» »

Kateri nov "družinski" avto

Kateri nov "družinski" avto

iso2000 ::

Prej sem imel Berlinga, sedaj imam Tourana in je Touran ko raketa proti berlingu. Je pa manj prostora notri, to je res. Vožnja je v Touranu precej bolj prijetna, Touran se pelje kot avto, berlingo pa bolj kot dostavnik. 2.0 150KM TDI se mi zdi ravno pravšnja izbira, da avto na AC lepo vleče in je obenem dokaj varčen. 130KM motor v Berlingu se mi ne zdi tako prepričljiv, pa avto je glasnejši in manj prožen na AC. Avtomatik pa je v novem berlingu po besedah mojega sodelavca, že kar soliden. Sam prisegam na ročni menjalnik, tako da težko ocenim kako dober ali slab je tisti menjalnik.
Tudi sam sem gledal Sharana/Alhambro ampak je bila cena malenkost visoka, tako da sem sklenil kompromis in vzel Tourana. Če bi se mi dajalo več za avto bi pomoje razmislil o MB V seriji oz. novem Vitu.

facepalm ::

Ne vem ce govoriva o istem Berlingu.
Novi se namrec pelje kakor navaden avto. Celo po regionalki se da malo bolj pritisniti ne da bi te vrglo na sovoznikov sedez. Seveda pa ni to sportno naravnan avto ter ima mehkejse/udobnejse vzmetenje od nemcev.

iso2000 ::

Zadnji, aktualni berlingo. Proti Touranu se mi ne zdi enak razred avtomobila. Tudi kakovost izdelave se mi ne zdi na enakem nivoju. Pa sem do sedaj vozil večinoma francoze, tako da načeloma nisem nek fen VAG-a.
EDIT. Je pa zadnji berlingo precej bolj "civilen" kot prejšnji. To se pa absolutno strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

Tsunamii ::

iso2000 je izjavil:

Prej sem imel Berlinga, sedaj imam Tourana in je Touran ko raketa proti berlingu. Je pa manj prostora notri, to je res. Vožnja je v Touranu precej bolj prijetna, Touran se pelje kot avto, berlingo pa bolj kot dostavnik. 2.0 150KM TDI se mi zdi ravno pravšnja izbira, da avto na AC lepo vleče in je obenem dokaj varčen. 130KM motor v Berlingu se mi ne zdi tako prepričljiv, pa avto je glasnejši in manj prožen na AC. Avtomatik pa je v novem berlingu po besedah mojega sodelavca, že kar soliden. Sam prisegam na ročni menjalnik, tako da težko ocenim kako dober ali slab je tisti menjalnik.
Tudi sam sem gledal Sharana/Alhambro ampak je bila cena malenkost visoka, tako da sem sklenil kompromis in vzel Tourana. Če bi se mi dajalo več za avto bi pomoje razmislil o MB V seriji oz. novem Vitu.


MB Vito je pa ze orenk visji cenovni razred. RAde volje... Ti imas tudi 3 otroke..gredo lepo notri stolcki v Tourana ? ja placa verjamem da je manj kot Berlingo ali Sharan. sam slednji je precej drazji.

Avtomatik ni nujen seveda. Do zdaj sem shajal z rocnim. Vendar zelja je...

Druga stvar - ne me lincat prosim :D Kako je z dizel masinami ? Ne naredim dosti km ..do zdaj sem z danasnjim avtom v 10 letih naredil 150k kilometrov. In seveda od kar vozim je bencin zame. Nikol doizel. Glasni ..stroski vzdrzevanja ter za njih je le potrebno delat preko 30k na leto. Torej ..bencin ja ali ne za tak vecji druzinski avto ? Poraba me NE moti ! Vendar za bencin je potrebno ze preko 150 konjickov da kaj potegne ne ?

