Forum » Mobilne tehnologije » Poškodovanje novega telefona s strani pooblaščenega prodajalca
Poškodovanje novega telefona s strani pooblaščenega prodajalca
just6me9 ::
Konec septembra smo v pooblaščeno prodajalno telefonskih naprav prinesli manj kot en mesec star telefon Samsung Galaxy 10 NOTE+, da bi si na zaslon namestili zaščitno steklo z UV svetlobo in lepilom, saj je bil telefon brez praske in poškodb in smo želeli takega tudi ohraniti. Pred namestitvijo smo zaposleno osebo vprašali, ali obstaja kakšna možnost, da bi lepilo zateklo v zgornjo slušalko/zvočnik ali gumbe telefona. Zaposlena oseba nam je zagotovila, da se to ne more zgoditi in da se to še ni pripetilo. Zato smo se odločili, da zaščitno steklo namesti v prodajalni.
Ko smo po opravljeni storitvi dobili telefon v roke se je sprva zdelo, da je s telefonom vse v redu in da je bila namestitev zaščitnega stekla uspešna. Kasneje, še isti dan, ko smo prišli domov, pa smo opazili, da je tekoče lepilo dejansko zateklo v kanal zvočnika/slušalke. Pri predvajanju zvoka smo opazili slišno poslabšanje same kvalitete zvoka in maksimalne glasnosti zvočnika.
Naslednji dan smo se vrnili v prodajalno s sledečimi zahtevami:
1. Telefon NOTE 10+ se mora vrniti v prejšnje stanje, napaka se mora odpraviti,
2. Telefon mora biti oddan v popravilo pri pooblaščenem servisu, da ne zgubi garancije,
3. Za popravilo ne sme biti uveljavljena garancija – popravilo naj plača podjetje ki stoji za poslovalnico, ki je nameščala zaščitno steklo.
Vse od dne, odkar smo telefon predali v popravilo, telefona nismo prevzeli – do danes. Telefon je še vedno v rokah poslovalnice kamor smo ga oddali in še vedno napaka ni odpravljena.
Ko smo predali telefon na popravilo v poslovalnici, je bil ta poslan na pooblaščen servis. Servis je zavrnil popravilo z generičnim servisnim poročilom, da je telefon v redu in deluje v skladu s specifikacijami. Zaradi neodpravjene napake smo telefon zopet poslali na servis. Servis ponovno ni odpravil napake, poleg generičnega zapisa, da je s telefonom vse v redu pa je pod stanje naprave zapisal, da je telefon rahlo opraskan (!!!) – saj so zaščitno steklo očitno odstranili.
Na tem mestu je potrebno poudariti, da je bil telefon, ko je bil oddan v popravilo praktično nov in popolnoma brez prask – ves čas je bil nošen v originalnem Samsung LED flip cover-ju. Telefon se je torej poškodoval po tem, ko je bil oddan v popravilo.
Skupaj z zaposleno osebo iz poslovalnice, smo delovanje našega, okvarjenega telefona primerjali z delovanjem razstavljenega DEMO eksponata istega modela. S tem smo potrdili, da je na našem telefonu res okvara in telefon ne predvaja zvoka več kot bi ga moral predvajati kot nov. Zaposlena oseba je opravljen test in napako podrobno opisala v servisnem nalogu, zapisala pa je tudi, da telefon kaže znake obrabe.
Telefon je bil ponovno poslan na pooblaščen servis. Tudi tokrat so ignorirali opis napake, kljub vidnim in slišnim posledicam zateka tekočega lepila v kanal zvočnika/slušalke. V servisnem nalogu je pisalo, da ob primerjavi z telefonom istega tipa, ni opaznih razlik.
Dodatno je še podjetje, v katerega poslovalnici je prišlo do napake pri nameščanju stekla pisno zanikalo, da so v postopku nameščanja zaščitnega stekla ravnali narobe in sicer, da je bilo samo nameščanje stekla izvedeno korektno in skladom z navodili.
Odločili smo se, da preverimo trditev, da je bilo nameščanje stekla izvedeno v skladu z navodili. Na spletu smo našli podrobna navodila, kako namestiti DOME zaščitno steklo – tudi v video posnetku. Ker smo bili pri nameščanju zaščitnega stekla, s strani zaposlene osebe v poslovalnici, zelo pozorni na sam postopek, smo takoj opazili, da se posnetek nameščanja razlikuje od nameščanja v poslovalnici – na videoposnetku so kanal zvočnika/slušalke prelepili z maskirnim trakom, česar zaposlena oseba v poslovalnici med nameščanjem ni naredila.
Sedaj nam ni jasno, kako lahko podjetje trdi, da je bil postopek opravljen korektno, glede na to, da pred nameščanjem niso primerno zaščitili telefona in je prišlo do zatekanja lepila v slušalko/zvočnik telefona.
