Slo-Tech
Prijavi se z GoogleID

» »

Nakup SUV-a

Nakup SUV-a

Temo vidijo: vsi
1
2
3

Sparkxl ::

@avtor, ti si kot 2 moja kolega. Poslušali so babo, ki je hotela bit fancy in moderna in so naredili napako in kot družinski avto kupili napihnjeno piksno. Ko so že kupili so ugotovili, da to ni večje niti za centimeter. Je edino višje, kar je super za prevoz npr. omarc recimo. In tako imajo zdaj za družinski avto razred clio in golf, v napihnjeni verziji, z napihnjeni stroški.
Poanta je,da če hočeš večji avto kot zdaj, ne kupuj teh kant, ker večje niso.
Aja še zanimivost: je kolega za ta njihov družinski avto kupoval zimske gume. Za capturja, ki je napihnjeni clio, je plačal točno duplo kot na prejšnjem avtu.


Napisal si da nočeš delat za avto, ampak da on za tebe. Avto je vedno stran vržen denar, suv pa še toliko več. Ker nudi več točno 0, stane pa vse več. Začne se pri nabavni ceni, glej post nad tem. Vw polo vs vw napihnjeni polo.

jureflux ::

Imam Outlanderja. Avto je res velik in ima ogromno prostora. Avto se pelje odlično. 4x4 pogon je vrhunski opremljen je dobro. Za ta denar ne boš dobil boljšega suva s tolk prostora ni šans. Servisi na uradnem pridejo okol 350 - 400€. Porabo kombinira imam nekje 8.5l na relacijah 7l je pa dizel. Polni kasko me pride malo čez jurja. Imam 16" zimske gume (cena dobre gume okol 70 - 80€) ter 18" letne (dobra guma 100 - 110€). Je pa treba na solidnega na avtonetu malo počakat in takoj ko pride it kupt ker jih ni veliko na izbiro ali pa si lahko dobrega uvoziš.

FTad ::

bobi_palčka je izjavil:

SUV1 je izjavil:

Bi mi prosim lahko obrazložil z dokazi "stran vržen denar"


Enostavno: primerjaj novega Polota in T-crossa z isto opremo (R-line). Avta imata isto šasijo, isti prostor v kabini in pritljažniku (ajde, par litrov gor/dol ne igra vloge). Boš za malo višje podvozje in izgled res doplačal 6 jurjev?

Zakaj bi plačeval 17 jurjev za 3-5 let star avto, če lahko za isto ceno ali manj dobiš NOVO limuzino. Še posebej, če vam bo avto večino časa stal pred blokom.



Ne vidim razloga, zakaj ne bi? Ce ima tako zeljo in ima za to denar, naj kupi. Kaj se sekiras, ce bo on zagonil za to denar?

gruntfürmich ::

jah, folk tule se tako sekira za druge zato, ker sami nimajo in so potem favš... zelo malo pa je dejanskih podatkov od lastnikov suvov
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

bobi_palčka ::

FTad je izjavil:

Ne vidim razloga, zakaj ne bi?


Ker je napisal, da noče delati za avto in da hoče naše mnenje. Za njegove potrebe je nova Toyota Corolla 1.6 bomba za 15.000€.

TheBlueOne ::

jureflux je izjavil:

Imam Outlanderja. Avto je res velik in ima ogromno prostora. Avto se pelje odlično. 4x4 pogon je vrhunski opremljen je dobro.


Mene v tezkem avtu zmoti CVT Subaru pa menda vgrajuje samo se CVTje.

Zame so po cenovnih razredih trenutno nekako takole:

Poceni razred: Suzuki Vitara
Srednji: Mazda CX5
Visji: Lexus, ce mora biti bolj premium, Volvo, ce mora biti prakticen.

Ferdo66 ::

TheBlueOne je izjavil:

jureflux je izjavil:

Imam Outlanderja. Avto je res velik in ima ogromno prostora. Avto se pelje odlično. 4x4 pogon je vrhunski opremljen je dobro.


Mene v tezkem avtu zmoti CVT Subaru pa menda vgrajuje samo se CVTje.



In kaj ima Subaru skupnega z Outlanderjem?

TheBlueOne ::

Ferdo66 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

jureflux je izjavil:

Imam Outlanderja. Avto je res velik in ima ogromno prostora. Avto se pelje odlično. 4x4 pogon je vrhunski opremljen je dobro.


