Forum » Na cesti » Novi Golf 8
Novi Golf 8
Gagarin ::
Raptor F16 je izjavil:
Kire pa, s kiro mašino? Tip voz sam ene razpadle bemfle, tako da mal dvomim.Jaz sem nazadnje bil na testni voznji z A35, Golf R in rocnim i30N. Lahko potrdim to kar so ze trije napisali in to z prakticnimi primeri. Ce se to tebi ne dogaja, super, ne rabis pa biti pameten tam kjer ne ves o cem se pogovarjamo.
Jebala te testna vožnja. Kup si avtomatika, (nit pod razn ne rab bit 100k) se vozi z njim 3 mesece, pol pa povej če boš šu nazaj. Sam nobenega takega ne poznam, poznam pa žnj takih, ki so se enako kurčil z "dinamično" vožnjo, pa kako se to da sam z ročnim jadajadada, pa so hitr obrnl ploščo ko so si enkrat lastil avtomatika. Nisem pa še spoznal nobenga, ki je mel avtomatika vsaj ranga DSG (pri CVT in in starih avtomatikih ja) ki bi reku, da je to brezveze, da hoče nazaj na ročnega...
To je zato, ker si že star. We get it...
Edino kaj ti get it, je očitno prst v rit vsakodnevno, fak še trolat ne znaš ;)...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Raptor F16 ()
videc ::
Vozil Mercedasa B, avtomatik.
Bi ga takoj imel. Je pa res, da je imel ob volanu prestavne ročice in si lahko tudi sam prestavil, če si želel. :)
Bi ga takoj imel. Je pa res, da je imel ob volanu prestavne ročice in si lahko tudi sam prestavil, če si želel. :)
Raptor F16 ::
Edino kaj ti get it, je očitno prst v rit vsakodnevno
fak še trolat ne znaš ;)...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Greg91 ::
Raptor F16 je izjavil:
Ne razumem kaj ima to kar si napisal veze s tem, kar sem jaz napisal.
In ja, drugi kupimo nov avto na blef, niti enega drugega ne gremo probat...
V bistvu tudi tebe včasih težko razumem, kaj želiš povedati. Večkrat si namignil, da ti VW niso ljubi... v redu, povsem spoštujem. Saj mogoče mi konkurenca ni sedla ravno zato ker se že celo življenje samo v VW, Audi, Mercedes vozim. Ostale znamke so tako... kot sopotnika me nikoli ni preveč motila znamka, sam da se pelje pa da imam prostor, vendar kot lastnik sem bolj zahteven.
Kritiziram le to, da ocenjujete stvari, ki jih niste preizkusili. Golf 8 je trenutno taka redkost na cestah, da mnogi verjetno niti do testne vožnje še niso prišli. Saj ti nič ne branim da poveš izkušnjo, ki si jo doživel. To so dejstva, ostalo so pavšalna posploševanja ali v najslabšem primeru teoretiziranje v prazno. Na koncu je važno da ti je avto všeč. Meni je, mogoče komu ni vendar vsak si na koncu s svojim denarjem kupi kar si sam želi/rabi.
Tipičen slo kupec VW, ki komaj napraska za 1.0 polota in mu je pol 2 jurja za DSG problem, pol se pa tolaži kako on "dinamično" vozi in z ročnim dost bolje šalta ;)
Kaj pa ti voziš ?
I fixed it for you More biti "prava" značka.
Kot sem ti rekel, ne si preveč k srcu jemat, res. Preveč čustveno dojemaš. Raje se vsedi v avto in parkrat sprehodi menjalnik skozi vse prestave, lahko tudi na "suho", boš videl da bo boljše.
Raptor F16 ::
I fixed it for you More biti "prava" značka.
Kot sem ti rekel, ne si preveč k srcu jemat, res. Preveč čustveno dojemaš. Raje se vsedi v avto in parkrat sprehodi menjalnik skozi vse prestave, lahko tudi na "suho", boš videl da bo boljše.
