» »

AC - prehitevanje po desni

AC - prehitevanje po desni

Temo vidijo: vsi
««
6 / 6
»
»»

jernejl ::

St235 je izjavil:

Jao, kake neumnosti. To da je konstrukcijska omejitev nicesar ne pomeni glede najnizje hitrosti. Ta niti pod razni ni predpisana. In ja skoraj vsako jutro se po avtoceati vozim 60 km/h (in tudi precej manj) pa zato nisem v nikakršnem prekrsku.

Absolutna minimalna hitrost na AC (in tudi na drugih cestah) res ni predpisana, vendar zakon pravi, da brez upravičenega razloga ni dovoljeno voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v prometu.
Pod določenimi pogoji torej na AC lahko voziš 60 km/h ali manj, pod določenimi pogoji pač ne.

BigWhale ::

St235 je izjavil:


Ps: traktorji po definiciji ze dolgo niso vec konstrukcijsko omejeni na 60 km/h. Je pa res da neuki sank debaterji blodijo o tem, da je kadarkoli obstajala prepoved voznje traktorjem po AC in da ke na AC predpisana minimalna hitrost voznje.


Dej, fix your attitude, ker si tecen. Noben tukaj ni rekel, da je obstajala prepoved voznje traktorjem, a bos razlozil zakaj si si tole gladko izmislil? Al bos spet navrgel tri zaljivke in zmerjal sogovornike?

Je pa marsikateri traktor in marsikatero drugo motorno vozilo omejeno na 60km/h in taksni ne smejo na avtocesto. Pa se enkrat ... pejdi in pokazi v praksi, da se lahko ti z avtomobilom mirne duse vozis 60km/h po avtocesti tam kjer ni potrebe za to. Sporoci koliko casa bo trajalo, da te ustavi patrulja.

starfotr ::

Če imaš malo boljši "moped", ki ravno gre več od 60 in ga je dovoljeno voziti po AC, potem hitreje sploh ne moreš it in se nimaš kam umikat.

facepalm ::

Kateri "moped" pa ne doseze 60kmph (oz doseze le malo cez 60)? Se "50ke" gredo 80-90 z odstranjenimi blokadami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Miha 333 ::

Ja, hitrost je treba prilagoditi razmeram. Najbolj neverjetno mi je bilo, ko so ljudje po tisti hudi nesreči na primorski AC (nalet v megli) govorili, da bi morale biti postavljene opozorilne table, ki opozarjajo, da je vidljivost zmanjšana in da je treba voziti počasneje. Se pravi, tabla bi ti morala povedati tisto, kar bi moral videti z lastnimi očmi.

BigWhale ::

facepalm je izjavil:

Kateri "moped" pa ne doseze 60kmph (oz doseze le malo cez 60)? Se "50ke" gredo 80-90 z odstranjenimi blokadami.


Kolk doseze z odstranjenimi blokadami, po klancu navzdol pri burji v hrbet je popolnoma nepomembno. Pomembno je kaj pise v homologaciji (al kaj jaz vem kje je to napisano) kaksna je maksimalna hitrost.

Mare2 ::

Miha 333 je izjavil:

Ja, hitrost je treba prilagoditi razmeram. Najbolj neverjetno mi je bilo, ko so ljudje po tisti hudi nesreči na primorski AC (nalet v megli) govorili, da bi morale biti postavljene opozorilne table, ki opozarjajo, da je vidljivost zmanjšana in da je treba voziti počasneje. Se pravi, tabla bi ti morala povedati tisto, kar bi moral videti z lastnimi očmi.


Tisti primer je pa res bil primer človeške neumnosti. Sploh, ker megla je vidna. Torej meglo vidiš. Že daleeeeččč naprej se jo vidi.

