Forum » Na cesti » Kateri nov "družinski" avto
Kateri nov "družinski" avto
iso2000 ::
Tudi sam sem gledal Sharana/Alhambro ampak je bila cena malenkost visoka, tako da sem sklenil kompromis in vzel Tourana. Če bi se mi dajalo več za avto bi pomoje razmislil o MB V seriji oz. novem Vitu.
facepalm ::
Novi se namrec pelje kakor navaden avto. Celo po regionalki se da malo bolj pritisniti ne da bi te vrglo na sovoznikov sedez. Seveda pa ni to sportno naravnan avto ter ima mehkejse/udobnejse vzmetenje od nemcev.
iso2000 ::
EDIT. Je pa zadnji berlingo precej bolj "civilen" kot prejšnji. To se pa absolutno strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Tsunamii ::
Prej sem imel Berlinga, sedaj imam Tourana in je Touran ko raketa proti berlingu. Je pa manj prostora notri, to je res. Vožnja je v Touranu precej bolj prijetna, Touran se pelje kot avto, berlingo pa bolj kot dostavnik. 2.0 150KM TDI se mi zdi ravno pravšnja izbira, da avto na AC lepo vleče in je obenem dokaj varčen. 130KM motor v Berlingu se mi ne zdi tako prepričljiv, pa avto je glasnejši in manj prožen na AC. Avtomatik pa je v novem berlingu po besedah mojega sodelavca, že kar soliden. Sam prisegam na ročni menjalnik, tako da težko ocenim kako dober ali slab je tisti menjalnik.
Tudi sam sem gledal Sharana/Alhambro ampak je bila cena malenkost visoka, tako da sem sklenil kompromis in vzel Tourana. Če bi se mi dajalo več za avto bi pomoje razmislil o MB V seriji oz. novem Vitu.
MB Vito je pa ze orenk visji cenovni razred. RAde volje... Ti imas tudi 3 otroke..gredo lepo notri stolcki v Tourana ? ja placa verjamem da je manj kot Berlingo ali Sharan. sam slednji je precej drazji.
Avtomatik ni nujen seveda. Do zdaj sem shajal z rocnim. Vendar zelja je...
Druga stvar - ne me lincat prosim :D Kako je z dizel masinami ? Ne naredim dosti km ..do zdaj sem z danasnjim avtom v 10 letih naredil 150k kilometrov. In seveda od kar vozim je bencin zame. Nikol doizel. Glasni ..stroski vzdrzevanja ter za njih je le potrebno delat preko 30k na leto. Torej ..bencin ja ali ne za tak vecji druzinski avto ? Poraba me NE moti ! Vendar za bencin je potrebno ze preko 150 konjickov da kaj potegne ne ?
Torej debata je tukaj. Kaj in kako. Če bi imel moznost bi sli na pir in se tam pomenili :D
WizzardOfOZ ::
v tourana zadaj ne spraviš treh normalnih otroških sedežev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
facepalm ::
Kaj ti bo bolj sedlo ves sam. Testne voznje so zastonj. Vsedi se v kaksno vozilo in se zapelji, da si ustvaris lastno mnenje.
Moderen turbo bencinc ni bistveno cenejsi pri vzdrzevanju/zanesljivosti.
Edit: glede na to, da kupujes avto za 5 ljudi, ne zanemarit tudi udobja/mnenje spotonikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Tsunamii ::
WizzardOfOZ je izjavil:
150 konjev rabi samo tisti, ki ima one premajhen, pa mora kompenzirat z večjim avtom. tudi z manj kot 150 konji se čisto normalno voziš.
v tourana zadaj ne spraviš treh normalnih otroških sedežev.
Nič ne kompeziram glede 150 konjickev :D Samo 'bojim' se da ne bo vsak klanec pocepnil. Zato pa tukaj vprasam za mnenje :D
Skoda za Tourana => ODPADE potem. Nujn mora it notri 3 veliki sedezi kasneje. ZDaj bodo 2 lupinici na ISOFix in en stolcek.
Novi turbo bencinci so po proznosti blizu dizlom ampak se manjsi navor pozna pri tezjih vozilih. Sicer ne toliko v pospesevanju kot pa pri porabi.