Ti še kar nisi prebolel ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Jaz nimam kaj prebolevati, jaz se izjemno zabavam.
Na tvojo žalost ?
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ok to je bilo zabavno.
Please continue
Pay !
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Bom še jaz malo bencina prilil: zabavno kako se ljubitelji nacivagnov kregajo o stvari, ki so je drugi že zdavnaj rešili. Ta debata zaostaja vsaj 5 do 10 let. Tako kot nemški avti. Ne samo tesla, tudi toyota s hibridi, ki tudi ne poznajo zakasnitve. Res pa da full EV potegne še bolj.
Gagarin ::
[
Ali lahko citiraš ENO stvar, ki sem jo komentiral o VW-ju danes ali včeraj? Ne moreš, ker je nisem. Komentiram samo tisto, kar so napisali drugi. Če lastniki VW-jev kritizirajo DSG, potem res ni potrebe, da ga bi še jaz. Šola se začenja, vpiši se v prvi razred, da boš tudi razumel kaj bereš, če sploh znaš brat.
LOLOLO
Bom še jaz malo bencina prilil: zabavno kako se ljubitelji nacivagnov kregajo o stvari, ki so je drugi že zdavnaj rešili. Ta debata zaostaja vsaj 5 do 10 let. Tako kot nemški avti. Ne samo tesla, tudi toyota s hibridi, ki tudi ne poznajo zakasnitve. Res pa da full EV potegne še bolj.
Keri kepec, LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gagarin ()
IL_DIAVOLO ::
Bom še jaz malo bencina prilil: zabavno kako se ljubitelji nacivagnov kregajo o stvari, ki so je drugi že zdavnaj rešili. Ta debata zaostaja vsaj 5 do 10 let. Tako kot nemški avti. Ne samo tesla, tudi toyota s hibridi, ki tudi ne poznajo zakasnitve. Res pa da full EV potegne še bolj.
Pri polzu tudi ne zaznas turbo lagga, je konstantno slow as fuck.
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pri polzu tudi ne zaznas turbo lagga, je konstantno slow as fuck.
Res ni potrebe, da še francoske avte vlečemo zdaj noter...
Gagarin ::
Toyota nima laga ;) Toyota nima pospeškov, še 2.0 je ko na pol crknjen konj, 1.8 je pa nepremičnina.
Gagarin ::
mr_chai ::
avtek ::
A ni tema Golf 8? Vi pa se že eno stran prepucavate o menjalnikih. Če je kupil ročnega, ga pač je, sej je njegova stvar. Mislim, da se noben od nas/vas ne bo rabil ukvarjati z njegovim menjalnikom.
Utk ::
Kaj pa vem, meni je 8.0 do 100 za silo dovolj, zmeraj se pa da še bolje.
Jah vem da ti je to po dacii pa korejcih ko nebesa, cajt je da že končno enkrat napraskaš skupaj za Avto.
Corolla je itak dražja od golfa, tako da ni stvar v denarju.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Sovraži nemce, francozi so mu izpod casti, vozi pa penzionersko toyoto.
Lol!
Resno? Če je corolla z 8 do 100 penzionerska, je tvoj C5 pa potem kaj? Za od DSO do Žal se zapelat?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gagarin ::
Kaj pa vem, meni je 8.0 do 100 za silo dovolj, zmeraj se pa da še bolje.
Jah vem da ti je to po dacii pa korejcih ko nebesa, cajt je da že končno enkrat napraskaš skupaj za Avto.
Corolla je itak dražja od golfa, tako da ni stvar v denarju.
O fak, a celo tako so te nategnili? Barabe pri Toyoti se izživljajo na mentally challenged osebah...
RedDrake ::
Samo to.
Vozil sem praktično vse vrste avtomatike, kar jih je, pa še par štromarjev (med drugim Teslo S85).
