» »

Vožnja v krožišču - razlike

Vožnja v krožišču - razlike

«
1
2 3

Gaius ::

Kolikor vem pri nas učijo, da se v krožišču vozi po naslednjem pravilu, v kolikor ima krožišče vsaj dva pasa (notranji in zunanji) --> v kolikor zapustiš križišče na prvem izvozu greš po zunanjem pasu, v kolikor zapustiš krožišče na katerem koli drugem izvozu greš na notranji pas in se razvrstiš na zunanji pas šele pred tvojim izbranim izvozom.

V Italiji učijo drugače.
Tudi če ima krožišče 2 vozna pasa, oni učijo, da moraš vedno vozit po zunanjem pasu, ne glede na to, na katerem izvozu zapustiš krožišče. Notranji pas naj bi bil namenjen "prehitevanju" "prepočasi" vozečih vozil na zunanjem pasu.

Tako da boste vedeli naslednjič ko greste v Ita.

Raptor F16 ::

Ne verjamem. V križiščih je brez izjeme prehitevanje prepovedano.

Sploh pa v krožaku, kjer se cesta zvije.

Sam neki bom vprašal pa ne bi rad izpadel brezobrazen.

Trollaš ali gre za neko posebnost v italijanskih CPP ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Gaius ::

Sploh se ne hecam. Niti ne vem, če dejansko tako pravilo piše v italjanskem CPP, to nisem preverjal. Vem pa, ker se vsak dan vozim po Italiji, da 95% ljudi prakticira to pravilo. Tudi ljudje s katerimi sem govoril in ki so ravnokar opravili izpit v Italiji povedo, da jih tako učijo v avtošolah.

Zdej sem pogledal malo po netu, in zgleda, da uradna verzija je taka kot pri nas. To pa ne spremeni dejstva, da je v praksi situacija povsem obratna in da nekateri inštruktorji očitno učijo napačno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gaius ()

predi ::

Heh.. Baje imajo celo krožna, kjer imajo prednost vozila, ki se vključujejo. Včasih pa so imeli samo takšna krožišča.

WhiteAngel ::

Gaius je izjavil:

Kolikor vem pri nas učijo, da se v krožišču vozi po naslednjem pravilu, v kolikor ima krožišče vsaj dva pasa (notranji in zunanji) --> v kolikor zapustiš križišče na prvem izvozu greš po zunanjem pasu, v kolikor zapustiš krožišče na katerem koli drugem izvozu greš na notranji pas in se razvrstiš na zunanji pas šele pred tvojim izbranim izvozom.

V Italiji učijo drugače.
Tudi če ima krožišče 2 vozna pasa, oni učijo, da moraš vedno vozit po zunanjem pasu, ne glede na to, na katerem izvozu zapustiš krožišče. Notranji pas naj bi bil namenjen "prehitevanju" "prepočasi" vozečih vozil na zunanjem pasu.

Tako da boste vedeli naslednjič ko greste v Ita.


Pa saj to je isto? Če boš šel na drugem izvozu ven in imaš nekoga na zunanjem pasu, boš šel v obeh državah na notranjega.

Ganon ::

WhiteAngel je izjavil:

Pa saj to je isto? Če boš šel na drugem izvozu ven in imaš nekoga na zunanjem pasu, boš šel v obeh državah na notranjega.


Kaj?

Sicer pa imamo v krožiščih nešteto kamikaz, tako je vožnja tam ena velika loterija. Ljudje ne poznajo osnovnih pravil in to zna biti zelo nevarno. Smernike uporabljajo redki, veliko jih vozi po zunanjem pasu celoten krog, mimo vseh izvozov ... Mi imamo v mestu več dvopasovnih krožišč in ko se vključujem in se mi po levi, po zunanjem pasu, približuje avto, ne morem biti prepričan, da bo zavil desno, čeprav bi moral. Velikokrat bi se že lahko zaletel. Preveč debilov nas obkroža.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

WhiteAngel ::

Ganon je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Pa saj to je isto? Če boš šel na drugem izvozu ven in imaš nekoga na zunanjem pasu, boš šel v obeh državah na notranjega.


