Prijavi se z GoogleID

» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14

Ferdo66 ::

Mal je problem s tvojima primeroma, ker je velikostni razred za davkoplačevalsko doplačevanje in za število davkoplačevalcev, ki koristijo te usluge povsem različno. Zgodovina nas uči da bi bilo doplačilo davkoplačevalcev v primeru nacionalne letalske družbe znašalo par 10 milijonov letno, število davkoplačevalcev, ki bi to redno koristilo pa bi bilo nekaj 100 do največ nekaj 1000 davkoplačevalcev. Povsem druga razmerja kot pri LPP. (da o tem da LPP vsaj zmanjšuje prometni kolaps in onesnaževanje, pa LPP plačuje občina, ne država).

jureflux ::

Kar ti predstavljaš je, da 4 sosedi kupimo 5mu sosedu avto, da bo njegova lahk mal več hodila v štacuno in s tem malo več trošila. Pa 1x na let nas bo zapeljala do štacune pa še to bomo mogl precej več plačat kokr če bi šli s svojim avtom.
LPP uporablja neprimerno večje število ljudi kot pa letalskega prevoznika.

Invictus ::

Ferdo66 je izjavil:

število davkoplačevalcev, ki bi to redno koristilo pa bi bilo nekaj 100 do največ nekaj 1000 davkoplačevalcev.

Samo ti davkoplacevalci z enim letom prinesejo vec denarja kot ga bos ti v vsem svojem zivljenju...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ferdo66 ::

Invictus je izjavil:

Ferdo66 je izjavil:

število davkoplačevalcev, ki bi to redno koristilo pa bi bilo nekaj 100 do največ nekaj 1000 davkoplačevalcev.

Samo ti davkoplacevalci z enim letom prinesejo vec denarja kot ga bos ti v vsem svojem zivljenju...


LOL...Če tolk prinesejo, si lahko pa privoščijo že private jet recimo, zakaj hočejo da jim mi reveži financiramo lete?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ferdo66 ()

Utk ::

OrkAA je izjavil:

Dajmo pustit Adrio iz te slike, nimam pojma kaj se je tam dogajalo interno in verjetno tudi nihce od vas nima. Moj point je bolj, da poskusam predstavit idejo zakaj nacionalni prevoznik ni vedno slaba ideja in da trg enostavno ne bo nadomestil vseh linij, ki bi jih nacionalni prevoznik lahko upravljal.

Iste ideje veljajo znotraj mest. Zakaj LPP lahko dela z izgubo pa se nam ga se vedno splaca financirat? Zato ker ljudje, ki jih prepelje vplacajo veckratnik te izgube v proracun.

Zakaj zeni doma kupite dodaten avto za voznjo do trgovine in vrtca, ceprav ne prinasa nobenega profita. Zato ker si izboljsate udobje zivljenja.

Če bi bilo to dobro in koristno, zakaj nismo tega naredili dokler je Adria še brcala? Zakaj ravno zdaj? Če nismo do zdaj, počakmo še zdaj kakšno leto ali dve, da vidimo kaj bo naredil trg.

OrkAA ::

No, to letala uporablja 100 do 1000 davkoplacevalcev je smesna trditev, glede na to, da Fraport Ljubljana letno prepelje skoraj 2 milijona potnikov. Moje mnenje je, da ima letalisce zelo pomembno vlogo pri razvoju drzave. Lahko kdo za primer pove kaksno zelo razvito drzavo, ki ima slabe letalske povezave?

Po drugi strani se pa strinjam z vami in sem zalosten, da so vsi taki projekti, ki bi lahko bili dobri za drzavo, prepredeni s korupcijo. In zalostno je, da je to a rabimo prevoznika ali ne politicna tema brez poglobljenega razmisljanja. Sem preprican, da imamo strokovnjake, ki znajo nedvoumno izracunat vpliv, ki bi ga tak prevoznik imel na ekonomijo in dobrobit vseh nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OrkAA ()

Ferdo66 ::

OrkAA je izjavil:

No, to letala uporablja 100 do 1000 davkoplacevalcev je smesna trditev, glede na to, da Fraport Ljubljana letno prepelje skoraj 2 milijona potnikov. Moje mnenje je, da ima letalisce zelo pomembno vlogo pri razvoju drzave. Lahko kdo za primer pove kaksno zelo razvito drzavo, ki ima slabe letalske povezave?


