Forum » Na cesti » Avto nižjega srednjega razreda
Avto nižjega srednjega razreda
DrG3 ::
Iščem nov (za nakup rabljenega nimam ne časa ne znanja) avto nižjega srednjega razreda (recimo v smislu megane, focus, golf,...)
Uporaba bi bila nekako takole:
Cca 20-25k km letno (trenutno ocenjujem na 22k). Od tega bi bilo cca 30-40% avtocest, preostalo regionalke. Ker grem večkrat v gore, naj bo avto primeren tudi za makadam (ni potrebe po 4x4,le da ni tako nizek da udarim pri vsakem odvodnjavanju).
Vožnja-v večini primerov sam ali v dveh, občasno 3-4 (brez otrok v sedežih, le odrasli).
Pomemben mi je nekoliko večji prtljažnik (prevoz orodja ali srednje velikega psa), čeprav ni potrebe po karavanu.
Razmišljam ali dizel ali bencin, avtocesta in relacije so v prid dizla, motijo me le kar pogoste krajše (do 20km) poti po regionalki. Mogoče kakšen varčnejši bencinec.
Zahteve:
Cena do 15k,morda kakšen tisočak ali 2 več, raje pa ne (plačilo bi bilo v gotovini, ne lizing)
Varčen za obratovanje (servisi, gorivo, takse in zavarovanje)
Moč: cca 100 konjev bi mi zadoščalo (nisem športni voznik)
Dodatna oprema: klima, radio usb (z obvolanskimi komandami), električna prednja stekla (zadaj ni potrebe po tem), varnostni dodatki,...
Ne rabim (ni pomembno za izbiro): navigacije ne rabim (imam na gsm), ozvočenje ni pomembno, multimedija ni pomembna, pretirani luksuz tudi ne.
Kaj torej priporočate?
Gledal sem doslej predvsem Megana in Focusa (pri slednjem nisem prepričan kako je z oddaljenostjo od tal?). Ampak oba sta nova modela, kar za ceno najbrž ni ugodno. Se še da dobiti stare modele (vsaj Megane bi verjetno bil na voljo?)
Uporaba bi bila nekako takole:
Cca 20-25k km letno (trenutno ocenjujem na 22k). Od tega bi bilo cca 30-40% avtocest, preostalo regionalke. Ker grem večkrat v gore, naj bo avto primeren tudi za makadam (ni potrebe po 4x4,le da ni tako nizek da udarim pri vsakem odvodnjavanju).
Vožnja-v večini primerov sam ali v dveh, občasno 3-4 (brez otrok v sedežih, le odrasli).
Pomemben mi je nekoliko večji prtljažnik (prevoz orodja ali srednje velikega psa), čeprav ni potrebe po karavanu.
Razmišljam ali dizel ali bencin, avtocesta in relacije so v prid dizla, motijo me le kar pogoste krajše (do 20km) poti po regionalki. Mogoče kakšen varčnejši bencinec.
Zahteve:
Cena do 15k,morda kakšen tisočak ali 2 več, raje pa ne (plačilo bi bilo v gotovini, ne lizing)
Varčen za obratovanje (servisi, gorivo, takse in zavarovanje)
Moč: cca 100 konjev bi mi zadoščalo (nisem športni voznik)
Dodatna oprema: klima, radio usb (z obvolanskimi komandami), električna prednja stekla (zadaj ni potrebe po tem), varnostni dodatki,...
Ne rabim (ni pomembno za izbiro): navigacije ne rabim (imam na gsm), ozvočenje ni pomembno, multimedija ni pomembna, pretirani luksuz tudi ne.
Kaj torej priporočate?
Gledal sem doslej predvsem Megana in Focusa (pri slednjem nisem prepričan kako je z oddaljenostjo od tal?). Ampak oba sta nova modela, kar za ceno najbrž ni ugodno. Se še da dobiti stare modele (vsaj Megane bi verjetno bil na voljo?)
R1710 ::
Če si med višjimi, pojdi focusa peljat. Takšnega idiotizna še nisem videl pri sredinski konzoli, muka za desno koleno pri daljši vožnji.
Za tak denar, bi sam vzel octavio.
Za tak denar, bi sam vzel octavio.
iKst ::
Citroen C4 Cactus.
