» »

Iz odpadkov, ki jih sežigamo, bi v Sloveniji lahko prvi začeli pridobivati dizel

Iz odpadkov, ki jih sežigamo, bi v Sloveniji lahko prvi začeli pridobivati dizel

1 2
3
4 5

gruntfürmich ::

te mini zadeve imajo najbolj izpopolnjene v žabjeku in podobnih punktih...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Matthai ::

gruntfürmich je izjavil:

kaj če bi jim predlagal da naredijo kar delujoč prototip na smetišču?

Uau, ful dobra ideja!

Kako, da se tega že sami nismo domislili...?

Ja, to je pa zato, ker nimamo zaposlenih vseznalcev tipa gruntie...

Oh, wait...! Saj točno to se že dela. Če bi prebral kaj sem pisal v tej temi, bi videl kdaj bo in kaj bo narejeno na to temo. In kaj je ŽE bilo narejeno.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Go-ahead ::

V koliko bi bila zadeva res tako profitabilna se ne bi ob tej "noviteti" zganjal tak cirkus. "Inovator" bi diskretno pridobil finančna sredstva, vzpostavil proizvodnjo in odšel na potovanje okoli sveta in pri tem kuril "sintetično nafto".

GizmoX ::

Tole na hitro zgleda zelo podobno. Dokument je sicer star 10 let:
Technology Specifications CPD-500.pdf
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Matthai ::

Pa saj je bilo jasno povedano, da je ideja že zelo stara in bila razvita v Nemčiji. Samo mi smo jo prvi pripeljali iz laboratorija do dejanske proizvodnje.

Kaj točno ni jasno?
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

ejresnevem ::

Matthai je izjavil:

Kaj točno ni jasno?

Bo to, torej, nova 'diesel' revolucija?
OPEC bo znizal kolicino nacrpane nafte?
Cena nafte in bencina bo padla?
Cena elektrike (ker EV ne bodo potrebni) bo padla?
Cena soncnih elektrarn bo padla?
Energiewende bo opuscen?
Venezuela ne bo vec zanimiva za ZDA?

V kaksnem casu, 3 mesece? 6?

To bodo resni pretresi na trgu, vojne...

Zgodovina sprememb…

mn ::

ejresnevem je izjavil:

Matthai je izjavil:

Kaj točno ni jasno?

Bo to, torej, nova 'diesel' revolucija?
OPEC bo znizal kolicino nacrpane nafte?
Cena nafte in bencina bo padla?
Cena elektrike (ker EV ne bodo potrebni) bo padla?
Cena soncnih elektrarn bo padla?
Energiewende bo opuscen?
Venezuela ne bo vec zanimiva za ZDA?

V kaksnem casu, 3 mesece? 6?

To bodo resni pretresi na trgu, vojne...


Enako kot ko so izvedeli kako se iz odpadnega olja iz restavracij lahko dela dizel. In da, to je sarkazem.

Tudi če dela, je vprašanje kolikšen delež dizla, ki ga pokurimo sploh lahko pridobimo iz odpadkov. In po kakšni ceni?

ejresnevem ::

Škoda, jaz pa sem že mislil, da je to zmaga ekologije nad onesnaževanjem.
A potem ne bo ravno nič iz tega ali kaj?
Matthai izgleda kar blizu vsega tega, bi nekako pričakoval neke odgovore od njega.
Mislim, s tem bi se dalo tudi zaslužiti, že, če bi nafto shortal na trgu surovin.
Venezuela bo tudi še vedno imela težave zaradi nafte?
WTF?

mn ::

Go-ahead je izjavil:

V koliko bi bila zadeva res tako profitabilna se ne bi ob tej "noviteti" zganjal tak cirkus. "Inovator" bi diskretno pridobil finančna sredstva, vzpostavil proizvodnjo in odšel na potovanje okoli sveta in pri tem kuril "sintetično nafto".


No, roko na srce, zakaj pa. Prvo potrebuješ sredstva da zaženeš proizvodnjo, potrebuješ postaviti logistiko, da ti smeti dostavijo, prodajno mrežo za narejeni dizel, ...

