» »

Spuščanje avtomobila

Spuščanje avtomobila

menjalnik ::

Omislil sem si, da bi spustil avto, ker je sprednji del nekoliko previsok zadnji pa recimo, da ravno pravšnji. Ker bi to delal prvič me zanima kako gre to, je treba menjat vzmeti in amontizerje ali ni nujno, če ne grem v ekstreme. Recimo, če vzamem komplet fedri+amontizerji me pride 220€+vgradnja. Kako je s homologacijo? Če mi vgradi mehanik, grem na lpp in mi vpišejo(Cena?) v kartonček in konec?

Hvala za pomoč

Janac ::

Kaj pa če sam vzmeti odrežeš?

steev ::

Kater avto?
:|

jurre ::

Za vpis v homologacijo moraš priložiti papirje in potrdilo o strokovni vgradnji, ki ti ga izda mehanik, če ima firmo.
Kakor vem, če kupiš vzmeti, ki so nižje nekje 3 cm ni treba menjati vzmeti, vsaj jaz jih nisem in večina kolegov tudi ne.

Na lpp pregledajo papirje, vzmeti in ti vpišejo v kartonček.

ace99 ::

do nekje -3cm se menjajo samo fedri, ce pa hoces vec, bos moral zamnjat tudi amortizerje.
lahko pa kupis gewinde in vse skupaj nastavljas po zelji. Priporocam ti kake H&R ali eibach fedre. za homologacijo pa rabis potrdilo o strokovni vgradnji zadeve. lp

Janac ::

jurre je izjavil:

Za vpis v homologacijo moraš priložiti papirje in potrdilo o strokovni vgradnji, ki ti ga izda mehanik, če ima firmo.
Kakor vem, če kupiš vzmeti, ki so nižje nekje 3 cm ni treba menjati vzmeti, vsaj jaz jih nisem in večina kolegov tudi ne.

Na lpp pregledajo papirje, vzmeti in ti vpišejo v kartonček.


Si mel v mislih blažilnike?

Super Sonic ::

Kaj pa če sam vzmeti odrežeš?

Ne tega delat. Nikoli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Janac ::

Aha, okey.

menjalnik ::

ace99 je izjavil:

do nekje -3cm se menjajo samo fedri, ce pa hoces vec, bos moral zamnjat tudi amortizerje.
lahko pa kupis gewinde in vse skupaj nastavljas po zelji. Priporocam ti kake H&R ali eibach fedre. za homologacijo pa rabis potrdilo o strokovni vgradnji zadeve. lp


Tele me najbolj mikajo ja, ki jih nastaviš po želji..pozimi višje, poleti nižje. Pa v kartončku piše koliko je znižan ali piše samo športni fedri, montizerji?

jurre ::

@Janac
ja, napaka, mislil sem da ni treba menjat amortizerjev.

GrimReaper ::

Tele me najbolj mikajo ja, ki jih nastaviš po želji..pozimi višje, poleti nižje. Pa v kartončku piše koliko je znižan ali piše samo športni fedri, montizerji?

To je pa 1000€ (recimo KW V1 je ena začetna varianta) + vgradnja in optika ene 200€.

Tako je pisalo pri mojem v kartončku:
Opis predelave: Vozilo znižano; Vgrajene vzmeti KW automotive GmbH št. 3332/09 prednje 14009 VA, zadnje 24009 HA.

Je bil pa tudi moj Punto II spredaj nenormalno visok, po menjavi vzmeti je šlo spredaj -35mm, zadaj pa -15mm dol.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

LeQuack ::

Meni pa so spuščeni avti nenormalno grdi in tudi nepraktični za naše ceste. Če se lok pnevmatike ne ujema z lokom blatnika pride do ne-simetrije in zgleda ko crap.
Quack !

m0LN4r ::

Polo H&R samo vzmeti menjane. Dobesedno užitek.

Samo, če se voziš po luknah pa maš rajši mehki avto, tega rajši ne delaj! Ti bo žal za vsak €€

LeQuack je izjavil:

Meni pa so spuščeni avti nenormalno grdi in tudi nepraktični za naše ceste. Če se lok pnevmatike ne ujema z lokom blatnika pride do ne-simetrije in zgleda ko crap.

3cm ti na 5 metrov daleč neboš ločil. Ni tu govora o pimp my ride po mojem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Janac ::

LeQuack je izjavil:

Meni pa so spuščeni avti nenormalno grdi in tudi nepraktični za naše ceste. Če se lok pnevmatike ne ujema z lokom blatnika pride do ne-simetrije in zgleda ko crap.


 my ride

my ride



Tole ti ni všeč?

m0LN4r ::

Za plužit sneg bi še šlo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

LeQuack ::

Janac je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Meni pa so spuščeni avti nenormalno grdi in tudi nepraktični za naše ceste. Če se lok pnevmatike ne ujema z lokom blatnika pride do ne-simetrije in zgleda ko crap.


 my ride

my ride



Tole ti ni všeč?


Lol to zgleda ko da bi si en noge polomu.
Quack !

Sriple Tix ::

Ta avto ima hidravliko in ga je mojster parkiranega nalašč spustil do podna. Saj ne mislite, da se vozi naokoli po trebuhu?

traxxas ::

To je brez veze,sam en kup stroškov pa spojlerji ti bodo šli kot po spisku. Ko boš hotu parkirat,je že robnik problematičen. Policaji se kar lepjo na take "voznike".

GTX970 ::

LeQuack je izjavil:

Janac je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Meni pa so spuščeni avti nenormalno grdi in tudi nepraktični za naše ceste. Če se lok pnevmatike ne ujema z lokom blatnika pride do ne-simetrije in zgleda ko crap.


 my ride

my ride



Tole ti ni všeč?


