Forum » Na cesti » Zanesljiv test amortizerjev?
Zanesljiv test amortizerjev?
MrStein ::
Predzgodba:
1.) V delavnici A test amortizerjev (blažilniki po slovensko) pokaže, da so za zamenjat.
Ker obstaja sum, da to ne bo prav, mi delavec pove "Hja, te naprave to tak-tak, vidite kako so stare. Probajte testirat še kje drugje".
2.) drug čas, druga lokacija : Na uradnem servisu B so menjali amortizerje in (ker nimajo sami ustrezne opreme) jih odnesli na test v delavnico C, kjer so spet dobili čudne (slabe) rezultate in je zaposleni v C rekel zaposlenemu v B, da pač ni zanesljiva meritev. Da včasih tudi čisto novim vozilom "izmeri", da imajo zanič amortizerje.
Vprašanje:
- ali so ti merilci (vsaj v Sloveniji) res tako neuporabni?
- je morebiti toliko zanič amortizerjev?
- pozna kdo kako "preverjeno dobro" delavnico, kjer bi to izmerili?
1.) V delavnici A test amortizerjev (blažilniki po slovensko) pokaže, da so za zamenjat.
Ker obstaja sum, da to ne bo prav, mi delavec pove "Hja, te naprave to tak-tak, vidite kako so stare. Probajte testirat še kje drugje".
2.) drug čas, druga lokacija : Na uradnem servisu B so menjali amortizerje in (ker nimajo sami ustrezne opreme) jih odnesli na test v delavnico C, kjer so spet dobili čudne (slabe) rezultate in je zaposleni v C rekel zaposlenemu v B, da pač ni zanesljiva meritev. Da včasih tudi čisto novim vozilom "izmeri", da imajo zanič amortizerje.
Vprašanje:
- ali so ti merilci (vsaj v Sloveniji) res tako neuporabni?
- je morebiti toliko zanič amortizerjev?
- pozna kdo kako "preverjeno dobro" delavnico, kjer bi to izmerili?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
TheBlueOne ::
Kateri avto imas in kje se vozis? Na Koroskem so znanci, ki so se vcasih vozili iz Crne na Koroskem v civilizacijo menda menjali na dve leti. Tako, da zna biti, da je kar veliko slabih. Kot kontrast recimo na Koroskem v Avstriji, kjer so ceste bizarno lepe, se jih prakticno nikoli ne menja.
Drugace potrebujes samo dobrega mehanika, po moznosti specializiranega za tvoj brend.
Drugace potrebujes samo dobrega mehanika, po moznosti specializiranega za tvoj brend.
Invictus ::
Če avto ni v garanciji, ga ne voziš na uradni servis .
Drugače pa so dobri amortizerji znamke Monroe, dostikrat boljši od originalov.
Za menjavo ne rabiš nekega posebnega orodja, to sam mehaniki nakladajo. Vse skupaj dobiš za 100 EUR na eBayu.
Edino merilo za amortizerje je, da ti avto ne visi, in tehnični pregled. Nakladanje teh mehanikov včasih presežejo njihov IQ...
Drugače pa so dobri amortizerji znamke Monroe, dostikrat boljši od originalov.
Za menjavo ne rabiš nekega posebnega orodja, to sam mehaniki nakladajo. Vse skupaj dobiš za 100 EUR na eBayu.
Edino merilo za amortizerje je, da ti avto ne visi, in tehnični pregled. Nakladanje teh mehanikov včasih presežejo njihov IQ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
K0K0 ::
Tebi se sploh ne sanja kaj je amortizer in pljuvaš čez mehanike Amortizer nima nobene veze z višino avtomobila. Za to skrbijo vzmeti. Na tehničnem zaenkrat ne testirajo vzmetenja, tko da tehnični ne pove nič o stanju amortizerjev. Razen če so tolk zanič da puščajo in je vse od olja.
Za novejše avtomobile rabiš specialno orodje. Poglej na youtube...
Za test povprašaj na amortizer.si. Kolkr vem imajo nek spodoben dyno tko da se bo po grafu videlo v kakššnem stanju so amortizerji.
Za novejše avtomobile rabiš specialno orodje. Poglej na youtube...
