Forum » Na cesti » Novi Golf 8
Novi Golf 8
Gagarin ::
Pa kakšen lag pri DSG? Lag je v hejterskih glavah, enak avto z DSG ali ročnim pa ima tisti z DSG vedno boljši pospešek od 0-100...Edina zadeva, ki je nikoli ne bi zamenjal v avtu je DSG. Tule pa nakladajo razni plastik fantastik klump na kvadrat tojotaši, korejaši pa dacijaši, ki v življenju DSG od daleč niso videli.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Utk ()
Sparkxl ::
Tak dobro se že dolgo nisem nasmejal kot ob prebiranju "argumentov" onih 2 strokovnjakov, ki sta očitno cestna šumaherja :) Saj včasih res avtomatika malo zataji, ampak to je res tak malo, da ta dirkača zaradi tega prideta na cilj mogoče 2 sekunde prej :) Da pa imaš dsg in ga konstantno ročno šaltaš, ker si zato hitrejši za pol milisekunde, pa je izjava tisočletja :)
bigsmally ::
Tak dobro se že dolgo nisem nasmejal kot ob prebiranju "argumentov" onih 2 strokovnjakov, ki sta očitno cestna šumaherja :) Saj včasih res avtomatika malo zataji, ampak to je res tak malo, da ta dirkača zaradi tega prideta na cilj mogoče 2 sekunde prej :) Da pa imaš dsg in ga konstantno ročno šaltaš, ker si zato hitrejši za pol milisekunde, pa je izjava tisočletja :)
To je še iz preteklosti ko so bili avtomatski menjalniki počasni in požrešni.
Danes je imeti avtomatik čisto kul, se vsaj lahko kregaš a je olje treba menjat ali ne. Do prvih problemov ker potem to postane drag šport.
m0LN4r ::
Ce ne dojamete, kaj sva jaz in dj_uro napisala oz. tega ne opazite, pol ne rabimo naprej debatirati. Over and out. Pac dolgocasno vozte naprej. Saj za po ravnem do naslednje vasi rabte kolko, dve prestavi vseskup ? Al kot moj bivsi sodelavec, ki je vse prevozil v 5. prestavi na 1.9 tdiju od lendave do murske. Kako drkanje salthebla neki.
Kot da bi se z trmasto glavo svojega oceta pogovarjal, on nebi opazil pa ce bi mel avtomatik sekundo pa pol zamika med tem ko softwer skonta kaj hoces od njega in se prestavi iz eco v sport npr. in sele potem salta.
DSG je kul, ce vozis al pretezno v eco al pretezno v normal al pretezno v sport. Ko pa vozis dinamicno pa je druga zgodba.
Kak dolgo traja dokler DSG ugotovi, da vec noces "sport" ampak bi od trenutka prehitevanja spet nazaj v eco, brez tega da dregas gumbe ali karkoli in obratno mojstri ??
Eno je ko imas manualno nastavljeno v sport ali eco, to tam tudi ostane, drugo pa je ko izbiro prepuscas softweru avta.
Kot da bi se z trmasto glavo svojega oceta pogovarjal, on nebi opazil pa ce bi mel avtomatik sekundo pa pol zamika med tem ko softwer skonta kaj hoces od njega in se prestavi iz eco v sport npr. in sele potem salta.
DSG je kul, ce vozis al pretezno v eco al pretezno v normal al pretezno v sport. Ko pa vozis dinamicno pa je druga zgodba.
Kak dolgo traja dokler DSG ugotovi, da vec noces "sport" ampak bi od trenutka prehitevanja spet nazaj v eco, brez tega da dregas gumbe ali karkoli in obratno mojstri ??
Eno je ko imas manualno nastavljeno v sport ali eco, to tam tudi ostane, drugo pa je ko izbiro prepuscas softweru avta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Machete ::
Jaz zamik čutim, ko pohodiš ali želiš koga izsiliti, ampak, da bi bil pa to deal breaker, pa težko kdo argumentira za osebni vsakodnevni avtomobil.
*edit: nimam VAG DSGja
*edit: nimam VAG DSGja
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Sparkxl ::
99.9 ljudi vozi "normalno". Za vas dinamike pa potem avtomatika pač ni, ker ste zato 0.5s kasneje na cilju :)
Gagarin ::
DSG je kul, ce vozis al pretezno v eco al pretezno v normal al pretezno v sport. Ko pa vozis dinamicno pa je druga zgodba.
