Forum » Na cesti » Omejitve hitrosti na AC - anketa
Omejitve hitrosti na AC - anketa
DamijanD ::
energetik ::
Pri višji hitrosti je motor sicer naredil enako obratov, vendar pri višjem navoru, torej so bili vsaj ojnični ležaji bolj obremenjeni in za odtenek tudi bolj znucani. Ampak to pri povprečnih kilometrinah nima toliko veze, saj ponavadi prej razpade pleh, podvozje itd.Škoda goriva, večje obrabe avta in živcev.
Če vse ostalo odmislimo, koliko večja je obraba avta pri 150 namesto 120 kmh? V končni fazi za enako razdaljo motor naredi enako število vrtljajev ne glede na hitrost (če imamo vedno v isti prestavi)...
aiko ::
Pri višji hitrosti je motor sicer naredil enako obratov, vendar pri višjem navoru, torej so bili vsaj ojnični ležaji bolj obremenjeni in za odtenek tudi bolj znucani. Ampak to pri povprečnih kilometrinah nima toliko veze, saj ponavadi prej razpade pleh, podvozje itd.
Če avto vozi zlahka 150km/h niso prav nič bolj obrabljeni, kot če voziš 120 in ga matraš v neoptimalnih obratih za vsak mali klanček. Kvečjemu se obrabijo manj.
Je malo morje avtov z 300.000-400.000 in tudi več kilometri (tudi v slo) ki delajo avtoceste dnevno pri višjih hitrostih in motor lavfa odlično; veliko bolje kot marsikateri "čuvan"/redko teran.
Če vzamemo na primer dizle, se vidi kateri je "avtocestni" z dinamičnim voznikom, kateri pa "mestni" z "do 120km/h" voznikom. Ta prvi v 99% primerov ne zadimijo ko jih "pohodiš".
Matevz96 ::
Škoda goriva, večje obrabe avta in živcev.
Če vse ostalo odmislimo, koliko večja je obraba avta pri 150 namesto 120 kmh? V končni fazi za enako razdaljo motor naredi enako število vrtljajev ne glede na hitrost (če imamo vedno v isti prestavi)...
Zračni upor se poveča za 56% tako, da se pozna predvsem na obrabi rezervoarja za gorivo
#hooldthedoor
Utk ::
Motor se bolj obrablja, več olja bo spil, bolj se segreje kar vpliva na vse materiale. Pri normalni km v življenjski dobi sicer ne bo zarad tega kaj dost narobe, ampak težko je rečt, da avto s 400 kkm po avtocesti pri 180 na uro dela kot nov... Tudi ko kaj crkne je težko rečt ali zarad tega ali ne.
Bolj ima pa to vpliv na zavore, ker jebiga, vsake tolk časa bo treba jih pritisnit tudi pri 180, gume in morda še kakšno malenkost.
Bolj ima pa to vpliv na zavore, ker jebiga, vsake tolk časa bo treba jih pritisnit tudi pri 180, gume in morda še kakšno malenkost.
nsa_ag3nt ::
Škoda goriva, večje obrabe avta in živcev.
Če vse ostalo odmislimo, koliko večja je obraba avta pri 150 namesto 120 kmh? V končni fazi za enako razdaljo motor naredi enako število vrtljajev ne glede na hitrost (če imamo vedno v isti prestavi)...
Odvisno kaj voziš.
Če MB S 320 cdi &co, potem je to avto za AC.Pri 150 km/h komaj dobro vdihne.
Če v R clio 1.2 60 km, potem se bo 150 namesto 120 km/h poznalo, če ne drugje na hrupu (in načeloma porabi, pri nekaterih modelih se to zelo pozna, pri nekaterih skoraj nič).Zaradi tega ne bo motor nič prej ckrnil, prej ti bo pločevina prerjavela.
Mi smo šli 1x poleti vročega avgusta z vozilom, ki ima končno 150 km/h (motor 1.5 benc 4 valjni, 8 ventilov) 1200 km proti severu (skozi AT v DE), v enem kosu, peljali smo se 150 km/h kjer je bilo mogoče (in potem nazaj).