Mene v tezkem avtu zmoti CVT Subaru pa menda vgrajuje samo se CVTje.



In kaj ima Subaru skupnega z Outlanderjem?


Ups, moja napaka, zamesal.... Ampak kaj nima tudi Outlander CVT?

Zgodovina sprememb…

jureflux ::

TheBlueOne je izjavil:

jureflux je izjavil:

Imam Outlanderja. Avto je res velik in ima ogromno prostora. Avto se pelje odlično. 4x4 pogon je vrhunski opremljen je dobro.


Mene v tezkem avtu zmoti CVT Subaru pa menda vgrajuje samo se CVTje.

Zame so po cenovnih razredih trenutno nekako takole:

Poceni razred: Suzuki Vitara
Srednji: Mazda CX5
Visji: Lexus, ce mora biti bolj premium, Volvo, ce mora biti prakticen.


Outlander ima še manulca imaš pa tudi avtomatika seveda.
Mazda CX5 je super izbira a v primerjavi z Outlanderjem ima precej manjši prtljažnik.

Miha 333 ::

Majhni SUV-i so res smešni. Če že SUV, naj bo nekje ranga XC90, to pa potem že nekako izgleda.

Spock83 ::

Glasujem za Vitaro

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

jureflux je izjavil:

Imam Outlanderja. Avto je res velik in ima ogromno prostora. Avto se pelje odlično. 4x4 pogon je vrhunski opremljen je dobro.


Mene v tezkem avtu zmoti CVT Subaru pa menda vgrajuje samo se CVTje.

Zame so po cenovnih razredih trenutno nekako takole:

Poceni razred: Suzuki Vitara
Srednji: Mazda CX5
Visji: Lexus, ce mora biti bolj premium, Volvo, ce mora biti prakticen.


outlander je mitsubishi, ne subaru.

CVT menjalnik v subaruju je odličen in naj te ne moti. Šalta hitreje kot ti, poraba je manjša, kot bi jo imel z ročnim menjalnikom, glasen pa tudi ni (meni se ne zdi).

Praktičen volvo je XC70, ker ima veliko placa, xc90 je pa samo velka gajba.

roCkY ::

Miha 333 je izjavil:

Majhni SUV-i so res smešni. Če že SUV, naj bo nekje ranga XC90, to pa potem že nekako izgleda.

Če ni Hummer ni nič!!

V praksi je uporabno nekje v razredu Tiguan, CX5. Kar je manjše zelo vprašljivo tudi za osebe pod 170. Outlander mene ni prepričal. Nekak utesnjen voznikov prostor. Sicer nisem ven pobegnil kot sem recimo iz Kuge. Kufer in tudi zadnji sedeži kolker se spomnim pa je v Outlanderju OK. Če bi bila v EU na voljo CX9 z istim agregatom kot je v CX5 in seveda z dizel agregatom bi se stegnil do njega. Tako pa mora včasih kombi v akcijo namesto osebni. Mazdo sem takrat imel precej na koncu spiska takoda sem v glavnem vse drugo že poznal in je bila odločitev malodane momentalna. Ni nikakršen presežek glede na ostale a ima nekaj dobrih fičrov. In kar je najpomembneje hrbet je zadovoljen še vedno. Zunaj pa mi je še vedno "tko mal čudna" bolj prav bi bilo posebna. Zato je bila tudi bolj pri dnu kandidatov.
Aja prvi je izbiral hrbet nato pa glava, ki je hotela določen nivo opreme, da je malo bolj frej na cesti (HUD, radarski tempomat, avtomatik, in še nekaj "piskačev").
Vsakdo ima svoje prioritetein in vsakdo se mora sam odločit. Eni prednosti SUV pač na vse kriplje zanikajo a tisto je za preslišat. Treba je sprobat. Po forumih pisat, ko sploh ne veš kaj folk išče...

sundance ::