Za test povprašaj na amortizer.si. Kolkr vem imajo nek spodoben dyno tko da se bo po grafu videlo v kakššnem stanju so amortizerji.
TheBlueOne ::
Me je prehitel @KOKO, glede tega, da amortizerji ne vplivajo na visino ampak vzmeti.
Kot mehanik, ki se specializira za brend nisem imel v mislih uradnega servisa. Tisti, ki pozna brend in avte lahko vidi, ce so res slabi, ze ko zamaja avto. Ce so na meji in nisi nek uzivac v voznji, potem verjetno lahko se malo pocakas.
Drugace se jih jaz sam ne bi lotil brez dvigalke.
Kot mehanik, ki se specializira za brend nisem imel v mislih uradnega servisa. Tisti, ki pozna brend in avte lahko vidi, ce so res slabi, ze ko zamaja avto. Ce so na meji in nisi nek uzivac v voznji, potem verjetno lahko se malo pocakas.
Drugace se jih jaz sam ne bi lotil brez dvigalke.
Buggy ::
V starih casih smo amortizerje testiral tako da smo se veckrat mocno uprli na stran avta, ki si ga testiral da je mocno zanihal gor dol...potem si popustil in gledal a se je ustavil v enem-dveh nihajih ali pa se je migal se naprej.
Drugi del testa amortizerja je vizualen, ker ce je solzil in nima vec zgornje zascite je pocasi kandidat za zamenjat.
Zakaj se dela taka drama okoli tega pa tudi ne vem. Ce vsaj malo sumis da nekaj ni OK z lego avtomobila, imas cca 150K narejenih z istimi amortizerji in ti celo nekdo pravi da je verjetnost da so zanic....stvar zamenjas, ker je to potrosna roba, isto kot bremze. Ce nimas ravno nastavljivega podvozja so amortizerji smesno pocen in to znanih znamk kot so KYB, SACHS, Bilstein, Monroe kaj sele generikov. Nic se sprasevat a je ok ali ne in hodit na teste in se pregovarjat - manjaj.
Za najbolj prodajan slovenski Avto Golf 6 so Monroe zadnji po 28€ sprednji pa 45 po komadu. Ce toliko ni smiselno vlozit po 150Kkm, pa cetudi so morda se dobri... potem pa tudi ne vem.
Drugi del testa amortizerja je vizualen, ker ce je solzil in nima vec zgornje zascite je pocasi kandidat za zamenjat.
Zakaj se dela taka drama okoli tega pa tudi ne vem. Ce vsaj malo sumis da nekaj ni OK z lego avtomobila, imas cca 150K narejenih z istimi amortizerji in ti celo nekdo pravi da je verjetnost da so zanic....stvar zamenjas, ker je to potrosna roba, isto kot bremze. Ce nimas ravno nastavljivega podvozja so amortizerji smesno pocen in to znanih znamk kot so KYB, SACHS, Bilstein, Monroe kaj sele generikov. Nic se sprasevat a je ok ali ne in hodit na teste in se pregovarjat - manjaj.
Za najbolj prodajan slovenski Avto Golf 6 so Monroe zadnji po 28€ sprednji pa 45 po komadu. Ce toliko ni smiselno vlozit po 150Kkm, pa cetudi so morda se dobri... potem pa tudi ne vem.
treker ::
Bil na AMZSju (Celje), kjer imajo na stezi napravo za testiranje amortizerjev. Zadnji so bili fuč...napisalo je, da so na cca 60%... se je pa med vožnjo zelo poznalo, kot bi vozil ladjo
MadMax ::
Tebi se sploh ne sanja kaj je amortizer in pljuvaš čez mehanike Amortizer nima nobene veze z višino avtomobila. Za to skrbijo vzmeti. Na tehničnem zaenkrat ne testirajo vzmetenja, tko da tehnični ne pove nič o stanju amortizerjev. Razen če so tolk zanič da puščajo in je vse od olja. ...
TheBlueOne je izjavil:
Me je prehitel @KOKO, glede tega, da amortizerji ne vplivajo na visino ampak vzmeti.
