprdne in začnejo dirat signal.
Kaj pomaga satelit (usa ali china ali eu), ko pa je up. izkušnja zanemarjena. V avtomobilih naprave imajo 90% zastarele karte, ni slo. jezika, upoštevanje dejanske gneče, nesreč je omejeno na nekaj geekov, kategorizacija cest poden (zapleteno oziroma neupoštevanje up. popravkov).
Kaj pomaga satelit (usa ali china ali eu), ko pa je up. izkušnja zanemarjena. V avtomobilih naprave imajo 90% zastarele karte, ni slo. jezika, upoštevanje dejanske gneče, nesreč je omejeno na nekaj geekov, kategorizacija cest poden (zapleteno oziroma neupoštevanje up. popravkov).
Uporabniska izkusnja jw odvisna od uporabnika. Danasnji software je narejen za idiote. Zal pa je danasnji svet postal bolj drasticen, idioti mislijo, da bo software razmisljal namesto njih, ne razumejo, da je samo majhna bergla, ki pomaga, ce jo znas uporabljati. Meni je karta (tista fizicna), dovolj, ko enkrat startas iz tega, je GPS fantasticen, tudi, ce bi ti dal samo koordinate. Vse ostalo je cisti bonus.
Da se pa pritozujes, da ne znas resevati enadzb, ko si se pa naucil mnoziti samo prek kalkulatorja... Bo treba najprej osnove nastudirat. To je pa ze tezko, mar ne? Se je treba potrudit?
Bi bilo fino ce bi lahko izbiral na kaj se naj telefon povezuje - recimo samo na glonass. Ampak kolikor vidim na mojem se poveze kam se mu sprdne.
Kolikor je meni znano, so navigacijski sateliti samo oddajniki in telefoni samo sprejemniki, ki sprejmejo različne signale in na podlagi njih preračunajo položaj. Tu ni nobene povratne komunikacije s sateliti. Če bi bila, ne bi bila možna uporaba piratskih aplikacij, ker bi bilo mogoče omejiti prijavo v sistem.
Nisem sicer povsem na tekočem kako stvari delujejo danes ampak pred leti je bil edini način za pridobitev prometnih informacij v navigaciji internet. V tem primeru potem telefon sporoča tvojo lokacijo strežniku upravitelja aplikacije, če pa internet izklopiš,pa te komunikacije ni.
Kaj pomaga satelit (usa ali china ali eu), ko pa je up. izkušnja zanemarjena. V avtomobilih naprave imajo 90% zastarele karte, ni slo. jezika, upoštevanje dejanske gneče, nesreč je omejeno na nekaj geekov, kategorizacija cest poden (zapleteno oziroma neupoštevanje up. popravkov).
Uporabniska izkusnja jw odvisna od uporabnika. Danasnji software je narejen za idiote. Zal pa je danasnji svet postal bolj drasticen, idioti mislijo, da bo software razmisljal namesto njih, ne razumejo, da je samo majhna bergla, ki pomaga, ce jo znas uporabljati. Meni je karta (tista fizicna), dovolj, ko enkrat startas iz tega, je GPS fantasticen, tudi, ce bi ti dal samo koordinate. Vse ostalo je cisti bonus.
Da se pa pritozujes, da ne znas resevati enadzb, ko si se pa naucil mnoziti samo prek kalkulatorja... Bo treba najprej osnove nastudirat. To je pa ze tezko, mar ne? Se je treba potrudit?
Kot sem rekel. Par vaškim tech. posebnežem morda, za ljudske množice pa je vse skupaj marketinški nateg. V veliko zadovoljstvo trgovcev tega niti ne vedo...
Res super. Imam telefon, ki podpira dual-frequency GNSS (GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS) in bom torej konec naslednjega leta lahko brezplačno uporabljal centimetrsko natančnost npr. v traktorju. Ja, prav gotovo... Tako kot je napisal jype. Vedno je potrebno doplačati.
Kaj pomaga satelit (usa ali china ali eu), ko pa je up. izkušnja zanemarjena. V avtomobilih naprave imajo 90% zastarele karte, ni slo. jezika, upoštevanje dejanske gneče, nesreč je omejeno na nekaj geekov, kategorizacija cest poden (zapleteno oziroma neupoštevanje up. popravkov).