Moje, osebno mnenje, glede na to, kaj bi imel, razporejeno od bolje do slabše (aka zanič):
- štrom (aka ni menjalnika)
- slushbox avtomat
- eCVT (toyota hibrid)
- DSG/DCT/...
- ročni menjalnk
- CVT
- robotiziran avtomatik/ročni
Golfa ne bi nikoli imel, čisto zaradi stereotipov, ampak je potrebno priznati, da je VAG grupa precej solidna kar se tiče voznih lastnosti, tihosti, ... Korejci šele dohitevajo, francozi pa imajo drugo mentaliteto ...
Vozil sem praktično vse vrste avtomatike, kar jih je, pa še par štromarjev (med drugim Teslo S85).
Moje, osebno mnenje, glede na to, kaj bi imel, razporejeno od bolje do slabše (aka zanič):
- štrom (aka ni menjalnika)
- slushbox avtomat
- eCVT (toyota hibrid)
- DSG/DCT/...
- ročni menjalnk
- CVT
- robotiziran avtomatik/ročni
Golfa ne bi nikoli imel, čisto zaradi stereotipov, ampak je potrebno priznati, da je VAG grupa precej solidna kar se tiče voznih lastnosti, tihosti, ... Korejci šele dohitevajo, francozi pa imajo drugo mentaliteto ...
Greg91 ::
@RedDrake, @Raptor F16 je zagotovo vozil več avtomatikov, ne se hecati z njim. Jaz bi na tvojem mestu hitro obrnil seznam, pa tisto z golfom tudi izbriši.
D3m ::
Daj povej ima tvoj Golfi filter trdih delcev?
Ker boš rabil novo olje. :)
Ker boš rabil novo olje. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Utk ::
Kaj pa vem, meni je 8.0 do 100 za silo dovolj, zmeraj se pa da še bolje.
Jah vem da ti je to po dacii pa korejcih ko nebesa, cajt je da že končno enkrat napraskaš skupaj za Avto.
Corolla je itak dražja od golfa, tako da ni stvar v denarju.
O fak, a celo tako so te nategnili? Barabe pri Toyoti se izživljajo na mentally challenged osebah...
Tako je. Zdaj bom moral kakih 8 do 12 let trpet mirno vožnjo s 5 litri porabe in servise po urniku, pa še to brez menjav jermenov in verig, brez zabavnih epizod vmes. Z nekaj smole ne bom niti diskov menjal. Res beda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IL_DIAVOLO ::
Obupal je nad zivljenjem, samo to.
V krizi srednjih let pa bo kupil suv-ja in potem opravičeval kako to on rabi and stuff
V krizi srednjih let pa bo kupil suv-ja in potem opravičeval kako to on rabi and stuff
Raptor F16 ::
Kaj pa vem, meni je 8.0 do 100 za silo dovolj, zmeraj se pa da še bolje.
Jah vem da ti je to po dacii pa korejcih ko nebesa, cajt je da že končno enkrat napraskaš skupaj za Avto.
Corolla je itak dražja od golfa, tako da ni stvar v denarju.
O fak, a celo tako so te nategnili? Barabe pri Toyoti se izživljajo na mentally challenged osebah...
Tako je. Zdaj bom moral kakih 8 do 12 let trpet mirno vožnjo s 5 litri porabe
5 Litrov na 100km (95 oktanc) mam jaz na golfu
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
IL_DIAVOLO ::
Ce nimas 8 litrov porabe, nisi dinamicen voznik in bi bilo boljse ce bi kupil polza od toyote.
XLapsus ::
Kupi golfa z ročnim menjalnikom, ker je tako dinamičen, da mu je avtomatski prepočasen -> ima porabo 5L
Js imam porabo 6.5 na dizlu, je pa res, da se ne vlečem po cesti. Glede redkosti avta tudi nima smisla govoriti, če jih bo v dveh mesecih več na cesti kot povprečnih ostalih avtov. Kot folk, ki preordera iphona, pa misli, da je nekaj več, čez pol leta ga ima pa že vsak šolarček.
