Forum » Pomoč in nasveti » Vrnitev kupnine
Vrnitev kupnine

Zinkolina ::
Zdravo!
Zanima me, koliko časa ima prodajalec da vrne kupnino?
Kupil sem preko spleta (slovenija),vrnil izdelek iz se z prodajalcem preko emaila dogovoril za vrnitev kupnine.
Izdelek pač ni deloval kot bi moral.
Med nakupom in vrnitvijo je preteklo več kot 14.dni.
Hvala
Zanima me, koliko časa ima prodajalec da vrne kupnino?
Kupil sem preko spleta (slovenija),vrnil izdelek iz se z prodajalcem preko emaila dogovoril za vrnitev kupnine.
Izdelek pač ni deloval kot bi moral.
Med nakupom in vrnitvijo je preteklo več kot 14.dni.
Hvala

bluefish ::
https://www.zps.si/index.php/nasveti-in...
Podjetje vam mora najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe vrniti vsa vplačila, in vse morebitne dodatne stroške (poštnina), razen stroškov vračanja. V nasprotnem mora plačati še obresti in posebno kazen.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika, je strošek vračanja blaga. Vračilo plačila mora trgovec opraviti takoj, najpozneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če spletni trgovec zamudi z vračilom, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.
Podjetje vam mora najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe vrniti vsa vplačila, in vse morebitne dodatne stroške (poštnina), razen stroškov vračanja. V nasprotnem mora plačati še obresti in posebno kazen.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika, je strošek vračanja blaga. Vračilo plačila mora trgovec opraviti takoj, najpozneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če spletni trgovec zamudi z vračilom, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()

Zinkolina ::
Se pravi to je vse kar sem moral narediti,da prodajalcu povem da izdelka ne želim,in hočem vračilo denarja.
To se je vse dogajalo preko e mail sporočil.
Drugega ni potrebno? Bo to dovolj (emaili) če prodajalec ne bo vrnil denarja? Za nadaljno reševanje?
Mislim na to,da ni bilo nič izpolnjeno z kakšnimi obrazci in podobnim. Samo dogovor po emailu.
Hvala vam
To se je vse dogajalo preko e mail sporočil.
Drugega ni potrebno? Bo to dovolj (emaili) če prodajalec ne bo vrnil denarja? Za nadaljno reševanje?
Mislim na to,da ni bilo nič izpolnjeno z kakšnimi obrazci in podobnim. Samo dogovor po emailu.
Hvala vam

bluefish ::
Obrazci niso zahtevani. Če v predpisanem roku ne vrne kupnine, ga na to opozoriš. Ob neodzivnosti pa sprožiš postopek preko tržne inšpekcije.

K0K0 ::
Med nakupom in vrnitvijo je preteklo več kot 14.dni.
Kdaj si obvestil prodajalca da želiš vrnit blago ? Če je blo več kot 14 dni po nakupu ti niso dolžni vzet blaga.

Zinkolina ::
Blago že imajo. Zamenjali so par izdelkov in nobeden ni deloval kot bi moral. Vse supaj se vleče že kaken mesec. Sedaj imajo izdelek,in moj trr ki so ga je zahtevali.
Amapk sedaj ni ne duha ne sluha o kakšnem mejlu ali denarju.
Gre sicer za manjšo trgovino,katere sicer ne bom omenjal,vsaj dokler se ne izteče 30.dni ko bi moral biti denar na računu.
Lp
Amapk sedaj ni ne duha ne sluha o kakšnem mejlu ali denarju.
Gre sicer za manjšo trgovino,katere sicer ne bom omenjal,vsaj dokler se ne izteče 30.dni ko bi moral biti denar na računu.
Lp

Zinkolina ::
Izdelek ima stvarno napako. Katera ni bila odpravljena z zamenjavo 4. Izdelkov. Zato sem hotel imeti denar nazaj.
Plus moji potni stroški do pošte plus moja poštnina,katerega pa sploh ne zahtevam nazaj. Če prav sem do tega upravičen kajne?
Plus moji potni stroški do pošte plus moja poštnina,katerega pa sploh ne zahtevam nazaj. Če prav sem do tega upravičen kajne?

shadeX ::
Izdelek ima stvarno napako. Katera ni bila odpravljena z zamenjavo 4. Izdelkov.
Vsi štrije (različni) izdelki so imeli stvarno napako? Lahko poveš kaj več o tem?

val46 ::
meni je to malo čudno oz.kar malo "smrdi". Da bi 4je isti izdelki imeli stvarno napako? povej o komu se gre oz.kaj si sploh nabavljal...

