Forum » Na cesti » Bmw X1 ali VW Tiguan
Bmw X1 ali VW Tiguan
David994 ::
Zanima me vaše mnenje glede teh dveh avtomobilov, letnik 2016 ali 2017, če ima kdo kake izkušnje ali se je odločal med tema modeloma in kaj vas je prepričalo.
Zanimam se za nakup SUVa, vendar samo med tema modeloma, da ne bo debata zašla v druge vode :)
Zanimam se za nakup SUVa, vendar samo med tema modeloma, da ne bo debata zašla v druge vode :)
- premaknil iz Kaj kupiti: bluefish ()
Reaper ::
Oče ima Tiguana, R-Line zunanji in notranji,Highline, DSG, 2.0 TDI. V naši okolici takšnih vidim veliko, BMW X1 praktično nobenega. Pri VW dobiš za manj ali enako denarja po mojem mnenju bolje opremljen in bolj všečen avto.
Machete ::
Pri VW dobiš za manj ali enako denarja po mojem mnenju bolje opremljen in bolj všečen avto.
Všečen ne, opremljen - mogoče. Precej je odvisno kako je nakranclan eden ali drugi in katero tehnologijo od omenjene 'več opreme' se primerja. Je pa zunanjost x1 2016 dokaj šibka. x2 je meni mnogo lepši.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Reaper ::
Navaden Tiguan je grd, R line je ok. Všečnost je preferenca posameznika, za primerljivo ceno bo po mojem mnenju VW imel več opreme kot BMW.
Vazelin ::
Navaden Tiguan je grd, R line je ok. Všečnost je preferenca posameznika, za primerljivo ceno bo po mojem mnenju VW imel več opreme kot BMW.
Še nikoli nisem videl avta, ki bi bil tako beden v osnovni opremi in tako lep v R line paketu
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
m0LN4r ::
P/P je Tiguan, vse ostalo pa stvar okusa. Ali hoces zapraviti vec za manj pa vzames bmwja.
Namesto v izgled investiraj v koristno opremo, ki ti olajsa voznjo. To pa velja za vse znamke.
Namesto v izgled investiraj v koristno opremo, ki ti olajsa voznjo. To pa velja za vse znamke.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gambino ::
BMW X1 je itak jajce od avta, Tiguan pa ni veliko boljši. Sploh 1.6 motorji so cvetke od motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Machete ::
Se strinajm, oboje sta jajčeka in ne vem zakaj se je op zapičil v ta dva modela.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
FTad ::
Moj glas je za Tiguana (sploh R-Line). Kot so ze omenili ostali, dobis vec opreme za manj denarja. Pa tudi malce bolj prostoren je.
azislo ::
BMW X1 16d, žlahtnik ostal pri 100k na cesti - menjava turbine.
Pri Tiguanu 2.0 TDI pa verjetno vodna pumpa na tapeti.
Pri Tiguanu 2.0 TDI pa verjetno vodna pumpa na tapeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: azislo ()
Machete ::
Ali so pri BMW X1 dizel motorjih odpravili težave z verigami!?
Kakšne težave? Dve gostilniški?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
azislo ::
Verjetno omenja tiste težave, ko so lastniki BMW dizlov zjutraj sloneli 1 minuto na hladni "havbi" in poslušali petje verige.
Jaz pa poslušam vodno pumpo na 2.0 TDI. Tako pač je.
Jaz pa poslušam vodno pumpo na 2.0 TDI. Tako pač je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: azislo ()
Scorpy84 ::
Na vikendu ima "sosed" tiguana. Avto je lep, je v ozjem izboru da ga menjam cez par let, ceprav bo takrat nov model vzun. Ampak vseno me je zmotilo, da je motor (dizel) toliko bolj glasen, kot pri francozih, imam berlinga pa je dosti tisji. Drugo, vsaj vec kot tri sekunde vergla preden uzge, k ena stara stoenka, medtem ko moja "jajca" takoj kresne pa je isto zadnji euro motor. Se tudi nagibam k bmw-ju ampak me zmoti, da je isto kot pri mercedesu/audiju nekako kabina bolj utesnjena, ceprav v vecini primerov vizualno (pri mercedesu tudi to ne), enim to pase, meni pac ne.
hojnikb ::
ne, pri n47 je dejanako problem raztezanje ketne, sploh pri starejsih letnikih. Kaksnih 200 cukov gre obicajno bp, potem je pa fino zamenjat ali vsaj zmerit raztezek. Seveda mas tut kaksne z 300kkm+ in prvo ketno. Draw of luck pac.
