Prijavi se z GoogleID

» »

Nakup SUV-a

Nakup SUV-a

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 »

Badwolff ::

Posebneži? Vi jih date čez teden v klet al kaj?

WizzardOfOZ ::

;-) je izjavil:

Po cesti na sliki upam it z babicinim modusom.


Izvoli, pridem gledat. Kdaj greva? (pa bo avto z dvigalko v znaku prišel do ukrajine brez problemov, al vzamem še kovček z orodjem s sabo, da bomo sproti popravili?)


;-) je izjavil:

Moje mnenje okol SUV vozil je tako, da ce se trikrat peljes po brezpotjih, celo leto pa po mestu vozis suv si posebnez, ker so vse lastnosti na mokrem suhem, ravnem, klancu itd. Slabse od ostalih verzij vozil.

Če imaš povišan osebni avto brez 4x4 pogona, se strinjam. O tem ni dvoma. S 4x4 pogonom je po mokrem, klancih, makadamu, snegu,..., konkretno boljši od 2WD vozil.

Zgodovina sprememb…

PINki ::

Je optiko potrebno večkrat nastavljati/popravljati, če voziš normalno po "brezpotjih" z ljudskimi SUVi tipa Kadjar, Tiguan...? 1x/letno zadostuje?

Utk ::

Če je treba nastavit optiko, težko da je samo to. Bolj verjetno treba kaj zamenjat, potem pa še naredit optiko. Vsako leto verjetno vseeno ne, ko pa je, je pa dražje kot samo optika.

chort ::

PINki je izjavil:

Je optiko potrebno večkrat nastavljati/popravljati, če voziš normalno po "brezpotjih" z ljudskimi SUVi tipa Kadjar, Tiguan...? 1x/letno zadostuje?


Kodiaq je proti pričakovanjem po letu in pol še vedno poravnan, pa živim na vrhu razdrapanega makadamskega klanca ki je na koncu 15km zelo luknjaste (včasih asfaltne, danes na pol asfaltne) ceste. Ni pa (in verjetno nikoli ne bo, ker ni za to namenjen) še videl resnega offroada, ko bi me skrbelo drsanje z dnom po kamenju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: chort ()

WizzardOfOZ ::

PINki je izjavil:

Je optiko potrebno večkrat nastavljati/popravljati, če voziš normalno po "brezpotjih" z ljudskimi SUVi tipa Kadjar, Tiguan...? 1x/letno zadostuje?


Če normalno voziš po brezpotjih (brez da bočno v kake skale udarjaš - to se ponavadi zgodi ob zdrsu) ni nobenih problemov s podvozjem. Moraš pa s 4x4 pogonom
med 7 in 10k rotirat gume, ker se pri nekaterih modelih prednje pri drugih pa zadnje prej obrabljajo. Za 4x4 pogon je namreč dobro da imajo vse približno enak obseg, da ni treba sredinskemu diferencialu (ali pa viskozni sklopki) opravljat dela že zaradi tega.

soul ::

Ker je tema itak že šla malce po svoje ... za po terenu je najboljši tisti avto, ki ga ni škoda :) Tako bo stara 2WD kripa marsikje prišla dlje od novega 4x4 SUV-a, enostavno zato, ker je novega 4x4 SUV-a škoda.

Kam vse smo prišli z Golfom II, Kangujem (ne 4x4), starim Transporterjem.

Sliki, ki ju je prilepil WizzardOfOz ... po takšni cesti sem lani v Bosni vozil s Traficom. In leto prej po še slabši na Korziki. Ni razpadel, čeprav ima dvigalko v logotipu :)

Saj si tudi sam želim 4x4, ampak ne dam toliko denarja za Transporterja 4motion.

matobeli ::

soul je izjavil:

Sliki, ki ju je prilepil WizzardOfOz ... po takšni cesti sem lani v Bosni vozil s Traficom.


Jaz pa dvomim da si pravilno ocenil zahtevnosti ;)

soul ::

Je bilo kar nekje tam-tam. Svoje so naredile tudi gume (tovorne Michelin CC). Mi je pa jasno, da z navadnimi letnimi gumami ali če bi bilo mokro, ne bi prišel nikamor. In da če bi se ustavil sredi klanca, bi se moral spustiti nazaj na ravnino in poskusiti še enkrat.

Ne pravim, da je 4x4 brezveze, bi ga imel takoj, če bi lahko kupil Transporterja 4motion brez, da prodam obe ledvici in še jetra zraven :) Do takrat pa bom tudi z 2wd hodil tja, kamor si z novim SUV-om marsikdo ne upa, ker ga je škoda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: soul ()

bobi_palčka ::

Klanci na slikah vedno izgledajo manjši kot so ;)

Utk ::

Po 15 letih hajpanje kako je suv super, kako ga vsi hočejo, kako ga vsi kupujejo, se še zmeraj v praktično vseh normalnih razredih proda dvakrat tolk nizkih avtov kot suvov. Hypa ni spet tolk, trgovci ga vzganjajo, ker se tam več zasluži.

bobi_palčka ::

Kar je ogromno, glede na to, da so včasih avte takega segmenta kupovali zgolj hribovci ali jagri.

WizzardOfOZ ::

soul je izjavil:

Ne pravim, da je 4x4 brezveze, bi ga imel takoj, če bi lahko kupil Transporterja 4motion brez, da prodam obe ledvici in še jetra zraven :) Do takrat pa bom tudi z 2wd hodil tja, kamor si z novim SUV-om marsikdo ne upa, ker ga je škoda.


Transporter so taka jajca, da verjet ne moreš. Pojdi vprašat kako 4x4 pogon deluje ko se vkoplješ in hočeš it rikverc.

Ti z 2WD trafficom po taki strmini definitvno niso vozil, ker so imele celo nekatere previsoke toyote probleme.

Utk ::

bobi_palčka je izjavil:

Kar je ogromno, glede na to, da so včasih avte takega segmenta kupovali zgolj hribovci ali jagri.

Sej jih še zmeraj.

Sparkxl ::

Ja samo še kdo drugi tudi. Predvsem sta tu 2 kategorije: babe, ker je fancy in novodobni 40+ letni invalidi, ki naenkrat nujno rabijo visoko sedenje
strani: 1 2 3 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
954170 (1126) tony1
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12210045 (6403) sebas4
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27537735 (30184) krneki0001
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9313231 (9805) krneki0001

Več podobnih tem