» »

VW Golf 8

VW Golf 8

1
2
3

Ganon ::

LeQuack je izjavil:

Vazelin je izjavil:

LED luči bodo serijsko pri Golfu.


V Sloveniji zihr ne, razen če misliš daytime running lights. Full LED se bo pa doplačalo par tisoč evrov.


Lahko, da se bo VW šel te igrice, ampak Clio ima na primer povsem LED luči.

negot ::

LeQuack je izjavil:

Vazelin je izjavil:

LED luči bodo serijsko pri Golfu.


V Sloveniji zihr ne, razen če misliš daytime running lights. Full LED se bo pa doplačalo par tisoč evrov.

Prvo kaj preveri, potem piši, velja tudi za druge,
https://www.porscheinterauto.net/zanimi...

LeQuack ::

Ok potem pa naj povejo koliko bodo računali menjavo če ti crkne ena luč. Pri Kia recimo ti morajo menjati celoten žaromet nekje 700€ strošek samo material.
Quack !

ziga1990 ::

mene samo cena VW moti oz hibridni Golf bo dražji od Corolle plus še nekaj tisočakov da bo opremljen podobno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

LeQuack je izjavil:

Ok potem pa naj povejo koliko bodo računali menjavo če ti crkne ena luč. Pri Kia recimo ti morajo menjati celoten žaromet nekje 700€ strošek samo material.


Kaj morajo žaromet razbit, da pridejo do žarnice?

LeQuack ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ok potem pa naj povejo koliko bodo računali menjavo če ti crkne ena luč. Pri Kia recimo ti morajo menjati celoten žaromet nekje 700EUR strošek samo material.


Kaj morajo žaromet razbit, da pridejo do žarnice?


Pri LED se itak ne menja žarnic, ponavadi crkne kaj drugega. Ampak da se več zasluži sedaj delajo all-in-one žaromete ki so zaprti in se lahko samo še celega zamenja. LED sealed headlight unit pravijo. Sumim da je tu isto.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

ncc2000 ::

Že dolgo se je govorilo, da bodo enkrat tačskrin telefonu dodali še kolesa, motor in mal pleha okol... In evo, res...

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ok potem pa naj povejo koliko bodo računali menjavo če ti crkne ena luč. Pri Kia recimo ti morajo menjati celoten žaromet nekje 700EUR strošek samo material.


Kaj morajo žaromet razbit, da pridejo do žarnice?


Pri LED se itak ne menja žarnic, ponavadi crkne kaj drugega. Ampak da se več zasluži sedaj delajo all-in-one žaromete ki so zaprti in se lahko samo še celega zamenja. LED sealed headlight unit pravijo. Sumim da je tu isto.


Še članek na to temo:
BLINDING FORTUNE It'll cost you up to GBP846 for a new headlight in these popular city cars
https://www.thesun.co.uk/motors/7664988...
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

IL_DIAVOLO ::

Mater sem nerazgledan haha. Tole je res noro.

KG-348 ::

sam proč od takih modelov

springfield ::

Jaz ne vem, kaj je tu cudnega. LED luci so 2k doplacila, verjetno ne dajo take cene, ker jih izdelava pride manj kot halogenke, ne? Poleg tega pa bi naj zdrzale vec kot 10 let te luci, tako da naceloma nimas tega stroska.

onCloud9 ::

Do prve srne :D

LeQuack ::

springfield je izjavil:

Jaz ne vem, kaj je tu cudnega. LED luci so 2k doplacila, verjetno ne dajo take cene, ker jih izdelava pride manj kot halogenke, ne? Poleg tega pa bi naj zdrzale vec kot 10 let te luci, tako da naceloma nimas tega stroska.


Ja v teoriji, v praksi pa kar rade crkujejo. Pa to ne pomeni da čisto crknejo, lahko začenjo npr. utripati, delati z manjšo svetilnostjo itd. Meni so menjali že oba žarometa (v garanciji sicer) zaradi LED dnevnih luči, ki so nehale delovati. Ena je crknila druga pa je delovala, potem malo utripala, potem spet delovala, itd. In ker je seveda sealed menjajo cel žaromet. Torej lahko ti crkne LED za kratko luč, za dolgo luč, dnevna luč/žmigavec itd. V vsakem primeru je strošek menjave isti.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

krho ::

Zjebal so golfa. Kje za vraga so klasični gumbi za upravljanje z ventilacijo. Resno nočem drkat po menijih, da bom prestavil, kam piha. Jest z novim testnim C4 skor s ceste zapeljal, k sem ventilacijo drkal po touchu med vožnjo.
Za temperaturo in glasnost, sta sicer touch sliderja, podaj pod zaslonom.
Prestavna ročica v avtomatiku je sedaj k en pimpl ampak to načeloma ni problem. tako ali tako ne rabiš ogromne.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

krho ::

Sam sicer čakam še predstavitev nove Octavije 11.11... sam se mi zdi, da bom šel kar Corollo kupit.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Ganon ::

krho je izjavil:

Sam sicer čakam še predstavitev nove Octavije 11.11... sam se mi zdi, da bom šel kar Corollo kupit.




