» »

3d studio max

3d studio max

«
1
2 3

lukaf101 ::

null
A je že kdo delal s tem programom, zanima me kolk časa rabš za učenje (za ustvarjanje preprostih 3d animacij)?
Fotr ga misl nabavt pa premišljuje kaj naj kupi, en sodelavc mu je reku da je ta najbolji!!!
:|

kr3dn ::

sam tega programa nisem uporablov, ga je pa en kolega en cajt, zdej pa uporabla blenderja (ga je samo 1,2MB za DL, pa ni ga treba placat, pa za vec platform je napisan). kle si lahk pogledas zadevo.

kr3dn

Rott-von-weiler ::

Podobnih programov imaš ogromno zdaj kiri je najboljši je taktak vsak svojega hvali meni je recimo všeč FORM-Z
za najlažje učenje najboljše je da si nabaviš knjigo pa po njej delaš na amazonu ji dobiš kr nekaj:O

jokeman ::

Jest ze kr ene par let delam s 3DS MAX. Vsak 3D program zahteva veliko ur ucenja, se posebej profesionalni kot so Maya, 3DS MAX, ... Jest osebno Maye ne poznam. Glede 3DS MAX pa tkole. Jest delam z njim ene 2 leti od tega priblizno pol leta aktivno, pa se se vedno stejem med podpovprecne uporabnike. Profesionalni programi imajo namrec malo morje funkcij. Eno je poznati vse (kar je skoraj nemogoce), drugo pa je njihova uporaba. Za ucenje ti predlagam knjigo "3DS MAX x.xx BIBLE". Dobis ga na Amazonu. Sicer res stane ene 12,13 jurjev, sam ce ma fotr dnar za 3DS ga bo mel pa se za knjigo. Drugace pa dobis veliko literature ze v paketu v tiskani obliki in se vgrajeno pomoc in tutoriale v 3SD MAX programu. Tko da ti za zacete priporocam, da gres skozi vse tutoriale ki jih dobis v paketu. S tem se bos naucil uporabo orodij in razlicne tehnike modeliranja in animacije.Veliko srece pri ucenju.

Senitel ::

3D Studio MAX je zelo dobra zadeva. In tudi če ne obvladaš nevem kako zelo je to še vedno zelo uporabno orodje (se da marsikaj naredit in predvsem naučit). Maya je še bolj profesionalna zadeva (čeprav je tudi jaz še nisem vidu), je pa baje bolj za organske zadeve (če hočeš modelirat travnik, uporabiš mayo, če hočeš naredi letalo greš 3D Studio MAX - vsaj tko je men en, ki se kar oreng spozna ne te zadeve, reku). Za začetnike pa je morda najboljši Rhio, ker je zelo podoben 3D Studio MAX, vendar enostavnejši.

kuntek ::

meni pa so rekli (profesionalci), da je za začetnika bolj primeren Lightwave kot pa MAX. MAX je za začetnike zelo kompliciran, ker ima ogromno funkcij in te spet ogromno nastavitev itd. Ko pa ga enkrat obvladaš pa program raztura in je najboljši (razen Maye). Lightwave je enako zmogljiv kot MAX, le da je malo bolj enostaven za uporabo.

Bibi ::

TAKo ti bom rekel. Ce nimas kake 3 do 4 mesece prostega casa niti razmisljaj ne da bi zacel kaj risat ali pa delat v MAxu ali cem podobnem.
MAx sam je odlicen program. Z malim morem podfunkcij in bla bla bla ... 3D max bible r3.0 je trenutno v sloveniji. Stane res nekaj cez 13 (maribor) ampak se jo splaca kupit. Je 1300 strani v Anglescini z nekaj primer v glavnem pa obravnava samo osnove in to le bezno. Kako kaj naredit bos moral pogruntati sam, ali pa z kakimi primeri. Imeti moras morje domisljije in comp z najmanj 265 rama. (Govorimo o +1G) Saj gre z manj ampak bos racunalnik kar nekaj casa opazoval v malo bolj komplexni sceni.
Ko bos raztural maxa (cez kako leto) ti priporocam lightwave. Trenutno je zunaj verzija 6.0. Je malo bolj kompliciran in ima 2 morji funkcij (max ma samo eno morje) potem ti sledi dopolnjevanje z kaksnim softimage in sele potem te caka skok v hladno vodo Maya.
Priporocam ti poglobljeno znanje iz matematike...