Kak dolgo traja dokler DSG ugotovi, da vec noces "sport" ampak bi od trenutka prehitevanja spet nazaj v eco, brez tega da dregas gumbe ali karkoli in obratno mojstri ??
Keri Shumi kepec, lol. Ni ti problema nonstop šaltat od semaforja do semaforja pri mestni vožnji, pri "dinamični" (LOL na kvadrat) vožnji ti je pa problem šaltat DSG iz normal v S al pa se z ušesci igrat, če ti je že pohodit gas "prepočasi"
Utk ::
Pa kakšen lag pri DSG? Lag je v hejterskih glavah, enak avto z DSG ali ročnim pa ima tisti z DSG vedno boljši pospešek od 0-100...Edina zadeva, ki je nikoli ne bi zamenjal v avtu je DSG. Tule pa nakladajo razni plastik fantastik klump na kvadrat tojotaši, korejaši pa dacijaši, ki v življenju DSG od daleč niso videli.
Vidim, da ti branje še zmeraj ne gre. Edina dva, ki sta tu kritizirala dsg, da je prepočasen, sta dva, ki imata doma VW in dsgja nočeta.
Gagarin ::
Pa kakšen lag pri DSG? Lag je v hejterskih glavah, enak avto z DSG ali ročnim pa ima tisti z DSG vedno boljši pospešek od 0-100...Edina zadeva, ki je nikoli ne bi zamenjal v avtu je DSG. Tule pa nakladajo razni plastik fantastik klump na kvadrat tojotaši, korejaši pa dacijaši, ki v življenju DSG od daleč niso videli.
Vidim, da ti branje še zmeraj ne gre. Edina dva, ki sta tu kritizirala dsg, da je prepočasen, sta dva, ki imata doma VW in dsgja nočeta.
Vidim da ti je IQ problem, si nonstop doma v VW temah pa avta še ni v življenju nisi ne imel in ne vozil. Si končno iz korejske rikše prešaltal na najbolj plastik fantastik japonsko toy rikšo ampak v VW temah si pa vedno najbolj pameten.
m0LN4r ::
Tocno tako kot si rekel, ker od semaforja do semaforja ne dirkamo, mi ni problem dat tisto eno prestavo visje, ce treba in se odkotalit do naslednjega.
DSG je kul, ce vozis al pretezno v eco al pretezno v normal al pretezno v sport. Ko pa vozis dinamicno pa je druga zgodba.
Kak dolgo traja dokler DSG ugotovi, da vec noces "sport" ampak bi od trenutka prehitevanja spet nazaj v eco, brez tega da dregas gumbe ali karkoli in obratno mojstri ??
Keri Shumi kepec, lol. Ni ti problema nonstop šaltat od semaforja do semaforja pri mestni vožnji, pri "dinamični" (LOL na kvadrat) vožnji ti je pa problem šaltat DSG iz normal v S al pa se z ušesci igrat, če ti je že pohodit gas "prepočasi"
Mi pa je tecno, ko hoces nekaj na hitro pa je treba cakat softwer ali pa preklapljat med profili voznje in sele potem...
Jaz razumem, da ne raumes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gagarin ::
Tocno tako kot si rekel, ker od semaforja do semaforja ne dirkamo, mi ni problem dat tisto eno prestavo visje, ce treba in se odkotalit do naslednjega.
DSG je kul, ce vozis al pretezno v eco al pretezno v normal al pretezno v sport. Ko pa vozis dinamicno pa je druga zgodba.
Kak dolgo traja dokler DSG ugotovi, da vec noces "sport" ampak bi od trenutka prehitevanja spet nazaj v eco, brez tega da dregas gumbe ali karkoli in obratno mojstri ??
Keri Shumi kepec, lol. Ni ti problema nonstop šaltat od semaforja do semaforja pri mestni vožnji, pri "dinamični" (LOL na kvadrat) vožnji ti je pa problem šaltat DSG iz normal v S al pa se z ušesci igrat, če ti je že pohodit gas "prepočasi"
Mi pa je tecno, ko hoces nekaj na hitro pa je treba cakat softwer ali pa preklapljat med profili voznje in sele potem...
