» »

AC - prehitevanje po desni

AC - prehitevanje po desni

Temo vidijo: vsi

Invictus ::

zobnik je izjavil:

Po desni nebi nikol prehitel, se postaviš na prehitevalnega in poblendaš vozniku, da se umakne, ker eni pa tud niso non stop z očmi na ogledalih a najbolj na živce mi gredo tisti, ki se po prehitevalnem furajo pa se nekak nočejo umaknit, sicer se to dogaja samo v izjemnih primerih.

Pravzaprav je to novo pravilo, pa ne samo po slovenskih avtocestah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

zobnik je izjavil:

Po desni nebi nikol prehitel, se postaviš na prehitevalnega in poblendaš vozniku, da se umakne, ker eni pa tud niso non stop z očmi na ogledalih a najbolj na živce mi gredo tisti, ki se po prehitevalnem furajo pa se nekak nočejo umaknit, sicer se to dogaja samo v izjemnih primerih.


Torej si ti tudi tisti, ki stoji na prehitevalnem. Ker ko se postaviš za takega, si ti enak tistemu za tabo.

2dark ::

Meiniken je izjavil:

Prehitevanje po desni? Wat?

Prehitevalni pas je namenjen izključno prehitevanju počasnejših vozil (običajno tovornjaki etc.).

Če se nekdo vozi po prehitevalnem pasu 110 in dela zastoj bo eventuelno desni pas hitrejši od levega. Ne razumem kako gre tu za prehitevanje po desni. Hočete vi men povedat, da če se jst ravno vključim na AC in se slučajno en model počasi vozi po prehitevalnem pasu in se jst mimo njega peljem po desnem pasu sem jst potem v prekršku? Kaj hudiča? Al sm kej falil?



NIč nisi zgrešil. Po zakoniku si v prekršku ti.

Mare2 ::

2dark je izjavil:

Meiniken je izjavil:

Prehitevanje po desni? Wat?

Prehitevalni pas je namenjen izključno prehitevanju počasnejših vozil (običajno tovornjaki etc.).

Če se nekdo vozi po prehitevalnem pasu 110 in dela zastoj bo eventuelno desni pas hitrejši od levega. Ne razumem kako gre tu za prehitevanje po desni. Hočete vi men povedat, da če se jst ravno vključim na AC in se slučajno en model počasi vozi po prehitevalnem pasu in se jst mimo njega peljem po desnem pasu sem jst potem v prekršku? Kaj hudiča? Al sm kej falil?



NIč nisi zgrešil. Po zakoniku si v prekršku ti.

Takrat še ni bilo avtocest ko je Meiniken delal izpit. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

feryz ::

St235 je izjavil:

Na žalost se eden s podobnimi duševnimi motnjami kot ti.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Drugace pa je to lep odraz tvoje dusevne motnje, da sedaj za poslesice svojih dejanj, ki te bodo slej kot prej doletele, krivis druge.
Ponavadi grem jaz tukaj 250 km/h mimo (enkrat ali večkrat tedensko). Navsezadnje gre za dolgo ravnino brez posebnosti.
Ti mi pa povej, koliko je šel ta in zakaj bi bilo to prehitro oz. po čigavi definiciji. Birokrata, ki misli, da je vse nad 110 km/h smrtno nevarno? To je imbecil, ne človek.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: EnStot ()

Gr8t ::

zobnik je izjavil:

Po desni nebi nikol prehitel, se postaviš na prehitevalnega in poblendaš vozniku, da se umakne, ker eni pa tud niso non stop z očmi na ogledalih

In kako bo to podnevi videl, če ne gleda v ogledala? Tudi če bi se tako usedel na trobljo, se ne bo umaknil, kot se je ta v videu raje še bolj ustavil, zato pač prehitevanje po desni:
https://www.youtube.com/watch?v=jykRwKeoBjo&feature=youtu.be&t=258

Zaradi tega se tudi jaz zadnje čase zelo zadržujem pri uporabi troblje. Pomaga itak edino Nemcem, tistim se pa tudi ni treba usesti nanjo, ampak je dovolj 1x opozorit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

predi ::

feryz je izjavil:

Ti bi rekel, ampak pri 56 mrtvih, nisi sposoben linkati niti ene nesreče, kjer bi bilo to razvidno.
Trolaš in hkrati linkaš neke glupe bližnjice za inkasantske zadeve.
Heh.. Glej. Glede na tisto, kar sem linkal, se da s preprostim logičnim sklepom priti do zaključka, da prehitevanje po desni dejansko je nevarno, saj spada med nevarne premike vozila in vožnjo po napačni strani, ki predstavljata nezanemarljivo visok delež vseh teh 56 smrtnih žrtev. Sklepaš lahko tudi, da je zelo verjetno zaradi takšnega premika umrl kdo izmed teh ljudi, še posebej če upoštevaš realno stanje na cestah, kot ga je opisalo nekaj uporabnikov v tej temi. Če potrebuješ natančno številko, iz kakšnega koli razloga že, se lahko obrneš neposredno na policijo.

Glede inkasantstva pa.. To besedo uporabljajo izključno ljudje določenega tipa. Po navadi tisti, ki jih dobijo s prsti v marmeladi, ali pa tisti, ki so že skoraj odprli njen pokrov pa jim je to preprečila zgolj prisotnost represivnih organov, kar jim seveda povzroča nepredstavljive muke.

feryz ::

Ni treba nič logično sklepati. Treba je raziskati in ugotoviti.
Če se vzrok ne da ugotoviti, je treba tudi to napisati.
Ne pa logično sklepati in posledično lagati.

