» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

««
6 / 17
»»

Mato989 ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Če bi uporabljal javni prevoz, bi dnevno izgubil še najmanj dve uri.
Če bi bil osebni prevoz z avtomobili prepovedan, potem ne.


Potem prepovejmo še tehniko in pošiljamo pisma... v tem primeru tudi ne bo več izgub... ali pa prepovejmo še vse prevoze in nazaj na konje??? Sploh ni izgub pol! =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Spock83 ::

PandaFlow2 je izjavil:

Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.

Le kako v drugih državah preživijo brez tega?


So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.

BlaY0 ::

Spock83 je izjavil:

PandaFlow2 je izjavil:

Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.

Le kako v drugih državah preživijo brez tega?


So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.

Ne, ne bi jih povišali, bi pa lahko na račun tega dohodninsko lestvico premaknili višje. Posledično bi bila akontacija dohodnine nižja in tvoja neto plača višja.

Spock83 ::

Sprejemljivo.

Mato989 ::

Spock83 je izjavil:

PandaFlow2 je izjavil:

Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.

Le kako v drugih državah preživijo brez tega?


So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.


Če se z zakonom UKINE malica in prevoz in se z zakonom reče da morajo z 1.1.2020 pri vseh zaposlenih it plače iz povprečja prihodkov zadnjih 6 mesecev (neto + malica in prevoz) v samo NETO se to lahko uredi dejansko z diktatom države...

No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200€ neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Cveto ::

Počasi bo treba uvesti tudi davek na nepremičnine in sicer vezan na tržno ceno nepremičnine. Bomo videli, če si bodo potem še vsi želeli živeti v Ljubljani.

Sicer pa itak ni važno. Vlada, ki bo sprejela zakon, ki bo ukinil povrnitev stroškov prevoza na delo, bo padla in na naslednjih volitvah ne bo več izvoljena. Simpl k pasulj.

BlaY0 ::

Spock83 je izjavil:

Sprejemljivo.

Ja, vem, samo v glavah precej ljudi je pa še vedno boljši regres ali pa uveljavljanje olajšave za družinske člane konec leta namesto sproti. Ker baje je ful dobr kreditirat državo celo leto potem na koncu leta pa dobit ven tistega jurja brez obresti in je folk vesel kot radio.

jype ::

Mato989 je izjavil:

Potem prepovejmo še tehniko in pošiljamo pisma...
Čemu? Da plačujete milijonu ljudi, da kupuje avtomobile in vsak dan stran vrže milijon ur, je pa totalen absurd. Tehnika nima ničesar opraviti s tem.

BlaY0 ::

Mato989 je izjavil:

Spock83 je izjavil:

PandaFlow2 je izjavil:

Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.

Le kako v drugih državah preživijo brez tega?


So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.


Če se z zakonom UKINE malica in prevoz in se z zakonom reče da morajo z 1.1.2020 pri vseh zaposlenih it plače iz povprečja prihodkov zadnjih 6 mesecev (neto + malica in prevoz) v samo NETO se to lahko uredi dejansko z diktatom države...

No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200EUR neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)

Ja to kar praviš je diktat, ker delodajalcu diktiraš kakšno plačo ti mora dat, namesto da bi znižal obdavčitev plače na rovaš ukinitve teh stroškov. Tko bo delodajalec zaprl vrata, ti boš ostal brez službe, davki se bodo pa samo poviševali...

Cveto je izjavil:

Počasi bo treba uvesti tudi davek na nepremičnine in sicer vezan na tržno ceno nepremičnine. Bomo videli, če si bodo potem še vsi želeli živeti v Ljubljani.

Sicer pa itak ni važno. Vlada, ki bo sprejela zakon, ki bo ukinil povrnitev stroškov prevoza na delo, bo padla in na naslednjih volitvah ne bo več izvoljena. Simpl k pasulj.

In prišla bo nova in vsi bomo živeli mirno naprej...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mato989 ::

Ja to kar praviš je diktat, ker delodajalcu diktiraš kakšno plačo ti mora dat, namesto da bi znižal obdavčitev plače na rovaš ukinitve teh stroškov. Tko bo delodajalec zaprl vrata, ti boš ostal brez službe, davki se bodo pa samo poviševali...


Pokaži mi z izračunom kako se naj Dohodnina na minimalcu zniža z olajšavo dovolj da bo zajela ukinitev malice in povprečnih potnih stroškov kar znaša cca. 200€ NETO...