Torej debata je tukaj. Kaj in kako. Če bi imel moznost bi sli na pir in se tam pomenili :D

WizzardOfOZ ::

150 konjev rabi samo tisti, ki ima one premajhen, pa mora kompenzirat z večjim avtom. tudi z manj kot 150 konji se čisto normalno voziš.

v tourana zadaj ne spraviš treh normalnih otroških sedežev.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Novi turbo bencinci so po proznosti blizu dizlom ampak se manjsi navor pozna pri tezjih vozilih. Sicer ne toliko v pospesevanju kot pa pri porabi.
Kaj ti bo bolj sedlo ves sam. Testne voznje so zastonj. Vsedi se v kaksno vozilo in se zapelji, da si ustvaris lastno mnenje.
Moderen turbo bencinc ni bistveno cenejsi pri vzdrzevanju/zanesljivosti.

Edit: glede na to, da kupujes avto za 5 ljudi, ne zanemarit tudi udobja/mnenje spotonikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Tsunamii ::

WizzardOfOZ je izjavil:

150 konjev rabi samo tisti, ki ima one premajhen, pa mora kompenzirat z večjim avtom. tudi z manj kot 150 konji se čisto normalno voziš.

v tourana zadaj ne spraviš treh normalnih otroških sedežev.


Nič ne kompeziram glede 150 konjickev :D Samo 'bojim' se da ne bo vsak klanec pocepnil. Zato pa tukaj vprasam za mnenje :D

Skoda za Tourana => ODPADE potem. Nujn mora it notri 3 veliki sedezi kasneje. ZDaj bodo 2 lupinici na ISOFix in en stolcek.

facepalm je izjavil:

Novi turbo bencinci so po proznosti blizu dizlom ampak se manjsi navor pozna pri tezjih vozilih. Sicer ne toliko v pospesevanju kot pa pri porabi.
Kaj ti bo bolj sedlo ves sam. Testne voznje so zastonj. Vsedi se v kaksno vozilo in se zapelji, da si ustvaris lastno mnenje.
Moderen turbo bencinc ni bistveno cenejsi pri vzdrzevanju/zanesljivosti.

Edit: glede na to, da kupujes avto za 5 ljudi, ne zanemarit tudi udobja/mnenje spotonikov.


Seveda obvezno grem na testne voznje. Zadaj bodo samo otroci - 7 letna hcerka in 2 novo rojeni dvojcici.
Bencin me mika zato, ker sem ga 25 let vozil. Dizla nikoli. Vendar drugi časi in prilagoditve. ZAto zna bit da bo res dizelas. Mene tolk moti to traktorsko ropotanje .. verjamem da o novejsi avti lepo zvocno zatesnjeni sam svomim da spet toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tsunamii ()

TheBlueOne ::

Morda Citroen Spacetourer ali pa kaksen njegov sorodnik od drugih proizvajalcev.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomatik:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ali Avtomatik + radar + leder + steklena streha:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Vse manjse je kompromis, kjer ti odpade ena jajca. To pa je delavski avto, tako da ti ostaneta obe jajci + dobis malo trebuha in biceps se lepse izrazi.

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Tsunamii je izjavil:

Mene tolk moti to traktorsko ropotanje .. verjamem da o novejsi avti lepo zvocno zatesnjeni sam svomim da spet toliko.


Niso. Zadnjič sem se dobesedno vstavil na pločniku in gledal en novi bmw x5, ki je peljal mimo mene. Ropotal je ko golf 1. Mene bi bilo sram se s tem vozit. Sem vozil oktavijo prejšnje generacije na testni vožnji, zetor pogon. Po 20km sem komaj čakal da ga vrnem.
Meni gre tudi traktorsko ropotanje na jetra, zato sem se ga že davno rešil. Turbo bencinci so zakon. Za 1 l večjo porabo sem dovolj premožen da mi dol visi. Tudi če bi 3 več pil...samo da mi ni treba zetorja poslušat. Sem se ga naposlušal v 10 letih.

TheBlueOne ::

Odvisno kaj vozis. Ce je kombi potem je dizel zvok cisto na mestu. Sam imam pravtako do danes samo turbobencinarje ampak bo naslednji verjetno dizel, ker delamo dosti km in potrebujemo druzinski avto. Pri teh vecjih garah pa se zelo pozna pri porabi, ce je bencinar, sportno pa niti ne vozis, ker so froci...

facepalm ::

Tudi sam ne prebavim dizle ampak za enoprostorca je skoraj obvezen. Ker ko ga napolnis z ljudmi in prtljago, si pri bencincu hitro blizu 100Nm/t.