V primeru, da ne rabiš offroad vozila, je SUV smotrno kupiti le zaradi varnosti. Ni primerjave. Ampak če je to to, potem pozabi majhne križance ipd., kupiš proper SUV, 1700kg in navzgor. Izbire imaš malo morje, budget nimaš tako majhen. Kar se tiče znamk, slabih niti ni. Sam imam Hyundai santa fe, zadovoljen, kar pa ne pomeni da boš tudi ti. Kar se tiče stroškov. Poraba + gume + rezervni deli - seveda vse dražje, koliko težko reči, odvisno tudi od modelov. Mogoče en realni primer, sam sem imel peugeot 206 v študentskih letih, kar koli je crknilo nikoli ni šlo čez 100 eur za popravilo. Gume 50 eur/kos. Sedaj, če je popravilo pod 250 eur ne stokam, gume 120eur kosu. Težko posploševati, za tvoj budget lahko kupiš npr. tudi ne tako starega x5 ali q7, pač najboljše kar denar lahko kupi, ampak če pa kaj crkne...
Zavarovanje ipd. nima veze isto kot druge vrste avti ( gre za ceno + moč) + poraba, pač to je drobiž, letno gledano zanemarljivo napram enoprostorcu naprimer.
Mogoče bi na koncu rekel, če znaš sam popraviti (verjetno ne) ali zelo dobro poznaš kakšnega mehanika, bolj greš lahko proti luksuzu.

sundance ::

Če ni nobenih vez pri mehankarjih, bolj se gre na zihr. Mogoče se bo smešno slišalo ampak manj denarja kot imaš, novejši avto kupiš oz. po možnosti kar novega. tam pač ni presenečenj, za 5 let naprej veš do eura natančno kakšni bodo stroški. Npr. če imaš možnost dodati par jurjev, peugeot 5008 (neka zmes enoprostorca in suv) ali skoda kodiaq - nista slaba avta, daleč od tega niti v osnovni opremi nista svoh.

WizzardOfOZ ::

sundance je izjavil:

V primeru, da ne rabiš offroad vozila, je SUV smotrno kupiti le zaradi varnosti.


No, jaz se tukaj nebi strinjal. Suvi se kupujejo predvsem zaradi olajšanega vstopa in izstopa v avto ter zaradi visokega sedenja in s tem preglednosti.

sundance ::

WizzardOfOZ je izjavil:

sundance je izjavil:

V primeru, da ne rabiš offroad vozila, je SUV smotrno kupiti le zaradi varnosti.


No, jaz se tukaj nebi strinjal. Suvi se kupujejo predvsem zaradi olajšanega vstopa in izstopa v avto ter zaradi visokega sedenja in s tem preglednosti.



Glej, vsak ima pač svoje razloge, tudi tvoja dva sta umestna,
ampak
statistika ne laže, v USA (pač so mnogo bolj mahnjeni na te statistike) se large off road vozila 6x bolj varno kot obični avti (frontal crash) - mislim, da sem si ta podatek pravilno zapolnil, tudi drugje je daleč spredaj razen pač pri prevračanju (zaradi težišča) - pogooglaj je ogromno materiala +
ni za brez veze mercedes G vagon najbolj priljubljen avto rich soccer moms za razvažat mulce - ker je pač tank.

WizzardOfOZ ::

sundance je izjavil:

Mogoče se bo smešno slišalo ampak manj denarja kot imaš, novejši avto kupiš oz. po možnosti kar novega.


Zakaj? Če nimaš denarja ne moreš novega avta kupit. Nekak kot izjava misice, da naj si brezdomci kupijo hišo, da bodo imeli kje živeti.

Ko sem imel pred leti res malo denarja in sem bil vseeno odvisen od lastnega prevoza (avtobusna povezava 2x na dan, pa še to pol ure peš od bajte), sem si kupil starega subaruja. Je pil dost bencina, ampak delal pa je skoraj brez problemov, kljub konkretno čez pol milijona kilometrov prevoženih. Če je pa že kak del hotel odpovedat (ne crkne v enem dnevu ponavadi), si pa brez problema našel dober nadomestek v italiji na odpadih. Res pa ne rabim mehanika, ker vse sam zamenjam.

sundance je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

sundance je izjavil:

V primeru, da ne rabiš offroad vozila, je SUV smotrno kupiti le zaradi varnosti.


No, jaz se tukaj nebi strinjal. Suvi se kupujejo predvsem zaradi olajšanega vstopa in izstopa v avto ter zaradi visokega sedenja in s tem preglednosti.



Glej, vsak ima pač svoje razloge, tudi tvoja dva sta umestna,
ampak
statistika ne laže, v USA (pač so mnogo bolj mahnjeni na te statistike) se large off road vozila 6x bolj varno kot obični avti (frontal crash) - mislim, da sem si ta podatek pravilno zapolnil, tudi drugje je daleč spredaj razen pač pri prevračanju (zaradi težišča) - pogooglaj je ogromno materiala +
ni za brez veze mercedes G vagon najbolj priljubljen avto rich soccer moms za razvažat mulce - ker je pač tank.