Kaj?


Torej predstavljaj si do konca obremenjeno dvopasovno krožišče s 4 uvozi/izvozi. Potek prometa bo identičen - kdor ne bo šel na trenutni izvoz, bo v IT pospešil na notranji pas, da bo hitrejši. Identično se boš pri nas že ob uvozu v krožišče zapeljal na notranji pas, če boš krožišče zapustil pri dlje kot prvem izvozu.

hator ::

A je v dvo pasovnem krožnem dovoljeno vozit po zunanjem pasu do polovice krožnega(če je moj izhod do polovice krožnega od vstopa)? V avtošoli je bilo rečeno, da je dovoljeno(2009).

qwertyy ::

Italijani niso ravno zgled dobrih voznikov.. Že večkrat se je kakšen idiot z italijansko tablico ustavil sredi glavne ceste, brez žmigovcev kar tako na lepem in gledal gps. Da ne govorim o ostalih bedarijah.

Problem pri krožnih je ker tisti, ki vozijo po notranjem kdaj zapeljejo kar direktno iz notranjega pasu v izvoz. Sem se že parkrat skoraj zaletel zaradi takih kretenov. Če se ne moreš normalno vključit pač odpelješ še en krog!

So pa krožna drugače zakon in bi jih morali imeti več, ker vse poteka 10x hitreje.

WhiteAngel ::

qwertyy je izjavil:

Problem pri krožnih je ker tisti, ki vozijo po notranjem kdaj zapeljejo kar direktno iz notranjega pasu v izvoz. Sem se že parkrat skoraj zaletel zaradi takih kretenov. Če se ne moreš normalno vključit pač odpelješ še en krog!


Heh, to je tisto zlato pravilo po ozkih italijanskih cesticah v mestih - samo vozi in se ne ustavljat, pa bo vse ok. Vespe za ritjo te bodo že obvozile :P

WhiteAngel je izjavil:

qwertyy je izjavil:

Problem pri krožnih je ker tisti, ki vozijo po notranjem kdaj zapeljejo kar direktno iz notranjega pasu v izvoz. Sem se že parkrat skoraj zaletel zaradi takih kretenov. Če se ne moreš normalno vključit pač odpelješ še en krog!


Heh, to je tisto zlato pravilo po ozkih nagužvanih italijanskih cesticah v mestih - samo vozi in se ne ustavljat, pa bo vse ok. Vespe za ritjo te bodo že obvozile :P

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

qwertyy je izjavil:

Italijani niso ravno zgled dobrih voznikov.. Že večkrat se je kakšen idiot z italijansko tablico ustavil sredi glavne ceste, brez žmigovcev kar tako na lepem in gledal gps. Da ne govorim o ostalih bedarijah.

Problem pri krožnih je ker tisti, ki vozijo po notranjem kdaj zapeljejo kar direktno iz notranjega pasu v izvoz. Sem se že parkrat skoraj zaletel zaradi takih kretenov. Če se ne moreš normalno vključit pač odpelješ še en krog!

So pa krožna drugače zakon in bi jih morali imeti več, ker vse poteka 10x hitreje.

Problem je, ce imajo krozni premajhen premer. Taki krozni sploh niso funkcionalni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

FrRoSt ::

:O
Bog vas nima rad! Jaz sem delal izpit, ko krožišč še ni bilo! 8-)

Da pa ljudje ne znajo ne vozit po krožišču, se pa ne čudim! :))

Zapelješ na notranji pas, če ne greš na prvem izvozu ven in če je to mogoče, drugače pa zapelješ na zunanji pas, če je prost in nadaljuješ po njem....