Sparkxl ::

TheBlueOne je izjavil:

Odvisno kaj vozis. Ce je kombi potem je dizel zvok cisto na mestu. Sam imam pravtako do danes samo turbobencinarje ampak bo naslednji verjetno dizel, ker delamo dosti km in potrebujemo druzinski avto. Pri teh vecjih garah pa se zelo pozna pri porabi, ce je bencinar, sportno pa niti ne vozis, ker so froci...


Ja jasno da v kombi paše samo dizl in btk kako ropota.
Kaj je za tebe "se zelo pozna na porabi"? Stric ima superba 1.5 150 km, ki gre kar konkretno in je kombinirana poraba okrog 7.5. Za moje pojme je to za preživet, se pa da tudi manj če se špara

facepalm je izjavil:

. Ker ko ga napolnis z ljudmi in prtljago, si pri bencincu hitro blizu 100Nm/t.

Kar se zgodi 2x na leto? Ali voziš ljudi na dnevni relaciji brnik-lj? Za 2 na leto boš celi preostanek leta poslušal žaganje trakotorja? Jaz nebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

TheBlueOne ::

Sparkxl je izjavil:



Ja jasno da v kombi paše samo dizl in btk kako ropota.
Kaj je za tebe "se zelo pozna na porabi"? Stric ima superba 1.5 150 km, ki gre kar konkretno in je kombinirana poraba okrog 7.5. Za moje pojme je to za preživet, se pa da tudi manj če se špara


To pa ne gre ne vem kako konkretno. Bo dizel s 150 konji skoraj sigurno bolj poskocen. Stric lepo vozi, ce ima tako velik avto, ki ima mini turbobencinar motor, tako nizko porabo.

Pri porabi pa se pozna nekje od enoprostorca naprej, ker so tezke neaerodinamcine klade. In se pase jim dizel, ker lepo gre z filozofijo ogromne klade. In kakor omenja predhodnik je glavni problem teza v realciji z navorom. In ne pozabit, da je tema druzinski avto.

Sparkxl je izjavil:


facepalm je izjavil:

. Ker ko ga napolnis z ljudmi in prtljago, si pri bencincu hitro blizu 100Nm/t.

Kar se zgodi 2x na leto? Ali voziš ljudi na dnevni relaciji brnik-lj? Za 2 na leto boš celi preostanek leta poslušal žaganje trakotorja? Jaz nebi.


Ce ti tvojo in froce prepricas, da greste tako redko na izlet, potem si kar dober pogajalec.

Drugace na AC, ce vozis normalno ne bos slisal neke razlike v avtu. Potem se ti bolj izplaca dizel. Bencinar je fin za dinamicno voznjo po ovinkastih cestah.

Zgodovina sprememb…

BCSman ::

Vozil hyundaia ix20, 1.6., 125 konjev, bencin...katastrofa, nikamor ne vleče, brez pospeškov, pije ko pijanec, enakega mnenja je lastnik in še nekaj drugih lastnikov. En drug ima 90konjsko dizel verzijo in top zadovoljen. Zgleda mora bencinar nujno imet turbo, drugače je uporaben samo za do bližnjega mercatorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BCSman ()

facepalm ::

Sparkxl je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Odvisno kaj vozis. Ce je kombi potem je dizel zvok cisto na mestu. Sam imam pravtako do danes samo turbobencinarje ampak bo naslednji verjetno dizel, ker delamo dosti km in potrebujemo druzinski avto. Pri teh vecjih garah pa se zelo pozna pri porabi, ce je bencinar, sportno pa niti ne vozis, ker so froci...


Ja jasno da v kombi paše samo dizl in btk kako ropota.
Kaj je za tebe "se zelo pozna na porabi"? Stric ima superba 1.5 150 km, ki gre kar konkretno in je kombinirana poraba okrog 7.5. Za moje pojme je to za preživet, se pa da tudi manj če se špara

facepalm je izjavil:

. Ker ko ga napolnis z ljudmi in prtljago, si pri bencincu hitro blizu 100Nm/t.

Kar se zgodi 2x na leto? Ali voziš ljudi na dnevni relaciji brnik-lj? Za 2 na leto boš celi preostanek leta poslušal žaganje trakotorja? Jaz nebi.