#brezpodpisa
U2ros ::
Problem ketne pri BMW je to, da jo ne slišiš, in ko jo odfuka gre zraven pol motorja. Point ketne med drugim napram jermenu je pa nekako bil ravno to... da se ne more kar tako strgat/raztegnit in povzročit škode. Kot bi rekel, bomo pa namesto lesenga postavili betonski most da bo bolj vzdržljiv, potem pa naredijo takega, ki komaj stoji skup. Odfukavajo pa te ketne že pred 200k km in mehaniki priporočajo preventivno menjavo pri 150-200k km. Kot je rekel kolega pred mano, zlati časi verige so N47 motor, letnikov cca 2008. Na žalost pa B47 (aktualni) ni imun. Lahko se greš rusko ruleto in bo vse okey, lahko imaš pa veliko škodo. Meni osebno ne bi sedlo vozit avto, in imeti vedno to v mislih zraven. Se pa skoraj gotovo bolje pelje X1 kot pa Tiguan, ampak to so napram limuzini ali karavanu še vedno neprimerljivo slabši, kar se komforta tiče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: U2ros ()
hojnikb ::
predvsem je tukaj problem, ker je pozicijsko debilno postavljena (zadaj motorja) in je menjava pain in the ass. Sam material ni pretirano drag.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Na vikendu ima "sosed" tiguana. Avto je lep, je v ozjem izboru da ga menjam cez par let, ceprav bo takrat nov model vzun. Ampak vseno me je zmotilo, da je motor (dizel) toliko bolj glasen, kot pri francozih, imam berlinga pa je dosti tisji. Drugo, vsaj vec kot tri sekunde vergla preden uzge, k ena stara stoenka, medtem ko moja "jajca" takoj kresne pa je isto zadnji euro motor. Se tudi nagibam k bmw-ju ampak me zmoti, da je isto kot pri mercedesu/audiju nekako kabina bolj utesnjena, ceprav v vecini primerov vizualno (pri mercedesu tudi to ne), enim to pase, meni pac ne.
Mi smo to resili pri 2.0TDI z mocnejsim akumulatorjem, zdaj vzge ko raketa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Reaper ::
Glede vžiga ni problema pri očetovem, glasen je kar, oče je edino opazil možen problem z DSG, pri hladnem se sliši čuden zvok. Menjalnik se bo najbrž garancijsko zamenjal, na splošno je pa zelo zadovoljen. Nisem pristaš nobene znamke in kupujem avte glede na P/P in ne glede na znamko. BMW je za podoben denar precej špartanski. Pri vsakem vozilu lahko seveda pride do okvare, nekega pravila tu ni. Probaj sam pa boš videl, če si mahnjen na BMW boš vzel X1 kljub temu da na balonih in skoraj brez kroma izgleda bedno, tako bedno kot navaden tiguan. Je pa, kot so že napisali, vožnja manj udobna kot v limuzinah.
Konlov ::
Ne štekam. 15K km na leto in po 10 letih moraš ketno zamenjat??? Ja po 10 letih se pa gapira da je kej za zamenjat...
David994 ::
Sodeč po odgovorih, je torej bmw x1 malenkost v prednosti, Osebno mi je x1 vizualno bolj všečna, je pa tiguan malenkost prostornejši, in tudi model z digitalnim cockpitom je zelo zanimiv.
Glede tistega rage commenta od brbr21, s punco si želiva SUVa, ker sediš malenkost višje in zaradi tega ker lahko spraviš not tudi lepo količino prtljage. Ne gre se za to da bi se kdo "kurčil", ampak ta dva modela imata nama osebno notranjost in zunanjost najbolj privlačno.
Glede tistega rage commenta od brbr21, s punco si želiva SUVa, ker sediš malenkost višje in zaradi tega ker lahko spraviš not tudi lepo količino prtljage. Ne gre se za to da bi se kdo "kurčil", ampak ta dva modela imata nama osebno notranjost in zunanjost najbolj privlačno.