Kako to vem? Pogledal sem vse skoz.. maxa se ucim nekje 4 mesece prebral sem celo bibljio in pocasi se mi je zacelo svitat kaj se dogaja..

Ce nimas volje ali kaj drugega in bi rad naredil animacijo potem ti svetujem da das Jokemanu 100 dem in ti bo naredil animacijo po meri.

:\

msmiha ::

Sploh ne poterebuješ 3 do 4 mesece časa! Če maš kakega frenda, ki stvar obvlada tel lahko nauči v enem mescu. Ta program je zelo zelo zmogljiv! Obstaja še sicer nekaj boljšega imenuje se Maya in dela samo pod NT-ji! V Mayi ne vem kako se dela v 3D Studio je pa še kar enostavno!! (če nisi blond)
Edini način, da odkrijemo meje mogočega je, da jih prestopimo in se znajdemo v nemogočem.

jokeman ::

Bibi: Sem rekel, da se se vedno stejem med podpovprecne uporabnike. Tko da ne name kej prevec racunat. Jest z maxom delam v sluzbi in sicer modeliram hise. Ja prov ste me slisal hise. The god damn barocna Ljubljana. Boste lahko delo nase firme vidl vsi v zivo na ljubljanskem gradu cez ene pol leta.:D

Kovax ::

Jaz bi ti maxa predlagal, zaradi ogromnega stevila pluginov ki obstajajo in zaradi preprostega uvoza modelov iz Autocada... Sploh se tako lahko kdaj izognes kaksnemu dolgotrajnemu modeliranju. Modeli za autocad pa prakticno po cesti lezijo... Uvozis... mal postelas pa je ...
Ce si clovek cas uzame se da res nore zadeve nardit z maxom, ki ima sodec po zadnjem Monitorjevem testu tud najboljsi renderer... Ce pa kje snames se raygun al paj podobnega... potem is pa na konju.
Jaz sem zadnjic glih enga fotoreaslisticnega orba zmodeliral... In ce ga rendnes z Raygunom in se potrudis pri materialih... dobis ven zadeve, ki se jih da skorajda prijeti.
Je pa res, da rabis zadaj dobro masino... Ceprav mislim, da ram ni najpomembnejsi, vsaj dokler na svojem modelu nimas 300 mb tekstur... Bolj je kriza s procesorsko mocjo... Jaz mam 2x PIII 700 not... pa sem orba v 1600x1200 renderiral 20 minut... res je da sem uporabil vse zive reflectione itd... ampak vseeno ni zabavno sedet za racunalnikom in gledat kako se slikca pocasi izrisuje...

Kovax ::

Mnja... se o tem, kolk casa nucas da se naucis... Odvisno, kako se ucis... najhitreje je ce ti kdo kaj pokaze... potem so tukaj razne bukvice... Lahk se pa tud precej sam spilas... Jaz sem se sam spilal... kaksne pol leta, pa sem nastudiral osnove... potem mi je pa se en frend mal trikov pa tega pokazal... Pa moram rect, da se mi zdi, da bi znal kar precej zadev ze skup spacat... No omejitev je na koncu vedno hitrost racunalnika ki ga imas na mizi :)

zetko ::

Od mojga frenda bivši sošolc full mayo raztura (dela pr arxel tribe). Model je čist not padu in ponoč sploh nč ne spi k sam še dizajnera :D

bastadu ::