Niti jaz ne bi, ce bi dobil zeljenega enoprostorca s 300Nm+ bencinarjem.
Sem si lastil takega z 240Nm/1600kg in je premalo za nase klance na AC. Oz je ravno prav, ce te povprecna AC poraba 10l ne moti.

Sparkxl ::

TheBlueOne je izjavil:



To pa ne gre ne vem kako konkretno. Bo dizel s 150 konji skoraj sigurno bolj poskocen.


Ne vem če bo to držalo. Sem nekoč gledal primerjavo in ta 1.5 skoči 1s hitrejo do 100kmh kot tdi, če se prav spomnim.
Stric pa niti slučajno ne vozi umirjeno. Na sprittmonitorju je povprečje za ta motor v superbu 7.1, kar pomeni da je on divjak :)

TheBlueOne ::

Ce sem prav nasel ima 1.5 TSI 9,3s do 100kmh, 2.0 TDI pa 9,1s do 100kmh. Oba v Superbu, oba 150 konjev. Pri porabi verjetno dizel vsaj -30% -razlika v ceni za gorivo. Dizel prihrani priblizno za gume, servis in manjsa popravila, ce delas ca 20k km.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

TheBlueOne je izjavil:

Ce sem prav nasel ima 1.5 TSI 9,3s do 100kmh, 2.0 TDI pa 9,1s do 100kmh. Oba v Superbu, oba 150 konjev. Pri porabi verjetno dizel vsaj -30% -razlika v ceni za gorivo. Dizel prihrani priblizno za gume, servis in manjsa popravila, ce delas ca 20k km.


Pozabil se na podatek, da se pri 1.5 TSI dela servis na 30.000 km, pari 2.0 TDI na 15.000 km.
MPC bencinarja je manjši kot MPC dizla
Material za servis bencinarja je cenejši
Da o comfort-issue dizla na kratkih razdaljah ne govorim...

Pa pri porabi dizla si ga tako usekal kot da ti avto sproti nafto proizvaja. Efektivna razlika bo največ liter na 100km v porabi, pa še to ne več.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

TheBlueOne ::

Raptor F16 je izjavil:



Pozabil se na podatek, da se pri 1.5 TSI dela servis na 30.000 km, pari 2.0 TDI na 15.000 km.
MPC bencinarja je manjši kot MPC dizla
Material za servis bencinarja je cenejši
Da o comfort-issue dizla na kratkih razdaljah ne govorim...

Pa pri porabi dizla si ga tako usekal kot da ti avto sproti nafto proizvaja. Efektivna razlika bo največ liter na 100km v porabi, pa še to ne več.


Ko sem jaz nazadnje uposteval interval 30k km sem imel v roku nekaj let remont motorja. :) Servis je tam tam. Glede porabe pa si mislim, da je tako, ker mi dizlasi pravijo, da jim avti pijejo tudi pod 5 l/100km, za te bencinarje pa vem, da ne gredo pod 7.5l/100km. In se to relativno aerodinamicne limuzine in ne druzinski cigli.

Sparkxl ::

TheBlueOne je izjavil:

. Pri porabi verjetno dizel vsaj -30% -razlika v ceni za gorivo.


Ne sanjaj o 30%. Spritmonitor pravi povprečje za tdi 6.3, kar je 0.8l manj in ni niti blizu 30%

Očitno je, da kar ti veš in kar ti drugi pravijo, je narobe. Mislim da je sprittmonitor bolj zanesljiv vir

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

TheBlueOne ::

Meni najde 4,6l tale 150 konjska:

https://www.spritmonitor.de/de/detailan...

Tvoj stric pa ima 7.5, kar je ca 0.5l vec kot na strani. Pri dizlu verjetno +0,2, ker tezje delas razliko na plus.

Menda iz spritmonitorja prides na ca 35% razlike? Ali kaj gledam narobe? Racunal sem 6,95 TSI, 4,62 TDI, oboje iz tvoje strani, oboje 150 konjev.

In vse to je za Superba, ki je se namanj druzinski avto od druzinskih avtov, ker je samo karavan klada in ne absolutna klada kakor vecina, kar je vse od enoprostorca naprej.