Skoraj kopiraj/prilepi dizajn.

springfield ::

onCloud9 je izjavil:

Do prve srne :D

Imam zavarovano za divjad, tako da ni problema.

Gr8t ::

LeQuack je izjavil:

V USA je osnovna oprema avtomatski menjalnik, pri nas pa še tlačijo zastarele ročne noter.

Kje točno pa pri nas rabiš avtomatski menjalnik, v tistih nekaj največjih mestih, potem se pa konča. Regionalke itak ni debate, na AC pa z dovolj močnim avtom rabiš redko prestavljat iz 6. v 5. in obratno, pa še to ne vem zakaj bi bil problem, saj drugače bi zaspal za volanom.
Drugo so 500+ KM avtomobili, tam je verjetno avtomatik res boljša izbira, tudi povečini verjetno sploh nimaš izbire ročnega.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

hojnikb ::

redki so še manualci pri višjih konjenicah... Bavarci že nixajo manualca iz praktično vsega razn ~18d in 18i...
#brezpodpisa

hammock ::

Ker je leto 2019 in je rocni menjalnik obvezna oprema samo se za mazohiste?

Res mi ni jasno zakaj jih tlacijo povsod noter. Najbrz ker imamo v primerjavo z US podhranjene motorje (vsaj v avtih do 30k).

Se ena neumnost ki bo izumrla z EV.

Ganon ::

Mazohiste? Zastarele ročne menjalnike??

Na kateri forum sem pomotoma zašel? 8-O

LeQuack ::

hammock je izjavil:

Ker je leto 2019 in je rocni menjalnik obvezna oprema samo se za mazohiste?

Res mi ni jasno zakaj jih tlacijo povsod noter. Najbrz ker imamo v primerjavo z US podhranjene motorje (vsaj v avtih do 30k).

Se ena neumnost ki bo izumrla z EV.


Sumim da se VW in ostali ne bodo kar tako odpovedati zelo visokim provizijam pri rezervnih delih. Se že govori o kompleksnih menjalnikih za EV vozila:
https://onlinenewsguru.com/2019/10/25/e...

Se pravi čeprav niso potrebni, bodo proizvajalci našli stvari ki jih lahko vgradijo da se dokopljejo do denarja za rezervne dele.
Quack !

hojnikb ::

mazohist je tisti, ki vozi single clutch (khm PSA grupa khm) ali kakšen starejši tip slushboxa (kakšni 4 in 5 prestavni). To je šele mazohizem za vozit.
V resnici je mazohizem skoraj vse, razn določenih DSGjov in ZF8
#brezpodpisa

zmaugy ::

Ganon je izjavil:

Mazohiste? Zastarele ročne menjalnike??

Na kateri forum sem pomotoma zašel? 8-O


Ročni menjalnik je za čez vikend, če se ti ravno da. Automatic rules.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

hojnikb ::

avtomatic rules, če ni drek (kar večina je). Resno, pelte se enkrat z kakšnim PSAjovem skropocalom....
#brezpodpisa

LeQuack ::

To je tko k da bi doma na roke pral perilo in si govoril, da je to boljš ker imaš več nadzora. Medtem pa bi ostali uporabljali pralni stroj.
Quack !

Vazelin ::

Če bi bili avtomatiki brez doplačila ne ni noben ja nez fural na kvačkalico;)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

K0l1br1 ::

Če jim imajo za dodati menjalnike, pa naj jim dodajo še ICE motor.

zmaugy ::

Moje stališče včasih je bilo, da so avtomatiki za pussye. In potem sem kupil avtomatika.
Ne grem več nazaj na ročni menjalnik.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

HotBurek ::

Jst sem tudi oboje vozil, in avtomatika ne kupim več.

Kakor koli, to so zgolj osebne preference vsakega posameznika. Problem nastane, ko ni več izbire. Lahko kupiš avto v 100 različnih barvah, menjalnika pa samo še avtomatik.
Primer: BMW serija 3 in 3L motor, pa nema više ročnega menjalnika. Ali pa X5, ki tudi nima več ročnega menjalnika.