Zakaj bi se ukvarjal s tem, če lahko samo naprave prodajaš, ali še bolje samo know-how kako jih narediti, gradijo in upravljajo pa naj jih tisti, ki imajo izkušnje s temi stvarmi.

Da pa prodaš, pa hočeš, da se izve. Sploh pa kdo je rekel, da niso cirkusa zagnali samo mediji, ki so plasirali top novico, ker vedo da bo veliko klikov?

jype ::

Mene pa zanima, kolk smeti sta vostok in grunt že vzela v svoje stanovanje.

GizmoX ::

Matthai je izjavil:

Pa saj je bilo jasno povedano, da je ideja že zelo stara in bila razvita v Nemčiji. Samo mi smo jo prvi pripeljali iz laboratorija do dejanske proizvodnje.

Kaj točno ni jasno?
Pomanjkanje informacij vzbuja dvom.
Npr. tukaj piše, da je že 10 let nazaj obstajala naprava na vsaj 4 lokacijah po svetu. Se gre za isto stvar, ali je to konkurenca?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

WizzardOfOZ ::

mn je izjavil:

Nič ni napisano o tem kakšna plastika gre lahko notri.


Zmleta mora biti. med 1 in 3mm veliki kosi.

WizzardOfOZ ::

ejresnevem je izjavil:

Matthai je izjavil:

Kaj točno ni jasno?

Bo to, torej, nova 'diesel' revolucija?
OPEC bo znizal kolicino nacrpane nafte?
Cena nafte in bencina bo padla?
Cena elektrike (ker EV ne bodo potrebni) bo padla?
Cena soncnih elektrarn bo padla?
Energiewende bo opuscen?
Venezuela ne bo vec zanimiva za ZDA?

V kaksnem casu, 3 mesece? 6?

To bodo resni pretresi na trgu, vojne...


Ampak eni res ne razumete, da je zadeva zato tukaj, da se odstranjuje smeti in ne zato, da bomo konkurirali naftni industriji.

Če ste pa tako proti temu pa lahko vsak teden enkrat pridete pobirat smeti med trzinsko obvoznico in avtocesto proti mariboru, pa vam bo jasno koliko kretenov meče smeti v gozdove in na travnike ter ob reko Savo. V manj kot sedmih kilometrih ob savi lahko naštejem vsaj 5 zakurjenih avtomobilov, čez 300 hobokov barve, par kamionov natresene žlindre (ki jo med 23 in 1 zjutraj enkrat na teden pripelje kamion - policija in inšpektorat sta že obveščena) in za vsaj par kamionov smeti v črnih vrečah, poleg parih kamionov raztresenih smeti, polno nekih kavčev, omar,... Celo en velik razbit reklamni pano najdeš. Pa verjetno je toliko ceglov pripeljanih, da lahko bajto zgradiš iz njih.

ejresnevem ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ampak eni res ne razumete, da je zadeva zato tukaj, da se odstranjuje smeti in ne zato, da bomo konkurirali naftni industriji.

Ne, res ne razumemo, zato pa vprašamo Matthaia, če ima zadeva tudi tržni potencial. Oprosti, meni bi pozitivni odgovori bili vau...
Sploh pa zmaga tisto o Venezueli, a ni res?

WizzardOfOZ ::

ejresnevem je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ampak eni res ne razumete, da je zadeva zato tukaj, da se odstranjuje smeti in ne zato, da bomo konkurirali naftni industriji.

Ne, res ne razumemo, zato pa vprašamo Matthaia, če ima zadeva tudi tržni potencial. Oprosti, meni bi pozitivni odgovori bili vau...
Sploh pa zmaga tisto o Venezueli, a ni res?


Verjetno ga ima. Sej postavljajo "live" verzijo, pa se boš v živo prepričal kako deluje.

nekikr ::

Ampak eni res ne razumete, da je zadeva zato tukaj, da se odstranjuje smeti in ne zato, da bomo konkurirali naftni industriji.