Jaz imam vedno prste v marmeladi. Ko me dobijo plačam in ne jokam po forumih. Strinjati ali odobravati mi pa ni treba.

predi ::

feryz je izjavil:

Jaz imam vedno prste v marmeladi. Ko me dobijo plačam in ne jokam po forumih. Strinjati ali odobravati mi pa ni treba.
Če bi to bilo res, ne bi jamral o inkasantsvu. Da, tudi to je preprost logičen sklep.

feryz ::

Saj ne jamram. To je tvoje logično sklepanje.

Inkasantstvo obstaja in to je dejstvo. In mene moti. Kje vidiš ti jamranje?

Daleč, daleč najlažje je nabiti tablo z omejitvijo na cesto in označiti vse, ki se peljejo hitreje z divjaki.
Urediti promet in ločiti udeležence je pa nekaj, kar rabi inteligenco. In tega pri nas ni možno udejaniti.
Vse kar znajo so omejitve in represija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

predi ::

Ne, inkasantsvo ne obstaja. Je zgolj umotvor ljudi, ki sem jih opisal prej.

St235 ::

feryz je izjavil:

Saj ne jamram. To je tvoje logično sklepanje.

Inkasantstvo obstaja in to je dejstvo. In mene moti. Kje vidiš ti jamranje?

Daleč, daleč najlažje je nabiti tablo z omejitvijo na cesto in označiti vse, ki se peljejo hitreje z divjaki.
Urediti promet in ločiti udeležence je pa nekaj, kar rabi inteligenco. In tega pri nas ni možno udejaniti.
Vse kar znajo so omejitve in represija.

Psihopati drugega kot omejitve in represije tako ali tako ne razumete.

3p ::

predi je izjavil:

Ne, inkasantsvo ne obstaja. Je zgolj umotvor ljudi, ki sem jih opisal prej.


Kako da ne obstaja.

SSKJ: inkasánt -a m (ā á)
uslužbenec, ki pobira, izterjuje denar za določeno storitev, preskrbovanje s čim: hkrati s stanarino pobira inkasant tudi vodarino; inkasant radijske naročnine, za zavarovalnino / nekdaj inkasant za električno energijo, plin

Obstaja.

Obstajajo pa tudi seronje, ki uporabljajo "storitev" prehitre vožnje, za katero se ve koliko stane, potem pa stokajo, ker za opravljeno storitev dobijo račun. Jih pač mama ni nič naučila. Zdaj ko se to v glavnem ureja na daljavo, vsaj ni več jokcanja policajem o tem, kako bo zdaj cela družina lačna, pa kako se je mudilo zaradi izjemnih razmer, itd. V bistvu so se mi "stari" inkasanti smilili, koliko solzavih zgodb so morali poslušati vsak dan.

predi ::

Ta tema se nanaša na promet. V kontekstu te teme inkasantsvo ne obstaja, razen v umih ljudi, ki sem jih že opisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: predi ()

Invictus ::

Seveda obstaja, samo nekateri imajo gor plašnice, pa tega ne vidijo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

predi ::

Plašnice imajo gor tisti, ki mislijo, da so nad zakonom in potem še jamrajo o tem in si izmišljujejo besede, na podlagi katerih bi lahko krivdo za svojo napako prevalili na nekoga drugega. V tem primeru na: "Glde, glde policaje in redarje, ki se skrivajo po nizkem rastju! UeeeeeUEEEEEEEEEEE! Inkasantsvo! Uee! Stacionarni radarji! UEEEE!".

Na Balkanu nič novega. Gremo zdaj vsi nazaj po desni prehitevat.

Mare2 ::

Gr8t je izjavil:

zobnik je izjavil:

Po desni nebi nikol prehitel, se postaviš na prehitevalnega in poblendaš vozniku, da se umakne, ker eni pa tud niso non stop z očmi na ogledalih

In kako bo to podnevi videl, če ne gleda v ogledala? Tudi če bi se tako usedel na trobljo, se ne bo umaknil, kot se je ta v videu raje še bolj ustavil, zato pač prehitevanje po desni:

Zaradi tega se tudi jaz zadnje čase zelo zadržujem pri uporabi troblje. Pomaga itak edino Nemcem, tistim se pa tudi ni treba usesti nanjo, ampak je dovolj 1x opozorit.


https://www.slovenskenovice.si/novice/s...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

WhiteAngel ::

predi je izjavil:

Glede inkasantstva pa.. To besedo uporabljajo izključno ljudje določenega tipa. Po navadi tisti, ki jih dobijo s prsti v marmeladi, ali pa tisti, ki so že skoraj odprli njen pokrov pa jim je to preprečila zgolj prisotnost represivnih organov, kar jim seveda povzroča nepredstavljive muke.


To besedo uporabljajo tudi policisti sami, ko jim šef zateži, da morajo izpolnit normo. In niso nič kaj navdušeni, ko morajo sredi dneva pred tablo 50 ali 30 se skrivati za grmičkom in streljati povprečne Janeze, ki gredo 10 na uro preveč. Ampak služba je pač služba in zakon pač zakon, ane.

St235 ::

Bedaki ki niso sposobni vozit po omejitvah in za svoje pocetje krivijo vse razne sebe, so pa pac bedaki.