Za info, brez dodatne splošne olajšave je minimalec obdavčen z cca. 60€ in par cekinov DOHODNINE... to je namreč obdavčitev, ostalo so prispevki!

Kako boš ti olajšal dohodninsko lestvico tako da bo iz 65€ prišlo na račun 200 več, veš seveda samo ti =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

          ::

Mato989 je izjavil:

No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200€ neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)


Dvig minimalca za 200€ neto bi v roku enega leta uničil vsaj polovico podjetij. Zaboga, ali nič ne spremljate dogajanja po svetu!

Mato989 ::

          je izjavil:

Mato989 je izjavil:

No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200€ neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)


Dvig minimalca za 200€ neto bi v roku enega leta uničil vsaj polovico podjetij. Zaboga, ali nič ne spremljate dogajanja po svetu!


Neumnost, Dejansko bi dvig minimalca za 200 neto in HKRATNA ukinitev prevoza in malice dvignila stroške dela večinoma minimalno, kje bi pa jih celo znižala...

Gre se za poenostavljanje sistema in lažje primerjave vrednosti poklicev... nič več mutenja z tem ali dobiš malce 4,84€ na dan ali 6,12€...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

jernejl ::

Tilen je izjavil:

Zakaj so najemnine in nepremičnine v centrih prav tako drage? Ravno zaradi takih. Prijavijo se na drugi strani države za visoke potne stroške in si čez cesto pred podjetjem kupijo drago nepremičnino, katere kredit v veliki meri pokrivajo ravno s potnimi stroški, med tem ko v službo hodijo peš.
Zakaj bi se potem morala država vtikovati v to, kako se ljudje vozijo v službo, če tako ali tako hodijo peš, gneče na cestah pa ni? Problem je torej že rešen.
V avtomobilih so zgolj tisti, ki se morajo nujno peljati iz fužin v citypark na kavo, torej je treba prepovedati vožnje z avtomobili, razen tistih, ki služijo prihodu v službo.

Mato989 je izjavil:

Strinjam se sicer da je plačevanje nadomestila za malico in prevoz SOCIALISTIČNA starina v modernem svetu in sem za to da se popolnoma ukine in se povišajo vse BRUTO plače za te številke ker bo to pri penziji pomenilo več
Ah, ti Levičar ti. Boriš se proti višjemu davku na premoženje, ki je pri nas bistveno nižji kot drugod, na drugi strani pa zagovarjaš višjo obdavčitev plač, ko smo po davčnem primežu že tako nadpovprečni.

BlaY0 je izjavil:

Skiro? Kolo? Pedal-ec?
Zagotovo so vsi zaposleni, tudi tisti tik pred upokojitvijo, dovolj fit, da bodo kolesarili 30km podnevi in ponoči, v poletni vročini, toči, poledici in mrazu.

BlaY0 je izjavil:

V čem je pa problem biti 1 uro na avtobusu? Prebereš cajtng, apdejtaš profil na FB-ju, odgovoriš na vse mejle, narediš par selfijev...
Pametna ideja. Čemu bi otroka peljal v glasbeno šolo, če lahko ta čas izkoristiš za delanje selfijev.

BlaY0 ::

jernejl je izjavil:


BlaY0 je izjavil:

Skiro? Kolo? Pedal-ec?
Zagotovo so vsi zaposleni, tudi tisti tik pred upokojitvijo, dovolj fit, da bodo kolesarili 30km podnevi in ponoči, v poletni vročini, toči, poledici in mrazu.

Model je omenil 15 km in samega sebe. S pedal-ecom to ni noben problem, tudi če si tik pred penzijo. In fact bo v bistvu blagodejno uplivalo nate.

jernejl je izjavil:


BlaY0 je izjavil:

V čem je pa problem biti 1 uro na avtobusu? Prebereš cajtng, apdejtaš profil na FB-ju, odgovoriš na vse mejle, narediš par selfijev...
Pametna ideja. Čemu bi otroka peljal v glasbeno šolo, če lahko ta čas izkoristiš za delanje selfijev.

Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jukoz ::

BlaY0 je izjavil:


Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...


Šolski pravilniki pravijo drugače:
"Starši morajo poskrbeti, da bo otrok, star do 7 let, imel ustrezno spremstvo. Spremljevalci so lahko tudi otroci, starejši od 10 let, če to s pisnim soglasjem potrdijo starši otroka, ki potrebuje spremstvo."