Poglej kakega forda F650, pa ti bo jasno, da je g wagen malček. Pa ni priljubljen zaradi varnosti, ampak ker je pač drag in se s tem pkažejo.

To je pri njih middle pickup


USA SUV je 2x večji in 3x težji od naših "piščetov". Še ford ranger (pickup) je pri njih malček, ko pogledaš njihove "small pickupe", če pa middle pogledaš, so pa vsaj 3m daljši od rangerja.

Mal za razvedrilo:

Zgodovina sprememb…

sundance ::

Zašel si s poti :) + poglej si kakšne probleme imajo teli pick-upi v celovitosti trupa pri trkih.

gruntfürmich ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Poglej kakega forda F650, pa ti bo jasno, da je g wagen malček. Pa ni priljubljen zaradi varnosti, ampak ker je pač drag in se s tem pkažejo.

To je pri njih middle pickup


USA SUV je 2x večji in 3x težji od naših "piščetov". Še ford ranger (pickup) je pri njih malček, ko pogledaš njihove "small pickupe", če pa middle pogledaš, so pa vsaj 3m daljši od rangerja.

Mal za razvedrilo:


ti pa imaš čudne kriterije. še američani nimajo takih.

normalni pickupi so F150, ram 1500, chevy silverady...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WizzardOfOZ ::

Nič niso čudni kriteriji.
Small pickup truck (half-ton) je recimo F150, ram 1500, silverado. Pa že ti so konkretno večji in širši od forda rangerja. Potem imaš pa three-quarter ton (F250 in F350) in one-ton (F450, F550), potem pa še super duty (F650 in F750). Pri nas bi bil F650 že tovornjak s 7.5 tone, F750 pa že traktor za šleparske prikolice.

To je za američane full size SUV:


Že recimo toyota landcruiser ki velja pri nas za ogromen avto, je v ameriki compact car.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

ja, naši pickupi so v usa mini, ampak vseeno naprej od tega (f150) so že praktično tovornjaki.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Za naše razmere so od F450 naprej to tovornjaki, ne za njihove. Mislim da pri nas F250 sigurno lahko za F350 pa nebi dal roke v ogenj, da lahko voziš z B kategorijo.

Miha 333 ::

"Full size" SUV je npr. Chevy Suburban, Cadillac Escalade, ...

bluefish ::

Offtopic ste.

iso2000 ::

Priporočam Berlinga. Za omenjeni znesek bi verjetno dobil novega. Sam imam prejšnjo generacijo in za namene mlade družine se mi zdi zelo praktičen. Veliko prostora, vse je obloženo s plastiko, če mulci kaj umažejo se ne sekiram, je enostavno očistit. Zelo fajn je tudi manipulacija sedežev, če je treba kaj večjega prepeljati. Zadnjič sem vozil 2.36 m omare iz Ikee. V glavnem prostoren in praktičen avto, ki pa ti ga sosedje ne bodo zavidali. Pa še gume in ostalo vzdrževanje ni posebej drago. Pa sedi se tudi nekaj višje kot v klasičnem avtu, pa zaradi velikosti in velikih stekel ni občutka utesnjenosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

soul ::

2WD SUV je brezveze in bolj ali manj samo modna muha. Za višje sedenje in lažje vstopanje/izstopanje so tukaj enoprostorci, ki so s svojim velikim volumnom kabine precej bolj praktični. Tudi udobnejši so, ker imajo zaradi nižjega težišča lahko mehkeje nastavljeno podvozje. Stroški pri SUVu so tudi višji - dražje gume, večja poraba.

SUV ima smisel samo v primeru, da je 4WD in če 4WD dejansko potrebuješ. Pri vsem ostalem je v prednosti enoprostorec. Pa ne razni crossoverji (npr. novi Scenic), kjer spet dobiš slabe lastnosti 2WD SUVa, to je dražje gume in večjo porabo.

Poleg tega so SUVi večinoma kar utesnjeni notri, čeprav navzven dajejo vtis večjega avta. Recimo Vitara me je zelo presenetila, kako majhen avto je to v resnici notri. Tudi novi Scenic (crossover) je notri manj prostoren od starega Scenica (enoprostorca).