Gr8t ::

Kako boš vozil po omejitvah če so še vedno take kot bi bili v času fičotov? 90 pač ni normalna hitrost, ampak zelo majhna, kakšen atmosferec doseže več v 2. prestavi. Enako 50 skozi naselje s široko in pregledno cesto kot je čez Radovljico, to greš 70 BP. Sam sem večkrat dosegel celo 90, ker če prehitevaš 50 imaš pač takoj tolk noter, ampak zadnje čase se trudim da vozim za ostalimi 45-50, ker tisti zadnji kilometer pač ne bom umrl če malo umirim tempo.
Valda če bi vsi tako vozili, bi bilo pa kar pestro. Če eden sem in tja, sploh tisti ki ve kaj dela, ne bo konec sveta.

Sicer pa ko grem popoldne domov, nasproti mene tudi drvijo 110-120, pa tam ko je znak 60, gredo vsi 90-100, se pravi samo enih 10 manj kot jaz. Bolj je problem ko pridem iz te ravnine, ker ostali znajo tiščat samo na tej ravnini kjer je cesta praktično taka kot na AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

BlaY0 ::

WhiteAngel je izjavil:


To besedo uporabljajo tudi policisti sami, ko jim šef zateži, da morajo izpolnit normo. In niso nič kaj navdušeni, ko morajo sredi dneva pred tablo 50 ali 30 se skrivati za grmičkom in streljati povprečne Janeze, ki gredo 10 na uro preveč. Ampak služba je pač služba in zakon pač zakon, ane.

Ja in če morajo izpolniti normo, a je v tem kaj slabega? Jaz pravim hvala bogu da morajo izpolniti normo, namreč kršiteljev je toliko, da je načeloma ne bi smelo biti težko izpolniti.

Torej po tvoje bi v zakonodaji morala obstajati dodatna t.i. WhiteAngel tolerance? Tako da bi na primer prišel v štacuno, vzel s police Kokakolo s ceno 2 EUR, potem pa na blagajni plačal DDV s toleranco -10%, se pravi bi skupaj odštel 1,96 EUR...

Gr8t je izjavil:

Kako boš vozil po omejitvah če so še vedno take kot bi bili v času fičotov?

O ti bogi bogi. Kakoooooooooooooooooooooooo??? Ne greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Gr8t je izjavil:

Enako 50 skozi naselje s široko in pregledno cesto kot je čez Radovljico, to greš 70 BP.

Model, razlika v energiji, ki jo sprosti tona pleha pri trku ob 50 na uro in 70 je bistvena. Ampak ti tega ne štekaš. In fizikalni zakoni se od Fičo časov do zdaj (ne boš verjel) niso nič spremenili, tvoj vid ni nič boljši, in tvoje kosti nič trše...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

3p ::

Gr8t je izjavil:

Kako boš vozil po omejitvah če so še vedno take kot bi bili v času fičotov? 90 pač ni normalna hitrost, ampak zelo majhna, kakšen atmosferec doseže več v 2. prestavi. Enako 50 skozi naselje s široko in pregledno cesto kot je čez Radovljico, to greš 70 BP. Sam sem večkrat dosegel celo 90, ker če prehitevaš 50 imaš pač takoj tolk noter, ampak zadnje čase se trudim da vozim za ostalimi 45-50, ker tisti zadnji kilometer pač ne bom umrl če malo umirim tempo.


Šaljivec.

A misliš, da je omejitev skozi naselje 50, ker s fičotom ni šlo hitreje? Ali zato, ker se je zvrnil iz ovinka?

1) Ne, omejitev je zaradi ostalih voznikov, ki tudi delajo neumnosti, frocov ki skakljajo po cesti, srne in medveda. Ko pelješ 90 skozi naselje in 10 metrov pred tabo star foter na biciklu zapleše na tvoj vozni pas ne boš niti pisnil, preden ga boš zadel. In ko ga boš zadel z 90kmh boš naredil trikrat več škode, kot bi je pri 50.
2) Zbranost voznikov upada. Zgleda da tudi splošni IQ.
3) Motiš se še enkrat. V času fičotov je bila omejitev v naselju 60 ne 50. 50 mora biti zdaj zaradi vas, da ne vozite več kot 90, sicer bi 110. Lahko pa zdaj po avtocestah voziš 130, česar fičoti iz večih razlogov nismo mogli/smeli. :D ("Našo javnost so v zadnjem času zelo razburkale vroče razprave o predlogih za dva pomembna posega v naš promet: o splošni omejitvi hitrosti in o dovoljeni količini alkohola za krmilom. (oktober 1973)")

mikhaair ::

Mene sta policaja v civilnem golfu provocirala, z voznjo po levem pasu. Se nista premaknila desno. Jaz zadaj, NATO sel na desni pas in cakal. Tko smo sli minutko, dve. Pol pa state stisnila gas in SLA naprej. Nisem blendal trobil ali zmigavca. Pa tudi nisem vedel, da so policaji. Kasneje dohitel in prehitel, pa sem videl. Sm pa tudi posumil malo, golf, karavan, kasneje videl lucke. Ni pa OK taksno izzivanje. Zagotovo oglobijo kaksnega prepotentneza, ampak mogoce zna biti nevarno.

predi ::

Mare2 je izjavil:

Gr8t je izjavil:

zobnik je izjavil:

Po desni nebi nikol prehitel, se postaviš na prehitevalnega in poblendaš vozniku, da se umakne, ker eni pa tud niso non stop z očmi na ogledalih

In kako bo to podnevi videl, če ne gleda v ogledala? Tudi če bi se tako usedel na trobljo, se ne bo umaknil, kot se je ta v videu raje še bolj ustavil, zato pač prehitevanje po desni:

Zaradi tega se tudi jaz zadnje čase zelo zadržujem pri uporabi troblje. Pomaga itak edino Nemcem, tistim se pa tudi ni treba usesti nanjo, ampak je dovolj 1x opozorit.


https://www.slovenskenovice.si/novice/s...
No, k sreči zakon pravi nekaj povsem drugega, kot to, kar novinar pravi, da pravi policija o blendanju ob prehitevanju.