Za 15 jurjev dobiš zelo solidno opremo. Navigacija, bluetooth, park senzorji in kamera, spodoben sound system, dobra aktivna in pasivna varnost... Če ne rabiš vsega tega, lahko prihraniš še 2, 3 jurje.
Motorji so sicer švoh ampak varčni (praviš, da je to prioriteta). Osnovni 82 konjski 1.2 bencinar je švoh ampak nekako dovolj za umirjenega voznika (avto je zelo lahek). 1.2 turbo s 110 konji je pa že čisto spodoben motor za ta avto. Imaš tudi 100 konjskega dizla, ampak s tistim nimam izkušenj.
Podvozje je mehko, oddaljenost od tal nekoliko višja kot je običajno v tem razredu.
Tole npr. dobiš za 15k: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Za 15 jurjev dobiš zelo solidno opremo. Navigacija, bluetooth, park senzorji in kamera, spodoben sound system, dobra aktivna in pasivna varnost... Če ne rabiš vsega tega, lahko prihraniš še 2, 3 jurje.
Motorji so sicer švoh ampak varčni (praviš, da je to prioriteta). Osnovni 82 konjski 1.2 bencinar je švoh ampak nekako dovolj za umirjenega voznika (avto je zelo lahek). 1.2 turbo s 110 konji je pa že čisto spodoben motor za ta avto. Imaš tudi 100 konjskega dizla, ampak s tistim nimam izkušenj.
Podvozje je mehko, oddaljenost od tal nekoliko višja kot je običajno v tem razredu.
Tole npr. dobiš za 15k: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
M-XXXX ::
Citroen C4 Cactus.
Za 15 jurjev dobiš zelo solidno opremo. Navigacija, bluetooth, park senzorji in kamera, spodoben sound system, dobra aktivna in pasivna varnost... Če ne rabiš vsega tega, lahko prihraniš še 2, 3 jurje.
Motorji so sicer švoh ampak varčni (praviš, da je to prioriteta). Osnovni 82 konjski 1.2 bencinar je švoh ampak nekako dovolj za umirjenega voznika (avto je zelo lahek). 1.2 turbo s 110 konji je pa že čisto spodoben motor za ta avto. Imaš tudi 100 konjskega dizla, ampak s tistim nimam izkušenj.
Podvozje je mehko, oddaljenost od tal nekoliko višja kot je običajno v tem razredu.
Tole npr. dobiš za 15k: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Sicer malo offtopic, sam tisti, ki je šel tole grdo plastiko na bok rinit bi mogu ostat brez šihta.
dzinks63 ::
npr.:
Citroen Berlingo
Fiat Doblo
Renault Kangoo
Renault Scenic
Mitsubishi ASX
Nissan Qashqai
Renault Captur
meni osebno je všeč Qashqai
Citroen Berlingo
Fiat Doblo
Renault Kangoo
Renault Scenic
Mitsubishi ASX
Nissan Qashqai
Renault Captur
meni osebno je všeč Qashqai
Siddh ::
Ce te zanima kangoo vzemi dizla ker bencinar po avtocesti pri 130 zre preko 10l/100km.
Sicer pa nasi hodijo v gore z megane karavan, pa je cisto dovolj visok.
Sicer pa nasi hodijo v gore z megane karavan, pa je cisto dovolj visok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Siddh ()
krneki0001 ::
Če hočeš dusterja z malo več opreme je cena takoj malo pod 20k. Je pa odličen avto za ta denar. Pa še pozimi in po makadamih resnično nimaš problemov.
sandmat ::
Ce te zanima kangoo vzemi dizla ker bencinar po avtocesti pri 130 zre preko 10l/100km.
I call this bullshit. S kakšno mašino to? Večkrat vozil po avtocesti in je bilo solidno pod 7.
Sicer pa nasi hodijo v gore z megane karavan, pa je cisto dovolj visok.
Meni se zdi domači GT-line varianta kar malo nizek, verjetno je navaden višji?
njyngs ::
Glej, da boš iskal avto s 6. prestavo. Glede na količino časa na avtocesti si boš hvaležen oz. ti bodo hvaležna predvsem ušesa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
kody ::
Bil prejsnji teden pri Oplu
Mi ponudili
Opel Astra Inovation ( puno opreme)
1.4 turbo 125 konjev
Metalna barva
Za 15.800 €
Bi takoj vzel za zeno, samo ima premali prtljaznik zal....