Jaz sem probal že kar nekaj programov za modeliranje in animacijo. Med njimi tudi programe za strojništvo (SolidWorks, Pro/E, Catia, I-DEAS...), s katerimi lahko lažje (ali pa tudi ne) naredimo model in ga nato animiramo v programu, namenjenemu za animacije. Preizkusil sem že tudi nekaj Meatcrations-ovih programov, kot so Bryce, Canoma, Cararra (ta se mi je zelo zameril, pa ne vem zakaj). Ti programi so za bolj neizkušene uporabnike in se jih da dokaj hitro naućiti, seveda pa so zato toliko manj prilagodljivi in lahko z njimi naredimo samo tisto, kar nam ponujajo z ukazi. Čim bolj pa je program profesionalen, tem bolj je zakompliciran. Da bo stvar še bolj zakomplicirana, se da sprogramirati tudi svoje ukaze, če ste vešči programiranja.
Zdaj se zadnji mesec trenutno ukvarjam (učim) z Maya-o, ki spada v prej omenjeno skupino. S tem programom se da narediti dobesedno vse, od filmov do iger, če le imaš domišlijo (temu bi jaz rekel prilagodljivost). Če ste gledali kakšnega izmed filmov "The Perfect Storm", "Hallowman" ali pa "X-Man", ste se sigurno vprašali: "Kako za vraga so naredili to?!" in odgovor je jasen. Z računalnikom seveda, s programom Maya. Tisti ki vglavnem obvlada ta program (celega itaq ne vem če ga kdo) je zame uiber profesor znanost, saj učenje takega programa lahko traja tudi nekaj let in zahteva določena predznanja npr. matematike, fizike, mehanike... Kakovost programa je vidna tudi v ceni, ki je okoli 16.000$, cena 3DSMAX-a pa je približno 2700$ (ta podatek je star že nekaj časa, za natančnejšega se obrnite na proizvajalca).
Skratka vedeti morate, zakaj boste program potrebovali (in seveda kaj boste delali). Programov za modeliranje in animcijo je na trgu kar nekaj in seveda so razponi cen precejšni, kakor tudi zmogljivosti med njimi. Jaz bom če kar nekaj časa z Maya-o in poizkisil čim bolj izkoristiti pomoč, ki je priložena. Želja po znanju tega programa mi daje moč, da lahko toliko časa "pretrpim" pred računalom....
P.S.: MAYA = ZAKON

Cr00k ::

no tolk da povem: Filmi so bli delan na SGi-jih z IRIX-om gor :)...tolk da ne boste misll da je to narjen u C566, 128mb-rama :)))...

p.s.: softimage je najresnejsi konkurent maye...z njim so npr. nardil bbc-jev dokumentarec o dinozavrih ...itd :))

bastadu ::

No ja, za takšne efekte je res potrebno imeti "malo" več kot Celerona in 15" monitor...:):)
Aja pa še to! Če hoče kdo preizkusiti brezplačno demo verzijo Maya-e Complete 3.0 lahko tukaj naroči CD, ki ga dobite po pošti. Na tem CDju je veliko pomoči in filmov, seveda pa morate imeti NT+SP4/2000.

Cr00k ::

No jst sm tole ZOPET narocu..pa upam da bo kej od tega,...nazadnje mi niso poslal...potem sem si moral pa pirata zrihtat :))))

bastadu ::

Jest sem za foro enkrat naroču, pol sem pa čist pozabu nato, pa je čez ene 3 al 4 tedne pršu8-O. Sm biu ves presrečen....

Bibi ::

Bla bla blah...
3d max je ok ker je kolikor toliko enostaven. To da kdo rece da raztura kaj mi ne pomeni cisto nic. Kje so kake slikice ali pa aviji???
Zame je samo nekaj ljudi ki razturajo in ko boste narisali kaj se potem lahko kaj menimo.
Poglejte kaj je izjavil svetovni 3d desinger:
Learning to create good 3d cg doesn't take a few weeks or months for most people, it takes years.

Tako da mi ne bla bla o nekem mesecu ali pa kaj takega.

