Forum » Programska oprema » 3d studio max 5 vprašanje
3d studio max 5 vprašanje
tx-z ::
Na "Plane"-u bi rad naredu, da bi mel neko površje (npr.gore,hribovja).Recimo da mam neko sliko k se razlikuje po barvnih odtenkih, na sredini je črno, ob strani pa vedno bolj svetla in to bi rad da bi 3dsmax5 dal v plane in bi bla v sredini gora, ob strani pa ravno. Vem da se da nardit, k sm enkrat že probu, zdej pa ne vem kako.
aja, mal je čudn napisan
aja, mal je čudn napisan
tx-z
- premaknil iz Pomoč in nasveti: ToniT ()
tx-z ::
ne znam glih kej preveč v tem programu.
čaki: nardim plane; dodam UV koordinate (kje to, a UVW Map ??), pol pa dam gor ta material?
a lahko točn postopek?
čaki: nardim plane; dodam UV koordinate (kje to, a UVW Map ??), pol pa dam gor ta material?
a lahko točn postopek?
tx-z
Senitel ::
Jup!
Narediš plane, daš gor UVW Mapping, greš v material editor si izbereš nek material, greš dol pod "Maps" in pod "displacement" in izbereš svojo višinsko mapo (note: Bela je visoko, črna je nisko).
Moraš pa narediti plane z precej segmenti (=> veliko vertexov), da bo zadeva izgledala tako kot hočeš.
Narediš plane, daš gor UVW Mapping, greš v material editor si izbereš nek material, greš dol pod "Maps" in pod "displacement" in izbereš svojo višinsko mapo (note: Bela je visoko, črna je nisko).
Moraš pa narediti plane z precej segmenti (=> veliko vertexov), da bo zadeva izgledala tako kot hočeš.
tx-z ::
ok, to sm naredu, če dam render se mi slika pokaže tko kot hočem, v perspective al pa front in drugi pa se mi ne pokaže, je pa plane še vedn ravn. A se da nardit, da bi vidu tut v perspectivu tako sliko??
tx-z
Vesoljc ::
ne vem če se da v maxu narest teren po heightmap-u kr direkt...
če ni heightmap specifičen, lahko probaš kr z noise modifier-jem (fractal)
v primeru da je pa map pomemben, pa lahk probaš s kšnim drugim proggyjem, ki ti zna generirat teren po mapi in ga shraniš kot "raw 3d data" pa ga importaš v maxu... dej google za kšn height mapp terrain
če ni heightmap specifičen, lahko probaš kr z noise modifier-jem (fractal)
v primeru da je pa map pomemben, pa lahk probaš s kšnim drugim proggyjem, ki ti zna generirat teren po mapi in ga shraniš kot "raw 3d data" pa ga importaš v maxu... dej google za kšn height mapp terrain
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
tx-z ::
vem da sm to enkrat naredu po enmu tutorialu, sam ga ne najdem več. Sm pač nekam sliko vstavu, naštelu kakšna bo največja višina in mi je naredu to mapo..
tx-z
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tx-z ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Minecraft (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 74468 (2038) | Gagatronix |
» | Call of Duty : Black Ops (PS3) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Konzole | 19146 (12873) | Galileo98 |
» | Zunanji Disk Se Ne OdzivaOddelek: Strojna oprema | 7591 (6425) | Lyon |
» | Križi z benchmarkiOddelek: Novice / Grafične kartice | 2673 (2673) | reXor |
» | 3d studio max (strani: 1 2 3 )Oddelek: Zvok in slika | 6315 (5152) | bastadu |