Forum » Na cesti » AC - prehitevanje po desni
AC - prehitevanje po desni
Temo vidijo: vsi
EnStot ::
Zaviranje na avtocesti, sploh na prehitevalnem pasu, je najbolj nevarna zadeva. Saj sprožiš domino efekt pri voznikih za tabo.
Do teh situacij ne bi prihajalo, če ti pri prehitevanju s 130 km/h nek pametnjakovič s ponavadi bavarskim avtom ne bi blendal že 200m preden te sploh dohiti od zadaj.
Takrat pa meni poči živc in najprej prižgem meglenke, če to ne pomaga, pa se poslužujem bolj skrajnih ukrepov (je bila neka mala živalca na cesti).
Bravo, ti si naš! Ampak priporočam ti, da namesto meglenk prižgeš vse 4 žmigavce, kajti to je zakonsko dovoljeno in celo zahtevano ob nevarnosti. Je pa zanimivo opazovati frise raznih feryzov, ki jih to dejanje čisto preseneti, da se še bolj razkokodakajo v svoji petelinji objestnosti. Tako jim z največjim veseljem zapeljem počasi ob šleparju do sprednjega konca, potem pa jih počasi potiskam nazaj med kolesa šleparjeve prikolice. Ponavadi se prestrašijo.
p1nky ::
Ne morem, in potem taki ljudje delajo zamaške, drugi za njimi živčni, potem se pa kdo odloči tudi za nevarno prehitevanje (ne da to opravičujem, samo pojasnjujem, kaj taka dejanja na cesti lahko povzročajo). Nervozni ljudje pa so tudi manj pozorni, tako da take stoječe ovire na cesti so problem.
Tisti, ki ratajo zivcni za nekom, ki vozi 70km/h namesto 90km/h v resnici niso dovolj psihicno pripravljeni, da bi smeli na cesto. Ce je v prometu ena stvar, ki je nujno potrebna za zagotavljanje varnosti, je to vsekakor strpnost.
In če izbiraš med varnejšo varianto in tisto 100% po pravilih, izberem varnejšo (s tem mislim tudi na izjave, da če nekdo kampira na levem pasu AC, da še ti na desnem bremzaj... kaj pa moraš preverit, preden greš mimo po desni, sem pa že v prejšnjem postu napisala).
A das lahko poves kak tak primer? Ko je v ne-izrednih situacijah, voznja s krsenjem pravil bolj varna od tiste, ko vozis po pravilih? Tko, en sam primer? Kdaj je bolj varno ne upostevati prometnega znaka? Kdaj je bolj varno voziti nad omejitvijo hitrosti?
-> seveda, smo v času, ko lahko delajo eni vse, drugi pa pač ne. Nihče nima pravice delati kolone za sabo, tudi zakonsko je določeno, da se mora tak na prvem primernem mestu umakniti, že predebatirano v drugi temi, ne bom iskala tega zakona zdaj....
Kot sem tudi napisala, to ni ok, povzroča pa tudi živčnost in zamude, in pri tistih bolj živčnih še raznorazne dodatne napake. Po zakonu ne smeš ovirati prometa, tako da izgovori, da tebi pa pač paše vozit 70, niso sprejemljivi. Dojamite že, da zakoni veljajo v obe smeri. Če ne bi bilo veliko prometa, to sicer ne bi bil tak problem, ob današnji količini se pa na tak način delajo brezvezni zastoji, ki za nikogar niso dobri.
Ni pa to opravičilo za nevarno prehitevanje, kot sem tudi že napisala, poveča pa možnosti, da se bo to začelo dogajati, in s tem posledično zmanjša splošno varnost na cesti, če sedaj razumeš, kaj hočem povedat.
-> sem že napisala, samo preberi nekatere prispevke v tej temi... npr. en varen slotechovec se ti zakampira na prehitevalnem... ko ga hoče hitrejši prehiteti, začne bremzat, in ti postaneš na desni kar naenhrat hitrejši. Bolj varno je NE bremzat ampak po desni it mimo, seveda če se prej prepričaš, da je varno, kako pa sem tudi že vse napisala... in tudi razloge če vas zanima preberite za nazaj
Pa še za te ki zagovarjajo neverjetno počasno vožnjo me zanima, ali ste verjetno med tistimi, ki rabijo 2s, da speljejo ob zeleni, in ne pridejo do 3 prestave prej kot v 1km...
Predvidevam, da se vam na dnevni ravni ni treba daleč peljati. Dokler sem se morala peljati nekam tko 1x na mesec, mi tudi to ni bil kakšen problem, samo vsakodnevno ti pa začne presedati.
Po AC se pa itak delajo neumnosti, v obe smeri (prehitri in prepočasni), samo ko je tega preveč, gre hitro lahko kaj narobe. Saj ostalo sem pa že vse napisala, da se ne ponavljam preveč.
s tem,d a pa je vedno potrebno prilagoditi hitrost vožnje razmeram, kar je tudi že bilo zapisano...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p1nky ()
p1nky ::
PS - sicer pa nisem med tistimi, ki zelo hitro vozijo po AC, neka normalna hitrost ene 120-130 je meni čist ok, hitreje mi je malo neprijetno, pa če vozim jaz ali kdo drug. In če je AC polna, po mojem mnenju res ni najbolj varno prehitro uletavati po prehitevalnem, ker nekateri ne gledajo, nekaterim je vseeno, in ti lahko kdo kar skoči pred avto, pa nima potem veze kdo je tukaj v večjem prekršku. Skratka, na AC so hitrosti lahko precej velike in ni to mesto za igračkanje, ne z bremzanjem brez potrebe ne s preveč agresivno vožnjo.
