Forum » Na cesti » Kako daleč stran od znaka za omejitev hitrosti se lahko meri hitrost vozil?
Kako daleč stran od znaka za omejitev hitrosti se lahko meri hitrost vozil?
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Zdravo pamet naj bi imeli tudi policaji, zato tam ne postavljajo radarjev. Ni pa nujno, da jo imajo res vsi, zakaj pa bi jo, če je niti ostali očitno nimajo vsi.
Sem se že večkrat v kakšnih primerih vozil 10, tudi 20, čez omejitev s policaji na riti, in vedel sem da jih imam, pa ni bilo posledic. Niso niti oni vsi bedaki.
Sem se že večkrat v kakšnih primerih vozil 10, tudi 20, čez omejitev s policaji na riti, in vedel sem da jih imam, pa ni bilo posledic. Niso niti oni vsi bedaki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
xmetallic ::
Če nima radarja v avtu te ne more ustavit. Na podlagi svojega števca hitrosti ne more izreči kazni. Če je avto opremljen z usteznim sistemom za merjenje hitrosti bi se na prekoračitev hitrosti za 20 km skoraj zagotovo odzvali. Označeni policijski avti niso problematični. Problem lahko nastane ko ti s civilnim avtom sledijo nekaj kilometrov in beležijo vse tvoje prekrške za katere ti potem izstavijo kazen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
Utk ::
Če bi hoteli, bi lahko težili, poskusi pa boš videl. Pa niso, ker ni šlo za divjanje, pač če vidiš nek znak za omejitev, menda vidiš tudi zakaj je tam. Ali je neko zoožanje, ovinek, morda avtobusna, karkoli, in ko je tega konec, ni več ovinka, ni več zoožanja, na avtobusni ni niti človeka niti avtobusa, potem tist znak več nima smisla, in to takoj, tudi če je znak za konec omejitve 100m naprej.
Utk ::
Velikokrat ustavijo koga pa ne napišejo kazni. Velikokrat bi lahko napisali kazen, pa niti ne ustavijo. Recimo stop znaki bi bili komot dobra past.
Mehmed ::
Se pravi če boš vozil omejitev + 10 na števcu (števec itak laže v plus) boš varen pred radarji, in se boš njabolje vklopil v promet. S prepočasno vožjno ogrožaš tako sebe kot druge.
Se pravi... obstaja nek tihi družbeni konsenz na omejitev + 10...
Ne. Obstaja nek del populacije, ki si zeli voziti hitreje ampak nimajo dovolj dobrih argumentov za zakonodajalca. Zato potem poskusajo ob vsaki priloznosti prepricati preostanek sveta kako stevci niso tocni pa koliko rezerve imajo itd. Da bi ostali vozili bolj po njihovem okusu, ce ze oni ne morejo po zakonu.
Edini druzbeni konsenz tu je da si tudi taki zasluzijo ziveti.
Ja seveda. Če stoji tabla za naselje kilometer pred prvo hišo sredi ničesar seveda ne bom panično zaviral na 50 km/h ko zagledam tablo. Kot so mi razložili je dostikrat tako, da taka tabla označuje "administrativni" začetek naselja, ni pa to najbolj smiselno in logično za omejitev hitrosti. Ampak se noče nihče mučiti z dodatnimi prometnimi znaki.
V bistvu je najbolj smiselno in logicno tako. Takim kot si ti dajo kilometer casa, da sprocesirate in prebolite dejstvo kako bo treba upocasniti pa imate pri prvi hisi ze bolj primerno hitrost. Tbh pol kilometra ti gre itak za to, da se odlocis a se je un pred tabo panicno ali histericno drzal predpisov.
solatko ::
zenith1 - Malo lažeš ali pa ga nisi razumel. Kuzmič vedno povdarja gledanje v ogledala, zato, da veš, kaj se dogaja zadaj, je pa morda rekel, da ignoriraš bedaka zadaj, če te z blendanjem ali vožnjo na odbijaču sili v hitrejšo vožnjo in se ne daš prepričat, ga ignoriraš ali pa se mu pametno umakneš na prvo avtobusno posatjo in ga spustiš naprej.