Jazon ::
Zdravo David994,
Na kakšen rang opreme pa ciljaš? Razpon je namreč zelo velik.
Pri novem vozilu je, po moji oceni, X1 xdrive aut. 2,0D dražji za cca 5k€ od Tiguan 4M aut 2,0D.
Na kakšen rang opreme pa ciljaš? Razpon je namreč zelo velik.
Pri novem vozilu je, po moji oceni, X1 xdrive aut. 2,0D dražji za cca 5k€ od Tiguan 4M aut 2,0D.
hojnikb ::
Ne štekam. 15K km na leto in po 10 letih moraš ketno zamenjat??? Ja po 10 letih se pa gapira da je kej za zamenjat...
a k menjaš pa jermen, je pa vse ok?
#brezpodpisa
louser ::
Pogleda željeno opremo ene znamke za neko ceno in jo primerja s ceno druge znamke
Pretuhta, če se mu splača dati več denarja za podobno pri drugi znamki in je to to.
Pretuhta, če se mu splača dati več denarja za podobno pri drugi znamki in je to to.
Dr_M ::
Pa seveda je treba omenit, ce uzames stirikolesni pogon, je bmw xdrive eden najslabsih na trgu, medtem ko je vw pogon bistveno boljsi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
profii ::
Itak jih je več k pol brez 4x4. Tisti, ki ga pa imajo ga pa ne uporabljajo. Tisti, ki ga potrebujejo, vedno kupijo kaj drugega kot šminko na 19" platiščih.
Scorpy84 ::
Itak jih je več k pol brez 4x4. Tisti, ki ga pa imajo ga pa ne uporabljajo. Tisti, ki ga potrebujejo, vedno kupijo kaj drugega kot šminko na 19" platiščih.
Ni nujno, ce vleces kamp prikolico je tudi 19" ok, s pogonom na vsa kolesa :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
Zlate ::
Kaj ni zanimivo, ko ljudje vehementno delijo "nasvete" pa sploh teme niso prebrali niti ne vedo dobro kaj OP sploh sprašuje?
Če bi večina zadnjih komentatorjev prebrala vsaj prvi post OP-ja... Saj ne boli.
Sicer pa med tema dvema vsekakor Tiguan, ampak jih je na cesti čisto preveč...
Če bi večina zadnjih komentatorjev prebrala vsaj prvi post OP-ja... Saj ne boli.
Sicer pa med tema dvema vsekakor Tiguan, ampak jih je na cesti čisto preveč...
"Ne dovoli, da bi te šolanje oviralo pri izobraževanju."
_______________________ Mark Twain________
_______________________ Mark Twain________
JaniGipi ::
jaz sem imel x1 L2016 in je med vožnjo zgorel totalka. komaj se je žena rešila iz gorečega avta med vožnjo.čista blamaža BMWja pa še opravičil se niso.
jih čakam, da vidim kako se bom pogodil z zavarovalnico, ker se še tožim z njo, potem pa še bmw pride na vrsto.
sedaj imam Tiguana Rline vsa oprema 200KM.- jajca na kvadrat kot bi vozil yugota. avto se vsaj 2 sekundi ne premakne ko daš gas. -brez pretiravanja.
avto je po mojem pojmu celo nevaren za vožnjo. sem se že znašel v priliki, da sem se komaj rešil ker ni nikakor potegnil ko sem bil v križišči in mi je z boka prihajal drugi avto.
da ne govorim kako je s tem vožnja v ovinek in iz njega. pozabi na gas da se boš izpeljal iz ovinka. to je preteklost.
sem že probal, da sem dal gas ko sem se približeval v ovinek da mi je nekak ratal, da sem dobil odziv ko sem že bil v izhodu iz ovinka.
čeprav sem ga kupil letos, ga bom sigurno prodal, lahko še letos.
jih čakam, da vidim kako se bom pogodil z zavarovalnico, ker se še tožim z njo, potem pa še bmw pride na vrsto.
sedaj imam Tiguana Rline vsa oprema 200KM.- jajca na kvadrat kot bi vozil yugota. avto se vsaj 2 sekundi ne premakne ko daš gas. -brez pretiravanja.
avto je po mojem pojmu celo nevaren za vožnjo. sem se že znašel v priliki, da sem se komaj rešil ker ni nikakor potegnil ko sem bil v križišči in mi je z boka prihajal drugi avto.
da ne govorim kako je s tem vožnja v ovinek in iz njega. pozabi na gas da se boš izpeljal iz ovinka. to je preteklost.
sem že probal, da sem dal gas ko sem se približeval v ovinek da mi je nekak ratal, da sem dobil odziv ko sem že bil v izhodu iz ovinka.