Kaj ti bo bolj sedlo ves sam. Testne voznje so zastonj. Vsedi se v kaksno vozilo in se zapelji, da si ustvaris lastno mnenje.
Moderen turbo bencinc ni bistveno cenejsi pri vzdrzevanju/zanesljivosti.
Edit: glede na to, da kupujes avto za 5 ljudi, ne zanemarit tudi udobja/mnenje spotonikov.
Seveda obvezno grem na testne voznje. Zadaj bodo samo otroci - 7 letna hcerka in 2 novo rojeni dvojcici.
Bencin me mika zato, ker sem ga 25 let vozil. Dizla nikoli. Vendar drugi časi in prilagoditve. ZAto zna bit da bo res dizelas. Mene tolk moti to traktorsko ropotanje .. verjamem da o novejsi avti lepo zvocno zatesnjeni sam svomim da spet toliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tsunamii ()
TheBlueOne ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Avtomatik:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ali Avtomatik + radar + leder + steklena streha:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vse manjse je kompromis, kjer ti odpade ena jajca. To pa je delavski avto, tako da ti ostaneta obe jajci + dobis malo trebuha in biceps se lepse izrazi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sparkxl ::
Mene tolk moti to traktorsko ropotanje .. verjamem da o novejsi avti lepo zvocno zatesnjeni sam svomim da spet toliko.
Niso. Zadnjič sem se dobesedno vstavil na pločniku in gledal en novi bmw x5, ki je peljal mimo mene. Ropotal je ko golf 1. Mene bi bilo sram se s tem vozit. Sem vozil oktavijo prejšnje generacije na testni vožnji, zetor pogon. Po 20km sem komaj čakal da ga vrnem.
Meni gre tudi traktorsko ropotanje na jetra, zato sem se ga že davno rešil. Turbo bencinci so zakon. Za 1 l večjo porabo sem dovolj premožen da mi dol visi. Tudi če bi 3 več pil...samo da mi ni treba zetorja poslušat. Sem se ga naposlušal v 10 letih.
TheBlueOne ::
facepalm ::
Sparkxl ::
TheBlueOne je izjavil:
Odvisno kaj vozis. Ce je kombi potem je dizel zvok cisto na mestu. Sam imam pravtako do danes samo turbobencinarje ampak bo naslednji verjetno dizel, ker delamo dosti km in potrebujemo druzinski avto. Pri teh vecjih garah pa se zelo pozna pri porabi, ce je bencinar, sportno pa niti ne vozis, ker so froci...
Ja jasno da v kombi paše samo dizl in btk kako ropota.
Kaj je za tebe "se zelo pozna na porabi"? Stric ima superba 1.5 150 km, ki gre kar konkretno in je kombinirana poraba okrog 7.5. Za moje pojme je to za preživet, se pa da tudi manj če se špara
. Ker ko ga napolnis z ljudmi in prtljago, si pri bencincu hitro blizu 100Nm/t.
Kar se zgodi 2x na leto? Ali voziš ljudi na dnevni relaciji brnik-lj? Za 2 na leto boš celi preostanek leta poslušal žaganje trakotorja? Jaz nebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
TheBlueOne ::
Ja jasno da v kombi paše samo dizl in btk kako ropota.
Kaj je za tebe "se zelo pozna na porabi"? Stric ima superba 1.5 150 km, ki gre kar konkretno in je kombinirana poraba okrog 7.5. Za moje pojme je to za preživet, se pa da tudi manj če se špara
To pa ne gre ne vem kako konkretno. Bo dizel s 150 konji skoraj sigurno bolj poskocen. Stric lepo vozi, ce ima tako velik avto, ki ima mini turbobencinar motor, tako nizko porabo.
Pri porabi pa se pozna nekje od enoprostorca naprej, ker so tezke neaerodinamcine klade. In se pase jim dizel, ker lepo gre z filozofijo ogromne klade. In kakor omenja predhodnik je glavni problem teza v realciji z navorom. In ne pozabit, da je tema druzinski avto.
. Ker ko ga napolnis z ljudmi in prtljago, si pri bencincu hitro blizu 100Nm/t.
Kar se zgodi 2x na leto? Ali voziš ljudi na dnevni relaciji brnik-lj? Za 2 na leto boš celi preostanek leta poslušal žaganje trakotorja? Jaz nebi.