Kot mehanik, ki se specializira za brend nisem imel v mislih uradnega servisa. ...
Ti se specializiraš? Povej kje delaš/boš delal, da se te izogibamo.
Če 50÷80kg po kolesu twintube ne dvigne avta za 2+cm napram par kg monotube, potem amortizer res ne vpliva na višino...
So pa amortizerje na tehničnem že testirali, skoraj 20 let nazaj. Opremo načeloma imajo. Zakaj so prenehali s tem mi ni znano.
Ko pa tam avto premakne, takoj vidi če se ziblje kot barka in ga nato lahko postavi še na test amortizerjev. Seveda te potem iz tega naslova tudi vrže.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
Buggy ::
Če 50÷80kg po kolesu twintube ne dvigne avta za 2+cm napram par kg monotube, potem amortizer res ne vpliva na višino...
...tukaj ni govora o aftermarket in uprated amortizerjih, ampak o serijskem izpravnem ali iztrosenem amortizerju. Zaradi iztrosenega amortizerja se avta ne povesi ampak se povesi zaradi pocene/poskodovane vzmeti.
TheBlueOne ::
Ti se specializiraš? Povej kje delaš/boš delal, da se te izogibamo.
Če 50÷80kg po kolesu twintube ne dvigne avta za 2+cm napram par kg monotube, potem amortizer res ne vpliva na višino...
So pa amortizerje na tehničnem že testirali, skoraj 20 let nazaj. Opremo načeloma imajo. Zakaj so prenehali s tem mi ni znano.
Ko pa tam avto premakne, takoj vidi če se ziblje kot barka in ga nato lahko postavi še na test amortizerjev. Seveda te potem iz tega naslova tudi vrže.
Ko sem bil student sem sam sravfal avte, tako, da nic skrbeti, me ne bos srecal kje v kaksni delavnici. Tako smo gledali takrat pred leti. Vzmeti menjali, ce se je posedel, amortizerje, ce se je zibal oz ce se ni umiril. Ce metoda ni dovolj tocna ne vem, zato pa sem svetoval, da gre nekam, kjer se specializirajo za brend. Recimo meni je pri C-Klasi klonkal, ko sem sel cez lezecega policaja in je zadevo poznal mehanik, ki dela 90% MB, ni pa uradni serviser. Ostali so naredili kaksen test in samo ugotavljali, da je vse OK in dajali cudne razlage.
Raptor F16 ::
Če avto ni v garanciji, ga ne voziš na uradni servis .
Tudi sicer ti ni treba vozit na pooblaščenca, ker to ne sme vplivati na garancijo.
Na garancijo bi vplivala okvara zaradi nestrokovne vgradnje oz. propade v primeru, da servisa ni opravila usposobljena oseba, ki bi znala delo opraviti po predpisanem postopku.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
clothes ::
Za test povprašaj na amortizer.si. Kolkr vem imajo nek spodoben dyno tko da se bo po grafu videlo v kakššnem stanju so amortizerji.
Se mi zdi, da imajo oni dyno bolj za kazat. Meni so ga pokazali in se hvalili kako napredne mašine imajo, a to mi ne pomaga, če mojih amortizerjev niso hoteli testirati na njem.
V starih casih smo amortizerje testiral tako da smo se veckrat mocno uprli na stran avta, ki si ga testiral da je mocno zanihal gor dol...potem si popustil in gledal a se je ustavil v enem-dveh nihajih ali pa se je migal se naprej.
Tako so meni testirali pri Amortizer.si in dejali, da je potrebna zamenava oz. obnova. Morda je tak način diagnostike zanesljiv, a meni deluje precej šalabajzersko.
TheBlueOne ::
Drugace skoraj tazko testiras. Lahko bi naredil senzor, ki bi zaznal tocno to, kako hitro se avto umiri. Morda predlog za podjetje, bi delovalo bolj kompetentno.
Drugace pa bi verjetno moral razdreti, da bi testiral posamezni amortizer, ampak te verjetno delo hitro stane vec kot del.
Morda najdi novejsi/nov avto, ki je kakor tvoj in primerjaj.
Drugace pa bi verjetno moral razdreti, da bi testiral posamezni amortizer, ampak te verjetno delo hitro stane vec kot del.