ad1) Govora je o linijah ki bi jih financirali davkoplačevalci in o davkoplačevalcih, ki bi to linijo redno uporabljali - tu je IMO številka nekaj 100 ali max nekaj 1000 davkoplačevalcev.
ad2) Letališče pogojno da, ne pa "nacionalna letalska družba"
ad3) dejmo se že enkrat zavedat da smo miniaturna država in da smo v Evropi. V okolici, ki so marsikateremu slovencu bliže kot Brnik imaš kar nekaj letališč.

fikus_ ::

Letališče JP ima premajhno zaledje, premalo prebivalcev v okolici (LJ ni dovolj), zato so stroški delovanja večji na glavo. Slovenija je manjša od večine držav, ki imajo lastne letalske družbe. Tako da ta argument, da imajo skoraj vse države lastne avio družbe stoji na trhlih nogah.
In zakaj so mnogi koristili Zagreb, Trst, Benetke, Gradec, . . . namesto JP, če se je pa šlo za nacionalni interes? Če je interes gospodarstva, turizma velik in imajo zaradi propada Adrie škodo, zakaj ne sami subvencionirajo lete/povezave in s tem zmanjšajo izgubo?
Kitajci so imeli ideje z MB, pa so se tudi umaknili. MB letališče bo životarilo še nekaj let, kolikor pač mora zaradi EU sredstev, ki so jih vtaknili v obnovo, ker EU zahteva, da mosa subjekt, ki prejme sredstva, delati še (mislim da) 10 let. Za časa juge je bilo MB letališče večje kot Gradec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

Cr00k ::

Trg bo naredil svoje, če bo veliko povpraševanje po letih v/iz Slovenije, bodo tudi ponudniki ponudili lete, bo konkurenca, ki bo ponudila cenejše lete... država se razen izjem nima kaj veliko mešati v to in naj raje poskrbi, da bo CELA država zanimiva za ostale in naj raje v razvojne projekte vlaga denar - ne pa v luknjo brez dna. Imamo npr. letališče Maribor, kamor je država tudi vrgla milijone in sameva. Pa ne zato ker je letališče slabo, ampak ker ni povpraševanja... bi tudi tam morala še kakšna subvencija past, da bo lahko Franca iz Frama letel v Pariz?

S subvencijami je enako kot s podkupninami... začneš na malo, potem pa te začnejo ponudniki izsiljevat in hitro preraste v ogromen problem, ki g težko presekaš.

OrkAA ::

Hkrati napisete, da smo majhna drzava in nepomembni, potem pa se omenite, da bo trg poskrbel za nas. Malo nasprotujoci trditvi, ne?

Pomoje se bomo morali kar konkretno pogajat in tudi kaj investirat, da bomo ohranili dobre povezave. Mogoce resitev ni nacionalni prevoznik, ampak kaksno partnerstvo z vecjim prevoznikom. Ne vem. Vsekakor pa bomo, ce se popolnoma prepustimo trgu dobili le tisto kar je profitabilno.

Je res zalostno v kaksnem stanju je nasa infrastruktura. Ko v Copenhagnu (Danska, populacija 5,7mio) hocem na avijon, se vsedem na vlak (ali metro) v centru mesta, ki me v slabih 15 minutah pripelje na letalisce, kjer lahko izbiram med 534(!!) razlicnimi linijami.

Pri nas moram bukirat in se prilagajat Gooptiju, ker je cesta edina opcija da pridem do letalisca. Ko sem enkrat tam lahko izbiram med manj kot 10 linijami.

Ampak ja, dajmo dvignit roke nad vsem, ker bo vse resil cudezni trg. :)

Utk ::

kjer lahko izbiram med 534(!!) razlicnimi linijami.

Kolk od teh je subvencioniranih?

OrkAA ::

Nimam pojma, lahko ti pa povem, da je navecji operater tam SAS (SAS Group) @ Wikipedia, ki ima v Copenhagnu tudi hub.

Lastniska struktura SAS-a: SAS Group is partially owned by the governments of Sweden and Denmark with a 21.4% and 14.3% ownership, respectively. The remaining 64.3% is held by private owners, of which Foundation Asset Management owns 7.6%.

