» »

FPS Matchmaking VS Pay to win hardware

FPS Matchmaking VS Pay to win hardware

1
2
»

louser ::

Ne, ni nobeno dejstvo. Ti manjka empiričnih dokazov.
Imam enega, ki prevaga tvojega namišljenega.
https://www.humanbenchmark.com/tests/re...
Testiraj danes, vadi odzivnost mesec dni. Ponovi test.
Če boš zmanjšal odzivni čas za 50 ms ali več - čestitam, si našel bistveno boljši hack. Tam 8x boljši.

hamez66 ::

Na 240hz bom premagal rezultate, ki bi jih dosegel na 60hz. Glede na to, da top igralci igrajo na 240, me zanima, zakaj po tvoje igrajo na 240??

Dokazal ti je pa Linus.

louser ::

Ali me boljši HW naredi boljšega: ja, ampak niti ne.
1000/60=16.667
1000/240=4.1667
Ne ne boš.

Razlika je 12.5ms.
Odzivni čas prstov lahko pa izboljšaš ne za 12 ms ampak 120ms ali pa 240ms.
Vaja bo dala boljši rezultat, nub.

hamez66 ::

Nub si ti, s prepočasno glavo, da bi zaznala razliko med 60 in 240hz. Verjetno tudi reven, da nimaš za boljši monitor. V cs smo pa zmagovali, ko si ti še v plenice kakal, samo pol smo kmalu tudi nehali. Še na poptv smo bli enkrat, veseli, ker smo premagali vso konkurenco. Tm ene leta 2002.

louser ::

Zahtevnost je bila v tistem času bistveno nižja, hvala.

hamez66 ::

Tole je na nivoju debate, da človek ne vidi več kot 25 fps.

rabelj5 ::

Zakaj bi sploh hotel igrat take multiplayer igre? Itak je bv, ker moras igrat cel čas, če nočeš bit slab. Ampak komu se ljubi to skoz nabijat.

hamez66 ::

louser je izjavil:

Zahtevnost je bila v tistem času bistveno nižja, hvala.


Ja ampak to nima veze s čimerkoli. Ne igram cs že dolgo, 144hz imam za LoL, kjer res ne pomaga toliko, kot v cs ali q2.

louser ::

Če izboljšaš svoj reakcijski čas, pridobiš bistveno več časa. Dokaži nasprotno

hamez66 je izjavil:

louser je izjavil:

Zahtevnost je bila v tistem času bistveno nižja, hvala.


Ja ampak to nima veze s čimerkoli. Ne igram cs že dolgo, 144hz imam za LoL, kjer res ne pomaga toliko, kot v cs ali q2.

Ti si bil dober tedaj, ko so za nagrade tralali miške. Bodi dober sedaj, ko talajo 100, 200, 500 čukov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

hamez66 ::

louser je izjavil:

Če izboljšaš svoj reakcijski čas, pridobiš bistveno več časa. Dokaži nasprotno


Nihče ne trdi nasprotno, a to ne dokazuje ničesar. Sam ti nisi dovolj brihten, da bi dojel.

Povej, koliko si že zaslužil z online gamingom.

rabelj5 je izjavil:

Zakaj bi sploh hotel igrat take multiplayer igre? Itak je bv, ker moras igrat cel čas, če nočeš bit slab. Ampak komu se ljubi to skoz nabijat.


Louseju. Sam nima za 240 hz monitor in je pol slab. Lahko mu ga kupim, če pride v top ligo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

louser ::

Sestavim PC za 250eur, ti pa za 2500eur in greva?

hamez66 ::

louser je izjavil:

Sestavim PC za 250eur, ti pa za 2500eur in greva?


Jaz ne igram od 2002 ali 2003. Lahko se pomeriva v q2, mi je ostal v krvi. Ti na maxfps 60, lahko pa tudi na 25?

Torej sem vseeno zaslužil več od tebe??? :)))

strumf666 ::

Torej, kje in kdaj bo demonstracija? 8-)
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

hamez66 ::

Realno gledano v njegovi primarni igri nimam šans. On že nekaj let igra in je prilezen med 2.6% najboljših ranked playerjev. Predvidevam, da je poleg igranja za tak dosežek potrebno obvladanje "mete", moraš poznati, kako orožja delujejo itd., česar pa jaz nimam.