Mogoce ti bo zanimiva info...nic ne silim ;)
Mi ponudili
Opel Astra Inovation ( puno opreme)
1.4 turbo 125 konjev
Metalna barva
Za 15.800 €
Bi takoj vzel za zeno, samo ima premali prtljaznik zal....
Mogoce ti bo zanimiva info...nic ne silim ;)
lisjak ::
Bil prejsnji teden pri Oplu
Mi ponudili
Opel Astra Inovation ( puno opreme)
1.4 turbo 125 konjev
Metalna barva
Za 15.800 €
Bi takoj vzel za zeno, samo ima premali prtljaznik zal....
Mogoce ti bo zanimiva info...nic ne silim ;)
bo treba počakat na sports tourer ;)
drugače pa se splača pogledat še seat leon st
kody ::
Qrc imamo ze en karavan doma....
Smo iz teh kombilimunzin se preumerili na avte tipa c-max, c4 picasso...
En otrok in se en na poti...
V Opel Astro ni sel niti otroski vozicek (res je ogromen) v prtljaznik
Smo iz teh kombilimunzin se preumerili na avte tipa c-max, c4 picasso...
En otrok in se en na poti...
V Opel Astro ni sel niti otroski vozicek (res je ogromen) v prtljaznik
Invictus ::
Za Octavio imaš zdaj akcijo.
Težko dobiti večji prtljažnik za to ceno ...
Težko dobiti večji prtljažnik za to ceno ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
dragana ::
Mislim, da je ceneje zamenjati voziček za manjšega, kot kupiti večji avtomobil.
Mi smo, ko smo imeli samo enega malčka, odšli na dopust z dokaj velikim vozičkom, vso kramo in kar nekaj hrane s Corso b. Ni treba pretiravat z velikostjo avtomobila samo zaradi enega pamža. Problemi s prostorom v avtomobilu se pričnejo šele pri 3 ali več otrocih.
Mi smo, ko smo imeli samo enega malčka, odšli na dopust z dokaj velikim vozičkom, vso kramo in kar nekaj hrane s Corso b. Ni treba pretiravat z velikostjo avtomobila samo zaradi enega pamža. Problemi s prostorom v avtomobilu se pričnejo šele pri 3 ali več otrocih.
Siddh ::
Ce te zanima kangoo vzemi dizla ker bencinar po avtocesti pri 130 zre preko 10l/100km.
I call this bullshit. S kakšno mašino to? Večkrat vozil po avtocesti in je bilo solidno pod 7.
1.6 bencinar, 5 prestav, letnik 2009.
kody ::
Invictus...
ravno Octavio novo Elegance imam zdaj doma...
najboljsi avto...je sluzben
zdaj za zeno se ne bi kupil ene octavie...hehe
druga stvar...imava sedaj 16 let starega 206 in res potreben menjave...
nekako verjetno bo padel C4 picasso
ravno Octavio novo Elegance imam zdaj doma...
najboljsi avto...je sluzben
zdaj za zeno se ne bi kupil ene octavie...hehe
druga stvar...imava sedaj 16 let starega 206 in res potreben menjave...
nekako verjetno bo padel C4 picasso
lisjak ::
krneki0001 ::
Mitsubishi ASX 2WD to pa je res ena grdoba za denar.
?? za ta denar pokaži boljšega novega suv-a ... glede lepote pa nima smisla razpravljat ... meni se zdi moderne oblike, ki bo ostala zanimiva še nekaj let.
Dacia Duster ga povozi po celi črti. Suzuki vitara tudi. Oba pa dobiš s 4x4 pogonom za ceno, ki je za ASX-a šele vstopna.
hammock ::
Mazdo 3 pelji za hec na testno voznjo. 2.0 bencinar, ce si veliko na avtocesti. 120 konjev, lahek avto, neverjetno prijetna masina, poraba 6,5 litrov pri kar hitri voznji. Se da prit pod 6 brez tezav, na regionalki na 5 ali celo kak deci manj ce vozis pametno.
Je res da je nizji, ampak meni se ni uspelo nikjer nasest, kljub temu da sem veckrat na makedamskih kolovozih. Ni pa za po njivi vozit, kakopak.
Pa Mazda je, kar pomeni da bo sofer verjetno crknil pred avtom
Je res da je nizji, ampak meni se ni uspelo nikjer nasest, kljub temu da sem veckrat na makedamskih kolovozih. Ni pa za po njivi vozit, kakopak.