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Ti gledaš samo 1 avto, kar pa sem ti jaz povedal pa je povprečje vseh na strani. Za oba.

TheBlueOne ::

Ok, potem ce sedaj gledam prav, je ca 20% razlike v povprecju. Ampak se enkrat, to je relativno aerodinmicen Superb, kjer je naceloma dosti vseeno. Jaz bi sicer vzel dizel, ker je vsaj malo hitrejsi ali pa vsaj 2l turbobencinarja, ce jih se delajo.

GR2 ::

Sparkxl je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

. Pri porabi verjetno dizel vsaj -30% -razlika v ceni za gorivo.


Ne sanjaj o 30%. Spritmonitor pravi povprečje za tdi 6.3, kar je 0.8l manj in ni niti blizu 30%

Očitno je, da kar ti veš in kar ti drugi pravijo, je narobe. Mislim da je sprittmonitor bolj zanesljiv vir

Oba pretiravata. Meni je BC, zdaj ko so na AC kolone pri 100km/h, kazal 7,0. Včeraj popoldne sem ga začel tiščat, ko se je na čase malo bolj odpiralo, tam 140, enkrat ali 2x do 180, pa je šlo takoj na 8,1l. Pa BC laže okol 1l. Sicer 1.6T 200, kakšen tank je 9l, kakšen tank 10l, brez šparanja, ampak variira, ker si na AC zelo odvisen od ostalega prometa, pa tudi sam verjetno ne bi vedno vozil enako.
Skoraj primerljiv 2.0 TDI 185 sigurno ne pije samo 1l manj, 30% manj pa pomoje tudi ne, ker to bi bilo samo 6,3-7l. Tako da recimo da 25% manj, 6,8-7,5l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

facepalm ::

V normalno aerodinamicnem avtu z nizko tezo, bo razlika res majhna. Ko pa vozis skoraj 2t skatlo, je realna razlika v porabi res blizu 30%

GR2 ::

Pa itak noben ne zna primerjat, ne moreš neki po Spritmonitor kjer se ve da so šparovni vozniki. Pri bencinarju gre poraba s težjo nogo precej bolj eksponentno gor kot pri dizlu. Jaz če bi testiral avte, vse potegnem kolikor dajo, pa potem primerjam porabo. Jaz bi pri enem 2.0 TDI 150KM računal na max porabo na tank 7,5l. 1.5 TSI 150 pa tam 9l, se pravi DO 20% razlike. Do zato, ker bolj kot cincaš, manjša bo razlika.

facepalm ::

Jaz bi pa rekel, da ob sparovni voznji, nek random avto z 2.0tdi spije cca 5l/100km. Enak avto z 1.5tsi pa 6l/200km, kar je ravno dodatnih 20% napram dizlu.
S tezko nogo prileze tdi do 7l, tsi pa 9l. Z zelo tezko nogo pa govorimo v rangu 10l/15+l. Govorim iz lastnih ugotovitev podobnih motorjev in dejanske stevilke lahko varirajo. Razmerje porabe pa je tam/tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Invictus ::

Ne moreš primerjati 1,5 in 2.0 mašine... Navor je jasno v korist večjega... Bencinar 2.0 bi bil boljša primerjava...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

Invictus je izjavil:

Ne moreš primerjati 1,5 in 2.0 mašine... Navor je jasno v korist večjega... Bencinar 2.0 bi bil boljša primerjava...


Pri teh skodah je 2.0 turbobencinar dosti mocnejsi po konjih in verjetno pokuri izrazito vec kot 2.0l TDI. Tale 1.5 mlincek pa ima enako konjev kot dizelski kolega.

Sparkxl ::

Točno tako. Iz bencinskega agregata se da iztisnit bistveno več moči kot iz dizla. 1.0 in 90 konjev ni nič posebnega pri bencincu brez turbine. S turbino se to razmerje precej dvigne.
Poglejte si koliko da 2.0 dizl iz sebe brez turbine. 100 km maksimalno.
Se še kdo spomni vw dizl motorjev brez turbin -sdi? 1.9, 70 konjev če se prav spomnim. S to gajbo so me enkrat poslali na službeno pot v nemčijo. Očitno me niso marali '-/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

TheBlueOne ::

So pa dizli bolj ucinkoviti, tako da vzames kar je bolj pametno za kar potrebujes.