Saj smeti ni težko odstraniti. Pošlješ jih proti soncu in je zadeva rešena. Hudič je, da je to predrago, potratno, neekološko. Zato bi bilo zanimivo slišati na kakšni osnovi deluje ta zadeva. Se pravi koliko elektrike, filtrov, katalizatorjev in drugih surovin je potrebno za pretvorbo tone plastike in pa kaj vse nastane pri tem. Objektivni podatki torej, ni potrebe po metanju migrantov v te naprave (oziroma to o čemer bluzi jype spet) ali konkuriranju naftnim lobijem.

gruntfürmich ::

Go-ahead je izjavil:

V koliko bi bila zadeva res tako profitabilna se ne bi ob tej "noviteti" zganjal tak cirkus. "Inovator" bi diskretno pridobil finančna sredstva, vzpostavil proizvodnjo in odšel na potovanje okoli sveta in pri tem kuril "sintetično nafto".

verjetno si malo zelen, ampak naj ti bo: najprej se po slovenskih medijih potrola kako boš spremenil tok zgodovine in rešil planet, potem pa zavihaš rokave in to dejansko izpelješ v nulo!
vsaj tako se počnejo stvari pri nas, v sloveniji...

ejresnevem je izjavil:

Matthai je izjavil:

Kaj točno ni jasno?

Bo to, torej, nova 'diesel' revolucija?
OPEC bo znizal kolicino nacrpane nafte?
Cena nafte in bencina bo padla?
Cena elektrike (ker EV ne bodo potrebni) bo padla?
Cena soncnih elektrarn bo padla?
Energiewende bo opuscen?
Venezuela ne bo vec zanimiva za ZDA?

V kaksnem casu, 3 mesece? 6?

To bodo resni pretresi na trgu, vojne...

glej, še vedno, če se izkaže da ne bo nič iz tega, se komodt za neuspeh okrivi naftne lobije, da so kupili patent in skrili papirje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Miki N ::

Katalitična/termična depolimerizacija je za tekoča goriva nekaj takega kot je lignit za premog: to delaš, če RES ni boljšega, sicer pa nima smisla tudi iz okoljevarnega vidika - nekatere plastike, recimo PET so čisto v redu goriva, ki se jih da veliko učinkoviteje (in s tem tudi čisteje) uporabiti za proizvodnjo toplote in elektrike. To je bila celo ena od vodilnih idej, ko se je PVC embalaža začela zamenjevati s PET - oksidacija ni toksična. Nobene potrebe po kompliciranju samo zato, da boš na koncu izdelek kuril v ICE in nezaželjen stranski "bitumen" mešal v asfalt, ker se ga drugače ne moreš več znebiti - to nima smisla. Razen če dobiš subvencijo, seveda - potem je pa še kako smiselno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

gruntfürmich ::

https://swestep.com/the-technology/

švedi še niso izgubili smisla za humor:
SWESTEP offers a mobile plant with a production capacity of 100 litres per hour. A solution suitable for smaller farms and businesses, as well as refugee camps
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Pika na i ::

ejresnevem je izjavil:

če ima zadeva tudi tržni potencial.

Ja, verjetno ga imajo naokoli nakopičene smeti več.
Čakam samo še Snago da se oglasi in pove, da ima 100 novih lokacij za smetišča.
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.

Matthai ::

Hja, takole je. Zaradi tega naftna industrija nikakor ne bo občutila kakšnih posledic. Gre bolj za ravnanje z odpadki, nikakor ne za "napad" na naftne šejke.

Je pa zadeva preprosta. Eni pač delajo in se ne ukvarjajo kaj slovenceljni lajajo. Ker cilj je, da se zadevo izpelje do konca. Ne da se builda PR. In končni trg ni Slovenija, brez skrbi da ne.

Sicer mi ni jasno zakaj so mediji sedaj pograbili tole, mi se s tem ukvarjamo že nekaj časa, ampak to niti ni pomembno. Pomembno je, da se bo zadeva izpeljala in da bomo lahko pokazali da je to mogoče storiti.

Kot rečeno, zadeva se je že prodala in dala v operativo v Kanadi.

je pa res, da tam ni "slovenčkov"... :))
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Gagarin ::

Kaj teli SWESTEP so konkurenca? Imajo oni že kaj delujočih plantov? Če prav razumem v Kanadi laufa vaša ena enota?

gruntfürmich ::

po svetu je že polno takih enot, ampak se nič ne navdušujejo preveč in pišejo velikih naslovov v medijih...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

zmaugy ::

gruntfürmich je izjavil:

po svetu je že polno takih enot, ampak se nič ne navdušujejo preveč in pišejo velikih naslovov v medijih...