Pa Mazda je, kar pomeni da bo sofer verjetno crknil pred avtom
hammock ::
Evo, danes sem se za voljo te teme peljal v sluzbo po omejitvah, brez pospesevanja preko 3000 obratov, samo z neizogibnim prehitevanjem (tovornjaki in penzionisti). 65 km, od tega 30 km avtoceste, 30 km lokalne in 5 km mestne voznje. Poraba 5,4 l/100km po BC, realno pije deci do dva vec.
Bolje z atmosferskim bencinarjem ne gre. Pa ne rabis skrbet da ti bo enkrat cez x let turbo sel. Edini minus tega avta je nekoliko slabsa zvocna izolacija podvozja - pozimi slisis vsak kamencek ki ga kolo vrze v kolotek. Je pa motor skoraj neslisen, sploh po mestu, tako da te pesci radi spregledajo.
Bolje z atmosferskim bencinarjem ne gre. Pa ne rabis skrbet da ti bo enkrat cez x let turbo sel. Edini minus tega avta je nekoliko slabsa zvocna izolacija podvozja - pozimi slisis vsak kamencek ki ga kolo vrze v kolotek. Je pa motor skoraj neslisen, sploh po mestu, tako da te pesci radi spregledajo.
lisjak ::
krneki0001 je izjavil:
Mitsubishi ASX 2WD to pa je res ena grdoba za denar.
?? za ta denar pokaži boljšega novega suv-a ... glede lepote pa nima smisla razpravljat ... meni se zdi moderne oblike, ki bo ostala zanimiva še nekaj let.
Dacia Duster ga povozi po celi črti. Suzuki vitara tudi. Oba pa dobiš s 4x4 pogonom za ceno, ki je za ASX-a šele vstopna.
Romunski avto... iz prve roke vem kak zgleda tovarna, kjer jih izdelujejo ---> stroji stojijo na zemlji... ampak cena je res ugodna.
Suzuki vitara... samo 3 leta garancije in že pri novih se vrata bolj slabo zapirajo, armaturka škripa - cena vstopnega 14.500
mitsubishi asx... 5 let garancije, vstopni model 14.750...
ja, se strinjam... če rabiš avto za po pohorju ali vreče krompirja na njivo vozit, je to prava izbira. koliko vem je bila želja samo da je višji in ne 4x4.
Kot si sam ugotovil, pa če hočeš vsaj spodobno opremo si takoj pri 20K eur pri vseh treh.
Vozil sem se z vsemi tremi in asx deluje (vsaj meni) malo bolj kvalitetno skup narejen.
kosta ::
Najboljša rešitev je po moje Octavia.
Dobro izgleda, tehnika je pa tako ali tako preverjena.
Dobro izgleda, tehnika je pa tako ali tako preverjena.
Blinder ::
Mazdo 3 pelji za hec na testno voznjo. 2.0 bencinar, ce si veliko na avtocesti. 120 konjev, lahek avto, neverjetno prijetna masina, poraba 6,5 litrov pri kar hitri voznji. Se da prit pod 6 brez tezav, na regionalki na 5 ali celo kak deci manj ce vozis pametno.
Pozabljas pa da na testih ni dosegla nic nizje porabe kot konkurenca. Po tovarniskih podatkih tudi verjetno ne.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
DrG3 ::
Hvala za predloge. Nekoliko sem pregledal zadeve in ...
Razna "dostavnega" tipa vozila, npr. Berlingo, Kangoo, itd mi ne sedejo. Saj ne rečem, da niso dobra vozila za svojo rabo, ampak tako velikega prtljažnega prostora res ne rabim. In oblika me ne pritegne, rabim kaj bolj civilnega.
Citroen C4 Cactus -uff, to pa je ena grdobija prve klase za moj okus.
Dacia Duster, super ampak zame preveč terenska. Plus z dodatno opremo bi prišla izven mojih finančnih virov. Raje ne.
Nissan odpade, razen terencev so zame grdi avti (terenci so ok, ampak ti so izven budgeta+ne rabim terenca).