Da ne bom govoril poglejte si kaj je oni tip narisal: (slike so blazno velike)





Ko sem to videl sem skoraj dol padel. Seveda je vse skupaj v maji in ne vprasajte kako dolgo je raibl da je narisal 3d model of a perfect woman. 3 leta!!!! Tri prokleta leta. Narisal jo je z nurbsom (rational b splines-nekako tako) vem da je zajebano.
Ce pa se koga kaj zanima pa naj si pogleda njegovo stran:http://www.optidigit.com/stevens/. Aja jaz sem temu tipu pisal in ga pohvalil da dobro dela pa mi je odpisal nazaj.

Max se je vendno ok samo ni tipa ki bi ga raztural. Poleg tega pa je sedaj 4.0 veni katera omogoca se toliko vec. Tako da se je sedaj brezveze prerekat kaj ja najboljse, kaj se je najboljse naucit. Vazna je idejo in volja. Potem pa gre... Samo to je vazno: ideja in volja. Ce tega ni potem ni nic. Videl sem take slike iz rhinota da je joj pa sploh nima dobrega rendera. Ampak je bila ideja in volja. To si zapomnite !!!!! Ce tega nimate idite raje stihat vrt.

Senitel ::

Hudo, ja 8-O!
Now check this :D!
Sicer se pa povsem strinjam, da brez ideje ni ničesar...

bastadu ::

To je že delo profesionalca! Tudi pri HollowMan-u so porabli za nek par sekundni prizor (tam, ko se na postelji spremeni v mišičnjaka...) cele 2 leti!!!
Čez par tednov vam pošljem kake fotke, sam da dobim eno fajno idejo, kaj narest...



Tud za vrt štihat je potrebna volja...:D

Cr00k ::

LOL, tri leta :))....tolk casa sem se jst ucu notepad uporablat :)))))...kaj sele mayo :))....LOL...aja...a mogoce ker ve na kaksni konfiguraciji dela tale steven?...k me ful ferbc matra :)

Cr00k ::

no ja tale steven je naredu intro za quake III arena...!!:))...tipu dogaja :)....

jokeman ::

Jao Jao Jao. V 3D programih se ne RIŠE ampak MODELIRA. To sta dva cist drugacna pojma. Rise se v 2D programih kot so Photoshop, PSP... Modelira pa se v 3D programih.

Cr00k ::

Ja DDDDDD :)....ocitno so tut taki k "risejo" u Maxu :))))))

Bibi ::

he he...
Ja res je delo profesionalca. Meni se je zdelo full ok in sem si prebral celo stran. V kolikor se ne motim je prej delal na 233, sedaj pa dela na 733 in z 300 mega rama. Nekako tako je bilo napisano. Ja tudi jaz sem se cudil. Ampak za modeliranje ni treba tako hudo mocne masine. TAm je vazen samo ram. Hudo postane pri rendanju. TAm pa je uf... Sinko sedaj nekaj renda in ma masino vzgano ze nekaj dni... aja in max 4.0 batch render je v kurcu!!! Smrdi do neba!!!

Posljite se kake linke. Moj najbolj priljubljen je http://www.gamewallpapers.com/Tam sem nasel Stevena. In nasli bote se marsikaj.
Drugace pa se je en hrvat ki tera softimage in lightvawe.
njegove slike
http://www.gamewallpapers.com/searchabl...
njegova stran
http://avision.aquariusnet.hr

ajd.. pisite kaj

Senitel ::

Kot sem že reku:
KLIK HERE!

jokeman ::

Pejte semle pa dljite en movie. Rabte Quicktime Player. Pol mi pa povejte ce ste slucajno ze vidl kej lepsga. Pa ne pozabt, vse kar boste vidl na moviju je zmodelirano!!!!!:O

jokeman ::

Aja sorry. Se link:PKLIK

bastadu ::

jokeman
Ja super zadeva, ni kej. To je pomojem narejeno v Mayi, ker nisem gledal do konca, ker se mi je ustavlo. A je to za Final Fantasy kak spot al ka?
Sam na takem projektu dela tudi več ludi, ker en sam bi to delu celo večnost...