(1) Zvočne in svetlobne opozorilne znake sme voznik uporabiti le, kadar je ogrožen on sam ali kdo drug in pri prehitevanju zunaj naselja. Pri prehitevanju vprežnih vozil ali jahačev in pri prehitevanju v naselju, sme opozarjati le s svetlobnimi opozorilnimi znaki. Pri dajanju svetlobnih opozorilnih znakov mora voznik paziti, da ne zaslepi drugega voznika.

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Poleg tega je neprestana vožnja po prehitevalnem ogrožanje drugih udeležencev že samo po sebi.

feryz ::

Številke, simpl zadeva.
Po podatkih DARS-a, 90 posto Slovencev vozi prehitro skozi trojanske predore, ko so ziher da ni radarja in ko prometni pogoji to dopuščajo, niso zabasani.
Se pravi, glavnina Slovencev je divjakov, opic brez možganov, ki ne spoštujejo pravil in ogrožajo druge.
Govorimo o par deset tisoč in več glavah. Nasproti njim imamo par strokovnjakov, ki odločajo o teh zadevah in so ultra pametni in bla, bla in to vehementno trdijo.
Ne glede na to, da se tam skozi vozijo samo divjaki, smrtnih žrtev ni. Tistih par samomorilcev, ki so napadali niše v tunelu, v upanju na večno življenje, pač ne moremo šteti kot žrtve prometa.
Torej, večina Slovencev je norcev, divjakov, ki ogrožajo sebe in druge. 90 posto norcev, 10 posto pametnih.

Kaj se zgodi, če dvigneš omejitev na 120 km/h (kar je utopija seveda)?
V momentu dobiš 95% Slovencev, ki vozijo popolnoma enako kot prej, hkrati spoštujejo prometne predpise in ne ogrožajo sebe in drugih.
Ostane ti kakih 5 posto norcev, divjakov, opic brez možganov. Ampak ti bodo obstajali tudi, če bo omejitev tam 150 km/h ali več.

BlaY0 ::

mikhaair je izjavil:

Mene sta policaja v civilnem golfu provocirala, z voznjo po levem pasu.

V Nemčiji (BW) so kakega pol leta nazaj na A5 izvedli en hud honeypot. Ustavili so promet tako da se je nabrala kolona par km v dveh pasovih. Jasno kontrolirali so kako bodo vozila naredila reševalni pas. Potem so po reševalnem pasu poslali en reševalni kombi, malo za tem pa še en civilni policijski avto. Ene 50 folka je zagrabil in so šli za tem avtom, nevedoč da gre za honeypot. Na koncu kolone so vse mirno oglobili.

Se mi zdi da se s takšnimi "provokacijami" da polovit precej psihopatov, ki so jasno zavestni kršitelji predpisov...

feryz je izjavil:


Govorimo o par deset tisoč in več glavah. Nasproti njim imamo par strokovnjakov, ki odločajo o teh zadevah in so ultra pametni in bla, bla in to vehementno trdijo.
Ne glede na to, da se tam skozi vozijo samo divjaki, smrtnih žrtev ni.

Glede na to da gre za zavestno kršenje predpisov, bi jim jaz nabil dodatno globo, ker sem pameten.

feryz je izjavil:


Kaj se zgodi, če dvigneš omejitev na 120 km/h (kar je utopija seveda)?

...folk zavesto začne vozit 130 in več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mare2 ::

BlaY0 je izjavil:


Gr8t je izjavil:

Kako boš vozil po omejitvah če so še vedno take kot bi bili v času fičotov?

O ti bogi bogi. Kakoooooooooooooooooooooooo??? Ne greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Gr8t je izjavil:

Enako 50 skozi naselje s široko in pregledno cesto kot je čez Radovljico, to greš 70 BP.

Model, razlika v energiji, ki jo sprosti tona pleha pri trku ob 50 na uro in 70 je bistvena. Ampak ti tega ne štekaš. In fizikalni zakoni se od Fičo časov do zdaj (ne boš verjel) niso nič spremenili, tvoj vid ni nič boljši, in tvoje kosti nič trše...


V času fičotov je bila splošna omejitev hitrosti v naselju 60 km/h. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

BlaY0 ::

Mare2 je izjavil:


V času fičotov je bila splošna omejitev hitrosti v naselju 60 km/h. :)

Normalno... Fičo je bil 2x manjši in lažji od današnjega povprečnega avtomobila in je pri 60 km/h naredil manj škode kot jo danes naredi povprečen avto pri 50 km/h...

starfotr ::

Eni še vedno menite, da je 130 km/h obezna hitrost, s katero se je treba vozit. Je pa samo najvišja dovoljena. Torej nimate kaj blendat, trobit, prehitevat po desni.

Ima me, da bi načrtno začel vozit max.
80 po voznem pasu. Pa naj me začnejo prehitevat kamioni z 90 po prehitevalnem. Da bi vam bedakom, ki niste sposobni se prilagoditi prometu požrl vse živce.