Zaenkrat so v mojem širšem izboru Astra, Megane, Focus in Škoda Rapid Spaceback ali Octavia. Slednja me je prepričala s svojo nizko ceno za kar ponuja, čeprav je res da v poštev pride (finance, finance) le oskubljena verzija s stališča opreme. Po drugi strani pa sem ob odkrivanju Octavie našel Rapida Spaceback, ki pride v poštev tudi finančno. In to kar lepo opremljen. Glede na moje potrebe mi zadošča, čeprav je res da ni Octavia. Ampak ni slab, kolikor vidim. Po testni vožnji obeh ne vidim velikih razlik v bistvu, le bolj v niansah. Kaj drugi mislite o Rapidu Spaceback?
Razna "dostavnega" tipa vozila, npr. Berlingo, Kangoo, itd mi ne sedejo. Saj ne rečem, da niso dobra vozila za svojo rabo, ampak tako velikega prtljažnega prostora res ne rabim. In oblika me ne pritegne, rabim kaj bolj civilnega.
Citroen C4 Cactus -uff, to pa je ena grdobija prve klase za moj okus.
Dacia Duster, super ampak zame preveč terenska. Plus z dodatno opremo bi prišla izven mojih finančnih virov. Raje ne.
Nissan odpade, razen terencev so zame grdi avti (terenci so ok, ampak ti so izven budgeta+ne rabim terenca).
Zaenkrat so v mojem širšem izboru Astra, Megane, Focus in Škoda Rapid Spaceback ali Octavia. Slednja me je prepričala s svojo nizko ceno za kar ponuja, čeprav je res da v poštev pride (finance, finance) le oskubljena verzija s stališča opreme. Po drugi strani pa sem ob odkrivanju Octavie našel Rapida Spaceback, ki pride v poštev tudi finančno. In to kar lepo opremljen. Glede na moje potrebe mi zadošča, čeprav je res da ni Octavia. Ampak ni slab, kolikor vidim. Po testni vožnji obeh ne vidim velikih razlik v bistvu, le bolj v niansah. Kaj drugi mislite o Rapidu Spaceback?
Leprechaun ::
Lahko pogledas tudi Seat Toleda, tudi sam kupujem avtomobil / zaenkrat se zbiram info. in mi je bil vsec.
Cene od 10000-16000
http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?z...
Cene od 10000-16000
http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?z...
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
Gwanaroth ::
Delim mojo izkušnjo, ker sem leta 2010 kupoval avto zase, z identičnimi potrebami kot jih imaš ti:
za 13.000 EUR sem leta 2010 iz Nemčije kupil 3 leta starega VW Touran 1.9 TDI, letnik 2007, z 80.000km
Sedaj je star 9 let, ima 241.000 km in razen rednega servisiranja na 15k km in 2 velikih servisov (na 120k in 240k km) popolnoma nobenih težav.
Ko bom čez kakšno letno menjal, bom ponovil vajo.
za 13.000 EUR sem leta 2010 iz Nemčije kupil 3 leta starega VW Touran 1.9 TDI, letnik 2007, z 80.000km
Sedaj je star 9 let, ima 241.000 km in razen rednega servisiranja na 15k km in 2 velikih servisov (na 120k in 240k km) popolnoma nobenih težav.
Ko bom čez kakšno letno menjal, bom ponovil vajo.
Lights often keep secret hypnosis..
SG_101 ::
Da ne odpiram nove teme, tudi sam kupujem nov avto, vendar, ker nimam kaj preveč znanja s tega področja, se obračam na vas.
Mora biti nov. Zanj bi odštel z opremo vred max. 13k. Letno bi naredil cca 12-13k km (baje se mi dizla s tega vidika bolj splača?)
Veliko km se bo naredilo po avtocesti, za službo ga vsakodnevno ne potrebujem, zato bo vsaj 3 dni na teden sameval in se ne bi uporabljal. Pomembno mi je tudi, da ima alarm in parkirne senzorje.
Že nekaj časa zbiram informacije itd. pa sem našel tale avto --> Peugeot 301, z vso opremo bi stal malo več kot 12k EUR. http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Ima kdo kakšne izkušnje s tem avtom?
Mora biti nov. Zanj bi odštel z opremo vred max. 13k. Letno bi naredil cca 12-13k km (baje se mi dizla s tega vidika bolj splača?)
Veliko km se bo naredilo po avtocesti, za službo ga vsakodnevno ne potrebujem, zato bo vsaj 3 dni na teden sameval in se ne bi uporabljal. Pomembno mi je tudi, da ima alarm in parkirne senzorje.