Prednost imajo vozila iz notranjega pasu in vozila, ki zapuščajo krožišče! Da pa vozniki ne dajejo žmigavcev/smernikov oz. to počnejo zelo redki pa tudi ni ravno odkritje tople vode! ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: til_ ()

St235 ::

Gaius je izjavil:

Sploh se ne hecam. Niti ne vem, če dejansko tako pravilo piše v italjanskem CPP, to nisem preverjal. Vem pa, ker se vsak dan vozim po Italiji, da 95% ljudi prakticira to pravilo. Tudi ljudje s katerimi sem govoril in ki so ravnokar opravili izpit v Italiji povedo, da jih tako učijo v avtošolah.

Zdej sem pogledal malo po netu, in zgleda, da uradna verzija je taka kot pri nas. To pa ne spremeni dejstva, da je v praksi situacija povsem obratna in da nekateri inštruktorji očitno učijo napačno.


Če pogledamo na slovenske ceste potem bi tudi lahko potegnili sklep, da je varnostna razalja v sloveniji tam okrog pol sekunde, da je prehitevanje po desni na avtocesti dovoljeno in da nimamo omjitev. Samo to ne pomeni, da so takšni prometni predpisi.

Itl. so kar specifični (splih na jugu) kar se tiče vožnje, samo to nima kaj dosti z prometnimi predpisi. Sem pa slučajno imel možnost uprašat kolega, ki ima v milanu avtošolo in to, kar razlagaš o inštruktorjih niti pod razno ne drži.

Prednost imajo vozila iz notranjega pasu!

ne prodajaj buč. Vozilo na notranjem pasu nima nikakršne prednosti. Prednost imajo vozila v krožišču pred vozili ki vstopajo v križišče in to je to. Pri menjavanju pasov ima prednot tisti, ki je napasu in se mora tisti ki pas menja prepričat da to lahko stori varno (pa ni važno ali je na notranjem ali zunanjem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

HotBurek ::

Evo, to kar je napisal Lakotnik29:
Pri menjavanju pasov ima prednot tisti, ki je napasu in se mora tisti ki pas menja prepričat da to lahko stori varno

Se pravi, tisti na notranjem pasu ne more (ne sme, nima prednosti) sekat direktno v izhod, preko tistega, ki se pelje na zunanjem pasu, in nadaljuje pot v rondoju.


S tem razlogom se jst lepo peljem po zunanjem pasu, pa tudi, če naredim 270 po rondoju.

Teh rondojev, ki imajo več kot 1 pas, mi tudi niso kul. Najraši imam, da je lepo en pas.

Tole je pa primer, kar mi sploh ni kul.

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

St235 ::

S tem razlogom se jst lepo peljem po zunanjem pasu, pa tudi, če naredim 270 po rondoju.

ja, neznanje in nezmožnost aktivnega udejstvovanja v prometu sta razlog za številne zastoje in nepotrebne težave v prometu.

martincek1 ::

V Kranju imamo zdaj en rondo, nad katerim se folk redno pritožuje. Turbo krožišče, z dvema izvozoma/uvozoma na glavni osi in enim na ostalih dveh, ni možno prevoziti celega kroga in se vrniti v smeri prihoda.

Večina ljudi se v smeri proti centru vključuje na notranji pas kljub temu, da nadaljujejo vožnjo naravnost. Jaz grem vedno na zunanjega in se po krožišču normalno vključim nazaj na pas. Notranji pas stoji, jaz pa s tem prehitim ene 3-5 avtov. Ne razumem, zakaj vsi silijo na notranjega, če že pred krožiščem jasno piše, da je možno nadaljevati pot naravnost tudi po zunanjem.

FrRoSt ::

St235 je izjavil:


Prednost imajo vozila iz notranjega pasu!

ne prodajaj buč. Vozilo na notranjem pasu nima nikakršne prednosti. Prednost imajo vozila v krožišču pred vozili ki vstopajo v križišče in to je to. Pri menjavanju pasov ima prednot tisti, ki je napasu in se mora tisti ki pas menja prepričat da to lahko stori varno (pa ni važno ali je na notranjem ali zunanjem pasu.