Kako lahko servis trdi, da telefon deluje po specifikacijah, če lahko mi, kot laiki, ki se ne spoznamo na telefone dokažemo, da so zvočne sposobnosti našega telefona slabše od specifikacij novega telefona.
Poleg tega telefon vedno bolj kaže znake rabe, sodeč po praskah, ki so nastale na nezaščitenem zaslonu telefona in na hrbtni strani telefona.
Kupili smo nov telefon, želeli smo zaščititi zaslon pred praskami, pri sami namestitvi je v pooblaščeni poslovni enoti, lepilo zateklo v kanal zvočnika/slušalke in okvarilo zvok. Sedaj pa podjetje zanika, da so steklo namestili nepravilno, pooblaščen servis pa ignorira precej očitno, vidno in slišno napako. Telefona do danes nismo prevzeli, po vsem tem času in trudu je še vedno okvarjen.
O nastalih zapletih in izogibanju odgovornosti smo obvestili tudi ponudnika mobilnih storitev, pri katerem imamo vezan telefon z dvoletno naročnino in katerega pooblaščen prodajalec je podjetje, ki nam je povzročilo opisano škodo. Prav tako smo o zapletih z originalnim servisom obvestili Samsung Slovenijo. Od obeh nismo dobili nobenih konkretnih odzivov, kaj šele rešitev.....
Ko smo po opravljeni storitvi dobili telefon v roke se je sprva zdelo, da je s telefonom vse v redu in da je bila namestitev zaščitnega stekla uspešna. Kasneje, še isti dan, ko smo prišli domov, pa smo opazili, da je tekoče lepilo dejansko zateklo v kanal zvočnika/slušalke. Pri predvajanju zvoka smo opazili slišno poslabšanje same kvalitete zvoka in maksimalne glasnosti zvočnika.
Naslednji dan smo se vrnili v prodajalno s sledečimi zahtevami:
1. Telefon NOTE 10+ se mora vrniti v prejšnje stanje, napaka se mora odpraviti,
2. Telefon mora biti oddan v popravilo pri pooblaščenem servisu, da ne zgubi garancije,
3. Za popravilo ne sme biti uveljavljena garancija – popravilo naj plača podjetje ki stoji za poslovalnico, ki je nameščala zaščitno steklo.
Vse od dne, odkar smo telefon predali v popravilo, telefona nismo prevzeli – do danes. Telefon je še vedno v rokah poslovalnice kamor smo ga oddali in še vedno napaka ni odpravljena.
Ko smo predali telefon na popravilo v poslovalnici, je bil ta poslan na pooblaščen servis. Servis je zavrnil popravilo z generičnim servisnim poročilom, da je telefon v redu in deluje v skladu s specifikacijami. Zaradi neodpravjene napake smo telefon zopet poslali na servis. Servis ponovno ni odpravil napake, poleg generičnega zapisa, da je s telefonom vse v redu pa je pod stanje naprave zapisal, da je telefon rahlo opraskan (!!!) – saj so zaščitno steklo očitno odstranili.
Na tem mestu je potrebno poudariti, da je bil telefon, ko je bil oddan v popravilo praktično nov in popolnoma brez prask – ves čas je bil nošen v originalnem Samsung LED flip cover-ju. Telefon se je torej poškodoval po tem, ko je bil oddan v popravilo.
Skupaj z zaposleno osebo iz poslovalnice, smo delovanje našega, okvarjenega telefona primerjali z delovanjem razstavljenega DEMO eksponata istega modela. S tem smo potrdili, da je na našem telefonu res okvara in telefon ne predvaja zvoka več kot bi ga moral predvajati kot nov. Zaposlena oseba je opravljen test in napako podrobno opisala v servisnem nalogu, zapisala pa je tudi, da telefon kaže znake obrabe.
Telefon je bil ponovno poslan na pooblaščen servis. Tudi tokrat so ignorirali opis napake, kljub vidnim in slišnim posledicam zateka tekočega lepila v kanal zvočnika/slušalke. V servisnem nalogu je pisalo, da ob primerjavi z telefonom istega tipa, ni opaznih razlik.
Dodatno je še podjetje, v katerega poslovalnici je prišlo do napake pri nameščanju stekla pisno zanikalo, da so v postopku nameščanja zaščitnega stekla ravnali narobe in sicer, da je bilo samo nameščanje stekla izvedeno korektno in skladom z navodili.
Odločili smo se, da preverimo trditev, da je bilo nameščanje stekla izvedeno v skladu z navodili. Na spletu smo našli podrobna navodila, kako namestiti DOME zaščitno steklo – tudi v video posnetku. Ker smo bili pri nameščanju zaščitnega stekla, s strani zaposlene osebe v poslovalnici, zelo pozorni na sam postopek, smo takoj opazili, da se posnetek nameščanja razlikuje od nameščanja v poslovalnici – na videoposnetku so kanal zvočnika/slušalke prelepili z maskirnim trakom, česar zaposlena oseba v poslovalnici med nameščanjem ni naredila.
