Prijavi se z GoogleID

» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15

fikus_ ::

EU dovoljuje subvencije podeljene na razpisu.

Wrop ::

Nič bat glede subvencij. Država se že spogleduje z ustanovitvijo nove letalske družbe Air Slovenia. Tokrat pa bo pa zares delala dobiček.

mikhaair ::

Itak. Planiras 10 milijonov izgube, narediš jih 8 in si izplačas nagrado za uspešnost.

dripac ::

Wrop je izjavil:

Nič bat glede subvencij. Država se že spogleduje z ustanovitvijo nove letalske družbe Air Slovenia. Tokrat pa bo pa zares delala dobiček.


Če se štarta iz nule in ne dovoli dostop mrhovinarjem ki so potopili Adrio... Bi lahko uspelo, zakaj ne.

mikhaair ::

Ker si majhen. Za met kaj več pa smo prerevni.

jype ::

mikhaair je izjavil:

Ker si majhen. Za met kaj več pa smo prerevni.
Glede na to, da trenutno subvencionirate tiste, ki subvencij ne potrebujejo... Niste videti revni, zgolj nespametni.

Wrop ::

dripac je izjavil:

Wrop je izjavil:

Nič bat glede subvencij. Država se že spogleduje z ustanovitvijo nove letalske družbe Air Slovenia. Tokrat pa bo pa zares delala dobiček.


Če se štarta iz nule in ne dovoli dostop mrhovinarjem ki so potopili Adrio... Bi lahko uspelo, zakaj ne.


Saj smo tudi pri LB štartali na novo LB, rezultat je znan. Pri novi Adriji bo rezultat enak. Stalne dokapitalizacije. Takoj ko imaš politiko zraven, četudi preko posrednika, ki ga ista politika nastavi, dobiš zakonsko pokrito odtekanje denarja za namene vsakokratne politike.

BuDi79 ::

dripac je izjavil:

Če se štarta iz nule in ne dovoli dostop mrhovinarjem ki so potopili Adrio... Bi lahko uspelo, zakaj ne.
A mamo kakšnega "priznanega strokovnjaka", ki ni bil tako ali drugače udeležen že pri propadu Adrie Airways?
(priznani strokovnjaki so itak samo tisti za katere točno določena struja pravi da so priznani strokovnjaki)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

mat xxl ::

Dejstvo je, da je po mojem Adrio okradla ravno tista politika, ki jo je prodala zadnjemu skladu in to po mojem tako, da so v naprej vedeli, kaj nameravajo nemci/ arabci in so si zagotovili krajo 50% na 50% se pravi pol vipol na črno mi, krivi boste vi Adria pa ali v stečaj ali na državno pomoč.

Kako je bila lahko predzadnja uprava slovenske Adrije uspešna in zakaj so jo odstavili ? Ja ni bila naša hallo, od določene strankarske opcije .....

Tako, da država pozabi na letala, naj trg ureja vse !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

mikhaair ::

Evo, sindikalist pilotov povedal da so malo preračunali preko palca, da povezovanje na 5 najpomembnejših letališč, bi nas stalo med 25 in 30 miljonckov. V obsegu kot ga je imela Adria. In to naj bi bile donosne linije. Če na teh ne naredijo nule pa res nima smisla leteti. Čeprav se mi zdi, da itak živijo napol oz. popolnoma v dosedanji pravljici.

darkolord ::

mat xxl je izjavil:

Dejstvo je, da je po mojem Adrio okradla ravno tista politika, ki jo je prodala zadnjemu skladu in to po mojem tako, da so v naprej vedeli, kaj nameravajo nemci/ arabci in so si zagotovili krajo 50% na 50% se pravi pol vipol na črno mi, krivi boste vi Adria pa ali v stečaj ali na državno pomoč.
Imaš kakršen koli vir za to?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

friendbreez ::

darkolord je izjavil:

mat xxl je izjavil:

Dejstvo je, da je po mojem Adrio okradla ravno tista politika, ki jo je prodala zadnjemu skladu in to po mojem tako, da so v naprej vedeli, kaj nameravajo nemci/ arabci in so si zagotovili krajo 50% na 50% se pravi pol vipol na črno mi, krivi boste vi Adria pa ali v stečaj ali na državno pomoč.
Imaš kakršen koli vir za to?


Vse jasno. Vir pa tukaj:

https://www.dnevnik.si/1042909978/posel...