/Rant mode on/ Res mi ni jasno, kam gre ta avtoindustrija, da delajo vedno manj praktične in uporabne avte, samo da je šminka. /Rant mode off/

SUV1 ::

Zivjo

Hvala vam za odgovore

Razmisljam in razmisljam ali SUV ali ne

Shields ::

kaj pravi tvoja žena

Bolf3nk ::

SUVi? Brezveze. Razen če nabaviš rangerja ali raptorja oz podobne traktorje.
Če že, si nabavi dusterja 4x4.

Vse ostale jajčke moj stari avdi 6 allroad pusti v dolini tihi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

Linko ::

70 procentov voznje je v mestu Ljubljana.


In ti bi imel SUVa? Se pravi šminko

WizzardOfOZ ::

Bolf3nk je izjavil:

SUVi? Brezveze. Razen če nabaviš rangerja ali raptorja oz podobne traktorje.
Če že, si nabavi dusterja 4x4.

Vse ostale jajčke moj stari avdi 6 allroad pusti v dolini tihi.


Upaš to tudi dokazat?

Bolf3nk ::

Itak. Sem ze ko sem moral razne tiguane in kadjare v snegu vlačit

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

WizzardOfOZ ::

:)) :)) :))

Sem mislu, da boš vsaj kaj takega pokazal z avtom:


Ker v takem blatu se jajčki kot so vitara, jimny, ... odpeljejo mismo tebe tudi na ravnini. >:D

Zgodovina sprememb…

Bolf3nk ::

Itak,si sprobal pa veš ne? Nesposoneži ko ne dvignejo avto na zadnjo stopnjo so pravi majstri .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

WizzardOfOZ ::

Seveda da sem sprobal, pa ne enkrat, mogokrat. Res mnogokrat sem iz blata vlekel/vitlal allroade, tuarege, subaruje, tudi kako toyoto landcruiser.... Sej ni problem da osebni avto nebi bil zmogljiv, problem je da so premalo oddaljeni od tal in nasedejo s celim podnom na blato, ki jih "zalima" na tla in da so kr dost težki, pa da imajo ponavadi gume, ki niso za v blato ali teren. In razen močnega vitla ali težjega avta, ki te povleče iz takega blata, lahko samo koplješ z lopato in celega odkoplješ. Razlika je pa ravno ta teža, ko gre en jajček lepo skozi blato, tvoj avto pa ostane tam vkopan.

Že nekje od leta 2000 se vozim po brezpotjih, blatnih kolovozih, makadamih, puščavah, zasneženih pokrajinah,..., par let sem pa celo tekmoval na državnem prvenstvu v offroadu. Tako da verjemi, sem sprobal marsikaj.

Če pa govoriš samo za vožnjo po asfaltnih cestah, pa primerjaj približno enake avte, ne primerjat 3.0 turbo dizla z jajškom z 1.2 motorjem. Recimo mimo tvojega allroada se po snegu vsak subaru (pa ni važno al je bencinar al pa dizel) odpelje tako da ti niti zase ne veš. Prvič imaš vsaj 500kg težji avto od primerljivega subaruja, kar je na zasneženi cesti orenk cokla in ovira (sploh po klancu navzdol), drugič težišče imaš konkretno višje zaradi subarujeve zasnove in boxer motorja, ki da avtu izjemno nizko težišče in gre skozi ovinke mnogo lepše kot nek vagov povišan karavan.

Si kdaj vozil kje na takem terenu:


Probaj uganit kje je tole slikano, pa na kateri nadmorski višini?

Zgodovina sprememb…

Cruz ::

Danes na cesti videl Kio XCeed. Kar všečen avto.

gruntfürmich ::

SUV1 je izjavil:

Zivjo

Hvala vam za odgovore

Razmisljam in razmisljam ali SUV ali ne

če ti je všeč vsekakor.
če pa ti je všeč tudi kakšen nižji avto (meni ni bil, ker se potreboval in želel višji avto), potem pa premisli.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

matogato ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Seveda da sem sprobal, pa ne enkrat, mogokrat. Res mnogokrat sem iz blata vlekel/vitlal allroade, tuarege, subaruje, tudi kako toyoto landcruiser.... Sej ni problem da osebni avto nebi bil zmogljiv, problem je da so premalo oddaljeni od tal in nasedejo s celim podnom na blato, ki jih "zalima" na tla in da so kr dost težki, pa da imajo ponavadi gume, ki niso za v blato ali teren. In razen močnega vitla ali težjega avta, ki te povleče iz takega blata, lahko samo koplješ z lopato in celega odkoplješ. Razlika je pa ravno ta teža, ko gre en jajček lepo skozi blato, tvoj avto pa ostane tam vkopan.