Gre torej za nacionalnega prevoznika vecih drzav partneric.

Miki N ::

Letališče Ljubljana bo brez Adrie kvečjemo bolje poslovalo - ker so napol bankrotirani sedeli na kapacitetah, ki bi jih drugi lahko izkoristili bolje.

jureflux ::

Vlagat je treba v hitre železnice. Ideja, ki bi Dunaj povezal z Benetkami s hitro železnico bi bil za nas boljša kot pa ustanavljati neke letalske družbe. Prihodnost evropskega povezovanja je v hitrem železniškem prometu do večjih hubov.

BuDi79 ::

OrkAA je izjavil:

Pri nas moram bukirat in se prilagajat Gooptiju, ker je cesta edina opcija da pridem do letalisca.
Kdo subvencionira Nomago, Flixbus, Goopti, Naletalisce, Tripstair?

Ferdo66 ::

OrkAA je izjavil:

Nimam pojma, lahko ti pa povem, da je navecji operater tam SAS (SAS Group) @ Wikipedia, ki ima v Copenhagnu tudi hub.

Lastniska struktura SAS-a: SAS Group is partially owned by the governments of Sweden and Denmark with a 21.4% and 14.3% ownership, respectively. The remaining 64.3% is held by private owners, of which Foundation Asset Management owns 7.6%.

Gre torej za nacionalnega prevoznika vecih drzav partneric.


Ja, ti pa hočeš da mnogo revnejša in mnoooogo manjša država ima kar lastno družbo. Saj če lahko skandinavija lahko tud slovenija a ne...

OrkAA ::

Miki N je izjavil:

Letališče Ljubljana bo brez Adrie kvečjemo bolje poslovalo - ker so napol bankrotirani sedeli na kapacitetah, ki bi jih drugi lahko izkoristili bolje.


Glede na tale report (https://www.fraport-slovenija.si/pripon... so imeli leta 2018, 12 milijonov net profita. Ne zgleda ravno kot bankrot?

BuDi79 je izjavil:

OrkAA je izjavil:

Pri nas moram bukirat in se prilagajat Gooptiju, ker je cesta edina opcija da pridem do letalisca.
Kdo subvencionira Nomago, Flixbus, Goopti, Naletalisce, Tripstair?


Nihce? Tvoj point?

Moj point je, da so ta podjetja posledica katastrofalne infrastrukture drzave in resujejo problem, ki sploh ne bi smel obstajat. Uporabniska izkusnja gooptija je slabsa, kot ce bi imeli dober javni prevoz.

Ferdo66 je izjavil:

Ja, ti pa hočeš da mnogo revnejša in mnoooogo manjša država ima kar lastno družbo. Saj če lahko skandinavija lahko tud slovenija a ne...


Ne trdim, da moramo imet lastno druzbo. Sem ze prej predlagal, da je opcija tudi partnerstvo z nekom drugim.

Pokazat sem hotel le, da drzava kjer stvari res dobro delujejo ima v drzavni lasti letalskega prevoznika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OrkAA ()

Utk ::

Saj so ble ideje, da se bi združili s croatio airlines, pa s Srbi, ampak nacionalni interes pa to...

Ferdo66 ::

Človk, Adria je napol bankrotirana sedela na kapacitetah in ne Fraport...

jureflux ::

CroatiaAirlines is next to go...

Ferdo66 ::

jureflux je izjavil:

CroatiaAirlines is next to go...


Bi že šla, če je ne bi vsakoletno ornk sofinancirali hrvaški davkoplačevalci.

fikus_ ::

Citiranio iz Dnevnika:
"Hrvaška je namreč svojega letalskega prevoznika dokapitalizirala že leta 2012, kar pomeni, da ji do leta 2022 novo dokapitalizacijo preprečuje regulativa EU. Vendar sta Plenković in resorni minister Oleg Butković po poročanju portala poslovni.hr poudarila, da je država našla način, s katerim bo družbi zagotovila potreben kapital, brez da bi kršila EU zakonodajo. Po ocenah naj bi družba potrebovala najmanj 35 milijonov evrov svežega kapitala."

jureflux ::

Ja neki na foro preplačanega DDVja so zmutili.

feryz ::

Drobiž, 35 jurjev. Za letos bo.
Hrvatje so itak v isto šolo hodili kot naši.