Cerar (SMS) ima toliko masla na sebi, da bo na koncu še v zaporu pristal! (SDH, Kad in Sod, ...

darkolord ::

Ta članek, kolikor ga je dostopnega mimo paywalla, nič ne govori o zgoraj omenjenih navedbah.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

friendbreez ::

darkolord je izjavil:

Ta članek, kolikor ga je dostopnega mimo paywalla, nič ne govori o zgoraj omenjenih navedbah.


Moraš malo vklopiti logiko in poznati še marsikaj v ozadju!
Seveda ni na "prvo žogo" to v članku napisano...

darkolord ::

Vseeno želim bolj konkretne vire in ne nekaj, kar gre po "kmečki logiki".
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

friendbreez ::

darkolord je izjavil:

Vseeno želim bolj konkretne vire in ne nekaj, kar gre po "kmečki logiki".


Bolj konretne vire pa seveda lahko dobiš iz poslovnih knjig, od vodstvenega kadra in revizij (če bodo kdaj sploh opravljene).

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Po domače povedano, bullshit.

Približno enako verodostojne trditve, kot da bi trdil, da si ti tudi dobil delež te pogače, pa sedaj samo poskušaš prevaliti krivdo na druge. Viri za to pa so v poslovnih knjigah pa to.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

friendbreez ::

darkolord je izjavil:

Po domače povedano, bullshit.

Približno enako verodostojne trditve, kot da bi trdil, da si ti tudi dobil delež te pogače, pa sedaj samo poskušaš prevaliti krivdo na druge. Viri za to pa so v poslovnih knjigah pa to.


https://www.rtvslo.si/#174642069

Morda pogledaš prvih par minut, se seznaniš z Darwin airlines in preiskavo, ki jo vodijo v Švici.

Kaj je zate bullshit, pa mi je že nekako jasno...

Zgodovina sprememb…

perci ::

Nakladaš.

jb_j ::

https://www.rtvslo.si/mmcdebata/izgleda...

Jeba je nastala, ker veliki, veliko večji prevozniki sedaj organizirajo linije do Brnika.

Glavno vprašanje pa je:
Ali to delajo v lastne stroške, brez profita, ali tam, tam (glede stroškov)

Če se tujim prevoznikom tako izplačajo linije z brnikom.
Bo adria v stečaju, morala dobro razmislit, kako konkurirat tem podjetjem.

In kako bo Adria po stečaju, in ustanovitvi novega podjetja, mogoče z novim imenom,
lahko bilo podjetje, ki finančno dobro deluje, da prevzame te linije nazaj v svojo last.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

jb_j je izjavil:

https://www.rtvslo.si/mmcdebata/izgleda...

Jeba je nastala, ker veliki, veliko večji prevozniki sedaj organizirajo linije do Brnika.

Glavno vprašanje pa je:
Ali to delajo v lastne stroške, brez profita, ali tam, tam (glede stroškov)

Če se tujim prevoznikom tako izplačajo linije z brnikom.
Bo adria v stečaju, morala dobro razmislit, kako konkurirat tem podjetjem.

In kako bo Adria po stečaju, in ustanovitvi novega podjetja, mogoče z novim imenom,
lahko bilo podjetje, ki finančno dobro deluje, da prevzame te linije nazaj v svojo last.


Najbrž je pa zelo super, da letalne povezave odobrava samo letališče. (oz. fraport)
In se adria, če pride do rekonstrukcije, lahko hitro vrne nazaj v igro. (če bi fraport, kot lastnik letališča prefirial adrio za lete)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Okapi ::

Brussels Airlines bo letel v Bruselj namesto Adrie - karte so več kot pol cenejše.

BuDi79 ::

jb_j je izjavil:

če bi fraport, kot lastnik letališča prefirial adrio za lete
Zakaj bi? Adria je bila podedovan cokelj z dolgoročnimi dogovorjenimi nekonkurenčnimi bonitetami.

LeQuack ::

Okapi je izjavil:

Brussels Airlines bo letel v Bruselj namesto Adrie - karte so več kot pol cenejše.


Dokler vlada ne naredi nove Adrie, potem bodo cene spet drage, oziroma dosegljive samo za poslance in ostale privilegirane. Škoda, upajmo da vlada razpade zdaj.
Quack !

Invictus ::

jb_j je izjavil:

https://www.rtvslo.si/mmcdebata/izgleda...

Jeba je nastala, ker veliki, veliko večji prevozniki sedaj organizirajo linije do Brnika.


Problem tujih prevoznikov je, ker Brnik ni matično letaliče.