Jaz razumem, da ne raumes.
Tipičen slo kupec VW, ki komaj napraska za 1.0 polota in mu je pol 2 jurja za DSG problem, pol se pa tolaži kako on "dinamično" vozi in z ročnim dost bolje šalta ;)
m0LN4r ::
Sploh ne vem o cem govoris. Sele pr 100 saltam drugic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gagarin ::
Utk ::
Pa kakšen lag pri DSG? Lag je v hejterskih glavah, enak avto z DSG ali ročnim pa ima tisti z DSG vedno boljši pospešek od 0-100...Edina zadeva, ki je nikoli ne bi zamenjal v avtu je DSG. Tule pa nakladajo razni plastik fantastik klump na kvadrat tojotaši, korejaši pa dacijaši, ki v življenju DSG od daleč niso videli.
Vidim, da ti branje še zmeraj ne gre. Edina dva, ki sta tu kritizirala dsg, da je prepočasen, sta dva, ki imata doma VW in dsgja nočeta.
Vidim da ti je IQ problem, si nonstop doma v VW temah pa avta še ni v življenju nisi ne imel in ne vozil. Si končno iz korejske rikše prešaltal na najbolj plastik fantastik japonsko toy rikšo ampak v VW temah si pa vedno najbolj pameten.
Ali lahko citiraš ENO stvar, ki sem jo komentiral o VW-ju danes ali včeraj? Ne moreš, ker je nisem. Komentiram samo tisto, kar so napisali drugi. Če lastniki VW-jev kritizirajo DSG, potem res ni potrebe, da ga bi še jaz. Šola se začenja, vpiši se v prvi razred, da boš tudi razumel kaj bereš, če sploh znaš brat.
Raptor F16 ::
Ne razumem kaj ima to kar si napisal veze s tem, kar sem jaz napisal.
In ja, drugi kupimo nov avto na blef, niti enega drugega ne gremo probat...
V bistvu tudi tebe včasih težko razumem, kaj želiš povedati. Večkrat si namignil, da ti VW niso ljubi... v redu, povsem spoštujem. Saj mogoče mi konkurenca ni sedla ravno zato ker se že celo življenje samo v VW, Audi, Mercedes vozim. Ostale znamke so tako... kot sopotnika me nikoli ni preveč motila znamka, sam da se pelje pa da imam prostor, vendar kot voznik sem bolj zahteven.
Kritiziram le to, da ocenjujete stvari, ki jih niste preizkusili. Golf 8 je trenutno taka redkost na cestah, da mnogi verjetno niti do testne vožnje še niso prišli. Saj ti nič ne branim da poveš izkušnjo, ki si jo doživel. To so dejstva, ostalo so pavšalna posploševanja ali v najslabšem primeru teoretiziranje v prazno. Na koncu je važno da ti je avto všeč. Meni je, mogoče komu ni vendar vsak si na koncu s svojim denarjem kupi kar si sam želi/rabi.
Tipičen slo kupec VW, ki komaj napraska za 1.0 polota in mu je pol 2 jurja za DSG problem, pol se pa tolaži kako on "dinamično" vozi in z ročnim dost bolje šalta ;)
Kaj pa ti voziš ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Ne komentiram sploh golfa, samo tvojo odločitev, da nisi vzel avtomatika, ker ti DSG ni dober (se ne spuščam v to ali je to res ali ne, da ne bo kak ferdo spet iz kože skočil).
Meni avtomatik tudi ni bil prioriteta, mi je pa bil radarski tempomat, ki je brez avtomatika precej neuporaben. Če se že daje nek denar, je fajn, da imaš vse kar ti pripada. Če bi bil to nek avto za 15 jurjev, bi bilo drugo...
Meni avtomatik tudi ni bil prioriteta, mi je pa bil radarski tempomat, ki je brez avtomatika precej neuporaben. Če se že daje nek denar, je fajn, da imaš vse kar ti pripada. Če bi bil to nek avto za 15 jurjev, bi bilo drugo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gagarin ::
Pa kakšen lag pri DSG? Lag je v hejterskih glavah, enak avto z DSG ali ročnim pa ima tisti z DSG vedno boljši pospešek od 0-100...Edina zadeva, ki je nikoli ne bi zamenjal v avtu je DSG. Tule pa nakladajo razni plastik fantastik klump na kvadrat tojotaši, korejaši pa dacijaši, ki v življenju DSG od daleč niso videli.