Ce ti tvojo in froce prepricas, da greste tako redko na izlet, potem si kar dober pogajalec.
Drugace na AC, ce vozis normalno ne bos slisal neke razlike v avtu. Potem se ti bolj izplaca dizel. Bencinar je fin za dinamicno voznjo po ovinkastih cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
BCSman ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BCSman ()
facepalm ::
TheBlueOne je izjavil:
Odvisno kaj vozis. Ce je kombi potem je dizel zvok cisto na mestu. Sam imam pravtako do danes samo turbobencinarje ampak bo naslednji verjetno dizel, ker delamo dosti km in potrebujemo druzinski avto. Pri teh vecjih garah pa se zelo pozna pri porabi, ce je bencinar, sportno pa niti ne vozis, ker so froci...
Ja jasno da v kombi paše samo dizl in btk kako ropota.
Kaj je za tebe "se zelo pozna na porabi"? Stric ima superba 1.5 150 km, ki gre kar konkretno in je kombinirana poraba okrog 7.5. Za moje pojme je to za preživet, se pa da tudi manj če se špara
. Ker ko ga napolnis z ljudmi in prtljago, si pri bencincu hitro blizu 100Nm/t.
Kar se zgodi 2x na leto? Ali voziš ljudi na dnevni relaciji brnik-lj? Za 2 na leto boš celi preostanek leta poslušal žaganje trakotorja? Jaz nebi.
Niti jaz ne bi, ce bi dobil zeljenega enoprostorca s 300Nm+ bencinarjem.
Sem si lastil takega z 240Nm/1600kg in je premalo za nase klance na AC. Oz je ravno prav, ce te povprecna AC poraba 10l ne moti.
Sparkxl ::
TheBlueOne je izjavil:
To pa ne gre ne vem kako konkretno. Bo dizel s 150 konji skoraj sigurno bolj poskocen.
Ne vem če bo to držalo. Sem nekoč gledal primerjavo in ta 1.5 skoči 1s hitrejo do 100kmh kot tdi, če se prav spomnim.
Stric pa niti slučajno ne vozi umirjeno. Na sprittmonitorju je povprečje za ta motor v superbu 7.1, kar pomeni da je on divjak :)
TheBlueOne ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Ce sem prav nasel ima 1.5 TSI 9,3s do 100kmh, 2.0 TDI pa 9,1s do 100kmh. Oba v Superbu, oba 150 konjev. Pri porabi verjetno dizel vsaj -30% -razlika v ceni za gorivo. Dizel prihrani priblizno za gume, servis in manjsa popravila, ce delas ca 20k km.
Pozabil se na podatek, da se pri 1.5 TSI dela servis na 30.000 km, pari 2.0 TDI na 15.000 km.
MPC bencinarja je manjši kot MPC dizla
Material za servis bencinarja je cenejši
Da o comfort-issue dizla na kratkih razdaljah ne govorim...
Pa pri porabi dizla si ga tako usekal kot da ti avto sproti nafto proizvaja. Efektivna razlika bo največ liter na 100km v porabi, pa še to ne več.
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
Pozabil se na podatek, da se pri 1.5 TSI dela servis na 30.000 km, pari 2.0 TDI na 15.000 km.
MPC bencinarja je manjši kot MPC dizla
Material za servis bencinarja je cenejši
Da o comfort-issue dizla na kratkih razdaljah ne govorim...
Pa pri porabi dizla si ga tako usekal kot da ti avto sproti nafto proizvaja. Efektivna razlika bo največ liter na 100km v porabi, pa še to ne več.
Ko sem jaz nazadnje uposteval interval 30k km sem imel v roku nekaj let remont motorja. Servis je tam tam. Glede porabe pa si mislim, da je tako, ker mi dizlasi pravijo, da jim avti pijejo tudi pod 5 l/100km, za te bencinarje pa vem, da ne gredo pod 7.5l/100km. In se to relativno aerodinamicne limuzine in ne druzinski cigli.
Sparkxl ::
TheBlueOne je izjavil:
. Pri porabi verjetno dizel vsaj -30% -razlika v ceni za gorivo.