AHA! Res je! :))

Torej je sedaj res vsa dilema: Ali zapeljati v krožišče na notranji ali zunanji vozni pas!??? :))

Ker če boš čakal na prosti notranji pas, bi se moral kar načakati; 8-) zato (pa) vsi vozijo po zunanjem!?? ki je za izvoz, pa na notranjega ne moreš niti zapeljati!??8-O
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

joze67 ::

FrRoSt je izjavil:

Bog vas nima rad! Jaz sem delal izpit, ko krožišč še ni bilo!
Smo opazili.

FrRoSt je izjavil:

Prednost imajo vozila iz notranjega pasu in vozila, ki zapuščajo krožišče!

Ne, vozila na notranjem pasu nimajo nobene prednosti. Vozila, ki zapuščajo krožišče, imajo prednost pred kom?

FrRoSt ::

joze67 je izjavil:

FrRoSt je izjavil:

Bog vas nima rad! Jaz sem delal izpit, ko krožišč še ni bilo!
Smo opazili.

FrRoSt je izjavil:

Prednost imajo vozila iz notranjega pasu in vozila, ki zapuščajo krožišče!

Ne, vozila na notranjem pasu nimajo nobene prednosti. Vozila, ki zapuščajo krožišče, imajo prednost pred kom?

Pred vozili, ki se vključujejo v krožišče! (in ostalimi vozili v krožišču!) Samo ta del v oklepaju NI URADEN, tako da me ne bo ponovno Lakotnik Šinfal! :));)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

hammock ::

predi je izjavil:

Heh.. Baje imajo celo krožna, kjer imajo prednost vozila, ki se vključujejo. Včasih pa so imeli samo takšna krožišča.

Tako imajo v Tuniziji recimo, pravilo desnega kao. Ko sem se prvic peljal s taxijem me je bilo na smrt strah, ker nisem vedel tega :))

Lonsarg ::

FrRoSt je izjavil:


Torej je sedaj res vsa dilema: Ali zapeljati v krožišče na notranji ali zunanji vozni pas!???
Z moje strani ni nobene dileme, tisti ki me bo hitreje do cilja pripeljal. Če je 1. izvoz to pomeni zunanji, če je 3. izvoz notranji, če je pa 2. izvoz in sta na tem izvozu dva hkrati za ven pa kakor rata. Hkrati je to tudi varno bolj, tak da win-win, če bi se le vsi tega držali.

Ampak dejstvo ostaja da so krožišča z več kot enim pasom grozno nevarna in je to vse za ukinit. Oziroma je za spremenit v taka kot so v BTCju, kjer so ločena da loleki ne morejo narobe peljati. Če greš na zunanjega si prisiljen prvi izvoz iti ven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Xserces ::

90% ljudi nezna vozit po večpasovnih krožnih... Še tisti ki znajo potem vozijo nepravilno ker drugače je itak karambol. Nekdo je dal sliko večkrožnega in če se ne motim je to pri žalah v LJ? Se popolnoma strinjam da je tam kaos zaradi neznanja voznikov.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Ganon ::

FrRoSt je izjavil:

Zapelješ na notranji pas, če ne greš na prvem izvozu ven in če je to mogoče, drugače pa zapelješ na zunanji pas, če je prost in nadaljuješ po njem....


NE, tega ne narediš NIKOLI. Počakaš, da se sprosti notranji pas. Zaradi takšnih idiotov se dogajajo nesreče, videno že ničkolikokrat.

Xserces ::

No da se ne bomo kregal.

Na krožnem križišču mora biti promet s prometno signalizacijo urejen tako, da ima voznik na vozišču krožnega križišča prednost pred voznikom, ki se vključuje na to vozišče.

Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje.

Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas, vozišča krožnega križišča.

Preden zapusti križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu.

Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

link_up ::

Ganon je izjavil:

FrRoSt je izjavil:

Zapelješ na notranji pas, če ne greš na prvem izvozu ven in če je to mogoče, drugače pa zapelješ na zunanji pas, če je prost in nadaljuješ po njem....


NE, tega ne narediš NIKOLI. Počakaš, da se sprosti notranji pas. Zaradi takšnih idiotov se dogajajo nesreče, videno že ničkolikokrat.


jap, v cetrt obrata 2x menjavas pas. Neskodljivo!
In and Out

Ganon ::

link_up je izjavil:

Ganon je izjavil:

FrRoSt je izjavil:

Zapelješ na notranji pas, če ne greš na prvem izvozu ven in če je to mogoče, drugače pa zapelješ na zunanji pas, če je prost in nadaljuješ po njem....


NE, tega ne narediš NIKOLI. Počakaš, da se sprosti notranji pas. Zaradi takšnih idiotov se dogajajo nesreče, videno že ničkolikokrat.


jap, v cetrt obrata 2x menjavas pas. Neskodljivo!


Popolnoma, če se ljudje držijo pravil. Ker se jih ne, je večni kaos. Samo poglej Frosta.

WhiteAngel ::

martincek1 je izjavil:

V Kranju imamo zdaj en rondo, nad katerim se folk redno pritožuje. Turbo krožišče, z dvema izvozoma/uvozoma na glavni osi in enim na ostalih dveh, ni možno prevoziti celega kroga in se vrniti v smeri prihoda.

Večina ljudi se v smeri proti centru vključuje na notranji pas kljub temu, da nadaljujejo vožnjo naravnost. Jaz grem vedno na zunanjega in se po krožišču normalno vključim nazaj na pas. Notranji pas stoji, jaz pa s tem prehitim ene 3-5 avtov. Ne razumem, zakaj vsi silijo na notranjega, če že pred krožiščem jasno piše, da je možno nadaljevati pot naravnost tudi po zunanjem.


Ja, to krožišče je malo eksperiment. Vsak mesec folk malo drugače tam vozi. Najbolj čuden radij je, če greš iz Loke proti centru, ker moraš tam na sredini malo volan popravit, da ostaneš na zunanjem pasu. Če ga ne, zajahaš tisti robniček na sredini. Če ga popraviš malo v levo, se pa znajdeš na notranjemu. Žena je prvič, ko je tam vozila, podzavestno zavila malo levo in nevede zamenjala pas. Ni ravno najbolje, ampak teče.

Xserces ::

Najhujši so po mojih izkušnjah še zmeraj tisti k zapustijo krožišče z notranjega pasu in izsilijo vozilo na zunanjem. Velikokrat doživel ravno to.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

link_up ::

Xserces je izjavil:

Najhujši so po mojih izkušnjah še zmeraj tisti k zapustijo krožišče z notranjega pasu in izsilijo vozilo na zunanjem. Velikokrat doživel ravno to.


predvsem je problematicno to, da iz notranjega pasu ne mores oceniti pravocasno, da sosed ravno tako zavija desno.
In and Out

St235 ::

link_up je izjavil:

Xserces je izjavil:

Najhujši so po mojih izkušnjah še zmeraj tisti k zapustijo krožišče z notranjega pasu in izsilijo vozilo na zunanjem. Velikokrat doživel ravno to.


predvsem je problematicno to, da iz notranjega pasu ne mores oceniti pravocasno, da sosed ravno tako zavija desno.


Problematično je, da si domišljaš, da je to ali smeš iz notranjega pasu direktno ven, kakorkoli odvisno od sosednega vozila na zunanjem pasu.

link_up ::

St235 je izjavil:

link_up je izjavil:

Xserces je izjavil:

Najhujši so po mojih izkušnjah še zmeraj tisti k zapustijo krožišče z notranjega pasu in izsilijo vozilo na zunanjem. Velikokrat doživel ravno to.


predvsem je problematicno to, da iz notranjega pasu ne mores oceniti pravocasno, da sosed ravno tako zavija desno.