Motor je preživel in je potem deloval bp še več let, dokler ni karoserije rja "pojedla" in je šel avto na odpad.
Par let sem tudi gonil citroen Ax 1.1 60km 150-160 km/h brez težav po AC.
btw, na DE AC je dejansko brez omejitev samo cca 50% vseh AC !
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
WizzardOfOZ ::
jype ::
Seveda. Počasi bo povsod 80, ker je to edino smiselno. Če hočeš hitreje, imaš vlak.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: FTad ()
BCSman ::
https://www.quora.com/Does-an-increase-...
Most modern cars will have a maximum efficiency speed which lies somewhere between 40-55mph (or 65-90km/h), depending on the type of engine, transmission, and the aerodynamics of the car. In all cases when you increase your speed beyond 90km/h, you will be burning more fuel per mile or kilometer.
Energy-efficient driving @ Wikipedia
The optimal speed varies with the type of vehicle, although it is usually reported to be between 35 mph (56 km/h) and 50 mph (80 km/h).[7][8][9] For instance, a 2004 Chevrolet Impala had an optimum at 42 mph (70 km/h), and was within 15% of that from 29 to 57 mph (45 to 95 km/h).[8] At higher speeds, wind resistance plays an increasing role in reducing energy efficiency.
Most modern cars will have a maximum efficiency speed which lies somewhere between 40-55mph (or 65-90km/h), depending on the type of engine, transmission, and the aerodynamics of the car. In all cases when you increase your speed beyond 90km/h, you will be burning more fuel per mile or kilometer.
Energy-efficient driving @ Wikipedia
The optimal speed varies with the type of vehicle, although it is usually reported to be between 35 mph (56 km/h) and 50 mph (80 km/h).[7][8][9] For instance, a 2004 Chevrolet Impala had an optimum at 42 mph (70 km/h), and was within 15% of that from 29 to 57 mph (45 to 95 km/h).[8] At higher speeds, wind resistance plays an increasing role in reducing energy efficiency.
feryz ::
WhiteAngel ::
jype ::
feryz ::
Aha. Bicikel tudi.
Ampak mi smo v Sloveniji.
Sicer pa vsak cajt dobimo hiperlup (prosto po musku). Torej bodo avtočki nadmudrili vse.
Ampak mi smo v Sloveniji.
Sicer pa vsak cajt dobimo hiperlup (prosto po musku). Torej bodo avtočki nadmudrili vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Urbano#Desno ::
Vlak bo kmalu vozil hitreje kot letala letijo.
Kje kdaj
Aja takrat ko boste prepovedali letalski promet. Upam da se zavedaš koliko energije gre v izgradnjo tirov in kako se s tem uničuje pristno naravo. Ponovno se zadev lotevate na napačen način in kot pravijo pot v pekel je vedno tlakovana z dobrimi nameni. Tole bi lahko bil slogan Levice.
HotBurek ::
Če bi bil javni promet tako urejeno, kot v švici (npr. železnice), potem ni problem, če je omejitev na AC 120 in 80 na magistralkah.
Bo pa trajalo še ene 40 let, da bo slovenija tam, kjer je švica danes.
Bo pa trajalo še ene 40 let, da bo slovenija tam, kjer je švica danes.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
T-h-o-r ::
Če bi bil javni promet tako urejeno, kot v švici (npr. železnice), potem ni problem, če je omejitev na AC 120 in 80 na magistralkah.
Bo pa trajalo še ene 40 let, da bo slovenija tam, kjer je švica danes.
Medtem ko smo bili v 60ih oddaljeni 5 let
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
HotBurek ::
Da dam še en smaple, kjer sem sem tudi pejal z vlakom; Kraj s 100 prebivalci, Oberrüti v Švici, ima pogostejše linije kot glavna železniška v naši kokoški (vlak fura konstantno od 6thi do polnoči na pol ure). In potem je normalno, da manj uporabljaš avto.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
feryz ::
Saj se ne more, če ste jim levičarji pobrali ves denar in ga parkirali v bitcoine. Zdaj pa ni za socialo, javni promet, cestno infrastrukturo itd.
feryz ::
Kaj si to prilimal? Dizla ni nikoli dovolj, jasno.