Ne sanjaj o 30%. Spritmonitor pravi povprečje za tdi 6.3, kar je 0.8l manj in ni niti blizu 30%
Očitno je, da kar ti veš in kar ti drugi pravijo, je narobe. Mislim da je sprittmonitor bolj zanesljiv vir
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
TheBlueOne ::
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Tvoj stric pa ima 7.5, kar je ca 0.5l vec kot na strani. Pri dizlu verjetno +0,2, ker tezje delas razliko na plus.
Menda iz spritmonitorja prides na ca 35% razlike? Ali kaj gledam narobe? Racunal sem 6,95 TSI, 4,62 TDI, oboje iz tvoje strani, oboje 150 konjev.
In vse to je za Superba, ki je se namanj druzinski avto od druzinskih avtov, ker je samo karavan klada in ne absolutna klada kakor vecina, kar je vse od enoprostorca naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
TheBlueOne ::
GR2 ::
TheBlueOne je izjavil:
. Pri porabi verjetno dizel vsaj -30% -razlika v ceni za gorivo.
Ne sanjaj o 30%. Spritmonitor pravi povprečje za tdi 6.3, kar je 0.8l manj in ni niti blizu 30%
Očitno je, da kar ti veš in kar ti drugi pravijo, je narobe. Mislim da je sprittmonitor bolj zanesljiv vir
Oba pretiravata. Meni je BC, zdaj ko so na AC kolone pri 100km/h, kazal 7,0. Včeraj popoldne sem ga začel tiščat, ko se je na čase malo bolj odpiralo, tam 140, enkrat ali 2x do 180, pa je šlo takoj na 8,1l. Pa BC laže okol 1l. Sicer 1.6T 200, kakšen tank je 9l, kakšen tank 10l, brez šparanja, ampak variira, ker si na AC zelo odvisen od ostalega prometa, pa tudi sam verjetno ne bi vedno vozil enako.
Skoraj primerljiv 2.0 TDI 185 sigurno ne pije samo 1l manj, 30% manj pa pomoje tudi ne, ker to bi bilo samo 6,3-7l. Tako da recimo da 25% manj, 6,8-7,5l.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
facepalm ::
GR2 ::
facepalm ::
S tezko nogo prileze tdi do 7l, tsi pa 9l. Z zelo tezko nogo pa govorimo v rangu 10l/15+l. Govorim iz lastnih ugotovitev podobnih motorjev in dejanske stevilke lahko varirajo. Razmerje porabe pa je tam/tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
Ne moreš primerjati 1,5 in 2.0 mašine... Navor je jasno v korist večjega... Bencinar 2.0 bi bil boljša primerjava...
Pri teh skodah je 2.0 turbobencinar dosti mocnejsi po konjih in verjetno pokuri izrazito vec kot 2.0l TDI. Tale 1.5 mlincek pa ima enako konjev kot dizelski kolega.
Sparkxl ::
Poglejte si koliko da 2.0 dizl iz sebe brez turbine. 100 km maksimalno.
Se še kdo spomni vw dizl motorjev brez turbin -sdi? 1.9, 70 konjev če se prav spomnim. S to gajbo so me enkrat poslali na službeno pot v nemčijo. Očitno me niso marali '-/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Sparkxl ::
TheBlueOne ::
Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.
Sparkxl ::
TheBlueOne ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sparkxl ::
TheBlueOne je izjavil:
Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?
Nisem nikoli delal študije, ampak če sta v istem avtu 2 motorja z približno istimi konji, predvidevam da neke blazne razlike ne more bit. Za par desetink gor dol pa mi dol visi. So mi druge stvari bolj pomembne kot to. Za ta 2 jurja razlike sem si recimo vzel avtomatski menjalnik.
TheBlueOne ::
Moj trenutni bencinar je stal vec kot ekvivalentno hiter dizel.
Sparkxl ::
Samo za razmislek kako se še lahko interpretira družinsko ciglo:
Kolega ima za družinsko ciglo novega polota. Za izlete in na morje, kjer avto opravlja družinsko funkcijo, je z trugo na strehi dovolj. Vseh ostalih 340 dni v letu pa vozi bmw m3 :) Trenutno so na sardiniji s tem polotom.