Kot rečeno, naj naredijo dve varianti; 6 stopenski ročni, 8 stopenski avtomatik. In pol prosto izbereš.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

2dark ::

Avtomatski menjalnnik je boljši. menjava olja in menjat ga moraš te udari po denarnici kakšnih 500€ ( za bmw govorim).. ko se zadeva začne kvarit je pa tako bolje, da avto porineš v jarek.

PINki ::

HotBurek je izjavil:

Jst sem tudi oboje vozil, in avtomatika ne kupim več.

Kakor koli, to so zgolj osebne preference vsakega posameznika. Problem nastane, ko ni več izbire. Lahko kupiš avto v 100 različnih barvah, menjalnika pa samo še avtomatik.
Primer: BMW serija 3 in 3L motor, pa nema više ročnega menjalnika. Ali pa X5, ki tudi nima več ročnega menjalnika.

Kot rečeno, naj naredijo dve varianti; 6 stopenski ročni, 8 stopenski avtomatik. In pol prosto izbereš.

Jebiga, tudi Audi A8 ne moreš dobiti s halogenkami.

Ganon ::

HotBurek je izjavil:

Kot rečeno, naj naredijo dve varianti; 6 stopenski ročni, 8 stopenski avtomatik. In pol prosto izbereš.


Volkswagen je pred kratkim predstavil nov 6-stopenjski ročni menjalnik. Ti imajo svoje prednosti. So zanesljivi, lažji, cenejši, ne potrebujejo vzdrževanja in navsezadnje, med vožnjo ponujajo svojevrsten užitek. Prestavljanje meni ni v breme, kvečjemu obratno.

ripmork ::

Ganon je izjavil:

HotBurek je izjavil:

Kot rečeno, naj naredijo dve varianti; 6 stopenski ročni, 8 stopenski avtomatik. In pol prosto izbereš.

Prestavljanje meni ni v breme, kvečjemu obratno.

+1
Mi je fajn, da sam prestavljam, bolj pristna izkušnja če se rad voziš...
Če bi bil vsakodnevno obsojen na mestno gužvanje v počasnih kolonah, potem bi bil avtomatik smiselna opcija.

Postopno umikanje izbire za ročni menjalnik se meni zdi krivično - avtomatika je ponavadi jurja+ dražja, pa tudi vzdrževanje je dražje. Še en način, kako bodo obirali,...

springfield ::

Ce gledas na avto samo kot strosek, si kupi Dacio, pa ne jamraj, da pri drugih znamkah forsirajo boljso tehnologijo.

IL_DIAVOLO ::

Avto se kupi, da ga tankas in vozis, ne pa da mečeš denar v njega. In to sploh ne pomeni, da moras kupiti največja jajca, ki so na trgu.

ripmork ::

springfield je izjavil:

Ce gledas na avto samo kot strosek, si kupi Dacio, pa ne jamraj, da pri drugih znamkah forsirajo boljso tehnologijo.

Kaj pa če v prihodnosti hočem avto z dobro tehnologijo pa kvalitetnim ročnim menjalnikom, ki ga je užitek šaltat?
Avtomatika ni "sodobna tehnologija" - je druga vrsta menjalnika, ki obstaja že dolgo in omogoča drugačen stil vožnje.

črtanje opcij =/= forsiranje boljše tehnologije

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

hammock ::

2dark je izjavil:

Avtomatski menjalnnik je boljši. menjava olja in menjat ga moraš te udari po denarnici kakšnih 500€ ( za bmw govorim).. ko se zadeva začne kvarit je pa tako bolje, da avto porineš v jarek.

500€ naj bi bilo drago? Kupis avto za 50k€, nekako ti ne bi smel biti problem vloziti 500€ za menjavo olja vsakih 60kkm.

Ko se zadeva zacne kvariti imas v resnici kar nekaj mojstrov pri nas in preko severne meje, ki te menjalnike poznajo kot svoj zep, in ti ga za primeren denar zrihtajo. Naceloma pa se ob rednjih menjavah olja ne kvarijo kaj dosti.

Drugace pa on topic:
Top 10 prodajanih avtov: Tesla že lovi deseterico najboljših
Golf pa seveda pricakovano prvi v Evropi. Tesla 3 je 11. najbolje prodajan avtomobil.

Matevz96 ::

2dark je izjavil:

Avtomatski menjalnnik je boljši. menjava olja in menjat ga moraš te udari po denarnici kakšnih 500€ ( za bmw govorim).. ko se zadeva začne kvarit je pa tako bolje, da avto porineš v jarek.