Seveda, ne vidiš pa, kaj je v njej. :)

Če se prav spomnim, je policija step by step ukrepala proti kršiteljem. Za vsakega posebej so ugotavljali krivdo. :)

Še dandanes vidim kake kamikaze, ki z vso hitrostjo zapeljejo v pas megle. Itak bo potem kriva megla.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

starfotr ::

Ja Tomos CTX je šel tam ene 80 in z njim se je dovoljeno voziti po AC. Torej ti nima nihče za trobit ali te buzerirat, če se voziš 80. Tudi na regionalni cesti ne, kjer je omejitev 90.

Minimalni prag za vstop na AC je 60 km/h.

Po drugi strani pa folk danes ne gleda tabel oziroma tega, da tabel sploh ni. Na primer še vedno gledajo v zastarelo navigacijo, kjer so vpisane omejitve zaradi cestninskih postaj, postaj pa že dolgo ni več. Potem pa kar na lepem spustijo gas ali celo bremzajo. WHY??!!!

Jaz se vedno ravnam izključno po tablah, ker navigacija ni merodajna.

facepalm ::

BigWhale je izjavil:

facepalm je izjavil:

Kateri "moped" pa ne doseze 60kmph (oz doseze le malo cez 60)? Se "50ke" gredo 80-90 z odstranjenimi blokadami.


Kolk doseze z odstranjenimi blokadami, po klancu navzdol pri burji v hrbet je popolnoma nepomembno. Pomembno je kaj pise v homologaciji (al kaj jaz vem kje je to napisano) kaksna je maksimalna hitrost.

Res? Vzeto na znanje. /s

Dejansko me zanima kateri moped, ki ne spada v omejitve kategorije AM, doseze le malo nad 60kmph. Saj vidimo, da so ze 49ccm motorje morali blokirat na 45kmph.

Mimogrede veliko vozil na nasih AC je omejena na 80 ali 90kmph. Zato bi bil moped z 80kmph le del te skupine vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

St235 ::

jernejl je izjavil:

St235 je izjavil:

Jao, kake neumnosti. To da je konstrukcijska omejitev nicesar ne pomeni glede najnizje hitrosti. Ta niti pod razni ni predpisana. In ja skoraj vsako jutro se po avtoceati vozim 60 km/h (in tudi precej manj) pa zato nisem v nikakršnem prekrsku.

Absolutna minimalna hitrost na AC (in tudi na drugih cestah) res ni predpisana, vendar zakon pravi, da brez upravičenega razloga ni dovoljeno voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v prometu.
Pod določenimi pogoji torej na AC lahko voziš 60 km/h ali manj, pod določenimi pogoji pač ne.


Enako velja za vse ceste in je big whale povsem po nepotrebnem zavajal, da za avtocesto velja minimalna predpisana hitrost.

BigWhale je izjavil:

St235 je izjavil:


Ps: traktorji po definiciji ze dolgo niso vec konstrukcijsko omejeni na 60 km/h. Je pa res da neuki sank debaterji blodijo o tem, da je kadarkoli obstajala prepoved voznje traktorjem po AC in da ke na AC predpisana minimalna hitrost voznje.


Dej, fix your attitude, ker si tecen. Noben tukaj ni rekel, da je obstajala prepoved voznje traktorjem, a bos razlozil zakaj si si tole gladko izmislil? Al bos spet navrgel tri zaljivke in zmerjal sogovornike?

Je pa marsikateri traktor in marsikatero drugo motorno vozilo omejeno na 60km/h in taksni ne smejo na avtocesto. Pa se enkrat ... pejdi in pokazi v praksi, da se lahko ti z avtomobilom mirne duse vozis 60km/h po avtocesti tam kjer ni potrebe za to. Sporoci koliko casa bo trajalo, da te ustavi patrulja.


Priblizno tolk kot ce bom vozil 40 po regionalki ali 15 skozi naselja, ker so pravila igre glede minimalne hitrosti povsod enaka.

Mare2 je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Ja, hitrost je treba prilagoditi razmeram. Najbolj neverjetno mi je bilo, ko so ljudje po tisti hudi nesreči na primorski AC (nalet v megli) govorili, da bi morale biti postavljene opozorilne table, ki opozarjajo, da je vidljivost zmanjšana in da je treba voziti počasneje. Se pravi, tabla bi ti morala povedati tisto, kar bi moral videti z lastnimi očmi.