Sedaj nam ni jasno, kako lahko podjetje trdi, da je bil postopek opravljen korektno, glede na to, da pred nameščanjem niso primerno zaščitili telefona in je prišlo do zatekanja lepila v slušalko/zvočnik telefona.
Kako lahko servis trdi, da telefon deluje po specifikacijah, če lahko mi, kot laiki, ki se ne spoznamo na telefone dokažemo, da so zvočne sposobnosti našega telefona slabše od specifikacij novega telefona.
Poleg tega telefon vedno bolj kaže znake rabe, sodeč po praskah, ki so nastale na nezaščitenem zaslonu telefona in na hrbtni strani telefona.
Kupili smo nov telefon, želeli smo zaščititi zaslon pred praskami, pri sami namestitvi je v pooblaščeni poslovni enoti, lepilo zateklo v kanal zvočnika/slušalke in okvarilo zvok. Sedaj pa podjetje zanika, da so steklo namestili nepravilno, pooblaščen servis pa ignorira precej očitno, vidno in slišno napako. Telefona do danes nismo prevzeli, po vsem tem času in trudu je še vedno okvarjen.
O nastalih zapletih in izogibanju odgovornosti smo obvestili tudi ponudnika mobilnih storitev, pri katerem imamo vezan telefon z dvoletno naročnino in katerega pooblaščen prodajalec je podjetje, ki nam je povzročilo opisano škodo. Prav tako smo o zapletih z originalnim servisom obvestili Samsung Slovenijo. Od obeh nismo dobili nobenih konkretnih odzivov, kaj šele rešitev.....
Kass ::
Ne morem verjeti kaj se dogaja v naši Sloveniji. Garantiram, da kjerkoli drugje ne bi prišli pooblaščeni tako na lahko skozi, kaj pa če bi vključili odvetnike? Ali pa dogodek dali malo bolj v javnost? Ste razmišljali kaj o tem?
To kar se vam je zgodilo je nedopustno! Pa saj to ni telefon nizko-cenovnega razreda. Ne razumem kaj se grejo...
Predlagam radio, televizijo - izpostavite jih osebno. Za katero podjetje se to gre?
Če je pooblaščeni prodajalec...? Pooblaščeni od Telemacha? Ali Telekoma? O kom govorimo?
To kar se vam je zgodilo je nedopustno! Pa saj to ni telefon nizko-cenovnega razreda. Ne razumem kaj se grejo...
Predlagam radio, televizijo - izpostavite jih osebno. Za katero podjetje se to gre?
Če je pooblaščeni prodajalec...? Pooblaščeni od Telemacha? Ali Telekoma? O kom govorimo?
osternik324 ::
Zanimivo.. mene tudi zanima o kom govorimo? .. Samo za info, da se še ostali ne nasankamo tako kot ste se vi....
Glede vaše situacije pa iskreno mislim da serviser in poslovna enota - trgovina sodelujejo. Zato vam ne priznajo napake...
Glede vaše situacije pa iskreno mislim da serviser in poslovna enota - trgovina sodelujejo. Zato vam ne priznajo napake...
just6me9 ::
Zaenkrat smo se odločili, da ne bomo povedali imen poslovne enote. Smo pa tudi mi pomislili na sodelovanje servisa in njih.
Predvsem se nam zdi krivično, da je bil telefonski aparat popolnoma nov.... Brez poškodb. Zdaj pa je cel popraskan - po steklu zaslona in ohišju.
Da sploh ne omenjamo, da nima popravljene/odpravljene poškodbe, ki so jo povzročili v pooblaščeni poslovni enoti.
Predvsem se nam zdi krivično, da je bil telefonski aparat popolnoma nov.... Brez poškodb. Zdaj pa je cel popraskan - po steklu zaslona in ohišju.
Da sploh ne omenjamo, da nima popravljene/odpravljene poškodbe, ki so jo povzročili v pooblaščeni poslovni enoti.
ziga1990 ::
Pošlji tvoj problem na ZPS
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
misek ::
A servis bi moral reševati popravilo v garanciji ali po naročilu poslovne enote zaradi napake? Ker to garancijsko popravilo zagotovo ni in se ga otepajo. Poslovna enota bi morala naročiti zamenjavo zvočnika ali česarkoli že na njihove stroške.
just6me9 ::
Tako je, pooblaščeni servis bi moral rešiti oz. popraviti telefonski aparat, po naročilu poslovne enote.
To ni garancijsko popravilo - in tako tudi mi mislimo, da se ga otepajo - saj bi poslovna enota morala plačati popravilo.....
Poslovna enota ni naročila zamenjavo zvočnika, vendar je dala na servis oz. od njih dobila "drugo mnenje", ki pa je seveda - da je s telefonom vse vredu.
Zanimivo je dejstvo, da je zaposlena oseba te poslovne enote, priznala, da s telefonom NI vse vredu, da je zvok, ki sedaj prihaja iz telefonskega aparata znatno tišji
Prav tako je zaposlena oseba (ki je bila namreč ista vse naše "obiske" pri njih) priznala, da je zdaj telefon bolj opraskan,... in hvalabogu vsaj to zapisala v zapisniku...