čeprav sem ga kupil letos, ga bom sigurno prodal, lahko še letos.
PINki ::
Racionalnejsi nakup bi bil Tiguan zaradi price/performance razmerja.
Ce bo avtomatik potem vzami bmw saj ima po moje boljsi menjalnik. Oce ima namrec tiguana 190km dsg in ta menjalnik zaserje uzitek v voznji. Narejen je za umirjene penzionisticne voznike, ki se jim ne mudi saj dokler gas ne stisnes na 3/4 vztraja v previsoki prestavi in je prenalo dinamicen v drive modu. Ce pa stisnes gas na 3/4 ali vec pa avto ponori. V S-mode je pa prevec sunkovit. Tako, da meni res ne odgovarja ta menjalnik. In kot je nekdo zgoraj omenil. Stisnes gas pa cakas da se kaj zgodi... ne deluje mi suvereno. Drugace avto je ok.
Aja pa vzel bi bmw ker jih je manj na cesti, malo ekskluzive. Tiguanov je kot solate, ceprav je lep v R-line izvedbi.
Ce bo avtomatik potem vzami bmw saj ima po moje boljsi menjalnik. Oce ima namrec tiguana 190km dsg in ta menjalnik zaserje uzitek v voznji. Narejen je za umirjene penzionisticne voznike, ki se jim ne mudi saj dokler gas ne stisnes na 3/4 vztraja v previsoki prestavi in je prenalo dinamicen v drive modu. Ce pa stisnes gas na 3/4 ali vec pa avto ponori. V S-mode je pa prevec sunkovit. Tako, da meni res ne odgovarja ta menjalnik. In kot je nekdo zgoraj omenil. Stisnes gas pa cakas da se kaj zgodi... ne deluje mi suvereno. Drugace avto je ok.
Aja pa vzel bi bmw ker jih je manj na cesti, malo ekskluzive. Tiguanov je kot solate, ceprav je lep v R-line izvedbi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PINki ()
Scorpy84 ::
jaz sem imel x1 L2016 in je med vožnjo zgorel totalka. komaj se je žena rešila iz gorečega avta med vožnjo.čista blamaža BMWja pa še opravičil se niso.
jih čakam, da vidim kako se bom pogodil z zavarovalnico, ker se še tožim z njo, potem pa še bmw pride na vrsto.
sedaj imam Tiguana Rline vsa oprema 200KM.- jajca na kvadrat kot bi vozil yugota. avto se vsaj 2 sekundi ne premakne ko daš gas. -brez pretiravanja.
avto je po mojem pojmu celo nevaren za vožnjo. sem se že znašel v priliki, da sem se komaj rešil ker ni nikakor potegnil ko sem bil v križišči in mi je z boka prihajal drugi avto.
da ne govorim kako je s tem vožnja v ovinek in iz njega. pozabi na gas da se boš izpeljal iz ovinka. to je preteklost.
sem že probal, da sem dal gas ko sem se približeval v ovinek da mi je nekak ratal, da sem dobil odziv ko sem že bil v izhodu iz ovinka.
čeprav sem ga kupil letos, ga bom sigurno prodal, lahko še letos.
Oglasi se pri kakemu, ki dela tunig, ne rabis povecat moc, lahko pa poskrbijo, da bo egr/turbina odzivnejsa, posledicno pedal tudi. Dobrodosel k euro6 motorjem in seveda zadnji euro6 motorji so se bolj na udaru, kjer opravljako strozje meritve. Kaj bo sele z naslednjo generacijo. Nima pa samo wv probleme z odzvnostjo, tako da ni nujno, da se bos resil problema, z menjavo znamke.
Buggy ::
jep, toje zal kruta resnica in prisotna prakticno pri vseh avtih . Ekologija terja davek tudi tukaj.