2dark ::
2dark ::
PS - sicer pa nisem med tistimi, ki zelo hitro vozijo po AC, neka normalna hitrost ene 120-130 je meni čist ok, hitreje mi je malo neprijetno,
Odvisno s kakšnim avtom se pelješ. Recimo v kakšni dobri limuzini visokega razreda sploh ne boš občutila zaradi velikosti, da se pelješ 180 km/H. v majhni jajčki pa je občutek, da bo človek poletel pri isti hitrosti.
p1nky ::
seveda, najbolj je odvisno od avta. Samo če je bolj polna AC, vseeno raje ne preveč hitreje, ker ljudje delajo razne neumnosti, saj preberi temo... je pa res da v slabem avtu se pri 80 počutiš kot v dobrem pri 160
saj v malem jajčku pa pri 160 res skoraj poletiš, sploh če je še kakšen veter hh
sicer pa 120-130 ker mi bolj paše udobna vožnja po AC, še vedno zadosti hitro da ni neke velike razlike v končnem času, pri mojem avtu se pa tudi že precej potem pozna na bencinu za tistih 5 min razlike. Manj mi je pa že res prepočasi.
saj v malem jajčku pa pri 160 res skoraj poletiš, sploh če je še kakšen veter hh
sicer pa 120-130 ker mi bolj paše udobna vožnja po AC, še vedno zadosti hitro da ni neke velike razlike v končnem času, pri mojem avtu se pa tudi že precej potem pozna na bencinu za tistih 5 min razlike. Manj mi je pa že res prepočasi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p1nky ()
p1nky ::
aja je pa res da se po AC vozim bolj občasno, verjamem, da tisti, ki dnevno delajo veliko km na AC, vozijo hitreje.
St235 ::
PS - sicer pa nisem med tistimi, ki zelo hitro vozijo po AC, neka normalna hitrost ene 120-130 je meni čist ok, hitreje mi je malo neprijetno,
Odvisno s kakšnim avtom se pelješ. Recimo v kakšni dobri limuzini visokega razreda sploh ne boš občutila zaradi velikosti, da se pelješ 180 km/H. v majhni jajčki pa je občutek, da bo človek poletel pri isti hitrosti.
fizika pa se zato,ker si si privoščil drag avto ne bo obnašala nič drugače.
mirator ::
Ne boš verjel, pa se. Sicer ne za tistega v katerega se boš slučajno zabil. Za tega je pri isti hitrosti naleta bolje, da se zaleti nekdo z neko kripo, kot pa z zmogljivim avtomobilom.
Za šoferja v avtu, ki se zaleti pa znajo biti posledice naleta pri 200 km/h približno enake, kot pri onem s kripo pri hitrosti 100 km/h.
Za šoferja v avtu, ki se zaleti pa znajo biti posledice naleta pri 200 km/h približno enake, kot pri onem s kripo pri hitrosti 100 km/h.
facepalm ::
Kvecjemu je fizikalna prednost sportnih avtov ta, da se lahko ustavijo v krajsi razdalji kot npr Clio. Ampak to prednost spet zasere povprecni reakcijski cas:)
BigWhale ::
Kot sem tudi napisala, to ni ok, povzroča pa tudi živčnost in zamude, in pri tistih bolj živčnih še raznorazne dodatne napake. Po zakonu ne smeš ovirati prometa, tako da izgovori, da tebi pa pač paše vozit 70, niso sprejemljivi. Dojamite že, da zakoni veljajo v obe smeri. Če ne bi bilo veliko prometa, to sicer ne bi bil tak problem, ob današnji količini se pa na tak način delajo brezvezni zastoji, ki za nikogar niso dobri.
To mal slabo beres. Jaz nisem nikjer rekel, da je ok, ce nekdo dela kolono, ker vozi 70km/h tam kjer je omejitev 90km/h. Jaz sem rekel, da imajo tisti, ki za taksnim soferjem izgubijo zivce, resen problem, ker mogoce niso dovolj uravnoveseni, da bi jih bilo varno spustiti na cesto. Jasno je, da se je potrebno umakniti, ce se za teboj naredi kolona, jaz se umaknem tudi ce vozim kak km/h preko omejitve, ker mi gre na zivce, ce se mi ljudje nabijajo na rit. Ampak tud slucajno ne ratam zivcen, ce nekdo pred mano vozi 70km/h in se najmanj grem zaradi tega v neko nevarno prehitevanje.
Ni pa to opravičilo za nevarno prehitevanje, kot sem tudi že napisala, poveča pa možnosti, da se bo to začelo dogajati, in s tem posledično zmanjša splošno varnost na cesti, če sedaj razumeš, kaj hočem povedat.
Tle mesas vzroke in posledice. Varnost se zmanjsa zarati onega, ki gre prehitevati. Ne zaradi tistega, ki vozi pocasneje, slednji je kriv samo pocasne voznje. Nevarnost pa dejansko dviguje debil, ki prehiteva. V tem duhu lahko recemo tudi to, da ni kriv oni ki vozi pocasi ampak njegovi starsi, ker so ga na svet spravili. Al pa tip, ki je delal cesto, ker je naredil prevec ovinkov.