Vidim, da ti branje še zmeraj ne gre. Edina dva, ki sta tu kritizirala dsg, da je prepočasen, sta dva, ki imata doma VW in dsgja nočeta.
Vidim da ti je IQ problem, si nonstop doma v VW temah pa avta še ni v življenju nisi ne imel in ne vozil. Si končno iz korejske rikše prešaltal na najbolj plastik fantastik japonsko toy rikšo ampak v VW temah si pa vedno najbolj pameten.
Ali lahko citiraš ENO stvar, ki sem jo komentiral o VW-ju danes ali včeraj? Ne moreš, ker je nisem. Komentiram samo tisto, kar so napisali drugi. Če lastniki VW-jev kritizirajo DSG, potem res ni potrebe, da ga bi še jaz. Šola se začenja, vpiši se v prvi razred, da boš tudi razumel kaj bereš, če sploh znaš brat.
;), a si se previdno na danes iz včeraj omejil LOL...Ti blage veze nimaš ne o DSG ne o VW, ker razen v salonu še notri sedel nisi. Koreja, Romunija in super duper jap rikša Toyota je tvoja domena.
Gagarin ::
Raptor F16 je izjavil:
Ne razumem kaj ima to kar si napisal veze s tem, kar sem jaz napisal.
In ja, drugi kupimo nov avto na blef, niti enega drugega ne gremo probat...
V bistvu tudi tebe včasih težko razumem, kaj želiš povedati. Večkrat si namignil, da ti VW niso ljubi... v redu, povsem spoštujem. Saj mogoče mi konkurenca ni sedla ravno zato ker se že celo življenje samo v VW, Audi, Mercedes vozim. Ostale znamke so tako... kot sopotnika me nikoli ni preveč motila znamka, sam da se pelje pa da imam prostor, vendar kot voznik sem bolj zahteven.
Kritiziram le to, da ocenjujete stvari, ki jih niste preizkusili. Golf 8 je trenutno taka redkost na cestah, da mnogi verjetno niti do testne vožnje še niso prišli. Saj ti nič ne branim da poveš izkušnjo, ki si jo doživel. To so dejstva, ostalo so pavšalna posploševanja ali v najslabšem primeru teoretiziranje v prazno. Na koncu je važno da ti je avto všeč. Meni je, mogoče komu ni vendar vsak si na koncu s svojim denarjem kupi kar si sam želi/rabi.
Tipičen slo kupec VW, ki komaj napraska za 1.0 polota in mu je pol 2 jurja za DSG problem, pol se pa tolaži kako on "dinamično" vozi in z ročnim dost bolje šalta ;)
Kaj pa ti voziš ?
Slab mesec električista, sem pa imel po vrstnem redu že una, astro, lantro, civica, primero, tourana, golfa in pasata, zadnja dva z DSG.
m0LN4r ::
ACC deluje tudi z rocnim kr lepo, ce ves kako je bilo misljeno, da se ga uporablja. Je pa res, da z 6 stopenjskim rocnim menjalnikom kjer so prestave krajse v primerjavi z 5 stopenjskim dizlom, je zadeva manj uporabna.
Bom pogresal pri korejcu, ki tega nima.
Bom pogresal pri korejcu, ki tega nima.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
Ne komentiram sploh golfa, samo tvojo odločitev, da nisi vzel avtomatika, ker ti DSG ni dober (se ne spuščam v to ali je to res ali ne, da ne bo kak ferdo spet iz kože skočil).
Meni avtomatik tudi ni bil prioriteta, mi je pa bil radarski tempomat, ki je brez avtomatika precej neuporaben. Če se že daje nek denar, je fajn, da imaš vse kar ti pripada. Če bi bil to nek avto za 15 jurjev, bi bilo drugo...
Ne rabi, ker bi čakal minimalno 6/8 mesecev na nov avto.