Sparkxl ::

Ja kak za koga. Za mojo denarnici niso bili niti slučajno učinkoviti. Kljub mali porabi, so stroški kar leteli. In to stroški, za katere prej sploh nisem vedel da obstajajo: šobe, turbine, lmm,..., Pač klasičen dizl potrošni material. In seveda dražji servisi. In da ne pozabimo višje nabavne cene. V glavnem, pod črto za mene konkreten minus. Zato zdaj vedno vzamem bencinca, pa če žere 5l več mi je vseeno. Da o blagodejni odsotnosti ropotanja sploh ne govorim. Res pa je da zdaj za šankom več ne izpadem glavni ko si merimo organe v decilitrih.

TheBlueOne ::

Pa si preprican, da je bencinar z enakim pospeskom kot dizlas cenejsi za kupit? In kolikor vem so dizli manj problematicni, ce delas dosti kilometrov. Seveda v statisticnem smislu.

Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.

Sparkxl ::

Še vedno je bil cenejši za kupit. 1-2k€ manj. Poglej si cenike. Za octavio ki jo imam zdaj sem dal 2k manj za identično konjenico

TheBlueOne ::

Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

TheBlueOne je izjavil:

Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?


Nisem nikoli delal študije, ampak če sta v istem avtu 2 motorja z približno istimi konji, predvidevam da neke blazne razlike ne more bit. Za par desetink gor dol pa mi dol visi. So mi druge stvari bolj pomembne kot to. Za ta 2 jurja razlike sem si recimo vzel avtomatski menjalnik.

TheBlueOne ::

So kar drage desetinke. Je razlika, ker moras gledati tudi navor. Samo pravim, da ce primerjas cene moras primerjati dejansko kaj kateri zmore.

Moj trenutni bencinar je stal vec kot ekvivalentno hiter dizel.

Sparkxl ::

Zanimivo pa je kako si si zastavil vizijo svoje družinske cigle. Vidim da ne odstopaš od tega.
Samo za razmislek kako se še lahko interpretira družinsko ciglo:
Kolega ima za družinsko ciglo novega polota. Za izlete in na morje, kjer avto opravlja družinsko funkcijo, je z trugo na strehi dovolj. Vseh ostalih 340 dni v letu pa vozi bmw m3 :) Trenutno so na sardiniji s tem polotom.

Jaz vozim bencinsko octavio limuzino, letno naredim ca. 25k km. Spet skregano z vsako slovensko družinsko logiko, ampak karavana nikoli nisem pogrešal, dizla pa se najmanj. Za na morje je truga na strehi.

Spet en kolega s tremi otroki vozi insignijo. Klasičen slovenski nakup bi bil vsaj mb vito. On pravi da za tistih par krat ko gredo skupaj se bodo že stisnili in da se on ne namerava preostanek časa vozit sam v enoprostorski kanti.

TheBlueOne ::

Ce bi jaz izbiral druzinsko ciglo bi bil kaksna E-Klasa, Morda kaksen BMW s sestakom, bencinar ...

Ker je druzinski avto kompromis je varianta 1 super drag SUV, ker bejbe jih imajo zelo rade. Varianta 2 kombi, ker sem raje obrtnik, kot pa da vozim avto, ki ima edini plus, da je statusni simbol. Ajde ce je XC60 se varnost.

Hemi426 ::

Sparkxl je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?


Nisem nikoli delal študije, ampak če sta v istem avtu 2 motorja z približno istimi konji, predvidevam da neke blazne razlike ne more bit. Za par desetink gor dol pa mi dol visi. So mi druge stvari bolj pomembne kot to. Za ta 2 jurja razlike sem si recimo vzel avtomatski menjalnik.


Če se ti ne spoznaš na zadevo, se ni treba zanašati na svoja predvidevanja.
Razlike so tudi do 2-3 sec.
Dizel doseže svoj max navor(=pospeševanje) pri nizkih RPM, medtem ko imajo bencinarji večjo navorsko krivuljo in jh lahko kamot izkoristiš do 6-8k obratov.

Pa dizelski motorji so kar dosti težji kot bencinski, kar bi tudi vplivala na pospešek.