Lol to zgleda ko da bi si en noge polomu.

Zapesji s takim čez ležečega policaja in poročaj :)).

;-) ::

Tole je airride tak da komot. Kupi eibach pro kit ali vsaj h&r in koni yellow amortizerje. Izogibaj se apexa pa gas. Jaz imam na avtu za v sluzbo vrezane ker sem ze tako kupil in ni tezav tud na racelandu je ze bil avto z tem setupom

čuhalev ::

Eh, ceste v Slovneniji so tako v riti, da ni čudno, da je vedno več Q5+ pa X5+ :))
Škoda spuščati

IL_DIAVOLO ::

Pred spuščanjem avta se vprašaj, koliko je smisleno vozit tak trd avto po teh luknjastih cestah...še na avtocesti te orng pretrese na štukanih delih.

Looooooka ::

Se spomnim tipa v okolici, ki je mel neko nizko pošast in je vsakič porabil ene 15 minut, da je speljal iz garaže do glavne ceste. Garažo je mel ravno med dvema ležečima policajema ob šoli. Mislim, da je šele po nekaj letih dosegel, da se ju je malo obklesalo, da je lahko v miru zlezel ven.
Pa glede na katastrofalno stanje cest v Sloveniji, ki je vsako leto slabše bi jaz prej začel kopirate mehičane z njihovimi skakajočimi lowe riderji. Zna biti iz leta v leto boljša "naložba". :)

AndrejS ::

Glede na stanje naših cest in nenormalno visokih pločnikov je bolj smiselno avto dvignit

m0LN4r ::

Se pa naučiš, da se ne zapelješ v vsako grabo s trdim avtom. Pa vsaj normalno hitro čez ležečega, tko kot je mišljeno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mr1two ::

Če je podvozje malo starejše in mal znucano se kr splača zamenjat oboje- fedre in amortizerje. Če daš samo kdajše fedre, potem amortizer ne dela več na istem območju kot bi moral in ni najbolj optimalno.
Obstajajo tudi možnosti, da ti bolj vešč mehanik predela amortizer na nove fedre- to sm recimo naredu nekaj let nazaj in je bil rezultat naravnost odličen. Predvsem je to vredu, ker lahko poveš kaj si želiš- ali to, da je avto mehak ali bolj čvrst ali nekaj vmes.
Homologacijo se da urediti, če imajo vzmeti potrebne certifikate za tvoj avto, kot tudi račun in potrdilo, da jih je vgradil strokovnjak. Ponavadi za kakšne Eibache ni problemov, za ostalo nisem prepričan- najbolje preveriti. Prioročam, da se pozanimaš recimo pri Amortizer d.o.o
Sicer je od moje predelave preteklo že kar nekaj let, ampak verjetno nudijo vsaj tako dobro storitev kot tedaj.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

menjalnik ::

2 leti nazaj sem ravno menjal zadaj amontizerje, ker so bili stari res bogi tako, da so zdaj plinski. Ceste imam kar v redu v mojih koncih razen 2h ležečih policajev, ki mi znata delat manjše probleme. Sem poslal email na Amortizer d.o.o, hvala!

Bi mi znal še kdo povedat koliko sploh ena taka homologacija stane? najbrž je pri vseh avtih ista cena?

GrimReaper ::

50€ + ene 4€ če gre za prvo predelavo, pa lahko da je vse skupaj sedaj kakšen € dražje, ker to je blo 4 leta nazaj.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

;-) ::

AndrejS je izjavil:

Glede na stanje naših cest in nenormalno visokih pločnikov je bolj smiselno avto dvignit


Delam po 100k km letno pa nevem kaj ma visok plocnik z voznjo avtomobila sploh veze.

jurre ::

ma veze za tiste, ki tako radi parkirajo po pločnikih.

Sam sem imel prejšni avto spuščen, vožnja po lepem asfaltu in ovinkih je bila super, po teh naših luknjastih cestah te pa mine, ker te pretrese ko žolco. Včasih se ne moreš umakniti luknji, ker so itak 3 druge zraven in moraš v eno ali dve zapeljat. Če ne, pa lahko celo vožnjo voziš slalom med luknjami. :D

m0LN4r ::

Mene osebno je vedno najbolj motilo to. Da po teh raznih mini luknjah in flikah pa razpokah, se ti pri trdem avtu trese vse možno, kar ni pritrjeno v avtu in je na plasticni podlagi.
Npr.: usb kluc, telefon, kemik, kovanci, kinderjajcka ipd. Seveda, ko je radio potiho.
Na koncu sem vse zmetal iz avta te prčkarije.

Maš robnike in parkirišča, ko moraš hočeš nočeš it z sprednji al zadnjim delom avta do konca gor, da ti avto ne gleda na cesto. Tam se je pa že marsikomu kaj zataknilo.

Mja tak povem, saj je fajn tam, kjer je cesta fajn. Od MB do Krškega po regionalki je najboljš, če ma človek terenca.
Pa tudi znotraj mest so določene ulice hujš ko makadam. Madakam je vsaj mehek in nima tak trdih grab.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Spajky ::

a zato folk zadnje čase kupuje terence, zdej štekam >:D ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

čuhalev ::

Spajky je izjavil:

a zato folk zadnje čase kupuje terence, zdej štekam >:D ...

Točno tako, ker so slovenske ceste offroad by design.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Novi Renault Megane 4 2017 lita platišča

Oddelek: Na cesti
113905 (3472) blackbfm
»

Znizanje podvozja avta (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16420228 (17310) D3m
»

Razlika med bažilci in amortizerji

Oddelek: Na cesti
143335 (2897) Unknown_001
»

Športni avto po slovenskih cestah? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7816374 (10185) dottor
»

Ali je to legalno (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7812126 (9653) shadeX

Več podobnih tem