A bejž no, a ni en genijalc grunt4mich tukaj napisal, da se to ne da?
Biseri...

ejresnevem ::

Matthai je izjavil:

Hja, takole je. Zaradi tega naftna industrija nikakor ne bo občutila kakšnih posledic. Gre bolj za ravnanje z odpadki, nikakor ne za "napad" na naftne šejke.

Mislim (iskreno), če tole deluje in da je produkt nek (malo slabši) uporaben diesel. Torej, ali bo dovoljeno 'kuriti' za ogrevanje ali za poganjanje avta? Kakšen je izkoristek in kakšna cena, kateri dodatki so potrebni? Oprosti, da sprašujem taka 'slovenčkovska' vprašanja, kanadskih ne zmorem, vsi pač nismo dovolj vpeljani in moramo na enostavnih primerih videti vse prednosti. Če bi teh napravili kakšen milijon, bi pa že bilo kaj, ali, vplivalo na ceno energentov in zmanjševanje izpustov? Kakšni, po drugi strani, so 'okoljski stroški' izdelave takšnih naprav?

Če imaš takšno napravo doma (koliko stane za individualno uporabo), je potem bolj primerno nabavit dizlaše in ne EV?

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Matthai je izjavil:


vostok_1 je izjavil:

Če bi izumili fuzijo bi jih definitivno čislal.

Ne bi jih. Ker pri ITERju tudi sodeluje IJS, pa v temi o ITERju poslušamo podobne zgodbe kot tule. Face it: si navaden slovenček, ki se ne zna drugega kot zavistno pritoževati. ;)


Saj veš ne, da je ITER bullshit?
I'm consistently calling out bullshit.
There will be chutes!
It came from the lab.
You are the Baddie.

Matthai ::

Še enkrat... trenutno sem v tujini. Ko se vrnem bom omenil sodelavcem, ki delajo na tem projektu, da bi objavili kaj več konkretnih informacij o tem. V vsakem primeru bodo pa dovoljenja in birokratske zadeve urejene v naslednjih mesecih, predvidoma jeseni naslednje leto pa zadeva zaštarta v Sloveniji.

Če bo kdo hotel iti pogledat, pa takrat lahko organiziram dan odprtih vrat.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

ejresnevem ::

Ja, mogoče bi kdo želel kdaj izvedeti malo prej, čisto individualno in bi morda plačal kakšno fajn kosilo celotni ekipi, ko bi dobil odobren kredit na banki?

vostok_1 ::

Matthai je izjavil:

Še enkrat... trenutno sem v tujini. Ko se vrnem bom omenil sodelavcem, ki delajo na tem projektu, da bi objavili kaj več konkretnih informacij o tem. V vsakem primeru bodo pa dovoljenja in birokratske zadeve urejene v naslednjih mesecih, predvidoma jeseni naslednje leto pa zadeva zaštarta v Sloveniji.

Če bo kdo hotel iti pogledat, pa takrat lahko organiziram dan odprtih vrat.


Ti vrjamem, da se trudijo, ampak žal gre za precejšnjo potrato tega truda. Saj naj naredijo...za hude čase if nothing else.
There will be chutes!
It came from the lab.
You are the Baddie.

Matthai ::

ejresnevem je izjavil:

Ja, mogoče bi kdo želel kdaj izvedeti malo prej, čisto individualno in bi morda plačal kakšno fajn kosilo celotni ekipi, ko bi dobil odobren kredit na banki?

Pa se ti zdi, da imajo ljudje kar čas razlagati eno in isto...?

Kolega, ki je razvil zelo inovativno AI rešitev je lepo povedal - v Sloveniji se ne splača izgubljati časa. Za njegov produkt so se prišli zanimat iz enega ministrstva in ene večje slovenske firme... neskončno sestankov, na koncu je prodal licenc za slaba dva jurja.

V vmesnem času je v ZDA z dvema kratkima Skype sestankoma sklenil posel od katerega cela firma zdaj spodobno živi.