Ampak če tip igra na 60hz monitorju, verjamem, da lahko z boljšim monitorjem prileze v recimo top 1%. Sicer je pa v Linus testu rečeno, da največ pripomore višji fps. Če imaš 60 fps in 60hz monitor, je slabo, če imaš pa 240fps na 60hz monitorju, je pa to že precej bolje.

V mojih časih so imeli tisti z voodoo grafično kartico (dodatkom za 3d grafiko, če smo natančni) precejšno prednost. Najprej smo igrali še na modemih, in ko si iz modema, ki je imel ping od 150 do 200, prišli na isdn (ping okoli 45), je bila to ogromna razlika. Grafične in procesorje smo nadgrajevali, ker se je poznal vsak fps. Imeli smo še stare monitorje, katerih priporočena frekvenca je bila 85hz. Potem sem nehal igrat te 3d igre in začel z drugimi zadevami. Kasneje smo monitorje menjali iz starih crt v lcdje, ki pa so imeli samo 60hz frekvenco osveževanja. Ko sva se s kolegom srečala na quake liveu (ki sem ga tudi igral zelo zelo malo), mi je rekel, naj si nabavim 144hz monitor. In sem si ga, razlika je bila pa takoj opazna. Ampak me te 3d igre ne vlečejo več. Ko sem bil star 15-19, mi je bilo zabavno, potem pa nikoli več.

Če je nekdo na top nivoju in mu čisto malo manjka do elite, igra pa na 60hz monitorju in z ne ravno veliko fps, je to tisto, kar ga lahko dvigne med top. Če je nekdo zelo slab in si kupi dober setup, bo pa verjetno malo boljši, a ne dosti. Namesto silver 4 bo silver 2.

Drugače pa jasno, kvaliteta igre in igralcev je šla zelo gor. Včasih smo igrali tako malo za šalo, z dobrim aimom, da bi pa analizirali mape in vedeli, točno kako in od kod je treba streljat, tega pa ne. Danes je vse na youtubu in verjamem, da če hočeš pridi med top5%, da ni dovolj, da samo igraš, ampak moraš zadevo tudi malo študirati (youtube, razne coaching strani itd.). Imam pa doma en, sicer bolj majhen monitor, s 144hz. Louser, če imaš 60hz monitor, ti lahko posodim tega (za daljše obdobje), pa sprobaš, kako ti gre.

Aja, pa v tistih časih smo imeli nekateri še en trik. Večina je gonila zvočne kartice soundblaster in njene izpeljanke, jaz sem imel pa aureal vortex 3d, pri katerih se je bolj razločno vedelo, od kod kdo prihaja, in sem zaradi tega imel dodatno prednost (boljši stereo/prostorski zvok). Pa se to ni nikjer videlo. Je blo pa fajn.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

strumf666 ::

Se strinjam z napisanim. Se spomnem časov q2 na dial-up in šoka, k sem igral pr kolegu na gorenjskem, k je imel kabel. Svet ni bil več isti po tej izkušnji :D Tudi 600fps@600Hz vs 60fps/60Hz ne bo naredil take razlike.
V Linusovem testu je parkrat direkt povedano, da je "nadrkanost" ključ do uspeha, ne glede na hw; hw pomaga, ne dela pa čudežev. Razen, če izbruhe jeze pri tistih, k mislijo, da bodo iz nule ratal top, k bodo nabavl nevemkak hw, štejemo za čudež >:D
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

strumf666 ::

louser je izjavil:

Ne, ni nobeno dejstvo. Ti manjka empiričnih dokazov.
Imam enega, ki prevaga tvojega namišljenega.
https://www.humanbenchmark.com/tests/re...
Testiraj danes, vadi odzivnost mesec dni. Ponovi test.
Če boš zmanjšal odzivni čas za 50 ms ali več - čestitam, si našel bistveno boljši hack. Tam 8x boljši.