Iz česa pa misliš, da je tvoj bicikel narejen?
Kupi si lesenega, če misliš še naprej zganjati tvojo agendo.
Iz česa pa misliš, da je tvoj bicikel narejen?
Kupi si lesenega, če misliš še naprej zganjati tvojo agendo.
HotBurek ::
Sem pred kratkim razmišljal glede teh strank.
Kot prvo, to z "levimi" in "desnimi" kvečjemu trenutne (škodljive) stranke s pridom izkoriščajo; na eni strani partizani/nob/tito/rdeža zvezda/itn., na drugi domobranci/cerkev. Folk se lepo skrega, popredalčka, in gredo na volitve kot na neko fuzbal tekmo, ker volijo "svoje". Zanimivo tudi, da ene in iste stranke (oboji, levi in desni) kradejo denar, folk pa še naprej voli iste stranke v upanju, da bo rezultat drugačen.
Kakorkoli že. Bi bilo zanimivo, da v ospredje pridejo stranke, ki ne bluzijo s temi partizan/domobranc forami, ampak so specializirane za določeno področje. Recimo piratska stranka, ki deluje na področju internet/varnost/zasebnost/nadzor in zastopa celotno širino. Potem pa še druge stranke; kemija/biologija/genetika, šolstvo/zananost, kultura/turizem, zdravstvo/šport, infrasturkutra, eu sredstva/zunanje zadeve itn.
Vsaka od teh strank lepo dobi po ~5 sedežev, nobena pa ne prevlada v neke extreme in diktature.
Maybe one day...
Kot prvo, to z "levimi" in "desnimi" kvečjemu trenutne (škodljive) stranke s pridom izkoriščajo; na eni strani partizani/nob/tito/rdeža zvezda/itn., na drugi domobranci/cerkev. Folk se lepo skrega, popredalčka, in gredo na volitve kot na neko fuzbal tekmo, ker volijo "svoje". Zanimivo tudi, da ene in iste stranke (oboji, levi in desni) kradejo denar, folk pa še naprej voli iste stranke v upanju, da bo rezultat drugačen.
Kakorkoli že. Bi bilo zanimivo, da v ospredje pridejo stranke, ki ne bluzijo s temi partizan/domobranc forami, ampak so specializirane za določeno področje. Recimo piratska stranka, ki deluje na področju internet/varnost/zasebnost/nadzor in zastopa celotno širino. Potem pa še druge stranke; kemija/biologija/genetika, šolstvo/zananost, kultura/turizem, zdravstvo/šport, infrasturkutra, eu sredstva/zunanje zadeve itn.
Vsaka od teh strank lepo dobi po ~5 sedežev, nobena pa ne prevlada v neke extreme in diktature.
Maybe one day...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
feryz ::
Ahhh, torej si vabljen na metin čaj. Pri nas boš dobil rezervnih delov kolikor hočeš. Je tega v izobilju.
jype ::
Kakorkoli že. Bi bilo zanimivo, da v ospredje pridejo stranke, ki ne bluzijo s temi partizan/domobranc forami, ampak so specializirane za določeno področje. Recimo piratska stranka, ki deluje na področju internet/varnost/zasebnost/nadzor in zastopa celotno širino. Potem pa še druge stranke; kemija/biologija/genetika, šolstvo/zananost, kultura/turizem, zdravstvo/šport, infrasturkutra, eu sredstva/zunanje zadeve itn.Levico moraš voliti, je edina stranka, ki upošteva priporočila znanosti.
Ahhh, torej si vabljen na metin čaj. Pri nas boš dobil rezervnih delov kolikor hočeš. Je tega v izobilju.Pri nas tudi. V fašiste hodim samo ko dobim novo depopulacijsko nalogo od skrivnega židovskega lobija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
feryz ::
Torej nikoli. Iz postov je razvidno, da se ne sprehajaš kaj dosti po svoji glavi. Čeprav bi se lahko.