Js imam porabo 6.5 na dizlu, je pa res, da se ne vlečem po cesti. Glede redkosti avta tudi nima smisla govoriti, če jih bo v dveh mesecih več na cesti kot povprečnih ostalih avtov. Kot folk, ki preordera iphona, pa misli, da je nekaj več, čez pol leta ga ima pa že vsak šolarček.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XLapsus ()
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce nimas 8 litrov porabe, nisi dinamicen voznik in bi bilo boljse ce bi kupil polza od toyote.
?
O čem ti to. Deklarirana poraba za izvenmestno vožnjo je 4 litre.
Hibrid sploh ne opraviči nakupa če ne prinese bistvene prednosti v porabi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Kupi golfa z ročnim menjalnikom, ker je tako dinamičen, da mu je avtomatski prepočasen -> ima porabo 5LPoskusi z tempomatom in konstantno hitrostjo in manj naglega zaviranja, zgubis prevec hitrosti za brezveze.
Js imam porabo 6.5 na dizlu, je pa res, da se ne vlečem po cesti. Glede redkosti avta tudi nima smisla govoriti, če jih bo v dveh mesecih več na cesti kot povprečnih ostalih avtov.
Po vasi z 60 bi moral imeti 4L ali manj, ce je lazji avto. Pr 100 tempomat pa tudi ne dosti vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
XLapsus ::
Ja tempomat imam ponavadi na 160-170, pa enako pije cca 6.5, tako da ni catch v konstanti vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XLapsus ()
Raptor F16 ::
Kupi golfa z ročnim menjalnikom, ker je tako dinamičen, da mu je avtomatski prepočasen -> ima porabo 5L
Js imam porabo 6.5 na dizlu, je pa res, da se ne vlečem po cesti. Glede redkosti avta tudi nima smisla govoriti, če jih bo v dveh mesecih več na cesti kot povprečnih ostalih avtov. Kot folk, ki preordera iphona, pa misli, da je nekaj več, čez pol leta ga ima pa že vsak šolarček.
Drž se ti raje debat o avtomobilih za 2 jurja, pa si ga boš mogoče čez kake 15 let lahko kupil.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
Ja tempomat imam ponavadi na 160-170, pa enako pije cca 6.5, tako da ni catch v konstanti vožnji.To mas neko potratno masino, jaz sem spraznil tank do Frankfurta in nazaj samo AC isto 160-170 pa ko sem vnesel podatke v spritmonitor je kazalo 6,0 - ko pa polek AC grem se po pravilih po naselju pa se zelo hitro pomikamo proti 5L ali manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
XLapsus ::
Raptor F16 je izjavil:
Kupi golfa z ročnim menjalnikom, ker je tako dinamičen, da mu je avtomatski prepočasen -> ima porabo 5L
Js imam porabo 6.5 na dizlu, je pa res, da se ne vlečem po cesti. Glede redkosti avta tudi nima smisla govoriti, če jih bo v dveh mesecih več na cesti kot povprečnih ostalih avtov. Kot folk, ki preordera iphona, pa misli, da je nekaj več, čez pol leta ga ima pa že vsak šolarček.
Drž se ti raje debat o avtomobilih za 2 jurja, pa si ga boš mogoče čez kake 15 let lahko kupil.
Lol, sem kupil malo dražjega sicer kot si ti nabavil:)
Ja tempomat imam ponavadi na 160-170, pa enako pije cca 6.5, tako da ni catch v konstanti vožnji.To mas neko potratno masino, jaz sem spraznil tank do Frankfurta in nazaj samo AC isto 160-170 pa ko sem vnesel podatke v spritmonitor je kazalo 6,0 - ko pa polek AC grem se po pravilih po naselju pa se zelo hitro pomikamo proti 5L ali manj.
VW Arteon 190km, Letos MB-Makarska poraba 6.8L (pot nazaj 6.4), je pa res, da sem šel tu pa tam tudi čez 200km/h.