MrStein ::
Tovarniške napake niso noben čudež.
Serijske napake, itd...
Serijske napake, itd...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

val46 ::
Sej zato mi je tolk čudno, ker če bi trgovec imel 4x probleme z istim artiklom, bi ga verjetno že sam testiral, preden ga pošlje kupcu. No, odvisno od artikla, zato me pa zanima, kaj je OP kupoval.

MrStein ::
bi ga verjetno že sam testiral, preden ga pošlje kupcu
ha ha, dobra!
(še servis, ki bi napravo odprl in zamenjal nekaj delov, ne bi testiral, se mi je že zgodilo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

vaščan ::
Mene zanima če kdo ve kako je s tem. Online trgovine imajo zapisano da je vračilo blaga sicer mogoče a denarja ne vračajo. Marveč bon za nakup v njihovi trgovini v vrednosti vrnjenega izdelka? Recimo v tisti trgovini kjer sem kupil izdelek in vrnil ni ama ene druge stvari ki bi jo rad kupil. A lahko zahtevam denar nazaj ubistvu ali mi res niso dolžni dat denarja nazaj? Ker to, da me s tem bonom posiljujejo s nakupom v njihovi štarcuni s izdelki ki jih nočem in ne rabim je za moje pojme dost kriminal.

Bezukhoff ::
Zakon o varstvu potrošnikov daje potrošniku pravico do zamenjave le, če ima kupljeni izdelek napako. V tem primeru lahko potrošnik izbira, ali bo od prodajalca zahteval popravilo izdelka, znižanje kupnine, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.
Izdelek, ki nima napake, lahko potrošniki zamenjajo ali vrnejo le ob dogovoru s prodajalcem, saj zakon prodajalcu ne nalaga, da bi moral potrošnikovi zahtevi ugoditi. Tako je od prodajalčeve poslovne prakse odvisno, ali bo dovolil zamenjavo izdelka z drugim, izstavil dobropis ali vrnil kupnino.
Drugačna pravila pa veljajo pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, in pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov podjetja. Če je potrošnik na primer izdelek kupil prek spleta, po telefonu ali na predstavitvi izdelkov zunaj prodajalčevega poslovnega prostora, ima možnost, da odstopi od pogodbe v 14 dneh od takrat, ko je izdelek prejel, ne da bi moral pri tem navesti razlog za odstop.
Če si izdelek kupil preko spleta, torej na daljavo, so ti dolžni vrniti celotno kupnino, ne glede na razlog, boni to niso.
Izdelek, ki nima napake, lahko potrošniki zamenjajo ali vrnejo le ob dogovoru s prodajalcem, saj zakon prodajalcu ne nalaga, da bi moral potrošnikovi zahtevi ugoditi. Tako je od prodajalčeve poslovne prakse odvisno, ali bo dovolil zamenjavo izdelka z drugim, izstavil dobropis ali vrnil kupnino.
Drugačna pravila pa veljajo pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, in pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov podjetja. Če je potrošnik na primer izdelek kupil prek spleta, po telefonu ali na predstavitvi izdelkov zunaj prodajalčevega poslovnega prostora, ima možnost, da odstopi od pogodbe v 14 dneh od takrat, ko je izdelek prejel, ne da bi moral pri tem navesti razlog za odstop.
Če si izdelek kupil preko spleta, torej na daljavo, so ti dolžni vrniti celotno kupnino, ne glede na razlog, boni to niso.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 39182 (4151) | tomaz- |
» | Spletni nakup - vracilo izdelkaOddelek: Loža | 2543 (1508) | UganiKdo |
» | Vrnitev izdelka, varstvo potrošnikovOddelek: Loža | 7480 (6724) | K0K0 |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 89179 (79829) | St235 |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23977 (15359) | RejZoR |