OrkAA ::

Da to postavimo v perspektivo:

prihodki od hrvaškega turizma pa so v letu 2018 prvič presegli 10 mlrd EUR.


Oz. ce postavimo se v malo bolj privatno perspektivo. Podjetje, kjer trenutno delam je letos dobilo 50 milijonov investicije, pa nas je bilo takrat le 100.

Ni vse tako grozno kot se slisi. Ni pa tudi optimalno.

Cr00k ::

OrkAA je izjavil:

Da to postavimo v perspektivo:

prihodki od hrvaškega turizma pa so v letu 2018 prvič presegli 10 mlrd EUR.


Oz. ce postavimo se v malo bolj privatno perspektivo. Podjetje, kjer trenutno delam je letos dobilo 50 milijonov investicije, pa nas je bilo takrat le 100.

Ni vse tako grozno kot se slisi. Ni pa tudi optimalno.


Ja, zato pa ni bilo nobene guzve na meji, ker so vsi z CA v Hrvaško prileteli...:)

Ferdo66 ::

OrkAA je izjavil:

Da to postavimo v perspektivo:

prihodki od hrvaškega turizma pa so v letu 2018 prvič presegli 10 mlrd EUR.


Oz. ce postavimo se v malo bolj privatno perspektivo. Podjetje, kjer trenutno delam je letos dobilo 50 milijonov investicije, pa nas je bilo takrat le 100.

Ni vse tako grozno kot se slisi. Ni pa tudi optimalno.


Da ti še jaz postavim v perspektivo; 2,5 odstotnih točk povečan davek na vse dividende, kapitalske dobičke, najemnine slovenskih davkoplačevalcev bo v proračun prinesel predvidenih 17 milijonov evrov. Ja, je kar grozno.

OrkAA ::

Ja in, za oklepnike za Žanija bi odsteli prav toliko. :)

jb_j ::

jb_j je izjavil:

https://www.rtvslo.si/mmcdebata/izgleda...

Jeba je nastala, ker veliki, veliko večji prevozniki sedaj organizirajo linije do Brnika.

Glavno vprašanje pa je:
Ali to delajo v lastne stroške, brez profita, ali tam, tam (glede stroškov)

Če se tujim prevoznikom tako izplačajo linije z brnikom.
Bo adria v stečaju, morala dobro razmislit, kako konkurirat tem podjetjem.

In kako bo Adria po stečaju, in ustanovitvi novega podjetja, mogoče z novim imenom,
lahko bilo podjetje, ki finančno dobro deluje, da prevzame te linije nazaj v svojo last.


https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...

Izgleda, da bo jeba za adrio (v stečaju), ker komentarji so načeloma zelo pozitivni za stare linije (novih prevoznikov).

In najbrž bo adria res potrebovala novega močnega poslovnega partnerja za morebiten njen obstanek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Invictus ::

jureflux je izjavil:

Vlagat je treba v hitre železnice. Ideja, ki bi Dunaj povezal z Benetkami s hitro železnico bi bil za nas boljša kot pa ustanavljati neke letalske družbe. Prihodnost evropskega povezovanja je v hitrem železniškem prometu do večjih hubov.

Ne ni, letalo z Brnika bo se vedno hitrejse...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jb_j ::

Invictus je izjavil:

jureflux je izjavil:

Vlagat je treba v hitre železnice. Ideja, ki bi Dunaj povezal z Benetkami s hitro železnico bi bil za nas boljša kot pa ustanavljati neke letalske družbe. Prihodnost evropskega povezovanja je v hitrem železniškem prometu do večjih hubov.

Ne ni, letalo z Brnika bo se vedno hitrejse...