Kolk imaš odzivni čas na zgornjem testu? Oz. kolk si ga imel predno si začel, pa kolk ga imaš sedaj, če imaš te podatke?
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

louser ::

Sploh več ne operira z računalniki, razen ko gre za poslovne zadeve. Mi je vse nadomestil tulifon.
Reakcijski čas bil tam okrog 240ms, ampak to takrat, ko sem pred leti še drkal špil skor 18 ur na dan. Z 60Hz zaslonom prilezel med top. Top 1% je takrat bil zaseden z hekerji (2015-2016). Prešaltal na 144Hz, kjer je vse skupaj bilo lažje, a se je iz golega aima presedlalo na aim+taktiko.
Zdaj že dve leti ne igram in leto dni sploh ne uporabljam računala.
Bi pa hitro prišel nazaj because of muscle memory and neuroplasticy.
Reakcijski čas zdaj: okrog 600ms.:))
Dober zvok je v redu, ni pa pogoj. Visoka frekvenca osveževanja istotako.
Večinoma te bodo boljši igralci nadigrali s Slabšim HWjem, ni pa nujno, da vedno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

jype ::

strumf666 je izjavil:

Kolk imaš odzivni čas na zgornjem testu?
Ravnokar sem sprogramiral en ESP8266, da klikne namesto mene, praktično _takoj_, ko zagleda zeleno (manj kot 0.5ms), pa javascript še vedno izmeri 44 ms (5ms od tega naj bi bil monitor).

Skratka, 120Hz wouldn't do shit.

Cange ::

Poleg zamika je še hitrost pregledovanja terena in količina zbranih "podatkov". V nekaterih igraj je to veliko bolj pomembno kot zamik.
V vse multy igre, ki imajo dost veliko bazo bi uvedel take kategorije:
Up to ali lock:
60FPS legacy
75FPS entry
100FPS entry+
120FPS core
144FPS core+
240FPS pro

strumf666 ::

In kaj bi s tem dosegel?
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

mailer ::

FPS matchmaking ne pije vode, edina pravilna stvar bi bila matchmaking glede na ping, ki ga igralec ima. Tudi netcode zna bit velika težava. Preizkusi koliko imaš reakcijski čas pa boš videl, da je mnogo večji kot seštevek vse zakasnitev skupaj (monitor+tipkovnica+miška+grafika+monitor+ping do serverja in nazaj). Več fps-jev pomaga pri igralcih, ki so tam tam z pingom in reakcijskim časom.

Mene motijo predvsem goljufije v igrah, skripte za no recoil itd...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Cange ::

Sem napisal da ni vse v časovnem zamiku. Na 60FPS in in recmo na vrtenju/opazovanju po 45stopinj = diapozitv, pri 120FPS pa je že neprekinjena slika kar doda tisto konkretno prednost..
Ali čas 360 stopinj opazovanja brez da izgubiš jasno sliko pri 60FPS oz 120FPS = teoretično 100% hitrejša.

strumf666 ::

Vsak, k res hoče bit dober, pa nima keša oz. noče več k 60Hz zaslon, se nauči to kompenzirat. Imaš v videu, k si ga prilimal v prvi post. Edina kategorija, ki hipotetično manjka v matchmakingu je za wikend warriorje, da se jih izolira od normalnih igralcev, ki jim povzročajo napade slabe volje >:D
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

Cange ::

Teoretično lahko MM razpolaga s "pištolami in bonusi" +/-14ms, ne more pa uplivat na oosveževanje in posledično čistost slike, zato kategorije.
Predstavljaj si tank destroyer ki snipa light tank v premikanju, opazuješ 1/3 mape, ko se pokaže light tank se začnejo diapozitivi ali pa neprekinjena slika, ima tvoj top 14ms zamika ali 0ms. Naj dodam da ni ravne linije pri merjenju, hitrost ocene pod kakšnim kotom se približuje/oddaljuje light tnk je odvisna od vizualne ocene in ne od neke mišice v možganih. Neprekinjena slika garantira da se ocena premikanja light tanka zgodi v časovnem okvirju merjenja kot da bi light tank stal na mestu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

Gejspodar ::

Cange je izjavil:

Teoretično lahko MM razpolaga s "pištolami in bonusi" +/-14ms, ne more pa uplivat na oosveževanje in posledično čistost slike, zato kategorije.
Predstavljaj si tank destroyer ki snipa light tank v premikanju, opazuješ 1/3 mape, ko se pokaže light tank se začnejo diapozitivi ali pa neprekinjena slika, ima tvoj top 14ms zamika ali 0ms. Naj dodam da ni ravne linije pri merjenju, hitrost ocene pod kakšnim kotom se približuje/oddaljuje light tnk je odvisna od vizualne ocene in ne od neke mišice v možganih. Neprekinjena slika garantira da se ocena premikanja light tanka zgodi v časovnem okvirju merjenja kot da bi light tank stal na mestu.