To ni garancijsko popravilo - in tako tudi mi mislimo, da se ga otepajo - saj bi poslovna enota morala plačati popravilo.....
Poslovna enota ni naročila zamenjavo zvočnika, vendar je dala na servis oz. od njih dobila "drugo mnenje", ki pa je seveda - da je s telefonom vse vredu.
Zanimivo je dejstvo, da je zaposlena oseba te poslovne enote, priznala, da s telefonom NI vse vredu, da je zvok, ki sedaj prihaja iz telefonskega aparata znatno tišji
Prav tako je zaposlena oseba (ki je bila namreč ista vse naše "obiske" pri njih) priznala, da je zdaj telefon bolj opraskan,... in hvalabogu vsaj to zapisala v zapisniku...
reeves ::
just6me9 ::
osternik324 ::
Zaenkrat smo se odločili, da ne bomo povedali imen poslovne enote.
Potem je ta tema nepotrebna.
Kot je rekel @ziga1990, ZPS bo pravi naslov zate.
Ne ravno - glede na to da se gre za Samsung telefon, je pooblaščeni servis v Sloveniji samo en - in sicer RAM2 d.o.o., ki ne prizna da je s telefonskim aparatom resnično nekaj narobe!
Kass ::
osternik324 je izjavil:
Zaenkrat smo se odločili, da ne bomo povedali imen poslovne enote.
Potem je ta tema nepotrebna.
Kot je rekel @ziga1990, ZPS bo pravi naslov zate.
Ne ravno - glede na to da se gre za Samsung telefon, je pooblaščeni servis v Sloveniji samo en - in sicer RAM2 d.o.o., ki ne prizna da je s telefonskim aparatom resnično nekaj narobe!
res je! ko je govora o samsung aparatih - se ve, da se gre za RAM2
Bwaze6 ::
Jaz sem nesel 4 leta starega Samsung Galaxy S1 na Telekomovo poslovalnico Ajdovščina v Ljubljani, da mi odklenejo vezanost na Telekom, kot so takrat oglaševali - želel sem ga prodati sodelavcu.
Pred mojimi očmi ga je mulc vrgel po mizi, da se je obtolkel vogal - pred tem je bil brez praske. Kar mi je v obraz lepo zanikal. Telefon je neuspešno poskušal odklenit, poklical nadrejenega, ki me je napotil na Samsungov servis. Tam so mi po tednu lahko le povedali, da telefona ne morejo odkleniti, ker je bila prevečkrat vnešena napačna koda.
Seveda Telekom potem o krivdi ni želel niti slišati - nepravilne kode bi lahko vnašal tudi sam, nasploh pa nisem imel nobene dokumentacije o tem, da so mi telefon sploh odklepali oni. Medtem ko so me kolegi spodbujali, naj vztrajam - da mi mora Telekomov center priskrbeti odklenjen telefon, pa četudi bi mi ga morali menjati, je imel Telekom o tem seveda svoje mnenje. Nekajkrat sem jih še klical in jim pisal, a je bilo očitno, da imajo ustaljen postopek zanikanja lastnih napak.
Pred mojimi očmi ga je mulc vrgel po mizi, da se je obtolkel vogal - pred tem je bil brez praske. Kar mi je v obraz lepo zanikal. Telefon je neuspešno poskušal odklenit, poklical nadrejenega, ki me je napotil na Samsungov servis. Tam so mi po tednu lahko le povedali, da telefona ne morejo odkleniti, ker je bila prevečkrat vnešena napačna koda.
Seveda Telekom potem o krivdi ni želel niti slišati - nepravilne kode bi lahko vnašal tudi sam, nasploh pa nisem imel nobene dokumentacije o tem, da so mi telefon sploh odklepali oni. Medtem ko so me kolegi spodbujali, naj vztrajam - da mi mora Telekomov center priskrbeti odklenjen telefon, pa četudi bi mi ga morali menjati, je imel Telekom o tem seveda svoje mnenje. Nekajkrat sem jih še klical in jim pisal, a je bilo očitno, da imajo ustaljen postopek zanikanja lastnih napak.
sm4rt4ss ::
Zato pa jaz (delam na oddelku tehnike v enem izmed večjih trgovcev) prijazno odklonim vsakršno prošnjo strank za vsakršenkoli poseg v telefon. Lepljenje zaščitnih stekel, posodabljanje programske opreme, menjava sim itd. Jih raje pošljem v zato specializirane poslovalnice, ki se nahajajo v istem trgovskem centru. To sicer ni nujno boljše, ampak si vsaj ne nakopam stranke na hrbet.