-> sem že napisala, samo preberi nekatere prispevke v tej temi... npr. en varen slotechovec se ti zakampira na prehitevalnem... ko ga hoče hitrejši prehiteti, začne bremzat, in ti postaneš na desni kar naenhrat hitrejši. Bolj varno je NE bremzat ampak po desni it mimo, seveda če se prej prepričaš, da je varno, kako pa sem tudi že vse napisala... in tudi razloge če vas zanima preberite za nazaj
To je spet en tak 'for the sake of the argument' primer. Ce vozis po desnem pasu na avtocesti in dohitis nekoga, ki vozi na levem in ta na levi zabremza, ti ne rabis bremzat in se truditi, da se ne odpeljes naprej. Enostavno ga dohitis in vozis ob njih, tko da mu nisi v mrtvem kotu, ce zabremza je pac zabremzal. Tega noben pameten ne steje za prehitevanje.
Torej, se enkrat: kdaj je bolj varno neupostevati prometne predpise, kot jih upostevati? En res dober primer bi rad.
Pa še za te ki zagovarjajo neverjetno počasno vožnjo me zanima, ali ste verjetno med tistimi, ki rabijo 2s, da speljejo ob zeleni, in ne pridejo do 3 prestave prej kot v 1km...
Predvidevam, da se vam na dnevni ravni ni treba daleč peljati. Dokler sem se morala peljati nekam tko 1x na mesec, mi tudi to ni bil kakšen problem, samo vsakodnevno ti pa začne presedati.
Nehaj pretepati slamnate moze in ne polagaj besed v usta drugim. Prav nihce tukaj ne zagovarja 'neverjetno pocasne voznje', res nihce. Pa nehaj predvidevati kako drugi speljujejo in kako vozijo, ker predvidevas brez vsakrne osnove.
BigWhale ::
Za šoferja v avtu, ki se zaleti pa znajo biti posledice naleta pri 200 km/h približno enake, kot pri onem s kripo pri hitrosti 100 km/h.
O kristus. Nehaj z neumnostmi. Pri crash testih do 65km/h sem videl ze, da je vzvratno ogledalo odtrgalo z vetrobranskega stekla in se je posledicno odbilo vozniku v glavo. 100km/h testov sploh ne delajo, ker je brez veze, ker od avtomobilov skoraj nic vec ne ostane.
Pri 200km/h je pa vseeno kaj vozis. Vseeno. Pojemek je okrog 400G.
V odgovor lahko napises samo "res je, rekel sem eno veliko neumnost in nimam pojma kaj govorim, fiziko sem pa presprical. se opravicujem, ker sem vam kradel dragoceni cas".
starfotr ::
70 voziti tam kjer je 90 je povsem legalno, legitimno. Ne more ti policaj izdati kake kazni za prepocasno voznjo/oviranje prometa.
Ponovno: omejitev 90 je zgornja meja, ne pa obvezna hitrost. Lahko vozite 90 ali manj. Jasno? Ne? Vrnite izpit in na medicini dela in prometa zahtevajte vpis za trajno nezmnoznost upravljanja s prevoznim sredstvom.
Moja odlocitev od sedaj naprej: povsod bom vozil 2/3 max. dovoljene hitrosti, da vam nestpnežem požrem vse živce.
Ponovno: omejitev 90 je zgornja meja, ne pa obvezna hitrost. Lahko vozite 90 ali manj. Jasno? Ne? Vrnite izpit in na medicini dela in prometa zahtevajte vpis za trajno nezmnoznost upravljanja s prevoznim sredstvom.
Moja odlocitev od sedaj naprej: povsod bom vozil 2/3 max. dovoljene hitrosti, da vam nestpnežem požrem vse živce.
zmaugy ::
Trupl0 ::
ne bom rekel kje ( ne smem ) ampak so nam povedali, da celotna varnostna zadeva (avtomobili za rajo) je delana za do 70km/h.
If you are going through Hell, keep going !
ziga1990 ::
Euro NCAP testirajo z 64km/h
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
BigWhale ::
70 voziti tam kjer je 90 je povsem legalno, legitimno. Ne more ti policaj izdati kake kazni za prepocasno voznjo/oviranje prometa.
Ponovno: omejitev 90 je zgornja meja, ne pa obvezna hitrost. Lahko vozite 90 ali manj. Jasno? Ne? Vrnite izpit in na medicini dela in prometa zahtevajte vpis za trajno nezmnoznost upravljanja s prevoznim sredstvom.
Moja odlocitev od sedaj naprej: povsod bom vozil 2/3 max. dovoljene hitrosti, da vam nestpnežem požrem vse živce.
Ugh, pejt nazaj v avtosolo ali pa preberi kak zakon. ;>
Ce vozis pod omejitvijo in se za tabo nabere kolona, se moras umakniti na primernem mestu. Jasno to ne pomeni, da moras divjati 90 skozi vse ovinke in da moras voziti 90 za vsako ceno.
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/45-c...
4. odstavek.
ziga1990 ::
^^ in to samo v primeru, če te nemorejo prehiteti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
mirator ::
Za šoferja v avtu, ki se zaleti pa znajo biti posledice naleta pri 200 km/h približno enake, kot pri onem s kripo pri hitrosti 100 km/h.
O kristus. Nehaj z neumnostmi. Pri crash testih do 65km/h sem videl ze, da je vzvratno ogledalo odtrgalo z vetrobranskega stekla in se je posledicno odbilo vozniku v glavo. 100km/h testov sploh ne delajo, ker je brez veze, ker od avtomobilov skoraj nic vec ne ostane.
Pri 200km/h je pa vseeno kaj vozis. Vseeno. Pojemek je okrog 400G.
V odgovor lahko napises samo "res je, rekel sem eno veliko neumnost in nimam pojma kaj govorim, fiziko sem pa presprical. se opravicujem, ker sem vam kradel dragoceni cas".