Prides v krizisce. Start/stop lag preden zalaufa, potem throttle lag, DSG premislja kaj bo naredu, pol pa se turbina rabi svoje..vsak nekaj milisekund in je na koncu opazno :S
Jaz sem z OBDeleven prvo stvar, ki sem jo naredu izklopil start/stop. Vozni profil imam vedno nastavljen na Sport, kjer je odziv stopalke malo boljsi, DSG pa pred krizisci/ovinki sam s pad shifterji znizam v nizjo brzino in potem ostane DSG v M se nekaj casa, ravno prav za ustrezen manever.
Kot je predhodnik ze povedal pa je trajna resitev remap pri priznanemu strokovnjaku.
Sem imel lani za nadomestni avto zadnjega Renault Senica in preden sem pogruntal da je bil vozni program v ECO profilu, sem mislil da je dejansko z avtom nekaj narobe ker nikamor res ni slo in bil sem prestrasen kako se vkljucevato v krizisce. Ko sem nasel meni in dal vozni program na Sport je bilo celo znosno. Kar je delal avto na ECO je pa bilo dejansko nevarno za voznjo in bi morali IMO stvar prepovedati.
Prides v krizisce. Start/stop lag preden zalaufa, potem throttle lag, DSG premislja kaj bo naredu, pol pa se turbina rabi svoje..vsak nekaj milisekund in je na koncu opazno :S
Jaz sem z OBDeleven prvo stvar, ki sem jo naredu izklopil start/stop. Vozni profil imam vedno nastavljen na Sport, kjer je odziv stopalke malo boljsi, DSG pa pred krizisci/ovinki sam s pad shifterji znizam v nizjo brzino in potem ostane DSG v M se nekaj casa, ravno prav za ustrezen manever.
Kot je predhodnik ze povedal pa je trajna resitev remap pri priznanemu strokovnjaku.
Sem imel lani za nadomestni avto zadnjega Renault Senica in preden sem pogruntal da je bil vozni program v ECO profilu, sem mislil da je dejansko z avtom nekaj narobe ker nikamor res ni slo in bil sem prestrasen kako se vkljucevato v krizisce. Ko sem nasel meni in dal vozni program na Sport je bilo celo znosno. Kar je delal avto na ECO je pa bilo dejansko nevarno za voznjo in bi morali IMO stvar prepovedati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Utk ::
Smešno, da japonske garje za 20 jurjev nimajo teh problem, ki jih imajo nemški 2x do 3x dražji avti. Stanje tehnike pač, na Japonskem in v Nemčiji...
Buggy ::
Ce je drive by wire in ce je bil narejen v zadnjih 5 letih sem preprican da ima ce ne iste poa vsaj podobne tezave ;)
https://www.toyotanation.com/threads/th...
Drugac sem jaz na prejsnem avto throttle lag resil z DTE pedalbox-om, ker se mi ni dalo vedno SPORT knof prizigat.
https://nothrottlelag.com/
Stvar nastavis tako kot tebi pase in pri tej zadevi z laggom kar lepo pomaga, ni pa avto nic hitrejsi da sei ne bo kdo to narobe predstavljal
PS: drugac pa je OP verjetno v enem letu ze opravil nakup.
https://www.toyotanation.com/threads/th...
Drugac sem jaz na prejsnem avto throttle lag resil z DTE pedalbox-om, ker se mi ni dalo vedno SPORT knof prizigat.
https://nothrottlelag.com/
Stvar nastavis tako kot tebi pase in pri tej zadevi z laggom kar lepo pomaga, ni pa avto nic hitrejsi da sei ne bo kdo to narobe predstavljal
PS: drugac pa je OP verjetno v enem letu ze opravil nakup.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
TheBlueOne ::
X1 je bolj dinamicen in verjetno drazji na dolgi rok, Tiguan je bolj smoterna opcija. Ce ti je vsec design od X1 in imas rad dinamicne avte, bo boljsa izbira, ce pa si povprecen Janez in avte ocenjujes bolj po prakticnosti pa sigurno zmaga Tiguan.
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes...
Nekaj ljudi okoli mene ima razlicne BMW X. Kar jim je recimo skupno je in je drago je, da zelo pogosto menjajo gume. Kako je s VW ne vem...-
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes...