Delo krepa človeka
Webmojster ::
Zanimivo, da v Avstriji nimate teh dilem koliko peljati pa kdaj se ustaviti.
Tam se vas večina drži omejitev na kilometer natančno.
Tam se vas večina drži omejitev na kilometer natančno.
DePalmo ::
WhiteAngel je izjavil:
Vse drži - CPP, policisti in avtošola pravilno učijo, da moraš od znaka za omejitev naprej peljati z znižano hitrostjo. Ampak če boš panično zmanjšal hitrost, lahko koga fašeš v rit (ali pa pred rumeno panično bremzal). Hja, zakon te namreč ne obvaruje pred nesrečo. Je le nek konsenz/pravila igre, ki se jih držimo, da bolje shajamo. Se pa ta pravila ves čas spreminjajo in nič ni črno-belo v praksi potem.
Zdrava pamet in tudi zakon pravita da ne smeš naglo zavirat ali pospeševat.
Še nekaj podobnega se mi je zgodilo na avtocesti iz Kopra proti Ljubljani, kjer sem nehote bil v prekršku zaradi prehitevanja. Z osebnim avtomobilom sem vozil po voznem pasu cca 120 km/h, nakar pripeljem do cisterne oz. tovornjaka, ki je vozil okrog 100 km/h. Takrat zapeljem na prehitevalni pas da ga prehitim. Ko ga pričnem prehitevati, se ravno začne rahel ovinek v desno, za menoj pa opazim nekega divjaka BMW z Madžarsko tablico (da je Madžar sem opazil šele kasneje, ko me je že prehitel), ki se mi hitro približuje. Tako pospešim na 130 km/h, da bi tovornjak čim prej prehitel in se divjaku umaknil. Med prehitevanjem pa me nenadoma preseneti znak za omejitev hitrosti 100 km/h. Kaj naj sedaj storim? Ali naj še naprej prehitevam in se vrnem na vozni pas ali pa hitrost zmanjšam na omejitev in reskiram, da se bo idiot zaletel vame. Tako da sem se odločil, da bom tovornjak vseeno prehitel, ker sem bil že skoraj mimo njega. Ampak bil sem v prekršku.
Mene so v avtošoli učili da med prehitevanjem lahko prekoračiš hitrost za kratek čas, ampak so mi pa pozabili omeniti da je to še vedno prekršek. Osebno med prehitevanjem izven AC potegnem kolikor da, ker imaš paciente ki ti grejo po gasu ko jih začneš prehitevat. Po AC pa spremljam promet za sabo in prehitevam temu primerno.
::
Vendar pa sem zaradi tega že prejel nekaj kritik s strani znancev in drugih voznikov.
Jaz sem nekoč take ljudi skoraj vrgel iz avta. Ustavil sem na robu ceste in rekel, da kadar vozim jaz, vozim po svoje in komur to ne paše, naj zapusti vozilo ali pa utihne.
Nimajo podlage za napisat kazen, zato tudi ne ustavljajo.
Enkrat sem videl, kako so ustavili enega divjaka. Ne ker bi merili, ampak zato ker je resnično divjal. Miličnik ga je vprašal, koliko je peljal, tip pa je odgovoril, da 40.
3p ::
Vprašal sem ga še, če ima kakšne informacije glede tega koliko daleč stran od znaka za omejitev je dovoljeno meriti hitrost vozil. Tukaj sicer ni znal najbolje odgovoriti, povedal pa je, da oni v praksi meritev tik za znakom ne izvajajo.
Ima morda kdo kake informacije o tem?
A ni recimo pri predoru Golovec radar takoj za tablo za omejitev?