Problematično je, da si domišljaš, da je to ali smeš iz notranjega pasu direktno ven, kakorkoli odvisno od sosednega vozila na zunanjem pasu.


daj, daj ... kam zavijes na stiripasovnico iz stiripasovnice?

aja, true drugace ja :) seveda ... nima on kaj naravnost ane?
pa tudi to bo moralo drzati, da iz zunanjega pasu ne smes zapeljati na zunanji pas dokler nista prosta oba.
In and Out

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: link_up ()

Xserces ::

Dobri primeri napak v krožnih so v Mengšu. Majhen in dva uvozna pasova. Polom. 1. voznik pripelje po zunanjem uvozu na zunanji pas krožišča in ima namen zapustiti krožišče na prvem izvozu. Medtem 2. voznik pripelje po notranjem uvoznem pasu na notranji pas krožišča in ravno tako zapusti krožiščez notranjega pasu na prvem izvozu. Doživel že n-krat.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

Xserces ::

kakšni se vam zdijo krožni na letališki kjer so med pasovi betonski robniki?
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

predi ::

hammock je izjavil:

predi je izjavil:

Heh.. Baje imajo celo krožna, kjer imajo prednost vozila, ki se vključujejo. Včasih pa so imeli samo takšna krožišča.

Tako imajo v Tuniziji recimo, pravilo desnega kao. Ko sem se prvic peljal s taxijem me je bilo na smrt strah, ker nisem vedel tega :))
Zadevo so si pa izmislili (kdo drug kot) Francozi. ;)


---
Pri nas so za moje pojme najnevarnejša krožišča takšna, ki nimajo ločenega kolesarskega pasu. Kot kolesar lahko v takšnih samo opazuješ zbeganost voznikov motornih vozil. Najprej te hoče kdo zbiti od zadaj s prehitevanjem, čeprav nisi dal roke za izvoz in želiš po krožišču nadaljevati, potem pa še od spredaj, ko "nenadoma" zaviješ pred vozilo, ki se želi vključiti. Še najbolj pametno je dati levo roko, če sekaš izvoz, potem pa stisneš zobe in greš.

WhiteAngel ::

predi je izjavil:

Še najbolj pametno je dati levo roko, če sekaš izvoz, potem pa stisneš zobe in greš.


Če gre, gre. Če ne, pa čutiš :))

St235 ::

link_up je izjavil:

St235 je izjavil:

link_up je izjavil:

Xserces je izjavil:

Najhujši so po mojih izkušnjah še zmeraj tisti k zapustijo krožišče z notranjega pasu in izsilijo vozilo na zunanjem. Velikokrat doživel ravno to.


predvsem je problematicno to, da iz notranjega pasu ne mores oceniti pravocasno, da sosed ravno tako zavija desno.


Problematično je, da si domišljaš, da je to ali smeš iz notranjega pasu direktno ven, kakorkoli odvisno od sosednega vozila na zunanjem pasu.


daj, daj ... kam zavijes na stiripasovnico iz stiripasovnice?

aja, true drugace ja :) seveda ... nima on kaj naravnost ane?
pa tudi to bo moralo drzati, da iz zunanjega pasu ne smes zapeljati na zunanji pas dokler nista prosta oba.


bi izpadel precej manj neumno, če bi vsaj prebral kar piše dva posta nazaj:

Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno.

z notranjega pasu ne smeš zapeljat ven, razen če je na zunanjem pasu z prometno signalizacijo eksplicitno določeno, da vozila morajo zapustit krožišče na tistem izvozu.

solatko ::

Bistvo krožnega križišča je doseženo takoj, ko se postavi - zmanjšanje hitrosti v križišču in s tem preprečevanje najhujših prometnih nesreč, ki so ravno v semaforiziranih križiščih najpogostejša. Hitrosti v krožiščih so pač take, da razen zvite pločevine, po navadi, ni hujšega.