Zato bodo na žalost odpadli jutranji leti ob 7:00 ali prej, ki so idealni za prihod v službo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

Teh poletov nihče ne mara. Da moraš vstati ob pol petih zjutraj. Sedaj boš šel dan prej v Bruselj, zvečer v miru popil dva pira, naslednji dan pa lepo ob devetih na sestanek. Plus pol dnevnice več.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Invictus ::

Javnosektorašem je definitivno vseeno, ostalim pa paše, da gremo zjutraj in prihranimo en dan hotela...

V celem letu se nabere tega sranja za konkreten dopust...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Okapi je izjavil:

Teh poletov nihče ne mara. Da moraš vstati ob pol petih zjutraj. Sedaj boš šel dan prej v Bruselj, zvečer v miru popil dva pira, naslednji dan pa lepo ob devetih na sestanek. Plus pol dnevnice več.;)

Nadrejeni jih marajo :), ker človeka ni samo en dan :).

Javnosektorašem je definitivno vseeno,


Ravno javnosektorasem tak režim paše, ker je poti veliko. Zjutraj tja, zvečer nazaj, ničkolikokrat sem to izvedel in je učinkovito. Se pakirat ni treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

jb_j ::

jb_j je izjavil:

Podpiram stečaj, upam, da se prioritetno hitro reši.
Ker je to prioritetni primer.

Nimam nič proti tej združbi.
Ampak upam, da se to hitro reši, mogoče dobi novega poslovnega partnerja z dobrimi kompetencami
(ali pa tudi ne, odvisno, kaj bo po stečaju) in ustvari nova združba,
predvsem pod novim imenom, da se ustvari nov slovenski prevoznik, ki bo zagotavljal nadstandard, ki ga Adria ni opravljala.

Ko se spominjam na Adrio, se spomnim le tistega bogega sendviča (preko novic).

In upam na novo Slovenia Airwaves, ali kaj podobnega.

Ker, če bi Adria obstala, bi obstale tudi vse žalostne zgodbe potnikov.

Če se po stečaju ustanovi nova združba, imam nekaj upanja,
da bodo potniki in združba imeli veliko boljše zgodbe za v javnost.


https://www.24ur.com/novice/slovenija/k...
Škoda, da bo obstalo ime Adria,
ker bodo obstale tudi negativne izkušnje potnikov povezane s tem imenom, Adria.

fikus_ ::

Če bodo res šli v ustanovitev kakršne koli oblike letalske družbe, se že v naprej primite za denarnice! Vsako leto bo nekaj mio€ šlo v to družbo.

V EU je preveč letalskih družb in veliko premajhnih, da bi bile konkurenčne na trgu! Adrio bi namesto prodaje 4K morali podariti/prodati za 1€ kateri večji letalski družbi.

feryz ::

In bi bilo kaj!? Večja družba bi jo
- ali potopila
- ali zmetala nerentabilne lete ven
In bi dobili popolnoma enako, kot imamo zdaj.
Samo politika in javni sektor lahko neomejeno kradeta. Ostali moramo preživeti z zaslužkom.

fikus_ ::

Profitabilne lete bi obdržali, ostalo ukinili. Tudi ime bi verjetno obdržali, da bi se Slovenci vozili z "nacionalno" družbo.
Bi pa takšna Adria služila tudi za povezavo in polnjenje njihovih letov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

WhiteAngel ::

mikhaair je izjavil:

Evo, sindikalist pilotov povedal da so malo preračunali preko palca, da povezovanje na 5 najpomembnejših letališč, bi nas stalo med 25 in 30 miljonckov. V obsegu kot ga je imela Adria. In to naj bi bile donosne linije. Če na teh ne naredijo nule pa res nima smisla leteti. Čeprav se mi zdi, da itak živijo napol oz. popolnoma v dosedanji pravljici.


5 najpomembnejših letališč (Frankfurt, Munchen, Bruselj, Zurich, Paris?) imamo že zdaj pokritih s tujimi prevozniki. Mene zanima, kako npr. novembra v Prago. Na letalske.si mi najde en povezovalen let, skupaj pot traja 8h30. Za avtom sem eno uro prej :|

feryz ::

Pretiravaš. Do Prage je z avtom 6 ur zelo lagane vožnje, familijarne.

OrkAA ::

Mogoce, ce zivis v Mariboru. Iz Ljubljane je glede na google maps 7:30.

Jaz tudi pogresam direktni let do Copenhagna, ki ga rabim zaradi sluzbe. Z Adrio sem lahko letel tako, da mi ni bilo treba zamudit enega dneva, zdaj trenutno pa to ni mogoce + karta je drazja.

fikus_ ::

Če si iz LJ prej 8+ ur LJ->Praga

Če hočeš z letalom: lahko greš iz trsta, let traja 1:20

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

WhiteAngel ::

fikus_ je izjavil:

Če si iz LJ prej 8+ ur LJ->Praga

Če hočeš z letalom: lahko greš iz trsta, let traja 1:20


Huh?

https://triesteairport.it/sl/airport/in...