Jaz vozim bencinsko octavio limuzino, letno naredim ca. 25k km. Spet skregano z vsako slovensko družinsko logiko, ampak karavana nikoli nisem pogrešal, dizla pa se najmanj. Za na morje je truga na strehi.
Spet en kolega s tremi otroki vozi insignijo. Klasičen slovenski nakup bi bil vsaj mb vito. On pravi da za tistih par krat ko gredo skupaj se bodo že stisnili in da se on ne namerava preostanek časa vozit sam v enoprostorski kanti.
TheBlueOne ::
Ker je druzinski avto kompromis je varianta 1 super drag SUV, ker bejbe jih imajo zelo rade. Varianta 2 kombi, ker sem raje obrtnik, kot pa da vozim avto, ki ima edini plus, da je statusni simbol. Ajde ce je XC60 se varnost.
Hemi426 ::
TheBlueOne je izjavil:
Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?
Nisem nikoli delal študije, ampak če sta v istem avtu 2 motorja z približno istimi konji, predvidevam da neke blazne razlike ne more bit. Za par desetink gor dol pa mi dol visi. So mi druge stvari bolj pomembne kot to. Za ta 2 jurja razlike sem si recimo vzel avtomatski menjalnik.
Če se ti ne spoznaš na zadevo, se ni treba zanašati na svoja predvidevanja.
Razlike so tudi do 2-3 sec.
Dizel doseže svoj max navor(=pospeševanje) pri nizkih RPM, medtem ko imajo bencinarji večjo navorsko krivuljo in jh lahko kamot izkoristiš do 6-8k obratov.
Pa dizelski motorji so kar dosti težji kot bencinski, kar bi tudi vplivala na pospešek.
Ampak definitivno, če ti no ni pomembna stvar pri avtomobilu, potem je tako brezpredmetno.
Invictus ::
Kolega mi je pravil za sodelavca, ki si je kupil družinsko ciglo. Ker so hoteli vse za dopust stlačit v avto, so si kupili S-Max. Gre vse noter za dopust, vsa krama. Torej cilj dosežen...
Kaj so posledice... Ta kolegov sodelavec se celo leto vozi sam v avtu od Logatca do Ljubljane, avto totalno neizkoriščen, poraba 8l/100km. Zdaj pizdi, ker si je nabavil tako velik avto za 1x letni dopust.
Je sam rekel, da bi si raje kupil manjši avto, potem pa kljuka, prikolica, prtljažnik, truga, da stlačiš noter kramo za dopust... Celo leto se pa potem voziš s cenejšim avtom, ki še manj porabi. Jebi ga, 1x na leto pa švica .
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
m0LN4r ::
TheBlueOne je izjavil:
Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?
Nisem nikoli delal študije, ampak če sta v istem avtu 2 motorja z približno istimi konji, predvidevam da neke blazne razlike ne more bit. Za par desetink gor dol pa mi dol visi. So mi druge stvari bolj pomembne kot to. Za ta 2 jurja razlike sem si recimo vzel avtomatski menjalnik.
Če se ti ne spoznaš na zadevo, se ni treba zanašati na svoja predvidevanja.
Razlike so tudi do 2-3 sec.
Dizel doseže svoj max navor(=pospeševanje) pri nizkih RPM, medtem ko imajo bencinarji večjo navorsko krivuljo in jh lahko kamot izkoristiš do 6-8k obratov.
Pa dizelski motorji so kar dosti težji kot bencinski, kar bi tudi vplivala na pospešek.
Ampak definitivno, če ti no ni pomembna stvar pri avtomobilu, potem je tako brezpredmetno.
Kaj pa prestavna razmerja?
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
MisterR ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Peugeot 5008 premaga c5 na celi črti.
Lep ja. SUV sicer. PA tudi vidim da ima 3 locene sedeze. Edin kar me mika ( ni nujno ) da je avtomatski menjalnik in vsaj 150KM moči. In pod 80k prevozenih obvezno. Raje še orenk manj.
Glede 150KM ti predlagam da greš na testno vožnjo. Ker vsak avto (z enako KM) se pelje zelo drugače.
Če se stegnes za 2k dobiš vse kaj iščeš
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
za te bencinarje pa vem, da ne gredo pod 7.5l/100km. In se to relativno aerodinamicne limuzine in ne druzinski cigli.
...