Cr00k ::

No ja jst sm se tut neki igral z maxom...nekaj od tega sem dal tut na moj "Beta" Homepejđ :).... LINK!

jokeman ::

Bastadu: To je trailer za film, ki v ameriske kine pride enkrat polet 2001.
Jest ze komi cakam, da vidim divx. Pa upam, da bom prezivu, ker srcne kapi so dost nevarna zadeva.:D

Blue3D ::

Kako pa je kaj s PRO/E ?
Kdo ga je ze uorabljal ? Kje dobit knjigo za njega ker se ga mislim ucit

bastadu ::

Blue3D

Glede knjige:

Jaz imam na CD-ju Pro/Eja 2000i^2 vsa potrebna navodila za učenje tega programa.
Če te pa zanima kej bolj konkretnega pa odpri svojo temo...

OChack ::

Cool, tud jest sm se zacel neki z tem zajebavat, se posebi me je navdusila predstavitev modelov za doom3, ki so narejeni v mayi.

bastadu ::

Pssssssssst!!! Ne o tem tukaj, ker bdjo drgač zaklenil to temo....:\

zetko ::

Tale dizajneranje je mene čist navdušl ej 8-) Sam qrc k tolk dolg traja da se navadš na to. Mislm a nebi blo lepo u enmu ednu take slikce delat :D

jokeman ::

Sanja svinja kukuruz....>:D

zetko ::

Na mojo matko me spominjaš :D

OChack ::

s temle 3D studio MAX-om je pa kr uzitk delat tko na izi, sm mislu de je tezi, pa je amapi 3d dost bol, pa tud lepo je k pr norcih, ne pa tko k nek k tud kroga nism mogu narisat (unreal tournament editor :)

Bibi ::

Z maxom je lahko delati? LOOOL
Mislim da je kaj dobrega kar tezko narediti (tako kot povsod)

zetko ::

Lahko je lahke stvari delat :D

Cr00k ::

no jst sm se podal v mayo...definitivno je drugacna :))))...zanima pa me, če kdo ve kje bi se dalo dobit Sgi-jeve postaje(v Slo in rabljene) in za kaksn ceno?

zetko ::

Nevem kje bi se jih dal dobit ampak kukr jst vem pomojem niso preveč pocen 8-)

bastadu ::

Za nove poglej na www.siliconstudio.si, za rabljene pa nimam pojma, kje bi se jih dalo dobit...

dexter ::

Hello!

A smem vprasat zakaj SGI?

*no jst sm se podal v mayo...definitivno je *drugacna :))))...zanima pa me, če kdo ve kje bi se dalo *dobit Sgi-jeve postaje(v Slo in rabljene) in za kaksn ceno?

LP

Cr00k ::

prvic...irix je za mene za 100% bolš ot win2k (se posebi 6.5.10), drugic...maya je bila prvotno napisana za irix in je bil kasneje portana na win2k, macos, linux...kar pomeni da je hitrejsa, stabilnejsa..itd. SGI pa zato ker je eden "redkih" (edin) proizvajalcev racunalnikov na katerih irix laufa..aja mips proci (r10k, r12ka..) so kljub temu da imajo nizjo freqvenco delovanja, do 4x boljsi v praksi..ker kot vemo ni use freq.....no to je nakratko....se kej!?!:)

zetko ::

Zdej sm si tut jst naroču mayo pa 1 book da mal vidm koko to zgleda. Kdo ve mogoče me bo pa to še navdušl :D

bastadu ::

Poš vidu, zadeva te bo čist prevzela, če boš le vztrajo...

zetko ::

Upam da res. Sam da mi nou živcov požrla pa da nom usega če okn f**nu :D

bastadu ::

Povej ko boš predelu knjigo, jo jst kupim...
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Program za modeliranje

Oddelek: Programska oprema
111892 (1631) #000000
»

SGI v prisilni poravnavi

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
244338 (3055) Yerpo
»

Freeware 3d software za modeliranje ?

Oddelek: Programska oprema
81970 (1860) Andruxa
»

PC Grafična postaja

Oddelek: Kaj kupiti
131728 (1466) Gh0st
»

autocad

Oddelek: Programska oprema
152155 (2001) AnWar

Več podobnih tem