Drugi problem, ki je manj pomemben, je ta, da se večina voznikov v krožišče niti ne zna zapeljati pravilno, še manj pa ga pravilno zapustiti in o tem obvestiti tudi druge voznike.
Večina voznikov si krožišče v mislih ne zna zravnat in se obnašat po cestno prometnih predpisih, več stez je, bolj je za voznike stresno in večje bedarije počnejo, ampak tako pač je, ker večina misli, da je z opravljenim vozniškim izpitom, postal voznik, vemo pa vsi, da iz nobene šole, brez prakse ne postaneš mojster.
Delo krepa človeka

Lonsarg ::

Ampak iluzorno je pričakovati da se bo kdarkoli karkoli spremenilo, ergo je edina rešitev pri vseh krožiščih z več kot enim pasov uvesti striktne pregrade med pasovi ki omejujejo kje se vozi.

MrStein ::

Raptor F16 je izjavil:

V križiščih je brez izjeme prehitevanje prepovedano.

Ni.

(relevantnega dela zakona ne bom citiral, ker po izkušnjah nima učinka)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Xserces ::

Lonsarg je izjavil:

Ampak iluzorno je pričakovati da se bo kdarkoli karkoli spremenilo, ergo je edina rešitev pri vseh krožiščih z več kot enim pasov uvesti striktne pregrade med pasovi ki omejujejo kje se vozi.


To se zdi najbolj enostavna možnost. Naučit folk kako vozit je nemogoče. Imaš pa tudi paciente ki grejo prek teh "pregrad" pasov. Vidiš take na krožišču Tomačevo. Ima vsaj 2 tabli 5x5 kam se razvrstiti ampak jim nekako ne rata.:))
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

3p ::

Ganon je izjavil:

Mi imamo v mestu več dvopasovnih krožišč in ko se vključujem in se mi po levi, po zunanjem pasu, približuje avto, ne morem biti prepričan, da bo zavil desno, čeprav bi moral. Velikokrat bi se že lahko zaletel. Preveč debilov nas obkroža.


https://siol.net/avtomoto/reportaze/voz...

Ne, nič ne bi moral. Priporoča se, da se, če pelješ več kot en izvoz, uporabiš notranji pas. Ni pa predpisano. Zato če koga pogaziš, ko hočeš naravnost iz notranjega pasu na izvoz pred tiste na zunanjem pasu, boš pač kriv za nesrečo.

Ni slabo preveriti, preden podeljuješ naziv debilov. >:D

MrStein ::

hator je izjavil:

A je v dvo pasovnem krožnem dovoljeno vozit po zunanjem pasu do polovice krožnega(če je moj izhod do polovice krožnega od vstopa)? V avtošoli je bilo rečeno, da je dovoljeno(2009).

Je. (razen v določenih primerih, tam je to tudi jasno napisano, oziroma narisano na cesti sami)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hammock ::

MrStein je izjavil:

hator je izjavil:

A je v dvo pasovnem krožnem dovoljeno vozit po zunanjem pasu do polovice krožnega(če je moj izhod do polovice krožnega od vstopa)? V avtošoli je bilo rečeno, da je dovoljeno(2009).

Je. (razen v določenih primerih, tam je to tudi jasno napisano, oziroma narisano na cesti sami)

Meni je bilo v avtosoli receno da ja, v kolikor gre za manjse rondoje, kjer postavljanje na notranji pas ni smiselno.

Kar sprozi vprasanje, zakaj za vraga imajo taksni rondoji dva pasova...

MrStein ::

Dovoljeno je, če ni izrecno prepovedano. A noben ne zna v pravila (zakon) pogledati?