Tisti primer je pa res bil primer človeške neumnosti. Sploh, ker megla je vidna. Torej meglo vidiš. Že daleeeeččč naprej se jo vidi.

Seveda, ne vidiš pa, kaj je v njej. :)

Če se prav spomnim, je policija step by step ukrepala proti kršiteljem. Za vsakega posebej so ugotavljali krivdo. :)

Še dandanes vidim kake kamikaze, ki z vso hitrostjo zapeljejo v pas megle. Itak bo potem kriva megla.


Jap, smo imeli na tem forumu bedaka, ki je trdil da je v taki situaciji najbolj varno vozit z nezmanjsano hitrostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BigWhale ::

St235 je izjavil:

Enako velja za vse ceste in je big whale povsem po nepotrebnem zavajal, da za avtocesto velja minimalna predpisana hitrost.


Zavajal? :D Ja, to sem namerno naredil, samo zato, da bi mi kdo dejansko verjel! Ker bi zaradi tega obogatel in zmagal na kvizu Podarim - Dobim. Cestitam, razkrinkal si me. :>

Zdaj pa lahko se razlozis kaj v praksi pomeni omejitev za vstop vsem vozilom, ki ne morejo voziti hitreje kot 60km/h?

Ker, v praksi, je to minimalna hitrost s katero se lahko gres na avtocesto. To, da pa v izrednih razmerah kdaj vozis s taksno ali pa se manjso hitrostjo, je pa nekaj povsem drugega.

St235 ::

Tocno to kar pise. Da na avtocesto ne smejo vozila, ki kontrukcijsko ne morejo razvit hitrosti visje od 60 km/h.

Vsa ostala vozila pa popolnoma enako kot na vseh ostalih cestah lahko vozijo karkoli med 0 max predpisane hitrosti pri cemer ne obstaja nikakršen predpis, ki bi jim zapovedal minimalno hitrost.

Predvsem pa hitrost 60 km/h na avtocesti niti pod razno ni nikarsen izreden dogodek. Pelji se iz kopra do maribora v skladu z prometnimi predpisi, pa da vidimo ce lahko brez da bi znizal hitrost na 60 km/h. Tako da res ne vem kje vidis izredne dogodke, ce se nekaj zgodi prakticno vsakic.

WizzardOfOZ ::

Danes smo se na AC pred vrhniko celo ustavili (par ur pred nesrečo, kjer je potem vse stalo). A imajo nekateri na GPS-ih še vedno cestninsko postajo, pa potem zmanjšajo hitrost tam, da se to dogaja?

delavec44 ::

Ja, na Logu se to redno dogaja.

WizzardOfOZ ::

Pozabil napisat smer koper ljubljana, kolona je bila pa do vrhnike in še malo naprej.

Sam zakaj to? a je folk res tako nesposoben, pa ne zna voziti po tisti cesti?

Razumem, da se najde nekdo, ki ima velik ego in celo kolono zaustavlja medtem ko prehiteva kamion s 95km/h (ko gre kamion 93km/h), ampak da se pa zato vse ustavi na 0 km/h je pa orenk butasto.

BigWhale ::

Ne, to se dogaja zaradi tega ker imajo ljudje premajhne varnostne razdalje in vrivanja (vcasih tudi zaradi prehitevanja po desni ;>). Med dve vozili se vrine tretje vozilo, to vozilo mora zavirati, da se prevec ne pribliza prvemu, potem zavira se tisti zadaj. Naslednje vozilo pa zaradi premajhne varnostne razdalje spet zavira. Na sosednjem pasu se velikokrat stvari upocasnijo potem ze zgolj zaradi tega, ker je na drugem pasu povecana guzva in ljudje avtomatsko vozijo malenkost pocasneje. Potem se pa ze hitro najde kak pacient, ki mu to spet ni vsec in se odloci malo prerivati in s tem, ko zmagoslavno pridobi eno mesto, se bolj upocasni kolono.