Pa tut hitre železnice najbrž niso slaba ideja,
Italijani gradijo hitro progo do avstrije
Hrvatje pa do madžarske.
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/vlak...
Najbrž je pa prioriteta tovorni promet.
(pa se mi celo zdi, da je v obeh primerih dvotirna proga, če se ne motim)

Letalo pa bo vedno hitrejše, se strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

pegasus ::

OrkAA je izjavil:

Lastniska struktura SAS-a: SAS Group is partially owned by the governments of Sweden and Denmark with a 21.4% and 14.3% ownership, respectively. The remaining 64.3% is held by private owners, of which Foundation Asset Management owns 7.6%.
Kot sem napisal nekje zgoraj, pa ni nihče trznil: balkan bi moral vsaj kar se posla tiče malce zakopati nacionalne interese in uporabiti pragmatično treznost ter vse te "nacionalne" prevoznike združit skupaj v nekakšen "balkan airline". To je edina možnost, da vsi skupaj preživijo, ker če bo vsak zase, bodo vsi pocrkali, slej ko prej.

jb_j ::

pegasus je izjavil:

OrkAA je izjavil:

Lastniska struktura SAS-a: SAS Group is partially owned by the governments of Sweden and Denmark with a 21.4% and 14.3% ownership, respectively. The remaining 64.3% is held by private owners, of which Foundation Asset Management owns 7.6%.
Kot sem napisal nekje zgoraj, pa ni nihče trznil: balkan bi moral vsaj kar se posla tiče malce zakopati nacionalne interese in uporabiti pragmatično treznost ter vse te "nacionalne" prevoznike združit skupaj v nekakšen "balkan airline". To je edina možnost, da vsi skupaj preživijo, ker če bo vsak zase, bodo vsi pocrkali, slej ko prej.


ta ne bi bla slaba. izognt se bi moral nizkocenovnikom, nekak.

da ne bi pristali kot agrokor (v lidl, hofer košaricah)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jureflux ::

Invictus je izjavil:

jureflux je izjavil:

Vlagat je treba v hitre železnice. Ideja, ki bi Dunaj povezal z Benetkami s hitro železnico bi bil za nas boljša kot pa ustanavljati neke letalske družbe. Prihodnost evropskega povezovanja je v hitrem železniškem prometu do večjih hubov.

Ne ni, letalo z Brnika bo se vedno hitrejse...


Ni res. Hitri vlak bi te do Dunaja v center dostavil prej kot pa bi te avion. Ljudje pozabljate, da je za avion treba imet še dodaten čas za prihod na letališče, ki je vedno izven centra ter prištej še 2 uri prej na letališču bit preden je odhod. Tudi do Minhna bi bil s časom tam tam. Mora bit pa to hitri vlak ne da se v vsaki vasi ustavi.Benetke - Lj- MB - Graz -DunajNeu - Dunaj
Po Italiji redno nucam vlak. Iz benetk ne moraš biti hitreje v Rimu kot si z vlakom tudi ceneje in udobneje ne. Do 500km bi te moral vlak vedno pripeljat hitreje kot avio. Z razvojem hitrejših vlakov bo ta razdalja nekoč 750-1000.

https://www.primorske.si/slovenija/brat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jureflux ()

BuDi79 ::

To se sliši kot da so Hofer & Lidl košarice nekaj slabega. Hrana še nikoli ji bilactako dostopna kot danes. Letenje tudi.

Dejansko levičarji ne pustite, da bi si slehrnik lahko privoščil več, kar je sicer mitsko v domeni konzervativcev.

jb_j ::

pegasus je izjavil:

OrkAA je izjavil:

Lastniska struktura SAS-a: SAS Group is partially owned by the governments of Sweden and Denmark with a 21.4% and 14.3% ownership, respectively. The remaining 64.3% is held by private owners, of which Foundation Asset Management owns 7.6%.
Kot sem napisal nekje zgoraj, pa ni nihče trznil: balkan bi moral vsaj kar se posla tiče malce zakopati nacionalne interese in uporabiti pragmatično treznost ter vse te "nacionalne" prevoznike združit skupaj v nekakšen "balkan airline". To je edina možnost, da vsi skupaj preživijo, ker če bo vsak zase, bodo vsi pocrkali, slej ko prej.


ta ne bi bla slaba. izognt se bi moral nizkocenovnikom, nekak.
da ne bi pristali kot agrokor (v lidl, hofer košaricah)

bi pa morali, po hitrem postopku, te velike balkanske družbe hitro združit v neko SFRJ (oz. balkan) letalsko zdržubo,
ker nekatera ta letalska podjetja še pozitivno poslujejo, in imajo vse vpletene države nek določeni delež.