Drugje pa fašistov ni.
Drugje pa fašistov ni.
HotBurek ::
Kaj pa piratska stranka, a ni kul?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
jype ::
Trenutno sploh nič ne dela. Če bi rad, da je kul, se moraš včlanit in vsak dan več ur delat na tem, da spremeniš politiko EU na področju nadzora, ker postaja obscena. Če se tega lotiš, povej, te povežem s švedskimi aktivisti.
m0LN4r ::
Jaz se nikakor ne morem prisiliti v Sloveniji, da se peljem enako hitro po AC, kot npr. v Nemciji ali Severni Avstriji. Vedno imam obcutek, kot da je slovenska avtocesta ozja, bolj ovinkasta in na dolocenih mestih z gladkim asfaltom, recimo v dezju ali pozimi. Pa vcasih se mi zdi, da imamo skoraj vec tovornjakov na AC v smeri ITA - HUN, kot tu zgoraj ali pa je to posledica prvega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
To je pa gladka laž. V Avstriji so ceste dobesedno drsalnica. Ko pada dež, sem še jaz vzoren voznik tam.
Na jugu je pa boljša situacija. In boljši asfalt. Ker so povečini starejše ceste, še ornk narejene.
Pri tanovih je preveč pokradenega denarja.
Naše ceste so ožje, ja. Zraven pa še zgledajo ožje. Ni težko ugotoviti zakaj.
Na jugu je pa boljša situacija. In boljši asfalt. Ker so povečini starejše ceste, še ornk narejene.
Pri tanovih je preveč pokradenega denarja.
Naše ceste so ožje, ja. Zraven pa še zgledajo ožje. Ni težko ugotoviti zakaj.
m0LN4r ::
Ja tista pri Braunau je na slovenskem nivoju, je pa tud ze zlo star koncept, ampak ta nova gori pri Haagu proti Passau je pa perfektna. Jaz tam pritisnem tut 180 v dezju v ovink pa nic ne drsi glih.
Stajerski del je bolj bogi ja.
Stajerski del je bolj bogi ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zmaugy ::
OP, rezultati ankete do danes?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Scorpy84 ::
WhiteAngel ::
Če vzamemo na primer dizle, se vidi kateri je "avtocestni" z dinamičnim voznikom, kateri pa "mestni" z "do 120km/h" voznikom. Ta prvi v 99% primerov ne zadimijo ko jih "pohodiš".
Seveda, prvi ves čas po malem dimijo, ker so že brez DPF filtrov, ker je popravilo prevelik strošek
Sploh pa ... ne vem, kaj je bolj ironično. "Dinamični" vozniki v 2-tonskih enoprostorcih/SUV dizlih ali mestni vozniki v dizlih, ki delaj 10k km letno. Za dinamične voznike naj bodo lažje, 1,2-tonske limuzine z 2.0 NA bencinom, za večje družine enoprostorci/karavani, za mestne vožnje pa elektrika/plin. Ah, idealist.
Scorpy84 ::
Evo današnja nesreča je pokazatelj, zakaj pri nam nebi smeli višat omejitev ampak znižati in to samo zaradai posameznikov: "Tedaj pa je po desnem voznem pasu pripeljal voznik manjšega vozila za prevoz oseb, ki zaradi neprilagojene hitrosti ni mogel pravočasno ustaviti, prav tako pa ni mogel zapeljati v levo, saj je po prehitevalnem pasu potekal promet. Odločil se je, da bo zavil desno na odstavni pas, kjer pa je trčil v že omenjenega voznika osebnega avtomobila."
jype ::
Tako je. Prometne omejitve so prilagojene najbolj nesposobnim. Če bi rad hitreje, moraš na vlak, ki vozi po lastni infrastrukturi.