Uporabniska izkusnja jw odvisna od uporabnika. Danasnji software je narejen za idiote. Zal pa je danasnji svet postal bolj drasticen, idioti mislijo, da bo software razmisljal namesto njih, ne razumejo, da je samo majhna bergla, ki pomaga, ce jo znas uporabljati. Meni je karta (tista fizicna), dovolj, ko enkrat startas iz tega, je GPS fantasticen, tudi, ce bi ti dal samo koordinate. Vse ostalo je cisti bonus.
Da se pa pritozujes, da ne znas resevati enadzb, ko si se pa naucil mnoziti samo prek kalkulatorja... Bo treba najprej osnove nastudirat. To je pa ze tezko, mar ne? Se je treba potrudit?
Kot sem rekel. Par vaškim tech. posebnežem morda, za ljudske množice pa je vse skupaj marketinški nateg. V veliko zadovoljstvo trgovcev tega niti ne vedo...
Ne ne, vaski posebnezi so nasedli, da jim bo software nadomestil mozgane. Ostali ne-vaski posebnezi, ki ga uporabljamo kot dodatek, nimamo problemov z njim.
Kaj pomaga satelit (usa ali china ali eu), ko pa je up. izkušnja zanemarjena. V avtomobilih naprave imajo 90% zastarele karte, ni slo. jezika, upoštevanje dejanske gneče, nesreč je omejeno na nekaj geekov, kategorizacija cest poden (zapleteno oziroma neupoštevanje up. popravkov).
Uporabniška izkusnja je odvisna od uporabnika. Danasnji software je narejen za idiote. Zal pa je danasnji svet postal bolj drasticen, idioti mislijo, da bo software razmisljal namesto njih, ne razumejo, da je samo majhna bergla, ki pomaga, ce jo znas uporabljati. Meni je karta (tista fizicna), dovolj, ko enkrat startas iz tega, je GPS fantasticen, tudi, ce bi ti dal samo koordinate. Vse ostalo je cisti bonus. Da se pa pritozujes, da ne znas resevati enadzb, ko si se pa naucil mnoziti samo prek kalkulatorja... Bo treba najprej osnove nastudirat. To je pa ze tezko, mar ne? Se je treba potrudit?
+1 Pa ni proti nikomur osebno. Je prijatelj enkrat podal zelo lepo primerjavo odvisnosti od neumnih telefonov; osebo pustiš pri Prešernovem spomeniku in ji v roke stisneš 500 evrov. Umrla bo od lakote, ker brez navigacije na telefonu ne zna poiskati najbližjega Merkatorja...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Brez navigacije danes res ne prideš daleč zato razumem njihovo težnjo po neodvisnosti. Samovozeča vozila pa po večini današnjih kart bi prav hitro končala v jarku.
Kaj pomaga satelit (usa ali china ali eu), ko pa je up. izkušnja zanemarjena. V avtomobilih naprave imajo 90% zastarele karte, ni slo. jezika, upoštevanje dejanske gneče, nesreč je omejeno na nekaj geekov, kategorizacija cest poden (zapleteno oziroma neupoštevanje up. popravkov).
Uporabniška izkusnja je odvisna od uporabnika. Danasnji software je narejen za idiote. Zal pa je danasnji svet postal bolj drasticen, idioti mislijo, da bo software razmisljal namesto njih, ne razumejo, da je samo majhna bergla, ki pomaga, ce jo znas uporabljati. Meni je karta (tista fizicna), dovolj, ko enkrat startas iz tega, je GPS fantasticen, tudi, ce bi ti dal samo koordinate. Vse ostalo je cisti bonus. Da se pa pritozujes, da ne znas resevati enadzb, ko si se pa naucil mnoziti samo prek kalkulatorja... Bo treba najprej osnove nastudirat. To je pa ze tezko, mar ne? Se je treba potrudit?
+1 Pa ni proti nikomur osebno. Je prijatelj enkrat podal zelo lepo primerjavo odvisnosti od neumnih telefonov; osebo pustiš pri Prešernovem spomeniku in ji v roke stisneš 500 evrov. Umrla bo od lakote, ker brez navigacije na telefonu ne zna poiskati najbližjega Merkatorja...
Torej je to, da napravice v vozilih ipd. ponujajo proti plačilu samoumevno. Zaradi mene, če mobitele danes na jutri ukinejo, ampak ne govorimo o tem...
Brez navigacije danes res ne prideš daleč zato razumem njihovo težnjo po neodvisnosti. Samovozeča vozila pa po večini današnjih kart bi prav hitro končala v jarku.
Ne bi se ker dejansko opazujejo svojo okolico.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!