Ampak definitivno, če ti no ni pomembna stvar pri avtomobilu, potem je tako brezpredmetno.

Invictus ::

Malo druga perspektiva...

Kolega mi je pravil za sodelavca, ki si je kupil družinsko ciglo. Ker so hoteli vse za dopust stlačit v avto, so si kupili S-Max. Gre vse noter za dopust, vsa krama. Torej cilj dosežen...

Kaj so posledice... Ta kolegov sodelavec se celo leto vozi sam v avtu od Logatca do Ljubljane, avto totalno neizkoriščen, poraba 8l/100km. Zdaj pizdi, ker si je nabavil tako velik avto za 1x letni dopust.

Je sam rekel, da bi si raje kupil manjši avto, potem pa kljuka, prikolica, prtljažnik, truga, da stlačiš noter kramo za dopust... Celo leto se pa potem voziš s cenejšim avtom, ki še manj porabi. Jebi ga, 1x na leto pa švica :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

m0LN4r ::

Hemi426 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?


Nisem nikoli delal študije, ampak če sta v istem avtu 2 motorja z približno istimi konji, predvidevam da neke blazne razlike ne more bit. Za par desetink gor dol pa mi dol visi. So mi druge stvari bolj pomembne kot to. Za ta 2 jurja razlike sem si recimo vzel avtomatski menjalnik.


Če se ti ne spoznaš na zadevo, se ni treba zanašati na svoja predvidevanja.
Razlike so tudi do 2-3 sec.
Dizel doseže svoj max navor(=pospeševanje) pri nizkih RPM, medtem ko imajo bencinarji večjo navorsko krivuljo in jh lahko kamot izkoristiš do 6-8k obratov.

Pa dizelski motorji so kar dosti težji kot bencinski, kar bi tudi vplivala na pospešek.

Ampak definitivno, če ti no ni pomembna stvar pri avtomobilu, potem je tako brezpredmetno.

Kaj pa prestavna razmerja?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

Od kdaj je v tem drekaškem avto svetu pospešek postal nekaj pomembnega?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MisterR ::

Tsunamii je izjavil:

MisterR je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Peugeot 5008 premaga c5 na celi črti.


Lep ja. SUV sicer. PA tudi vidim da ima 3 locene sedeze. Edin kar me mika ( ni nujno ) da je avtomatski menjalnik in vsaj 150KM moči. In pod 80k prevozenih obvezno. Raje še orenk manj.


Glede 150KM ti predlagam da greš na testno vožnjo. Ker vsak avto (z enako KM) se pelje zelo drugače.

Če se stegnes za 2k dobiš vse kaj iščeš
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MisterR ()

Raptor F16 ::

TheBlueOne je izjavil:

za te bencinarje pa vem, da ne gredo pod 7.5l/100km. In se to relativno aerodinamicne limuzine in ne druzinski cigli.


...

V bistvu me zdaj res zanima kako se voziš, da ti pije več kot 7, ker verjemi da ti potem tudi dizelski agregat ne pomaga dosti prišparat.

Na golfu 1,5 TSI 96 kW mam kombinirano porabo, brez nekega šparanja in lizanja gas pedala med 6-6.5. Koliko se vozim ne povem, je pa precej nadpovprečno hitro po AC. Če ga voziš lepo je 5.5 vkolikor si pa objestno uhrn na gasu pa 4.5. S tem da si z avtomatikom lahko še mnogo bolj šparoven.

TheBlueOne je izjavil:


Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.


V bistvu je točno to tvoj prvenstveni problem. Šel boš na nekaj novega in sedaj z rožnatimi očali idealiziraš v skrajnost. Samo da ne boš na koncu z dolgim nosom hodil naokoli in sebi lagal kako ti avto nafto proizvaja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Raptor F16 je izjavil:


TheBlueOne je izjavil:


Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.


V bistvu je točno to tvoj prvenstveni problem. Šel boš na nekaj novega in sedaj z rožnatimi očali idealiziraš v skrajnost. Samo da ne boš na koncu z dolgim nosom hodil naokoli in sebi lagal kako ti avto nafto proizvaja.


Niti ne, imam z razlogom bolj sportne bencinarje. Nisem od vceraj. Samo za druzisnke klade, se mi zdi bolj smotern dizel.