Tudi če bi vse države skupno pristopile k temu projektu, ENA država ne bi bila večinski lastnik.
Kjer nastane problem, je v tem, da, "ENA" država ne sme biti večinski lastnik.
Ta problem bi tako rešili tudi pri bankah. Ko je EU rekla, da država (ena) ne sme biti večinski lastnik.
Bi prodali določene deleže v preostalih več držav. (oz. na ostalim balkanskim državam)

Tako pa imamo ameriški sklad Apollo, ki ima v lasti skoraj večino slovenskih bank.

BuDi79 je izjavil:

To se sliši kot da so Hofer & Lidl košarice nekaj slabega. Hrana še nikoli ji bilactako dostopna kot danes. Letenje tudi.

Dejansko levičarji ne pustite, da bi si slehrnik lahko privoščil več, kar je sicer mitsko v domeni konzervativcev.


Niso slabe lidl hofer košarice (vedno kupujem tam), samo uničujejo mercator, agrokor, špar, tuš in podobne.
Je pa dobro, ker lidl hofer košarice načeloma vsebujejo lokalno robo.
in ne škodujejo lokalcem toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

Kakor jaz razumem, država ne sme biti večinski lastnik, ob tem lahko sklepam, da so države (oz. več držav lahko večinski lastnik)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

OrkAA ::

Tisti, ki predlagate vlak - super, se strinjam. Ampak ne vidim kako je to resitev trenutnega problema? :)

Invictus ::

Predvsem pa bi morali vedeti, da ni nujno, da Adria propade.

Sla je samo v stecaj. Se vedno se lahko vzpostavi normalno poslovanje, je pa vprasanje kako bo z lastniki in upniki.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

jb_j ::

Invictus je izjavil:

Predvsem pa bi morali vedeti, da ni nujno, da Adria propade.

Sla je samo v stecaj. Se vedno se lahko vzpostavi normalno poslovanje, je pa vprasanje kako bo z lastniki in upniki.


Tako.

Združitev balkanskih letalskih družb (mogoče celo grčija) bi pa po mojem osebnem mnenju super ideja, kot je nekdo to prej predlagal.

Kjer bi enotna balkanska letalska družba opravljala lete na balkanu, ki jih mogoče tudi nizkocenovniki ne bi.
Recimo ljubljana-sarajevo, beograd-dubrovnik in podobno.
Najbrž pa ni zanimanja za takšne lete.
Zato ni zanimanja pri nizkocenovnikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

Ma jebo mater, če lahko greš iz Ljubljane za manj kot 35EUR v Bruselj, Amsterdam.
Bi najbrž lahko imel dobre linije tut na balkanu.

Samo bi bili leti v Grčijo poimenovani, Južna Makedonija. (pač, balkanska fora)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Gavran ::

OrkAA je izjavil:

No ja, ne vem ce lahko ravno trdimo, da je market karkoli porihtal. Adria je letela na 30+ destinacij, novi partnerji so trenutno pokrili 4 do 5 destinacij.


Zgubaske linije pa smo financirali davkoplacevalci?

Letalske firme rabijo cas, da se prilagodijo novim pogojem. Sele cez kaksno leto bomo vedeli, kaj je porihtal prosti trg.

zgubaskihlinijnebopress

OrkAA je izjavil:



Zakaj zeni doma kupite dodaten avto za voznjo do trgovine in vrtca, ceprav ne prinasa nobenega profita. Zato ker si izboljsate udobje zivljenja.


Ja, na svoj strosek.

Invictus je izjavil:

Ferdo66 je izjavil:

število davkoplačevalcev, ki bi to redno koristilo pa bi bilo nekaj 100 do največ nekaj 1000 davkoplačevalcev.

Samo ti davkoplacevalci z enim letom prinesejo vec denarja kot ga bos ti v vsem svojem zivljenju...


Torej lahko adrio financirajo iz svojega, ne iz davkoplacevalskega zepa.

Invictus je izjavil:

jureflux je izjavil:

Vlagat je treba v hitre železnice. Ideja, ki bi Dunaj povezal z Benetkami s hitro železnico bi bil za nas boljša kot pa ustanavljati neke letalske družbe. Prihodnost evropskega povezovanja je v hitrem železniškem prometu do večjih hubov.

Ne ni, letalo z Brnika bo se vedno hitrejse...