"Čistost" premikanja tanka diktira tick rate, se pravi osveževanje položaja s server/client položaja, ne FPS-ji/Hertzi.

Še vedno pa tvoj argument diskriminira proti ljudjem, ki dosegajo recimo max. 15 FPS in igrajo na 30Hz ekranih.

Cange ::

Ti se sklicuješ na reflex ki izvrši komplet akcijo glede na prvo sliko, motionblur je brezpredmeten v tvojem primeru, pri mojem primeru pa motionblure onemogoči oceno premikanja, tarča je daleč, je majhna, ni nujno da veš koliko časa je že vidna in od kje je prišla, posledično ne moreš podzavestno predvideti smeri.
Se doda legacy 30FPS kategorijo.

Gejspodar ::

In od kje si sedaj potegnil motion blur? Motion blur je v kompetitivnih igrah izklopljen.
Še vedno, tvoj predlog ni dober, FPS-je si lahko omejiš s 3rd party programom, tako da lahko "smurfaš" v slabših kategorijah in dosegaš "boljše" rezultate, ki bi bili najverjetneje še vedno zanemarljivi.

Cange ::

60FPS je motionblure by default, lahko pa zamenjamo izraz.
Večina jih želi realno konkurenco, tisti drobiž hi-end userjev v legacy kategoriji bi se že prebavlo, oz lahko tudi MM določi kam padeš neglede kaj nastaviš. Mogoče bi YT testerji hardwera dobil dodatni pomen..

louser ::

In obstalo bi koliko iger?
Ker moraš vedeti recimo igro v CSGOju razporediš na ranke. To išče strežnik minuto, dve, tri. Določiš manj map, je čas čakanja x2. Še manj map, še 2x dlje. Igraš v manj igranem obdobju dneva, še 2 do 3x večji čas čakanja.
Dodaš še tvoje kriterije in dobiš še 3x daljši čas čakanja.
Seštej sedaj.
Prideš na urco čakanja.
Ah, razdeliš še na MM in casual, pa si na uri in pol.
In to pri špilu, ki je zelo igran in ima v najboljšem delu dneva okrog 500 tisoč na 1x aktivnih igralcev.

Gejspodar ::

Motion blur je post-processing efekt in ne del framerata, spet ga biksaš.

oz lahko tudi MM določi kam padeš neglede kaj nastaviš.


Se pravi to kar imamo sedaj? Igre, kjer je vsak razvrščen po svojih sposobnosti oziroma ranku?

To kar je pa louser povedal je pa še največji problem, da ti citiram moj post, ki je bil izbrisan.

Če pogledaš npr. CSGO, tam imaš 18 rankov, cca 6 delitev imaš že tam, če vzamemo da lahko med seboj igrajo non-premade ljudje z razmikom treh rankov, potem pa bi ti to frakturiral še na vsaj 6 različnih "playlistov".

Tako kategoriziranje bi nato povzročilo ogromne wait time za match, ker 36 različnih playlistov na mnogih različnih lokacijskih strežnikih krepko zdesetka "available players" za posamezen playlist in regijo.

S tem so se srečevali v PUBG, tam pa je to frakturiranje povzročil izbor različnih map - določene mape v Oceania regiji niso bile igrane in so imele wait time več ur.