Že nekje od leta 2000 se vozim po brezpotjih, blatnih kolovozih, makadamih, puščavah, zasneženih pokrajinah,..., par let sem pa celo tekmoval na državnem prvenstvu v offroadu. Tako da verjemi, sem sprobal marsikaj.

Če pa govoriš samo za vožnjo po asfaltnih cestah, pa primerjaj približno enake avte, ne primerjat 3.0 turbo dizla z jajškom z 1.2 motorjem. Recimo mimo tvojega allroada se po snegu vsak subaru (pa ni važno al je bencinar al pa dizel) odpelje tako da ti niti zase ne veš. Prvič imaš vsaj 500kg težji avto od primerljivega subaruja, kar je na zasneženi cesti orenk cokla in ovira (sploh po klancu navzdol), drugič težišče imaš konkretno višje zaradi subarujeve zasnove in boxer motorja, ki da avtu izjemno nizko težišče in gre skozi ovinke mnogo lepše kot nek vagov povišan karavan.

Si kdaj vozil kje na takem terenu:


Probaj uganit kje je tole slikano, pa na kateri nadmorski višini?


Mogoče Kazahstan, al pa nekje drugje v centralni Aziji. NMV 2500??

msjr ::

Ma ne SUV, Toyota Verso (naj di jo da Jure za test, če jo še ima), Touran/Sharan, Berlingo v tem rangu letnika in cene dobiš dosti več prostora/udobja/varnosti. Peugeot 3008 se da dobit celo hibrid, čeprav sem nekaj slišal da tisti peugeotov hibrid ni kaj dosti vreden.

Badwolff ::

gruntfürmich je izjavil:

SUV1 je izjavil:

Zivjo

Hvala vam za odgovore

Razmisljam in razmisljam ali SUV ali ne

če ti je všeč vsekakor.
če pa ti je všeč tudi kakšen nižji avto (meni ni bil, ker se potreboval in želel višji avto), potem pa premisli.


Eto najboljši nasvet. Vzam tist, kar ti je všeč. S suvom boš vsekakor zadovoljen ( razen če imaš kake zelo specifične želje.)

Tele pripombe tle poslušat je kot bi bral komentarje pod novicami na rtvslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Badwolff ()

WizzardOfOZ ::

matogato je izjavil:

Mogoče Kazahstan, al pa nekje drugje v centralni Aziji. NMV 2500??


Ukrajina, po vrhu Karpatov smo se vozili, nmv je pa tam nekje nad 1700.

tomaz- ::

msjr je izjavil:

Ma ne SUV, Toyota Verso (naj di jo da Jure za test, če jo še ima), Touran/Sharan, Berlingo v tem rangu letnika in cene dobiš dosti več prostora/udobja/varnosti. Peugeot 3008 se da dobit celo hibrid, čeprav sem nekaj slišal da tisti peugeotov hibrid ni kaj dosti vreden.


Kateri Peugeotov hibrid v 3008 je slab, tisti, ki še sploh ni "v obtoku" ? Kateri šank z lokalnimi mojstri to obiskuješ?

msjr ::

tomaz- je izjavil:

Kateri Peugeotov hibrid v 3008 je slab, tisti, ki še sploh ni "v obtoku" ? Kateri šank z lokalnimi mojstri to obiskuješ?

2.0 Hdi hibrid letnik ~2013, v modelu 508 in 3008 so rekl majstri za šankom.

hdx ::

Kupiš tisto kar ti je všeč. In glede na to, da 70% voziš po mestu, rajši glej da bo avtomatik

bobi_palčka ::

hdx je izjavil:

Kupiš tisto kar ti je všeč


Avtor sprašuje o ekonomičnosti 4 leta starega avta za 17 jurjev, kateri bo večino časa stal pod blokom.

Glede na to, da ima otroka je zelo slab nasvet naj vzame kar mu je všeč.

3man ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne rabiš suv-ja. Ti rabiš enoprostorca.

Vzami Berlingota, verjami mi, to je top avto za mlade družine.

Jap. In potem doolgo nič.

Karkoli boš nabavil, in to ne bo Tesla Cyberskret, si ga pihnil.

 teslo jedno

teslo jedno



:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 3man ()

tomaz- ::

msjr je izjavil:

tomaz- je izjavil:

Kateri Peugeotov hibrid v 3008 je slab, tisti, ki še sploh ni "v obtoku" ? Kateri šank z lokalnimi mojstri to obiskuješ?