Morda najdi novejsi/nov avto, ki je kakor tvoj in primerjaj.
Raptor F16 ::
Predzgodba:
1.) V delavnici A test amortizerjev (blažilniki po slovensko) pokaže, da so za zamenjat.
Ker obstaja sum, da to ne bo prav, mi delavec pove "Hja, te naprave to tak-tak, vidite kako so stare. Probajte testirat še kje drugje".
2.) drug čas, druga lokacija : Na uradnem servisu B so menjali amortizerje in (ker nimajo sami ustrezne opreme) jih odnesli na test v delavnico C, kjer so spet dobili čudne (slabe) rezultate in je zaposleni v C rekel zaposlenemu v B, da pač ni zanesljiva meritev. Da včasih tudi čisto novim vozilom "izmeri", da imajo zanič amortizerje.
Vprašanje:
- ali so ti merilci (vsaj v Sloveniji) res tako neuporabni?
- je morebiti toliko zanič amortizerjev?
- pozna kdo kako "preverjeno dobro" delavnico, kjer bi to izmerili?
Mehanikom dat testirat je glih tko, kot da bi jim povedal kje te morajo olupit.
Najdi kakšen laboratorij, ki se ukvarja z meritvami dušenja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
SeMiNeSanja ::
Pa kaj se vam je čisto zmešalo? Laboratorij naj išče? WTF?!?
To ti je tako, kot če bi za ugotovitev, ali ti pipa pušča iskal 'eksperta' z 'merilnikom', ker pa dva 'eksperta' nista namerila enake količine spuščanja zdaj ne veš.... pa nekako je šalabajzer tisti, ki je potipal s prstom, videl kaplico in trdil, da je treba menjati tesnilo. No, zdaj pa pejmo iskat nek laboratorij, ki bo mogoče še s kemično analizo ugotovil, da pipa spušča...?
A ste resni?!?
VSAK mehanik, ki JE mehanik in NI šalabajzer, bo vedel ali je amortizer za zamenjat zgolj s tem, če se nasloni na blatnik. Sploh pa to zadošča nekomu kot amortizer.si, ki več kot 30 let ne delajo drugega, kot amortizerje.
Menjavanje amortizerjev pa je zelo odvisno od avta do avta. Pri enih je dosti trivialno, pri kakšnih drugih je pa lahko presneto zafrknjeno. Leta nazaj sem velikokrat pomagal pri menjavanu amortizerjev, ampak res tega nebi priporočal početi nekomu, ki to ni še nikoli delal. Sploh pa ne nekomu, ki ima dve levi roki. Večinoma potrebuješ tudi ustrezno orodje za stisniti vzmet, ker sicer zadeva lahko postane.... no, tudi če nič ne poškoduješ, imaš potem lahko resen problem zadevo nazaj sestaviti. Avto pa tudi ne moreš več odpeljati k 'mojstru'....skratka si lahko fino zafrkneš
stvar.
Za tistega, ki je to že večkrat delal in ima ustrezno orodje, pa to ni ravno neka raketna znanost.
Skratka nehajte srat z meritvami. Če pipa spušča, je čisto vseeno ali spušča 1 deci na dan ali 1 liter na dan - stvar je za porihtat.
To ti je tako, kot če bi za ugotovitev, ali ti pipa pušča iskal 'eksperta' z 'merilnikom', ker pa dva 'eksperta' nista namerila enake količine spuščanja zdaj ne veš.... pa nekako je šalabajzer tisti, ki je potipal s prstom, videl kaplico in trdil, da je treba menjati tesnilo. No, zdaj pa pejmo iskat nek laboratorij, ki bo mogoče še s kemično analizo ugotovil, da pipa spušča...?
A ste resni?!?
VSAK mehanik, ki JE mehanik in NI šalabajzer, bo vedel ali je amortizer za zamenjat zgolj s tem, če se nasloni na blatnik. Sploh pa to zadošča nekomu kot amortizer.si, ki več kot 30 let ne delajo drugega, kot amortizerje.