... ce ne upostevas casa iz mesta do letalisca in na drugi strani iz letalisca do mesta... pa casa za checkin in druge zahteve letalskega prometa...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gavran ()

jype ::

Gavran je izjavil:

Torej lahko adrio financirajo iz svojega, ne iz davkoplacevalskega zepa.
Skratka, OrkAA bo eventuelno davke raje plačeval kje drugje, kjer ima na voljo infrastrukturo, ki jo potrebuje.

In tako še par tisoč izjemno produktivnih ljudi, ki Sloveniji skupaj prinesejo pol milijarde evrov, po odselitvi jih pa ne bodo nič. Od te pol milijarde bi z manj kot odstotek vredno investicijo pokrili stroške infrastrukture, ki jo potrebujejo, ampak naj si jo raje financirajo sami, saj imajo dovolj denarja, kot da bi jim jo država?

Druge države niso tako zelo butaste, da ne bi z obilnim subvencioniranjem infrastrukture tekmovale za takšne rezidente.

WaterBoy ::

Urbano#Desno ::

jype je izjavil:

Gavran je izjavil:

Torej lahko adrio financirajo iz svojega, ne iz davkoplacevalskega zepa.
Skratka, OrkAA bo eventuelno davke raje plačeval kje drugje, kjer ima na voljo infrastrukturo, ki jo potrebuje.

In tako še par tisoč izjemno produktivnih ljudi, ki Sloveniji skupaj prinesejo pol milijarde evrov, po odselitvi jih pa ne bodo nič. Od te pol milijarde bi z manj kot odstotek vredno investicijo pokrili stroške infrastrukture, ki jo potrebujejo, ampak naj si jo raje financirajo sami, saj imajo dovolj denarja, kot da bi jim jo država?

Druge države niso tako zelo butaste, da ne bi z obilnim subvencioniranjem infrastrukture tekmovale za takšne rezidente.


Tovaris jype!!! Mi smo na poti v komunisticni raj in visoko produktivnih ljudi ne potrebujemo, ce bi jih Jim ne bi z davki in prispevki pobrali vecino ustvarjenega. V novi prelepi drzavi urejeni na osnovi socialisticne enakosti potrebujemo postene ljudi ki znajo vihteti kramp in kladivo in ne nekih bogatih prascev ki bi se vozili z avijoni naj grejo na vlak ce ze poslujejo z dekadentnim zahodom. A nje tovaris 😁

Urbano#Desno ::

Sploh pa je zadnjic intelektualka in prerok Greta iz one fajn drzave na severu povedala da je potovanje z letalom fuj in fej. Tako da se postenjaki sedaj vozimo samo se z kolesi lokalne proizodnje.

Matthai ::

Invictus je izjavil:

Do takrat smo obsojeni na kasnejse lete, ki so pa najveckrat za poslovneze neuporabni.

Zakaj pa?

Bodo pač šli en dan prej in prespali na ciljni lokaciji.

Kje je pa tukaj problem?

Ajaaaa, stroški bodo višji, pa čas bodo izgubljali...?

Ne vem, če je to res problem. Se še dobro spominjam kako so se v Financah drli, da je treba vse državne firme prodati in da je edina rešitev prodaja, prodaja in še enkrat prodaja.

Cvetober slovenskega gospodarstva je pa ploskal zraven.

Se bodo pač zdaj malo dlje vozili, big deal. :))
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

jernejl ::

Matthai je izjavil:

Ne vem, če je to res problem. Se še dobro spominjam kako so se v Financah drli, da je treba vse državne firme prodati in da je edina rešitev prodaja, prodaja in še enkrat prodaja.

Cvetober slovenskega gospodarstva je pa ploskal zraven.

Kaj točno si želel s tem sporočiti? Da če država Adrie ne bi prodala, bi bila Adria pri teh istih linijah profitabilna in zdaj z njo ne bi bilo nobenih težav in dilem, ali naj vanjo vržemo milijone državnega denarja ali jo pustimo propasti?

Matthai ::

Hočem povedati da očitno prodaja ni bila čudežna rešitev za vse, kot so lagali.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Glugy ::

Še mal vpogleda v to zakaj je težko evropskim letalskim družbam preživet razen tistim največjim:
strani: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14