Dobil je dobro opremljen avto iz zaloge(nima samo vzvratne kamere),
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Raptor F16 ::
Tak dobro se že dolgo nisem nasmejal kot ob prebiranju "argumentov" onih 2 strokovnjakov, ki sta očitno cestna šumaherja :) Saj včasih res avtomatika malo zataji, ampak to je res tak malo, da ta dirkača zaradi tega prideta na cilj mogoče 2 sekunde prej :) Da pa imaš dsg in ga konstantno ročno šaltaš, ker si zato hitrejši za pol milisekunde, pa je izjava tisočletja :)
Avtomatika ne more predvidevati kako bi ti rad vozil. Ti pač pritisneš na pedal in potem z gasom nekako dopoveduješ kaj naj avto počne. Meni je šlo na živce, če mi je v ovinku prestavil v višjo v trenutku ko bi moral potegnit na ravnici. Speljevanje iz Full Stop-a je tudi zgodba kjer nimaš občutka kako bo speljal, enkrat mu rata, drugič malo postoji. Potem zaviranje z motorjem je tudi nekaj kar moraš pretežno delat v manual mode. Ampak na koncu dneva, če ga moraš stalno popravljat, da bo tebi ustrezala vožnja, zakaj si sploh kupil avotmatika ?
Sploh se ne gre za to, da boš prvi na cilju. Gre se za to, da moraš tudi pri avtomatiku v zakup vzeti da avto ne zna brati tvojih misli, kaj v danem trenutku hočeš. Tvoja edina komunikacija z njim je gas pedal, bremza in v nekaterih primerih še prestavna ročica/obvolanske tipke. Pa še ena stvar je, na ročnem načinu ti težko spremljaš v kateri prestavi ga voziš (ker v nekaterih primerih ko obrati padejo tudi sam prestavlja), preskakovanje prestav je no-go... pri ročnem imam 6+1 pozicij in za vsako točno vem, kateri prestavi paše.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Gagarin ::
ACC deluje tudi z rocnim kr lepo, ce ves kako je bilo misljeno, da se ga uporablja. Je pa res, da z 6 stopenjskim rocnim menjalnikom kjer so prestave krajse v primerjavi z 5 stopenjskim dizlom, je zadeva manj uporabna.
Bom pogresal pri korejcu, ki tega nima.
LOL, in kako je bilo mišljeno da se ga uporablja? Pri pasatu z DSG ti lepo ustavi na 0 ko je na avtocesti zastoj in pospešuje do kolker je nastavljeno ko ga več ni. Tako je bilo "mišljeno"
Gagarin ::
Raptor F16 je izjavil:
Tak dobro se že dolgo nisem nasmejal kot ob prebiranju "argumentov" onih 2 strokovnjakov, ki sta očitno cestna šumaherja :) Saj včasih res avtomatika malo zataji, ampak to je res tak malo, da ta dirkača zaradi tega prideta na cilj mogoče 2 sekunde prej :) Da pa imaš dsg in ga konstantno ročno šaltaš, ker si zato hitrejši za pol milisekunde, pa je izjava tisočletja :)
Avtomatika ne more predvidevati kako bi ti rad vozil. Ti pač pritisneš na pedal in potem z gasom nekako dopoveduješ kaj naj avto počne. Meni je šlo na živce, če mi je v ovinku prestavil v višjo v trenutku ko bi moral potegnit na ravnici. Speljevanje iz Full Stop-a je tudi zgodba kjer nimaš občutka kako bo speljal, enkrat mu rata, drugič malo postoji. Potem zaviranje z motorjem je tudi nekaj kar moraš pretežno delat v manual mode. Ampak na koncu dneva, če ga moraš stalno popravljat, da bo tebi ustrezala vožnja, zakaj si sploh kupil avotmatika ?
Sploh se ne gre za to, da boš prvi na cilju. Gre se za to, da moraš tudi pri avtomatiku v zakup vzeti da avto ne zna brati tvojih misli, kaj v danem trenutku hočeš. Tvoja edina komunikacija z njim je gas pedal, bremza in v nekaterih primerih še prestavna ročica/obvolanske tipke. In še ena stvar ki močno zmoti pri ročnem načinu avtomatika. Pa še ena stvar je, na ročnem načinu ti težko spremljaš v kateri prestavi ga voziš (ker v nekaterih primerih ko obrati padejo tudi sam prestavlja), preskakovanje prestav je no-go... pri ročnem imam 6 pozicij in za vsako točno vem, kateri prestavi paše.