mzakelj ::
Kako pa je lahko poteklo lepilo ? Saj ni v tekočem stanju. Vsaj s stekli kar sem imel jaz opravka. Prav zato mi stranki samo prodamo steklo. Naprej pa naj se sama ukvarja s njim. Saj ne piše da če prodaš moraš tudi brezplačno ali pa kako drugače namestiti. Ravno zaradi takih stvari ne lepim stekel in delam podobnih bedarij. Še mikroSD si mora stranka sama vstaviti v telefon. Ker tudi ne veš v kakšnem stanju je res aparat preden ga primeš v roke. Ko ga imaš v rokah pa lahko že reče stranka da si nekaj naredil njenemu telefonu. No jaz se ne grem teh igric ....
hipertija ::
Kaj sploh nosite te stvari k nekim kao strokovnjakom lepit in se potem čudite ko vam vse zašuštrajo. Seveda iz njihove strani skrajno neodgovorno, ker bi morali preden so začeli s storitvijo računati tudi na to, da se lahko zgodijo napake in kako postopati v takih primerih. Seveda računajo na to, da bodo stranke v teh primerih tiho, če pa že kaj rečejo, pa začnejo s časovno nategancijo in kasneje premetavajo odgovornosti iz enega na drugega.
S tvoje strani pa hecno, da ti je telefon tako zelo ljub in pomemben, pa ga daš v storitev, za katerega si očitno vedel, kaj se lahko zgodi - kr enemu? A bi svojega sina ali pa hčerko dal v varstvo kr enemu nepoznanemu in npreverjenemu "strokovnjaku"?
S tvoje strani pa hecno, da ti je telefon tako zelo ljub in pomemben, pa ga daš v storitev, za katerega si očitno vedel, kaj se lahko zgodi - kr enemu? A bi svojega sina ali pa hčerko dal v varstvo kr enemu nepoznanemu in npreverjenemu "strokovnjaku"?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()
reeves ::
osternik324 je izjavil:
Ne ravno - glede na to da se gre za Samsung telefon, je pooblaščeni servis v Sloveniji samo en - in sicer RAM2 d.o.o., ki ne prizna da je s telefonskim aparatom resnično nekaj narobe!
Aha ok. Nisem vedel, da so edini. Nimam osebnih izkušenj z njimi, sem pa že marsikaj prebral o njih.
Ampak, če so edini, to pomeni, da imamo edino možnost iti k serviserju na slabem glasu, upati na najboljše ali pa se z njimi spopadati preko ZPS, sodišča,...?
That sucks!
donvito ::
Sam ,ko kupim telefon, ga vedno nesem takoj v bližnjo trgovinco,ki se ukvarja s prodajo etuijev in zaščitnih stekel, kjer mi namesti zaščitno steklo + utui za hrbtno stran. Ne zaupam mladim prodajal-cem/kam, ki delajo v poslovalnicah s telefoni.
Malcolm_Y ::
Sam ,ko kupim telefon, ga vedno nesem takoj v bližnjo trgovinco,ki se ukvarja s prodajo etuijev in zaščitnih stekel, kjer mi namesti zaščitno steklo + utui za hrbtno stran. Ne zaupam mladim prodajal-cem/kam, ki delajo v poslovalnicah s telefoni.Tud taki niso ne vem kaj, moji so namestili steklo, in robovi se niso v celoti prijeli. Pa je rekel, da se še bojo. Po parih dneh se itak niso, na reklamacijo pa se seveda požvižgajo. Stran vržen denar.
šernk ::
Ampak, če so edini, to pomeni, da imamo edino možnost iti k serviserju na slabem glasu, upati na najboljše ali pa se z njimi spopadati preko ZPS, sodišča,...?
kupuješ telefone iz tujine in pošiljaš na morebitno garancijo v tujino. Zaenkrat dobre izkušnje, z našimi se sploh ne ukvarjam več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
c3p0 ::
mzakelj ::
Sam ,ko kupim telefon, ga vedno nesem takoj v bližnjo trgovinco,ki se ukvarja s prodajo etuijev in zaščitnih stekel, kjer mi namesti zaščitno steklo + utui za hrbtno stran. Ne zaupam mladim prodajal-cem/kam, ki delajo v poslovalnicah s telefoni.Tud taki niso ne vem kaj, moji so namestili steklo, in robovi se niso v celoti prijeli. Pa je rekel, da se še bojo. Po parih dneh se itak niso, na reklamacijo pa se seveda požvižgajo. Stran vržen denar.