Itd, itd, ...

Ce je vmes se kak izvoz/uvoz vse skupaj stvari se poslabsa, ker se na uvozu ljudje vkljucujejo s premajhno hitrostjo, na izvozu pa zavirajo na 80km/h se preden se izvoz zacne, namesto, da bi zaceli zavirati sele, ko zapeljejo na odstavni pas.

Ob povecanem prometu so to redni pojavi.

facepalm ::

Kako se ze temu rece? Phantomski zastoji or sth..

DamijanD ::

Jaz sem opazil tudi, da nekateri lahko vozijo ~130 na voznem pasu, ko pa gredo na prehitevalnega prehitevati kolono tovornjakov, pa kar spustijo na enih 100-110. Na koncu, ko zaključijo s prehitevanjem in se vrnejo nazaj na vozni pas, pa spet 130...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

St235 ::

Izraz, ki sem ga slisal je shockwave traffic jam

https://www.google.com/amp/s/thenewswhe...

Do tega pride predvsem po zaslugi bedastega obnasanja s katerim se hvaliji bedaki na tem forumu - agresivna voznja, zaganjanje v tri dni v vozecega pred sabo, konstantno prekratka varnostna razdalja in pa sevede vele idiotizem, ki ga je sestavil solatoko: da po prehitevanju kar se da hitro zapeljes na vozni pas tik pred vozilo, ki si ga prehitel.

A cim se takim situacijam izogne? Z konstantno nizjo hitrostjo, ustrezno varnostno razdaljo in mirnimi zivci.

Je pa to lep primer zakaj idioti pri 150 km/h bistveno bolj ovirajo prometni tok kot tisti, ki kostantno vozijo 110 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

Za ta shockwave traffic jam ni kriva hitrost, ampak psiha ljudi, ki raje vozijo v skupini, kot pa z neko definirano varnostno razdaljo.

Sicer ni to nič nova zadeva. Drugič vsaj preberi celoten članek...

Folk ni sposoben konstantno voziti 110 km/h. Čeprav ima prazno avtocesto. To lahko vidiš na hrvaških avtocestah proti morju izven sezone. Prej ali slej mu koncentracija pade in začne voziti nepredvidljivo...

Dodaj zraven še neznanje kako se prehiteva, in imaš štalo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Mare2 ::

DamijanD je izjavil:

Jaz sem opazil tudi, da nekateri lahko vozijo ~130 na voznem pasu, ko pa gredo na prehitevalnega prehitevati kolono tovornjakov, pa kar spustijo na enih 100-110. Na koncu, ko zaključijo s prehitevanjem in se vrnejo nazaj na vozni pas, pa spet 130...


Še nisi slišal za defenzivno vožnjo? Pa varno vožnjo? :) Treba je predvideti tudi, da eden izmed tovornjakov začne nenadoma prehitevati drugega (medtem, ko gleda televizijo na tablici) tik preden greš mimo njega. Nekako je treba uravnotežiti razliko v hitrosti prehitevanega vozila. :)

Če je prevelika razlika v hitrosti, težje ukrepaš. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Mare2 ::

St235 je izjavil:

bedaki na tem forumu - agresivna voznja, zaganjanje v tri dni v vozecega pred sabo, konstantno prekratka varnostna razdalja in pa sevede vele idiotizem, ki ga je sestavil solatoko: da po prehitevanju kar se da hitro zapeljes na vozni pas tik pred vozilo, ki si ga prehitel.


Solatko, a si ti res tak? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

Pocakaj da uleti solatko s svojo blodnjo, da je v taki situaciji visja brzina boljsa, ker si prej mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

edi45 ::

ne vidim nič spornega, če znaš prehitevat po desnem pasu in če je samo ena "kamikaza" na prehitevalnem, ki ovira promet in se noče umaknit.

Mare2 ::

edi45 je izjavil:

ne vidim nič spornega, če znaš prehitevat po desnem pasu in če je samo ena "kamikaza" na prehitevalnem, ki ovira promet in se noče umaknit.