Zavorna pot fička je bila daljša, kot je zavorna pot kateregakoli avta, ki je prišel na trg v zadnjih 20+ letih.

Ugotovili so, da je 60 preveč. Zato so dali 50.

Ker pa so danes moderni radarji, redarji in policija, je pa fino kaj zaslužit, zato se marsikje v imenu varnosti omejitve znižuje.

Mi smo še zelo oddaljeni od nekega zdravega sobivanja večih oblik premikanja. Folk samo vidi napake drugih, svoje pa, kot na da ne obstajajo.

St235 ::

Gr8t je izjavil:

Kako boš vozil po omejitvah če so še vedno take kot bi bili v času fičotov? 90 pač ni normalna hitrost, ampak zelo majhna, kakšen atmosferec doseže več v 2. prestavi. Enako 50 skozi naselje s široko in pregledno cesto kot je čez Radovljico, to greš 70 BP. Sam sem večkrat dosegel celo 90, ker če prehitevaš 50 imaš pač takoj tolk noter, ampak zadnje čase se trudim da vozim za ostalimi 45-50, ker tisti zadnji kilometer pač ne bom umrl če malo umirim tempo.
Valda če bi vsi tako vozili, bi bilo pa kar pestro. Če eden sem in tja, sploh tisti ki ve kaj dela, ne bo konec sveta.

Sicer pa ko grem popoldne domov, nasproti mene tudi drvijo 110-120, pa tam ko je znak 60, gredo vsi 90-100, se pravi samo enih 10 manj kot jaz. Bolj je problem ko pridem iz te ravnine, ker ostali znajo tiščat samo na tej ravnini kjer je cesta praktično taka kot na AC.

Ne 20 km/h razlike ze 5km/h odloca o tem ali bo pes3x, ki ga bos nasadil jebal mater tvoji celi druzini al ga bodo odnesli v trugi.

50 km/h ni tam zaradi avtomobilov ampak zato, ker je to hitroat kjer fizikalna pravila velevajo, da je bistveno vecja verjetnost da pesci prezivijo srecanje z avtomobilom kot pri 60 ali celo 70 km/h.

In ker evolucijsko super soferji nimate nic boljsih refleksov od ostalih (pa precej manjse mozgane) so omejitve nujno zlo.

Če eden sem in tja, sploh tisti ki ve kaj dela, ne bo konec sveta

Tukaj se povs3m strinjava, en psihopat ne more koncat sveta. Lahko pa po nepotrebnem pobije par ljudi. In v moderni druzbi je treba take neandretalce odstranit iz prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zobnik ::

Če samo mal poslutim, da bi se kdo preveč rad igral na cesti, takoj, nemudoma zmanjšam hitrost in če je kje postajališče grem tam dol pa se mal razgibam, s takimi vozniki se it take otroške igrice, hvala ne.

Če je nekdo na prehitevalnem pa sem hitrejši pričakujem, da se bo čimprej umaknil, to je vse

2dark ::

Mare2 je izjavil:


V času fičotov je bila splošna omejitev hitrosti v naselju 60 km/h. :)



Fičo je potreboval ravno kakšnih 18 sekund, da je dosegel to hitrost. Vmes je bil že izven naselja.

p1nky ::

Pomembno je, da se v naselju voziš največ 50 (in seveda ne 55 ali celo več!!!), tudi če je cesta široka za 4 avte, ravna in pregledna, s pločniki in kolesarsko stezo, ter neobljudena (je malo drugače, če so na pločnikih dejansko pešči). Seveda se pelješ 50 tudi po vasi, kjer je prostora za 1 avto in je cesta skoraj dvorišče, ker voziš varno in se držiš omejitev.

Občasno tudi bremzaš na prehitevalnem pasu avtoceste, sicer brez razloga, samo da ne bi kdo mislil, da bo pa kaj prehitro peljal. Ker to je res nevarno, medtem ko bremzanje na ravni avtocesti na prehitevalnem pasu, pa ni.

omg, in potem še mislite da ste vrhunski in najbolj varni vozniki. Ko berem tole temo, se ne bojim raznih feryzov, ampak vas, ker človek nikoli ne ve, kdaj boste nepričakovano bremzali po AC brez razloga (verjetno isto počnete tudi na magistralkah) in delali druge, tudi nevarne oslarije, ki jih nekateri podrobno in ponosno opisujete na forumih.

Mal zdrave pameti vam manjka nekaterim, pa mogoče bo.

jype ::

p1nky je izjavil:

se ne bojim raznih feryzov
Čeprav ne razumejo predpisov?

EnStot ::

feryz je izjavil:

Številke, simpl zadeva.
Po podatkih DARS-a, 90 posto Slovencev vozi prehitro skozi trojanske predore, ko so ziher da ni radarja in ko prometni pogoji to dopuščajo, niso zabasani.
Se pravi, glavnina Slovencev je divjakov, opic brez možganov, ki ne spoštujejo pravil in ogrožajo druge.
....

No vidiš, pa smo le prišli do skupnega zaključka.>:D:D

St235 ::

Pomembno je, da se v naselju voziš največ 50 (in seveda ne 55 ali celo več!!!), tudi če je cesta široka za 4 avte, ravna in pregledna, s pločniki in kolesarsko stezo, ter neobljudena (je malo drugače, če so na pločnikih dejansko pešči).