Implementacija SBMM je v Fortnite naredila isto frakcijo playerbasa, nadoknadili so z boti, ki polnijo lobbije. Resda je tam impact večji, ker gre za max 100 igralcev na match, a težava pri CS:GO in drugi "umirjajočih" competitive igrah ostane.

mirancar ::

mislim da kot motion blur misli na pixel response time, to je tisto, kjer so (cenejši) TN monitorji hitrejši od IPS-jev

anyway ideja kategorij je bedasta zarad že omenjenih razlogov.
-tehnično je težko implementirat. če zgolj hz upoštevaš, pol ni fer. če gledaš fps in ping, maš problem ker to lahko varira (torrent, background task)
-dokler si slab igralec je razlika v opremi zanemarljiva, provided da igra dela smooth. rabiš sam miško in slušalke z micom. in veliiik frej časa
-če si tolk dober da je the only thing left še teh par ms za izbolšat, pol si boš pač to privoščil, spet ni toooolk nedosegljiv
-igre bodo prej propadle, zaradi pomanjkanja igralcev

jaz bi raje v pubg videl boljši match making, ker kot noob-začetnik mi je katastrof sploh začet. raje bi čakal 5 min na eno solidno igro, kot da me matcha v 3 sec
npr. v dota2 in LoL se kot čisti začetnik komot uvedeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirancar ()

Cange ::

Pay to Win ne sodi v multy game, to da nekdo z low FPS igra s slabšimi igralci zaradi FPS se izraža z popizditisom ker je jasno da zaradi laga on tebe poči namesto ti njega, problem je da tukaj ne odloča finesa skilla, zaradi tega ne morem resno jemat nekaterih v tej debati.
Glede na to da YT clip sponzorira Nvidija bi rekel da dela pravilno, razpon GPU ni bil nikoli večji, redukcija pay to win v obliki FPS katergorij to lepo pokrpa kot sešika. Pričakujem še drugi del clipa hi-speed tracking in hitro prečesavanje terena in pri tem zaznavanje objektrov..

louser ::

CSGO se fura vse na low, na resolucija od 640p do 1080p.
Igra, kjer že brez diskretne grafe prideš do spodobnega framerata.

Gejspodar ::

Pay to Win ne sodi v multy game


Ni pay to win, je pay to play. Pay to win je takrat, ko lahko z višjim vložkom dosegaš veliko boljše rezultate oz. sploh ne moreš izgubiti kot brez vložka.

dolenc ::

Pa tale tema je tko čisto faljena.

Imaš ranking sistem, če boš zmagoval greš gor, drugače dol. Al si izpilil igranje na 60hz monitorju, ali si dovolj dober, da izkoristiš tistih 144hz in višje fps, igraš na boljšem mišu, nima veze. Si tam kamor spadaš. (razen v League, tam te teammati držijo nazaj!)

Dejmo še tekače rangirat po kvaliteti tenisk :P

Facebook dev ::

dolenc je izjavil:

Pa tale tema je tko čisto faljena.

Imaš ranking sistem, če boš zmagoval greš gor, drugače dol. Al si izpilil igranje na 60hz monitorju, ali si dovolj dober, da izkoristiš tistih 144hz in višje fps, igraš na boljšem mišu, nima veze. Si tam kamor spadaš. (razen v League, tam te teammati držijo nazaj!)

Dejmo še tekače rangirat po kvaliteti tenisk :P


Dejansko se je včasih dalo videt statistiko povprečnega pinga igralcev v posamezni diviziji. In rezultati so kar nakazali na to, da ima OP prav (oziroma, da nižji ping, pripomore k boljsemu rezultatu.)

Sem poskusil najti na internetu, pa mi ni uspelo. Bilo je pa nekako takole:
Challenger (top 0.001%) igralcev : povprečni ping malo nad 10ms
Diamond : povprečni ping 30-40 ms
Platinum : povprečni ping 60 ms
in tako dalje naprej dol.

A to pomeni, da če se preselim nekam, kjer bom imel kratko razdaljo do serverja in nizek ping, da bom takoj top tier? Ne, seveda ne. Bom moral biti pa konkretno boljši od tistih, ki igrajo z nižjim pingom, če bom hotel igrati na enakem nivoju kot oni, ker oni imajo nizek ping, jaz pa ne.

dolenc ::

Mogoče zgolj rahlo povezana.

Včeraj sem po parih dneh pavze odšpilal eno rundo Apex-a.

Pristanemo na "varnem", ker sta bila moja so-komerada pićke in se nista upala v mesto.
Hitro dobimo družbo, jih pospravmo. Napredujemo na naslednjo pozicijo, spet gužva, pola-pro pospravim vse kar mi pride nasproti.