Lonsarg je izjavil:

Ampak iluzorno je pričakovati da se bo kdarkoli karkoli spremenilo, ergo je edina rešitev pri vseh krožiščih z več kot enim pasov uvesti striktne pregrade med pasovi ki omejujejo kje se vozi.

točno tako :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

misek ::

Neumna so tudi krožišča z dvojnim pasom in dvema uvozoma ampak daleč premajhne velikosti (med izvozoma nekaj m razdalje). Recimo v MB na koncu koroškega mostu pri Hidromontaži.

Utk ::

Ganon je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Pa saj to je isto? Če boš šel na drugem izvozu ven in imaš nekoga na zunanjem pasu, boš šel v obeh državah na notranjega.


Kaj?

Sicer pa imamo v krožiščih nešteto kamikaz, tako je vožnja tam ena velika loterija. Ljudje ne poznajo osnovnih pravil in to zna biti zelo nevarno. Smernike uporabljajo redki, veliko jih vozi po zunanjem pasu celoten krog, mimo vseh izvozov ... Mi imamo v mestu več dvopasovnih krožišč in ko se vključujem in se mi po levi, po zunanjem pasu, približuje avto, ne morem biti prepričan, da bo zavil desno, čeprav bi moral. Velikokrat bi se že lahko zaletel. Preveč debilov nas obkroža.

Kaj?

AceD ::

St235 je izjavil:

link_up je izjavil:

Xserces je izjavil:

Najhujši so po mojih izkušnjah še zmeraj tisti k zapustijo krožišče z notranjega pasu in izsilijo vozilo na zunanjem. Velikokrat doživel ravno to.


predvsem je problematicno to, da iz notranjega pasu ne mores oceniti pravocasno, da sosed ravno tako zavija desno.


Problematično je, da si domišljaš, da je to ali smeš iz notranjega pasu direktno ven, kakorkoli odvisno od sosednega vozila na zunanjem pasu.


Zavijanje iz notranjega pasu ven (na levi pas dvopasovne ceste) je žal kar pogosta praksa na dveh krožiščih, ki povezujeta rondo Tomačevo in ta večje, tropasovno krožišče pri Žalah. Podobna krožišča na Letališki v Lj in tista v Kopru (torej taka, ki povezujejo prometnejšo dvopasovno cesto in 1-2 enopasovni) so bistveno bolje zasnova - recimo tako, da je notranji pas namenjen izvozoma pri 180 in 270 st., zunanji pa tistima pri 90 in 180 st. ali podobno.

Lonsarg ::

Tam zaradi prepustnosti potrebuješ da se iz dveh hkrati ven zavija, zato je pa treba naredit pregrado da bo zunanji striktno za ven zavit da ne bo kdo mogel tam naravnost.

HotBurek ::

Lonsarg, o katerem krožišču govoriš?

Ker tisti pri DURSu ima na izhodu samo en pas, in tam lahko iz rondoja zaviješ samo, če si na skrajno zunanjem pasu. Če si na sredinskem, imaš obvezno naravnost (naprej po rondoju).

Pa da bo jasno še to; če si na zunanjem pasu, to ne pomeni, da si dolžan na prvem izvozi it ven iz križišča, razen če je tako označeno. In primer rondo DURS lahko po zunanjem pasu krožiš cel dan, pa nisi v prekršku.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Lonsarg ::

Govorim o tistem pri žalah ko je na začetku teme en sliko pripopal, no pa naslednja dva ob Žalah sta na isti princip, torej pogosti dvopasovni izhodi iz krožišča.

Ja glede zakona lahko voziš po zunanjem cel krog, je pa proti bontonu in ni lepo da to delaš. To je čisti fail pri dizajnu krožišč da je več pravilnih načinov za zvozit jih, če hočeš varnost mora bit nujno natanko en način od uvrstitve v krožišče dalje.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Krožišče z dvema izhodoma

Oddelek: Na cesti
307932 (6431) bsslo
»

Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21648887 (42781) GrimReaper
»

Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5613724 (12518) darkolord
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18350062 (46015) floyd1
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10526178 (22567) ThinkPad

Več podobnih tem