Saj pravim... ni mi jasno, kje so novinarji izvohali tole in zakaj je to postala zdaj medijska tema. Ampak kar je, pač je. Ampak gledati po Sloveniji nima smisla. Cilj je v tujini.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

ejresnevem ::

Matthai je izjavil:

se ti zdi, da imajo ljudje kar čas razlagati eno in isto...?

Se zavedam svoje nepomembnosti, čeprav, če bi vas Zoki povabil na kosilo, bi verjetno sprejeli, večkrat

Torej, vaša IJS priporočila ekipe za to napravo glede prihodnjih nakupov avtov, kar se tiče pogonskih sredstev, pri pričakovani letni kilometrina ca 20kkm:

Diesel ali elektrika?

Preprosto vprašanje, preprost odgovor, brez kosila, brez tolikokratnih ponavljanj, brez vmešavanja Venezuele in ameriških interesov, opec in Petro dolarja?

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

Matthai je izjavil:


Saj pravim... ni mi jasno, kje so novinarji izvohali tole in zakaj je to postala zdaj medijska tema. Ampak kar je, pač je. Ampak gledati po Sloveniji nima smisla. Cilj je v tujini.

Kako ti ni jasno? Mitja Jermol jih je poklical na okoljsko srecanje.

Smrekar1 ::

ejresnevem je izjavil:


Torej, vaša IJS priporočila ekipe za to napravo glede prihodnjih nakupov avtov, kar se tiče pogonskih sredstev, pri pričakovani letni kilometrina ca 20kkm:

Diesel ali elektrika?

Preprosto vprašanje, preprost odgovor, brez kosila, brez tolikokratnih ponavljanj, brez vmešavanja Venezuele in ameriških interesov, opec in Petro dolarja?


Za odgovor ne potrebuješ IJS, samo podatek kakšna je povprečna dnevna kilometrina, na dneve, ko voziš.

Če narediš 20,000 km v 300 dneh je boljša izbira elektrika. Če avto rabiš 2x na mesec in takrat narediš po 1000 km v šusu raje izberi dizla.

tikitoki ::

Za to zadevo sem prvic slisal pred dobrimi 5 leti. Vbistvu je vprasanje zakaj se vedno ni v uporabi, ce je res tako super, vec, k vmesno.

jype ::

ITER je bullshit ene tolk, kot je LHC povzročil kolaps vesolja.

ejresnevem ::

Smrekar1 je izjavil:

Če narediš 20,000 km v 300 dneh je boljša izbira elektrika. Če avto rabiš 2x na mesec in takrat narediš po 1000 km v šusu raje izberi dizla.

Avto rabim mogoče 100 dni letno, zagotovo pa ne delam po 1000 km skupaj. Vprašanje v resnici, poleg individualnega praktičnega vidika, predstavlja nekaj drugega - in me zanima jasen odgovor IJS ekipe in Mateja osebno.

Smrekar1 ::

ejresnevem je izjavil:


Avto rabim mogoče 100 dni letno, zagotovo pa ne delam po 1000 km skupaj. Vprašanje v resnici, poleg individualnega praktičnega vidika, predstavlja nekaj drugega - in me zanima jasen odgovor IJS ekipe in Mateja osebno.


In jasen odgovor je, da je izbira odvisna od tega koliko kilometrov narediš v običajnem dnevu, ko voziš. Novi modeli ti potegnejo do 350 km z enim polnjenjem baterije, če praktično nikoli ne voziš dlje je elektrika kul izbira, čeprav ni priporočljivo preveč izprazniti baterije. Za smiseln odgovor boš moral povedati koliko teh voženj je kratkih, 5-15 km, in koliko je dolgih - 150 km ali več.

Dizel je zelo primeren za majhno število dolgih voženj, elektrika za veliko število kratkih voženj. 20 000 km na leto je lahko eno, lahko je drugo, lahko je tudi oboje. Če avto rabiš mogoče 100 dni letno je še vedno lahko eno, drugo ali oboje. Malo bolj boš moral razdelati kakšne trase običajno voziš.

ejresnevem ::

Huh, jaz bi vseeno počakal na odgovor IJS ekipe in Mateja, da sami podajo svojo oceno glede prihodnosti, nafte, šejkov, petrodolarja, Venezuele in ostalih izvoznic nafte. Namreč, zadeva ima velikanski potencial, ki lahko vpliva na novo ureditev sveta, seveda, če je zadeva tako učinkovita, da je vredno narediti large-scale-out. Se zdaj KONČNO razumemo ali moram še bolj podrobno pojasniti vse skupaj?