Mam dobro opremo, samozavest serijsko, bliža se že čisto ozek krog. V daljavi vidim enga potencialnega kandidata za bonus točke. Moja so-komerada se nekaj hecata.
Fuck it, grem solo!!! Z nasprotnikom izmenjava par rafalov, videm da bolj bolim kot on, letim nanj... (na tej točki so-komerada še zmeraj pokata šale v daljavi)

Letim direktno nanj, se srečava, strelam, direkt pred mano je, vid se da nima pojma, strelam naprej, spraznem 3 saržerje, pomojem je že umiral od smeha ker je šlo vse mim :D, kje je zdej moj miša za 100eur in huda podloga, srce razbija, metki pa v prazno.

Moja so-komerada se končno pojavita, ko vidita, da se nekaj mučim. Ga pihneta, pojavi se napis "You are the champions"...

Zaključek. Potrebujem boljši monitor!!!!

louser ::

Facebook dev je izjavil:

dolenc je izjavil:

Pa tale tema je tko čisto faljena.

Imaš ranking sistem, če boš zmagoval greš gor, drugače dol. Al si izpilil igranje na 60hz monitorju, ali si dovolj dober, da izkoristiš tistih 144hz in višje fps, igraš na boljšem mišu, nima veze. Si tam kamor spadaš. (razen v League, tam te teammati držijo nazaj!)

Dejmo še tekače rangirat po kvaliteti tenisk :P


Dejansko se je včasih dalo videt statistiko povprečnega pinga igralcev v posamezni diviziji. In rezultati so kar nakazali na to, da ima OP prav (oziroma, da nižji ping, pripomore k boljsemu rezultatu.)

Sem poskusil najti na internetu, pa mi ni uspelo. Bilo je pa nekako takole:
Challenger (top 0.001%) igralcev : povprečni ping malo nad 10ms
Diamond : povprečni ping 30-40 ms
Platinum : povprečni ping 60 ms
in tako dalje naprej dol.

A to pomeni, da če se preselim nekam, kjer bom imel kratko razdaljo do serverja in nizek ping, da bom takoj top tier? Ne, seveda ne. Bom moral biti pa konkretno boljši od tistih, ki igrajo z nižjim pingom, če bom hotel igrati na enakem nivoju kot oni, ker oni imajo nizek ping, jaz pa ne.

Korelacija in ne kavzacija

Facebook dev ::

Moras dovolj dobro prebrat post, da ves kaj sem mislil.

louser ::

Korelacija in kavzacija.
Ti med pingom 70ms in 50ms ne boš opazil razlik.
Sploh pa ne v igrah, kjer strežnik počne obupne kompenzacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

Cange ::

louser je izjavil:

Korelacija in kavzacija.
Ti med pingom 70ms in 50ms ne boš opazil razlik.
Sploh pa ne v igrah, kjer strežnik počne obupne kompenzacije.


Sklepam da je tvoj refleks nekje 1000ms, tako razlika med 50ms in 70ms nanese nekje 2% kar je čisto možno da ne zaznaš, bogi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

dolenc ::

Ping, Winrate ...

Vem da je bil nekje še boljši članek, pa ne najdem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

louser ::

Iz tega ne sledi, da igralci zaradi boljšega pinga več zmagujejo.
Iz tega se potegne, da imajo igralci z boljšim pingom večji winrate.

Facebook dev ::

Statistika ti dovolj jasno kaze, da je z nizjim pingom lazje priti visje po lestvici. To ne pomeni, da če si boš znižal ping, da boš kar naenkrat dober. NE boš. Če si pa že ful dober in igraš s 100 pinga, in nato svoj ping spraviš na 20, boš pa kar naenkrat še za nekaj razredov boljši.

louser ::

Zaključek je tisto, kar sem napisal. V nasprotnem primeru najdi boljšo raziskavo.
Povezava obstaja, a ni taka, kot ti misliš, da je.

dolenc ::

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Grafična za CSGO

Oddelek: Pomoč in nasveti
202126 (1727) gddr85
»

FPS osnove (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8110622 (8710) kratos
»

YouTube podpira 60 sličic na sekundo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
10029808 (26274) m0LN4r
»

nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5416857 (12172) Furbo
»

Ali več Hz monitor pomeni višji FPS

Oddelek: Strojna oprema
263147 (2503) LordPero

Več podobnih tem