Že nekaj časa zbiram informacije itd. pa sem našel tale avto --> Peugeot 301, z vso opremo bi stal malo več kot 12k EUR. http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Ima kdo kakšne izkušnje s tem avtom?
njyngs ::
Da ne odpiram nove teme, tudi sam kupujem nov avto, vendar, ker nimam kaj preveč znanja s tega področja, se obračam na vas.
Mora biti nov. Zanj bi odštel z opremo vred max. 13k. Letno bi naredil cca 12-13k km (baje se mi dizla s tega vidika bolj splača?)
Veliko km se bo naredilo po avtocesti, za službo ga vsakodnevno ne potrebujem, zato bo vsaj 3 dni na teden sameval in se ne bi uporabljal. Pomembno mi je tudi, da ima alarm in parkirne senzorje.
Že nekaj časa zbiram informacije itd. pa sem našel tale avto --> Peugeot 301, z vso opremo bi stal malo več kot 12k EUR. http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Ima kdo kakšne izkušnje s tem avtom?
To je skoraj nič kilometrov -> kupi bencinarja. Že v štartu bo velika razliak v ceni.
Glede na to, da boš na avtocesti priporočam, da ima 6. brzino.
Ostalo je stvar okusa in ponudbe.
Utk ::
Če ima avto 6 prestav, ima avtomatsko 50 konjev več in lahko kruzaš 150 z 2500 obrati?
Avti, ki rabijo 6 prestav, jih imajo. Obstajajo pa tudi takšni, ki jih imajo, pa so brezveze, ker je njihova 6. enaka ostalim 5.
Avti, ki rabijo 6 prestav, jih imajo. Obstajajo pa tudi takšni, ki jih imajo, pa so brezveze, ker je njihova 6. enaka ostalim 5.
Janac ::
Leprechaun je izjavil:
Lahko pogledas tudi Seat Toleda, tudi sam kupujem avtomobil / zaenkrat se zbiram info. in mi je bil vsec.
Cene od 10000-16000
http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?z...
Toleda/Rapida raje ne. Nizkocenovni avto za slabše razvite trge, poglej si temo na avtomobilizem kako so sepljani odtočni kanali.
Za isto ceno dobiš novega leona, ki je po kvaliteti precejšen napredek...pa več prostora itak.
Toledo/Rapid -->Fabia, Ibiza, Polo itd.
Leon --> Golf, Octavia, A3 itd.
@ejnita poglej tole: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
vinjeta 2016 + zimske gume za 13k je kar dober deal za golfa 7 :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
njyngs ::
Če ima avto 6 prestav, ima avtomatsko 50 konjev več in lahko kruzaš 150 z 2500 obrati?
Avti, ki rabijo 6 prestav, jih imajo. Obstajajo pa tudi takšni, ki jih imajo, pa so brezveze, ker je njihova 6. enaka ostalim 5.
Spravi se na avtocesto s kliom ali pa meganom v peti prestavi pa se pelji 130 140 in mi potem povej kako si užival v vožnji. Predvsem tvoja ušesa bodo uživala... Kaj večjega novega od megana za ta denar pa itak ne moreš dobiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
Utk ::
Ja in? Kako boš avto težak tono pa pol s 100 bencinskimi konji vozil 140 s 3000 obrati, ali koliko jih bi ti že rad imel, da bi bil tih. Džabe ti 10 prestav, če ne gre.
Megane 1,6 s 110 konji ima 6 prestav, pa je njegova 6. enaka ostalim, ki jih imajo 5. Ker je moči premalo za "ta pravo" šesto.
Megane 1,6 s 110 konji ima 6 prestav, pa je njegova 6. enaka ostalim, ki jih imajo 5. Ker je moči premalo za "ta pravo" šesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
njyngs ::
Heh, dobra šala. Sem tedensko v meganih 1.6 16V s 5. in 1.6 16V s 6. pa je zelo opazna razlika. Ampak ti stručnjak očitno veš bolje kot vsi ostali.
@SG_101: Kakšno velikost avta sploh iščeš?
@SG_101: Kakšno velikost avta sploh iščeš?
Utk ::
Megane 1,6 ima v 6. pri 130 3500 obratov, če se ne motim.
Moj ne-megane ima v 5. pri 130 enako obratov, oz. še malo manj.