Sicer brez veze, ker pač ne razumeš napisanega, pa vendarle:
https://klip.si/video/video-grozljiv-po...
joze67 ::
Številke, simpl zadeva.
Po podatkih DARS-a, 90 posto tistih, ki vozijo skozi Trojanske predore Slovencev vozi prehitro skozi trojanske predore, ko so ziher da ni radarja in ko prometni pogoji to dopuščajo, niso zabasani.
Ne moreš kar posplošit na celotno populacijo, no. Da je nabor nereprezentativen je menda očitno.
zmaugy ::
Vožnja v povprečju je tlaka, ampak prehitevanje po desni je pa precej neumno početje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Lonsarg ::
Ma to je lih najbolj žalostno, da je vožnja po omejitve 130 naporna zaradi ekstremistov na obeh straneh.
Jaz bi 5% ekstremistom od spodaj in 5% ekstremistom od zgoraj vsem vzel izpit. Lepo kamere, statistika, analitika in jih zberemo.
Število nesreč napovedujem da bo padlo za 50%.
Jaz bi 5% ekstremistom od spodaj in 5% ekstremistom od zgoraj vsem vzel izpit. Lepo kamere, statistika, analitika in jih zberemo.
Število nesreč napovedujem da bo padlo za 50%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
BigWhale ::
mirator ::
Sicer brez veze, ker pač ne razumeš napisanega, pa vendarle:
Cesa ne razumem? A tega, da ce je en slucajno prezivel, ker je imel sreco, da imas pa kr naenkrat prav? :)
Nisi razumel, da je bil moj post v zvezi s predhodno Lakotnikovo trditvijo, da je fizika pri dragem in cenenem avtu ista. Pa ni, zato sem dal primerjavo z dobrim dragim avtom in ceneno kripo. Še zdaleč pa nisem nikjer trdil, da se ti pri hitrosti 200km/h ne bo nič zgodilo. In ker sklepam, glede na tvojo ugotovitev, da sem fiziko prešprical, da pa jo ti dobro obvladaš, mi najbrž ni treba razlike podrobneje razlagati.
Link, ki sem ti ga prilepil ni imel namena dokazovati mojega prav ampak da se v praksi dogaja drugače kot na crash testih. To je pač bil najbolj svež primer, ki se je zgodil pred kratkim. Lahko bi ti postregel tudi s primerom izpred ca 20 let, ko je podobno nesrečo preživel moj bibvši sodelavec s svojo družino. Se pa strinjam s tabo, da če bi takšne primere iskal, da bi jih bilo bistveno več s takšnim izhodom, ko je v crash testu.
AngelOfDeath ::
Saj ni težava v drahih ali poceni avtih.
Težava je v opicah, ki le te vozijo. Saj imajo občutek samo za hitrosti do 4km/h.
Tudi če števec kaže 130km/h opice še vedno mislijo da je to 4km/h.
Dnevno naredim kar lepo število km po AC in najhuje je v balkanlandu. Avstrijci se ti ne lepijo na rit in ne blendajo ko balkanidioti. Je pa res da radi izsiljujejo prednost iz voznega na prehitevalni pas. Ko pa jim to
milo za drago vrneš se pa hitro spravijo na varnostno razdaljo.
Vozim se po predpisih, ampak v balkanlanu se ti bo ziher nekdo obesil na blatnik, trobil in blendal. Zanimivo da je tega v tujini kakšen procent. V Balkanlandu pa skoraj 95%.
Težava je v opicah, ki le te vozijo. Saj imajo občutek samo za hitrosti do 4km/h.
Tudi če števec kaže 130km/h opice še vedno mislijo da je to 4km/h.
Dnevno naredim kar lepo število km po AC in najhuje je v balkanlandu. Avstrijci se ti ne lepijo na rit in ne blendajo ko balkanidioti. Je pa res da radi izsiljujejo prednost iz voznega na prehitevalni pas. Ko pa jim to
milo za drago vrneš se pa hitro spravijo na varnostno razdaljo.
Vozim se po predpisih, ampak v balkanlanu se ti bo ziher nekdo obesil na blatnik, trobil in blendal. Zanimivo da je tega v tujini kakšen procent. V Balkanlandu pa skoraj 95%.
edit: Slovnica
BigWhale ::
Pa ni, zato sem dal primerjavo z dobrim dragim avtom in ceneno kripo.
Ce pogledas NCAP testiranja imas med varnimi avtomobili tako 'cenene kripe' kot 'dobre avtomobile'. Jasno, da so razlike med znamkami ampak pri 100km/h so te razlike minimalne, kar je pa nad 150km/h pa teh razlik prakticno ni vec in vecjo vlogo pri izidu trka prevzame sreca.
BigWhale ::
PS: Ze pri 100km/h bi si skoraj upal trditi, da je mogoce celo vec odvisno od srece kot od tega kako varno je zgrajen avto. Energije pri taksnih trkih so ogromne in tezko je predvideti kaj se dogaja s samim avtomobilom.
ziga1990 ::
Pa ni, zato sem dal primerjavo z dobrim dragim avtom in ceneno kripo.
Ce pogledas NCAP testiranja imas med varnimi avtomobili tako 'cenene kripe' kot 'dobre avtomobile'. Jasno, da so razlike med znamkami ampak pri 100km/h so te razlike minimalne, kar je pa nad 150km/h pa teh razlik prakticno ni vec in vecjo vlogo pri izidu trka prevzame sreca.
full pomembna je tudi razlika v teži vozil ki se zaletita
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
p1nky ::
@BigWhale
Da ne bom preveč razpredala, ti pišeš o idelanem svetu, kjer se ljudje umikajo, jaz pa pišem o realnosti, kjer se ne (preberi npr samo prispevek stargafotra pod tabo). In ko je takih dovolj, prideš do tega, da se lahko večino časa voziš 70, ker se ti razni starifotri ne umaknejo.