Poleg zakonske določbe je problematično tudi dejstvo, da lahko tega "kamikaza" (običajno je to kak star ata z 1cm debelimi očali ali pa ženska, ki med vožnjo piše SMS-e) nenadoma piči, da se v trenutku vrne na svoj pas.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

2dark ::

Mare2 je izjavil:

edi45 je izjavil:

ne vidim nič spornega, če znaš prehitevat po desnem pasu in če je samo ena "kamikaza" na prehitevalnem, ki ovira promet in se noče umaknit.


Poleg zakonske določbe je problematično tudi dejstvo, da lahko tega "kamikaza" (običajno je to kak star ata z 1cm debelimi očali ali pa ženska, ki med vožnjo piše SMS-e) nenadoma piči, da se v trenutku vrne na svoj pas.

Dobro, da je zato odstavni pas, da lahko narediš manever, če pride do tega ali pa pustiš da se zabije v tebe in ga stožiš zaradi malomarnosti in si kupiš nato nov avto.

          ::

Mare2 je izjavil:

edi45 je izjavil:

ne vidim nič spornega, če znaš prehitevat po desnem pasu in če je samo ena "kamikaza" na prehitevalnem, ki ovira promet in se noče umaknit.


Poleg zakonske določbe je problematično tudi dejstvo, da lahko tega "kamikaza" (običajno je to kak star ata z 1cm debelimi očali ali pa ženska, ki med vožnjo piše SMS-e) nenadoma piči, da se v trenutku vrne na svoj pas.


Ravno včeraj potoval iz obale na drugi konec Slovenije. Opažanja:
1.) Vožnja 110-120 na uro po prehitevalnem pasu ob praznem voznem je očitno priljubljen hobi, prednjačili so vozniki z nemškimi tablicami, na drugem mestu domačini. Večinoma je šlo za starejše voznike.
2.) Počasni pas, ki so ga na primorski AC dali za v klance, je bil veš čas prazen. Kot kaže je umik na prazen desni pas pod častjo vsem šoferjem.
3.) Kategorija zase pa so tisti, ki se voznikom iz 1. točke prilepijo 0,5m za avto.

S povečanjem kulture voznikov bi se povečala tudi pretočnost cest.

facepalm ::

          je izjavil:

2.) Počasni pas, ki so ga na primorski AC dali za v klance, je bil veš čas prazen. Kot kaže je umik na prazen desni pas pod častjo vsem šoferjem.

Ni bil prazen, ce si se pa vsaj ti razvrstil nanj.
Saj ti ni bilo izpod casti, right?

          ::

facepalm je izjavil:

          je izjavil:

2.) Počasni pas, ki so ga na primorski AC dali za v klance, je bil veš čas prazen. Kot kaže je umik na prazen desni pas pod častjo vsem šoferjem.

Ni bil prazen, ce si se pa vsaj ti razvrstil nanj.
Saj ti ni bilo izpod casti, right?


Saj sem napisal "počasni pas"! Torej je namenjen počasnim in ne meni z mojim BMWjem!

mirator ::

Tale tema je sicer "prehitevanje po desni", vendar je prešla v področje "talenti na cesti" in mogoče še v kašno drugo.
Kar se tiče same teme, je zakon (v mslih imam predvsem AC)za vsakega, ki zna brati, povsem jasen. Kdorkoli ga prekrši, tvega povzročitev prometne nesreče in nosi vse posledice, ki jih pač lahko (če je zaradi kršitelja nekdo postal invalid ali celo umrl, posledic ne more nadomestiti z ničemer, tudi s svojim življenjem ne).
Kaj je počasni prometni pas in kako se ga uporablja, je tudi povsem zakonsko določeno.
Povsem jasno je določen tudi prehitevalni pas. Namenjen je prehitevanju voznikov na voznem pasu, ki vozijo pod dovoljeno hitrostjo.
Po zakonu, lahko prehitevaš s hitrostjo, ki je maksimalno dovoljena.
Če voziš manj kot kot je spodnja meja na voznem pasu - ne vem ta hip, veste pa drugi, potem se tam, kjer je predviden počasni pas, umakneš na počasni pas.
Torej, če se v večini vsi držimo teh predpisov, sploh ne bi bili zastoji, ker bi vse bilo pretočno.