PunkDude ::

Ryanair in Easyjet letita direkt iz Benetk v Prago. Ne iz Trsta.

fikus_ ::

Ok, moja napaka.

Vazelin ::

https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...

:)) haha. seveda politkomisarji nimajo nič pri tem. ter konstantne državne injekcije v Adrio:))
TUJCI SO KRIVI press
I got 99 problems but 1.5usd tezus ain't one.

scipascapa ::

in kot ponavadi, nihče ne bo odgovarjal.

nič grem ukrast 1 žemljo. grem sedet.

Tomaz3 ::

Market, itak sam porihta zadeve...

https://simpleflying.com/lufthansa-grou...

OrkAA ::

No ja, ne vem ce lahko ravno trdimo, da je market karkoli porihtal. Adria je letela na 30+ destinacij, novi partnerji so trenutno pokrili 4 do 5 destinacij.

fikus_ ::

Če bodo destinacije in časi letov zanimivi (finančno), se bo uredilo. Izgube ne bodo delali na dolgi rok.

OrkAA ::

Zagotovo ne. Je pa problem, da lufthansi ni v interesu odpirat linije, na kateri nima profita, izgube pa tudi ne, Sloveniji bi pa to veliko pomenilo.

Tomaz3 ::

Naceloma se letalske linije napovedo pol leta do 1 leto preden se odprejo, glede na to da lufthansa odpira linije prakticno takoj... ti jasno pove da to malo letalisce ni tolk nepomebno za njih.

OrkAA ::

Seveda ne gre za nepomembno letalisce, ne govorim o tem! Ne govorim niti o linijah, ki so povezovalne in vozijo ljudi do Lufthansinih hubov, kjer jih preusmerijo na svoje nadaljne lete in s tem dobijo dodatne stranke in dodaten profit.

Govorim o primerih kot je naprimer Praga, ki jo je nekdo omenil. Sicer zdaj govorim na pamet, ampak dajmo rect, da Praga za Lufthanso ni povezovalno letalisce. In dajmo rect tudi, da Praga ni linija, ki ima visok pretok potnikov, vendar ravno dovolj, da se pokrijejo stroski leta.

Zakaj bi Lufthansa to povezovala? Izgubijo eno letalo, ki bi lahko letelo na bolj dobickonostni liniji.

Zakaj bi Slovenija to zelela? Povezljivost v nobenem primeru ni slaba in sluzi tako turizmu kot biznisu in navsezadnje zdruzevanju druzin. Sloveniji je taka linija v interesu, ceprav ne bi nosila profita, ne bi pa tudi delala izgube. Zunanje podjetje pa nima pri tem nobenega interesa.

Utk ::

Pa je adria imela take linije? In če je, zakaj? Če so nekatere linije nosile profit, druge nulo, kako je potem propadla? Moja teorija je, da takih linij, z nulo, ni bilo niti do zdaj. Zakaj bi bile, če je bil lastnik nek sklad? Profit je bil, vprašanje samo kdo ga je pobral...

Invictus ::

Slovenija je predvsem izgubila jutranje lete, ki jih ne bo, dokler si druga letalska druzba ne izbere Brnika kot maticnega letalisca.

Do takrat smo obsojeni na kasnejse lete, ki so pa najveckrat za poslovneze neuporabni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

OrkAA ::

Dajmo pustit Adrio iz te slike, nimam pojma kaj se je tam dogajalo interno in verjetno tudi nihce od vas nima. Moj point je bolj, da poskusam predstavit idejo zakaj nacionalni prevoznik ni vedno slaba ideja in da trg enostavno ne bo nadomestil vseh linij, ki bi jih nacionalni prevoznik lahko upravljal.

Iste ideje veljajo znotraj mest. Zakaj LPP lahko dela z izgubo pa se nam ga se vedno splaca financirat? Zato ker ljudje, ki jih prepelje vplacajo veckratnik te izgube v proracun.

Zakaj zeni doma kupite dodaten avto za voznjo do trgovine in vrtca, ceprav ne prinasa nobenega profita. Zato ker si izboljsate udobje zivljenja.
strani: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
3189296 (693) perci
»

Letalski nasveti

Oddelek: Loža
301174 (498) Lakotnik29
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7914318 (11563) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10517252 (14185) xsum1
»

Adria vs. Ryanair - kateri je boljši?

Oddelek: Loža
374170 (3322) BigWhale

Več podobnih tem