Sem imel sicer ob vožnjo v koloni že pod 4L porabo, ampak to ni vožnja
m0LN4r ::
Verjamem, pr takih hitrostih je 6,8 se super. Pa to mas verjetno tudi gume vsaj 225 gor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
XLapsus ::
Verjamem, pr takih hitrostih je 6,8 se super. Pa to mas verjetno tudi gume vsaj 225 gor.
245/40/19
Še malo ontopic. Zdaj jih je že kar nekaj na cesti, saj vsak dan kakšnega vidim in meni osebno zaenkrat oblika ne potegne preveč, mi je 7.5ka lepša. Morem še v živo preveriti kaj je s plastično notranjostjo, ki jo tako grajajo (punca se je nekaj zagrela zanj).
Utk ::
5 Litrov na 100km (95 oktanc) mam jaz na golfu :|
Najprej sprazni en tank in na roke preračunaj. Jaz imam 5,0 povprečje čez 15,000 km. Ne pa ne neki poti ko se ravno spomneš resetirat računalnik. Če pogledamo spritmonitor je pa itak vse jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Obupal je nad zivljenjem, samo to.
V krizi srednjih let pa bo kupil suv-ja in potem opravičeval kako to on rabi and stuff
Lahko bi bilo tudi slabše. Če bi moral kupit rabljenega francoza.
Buggy ::
Zanimivo debato imate in zato nerad posegam vanjo, se manj se pa karkoli opredeljujem.
Je pa dejstvo, da imam trenutno doma dva zelo ocitna nasprotja in lahko povem par lastnih izkusenj.
- Opel Insignia 4x4, bencinar-lpg 2.0T - 220KM@265KM...rocni menjalnik - F40, nastavljivo podvozje, 245/35/20, letnik 2010
- VW passat Alltrack 4x4. diesel 2.0 BiTDi - 240KM (ni se cipan na 300KM)... DSG - Dq500, nastavljivo podvozje, 225/55/17 letnik 2018
...kot zaprisezen zagovornik rocnega menjalnika in bencinsko (LPG) gnanih agregatov, sem nad DSG menjalnikom in biTDI motorjem (CUAA) izredno pozitvno presenecen. Pri DSG se dejansko cuti dolocen "lag", ko prepuscas delovanje (predvsem downshift) avtomatiki. Je pa pa to dejansko minimalno in ce mene vprasas zgolj obcutek (placebo), ki ga ko presaltas iz rocnega nisi vajen, se ga da pa vkalkulirat pri voznji. Ce bi resnicno meril cas, pa bi se skoraj upal staviti, da DSG naredi tudi po svoji logiki izhod iz srednje hitrga ovinka hitreje. Sam sem sedaj nasel nekako najboljsi kompromis za dinamicno voznjo.
Na zacetku sem DSG seveda menjal rocno na prestavni rocici, ker sem bil tako pac navajen od vedno in nisem zelel prepuscati odlocitev avtomatiki.
Sedaj sem opazil, da je najboljse obeh svetov, da imam DSG v S mode (to je roccka enkrat dol ko ti menja med navadnim drive in spport) nato pa s padshifterjem (ob volanu) pred ovinki na regionalki sam downshiftam (kar seveda pusti), izhode pa ce so hitri prepustim avtomatiki, saj ce ni rocne interakcije, prevzame ko obrati dosezejo cca 5K obratov menjalnik spet v svojo domeno.
BiTdi-ja ko vozis dinamicno avtomatika salta okoli 5k obratov na Sport mode-u menjalnika. Tisto kar je nekdo govoril o sport/normal/confort/offroad/individual modih pa nima veze z menjalnikom temvec podvozjem, volanom, gasom...itd. Torej ne rabis nic po menijih spreminjat, ce zelis DSG iz D(rive) dati v S(port), samo rocko dregnes dol...pa se takrat se lahko vedno ti vmesas. Res da je isti menjalnik tudi v Audi RS3 tako da za druge DSG-je kot je dq500 ne znam povedat.