Zdej a ti nikol nisi vozil dobrega avtomatika, al pa ga nisi znal vozit (ja tud avtomatika morš znat vozit), da ti je v ovinku prestavil v višjo, ko hočeš pospešit ven, lol...Tole zgoraj je vse eno nakladanje osebkov, ki dobrega avtomatika nikol niso imel, še vsak, ki je enkrat šel na dobrega avtomatika je pri njem tud ostal.
Sparkxl ::
Ne vem kaj je dober in kaj slab avtomatik, ampak jaz sem z njim v kombinaciji s tsi motorjem presrečen. Mi je muka vozit avto s kvačkalico. Edini problem ki ga jaz opazim je pri izsiljevanju prednosti. Tam res rabiš instant šus, ki ga tu ni. Vse ostalo je samo plus proti kvačkalici
Raptor F16 ::
Zdej a ti nikol nisi vozil dobrega avtomatika, al pa ga nisi znal vozit (ja tud avtomatika morš znat vozit), da ti je v ovinku prestavil v višjo, ko hočeš pospešit ven, lol...Tole zgoraj je vse eno nakladanje osebkov, ki dobrega avtomatika nikol niso imel, še vsak, ki je enkrat šel na dobrega avtomatika je pri njem tud ostal.
OK Boomer
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Gagarin ::
Raptor F16 je izjavil:
Zdej a ti nikol nisi vozil dobrega avtomatika, al pa ga nisi znal vozit (ja tud avtomatika morš znat vozit), da ti je v ovinku prestavil v višjo, ko hočeš pospešit ven, lol...Tole zgoraj je vse eno nakladanje osebkov, ki dobrega avtomatika nikol niso imel, še vsak, ki je enkrat šel na dobrega avtomatika je pri njem tud ostal.
OK Boomer
Zmanjkal argumentov? Napraskej par stotakov pa si enkrat privošči bemfl avtomatika (sej samo to voziš a ne razpadle 10 let stare trojke), vozi par mesecev pa pol prid nazaj sem poročat. Ok, boomer lol,
Gagarin ::
definitely, ljubosumen na pacienta ki misli da je 10 let staro bosansko motorno vozilo najboljš kar je blo kdajkoli postavljeno na cesto ;)
Raptor F16 ::
definitely, ljubosumen na pacienta ki misli da je 10 let staro bosansko motorno vozilo najboljš kar je blo kdajkoli postavljeno na cesto ;)
A veš unu ko si moraš izmišljat bedne zgodbice, da lahko sploh dissaš
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
D3m ::
Bo že napisal, če bo hotel kaj vse je imel doma.
Jaz v njegovem imenu ne bom. :)
Jaz v njegovem imenu ne bom. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Raptor F16 ::
Kurca se švabe pa sploh ni potrebe po meni...kam smo prišli :)
"Thank you for your service".
Zdej pa v penzion pa čebelarit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
dj_uro ::
Ne vem kaj je dober in kaj slab avtomatik, ampak jaz sem z njim v kombinaciji s tsi motorjem presrečen. Mi je muka vozit avto s kvačkalico. Edini problem ki ga jaz opazim je pri izsiljevanju prednosti. Tam res rabiš instant šus, ki ga tu ni. Vse ostalo je samo plus proti kvačkalici
tega se ne sme početi
predhodno daj v ''sport'', omogoči ''launch control'' in GASAAAAAAAA
vw-klub.si
Raptor F16 ::
Ne rabi, ker bi čakal minimalno 6/8 mesecev na nov avto.
WTF?
Avto je bil ko tak na zalogi, povpraševanje pa trenutno presega ponudbo ker so zaradi Corone vsi proizvodnjo praktično ustavili sedaj je pa treba nadoknadit. Če bi se hotel dodatno zmišljat, kaj bi rad na avtu bi kot prvo izpogajal slabši popust, kot drugo na avto bi v praksi čakal skoraj eno leto.
Glede na vse kar sem ogledal je to bil tokrat točno ta golf najboljše kar sem lahko dobil za ta denar. Obenem je to avto, ki je primeren za mlade, da nisi kot človek, ki je že zdavnaj obupal nad življenjem in vozi budget karavana/enoprostorca.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Utk ::
Odvisno kako dolgo ga misliš imet. Če 5-8-10 let, so taki kompromisi brez veze. Na dolgi rok 3 jurje ali pol leta čakanja ne pomeni dost, avtomatik, oprema, itd., pa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
Ne rabi, ker bi čakal minimalno 6/8 mesecev na nov avto.