Smrekar1 ::

ejresnevem je izjavil:

Huh, jaz bi vseeno počakal na odgovor IJS ekipe in Mateja, da sami podajo svojo oceno glede prihodnosti, nafte, šejkov, petrodolarja, Venezuele in ostalih izvoznic nafte. Namreč, zadeva ima velikanski potencial, ki lahko vpliva na novo ureditev sveta, seveda, če je zadeva tako učinkovita, da je vredno narediti large-scale-out. Se zdaj KONČNO razumemo ali moram še bolj podrobno pojasniti vse skupaj?


Očitno ne.

Odgovor ni odvisen od prihodnosti, nafte, šejkov, petrodolarja, Venezuele in ostalih izvoznic nafte. Odgovor je odvisen od tvojih osebnih potreb pri vožnji. Za določen set potreb bo boljša elektrika, za druge dizel.

Če je to zate preveč komplicirano vzemi bencinarja in bo.

Facebook dev ::

Ejresenevem ocitno trola.

ejresnevem ::

Imam bencinarja, več njih, vendar moramo zamenjat vozni park, dajmo, prosim, preden začneš izlivati svoj slep srd in prezir nad menoj, počakati na odgovor Mateja in IJS, da vidimo, koliko zaupanja imajo vase in svoj izum, ki je, očitno edinstven na svetu in ima potencial ureditev okoljskih problemov z recikliranim dizlom, ker potem se mi ne splača kupovati električnih avtov, kar imamo, o groza vseh groz, resen namen. Če pa bi radi s shortanjem nafte mogoče še želeli kaj zaslužiti, pa verjetno ne bomo ravno med prvimi obviseli na kandilabru.

Smrekar1 ::

Facebook dev je izjavil:

Ejresenevem ocitno trola.


Ni nujno, lahko je tudi samo rahlo omejen. Takih poznam kar precej. Kaj od tega je bo, upam, povedal sam.

jype ::

Najbrž je edini, ki v nakup avtomobilov vračuna Matthaijevo zaupanje vase.

J.McLane ::

Bodimo prijazni pa mu narišimo:
- Dizla se na leto v Slo samo v prometu pokuri 1.400.000 ton, kar je 1.650.000.000 litrov
- V članku je zapisano, da je primernih odpadkov za tako napravo nekje 260.000 ton letno(40-60 naprav po 5300 ton odpadkov), iz ene tone dobimo 500-600 litrov goriva

Torej v teoriji, če bi naredili 50 takih naprav in vse mogoče slovenske odpadke predelali v dizel, bi to pomenilo da bi bilo v dizlu na črpalkah dobrih 8% tega sintetičnega dizla.

Že danes je v dizlu do 7% biodizla, pa se to ravno ne obeša na veliki zvon, kao "kako je dizel danes zdrav ker vsebuje toliko biodizla"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Invictus ::

SeMiNeSanja je izjavil:

V bistvu potrebujemo še nekakšen industrijski postopek, ki bi predelal CO2 v "nekaj za pojesti", kot to v naravi počno rastline...

Umetna fotosinteza je bližje kot se zdi.

Glede na članke niso več daleč...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Matthai ::

ejresnevem je izjavil:

Preprosto vprašanje, preprost odgovor, brez kosila, brez tolikokratnih ponavljanj, brez vmešavanja Venezuele in ameriških interesov, opec in Petro dolarja?

Torej, najprej se boste nekateri nehali izmišljevati in lagati. Naftne šejke, Venezuelo in ostale oslarije ste omenjali "slovenčki"...

ejresnevem je izjavil:

Torej, vaša IJS priporočila ekipe za to napravo glede prihodnjih nakupov avtov, kar se tiče pogonskih sredstev, pri pričakovani letni kilometrina ca 20kkm:

Diesel ali elektrika?


Torej, jaz osebno ne delam na tem projektu, ampak...