Zato pa sem napisal da jih jaz ne lepim. Zakaj bi si delal delo zastonj in jih potem še po glavi dobival.... So me gledali eneparkrat albanci kateri so kupil steklo, ampak no go. Jaz ne bom tega limal gor
Malcolm_Y ::
Tvoja odločitev je že ok, jaz tudi kolegom in sodelavcem ne delam tega. Iz istega razloga. V mojem primeru pa gre za podjetje, katerega ena izmed dveh dejavnosti je limanje tega na ekrane. Naredijo zanič, pa jim nič ne moreš. :) Vsaka šola nekaj stane, na srečo me je sam par evrov.Zato pa sem napisal da jih jaz ne lepim. Zakaj bi si delal delo zastonj in jih potem še po glavi dobival.... So me gledali eneparkrat albanci kateri so kupil steklo, ampak no go. Jaz ne bom tega limal gorSam ,ko kupim telefon, ga vedno nesem takoj v bližnjo trgovinco,ki se ukvarja s prodajo etuijev in zaščitnih stekel, kjer mi namesti zaščitno steklo + utui za hrbtno stran. Ne zaupam mladim prodajal-cem/kam, ki delajo v poslovalnicah s telefoni.Tud taki niso ne vem kaj, moji so namestili steklo, in robovi se niso v celoti prijeli. Pa je rekel, da se še bojo. Po parih dneh se itak niso, na reklamacijo pa se seveda požvižgajo. Stran vržen denar.
poweroff ::
Šokiran sem, kaj se dogaja v Sloveniji!
Predsednika vlade ste obvestili???
Resno: pač, firma je očitno ravnala malo malomarno, zdaj bi se pa radi ven izvlekli. Se zgodi. Ampak obstajajo postopki, da se to reši. Obrnite se na ZPS in predvsem na Tržni inšpektrorat, ki je pristojen za reševanje takih zadev.
Predsednika vlade ste obvestili???
Resno: pač, firma je očitno ravnala malo malomarno, zdaj bi se pa radi ven izvlekli. Se zgodi. Ampak obstajajo postopki, da se to reši. Obrnite se na ZPS in predvsem na Tržni inšpektrorat, ki je pristojen za reševanje takih zadev.
sudo poweroff
just6me9 ::
Kako pa je lahko poteklo lepilo ? Saj ni v tekočem stanju. Vsaj s stekli kar sem imel jaz opravka. Prav zato mi stranki samo prodamo steklo. Naprej pa naj se sama ukvarja s njim. Saj ne piše da če prodaš moraš tudi brezplačno ali pa kako drugače namestiti. Ravno zaradi takih stvari ne lepim stekel in delam podobnih bedarij. Še mikroSD si mora stranka sama vstaviti v telefon. Ker tudi ne veš v kakšnem stanju je res aparat preden ga primeš v roke. Ko ga imaš v rokah pa lahko že reče stranka da si nekaj naredil njenemu telefonu. No jaz se ne grem teh igric ....
Steklo se na novejše telefonske aparate lepi z lepilom -
torej lepilo se da na telefon, se gor da steklo, lepilo se razlije med zaščitnim steklom in ekranom telefona in potem se zapeče z UV svetlobo
Kaj sploh nosite te stvari k nekim kao strokovnjakom lepit in se potem čudite ko vam vse zašuštrajo. Seveda iz njihove strani skrajno neodgovorno, ker bi morali preden so začeli s storitvijo računati tudi na to, da se lahko zgodijo napake in kako postopati v takih primerih. Seveda računajo na to, da bodo stranke v teh primerih tiho, če pa že kaj rečejo, pa začnejo s časovno nategancijo in kasneje premetavajo odgovornosti iz enega na drugega.
S tvoje strani pa hecno, da ti je telefon tako zelo ljub in pomemben, pa ga daš v storitev, za katerega si očitno vedel, kaj se lahko zgodi - kr enemu? A bi svojega sina ali pa hčerko dal v varstvo kr enemu nepoznanemu in npreverjenemu "strokovnjaku"?
Ni bil kar nekdo - če bi bil kar nekdo, bi to dali delati kolegu, ali pa bi delali sami.
Bili so edini pooblaščeni trgovec za DOME glass stekla v Sloveniji in pooblaščeni prodajalec za mobilne storitve - http://www.dome-glass.si/
In edino zaščitno steklo nad katerim preverjeno iz Samsungove strani deluje prstni odtis. Zato smo se odločili za to zaščitno steklo in zato smo ga tudi dovolili nameščati njim - pooblaščenim za to!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: just6me9 ()
pijavka ::
Ampak, če so edini, to pomeni, da imamo edino možnost iti k serviserju na slabem glasu, upati na najboljše ali pa se z njimi spopadati preko ZPS, sodišča,...?
kupuješ telefone iz tujine in pošiljaš na morebitno garancijo v tujino. Zaenkrat dobre izkušnje, z našimi se sploh ne ukvarjam več.
Do cca. 2 let nazaj to ni bil tak problem. Nazadnje sem nazaj poslal Moto G3 zaradi težav z zvočnikom. Potem se je pojavil problem s pošiljanjem stvari z vgrajenimi Li-ion baterijami preko Pošte Slovenije. Omenjeno v tej in tej temi. Lahko pošlješ UPS/DHL itd. samo plačaš precej.
Kako to rešiti?
Bwaze6 ::
Do cca. 2 let nazaj to ni bil tak problem. Nazadnje sem nazaj poslal Moto G3 zaradi težav z zvočnikom. Potem se je pojavil problem s pošiljanjem stvari z vgrajenimi Li-ion baterijami preko Pošte Slovenije. Omenjeno v tej in tej temi. Lahko pošlješ UPS/DHL itd. samo plačaš precej.