WTF?
Nič WTF.
Zdele se delo povečuje, prodaja novih avtomobilov je pa zrasla bolj kot lani.
Naše livarne pa so tudi začele na polno izdajati robo.
Hvala kurcu :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
Raptor F16 ::
Odvisno kako dolgo ga misliš imet. Če 5-8-10 let, so taki kompromisi brez veze. Na dolgi rok 3 jurje ali pol leta čakanja ne pomeni dost, avtomatik, oprema, itd., pa.
Ni bilo dosti kompromisov. V vsakem primeru bi vzel ročnega, dobil pa sem več opreme kot sem je pričakoval.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Še babnca mu govori v Nemščini. :P
Schneller, schneller, Ja , Ja, Tiefer, Jaaaaaaaaaa, O mein Gott,
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
Pri rocnem menjalniku je povsem dovolj razpona, da dela ACC to kar mora delati.ACC deluje tudi z rocnim kr lepo, ce ves kako je bilo misljeno, da se ga uporablja. Je pa res, da z 6 stopenjskim rocnim menjalnikom kjer so prestave krajse v primerjavi z 5 stopenjskim dizlom, je zadeva manj uporabna.
Bom pogresal pri korejcu, ki tega nima.
LOL, in kako je bilo mišljeno da se ga uporablja? Pri pasatu z DSG ti lepo ustavi na 0 ko je na avtocesti zastoj in pospešuje do kolker je nastavljeno ko ga več ni. Tako je bilo "mišljeno"
Moj ACC prilagaja hitrost spredaj vozecemu vozilu in nastavljeno varnostno razdaljo tudi z rocnim menjalnikom brez problema. Ima ena rocna prestava dovolj razpona za konstantno vozjo. To je plusminus 50 v naselju in 90 izven. Nisem pa se nobenga videl, ki bi nonstop dirkal od 0 - 90 in nazaj na 0 cel cas, da bi bil to nek problem.
Zavira pa do 30, po tistem pa je fajn ce imas glavo in oci na cesti in se ne prepuscas povsem avtomatiki, ki v kaksni daljsi koloni ki se vlece rada popizdi.
Anyway. Ocitno vidim, da imas ti zelo razgibano vozjo cez naselje, cez cas nihas med 0 in 130. Jaz se ponavadi peljem avtomatsko med 50 in 60. Tako da ni problema puscat v tisti prestavi katera je temu primerna ali pa prestavit eno visje za 70 tudi ni nobena znanost, se ACC med tem posegom ne izklopi.
Dobri avtomatiki pod 100k ne obstajajo, o cem ti govoris?Raptor F16 je izjavil:
Tak dobro se že dolgo nisem nasmejal kot ob prebiranju "argumentov" onih 2 strokovnjakov, ki sta očitno cestna šumaherja :) Saj včasih res avtomatika malo zataji, ampak to je res tak malo, da ta dirkača zaradi tega prideta na cilj mogoče 2 sekunde prej :) Da pa imaš dsg in ga konstantno ročno šaltaš, ker si zato hitrejši za pol milisekunde, pa je izjava tisočletja :)
Avtomatika ne more predvidevati kako bi ti rad vozil. Ti pač pritisneš na pedal in potem z gasom nekako dopoveduješ kaj naj avto počne. Meni je šlo na živce, če mi je v ovinku prestavil v višjo v trenutku ko bi moral potegnit na ravnici. Speljevanje iz Full Stop-a je tudi zgodba kjer nimaš občutka kako bo speljal, enkrat mu rata, drugič malo postoji. Potem zaviranje z motorjem je tudi nekaj kar moraš pretežno delat v manual mode. Ampak na koncu dneva, če ga moraš stalno popravljat, da bo tebi ustrezala vožnja, zakaj si sploh kupil avotmatika ?