Nastane pa problem, da se po prehitevalnem pasu pelje glede na svoje izjave v tej temi @starfotr, ki je trmasto prepičan, da ima prav samo on, saj vozi pod dovoljeno hitrostjo in torej ne krši predpisov, in se ne skida s prehitevalnega pasu.

V sistemu prehitri vozniki niti niso problem, ker res da nekoliko zmanjšajo varnostmno razdaljo, vendar jo zelo hitro tudi podaljšajo. Strah pa vsi vemo, da je znotraj votel, zunaj pa ga nič ni.

Torej dajmo se bolj brigat zase, in ne panićno reagirat, če se nekdo vrine.

mikhaair ::

Jaz na vipavski AC vedno vozim po levem pasu. Ker na desnem grozno premetava. CE pride kdo zadaj se umaknem desno in nazaj na Levi pas. Seveda nisem edini, prakticno vsi tako vozimo tam. Bazara - Zelo.

facepalm ::

mikhaair je izjavil:

Jaz na vipavski AC vedno vozim po levem pasu. Ker na desnem grozno premetava. CE pride kdo zadaj se umaknem desno in nazaj na Levi pas. Seveda nisem edini, prakticno vsi tako vozimo tam. Bazara - Zelo.

Dober primer. Tudi sam tam vozim po prehitevalnem in imam oko nonstop na ogledalu.
Vozni pas je pretirano unicen.

feryz ::

Evo, 2 dni Nemčije.
Kar je mogoče najbolj zanimivo, da v povprečju vozim precej počasneje, kot v Sloveniji.
Ko je neomejeno, se ti enostavno ne da. Plus nemške avtoceste so precej slabe in občutno glasnejše od ostalih.
Seveda "Zafira" paše na te ceste kot ata na mamo. Tudi švabi nimajo ravno dosti takih strojev, zato je prehitevanje in igračkanje po cestah, šala mala.
Je pa prehitevanje po desni tudi tukaj zelo pogosto. Idiotov, ki vedrijo s 120 km/h na prehitevalnem, je tudi v Nemčiji dovolj. Da ne govorimo o šoferjih tipa lakotnik, ki s 105 km/h prehitevajo par kamionov, kar traja par minut in ustvari par 100 metrov dolgo kolono. Več itak niso zmožni peljati. Ko greš mimo, vidiš kako živčno trzajo in obračajo glavo popolnoma zgubljeni in ne vedo, kaj sami s sabo.
Skratka, povsod je enako. Edino, kar je mogoče nekaj vredno, je občutek svobode. Ne počutiš se kot v zaporu. Kot vam ga želijo ustvariti v drugih državah.

Mare2 ::

feryz je izjavil:

Da ne govorimo o šoferjih tipa lakotnik, ki s 105 km/h prehitevajo par kamionov, kar traja par minut in ustvari par 100 metrov dolgo kolono. Več itak niso zmožni peljati.


Lakotnik, a si ti res tak?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

starfotr ::

Mirator, jaz sem napisal, da bom začel tako vozit, ker želim jebat te bedake na cesti, ki mi vsak dan pred nosom delajo pizdarije. Nisem napisal, da tako vozim.

Vozim povsem normalno, ne divjam v 3 krasne. Predvsem imam pa puščam varnostno razdaljo, sploh, če se mi kdo ušunja pred mano. Pač moram držati varnost razdaljo in če tisti za mano bremza, ker je nima dovolj, glej ni moj problem.