In glede prehitevanja po desni, preberi si celo temo pa boš videl kakšne nekateri pišejo, da je treba narest v tem primeru. Sploh ne bi podala takega primera, ker mi na kraj pameti ni padlo, da bi kdo dejansko to delal tako, samo glede na zapise marsikoga, eni to res počnejo in se s tem še hvalijo. Ne vem, kako lahko nekdo sploh razmišlja na ta način...
Skratka, če bi se vsi trudili čimbolj normalno voziti, bi bilo tako manj nevarnosti in živčnosti. So pa na cesti vsi mogoči ljudje, pa vsak vedno bolj sebičen. češ briga me za druge, js bom vozil kot meni paše, kar posledično samo še slabša situacijo, saj več, ko se jih na cesti obnaša, kot da so pomembni samo oni, slabša je varnost.
In seveda si v določenih avtomobilih varnejši, so drugače, kvalitetneje narejeni, in lahko preživiš tudi nesreče pri takih hitrostih, ko npr od kakega cliota ne bi več dosti ostalo. Će pa kdo trdi, da ne, pa naj mi razloži, kako bi zgledala voznika v primeru trka novejšega višjega razreda BMW in povprečnega cliota, sploh pri višjih hitrostih.
Da ne bom preveč razpredala, ti pišeš o idelanem svetu, kjer se ljudje umikajo, jaz pa pišem o realnosti, kjer se ne (preberi npr samo prispevek stargafotra pod tabo). In ko je takih dovolj, prideš do tega, da se lahko večino časa voziš 70, ker se ti razni starifotri ne umaknejo.
In glede prehitevanja po desni, preberi si celo temo pa boš videl kakšne nekateri pišejo, da je treba narest v tem primeru. Sploh ne bi podala takega primera, ker mi na kraj pameti ni padlo, da bi kdo dejansko to delal tako, samo glede na zapise marsikoga, eni to res počnejo in se s tem še hvalijo. Ne vem, kako lahko nekdo sploh razmišlja na ta način...
Skratka, če bi se vsi trudili čimbolj normalno voziti, bi bilo tako manj nevarnosti in živčnosti. So pa na cesti vsi mogoči ljudje, pa vsak vedno bolj sebičen. češ briga me za druge, js bom vozil kot meni paše, kar posledično samo še slabša situacijo, saj več, ko se jih na cesti obnaša, kot da so pomembni samo oni, slabša je varnost.
In seveda si v določenih avtomobilih varnejši, so drugače, kvalitetneje narejeni, in lahko preživiš tudi nesreče pri takih hitrostih, ko npr od kakega cliota ne bi več dosti ostalo. Će pa kdo trdi, da ne, pa naj mi razloži, kako bi zgledala voznika v primeru trka novejšega višjega razreda BMW in povprečnega cliota, sploh pri višjih hitrostih.
starfotr ::
70 voziti tam kjer je 90 je povsem legalno, legitimno. Ne more ti policaj izdati kake kazni za prepocasno voznjo/oviranje prometa.
Ponovno: omejitev 90 je zgornja meja, ne pa obvezna hitrost. Lahko vozite 90 ali manj. Jasno? Ne? Vrnite izpit in na medicini dela in prometa zahtevajte vpis za trajno nezmnoznost upravljanja s prevoznim sredstvom.
Moja odlocitev od sedaj naprej: povsod bom vozil 2/3 max. dovoljene hitrosti, da vam nestpnežem požrem vse živce.
Ugh, pejt nazaj v avtosolo ali pa preberi kak zakon. ;>
Ce vozis pod omejitvijo in se za tabo nabere kolona, se moras umakniti na primernem mestu. Jasno to ne pomeni, da moras divjati 90 skozi vse ovinke in da moras voziti 90 za vsako ceno.
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/45-c...
4. odstavek.
Nikjer ni definirano, kako počasi je to. In če je 2/3 max. dovoljene hitrosti prepočasi, potem se moramo vprašat, kako hitro je treba sploh vozit. Za ilustracijo, 2/3 maxsimalnih hitrosti so:
Pri 30 km/h je to 20 km/h
Pri 40 km/h je to 27 km/h
Pri 50 km/h je to 33 km/h
Pri 60 km/h je to 40 km/h
Pri 70 km/h je to 47 km/h
Pri 80 km/h je to 53 km/h
Pri 90 km/h je to 60 km/h
Pri 100 km/h je to 67 km/h
Pri 110 km/h je to 73 km/h
Pri 130 km/h je to 87 km/h
In kolona vozil je definriana, kot skupek 3 vozil. Torej, če imam 2 za sabo, se moram že umikat. Oziroma se mi morajo umikat, pa se mi ne.
Sedaj pa povej, zakaj ne bi smel v coni 30 vozit 20? In zakaj ne v naselju 33? Ter zakaj ne na AC cca 90? Kdo mi to prepoveduje?
In kot verjetno veš, je treba prilagodit vožnjo razmeram na cesti. Ter tudi avtu, vozniku, sposobnostim...
Jaz ne vidim nobenih težav. Izključno nestrpnost voznikov.