Menjavanje amortizerjev pa je zelo odvisno od avta do avta. Pri enih je dosti trivialno, pri kakšnih drugih je pa lahko presneto zafrknjeno. Leta nazaj sem velikokrat pomagal pri menjavanu amortizerjev, ampak res tega nebi priporočal početi nekomu, ki to ni še nikoli delal. Sploh pa ne nekomu, ki ima dve levi roki. Večinoma potrebuješ tudi ustrezno orodje za stisniti vzmet, ker sicer zadeva lahko postane.... no, tudi če nič ne poškoduješ, imaš potem lahko resen problem zadevo nazaj sestaviti. Avto pa tudi ne moreš več odpeljati k 'mojstru'....skratka si lahko fino zafrkneš
stvar.
Za tistega, ki je to že večkrat delal in ima ustrezno orodje, pa to ni ravno neka raketna znanost.
Skratka nehajte srat z meritvami. Če pipa spušča, je čisto vseeno ali spušča 1 deci na dan ali 1 liter na dan - stvar je za porihtat.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
MrStein ::
Mogoče nisem dovolj poudaril: testirali so se POPOLNOMA NOVI, isti dan montirani amortizerji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
starfotr ::
Vse te meritve so bolj tako tako, ker to ni nekaj, kar bi zahtevalo redne in izredne preglede merilne opreme, kot je to pri npr. taksimetrih ali podobno.
Meritve so tako zanesljive, kot je merilnik in človek, ki upravlja z merilniki.
Tako, da, če ti reče, da je nov zanič, potem so samo 2 možnosti. Da ima slabo merilno napravo ali da je tovarniška napaka pri amortizerju.
Meritve so tako zanesljive, kot je merilnik in človek, ki upravlja z merilniki.
Tako, da, če ti reče, da je nov zanič, potem so samo 2 možnosti. Da ima slabo merilno napravo ali da je tovarniška napaka pri amortizerju.
SeMiNeSanja ::
Mogoče nisem dovolj poudaril: testirali so se POPOLNOMA NOVI, isti dan montirani amortizerji.
To so se pa leta nazaj hvalili pri Turnšku, da so bili njihovi obnovljeni amortizerji boljši od novih....
Tako da ne bit preveč presenečen. Sploh pa ne, če ste gledal najcenejše od najcenejšega. Po možnosti celo kake kitajske ponaredke?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Buggy ::
...al pa sploh niso ustrezni za model avta. Imas namrec amortizerje, ki sobivajo z vzmetmi (progresivnimi) in so odvisni tudi od visine le teh (sportno podvozje). Ni zastojn cela znanost o tem kako se tuna podvozje.
Jaz imam nastavljivo podvozje, kjer z elektronsko uravnavam trdoto amortizerjev. Deluje namrec na princip elektromagneta, v tekocini ki se preliva pa so zelezni opilki. Razlika je obcutna konkretno, cena pa je temu tudi primerna, saj ne obstaja ponaredkov. 800€ par :S
Jaz imam nastavljivo podvozje, kjer z elektronsko uravnavam trdoto amortizerjev. Deluje namrec na princip elektromagneta, v tekocini ki se preliva pa so zelezni opilki. Razlika je obcutna konkretno, cena pa je temu tudi primerna, saj ne obstaja ponaredkov. 800€ par :S
WizzardOfOZ ::
Za novejše avtomobile rabiš specialno orodje. Poglej na youtube...
Za menjavo amortizerjev si tudi včasih rabil specialno orodje, ki je stisnilo vzmet, da si lahko vzel/ločil amortizer in vzmet. In danes ni nič drugače.
Če 50÷80kg po kolesu twintube ne dvigne avta za 2+cm napram par kg monotube, potem amortizer res ne vpliva na višino...
Amortizer je blažilec, blaži nihanje vzmeti. Višino pa določa vzmet. Če daš vzmet stran, se bo amortizer stisnil (to ga lahko tudi na roko stisneš) in avto bo na tleh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
K0K0 ::
Včasih si rabil sam simpl orodje za stiskanje vzmeti. Zdej pride prov neka naprava, ki fiksira amortizer...
Mogoče si kupil kitajske ponaredke brez ustrezne notranjosti in zadeva res ne dela.