---
Še vzgojnoizobraževalne vsebine za danes:
Glede ostalega pa upoštevaj, da je slovenija mentalno na Balkanu. Zaradi česar je nečastno kršiti vse predpise, ki jih lahko kršiš, ne da bi lahko upravičeno pričakoval kazen. Tako da, ja, pravilno je, da pri rdeči (in oranžni, če lahko) ustaviš. Nenapisano pravilo v teh krajih pa je, da:
-morajo vsaj še trije peljati v oranžno
-nemški avtomobil višjega srednjega razreda nikoli ne ustavi prvi, razen če pred njim (in na pasu za zavijanje v levo in desno) že ustavi nekdo drug, in se ga ne da obvoziti niti po kolesarski stezi
Imaš na izbiro: kršiš CPP in plačaš kazen ali povročiš nesrečo. Preveč strikno se držiš CPP in "povzročiš nesrečo", ker "kaj si te zaj te ti tu ustavlal, pelo bi". Skratka: če se misliš dosledno držati CPP raje ne vozi laptopa v prtljažniku.
Utk ::
A ni recimo pri predoru Golovec radar takoj za tablo za omejitev?
Je, ampak tist znak še ne velja za tist radar.
Miha 333 ::
Za primerjavo, trenutno se pogosto vozim po jadranski magistrali južno od Makarske. Tam je polno ovinkov in omejitev 50, 60, pred ovinki tudi 40 in seveda dolga naselja z omejitvijo 50. Če se držiš teh omejitev, oziroma voziš celo 10 km/h nad njimi, to izgleda tako, da se ti domačini prilepijo na zadek na razdalji pol metra, blendajo in trobijo. Ko še vedno voziš malo nad omejitvijo, jim prekipi in te gredo prehitevat na najbolj nepreglednem delu čez polno črto. Če kdo pride nasproti, te pač zrine s ceste oziroma te s pomikanjem desno prisili, da upošasniš in mu daš prostor. To niso izjeme. Za naše razmere nepredstavljivo. Znaki in polne črte so dobesedno za okras.
Miha 333 ::
Miha 333 ::
je izjavil:
Če kdo pride nasproti, te pač zrine s ceste oziroma te s pomikanjem desno prisili, da upošasniš in mu daš prostor.
To si itak dolžan storiti, ne glede na to ali kdo pelje nasproti.
Vem, hotel sem povedati da se zanaša na to. Poudarek je sicer bil na nedovoljenem mestu prehitevanja.
solatko ::
Ko sem se jaz še sorazmerno veliko vozil po jadranki, sem vedno spustil naprej domačina, potem pa za njim in vedno so me lepo pripeljali do cilja. Jebat se z domačini na njihovem teritoriju je bedarija. Če goni domačin, večinoma vedo kje so policijske zasede in tudi oni upočasnijo.
Delo krepa človeka
Ribič ::
Na regionalkah in krajevnih cestah je smiselno uporabljati pravilo dveh sekund, kjer voziš s hitrostjo, s kakršno vedno vidiš površino ceste vsaj dve sekundi v prihodnost, vključno s površinami, s katerih lahko na cesto pridejo ovire.V dveh sekundah ne moreš zmanjšati hitrosti iz 90 na 50 km/h ne da bi pri tem močneje zaviral. Računaj še, da rabiš vsaj pol sekunde časa, da registriraš in odreagiraš, ko se pred teboj nenadoma prikaže znak za naselje, sploh če prvič voziš po taki cesti. Cesta je na tistem odseku sicer dokaj pregledna, le na desni strani je močan klanec, ki zastre pogled na prometni znak, tako da ga ti vidiš šele ko si že v ovinku v desno. Nevem, meni se zdi malo smotano zakaj ne morejo tak znak prestaviti pred ovinek (kakih 20m), pa bo potem viden 200m vnaprej.
Problem lahko nastane ko ti s civilnim avtom sledijo nekaj kilometrov in beležijo vse tvoje prekrške za katere ti potem izstavijo kazen.
Pa to sploh počnejo pri nas?
Sicer sem jih pa že tudi zalotil, da so merili hitrost tik pred znakom npr. v Laškem proti Celju, ko izpelješ iz mesta, je zam znak za konec naselja, oni so pa merili in lovili tiste, ki pospešijo pred tablo.
Vse ribe so mi pobegnile!
xmetallic ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uspešno "vrivanje" prometnega znaka v avtomobilski asistenčni sistemOddelek: Novice / Varnost | 10147 (6782) | GupeM |
» | Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14929 (9499) | jype |
» | Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9716 (6200) | Miha 333 |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 160610 (151854) | BlueRunner |