In če gremo čez celo državo, kar znese 300 km, ter voziš idealnih 130 (kar ni mogoče zaradi omejitev), je to 2,3 h. Če bi se pa vozil z 90 km/h bi pa to zneslo 3,3 ure. Jaki prihranek in očitno vredno tveganja glave in premoženja.
Tako, da tudi, če bi imeli omejitev 90 na AC, ne bi bilo nobene škode. Kvečjemu korist.
mirator ::
Saj ti nihče ne prepoveduje počasnejše vožnje do trenutka ko te nekdo dohiti in postaneš ovira. Takrat se mu moraš na primernem mestu umakniti.
Če imaš ti pravico voziti pod dovoljeno pa imajo tudi drugi pravico voziti z dovoljeno hitrostjo. Ne moreš pa ti soditi komu se koliko in kam mudi.
Če imaš ti pravico voziti pod dovoljeno pa imajo tudi drugi pravico voziti z dovoljeno hitrostjo. Ne moreš pa ti soditi komu se koliko in kam mudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
BigWhale ::
starfotr ::
Mirator, kaj pa če se voziš 85 izven naselja al pa 90,kot je omejitev. In se ti nekdo lima na rit. Ali pa 2. Ali pa 3je. Ali se jim moraš tudi umaknit? Namreč delaš jim gužvo.
Kdo je omenil, da se povsod vozi 70? Od kje ste to potegnili?
In počasna vožnja je dolgčas? Jah nič, treba bo povišati maksimalne dovoljene hitrosti, začnimo kar z 90 v naselju, da vam ne bo dolgčas.
Kdo je omenil, da se povsod vozi 70? Od kje ste to potegnili?
In počasna vožnja je dolgčas? Jah nič, treba bo povišati maksimalne dovoljene hitrosti, začnimo kar z 90 v naselju, da vam ne bo dolgčas.
BigWhale ::
@BigWhale
Da ne bom preveč razpredala, ti pišeš o idelanem svetu, kjer se ljudje umikajo, jaz pa pišem o realnosti, kjer se ne (preberi npr samo prispevek stargafotra pod tabo). In ko je takih dovolj, prideš do tega, da se lahko večino časa voziš 70, ker se ti razni starifotri ne umaknejo.
Ne, mene samo zanima konkreten primer kdaj je krsenje promentih predpisov bolj varno kot upostevanje le-teh. Se vedno nimamo konkretnega primera. Dohitis nekoga, ki vozi pocasi po levi strani AC? ok. Potem vozis vstric oz za njim in ce oni kao nalasc zabremza ali vidno upocasni, se pac odpeljes naprej, problem resen. Ce ne zabremza potem nadaljujes voznjo. Vsekakor je to bolj varno, kot da ga gres prehitevat po desni strani.
Skratka, če bi se vsi trudili čimbolj normalno voziti, bi bilo tako manj nevarnosti in živčnosti. So pa na cesti vsi mogoči ljudje, pa vsak vedno bolj sebičen. češ briga me za druge, js bom vozil kot meni paše, kar posledično samo še slabša situacijo, saj več, ko se jih na cesti obnaša, kot da so pomembni samo oni, slabša je varnost.
Seveda, ljudje pocnejo vse sorte. Ampak primarna skrbi so strpnost in dosledno upostevanje cestno prometnih predpisov. Ce bi vsi skrbeli za to, bi bilo nesrec konkretno manj.
In seveda si v določenih avtomobilih varnejši, so drugače, kvalitetneje narejeni, in lahko preživiš tudi nesreče pri takih hitrostih, ko npr od kakega cliota ne bi več dosti ostalo. Će pa kdo trdi, da ne, pa naj mi razloži, kako bi zgledala voznika v primeru trka novejšega višjega razreda BMW in povprečnega cliota, sploh pri višjih hitrostih.
Noben ne pravi, da v novejsih/boljsih avtomobilih nisi bolj varen. Slo je samo za debilizem o 200km/h. Pri 200km/h v primeru trka nisi varen v nobenem avtomobilu. Prevec stvari je odvisnih od srece. Pa najbrz ne rabim dodati, da govorimo o 'street legal', komercialnih, avtomobilih, da ne bo kak pametnjakovic zdej zacel mahat z Nascar in Rally avtomobili.
BigWhale ::
Nikjer ni definirano, kako počasi je to. In če je 2/3 max. dovoljene hitrosti prepočasi, potem se moramo vprašat, kako hitro je treba sploh vozit.
Kaj ni definirano? Zakaj si izmisljujes neke pogoje zdaj? Prav lepo je definirano in sicer: "pocasneje kot je maximalna dovoljena hitrost". Torej, ce se vozis 85km/h izven naselja in se za tabo nabereta dva avtomobila, si se jima dolzan umakniti na primernem mestu.
Sedaj pa povej, zakaj ne bi smel v coni 30 vozit 20? In zakaj ne v naselju 33? Ter zakaj ne na AC cca 90? Kdo mi to prepoveduje?
Kako to mislis, kdo ti to prepoveduje? Prej sem ti dal link na tocen clen v ustrezni zakonodaji, ki ti to prepoveduje in pod kaksnimi pogoji ti to prepoveduje. Na AC se komot peljes 90km/h in se tudi ne rabis umikati drugim. Na AC je predpisana tudi najnizja hitrost. Drugod se pa lahko vozis tudi 5km/h na uro ampak se moras umikati ostalim, ker si pac ovira. Ne razumem sploh kaj bi rad povedal in kaj tocno ti ni jasno.
In kot verjetno veš, je treba prilagodit vožnjo razmeram na cesti. Ter tudi avtu, vozniku, sposobnostim...