Fizika ti sporoca, da posledice trcenja pri 55 km/h ostanejo popolnoma enake in bistveno hujse kot pri 50 km/h ne glede na to kako pregledna je cesta.

Seveda se pelješ 50 tudi po vasi, kjer je prostora za 1 avto in je cesta skoraj dvorišče, ker voziš varno in se držiš omejitev.


Da je voznja tocno po omejitvi avtomaticno varno razlagas samo ti. Te pa seveda osnovnosolska fizika uci, da vecja hitrost pomeni hujse posledice ce gre kaj narobe in je posledično bolj nevarna. Zato smo sprejeli kompromis, ki se mu rece omejitev hitrosti.

Občasno tudi bremzaš na prehitevalnem pasu avtoceste, sicer brez razloga, samo da ne bi kdo mislil, da bo pa kaj prehitro peljal. Ker to je res nevarno, medtem ko bremzanje na ravni avtocesti na prehitevalnem pasu, pa ni.


V situaciji kjer ostali vozniki spoštujejo prometne predpise taki ekscesi in dusevne motje ne pomenijo neposredne nevarnosti. Ja, trpi pretocnost ampak to je. Ko pa v mesanico dodas razne super voznike z hudimi dusevnimi motnjami, ki blodijo o varni voznjo z 250 km/h pa stejejo mrtve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

p1nky je izjavil:


Občasno tudi bremzaš na prehitevalnem pasu avtoceste, sicer brez razloga, samo da ne bi kdo mislil, da bo pa kaj prehitro peljal. Ker to je res nevarno, medtem ko bremzanje na ravni avtocesti na prehitevalnem pasu, pa ni.

Zaviranje na avtocesti, sploh na prehitevalnem pasu, je najbolj nevarna zadeva. Saj sprožiš domino efekt pri voznikih za tabo.

Če nisi sposoben normalno peljati in se umakniti na vozni pas, ko je to možno, se ne vozi po avtocesti.

Tako ali tako si v prekršku, če po prehitevanju ne zapelješ nazaj na vozni pas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jero_no1 ::

Invictus je izjavil:


Zaviranje na avtocesti, sploh na prehitevalnem pasu, je najbolj nevarna zadeva. Saj sprožiš domino efekt pri voznikih za tabo.


Do teh situacij ne bi prihajalo, če ti pri prehitevanju s 130 km/h nek pametnjakovič s ponavadi bavarskim avtom ne bi blendal že 200m preden te sploh dohiti od zadaj.
Takrat pa meni poči živc in najprej prižgem meglenke, če to ne pomaga, pa se poslužujem bolj skrajnih ukrepov (je bila neka mala živalca na cesti).

feryz ::

Meglenke v lepi maniri potem tudi pustiš. Ne rabiš tega poudarjati.
Kretenov s prižganimi meglenkami je na cesti kolikor hočeš.

Tehnični bi morali začeti to kontrolirati, moč in usmerjenost meglenk. Ljudje s slabšim vidom, imajo velike probleme s tem.

IL_DIAVOLO ::

In potem sem jaz norc. Kaj nekateri počnete, je nezaslisano.

BlaY0 ::

p1nky je izjavil:

Pomembno je, da se v naselju voziš največ 50 (in seveda ne 55 ali celo več!!!), tudi če je cesta široka za 4 avte, ravna in pregledna, s pločniki in kolesarsko stezo, ter neobljudena (je malo drugače, če so na pločnikih dejansko pešči). Seveda se pelješ 50 tudi po vasi, kjer je prostora za 1 avto in je cesta skoraj dvorišče, ker voziš varno in se držiš omejitev.

Zanimivo razmišljanje. A potem v Merkatorju ti plačuješ 22% DDV, v Tušu pa samo 20% ker ti pač omogočajo slabšo izkušnjo kot Merkator? Sam prašam.

Lahko pa zbereš okoli sebe civilno iniciativo in predlagate, da se na določenih cestah znake z omejitvijo 50 zamenja za one s 60. Ko jih bodo postavili, se boš tam brez problemov in bojazni vozil 55.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

2dark ::

jero_no1 je izjavil:


Takrat pa meni poči živc in najprej prižgem meglenke,


Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m.

Da ne boš začuden, ko boš enkrat fasal na dom položnico.

p1nky ::

Da vam odgovorim:
@jype: ne da feryz ne pozna pravil, če je bil šofer kamiona, jih verjetno pozna dosti boljše kot večina nas. Izkušen voznik, ki dobro vozi, bo kljub hitrejši vožnji (kjer je primerno oz varno seveda) sposoben dosti bolj pravilno in hitro odreagirati kot nekdo, ki ne zna vozit in v nepredvidenih situacijah zmrzne. Ti potem dostikrat niti ne pomaga, tudi če je vozil 30.

@Lakotnik29: z avtomobilom lahko tudi pri 20 ali 30 na h nekoga ubiješ (je pa manj možnosti za hujše poškodbe seveda). Promet je nevaren, in kot sem napisala jypetu, je bolj pomembno, da je voznik izkušen, se prilagaja razmeram in ima hiter odziv ter pravilno ravna v nepredvidenih situacijah. Tak voznik lahko dostikrat že vnaprej predvidi, da bi se znalo zakomplicirati, in zato že prej ustrezno zmanjša hitrost tudi pod omejitev, če je potrebno. Tako da spet, je bolj nevaren voznik, ki sicer vozi počasi, vendar ne zna dobro vozit in/ali je nesiguren, kot izkušen voznik, ki je zbran na cesti in hitro odreagira, saj je možnost, da bo tak voznik povzročil nesrečo, manjša.