Kako to rešiti?
GLS mislim da te omejitve nima, paketomatov in oddajnih točk je polno, cena primerljiva paketom Pošte Slovenije, pa še sledenje in zavarovanje ima.
lorte ::
Razlika med zda in slovenijo je, da bi pritoznik napisal v prvem stavku, KATER servis je bil, NASLOV, izgled in ime OSEBE, ki je delala (zajebala) na telefonu in ime in izgled NADREJENEGA.
Kaj meckas? Ce so ravnali malomarno, so ravnali malomarno in konec.
Ce pa jih bos ti s tem outal in bojo oni mislili da jim delas poslovno skodo bojo morali pa tebe osebno ganjat in je to cisto nov postopek spet (plus nemogoce jim bo dokazati da si TI bil ta, ki je postnil na slotechu).
Kaj meckas? Ce so ravnali malomarno, so ravnali malomarno in konec.
Ce pa jih bos ti s tem outal in bojo oni mislili da jim delas poslovno skodo bojo morali pa tebe osebno ganjat in je to cisto nov postopek spet (plus nemogoce jim bo dokazati da si TI bil ta, ki je postnil na slotechu).
pijavka ::
Do cca. 2 let nazaj to ni bil tak problem. Nazadnje sem nazaj poslal Moto G3 zaradi težav z zvočnikom. Potem se je pojavil problem s pošiljanjem stvari z vgrajenimi Li-ion baterijami preko Pošte Slovenije. Omenjeno v tej in tej temi. Lahko pošlješ UPS/DHL itd. samo plačaš precej.
Kako to rešiti?
GLS mislim da te omejitve nima, paketomatov in oddajnih točk je polno, cena primerljiva paketom Pošte Slovenije, pa še sledenje in zavarovanje ima.
Če je to res, potem ni več tak problem. Ko sem nazadnje primerjal, je bila razlika za pošiljanje mojega paketa 6 € (Pošta) vs 30 € (takrat najcenejši ponudnik - TNT).
2dark ::
Steklo se na novejše telefonske aparate lepi z lepilom -
torej lepilo se da na telefon, se gor da steklo, lepilo se razlije med zaščitnim steklom in ekranom telefona in potem se zapeče z UV svetlobo
Ni nujno. Jaz imam zaščitno steklo po klasični metodi. Pa ne samo jaz. Pri original samsung zaščitnem steklu ni nobenega govora o lepilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
shadeX ::
25 minut nazaj, sem na svojega nalimal tole steklo. Enemu od družinskih članov pa je ravno "moje" steklo rešilo telefon - padel po tleh zaščitno steklo pa na koščkih. Kar fina in funkcionalna zadeva ter predvsem ni draga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
just6me9 ::
Steklo se na novejše telefonske aparate lepi z lepilom -
torej lepilo se da na telefon, se gor da steklo, lepilo se razlije med zaščitnim steklom in ekranom telefona in potem se zapeče z UV svetlobo
Ni nujno. Jaz imam zaščitno steklo po klasični metodi. Pa ne samo jaz. Pri original samsung zaščitnem steklu ni nobenega govora o lepilu.
Ja žal smo se odločili za DOME glass, to je bila naša napaka.. in žal smo šli k pooblaščenem DOME glass prodajalcu v sloveniji. Ker smo za DOME glass prebrali res samo dobre koemntarje.. slabosti in kritike so bile samo od ljudi, ki so nameščanje delali sami in predvsem, ki z nameščanjem stekel v splošnem niso imeli izkušenj
osternik324 ::
25 minut nazaj, sem na svojega nalimal tole steklo. Enemu od družinskih članov pa je ravno "moje" steklo rešilo telefon - padel po tleh zaščitno steklo pa na koščkih. Kar fina in funkcionalna zadeva ter predvsem ni draga.
dejstvo, ki sem ga tudi sam zasledil je, da so ta zaščitna stekla, ki se zapečejo z UV lučko dosti bolj odporna tudi na padce, ki so na rob telefona, če razumeš kaj mislim. ne samo direktno na steklo... zato so se verjetno odločili da dajo to na telefon, sploh ker je govora o samsungovem čisto novem note10+
popolnoma logično in jasno da so se tako odločili in krivda ni niti malo na njihovi strani, temveč na strani podjetja
Gagatronix je izjavil:
Naj uganem ... RAM2 ?
mislim da je govora o RAM2 in Sgermu - sledeč iz te spletne strani, je pooblaščeni DOME glass prodajalec Sgerm - http://www.dome-glass.si/podjetje.html
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: osternik324 ()
Kass ::
Razlika med zda in slovenijo je, da bi pritoznik napisal v prvem stavku, KATER servis je bil, NASLOV, izgled in ime OSEBE, ki je delala (zajebala) na telefonu in ime in izgled NADREJENEGA.