2.0 Hdi hibrid letnik ~2013, v modelu 508 in 3008 so rekl majstri za šankom.

Opa, se ti pardoniram, mi je ušlo, da je imel prejšnji hibrid tudi 3008 .. Sem bil prepričan, da je bil samo v 508...

;-) ::

jureflux je izjavil:

Imam Outlanderja. Avto je res velik in ima ogromno prostora. Avto se pelje odlično. 4x4 pogon je vrhunski opremljen je dobro. Za ta denar ne boš dobil boljšega suva s tolk prostora ni šans. Servisi na uradnem pridejo okol 350 - 400€. Porabo kombinira imam nekje 8.5l na relacijah 7l je pa dizel. Polni kasko me pride malo čez jurja. Imam 16" zimske gume (cena dobre gume okol 70 - 80€) ter 18" letne (dobra guma 100 - 110€). Je pa treba na solidnega na avtonetu malo počakat in takoj ko pride it kupt ker jih ni veliko na izbiro ali pa si lahko dobrega uvoziš.

Ker letnik in motor imas, cez jurja za kasko brez odb. Fransize je za outlanderja obcutno prevec.

WizzardOfOZ je izjavil:

Seveda da sem sprobal, pa ne enkrat, mogokrat. Res mnogokrat sem iz blata vlekel/vitlal allroade, tuarege, subaruje, tudi kako toyoto landcruiser.... Sej ni problem da osebni avto nebi bil zmogljiv, problem je da so premalo oddaljeni od tal in nasedejo s celim podnom na blato, ki jih "zalima" na tla in da so kr dost težki, pa da imajo ponavadi gume, ki niso za v blato ali teren. In razen močnega vitla ali težjega avta, ki te povleče iz takega blata, lahko samo koplješ z lopato in celega odkoplješ. Razlika je pa ravno ta teža, ko gre en jajček lepo skozi blato, tvoj avto pa ostane tam vkopan.

Že nekje od leta 2000 se vozim po brezpotjih, blatnih kolovozih, makadamih, puščavah, zasneženih pokrajinah,..., par let sem pa celo tekmoval na državnem prvenstvu v offroadu. Tako da verjemi, sem sprobal marsikaj.

Če pa govoriš samo za vožnjo po asfaltnih cestah, pa primerjaj približno enake avte, ne primerjat 3.0 turbo dizla z jajškom z 1.2 motorjem. Recimo mimo tvojega allroada se po snegu vsak subaru (pa ni važno al je bencinar al pa dizel) odpelje tako da ti niti zase ne veš. Prvič imaš vsaj 500kg težji avto od primerljivega subaruja, kar je na zasneženi cesti orenk cokla in ovira (sploh po klancu navzdol), drugič težišče imaš konkretno višje zaradi subarujeve zasnove in boxer motorja, ki da avtu izjemno nizko težišče in gre skozi ovinke mnogo lepše kot nek vagov povišan karavan.

Si kdaj vozil kje na takem terenu:


Probaj uganit kje je tole slikano, pa na kateri nadmorski višini?


Po cesti na sliki upam it z babicinim modusom.

Moje mnenje okol SUV vozil je tako, da ce se trikrat peljes po brezpotjih, celo leto pa po mestu vozis suv si posebnez, ker so vse lastnosti na mokrem suhem, ravnem, klancu itd. Slabse od ostalih verzij vozil.

Ce gres 3x na leto smucat tud ne nosis celo let pancarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

matobeli ::

;-) je izjavil:


Po cesti na sliki upam it z babicinim modusom.


Pff, jaz upam it z rentacar golfom!

Glede na to koliko mestnih terencev se trenutno proda je že težko govorit o "posebnežih".

"Posebnež" je tisti ki celo leto fura staro 4x4 kišto z AT gumami zato da gre iz službe lahko po "bližnjici" čez gozd :))
Ampak hobiji kot hobiji, eni pa nažigajo fortnite.

Preden vprašaš, obstajajo tudi posebneži ki furajo smučke v avtu celo sezono, če se slučajno pojavi prilka za eno odpeljat.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
954185 (1141) tony1
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12210075 (6433) sebas4
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27537912 (30361) krneki0001
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9313272 (9846) krneki0001

Več podobnih tem