Kar se pa tiče vožnje 50 po naselju, kjer je prostora za 1 avto, je bilo pa mišljeno sarkastično, a ni dosti očitno? To pa sem napisala zato, ker to večkrat doživim - v sredi mesta na glavni cesti se mi jajcajo 30, ko pa si v takem naselju in vozim max 35 ker se mi hitreje ne zdi primerno, se mi pa na rit limajo. Zanimivo, ne? Pa je tudi tam omejitev višja (40), samo če se mi ne zdi varno, ker tam pa res folk po cesti hodi, bom pač vozila počasneje (in hitreje, če je varno, da se razume).

In to, da pretočnost trpi, ni več samo pač, ker je enostavno preveč prometa. A vam res paše, da rabite po 1 uro lahko do šihta? Tudi na križiščih ljudje ne znajo speljat, tipično: Zelena, malo čakanja, prvi spelje, malo čakanja, drugi spelje... a je res tako težko dati v prvo ko se prižge zelena in potem sinhrono čimprej speljati? Pa to šparanje prve in druge prestave, se eni vlečejo, da je na naslednjem semaforju že rdeča, njim je pa ratalo do 45 priti... noro no...
ali pa pred krožnimi, na nekaterih se vidi na daleč če je prosto, on pa zabremza 10 m prej, potem pa počasi do krožnega, še enkrat ustavi, nato pa gremo... 25 seveda.

@blayo: Ker je bolj, kot da se v piko držiš omejitev, potrebno spremljati promet, ne pa eni, ki se držijo omejitev, prometa in razmer okoli sebe pa ne vidijo in ne spremljajo. To je veliko bolj nevarno, kot če voziš malo hitreje. Če ne veš zakaj, pa malo razmisli, ker ni težko (zima, sneg, led, dež, sonce, noč, polni pločniki peščev, široka cesta, ozka za znoret.... kaj misliš, vse enako?).
Sicer je pa na primorskem marsikje kar 60 omejitev, samo tam vozijo veliko hitreje že na splošno, vsaj po mojih izkušnjah.

Verjetno je povprečna hitrost vožnje nekoliko odvisna tudi od področja slo, to bo najbolj vedel povedati kdo, ki se veliko vozi po slo. V naših koncih so res večinoma zelo počasni :D

Na splošno nisem za nobeno pretiravanje, me pa resnično straši, ko berem še to drugo temo na slotech, kaj vse nekateri počnejo, in se ob tem niti ne zavedajo, kako nevarno je to. Sploh raznorazna bremzanja na avtocestah, seveda tudi vrivanje med druge brez varnostne razdalje, na splošno pri večini premajhna varnostna razdalja, zraven dodaš še prepolno AC in ogromno kamionarjev, ki pa so na AC resnična nevarnost. In npr potem začne na prehitevalnem en bremzat, ti boš tudi, unemu za tabo pa mogoče ne bo uspelo... se je že zgodila take vrste nesreča kakšno leto ali dve nazaj, samo zaradi takega drkanja. In kar predstavljajte si, da je zadaj nek preveč naložen kombi s slabimi bremzami pa gumami (kar sploh ni taka redkost), po možnosti s premajhno varnostno razdaljo. Pa tudi, če si na voznem hitrejši od tistega na prehitevalnem (če tam pač kampira in se noče odmaknit), ne bremzaj, vsako bremzanje na AC je nevarno. Prepričaj se, da ti un na levi ne bo kar uletel, da imaš za vsak slučaj prost odstavni pas, in potem mimo. Bolj varno kot bremza in dvojna zapora AC...

BigWhale ::

Mare2 je izjavil:

V času fičotov je bila splošna omejitev hitrosti v naselju 60 km/h. :)


In sedemsto mrtvih letno na cesti.

St235 ::

z avtomobilom lahko tudi pri 20 ali 30 na h nekoga ubiješ (je pa manj možnosti za hujše poškodbe seveda). P

in ravno zato, ker se s hitrostjo povečuje verjetnost hujših poškodb in smrti imamo tam kjer je večja verjetnost takega dogodka postalvjene omejitve. In ko nekaj gre narobe je hudičevo pomembno ali je bilo 60, 50 ali 40 km/h.

Promet je nevaren, in kot sem napisala jypetu, je bolj pomembno, da je voznik izkušen, se prilagaja razmeram in ima hiter odziv ter pravilno ravna v nepredvidenih situacijah. Tak voznik lahko dostikrat že vnaprej predvidi, da bi se znalo zakomplicirati, in zato že prej ustrezno zmanjša hitrost tudi pod omejitev, če je potrebno. Tako da spet, je bolj nevaren voznik, ki sicer vozi počasi, vendar ne zna dobro vozit in/ali je nesiguren, kot izkušen voznik, ki je zbran na cesti in hitro odreagira, saj je možnost, da bo tak voznik povzročil nesrečo, manjša.