Mogoče nisem dovolj poudaril: testirali so se POPOLNOMA NOVI, isti dan montirani amortizerji.
Mogoče si kupil kitajske ponaredke brez ustrezne notranjosti in zadeva res ne dela.
MrStein ::
Včasih si rabil sam simpl orodje za stiskanje vzmeti. Zdej pride prov neka naprava, ki fiksira amortizer...
Mogoče nisem dovolj poudaril: testirali so se POPOLNOMA NOVI, isti dan montirani amortizerji.
Mogoče si kupil kitajske ponaredke brez ustrezne notranjosti in zadeva res ne dela.
Gre za original, uradne.
(pa še menjani so bili kmalu iz enih razlogov z drugim kompletom, prav tako originalnih)
Razen tega sem omenil, da je podobno na marsikaterem novem vozilu. Mogoče že v tovarni dajo not ponaredke?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
-valvoline- ::
Se da kj na stajerskem brezplacno preizkusit amortizerje? Te pa te majo pri AMZS akcijo brezplacen test podvozja, skor vsako poletje, zaenkrat se ni.
Cange ::
Da:
Z vso težo se nasloniš na blatnik prvega kolesa, ko spustiš se mora vozilo vrnit na prvotno višino brez nadaljnih valov. Lahko poskusiš s serijo potiskov da vidiš če bo šlo vse skupaj v resonanco. Če se to dvoje pojavi so amortizerji fuč, ne boš pa izvedel koliko so obrabljeni.
Z vso težo se nasloniš na blatnik prvega kolesa, ko spustiš se mora vozilo vrnit na prvotno višino brez nadaljnih valov. Lahko poskusiš s serijo potiskov da vidiš če bo šlo vse skupaj v resonanco. Če se to dvoje pojavi so amortizerji fuč, ne boš pa izvedel koliko so obrabljeni.
2dark ::
-valvoline- je izjavil:
Se da kj na stajerskem brezplacno preizkusit amortizerje? Te pa te majo pri AMZS akcijo brezplacen test podvozja, skor vsako poletje, zaenkrat se ni.
Na vseh enotah Avto Krke. Vsak dan.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
easyrider3 ::
jaz sem za avto Toyota Corolla verso do sedaj od kar imam avto 5-let vedno naredil tehnični pregled na avto krka brez problema vendar že nekaj sezon opažam da so morda amortizerji zanič in to mislim za zadnje. Verjetno so se uničili ker sem nekajkrat peljal prikolico z peskom in to krepko čez 1500 kilogramov težko in sedaj se občuti na neravni površini kot da avto hopsa se ti zdi kot da kolesa niso okrogla. V vsakem primeru bom zadnje menjal saj avto je letnik 2007 čeprav prevoženih nima toliko ogromno glih kar 200-tisoč kilometrov. Na spletu sem opazil da se zelo veliko govori in kupuje te znamke amortizerjev Monroe,Sachs,Bilstein,Kyb kaj mislite ne morem nič zgrešit če nabavim katere od teh
MadMax ::
Monroe: precenjen šrot.
Sach: poddimenzionirani (kar sem jih videl, so bili tanjši od konkurence). Za po lepih cestah ok.
Bilstein: povprečni (za normalne izvedbe, pri trših/nižjih izvedbah so zelo ok).
KYB: best price/performance, za serijski avto ne moreš zgrešit.
Sach: poddimenzionirani (kar sem jih videl, so bili tanjši od konkurence). Za po lepih cestah ok.
Bilstein: povprečni (za normalne izvedbe, pri trših/nižjih izvedbah so zelo ok).
KYB: best price/performance, za serijski avto ne moreš zgrešit.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Renault Megan sprednji amortizerjiOddelek: Na cesti | 6376 (5363) | facepalm |
» | Znizanje podvozja avta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22348 (19430) | D3m |
» | Športni avto po slovenskih cestah? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17729 (11540) | dottor |
» | Spuščanje avtomobilaOddelek: Na cesti | 7522 (6270) | čuhalev |
» | Avtodeli Fiesta - RABIM POMOČOddelek: Na cesti | 6218 (5431) | SkIDiver |