Sem pa se dosti prevozil s sluzbenimi dizli in so bili skoraj vsi cisto OK.

Raptor F16 ::

TheBlueOne je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:


TheBlueOne je izjavil:


Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.


V bistvu je točno to tvoj prvenstveni problem. Šel boš na nekaj novega in sedaj z rožnatimi očali idealiziraš v skrajnost. Samo da ne boš na koncu z dolgim nosom hodil naokoli in sebi lagal kako ti avto nafto proizvaja.


Niti ne, imam z razlogom bolj sportne bencinarje. Nisem od vceraj. Samo za druzisnke klade, se mi zdi bolj smotern dizel.

Sem pa se dosti prevozil s sluzbenimi dizli in so bili skoraj vsi cisto OK.


Športne ?

Na 1.5 TSI ni nič kaj dosti športnega. Pomožno speljevanje z elektromotorjem, preklop na dvovaljni način, millerjev cikel, coasting z ugasnjenim motorjem pri DSG,...

Temu primerna je tudi skromna poraba, ki je tam tam z dizlom. Pa še bencin je trenutno cenejši.

Sicer se boš pa sam naučil kako drag je dizelski agregat za tako kratke relacije. Pa kako hitro se boš lučk in opozoril (AdBlue, DPF, Itd) naveličal ker domnevam da bo vmes en kup krajših relacij 5-15 km da se avto niti zagrel ne bo dobro.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

GR2 ::

Jaz pri bencinarju ne čakam dosti dlje kot 2km, ker se vedno najde nekdo, ki ne ve kaj dela na cesti in kam bi šel, obvoziš ga pa tudi težko brez plina. Pa tudi potem na AC že na pospeševalnem ne šparam, potem se moram pa tudi takoj premaknit na prehitevalnega. Res pa da 200KM avto nikoli ne rabi več kot 4000rpm, tako da vse skupaj sigurno trpi manj kot pri 50KM kjer moraš vsako prestavo do 6000. Bomo videli koliko let bo avto šel, jaz bi rekel da bo šlo vse prej kaj drugega kot pa motor. Če bi pa že moral reči za motor, pa 15 let sigurno, ampak to ni nič, raje 20 let. Kilometrov ne delam tolk, to bo potem ravno 300k km.
Dočim Punto 2 1.2, to je vse ropotalo, tudi iz motorja, že pri 80k km. Pri Nemcih vključno z Oplom pomoje ne ropota tolk pri 300k km. Največ sem prišel do 100k km, tisti je bil še kot nov. Potem ko to rečem serviserju, me pa vsede v drugega Punta, tisti je bil pa šele kanta že ko sem se noter vsedel, kaj šele ko se prižgal motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Aston_11 ::

GR2 je izjavil:

Jaz pri bencinarju ne čakam dosti dlje kot 2km,
Si predstavljaš, kolikokrat bi ti otrok bruhal (tema je družinski avto), če bi vozil tako kot voziš, torej kontra družinsko?

TheBlueOne ::

Raptor F16 je izjavil:



Športne ?

Na 1.5 TSI ni nič kaj dosti športnega. Pomožno speljevanje z elektromotorjem, preklop na dvovaljni način, millerjev cikel, coasting z ugasnjenim motorjem pri DSG,...

Temu primerna je tudi skromna poraba, ki je tam tam z dizlom. Pa še bencin je trenutno cenejši.

Sicer se boš pa sam naučil kako drag je dizelski agregat za tako kratke relacije. Pa kako hitro se boš lučk in opozoril (AdBlue, DPF, Itd) naveličal ker domnevam da bo vmes en kup krajših relacij 5-15 km da se avto niti zagrel ne bo dobro.


Kdo pravi, da vozim 1.5TSI? To je samo dal nekdo prej kot primerjavo z 2.0TDI Superbom.

Delam pa min 30.000km letno, imamo pa se en jajc za v trgovino.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto za 3 otroške sedeže (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12429861 (19326) bauci
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5810660 (8870) m0LN4r
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8425840 (21747) dj_uro
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14440426 (36208) Mufasa
»

Mali avto in otrok/dojenček (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29038648 (32180) Super Sonic

Več podobnih tem