Moj ne-megane ima v 5. pri 130 enako obratov, oz. še malo manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
SG_101 ::
@SG_101: Kakšno velikost avta sploh iščeš?
Malo večji avto...Namen je, da ga imam vsaj 10 let oz. dokler pač pelje. Večji pa zato, da bo v prihodnje tudi dovolj prostora za bodoče družinske člane na zadnjih sedežih. Pa imam občutek, da so večji avti tudi malenkost varnejši kot pa npr. kakšen mali clio.
Tako da sem gledal bolj limuzine, karavane, SUV...Pa za na morje so super, ker majo velik pritljažnik.
springfield ::
Janac ::
springfield je izjavil:
Toledo/Rapid -->Fabia, Ibiza, Polo itd.
Leon --> Golf, Octavia, A3 itd.
Tu si pa malo mimo pihno. Rapid je kar C segment, enako kot Leon, Golf, A3. Octavia je pa z novo generacijo presla v D segment, kar je pa A4, Passat,...
NE ni.
Rapid/Toledo ima AO5+ podvozje, G7, Leon, Octavia pa MQB. Zadeva ni nikakor primerljiva.
Goody ::
springfield je izjavil:
Toledo/Rapid -->Fabia, Ibiza, Polo itd.
Leon --> Golf, Octavia, A3 itd.
Tu si pa malo mimo pihno. Rapid je kar C segment, enako kot Leon, Golf, A3. Octavia je pa z novo generacijo presla v D segment, kar je pa A4, Passat,...
LOL... Še superb ni na ravni novega pasata (po materialih in kakovosti) kaj šele A4, ampak je vedno na ravni ene generacije nazaj...Le prostora pa ima velik, to je pa res (samo ne govorimo o tem).
Sc0ut ::
Hm, octavia ima 5 prestav ampak je 5. tako dolga da je pri 160km/h kot šesta.
Octavia (2012 combi II) 1.6 tdi 105km ima pri 160km/h 3000 obratov
Audi a4 (2011, 2012, ne vem natančno) 2.0 tdi 140km ima pri 160km/h 3000 obratov
S-max (2010 al 2011 in letnik 2014) 2.0 140 km imata pri 160km/h 3000 obratov
Octavia (2012 combi II) 1.6 tdi 105km ima pri 160km/h 3000 obratov
Audi a4 (2011, 2012, ne vem natančno) 2.0 tdi 140km ima pri 160km/h 3000 obratov
S-max (2010 al 2011 in letnik 2014) 2.0 140 km imata pri 160km/h 3000 obratov
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
springfield ::
NE ni.
Rapid/Toledo ima AO5+ podvozje, G7, Leon, Octavia pa MQB. Zadeva ni nikakor primerljiva.
Tudi Passat je na MQB pa bos sedaj rekel, da so Leon, Golf in Passat enak avto po velikosti? Ne, platforma se ne pomeni velikosti avtomobila.
LOL... Še superb ni na ravni novega pasata (po materialih in kakovosti) kaj šele A4, ampak je vedno na ravni ene generacije nazaj...Le prostora pa ima velik, to je pa res (samo ne govorimo o tem).
Ravno o tem se pogovarjamo, drugace ne razumem primerjave Leon/A3, ker je slednji svetlobna leta pred Leonom.
In segmenti so velikosti avtov, ne sama izdelava.
Drugace pa je nov Superb v E segmentu, kar je isto kot A6.
Janac ::
Nisem sploh omenjal velikosti?
Pač za isto ceno MQB ali AO5+ platformo? MQB je precej bolj napredna a se ne strinjaš?
EDIT: Se opravičujem rapid ima PQ25 platformo.
Pač za isto ceno MQB ali AO5+ platformo? MQB je precej bolj napredna a se ne strinjaš?
EDIT: Se opravičujem rapid ima PQ25 platformo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
springfield ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22197 (15631) | sass628 |
» | Nakup rabljenega vozila (cca. 6000 EUR)Oddelek: Na cesti | 3588 (2805) | Kasali |
» | Nov avto za 13k€-17k€ (diesel) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11720 (9399) | SkIDiver |
⊘ | Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 75737 (64199) | dzinks63 |
» | Nakup novega oziroma rabljenega avta (1-3 let) nekje do 15000€Oddelek: Na cesti | 12287 (10656) | -valvoline- |