Jaz ne vidim nobenih težav. Izključno nestrpnost voznikov.
Ampak nestrpnost je na obeh straneh. Oni hitri bi radi za vsako ceno vozili hitro, oni pocasni bi pa radi za vsako ceno vozili pocasi. Edina razlika je, da so tisti hitri, zaradi same fizike bolj nevarni kot oni pocasni. Zato se jih tudi bolj kaznuje, ce se jih ujame pri krsenju pravil.
Mare2 ::
Sedaj pa povej, zakaj ne bi smel v coni 30 vozit 20? In zakaj ne v naselju 33? Ter zakaj ne na AC cca 90? Kdo mi to prepoveduje?
Kako to mislis, kdo ti to prepoveduje? Prej sem ti dal link na tocen clen v ustrezni zakonodaji, ki ti to prepoveduje in pod kaksnimi pogoji ti to prepoveduje. Na AC se komot peljes 90km/h in se tudi ne rabis umikati drugim. Na AC je predpisana tudi najnizja hitrost. Drugod se pa lahko vozis tudi 5km/h na uro ampak se moras umikati ostalim, ker si pac ovira. Ne razumem sploh kaj bi rad povedal in kaj tocno ti ni jasno.
Tokrat ima starfotr prav. V naselju lahko človek vozi 33 km/h, sploh, če so ob cesti otroci in podobno. Nimaš mu kaj trobil zadaj za njim.
Naš starfotr ima visoko dioptrijo in slabo vidi tudi z očali. On sploh še lahko kak kilometrček manj kot drugi. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
ziga1990 ::
^^ se strinjam.
za en lep primer v moji vasi je omejitev 40km/h ampak ker je cesta ozka se večina vozi med 20 in 30km/h ker ti komot otrok iz dvorišča na cesto uleti in ali sedaj smo vsi v vasi ovire na cesti?
za en lep primer v moji vasi je omejitev 40km/h ampak ker je cesta ozka se večina vozi med 20 in 30km/h ker ti komot otrok iz dvorišča na cesto uleti in ali sedaj smo vsi v vasi ovire na cesti?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Mare2 ::
^^ se strinjam.
za en lep primer v moji vasi je omejitev 40km/h ampak ker je cesta ozka se večina vozi med 20 in 30km/h ker ti komot otrok iz dvorišča na cesto uleti in ali sedaj smo vsi v vasi ovire na cesti?
Vsaj dva sva. :) Nekateri tule v forumu preveč po "internet forumovsko" nabijajo o nekih hudih hitrostih, po drugi strani pa zanemarjajo splošno dejstvo, da je vse manj otrok, Slovencev. Posledično tudi Slovencev, Slovenk. :) "za otroke gre". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
St235 ::
Na AC je predpisana tudi najnizja hitrost
Od kje spet ta idiotizem? Danes smo se po avtocesti povsem pravilo vozili 5km/h. Na avtocesti ni predpisana nikakrsna najnizja hitrost. Kaj bo naslednje, da v zakonu pise da traktorji ne smejo na AC?
BigWhale ::
Od kje spet ta idiotizem? Danes smo se po avtocesti povsem pravilo vozili 5km/h. Na avtocesti ni predpisana nikakrsna najnizja hitrost. Kaj bo naslednje, da v zakonu pise da traktorji ne smejo na AC?
Dej si poglej kaj je strawman argument. A ves zadnjic smo tud stali na avtocesti in se nismo premikal. Se pravi lahko tud ustavis na avtocesti, a ne?
30. clen ZPrCP v prvem odstavku pravi, da na avtocesto smejo samo motorna vozila, ki dosezejo hitrost vecjo od 60km/h na uro. Ce moras zaradi situacije voziti pocasneje kot 60km/h pac vozis pocasneje. Lahko pa probas in se tri dni vozis 60km/h tko brez razloga, pa potem porocaj, ce te je kaksna patrulja ustavila in ce si jim razlozil, da lahko vozis tudi pocasneje.
sicer imas v nekaterih primerih imas se celo prometni znak, ko je na srednjem pasu predpisana minimalna hitrost 50km/h, v klanec proti Trojanam, recimo. Po tvoji logiki lahko potem po pocasnem pasu in prehitevalnem pasu vozis 20km/h, ker je znak samo za srednji pas?
Tko da ja, traktor, ki ne more voziti hitreje kot 60km/h, ne sme na avtocesto.
jype ::
se lahko večino časa voziš 70, ker se ti razni starifotri ne umaknejo.Drži. Če te to moti, si lahko omisliš helikopter, ker na cestah velja tak red, da ti morebitno nelegalno početje drugih ne podeli nobenih dodatnih pravic.
za en lep primer v moji vasi je omejitev 40km/h ampak ker je cesta ozka se večina vozi med 20 in 30km/h ker ti komot otrok iz dvorišča na cesto uleti in ali sedaj smo vsi v vasi ovire na cesti?Tudi če ste, je v zakonodaji jasno zapisano, da mora vsak v prometu ravnati tako, da se lahko v vsakem trenutku varno ustavi, če se kjerkoli pojavi nepričakovana ovira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
mirator ::
Mirator, kaj pa če se voziš 85 izven naselja al pa 90,kot je omejitev. In se ti nekdo lima na rit. Ali pa 2. Ali pa 3je. Ali se jim moraš tudi umaknit? Namreč delaš jim gužvo.