Kakorkoli. Dinamicna relacijska voznja po mojih ovinkih in hribih ob vsem mojem strahu, kako se bo menjalnik obnesel je dejansko zelo uzivaska, kot je bila tudi na Insigni, skratka nisem cisto nic prikrajsan...razen da imam gor na kolesih sedaj balone oz. cigumije :D
Ko pa prides v naselje ali kolono na obvoznici, pa se pokaze dobra prednost DSG-ja in acc-ja.
Kaj pogresam?
- "medzugas" pred ovinki
- bencinski zvok iz dveh rorov in ne fejk plasticne fasade kot jo imam zdej
- ce je v avtomatiki se mi zdi da bremze prevec delajo po svoje in imam na belem avtu rit cisto crno. Sem mislil da imam jebenega smrdljivega diesel smokerja, pa sem sel rore z brisacko brisat in ni bilo nic crnega v rorih notri. Cela rit je crna od praha zavornih ploscic!!! (perla bel avto).
Kar bo na avto narejeno je drugi aftermarket sprednji diski (se pred cipanjem) ter ploscice...pa poigravam se z idejo da bi alltracka znizal ...ja vem sick :D
Je pa dejstvo, da imam trenutno doma dva zelo ocitna nasprotja in lahko povem par lastnih izkusenj.
- Opel Insignia 4x4, bencinar-lpg 2.0T - 220KM@265KM...rocni menjalnik - F40, nastavljivo podvozje, 245/35/20, letnik 2010
- VW passat Alltrack 4x4. diesel 2.0 BiTDi - 240KM (ni se cipan na 300KM)... DSG - Dq500, nastavljivo podvozje, 225/55/17 letnik 2018
...kot zaprisezen zagovornik rocnega menjalnika in bencinsko (LPG) gnanih agregatov, sem nad DSG menjalnikom in biTDI motorjem (CUAA) izredno pozitvno presenecen. Pri DSG se dejansko cuti dolocen "lag", ko prepuscas delovanje (predvsem downshift) avtomatiki. Je pa pa to dejansko minimalno in ce mene vprasas zgolj obcutek (placebo), ki ga ko presaltas iz rocnega nisi vajen, se ga da pa vkalkulirat pri voznji. Ce bi resnicno meril cas, pa bi se skoraj upal staviti, da DSG naredi tudi po svoji logiki izhod iz srednje hitrga ovinka hitreje. Sam sem sedaj nasel nekako najboljsi kompromis za dinamicno voznjo.
Na zacetku sem DSG seveda menjal rocno na prestavni rocici, ker sem bil tako pac navajen od vedno in nisem zelel prepuscati odlocitev avtomatiki.
Sedaj sem opazil, da je najboljse obeh svetov, da imam DSG v S mode (to je roccka enkrat dol ko ti menja med navadnim drive in spport) nato pa s padshifterjem (ob volanu) pred ovinki na regionalki sam downshiftam (kar seveda pusti), izhode pa ce so hitri prepustim avtomatiki, saj ce ni rocne interakcije, prevzame ko obrati dosezejo cca 5K obratov menjalnik spet v svojo domeno.
BiTdi-ja ko vozis dinamicno avtomatika salta okoli 5k obratov na Sport mode-u menjalnika. Tisto kar je nekdo govoril o sport/normal/confort/offroad/individual modih pa nima veze z menjalnikom temvec podvozjem, volanom, gasom...itd. Torej ne rabis nic po menijih spreminjat, ce zelis DSG iz D(rive) dati v S(port), samo rocko dregnes dol...pa se takrat se lahko vedno ti vmesas. Res da je isti menjalnik tudi v Audi RS3 tako da za druge DSG-je kot je dq500 ne znam povedat.