Tema je res zašla, govora je o prehitevanju po desni, kar res ni kul, dejavniki zakaj nekdo prehiteva po desni so pa zame nejasni. Mogoče bi kak psiholog lahko kaj o tem povedal, kaj folku seka v glavi, da delajo take bedarije po cesti.

zmaugy ::

Jaz sem pred kakšnimi tremi tedni na primorski avtocesti videl nekega avstrijskega pacienta, ki je dosledno prehiteval vse po desni, ker je bilo precej zabasano.
Me zanima, če si je po Karavankah upal tako nadaljevati...

starfotr ::

Zakaj pa ne, saj v AT so nižje kazni, kot pri nas. Čudi me, da folk (slovenci) pri nas divja, ko pa prestopi mejo, se pa obnaša, kot, da bi imel izpitno vožnjo. Brez najmanjšega prekrška. Pa te čez mejo mnogo manj cepijo, kot doma. Čuden narod na južni strani Karavank.

Vekiko teh avstrijcev, nemcev, švicarjev je v bistvu takih in drugačnih radnikov, gastarbajterjev iz exYU. Tako, da naj te ne zavedejo tablice.

Seveda so tudi domorodci hill billyji iz AT in podobni pacienti, ne rečem. Povsod jih imaš.

Tudi jaz sem nedavno enega avstrijca videl, kake bedarije je počel. Glede na to, da je imel golfa, sem bil skoraj 100 %, da je balkanec.

rosomah ::

prehitevanje po desni na AC je prepovedano pika...povem iz prve roke k so me štrafnal....

zmaugy ::

starfotr je izjavil:

Zakaj pa ne, saj v AT so nižje kazni, kot pri nas. Čudi me, da folk (slovenci) pri nas divja, ko pa prestopi mejo, se pa obnaša, kot, da bi imel izpitno vožnjo. Brez najmanjšega prekrška. Pa te čez mejo mnogo manj cepijo, kot doma. Čuden narod na južni strani Karavank.

Vekiko teh avstrijcev, nemcev, švicarjev je v bistvu takih in drugačnih radnikov, gastarbajterjev iz exYU. Tako, da naj te ne zavedejo tablice.

Seveda so tudi domorodci hill billyji iz AT in podobni pacienti, ne rečem. Povsod jih imaš.

Tudi jaz sem nedavno enega avstrijca videl, kake bedarije je počel. Glede na to, da je imel golfa, sem bil skoraj 100 %, da je balkanec.


Mislim da so nas zdaj Hrvati prehiteli po strogosti kazni, poleg tega, če ga res sračkaš s hitrostjo, lahko greš v zapor ali dobiš prepoved vožnje po Hrvaški.

feryz ::

Itak, da je prehitevanje po desni prepovedano. Saj se ne pogovarjamo o tem.
BTW tudi Danci prehitevajo po desni. Vsaj 20 sem jih videl v roku 2 ur. Na splošno sicer vozijo bolj počasi. In zelo grdo, bi človek temu rekel.

Švedi imajo dobre burgerje iz losa. Če se boste kaj potikali tam okrog. Cene pa ubitačne.

          ::

starfotr je izjavil:

Zakaj pa ne, saj v AT so nižje kazni, kot pri nas. Čudi me, da folk (slovenci) pri nas divja, ko pa prestopi mejo, se pa obnaša, kot, da bi imel izpitno vožnjo. Brez najmanjšega prekrška. Pa te čez mejo mnogo manj cepijo, kot doma. Čuden narod na južni strani Karavank.


Itak. Jaz imam za en fascikel kazni iz AT. Imajo precej radarjev, ki za razliko od naših tudi delujejo. Kazni tudi sprocesirajo dovolj hitro.

feryz je izjavil:

Itak, da je prehitevanje po desni prepovedano. Saj se ne pogovarjamo o tem.


Res da je prepovedano, ampak je pogosto edina možnost, da kam prideš. Vsi nimamo časa se iz LJ v MB voziti za upokojencem, ki vozi po prehitevalnem pasu max 110!

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Lakotnik29 - Nisem vedel, da te toliko fasciniram, da me sanjaš vsak dan.
Mene so učili, da se po bontonu o tistih, ki niso prisotni, ne govori.
Tako kot imaš najvišji EGO na S-T-ju, si še tako nevzgojen, da tudi bonton kršiš in se me kar nekajkrat omenil, če prav v tej temi, sploh nisem nameraval sodelovat, saj je odprta podobna.