V bistvu me zdaj res zanima kako se voziš, da ti pije več kot 7, ker verjemi da ti potem tudi dizelski agregat ne pomaga dosti prišparat.
Na golfu 1,5 TSI 96 kW mam kombinirano porabo, brez nekega šparanja in lizanja gas pedala med 6-6.5. Koliko se vozim ne povem, je pa precej nadpovprečno hitro po AC. Če ga voziš lepo je 5.5 vkolikor si pa objestno uhrn na gasu pa 4.5. S tem da si z avtomatikom lahko še mnogo bolj šparoven.
TheBlueOne je izjavil:
Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.
V bistvu je točno to tvoj prvenstveni problem. Šel boš na nekaj novega in sedaj z rožnatimi očali idealiziraš v skrajnost. Samo da ne boš na koncu z dolgim nosom hodil naokoli in sebi lagal kako ti avto nafto proizvaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.
V bistvu je točno to tvoj prvenstveni problem. Šel boš na nekaj novega in sedaj z rožnatimi očali idealiziraš v skrajnost. Samo da ne boš na koncu z dolgim nosom hodil naokoli in sebi lagal kako ti avto nafto proizvaja.
Niti ne, imam z razlogom bolj sportne bencinarje. Nisem od vceraj. Samo za druzisnke klade, se mi zdi bolj smotern dizel.
Sem pa se dosti prevozil s sluzbenimi dizli in so bili skoraj vsi cisto OK.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.
V bistvu je točno to tvoj prvenstveni problem. Šel boš na nekaj novega in sedaj z rožnatimi očali idealiziraš v skrajnost. Samo da ne boš na koncu z dolgim nosom hodil naokoli in sebi lagal kako ti avto nafto proizvaja.
Niti ne, imam z razlogom bolj sportne bencinarje. Nisem od vceraj. Samo za druzisnke klade, se mi zdi bolj smotern dizel.
Sem pa se dosti prevozil s sluzbenimi dizli in so bili skoraj vsi cisto OK.
Športne ?
Na 1.5 TSI ni nič kaj dosti športnega. Pomožno speljevanje z elektromotorjem, preklop na dvovaljni način, millerjev cikel, coasting z ugasnjenim motorjem pri DSG,...
Temu primerna je tudi skromna poraba, ki je tam tam z dizlom. Pa še bencin je trenutno cenejši.
Sicer se boš pa sam naučil kako drag je dizelski agregat za tako kratke relacije. Pa kako hitro se boš lučk in opozoril (AdBlue, DPF, Itd) naveličal ker domnevam da bo vmes en kup krajših relacij 5-15 km da se avto niti zagrel ne bo dobro.
GR2 ::
Dočim Punto 2 1.2, to je vse ropotalo, tudi iz motorja, že pri 80k km. Pri Nemcih vključno z Oplom pomoje ne ropota tolk pri 300k km. Največ sem prišel do 100k km, tisti je bil še kot nov. Potem ko to rečem serviserju, me pa vsede v drugega Punta, tisti je bil pa šele kanta že ko sem se noter vsedel, kaj šele ko se prižgal motor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Aston_11 ::
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
Športne ?
Na 1.5 TSI ni nič kaj dosti športnega. Pomožno speljevanje z elektromotorjem, preklop na dvovaljni način, millerjev cikel, coasting z ugasnjenim motorjem pri DSG,...
Temu primerna je tudi skromna poraba, ki je tam tam z dizlom. Pa še bencin je trenutno cenejši.
Sicer se boš pa sam naučil kako drag je dizelski agregat za tako kratke relacije. Pa kako hitro se boš lučk in opozoril (AdBlue, DPF, Itd) naveličal ker domnevam da bo vmes en kup krajših relacij 5-15 km da se avto niti zagrel ne bo dobro.
Kdo pravi, da vozim 1.5TSI? To je samo dal nekdo prej kot primerjavo z 2.0TDI Superbom.
Delam pa min 30.000km letno, imamo pa se en jajc za v trgovino.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za 3 otroške sedeže (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29392 (18857) | bauci |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10505 (8715) | m0LN4r |
» | Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25700 (21607) | dj_uro |
» | Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40113 (35895) | Mufasa |
» | Mali avto in otrok/dojenček (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 38346 (31878) | Super Sonic |