Kakorkoli. Dinamicna relacijska voznja po mojih ovinkih in hribih ob vsem mojem strahu, kako se bo menjalnik obnesel je dejansko zelo uzivaska, kot je bila tudi na Insigni, skratka nisem cisto nic prikrajsan...razen da imam gor na kolesih sedaj balone oz. cigumije :D
Ko pa prides v naselje ali kolono na obvoznici, pa se pokaze dobra prednost DSG-ja in acc-ja.
Kaj pogresam?
- "medzugas" pred ovinki
- bencinski zvok iz dveh rorov in ne fejk plasticne fasade kot jo imam zdej
- ce je v avtomatiki se mi zdi da bremze prevec delajo po svoje in imam na belem avtu rit cisto crno. Sem mislil da imam jebenega smrdljivega diesel smokerja, pa sem sel rore z brisacko brisat in ni bilo nic crnega v rorih notri. Cela rit je crna od praha zavornih ploscic!!! (perla bel avto).
Kar bo na avto narejeno je drugi aftermarket sprednji diski (se pred cipanjem) ter ploscice...pa poigravam se z idejo da bi alltracka znizal ...ja vem sick :D
IL_DIAVOLO ::
Dsg ja, za globoke zepe. Cvt je dejansko zanesljiv ko švicarska ura, ampak je zal samo za penzioniste oz. za tiste ki to hocejo postati.
XLapsus ::
@Buggy odlično napisano. Je še en "problem", da če ga furaš v avto mode (torej D ali S) in s pad shifterjem že nastaviš idealno prestavo, ter nato pohodiš do konca se vseeno aktivira kickdown in izgleda, kot da bi se avto zašaltal, saj vseeno prestavi nižje, potem pa takoj nazaj višje , v "ročnem" načinu pa tega ne opažam. Vsekakor pa menjalnik prestavi veliko hitreje kot profesionalci tipa raptorSixTeen medtem ko lovijo povprečje 5.0.
Buggy ::
kickdowna se jaz naceloma izogibam, razen ce sem res v zelo neprijetni situaciji, kar je pa redko. Kickdown, s svojim downshiftom naredi ce mene vprasa zgolj zmedo, ker zna dati vcasih celo prestavo prenizko, takrat ko ni treba...vsaj po mojih opazanjih.
Druagce sem pa ze iz Insigni navajen, da nikoli gasa ne zahodim, ker sem ga "zadusil". Probajte za hec enkrat ne zahodit pedalke do konca ampak jo pocas dozirat...znate bit preseneceni :D
edit: rabim novo tikovnico ker mi tippke poddvaja
Druagce sem pa ze iz Insigni navajen, da nikoli gasa ne zahodim, ker sem ga "zadusil". Probajte za hec enkrat ne zahodit pedalke do konca ampak jo pocas dozirat...znate bit preseneceni :D
edit: rabim novo tikovnico ker mi tippke poddvaja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Raptor F16 ::
Vsekakor pa menjalnik prestavi veliko hitreje kot profesionalci tipa raptorSixTeen medtem ko lovijo povprečje 5.0.
Nihče ni govoril o hitrosti prestavljanja, TARD... to si izmislite nek derail zato da imate kaj pametovat. Dvosklopčni avtomatiki mi niso všeč, ok ? Nisem te prosil da se ukvarjaš z mano.
edit: rabim novo tikovnico ker mi tippke poddvaja
Mogoče maš pa tremor. :P
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Buggy ::
Mogoče maš pa tremor.
...bo IMO kar tikovnica, ker sem jo "podedoval" od sina z obrazlozitvijo, da mu "tike nagajajo" :D
..no pa petek je, pa iz Kolpe sem sem vrnil malo prej zdej pa mal orosencem stiskam, kot se za po koncu zajebanega tedna spodobi...ne podcenjujem pa tudi zdravstvenih tezav in hvala za opazko.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26103 (4471) | PARTyZAN |
» | Nakup novega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 31385 (14114) | solatko |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99088 (61854) | profii |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23813 (20348) | WizzardOfOZ |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62920 (35485) | urkoman |