Zopet mečeš ven pol resnice, kot moje ugotovitve, izjavil sem, da se umakneš na vozni pas, ko v vzratnem ogledalu vidš cel sprednji konec prehitevajočega vozila, ne pa šele, ko dosežeš varnostno razdaljo, kot je trdil en drug razpravljalec, saj se razdalja med teboj in tistem zadaj veča, če si hitrejši.

Zdaj bom pa napisal zgodbo od včeraj pozno popoldne in počakal tvoj komentar
V četrtek smo se s kolegi zmenil, da gremo malo na Grobnik, motorje na prikolico in proti Kočevju. Dva sta se udeležila na dirkah GP king, ostali pa smo se šli najprej mal namočit, si zrihtal spanje do nedelje in potem uživali v ogledu dirk. Vse v redu, razen cen, ki so jih hrčki navili nenormalno in bo potrebno začet hodit na take vikende v A.
Zdaj pa k bistvu, pot nazaj, do Ribnice v se v redu, tudi prehod meje je bil kar hiter, od ribnice naprej pa model v starejšem pasatu, konstantna hitrost 60 km/h, prva možnost prehitevanja, zasedeno, druga enako, kolona pa se je daljšala in daljšala. Mi lepo mirno po lepo preživetem vikendu, z varnostno razdaljo in evo prvi pacient ne levem pasu, polna črta, nepregledni ovinek, pride mimo in mu še ni bilo dovol, še naslednjega, potem pa se je nekako zrinil vmes, če prav so bili drug drugemu na odbijaču, dva ovinka naprej, priletita dva pacienta mimo nas in se varno postavita pred nas, za naslednjim ovinkom pa spet čez polno črto in v nevidno, malo naprej lučke, zaviranje in vozilo na počivališču, ki je slučajno bil tam, da ni na polno priletel v prvega od dveh bedakov, potem pa še trije mimo nas na sicer vidnem delu, vendar čez polno črto.
Ko smo prišli do Čot-a, je model zapeljal s ceste in mi za njim. Model se je zvalil iz vozila, pijan, kot čep, žena in dva mladoletna otroka pa so zatrjevali, da je peljal čisto počasi in varno, on niti ni zastopil kaj mu govorimo, na srečo pa ga noben ni ke po kepi, čeprav sta bila predvsem dirkača, čisto na koncu z živci. Seveda je zapel telefon in v parih minutah je prišla patrulja, smo jim razložil kaj je bilo, potem, ko sta ga vzela v obdelavo, smo mi odpeljali, je pa lepo varno pripeljal preko 300 avtomobilov in tisti dan je za prometno varnost naredil izredno veliko. Upam, da je ostal brez ispita za nekaj časa, če ga je sploh imel.
Delo krepa človeka

Gr8t ::

60 da ne moreš prehitet razen če so res sami ovinki ali nasproti vedno kak avto, potem pa res ne vem, že tam mimo prvega Petrola imaš srednji pas kjer lahko komot prehitiš. Si pa dal vsaj lep primer, da se po pravilih vozit pač ne da, ampak gledaš pač samo fizične prepreke. Polna črta je tudi čez celo pot, ampak to ne pomeni da ne moreš prehitet.
V glavnem, če vozi kdo na regionalki 60 ali na AC po levem pasu 110, obstajajo rešitve. Tudi jaz ne morem vedno kar takoj prehitet, ampak v dveh kilometrih se pa da. Zdaj imam v glavi nešteto grdih prehitevanj, ampak bi se tudi po večkratnih premislekih težko odločil ali bi raje vozil počasi par kilometrov ali pa tako prehitel, ostali ti pač ne dajejo veliko izbire s svojo vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

BigWhale ::

Ok, dveh tem o talentih ne potrebujemo.
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335515 (33267) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528123447 (100469) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5613523 (11350) r3dkv1c4
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509457 (8741) KoMar-

Več podobnih tem