Kaj meckas? Ce so ravnali malomarno, so ravnali malomarno in konec.
Ce pa jih bos ti s tem outal in bojo oni mislili da jim delas poslovno skodo bojo morali pa tebe osebno ganjat in je to cisto nov postopek spet (plus nemogoce jim bo dokazati da si TI bil ta, ki je postnil na slotechu).
Mislim, da oseba ni želela izdati tega podatka, ker ni tako zelo bistveno kdo je to, bolj kot opozorilo vsem nam ostalim, da se to dogaja in moramo biti na to pozorni...
Kot pa je odgovoril osternik324 mislim da imamo krivce za vse kaj se jim je zgodilo z aparatom
2dark ::
Ja žal smo se odločili za DOME glass, to je bila naša napaka.. in žal smo šli k pooblaščenem DOME glass prodajalcu v sloveniji. Ker smo za DOME glass prebrali res samo dobre koemntarje.. slabosti in kritike so bile samo od ljudi, ki so nameščanje delali sami in predvsem, ki z nameščanjem stekel v splošnem niso imeli izkušenj
Jaz prisegam na preizkušeno klasiko in zadevo, ki jo lahko vsak namesti na telefon in odlično opravlja svoje delo.
https://www.mimovrste.com/zascitne-foli...
mihec87 ::
Ni nujno. Jaz imam zaščitno steklo po klasični metodi. Pa ne samo jaz. Pri original samsung zaščitnem steklu ni nobenega govora o lepilu.
Tole ni steklena zaščita, pač pa debelejša plastična folija...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
2dark ::
mertseger ::
Saj ne bi rabil napisat imena servisa, samo ko prebereš veš da gre za RAM. Toliko malomarnosti kot sem slišal o tem servisu verjetno nisem o vseh drugih skupaj v sloveniji.
blackbfm ::
To kar se vam je zgodilo je nedopustno! Pa saj to ni telefon nizko-cenovnega razreda. Ne razumem kaj se grejo...
aja na nizko cenovnih pa so take poskodbe dopustne
3p ::
1) Verjetno precenjujete namen/moč ZPS. Seveda ti bojo svetovali, če si član ali če kličeš plačljivo številko, ne bojo pa oni namesto tebe urejali zadev. Tržni inšpektorat bo boljši naslov. Pa še potem bo kar zabava z dokazovanjem.
2) Zakaj na telefone limate te folije in neka zaščitna stekla? A to bi naj bilo steklo (ali plastika), ki ščiti super-trdi "Gorilla glass 6"? Ko se spraska ta folija pa narediš kaj? Skrampaš dol in nalepiš novo? Menjaš ekran in spet napopaš novo folijo? Kaj je narobe z etui-jem, če hočete imeti telefon "na varnem"?
2) Zakaj na telefone limate te folije in neka zaščitna stekla? A to bi naj bilo steklo (ali plastika), ki ščiti super-trdi "Gorilla glass 6"? Ko se spraska ta folija pa narediš kaj? Skrampaš dol in nalepiš novo? Menjaš ekran in spet napopaš novo folijo? Kaj je narobe z etui-jem, če hočete imeti telefon "na varnem"?
blackbfm ::
Skrampaš dol in nalepiš novo?
ja in pri odstranjevanju obvezno še poškoduješ original steklo jaz sem s tem sranjem naredu več škode kot koristi, od takrat ne dajem gor nič na telefone
mihec87 ::
Teli z uv lepilom ne vem kako gredo dol-bi rekel da precej nerad..Sam če pri tistih ki so samolepilni pri odstranjevanju poškoduješ ekran tut ne vem kaj počnete..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
mat11 ::
Stekla z UV lepilom se da čisto lepo odstraniti in nič lepila(loca) ne ostane na telefonu. Na 10+ sem sam inštaliral Whitestone in nimam nobenega problema .
mat
zmaugy ::
Hvala za informacijo, da vem katere znamke naprav se moram izogibat, če to pomeni, da naletim na takšen servis. V zadnjem času sem kupil nekaj Samsung naprav, torej se jih bom rajši izogibal v bodoče.
ALi imaš priče za dogajanje? Kopije dopisov, kjer nasprotna stran priznava spremembe? V tem primeru je morda za razmišljat o odvetniku.
ALi imaš priče za dogajanje? Kopije dopisov, kjer nasprotna stran priznava spremembe? V tem primeru je morda za razmišljat o odvetniku.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19465 (8850) | slon |
» | Namestitev zaščitnega stekla na mobitelOddelek: Loža | 5199 (3560) | Anonimnež |
» | počeno steklo na telefonu-zamenjati da/ne?Oddelek: Mobilne tehnologije | 5330 (4736) | smrekcsem |
» | So zaščitna stekla smiselna?Oddelek: Mobilne tehnologije | 12844 (11398) | tomaz- |
» | Samsung note 4 zaščitno stekloOddelek: Mobilne tehnologije | 1220 (1097) | car100 |