Ampak ker nihče (razen solatkota v mokrih sanjah) ni sposoben predviden in preprečit vsega je pomembno to, da se spoštuje prometne predpise in omejitve hitrosti. Ker so posledice napak manjše in ker je prostora za reševanje napak več za vse udeležence v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zobnik ::

Je blo skoraj 50km AC frej po prehitevalnem sem ga skoz teral do podna, stopalko tiščal do podna, 163km/h to je to, več ne gre:)), clio 1.2 60km, plin. Obrati 5000, rdeč je na 6500.
Imam nove gume, nove zavore, nove amortizerje, zamenjani podvozni deli, tak da avto zrihtan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

p1nky ::

@lakotnik

ja, je še bolj varno, saj nisem napisala, da ni. Samo če ne vidim možnosti, da je kaj narobe, pač prekoračim omejitev, ker s tem nikogar ne ogrožam. Če so po pločnikih pešci, ali pa je cesta ozka in nepregledna, kjer lahko za ovinkom naletiš na kolesarja, pa tega pač ne delaš.

Pa še nekaj opažam, prehitevanje na način, da gre takoj za tabo prehitevati še drug avto - tega ne delat, nikoli. Počakaj, da prvi zaključi prehitevanje, potem pojdi še ti. In kaj, če se zgodi kaj nepričakovanega? Se prvemu ne izide, in se ne more umakniti? Prehitevanje lahko zelo hitro postane nevarno, če ni izpeljano, kot je treba. In sploh ne vem, kako naj tistemu za sabo pokažem, v kakšno potencialno nevarnost naju oba spravlja...

Se mi pa ne da jajcat za ljudmi, ki na ravni cesti, dan, pregledno, široko, 90 omejitev, vozijo 70 ali pa še manj. Ne morem, in potem taki ljudje delajo zamaške, drugi za njimi živčni, potem se pa kdo odloči tudi za nevarno prehitevanje (ne da to opravičujem, samo pojasnjujem, kaj taka dejanja na cesti lahko povzročajo). Nervozni ljudje pa so tudi manj pozorni, tako da take stoječe ovire na cesti so problem.

Na živce mi pa gre, ker se v obeh prometnih temah na slotech nekateri radi hvalijo, kako so varni vozniki, ker se držijo vseh pravil kao (pa se jih sploh niti ne), hkrati pa povzročajo vrsto nevarnosti, ki je dejansko niti ne zaznajo...
In če izbiraš med varnejšo varianto in tisto 100% po pravilih, izberem varnejšo (s tem mislim tudi na izjave, da če nekdo kampira na levem pasu AC, da še ti na desnem bremzaj... kaj pa moraš preverit, preden greš mimo po desni, sem pa že v prejšnjem postu napisala).

p1nky ::

V glavnem, vsi bi se morali truditi za varno in pretočno vožnjo, kar pa nekateri radi pozabljate.

Saj včasih so v avtošolah učili, da moraš skrbeti, da nisi ovira v prometu, čeprav iskreno nisem več prepričana, da jih še tako učijo. Se danes dosti avtošol 30 pelje kjer je 50 (ja, široka cesta da spet ne razlagam da se ne boste zatikal), ko bi sam na poligon tak moral, če mu je še 50 preveč (kaj bo potem na magistralki ali pa AC?). Ni čudno, da se potem to vsem zdi ok. In ker se vsi tako počasi vozijo, je vedno več tudi primerov, ko ti ljudje kar zapeljejo ven iz stranske, da moraš bremzat, potem se pa za višek še jajcajo. Ma lej, kultura na podnu. Eni pa pišejo, k da je važn sam to, da ne greš 5 km/h preveč. Ja, itak.

BigWhale ::

p1nky je izjavil:

Ne morem, in potem taki ljudje delajo zamaške, drugi za njimi živčni, potem se pa kdo odloči tudi za nevarno prehitevanje (ne da to opravičujem, samo pojasnjujem, kaj taka dejanja na cesti lahko povzročajo). Nervozni ljudje pa so tudi manj pozorni, tako da take stoječe ovire na cesti so problem.


Tisti, ki ratajo zivcni za nekom, ki vozi 70km/h namesto 90km/h v resnici niso dovolj psihicno pripravljeni, da bi smeli na cesto. Ce je v prometu ena stvar, ki je nujno potrebna za zagotavljanje varnosti, je to vsekakor strpnost.

p1nky je izjavil:


In če izbiraš med varnejšo varianto in tisto 100% po pravilih, izberem varnejšo (s tem mislim tudi na izjave, da če nekdo kampira na levem pasu AC, da še ti na desnem bremzaj... kaj pa moraš preverit, preden greš mimo po desni, sem pa že v prejšnjem postu napisala).


A das lahko poves kak tak primer? Ko je v ne-izrednih situacijah, voznja s krsenjem pravil bolj varna od tiste, ko vozis po pravilih? Tko, en sam primer? Kdaj je bolj varno ne upostevati prometnega znaka? Kdaj je bolj varno voziti nad omejitvijo hitrosti?

Invictus ::

jero_no1 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Zaviranje na avtocesti, sploh na prehitevalnem pasu, je najbolj nevarna zadeva. Saj sprožiš domino efekt pri voznikih za tabo.


Do teh situacij ne bi prihajalo, če ti pri prehitevanju s 130 km/h nek pametnjakovič s ponavadi bavarskim avtom ne bi blendal že 200m preden te sploh dohiti od zadaj.
Takrat pa meni poči živc in najprej prižgem meglenke, če to ne pomaga, pa se poslužujem bolj skrajnih ukrepov (je bila neka mala živalca na cesti).

Si pač kreten, ki ne zna po prehitevalnem pasu voziti 130 km/h ali bog ne daj, celo hitreje.

Ker bo poraba narasla za 0,01 l/100km...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332622 (30374) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114462 (91484) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612761 (10588) r3dkv1c4
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508944 (8228) KoMar-

Več podobnih tem