Nekaj ljudi okoli mene ima razlicne BMW X. Kar jim je recimo skupno je in je drago je, da zelo pogosto menjajo gume. Kako je s VW ne vem...-
Utk ::
Ce je drive by wire in ce je bil narejen v zadnjih 5 letih sem preprican da ima ce ne iste poa vsaj podobne tezave ;)
No, pa se motiš. Če te pri toyoti to moti, si kupiš hibrida.
TheBlueOne ::
Pri Toyotah je najvecji problem, da absolutno izvisi, ce imas na izbiro X1 in Tiguan.
Od kdaj je Toyota konkurent X-drivu? Jaz sem vedno imel obcutek, da je X-drive dosti sportno naravnan in ne vem, ce sem vozil bolj dinamicen SUV kot so BMWji.
Od kdaj je Toyota konkurent X-drivu? Jaz sem vedno imel obcutek, da je X-drive dosti sportno naravnan in ne vem, ce sem vozil bolj dinamicen SUV kot so BMWji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Nevertheless, laga na gasu nimajo. Ne glede na to kolk je x-drive "boljši". Ne rečem, da je zato toyota hitrejša od ferrarija. Ampak rečt, da je to problem, ki se ga ne da rešit, pa tudi ni res. Sploh pa ne v avtih za 50 jurjev in gor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
Pri Toyotah je najvecji problem, da absolutno izvisi, ce imas na izbiro X1 in Tiguan.
Od kdaj je Toyota konkurent X-drivu? Jaz sem vedno imel obcutek, da je X-drive dosti sportno naravnan in ne vem, ce sem vozil bolj dinamicen SUV kot so BMWji.
Ker si vozil samo BMW-ja. Sicer pa od kdaj je x-drive pojem zanesljivosti?
Op, poanta je da sta tiguan in X1 jajca. Oboje crkuje in ima kr dost problemov. Ne vem kako je z novimi, vendar starejši problemi imajo kr dost problemov.
Če boš imel 4x4 verzijo, je X-drive v snegu malo boljši, neke velike razlike pa ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
TheBlueOne ::
WizzardOfOZ je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Pri Toyotah je najvecji problem, da absolutno izvisi, ce imas na izbiro X1 in Tiguan.
Od kdaj je Toyota konkurent X-drivu? Jaz sem vedno imel obcutek, da je X-drive dosti sportno naravnan in ne vem, ce sem vozil bolj dinamicen SUV kot so BMWji.
Ker si vozil samo BMW-ja. Sicer pa od kdaj je x-drive pojem zanesljivosti?
Kaj pa se vozi boljse? Ce se RAV4 vozi kot kaj z Xdrivom bi to bilo kar presenecenje. X-drive je verjetno pozresen in nekoliko nezanesljiv ravno zato, ker je bolj dinamicen. Tega si Toyota ne more privosciti, ker dvomim, da bi klientela Toyote mirno gledala, ce bi sle vsako sezono gume.
Sparkxl ::
Vi tu o 4x4 pogonu filozofirate, ko je pri 99% teh napihnjenih gajbic to popolnoma vseeno, ker največ kar vidijo od offroada so robniki v mestu. Kruta realnost je, da so te gajbe v trendu in hkrati drage. In ker folk nima denarja, kupuje večinoma oskubljene modele. Prepoznaš jih po 1/2 črnih odbijačih
TheBlueOne ::
X-Drive niti ni narejen za teren. Ce se ne motim ima ca. 40:60 razmerje navora, manj spredaj, kjer je vecina teze. Menda niti nima zadev kakor zaklep diferenciala ampak neke elektronsko vodene sklopke, ki delajo "torque vectoring".
@Wrop, ne verjamem, da imajo zimske gume sredi poletja. Si mislim, da bi jih X-Drive v njihovih SUVjih pojedel preden bi se poletje dobro zacelo. Morda jih samo zvozijo.
@Wrop, ne verjamem, da imajo zimske gume sredi poletja. Si mislim, da bi jih X-Drive v njihovih SUVjih pojedel preden bi se poletje dobro zacelo. Morda jih samo zvozijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12640 (10443) | hojnikb |
» | Najboljše lestvice za zanesljivost (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15112 (13133) | krneki0001 |
» | Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31627 (28644) | PrimozR |
» | BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 40356 (36954) | chucki |