Sploh se ne gre za to, da boš prvi na cilju. Gre se za to, da moraš tudi pri avtomatiku v zakup vzeti da avto ne zna brati tvojih misli, kaj v danem trenutku hočeš. Tvoja edina komunikacija z njim je gas pedal, bremza in v nekaterih primerih še prestavna ročica/obvolanske tipke. In še ena stvar ki močno zmoti pri ročnem načinu avtomatika. Pa še ena stvar je, na ročnem načinu ti težko spremljaš v kateri prestavi ga voziš (ker v nekaterih primerih ko obrati padejo tudi sam prestavlja), preskakovanje prestav je no-go... pri ročnem imam 6 pozicij in za vsako točno vem, kateri prestavi paše.
Zdej a ti nikol nisi vozil dobrega avtomatika, al pa ga nisi znal vozit (ja tud avtomatika morš znat vozit), da ti je v ovinku prestavil v višjo, ko hočeš pospešit ven, lol...Tole zgoraj je vse eno nakladanje osebkov, ki dobrega avtomatika nikol niso imel, še vsak, ki je enkrat šel na dobrega avtomatika je pri njem tud ostal.
Znati voziti avtomatika? Pa kake blebetas. Ti je bilo lepo povedano z prakticnimi primeri in s tem se vsak, ki kolko tolko ima malo vec obcutka za te stvari, strinja. Ce se ti ne, to se ne pomeni da je narobe.
Se ti tudi jaz ponovim, avtomatik ne ve vnaprej kaj bos ti od njega, on ve sele po tistem ko mu das komadno in to software predela.
Zdaj pa si to ene 3x preberi.
Ce mi najdes avtomatika, ki bo vnaprej vedel preden jaz karkol nardim, kaj hocem od njega, mi prosim daj povezavo do takega ljudskega avta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Kire pa, s kiro mašino? Tip voz sam ene razpadle bemfle, tako da mal dvomim.Jaz sem nazadnje bil na testni voznji z A35, Golf R in rocnim i30N. Lahko potrdim to kar so ze trije napisali in to z prakticnimi primeri. Ce se to tebi ne dogaja, super, ne rabis pa biti pameten tam kjer ne ves o cem se pogovarjamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gagarin ::
Kire pa, s kiro mašino? Tip voz sam ene razpadle bemfle, tako da mal dvomim.Jaz sem nazadnje bil na testni voznji z A35, Golf R in rocnim i30N. Lahko potrdim to kar so ze trije napisali in to z prakticnimi primeri. Ce se to tebi ne dogaja, super, ne rabis pa biti pameten tam kjer ne ves o cem se pogovarjamo.
Jebala te testna vožnja. Kup si avtomatika, (nit pod razn ne rab bit 100k) se vozi z njim 3 mesece, pol pa povej če boš šu nazaj. Sam nobenega takega ne poznam, poznam pa žnj takih, ki so se enako kurčil z "dinamično" vožnjo, pa kako se to da sam z ročnim jadajadada, pa so hitr obrnl ploščo ko so si enkrat lastil avtomatika. Nisem pa še spoznal nobenga, ki je mel avtomatika vsaj ranga DSG (pri CVT in in starih avtomatikih ja) ki bi reku, da je to brezveze, da hoče nazaj na ročnega...
Raptor F16 ::
Kire pa, s kiro mašino? Tip voz sam ene razpadle bemfle, tako da mal dvomim.Jaz sem nazadnje bil na testni voznji z A35, Golf R in rocnim i30N. Lahko potrdim to kar so ze trije napisali in to z prakticnimi primeri. Ce se to tebi ne dogaja, super, ne rabis pa biti pameten tam kjer ne ves o cem se pogovarjamo.
Jebala te testna vožnja. Kup si avtomatika, (nit pod razn ne rab bit 100k) se vozi z njim 3 mesece, pol pa povej če boš šu nazaj. Sam nobenega takega ne poznam, poznam pa žnj takih, ki so se enako kurčil z "dinamično" vožnjo, pa kako se to da sam z ročnim jadajadada, pa so hitr obrnl ploščo ko so si enkrat lastil avtomatika. Nisem pa še spoznal nobenga, ki je mel avtomatika vsaj ranga DSG (pri CVT in in starih avtomatikih ja) ki bi reku, da je to brezveze, da hoče nazaj na ročnega...
To je zato, ker si že star. We get it...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26104 (4472) | PARTyZAN |
» | Nakup novega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 31388 (14117) | solatko |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99100 (61866) | profii |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23834 (20369) | WizzardOfOZ |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62920 (35485) | urkoman |