Scorpy84 ::
energetik ::
Evo današnja nesreča je pokazatelj, zakaj pri nam nebi smeli višat omejitev ampak znižati in to samo zaradai posameznikov: "Tedaj pa je po desnem voznem pasu pripeljal voznik manjšega vozila za prevoz oseb, ki zaradi neprilagojene hitrosti ni mogel pravočasno ustaviti, prav tako pa ni mogel zapeljati v levo, saj je po prehitevalnem pasu potekal promet. Odločil se je, da bo zavil desno na odstavni pas, kjer pa je trčil v že omenjenega voznika osebnega avtomobila."Iz policijskega opisa dogodka je samo jasno, da noben od zadnjih 3 udeležencev ni imel primerne varnostne razdalje. Prvi tovornjak je zaradi okvare počasi zavijal na odstavni pas, pa tega noben od zadaj vozečih ni opazil oziroma mogel pravočasno ustaviti?! Se sploh ne čudim, glede na videno na AC.
Poleg tega, če si udeležen v nesreči, ne hodi iz avta oziroma to naredi izredno hitro, s predhodnim čekiranjem prometa zadaj in skočit za ograjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
T-h-o-r ::
sploh če je noč in je čez ograjo prepad ker si na viaduktu
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Scorpy84 ::
Evo današnja nesreča je pokazatelj, zakaj pri nam nebi smeli višat omejitev ampak znižati in to samo zaradai posameznikov: "Tedaj pa je po desnem voznem pasu pripeljal voznik manjšega vozila za prevoz oseb, ki zaradi neprilagojene hitrosti ni mogel pravočasno ustaviti, prav tako pa ni mogel zapeljati v levo, saj je po prehitevalnem pasu potekal promet. Odločil se je, da bo zavil desno na odstavni pas, kjer pa je trčil v že omenjenega voznika osebnega avtomobila."Iz policijskega opisa dogodka je samo jasno, da noben od zadnjih 3 udeležencev ni imel primerne varnostne razdalje. Prvi tovornjak je zaradi okvare počasi zavijal na odstavni pas, pa tega noben od zadaj vozečih ni opazil oziroma mogel pravočasno ustaviti?! Se sploh ne čudim, glede na videno na AC.
Poleg tega, če si udeležen v nesreči, ne hodi iz avta oziroma to naredi izredno hitro, s predhodnim čekiranjem prometa zadaj in skočit za ograjo.
Prvi ki se je zaletel, me niti ne preseneča, ker pogosto jih vidim kaj drugega početi kot gledati na cesto. Za njim pa ja prekratka razdalja, da se niso mogli izogniti. Ta zadnji ki je povozil, je prehiteval po desni, ker je na levem pasu bil počasen promet, kjer so se usi umaknili zaradi nesreče. S tem da to ni bila neka kolona vozil, je ta imel precej visoko hitrost.
Jype ti si pa taka dušica, da omenjaš ste, sebe ne. Priporočam da se redno s kolesom pelješ po makadamu, glede na tvojo lokacijo to ne bo problem, kot tudi občasno z avtom. Boš vsaj na ta način protestiral.
jype ::
Jype ti si pa taka dušica, da omenjaš ste, sebe ne. Priporočam da se redno s kolesom pelješ po makadamu, glede na tvojo lokacijo to ne bo problem, kot tudi občasno z avtom. Boš vsaj na ta način protestiral.S kolesom sem po Sloveniji itak primoran voziti po bankini, ker vozniki osebnih avtomobilov niste sposobni upoštevati prometnih predpisov.
Scorpy84 ::
Jype ti si pa taka dušica, da omenjaš ste, sebe ne. Priporočam da se redno s kolesom pelješ po makadamu, glede na tvojo lokacijo to ne bo problem, kot tudi občasno z avtom. Boš vsaj na ta način protestiral.S kolesom sem po Sloveniji itak primoran voziti po bankini, ker vozniki osebnih avtomobilov niste sposobni upoštevati prometnih predpisov.
Nekdo se oglasa, ki vozi cez rdece, ne uposteva prednosti, ce je avto napoti tudi sam naredis preksek, ne da preveris ce lahko varnos gres mimo ovire (avto) vse je razvidno na objavljenih posnetkih.
jype ::
Scorpy84 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35614 (33366) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123747 (100769) | solatko |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38763 (32960) | dzinks63 |
» | Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28396 (26578) | IceIceBaby |