J.McLane je izjavil:

Torej v teoriji, če bi naredili 50 takih naprav in vse mogoče slovenske odpadke predelali v dizel, bi to pomenilo da bi bilo v dizlu na črpalkah dobrih 8% tega sintetičnega dizla.

Že danes je v dizlu do 7% biodizla, pa se to ravno ne obeša na veliki zvon, kao "kako je dizel danes zdrav ker vsebuje toliko biodizla"

Ta sintetični dizel je v bistvu kvečjemu nadomestek za biodizel. S tem, da ima (kolikor vem) nekoliko boljše lastnosti in da bodo verjetno raje dajali v navaden dizel tega kot biodizel. Ker sedaj zakonodaja zahteva dodajanje biodizla.

Kot sem rekel, lahko se dogovorimo takole... počakajmo, da bo zadeva dobila vsa okoljska dovoljenja in bo postavljena v Sloveniji. Potem pa greste pogledat. In nato se boste lahko javno posuli s pepelom, če bo potrebno. ;)
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

111111111111 ::

@Matthai: Jaz sem skeptik. Bi pa zelo rad videl kakršnekoli slike iz Kanade, kjer prototip deluje, nekaj gradiva skoraj morate imeti, če isščete sponzorje. Tujina ni primeren izgovor. Mailov nimate, da ti pošljejo slike? Ali smo preveč "slovenčki", da bi razumeli kako posel funkcionira.

Če bo zadeva funkcionirala, se bom javno posul s pepelom brez težav.

Smrekar1 ::

J.McLane je izjavil:

Bodimo prijazni pa mu narišimo:
- Dizla se na leto v Slo samo v prometu pokuri 1.400.000 ton, kar je 1.650.000.000 litrov
- V članku je zapisano, da je primernih odpadkov za tako napravo nekje 260.000 ton letno(40-60 naprav po 5300 ton odpadkov), iz ene tone dobimo 500-600 litrov goriva

Torej v teoriji, če bi naredili 50 takih naprav in vse mogoče slovenske odpadke predelali v dizel, bi to pomenilo da bi bilo v dizlu na črpalkah dobrih 8% tega sintetičnega dizla.

Že danes je v dizlu do 7% biodizla, pa se to ravno ne obeša na veliki zvon, kao "kako je dizel danes zdrav ker vsebuje toliko biodizla"


Jup. Gre za neko marginalno zadevo, ki je sicer dobrodošla, a k energijski mešanici v bistvu ne doda ničesar.

Pred biodizlom ima eno prednost - ne konkurira za polja, ki jih potrebujemo za pridelavo hrane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

max00slo ::

Mogoče res preveč skeptimizma :) Želim vse dobro in da pride v vsako slovensko vas :)
Si non confectus, non reficiat.

111111111111 ::

Smrekar1 je izjavil:


Jup. Gre za neko marginalno zadevo, ki je sicer dobrodošla, a k energijski mešanici v bistvu ne doda ničesar.

Pred biodizlom ima eno prednost - ne konkurira za polja, ki jih potrebujemo za pridelavo hrane.

Se pa strinjam s komentarji da ni glavni namen pridobivanje goriv, ampak reciklaža odpadkov.

Če je zadeva res takšna kot jo opisujejo, je dobrodošla zaradi nizkih temperatur in tlakov. V splošnem zažigalnice delujejo nekje na 850 celzija, če jim je uspelo to spravit na 330, je zelo impresivno, ker to je že gorenje lesa. Lesni plin recimo gori s 600 stopinjami.

Skratka dokler se sliši to good to be true ostajam skeptik.

According to the European Waste Incineration Directive, incineration plants must be designed to ensure that the flue gases reach a temperature of at least 850 °C (1,560 °F) for 2 seconds in order to ensure proper breakdown of toxic organic substances.

Zgodovina sprememb…

1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1587583 (2454) -valvoline-
»

V letu 2018 izpusti ogljikovega dioksida najvišji doslej (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
767770 (5147) zmaugy
»

Z mutacijo pripravili boljši encim za razgradnjo plastike

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
386170 (3958) zmaugy
»

Volkswagnovo programsko opremo za goljufanje so leta 1999 razvili v Audiju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7113116 (9113) Jst
»

Zelena energija (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11712625 (10382) Pyr0Beast

Več podobnih tem