Ne vem kako je z BMW ampak imam Mitsubitshija z 330k km, menjalnik dela brez kakršnih koli težav, iz glave ne vem kako pogosto se menja olje ampak bi rekel da v življenju še ni dobil za 250€ olja.
#hooldthedoor

springfield ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto se kupi, da ga tankas in vozis, ne pa da mečeš denar v njega. In to sploh ne pomeni, da moras kupiti največja jajca, ki so na trgu.

Ce ne kupis najvecjega jajca, mores bit pripravljen tudi placat drazje vzdrzevanje.

hammock je izjavil:

2dark je izjavil:

Avtomatski menjalnnik je boljši. menjava olja in menjat ga moraš te udari po denarnici kakšnih 500EUR ( za bmw govorim).. ko se zadeva začne kvarit je pa tako bolje, da avto porineš v jarek.

500EUR naj bi bilo drago? Kupis avto za 50kEUR, nekako ti ne bi smel biti problem vloziti 500EUR za menjavo olja vsakih 60kkm.

Ko se zadeva zacne kvariti imas v resnici kar nekaj mojstrov pri nas in preko severne meje, ki te menjalnike poznajo kot svoj zep, in ti ga za primeren denar zrihtajo. Naceloma pa se ob rednjih menjavah olja ne kvarijo kaj dosti.

Mores razumet, da vecina slovencev kupi te 50k avte, ko imajo naretih 100k+, za mali denar, da se ven mecejo, kaj si lahko privoscijo, potem pa jamrajo nad ceno vzdrzevanja.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

2dark je izjavil:

Avtomatski menjalnnik je boljši. menjava olja in menjat ga moraš te udari po denarnici kakšnih 500€ ( za bmw govorim).. ko se zadeva začne kvarit je pa tako bolje, da avto porineš v jarek.

heh, kakšna menjava olja neki, BMW ne predpisuje nikakršno menjavo olj (kar pomen, da v času leasinga tut noben ne menjuje) potem ja kok in stok, k jebe..

HotBurek je izjavil:

Jst sem tudi oboje vozil, in avtomatika ne kupim več.

Kakor koli, to so zgolj osebne preference vsakega posameznika. Problem nastane, ko ni več izbire. Lahko kupiš avto v 100 različnih barvah, menjalnika pa samo še avtomatik.
Primer: BMW serija 3 in 3L motor, pa nema više ročnega menjalnika. Ali pa X5, ki tudi nima več ročnega menjalnika.

Kot rečeno, naj naredijo dve varianti; 6 stopenski ročni, 8 stopenski avtomatik. In pol prosto izbereš.

G20 ma še vedno opcijo ročnega..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Večina slovencev ne kupuje 50k+ avte, ampak 5k. Imajo raje novogradnjo.

ziga1990 ::

^^ bi rekel da kopujejo avte okoli 10k pa do 20k ker nakateri hočjo avte za dlje časa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Večina slovencev ne kupuje 50k+ avte, ampak 5k. Imajo raje novogradnjo.

seveda kupuje, ampak ne nove...
#brezpodpisa

zmaugy ::

hojnikb je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Večina slovencev ne kupuje 50k+ avte, ampak 5k. Imajo raje novogradnjo.

seveda kupuje, ampak ne nove...


Ampak to so potem zjahane gare z značko in dragim vzdrževanjem. Nek se vidi raskoš! Potem pa jamranje, ko crkne žarnica za žmigavc, je treba kredit vzet za novo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

IL_DIAVOLO ::

Očitno jim znese.

Utk ::

Če potem režejo ven dpf in egr, bi reku, da jim ne znese.

ziga1990 ::

jim znese važno da imajo značko BMW,VW,.....
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zmaugy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Očitno jim znese.


Glede na jamranje o vzdrževanju avtomatika jim očitno ne znese.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Sparkxl ::

Seveda jim znese, pač se poje malo manj, obnova garsonjere se zamakne za kako leto, dopust pa je pri bratrancu na pavšal v hr kempu.

Kar se golfa tiče, vse ok, samo faking touch vse pa sovražim. Upam da ne padejo vsi proizvajalci pod ta nesmiseln hype
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45372461 (23885) WizzardOfOZ
»

Slepljenje LED svetil v prometu (AMZS) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8311037 (8030) blackbfm
»

kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10414086 (10873) facepalm
»

XENON HID KIT za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5819546 (18114) Clubraider

Več podobnih tem