Če se ti nekdo prilima za rit je laho več vzrokov. Če voziš pod omejitvijo, si dejansko ovira in se mu na primernem mestu umakneš. Če pa voziš z dovoljeno hitrostjo, se pa verjetno tistemu za tabo bolj mudi (mogoče samo za to, ker mu je dolg čas, mogoče je frustriran, ker voziš pred njim s slabšim avtom, mogoče je poslovno v časovni stiski ali pa ..., saj je konec koncev vseeno, zakaj). Dejansko je njegova vožnja latentna nevarnost povzročitve prometne nesreče, ker frustrira tudi tebe in boš v določeni situaciji mogoče reagiral narobe. Vidiš takemu se jaz tudi na prvem primernem kraju umaknem, da gre čim prej, čim dalje stran od mene.
jype ::
Vljudno je, da se umakneš vedno, ko se lahko. V resnici ni nobenega pametnega razloga, da se ne bi.
St235 ::
Od kje spet ta idiotizem? Danes smo se po avtocesti povsem pravilo vozili 5km/h. Na avtocesti ni predpisana nikakrsna najnizja hitrost. Kaj bo naslednje, da v zakonu pise da traktorji ne smejo na AC?
Dej si poglej kaj je strawman argument. A ves zadnjic smo tud stali na avtocesti in se nismo premikal. Se pravi lahko tud ustavis na avtocesti, a ne?
30. clen ZPrCP v prvem odstavku pravi, da na avtocesto smejo samo motorna vozila, ki dosezejo hitrost vecjo od 60km/h na uro. Ce moras zaradi situacije voziti pocasneje kot 60km/h pac vozis pocasneje. Lahko pa probas in se tri dni vozis 60km/h tko brez razloga, pa potem porocaj, ce te je kaksna patrulja ustavila in ce si jim razlozil, da lahko vozis tudi pocasneje.
sicer imas v nekaterih primerih imas se celo prometni znak, ko je na srednjem pasu predpisana minimalna hitrost 50km/h, v klanec proti Trojanam, recimo. Po tvoji logiki lahko potem po pocasnem pasu in prehitevalnem pasu vozis 20km/h, ker je znak samo za srednji pas?
Tko da ja, traktor, ki ne more voziti hitreje kot 60km/h, ne sme na avtocesto.
Jao, kake neumnosti. To da je konstrukcijska omejitev nicesar ne pomeni glede najnizje hitrosti. Ta niti pod razni ni predpisana. In ja skoraj vsako jutro se po avtoceati vozim 60 km/h (in tudi precej manj) pa zato nisem v nikakršnem prekrsku.
Ps: traktorji po definiciji ze dolgo niso vec konstrukcijsko omejeni na 60 km/h. Je pa res da neuki sank debaterji blodijo o tem, da je kadarkoli obstajala prepoved voznje traktorjem po AC in da ke na AC predpisana minimalna hitrost voznje.
Po tvoji logiki lahko potem po pocasnem pasu in prehitevalnem pasu vozis 20km/h, ker je znak samo za srednji pas?jap, pa tudi 40, 10 ali karkoli manj od max hitrosti, ker na avtocesti minimalna hitrost ni predpisana.
starfotr ::
Mirator, kaj pa če se voziš 85 izven naselja al pa 90,kot je omejitev. In se ti nekdo lima na rit. Ali pa 2. Ali pa 3je. Ali se jim moraš tudi umaknit? Namreč delaš jim gužvo.
Če se ti nekdo prilima za rit je laho več vzrokov. Če voziš pod omejitvijo, si dejansko ovira in se mu na primernem mestu umakneš. Če pa voziš z dovoljeno hitrostjo, se pa verjetno tistemu za tabo bolj mudi (mogoče samo za to, ker mu je dolg čas, mogoče je frustriran, ker voziš pred njim s slabšim avtom, mogoče je poslovno v časovni stiski ali pa ..., saj je konec koncev vseeno, zakaj). Dejansko je njegova vožnja latentna nevarnost povzročitve prometne nesreče, ker frustrira tudi tebe in boš v določeni situaciji mogoče reagiral narobe. Vidiš takemu se jaz tudi na prvem primernem kraju umaknem, da gre čim prej, čim dalje stran od mene.
Prvič, nima se kaj limat na rit. Varnostna razdalja mogoče?
Če se nekomu mudi, glej, to ni moj problem. Če se mu mudi nima pravice kršit cestno prometnih predpisov. Naj gre drugič prej od doma/iz službe, naj ne zamuja na sestanke ipd. Če je pa nekdo živ. ogrožen, so pa za to službe, ki imajo svetlobne in zvočne znake, ki javljajo, da prevažajo nekoga ali pa se jim mudi na nek kraj dogodka. Če je ogroženost še večja, se lahko pride tudi z motorjem ali helikopterjem.
Če je frustriran, ni v psihofizičnem stanju, da bi lahko vozil. Kar je spet kršitev osnovnih predpisov.
Seveda je vljudno in tudi po predpisih se umaknit. Je pa tudi vljudno in po predpisih držati varnostno razdaljo. In tudi vljudno in po predpisih je prehiteti tako vozilo, na dovolj preglednem delu ceste in z dovolj visoko hitrostjo (ne 3 km/h več, kot vozi vozilo spredaj). Prehitevanje v škarje ni ravno vljudno niti po predpisih.
ziga1990 ::
^^podpis.
Pa po pravilih se mora počasnejše vozilo omakniti ko ga ni možno prehiteti
Pa po pravilih se mora počasnejše vozilo omakniti ko ga ni možno prehiteti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35515 (33267) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123453 (100475) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13525 (11352) | r3dkv1c4 |
» | ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9457 (8741) | KoMar- |