Mi smo lahko sami hodili, današnja mladina (in verjetno že zadnjih 10 - 15 let) pa ne sme.

Sicer pa, tudi ti v DE ga boš naj***, ko boš imel otroke. Do kdaj delajo vrtci pri vas? Ah ja, eden od staršev bo pač doma dokler ne gredo v šolo, ane =)

Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.

Bellzmet ::

jukoz je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...


Šolski pravilniki pravijo drugače:
"Starši morajo poskrbeti, da bo otrok, star do 7 let, imel ustrezno spremstvo. Spremljevalci so lahko tudi otroci, starejši od 10 let, če to s pisnim soglasjem potrdijo starši otroka, ki potrebuje spremstvo."

Mi smo lahko sami hodili, današnja mladina (in verjetno že zadnjih 10 - 15 let) pa ne sme.

Sicer pa, tudi ti v DE ga boš naj***, ko boš imel otroke. Do kdaj delajo vrtci pri vas? Ah ja, eden od staršev bo pač doma dokler ne gredo v šolo, ane =)

Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.


Ne se jih ne da.

Blazz ::

Tilen je izjavil:

PH03N1X je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:


Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj


Javne linije bodo zanimive, ko se bo čas potovanj zmanjšal.


Odprle se bodo nove, hitre linije. Z Darsom se pogovarjajo o možnostih uporabe odstavnega pasu na avtocesti za javni promet.


ne vem kje si to prebral, a odstavni pas ne more biti uporabljen na avtocesti kot vozni pas, če ne to ni več avtocesta.

BlaY0 ::

jukoz je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...


Šolski pravilniki pravijo drugače:
"Starši morajo poskrbeti, da bo otrok, star do 7 let, imel ustrezno spremstvo. Spremljevalci so lahko tudi otroci, starejši od 10 let, če to s pisnim soglasjem potrdijo starši otroka, ki potrebuje spremstvo."

Mi smo lahko sami hodili, današnja mladina (in verjetno že zadnjih 10 - 15 let) pa ne sme.

Sicer pa, tudi ti v DE ga boš naj***, ko boš imel otroke. Do kdaj delajo vrtci pri vas? Ah ja, eden od staršev bo pač doma dokler ne gredo v šolo, ane =)

Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.

Torej v bistvu ti nucaš povračilo stroškov prevoza zaradi šolskega pravilnika? Spet nekaj, kar je totalno skregano z vsako logiko.

In ne, nič ga ne bom bolj naHebal kot ga Hebem že zdaj, ker že imam otroke. Vsi so šoloobvezni, dva od tega pod 10 let in vsi lepo sami hodijo v šolo in iz nje ter po vseh treningih, knjižnicah, obšolskih dejavnostih.

Drugače pa gre takole... preselil sem se zraven šole ki ima "podaljšano bivanje" do 17:00. Ko so mulci hodili še v vrtec sem si našel službo, ki je zraven vrtca, ki dela do 17:30.

Seveda plačujem za najemnino 1200 EUR/mesec. Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.

Blazz je izjavil:


ne vem kje si to prebral, a odstavni pas ne more biti uporabljen na avtocesti kot vozni pas, če ne to ni več avtocesta.

Tole je čisto off-topic ampak vse se da. Pred Minhnom je 5 pasovnica, in ko je gužva spremenijo odstavni pas še v en vozni pas.

Bellzmet je izjavil:

jukoz je izjavil:


Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.


Ne se jih ne da.

Otroci lahko okli hodijo sami, zato imajo noge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jukoz ::

BlaY0 je izjavil:


Torej v bistvu ti nucaš povračilo stroškov prevoza zaradi šolskega pravilnika? Spet nekaj, kar je totalno skregano z vsako logiko.


Ne, samo pojasnil sem ti da moraš otroke spremljat v šolo. Ti trdiš da lahko hodijo sami, pa ne smejo, ker je tak pravilnik.
Lahko jih spremljaš v avtu/kolesu/balonu med tem ko se voziš v službo, lahko pa kako drugače. Ampak morajo imeti spremstvo.

Stroške prevoza pa dobim povrnjene v kilometrih zato, ker LJ mestni(!) bus vozi med mojim domom in službo ob precej bizarnih urah, med vikendi in šolskimi počitnicami pa sploh ne =)
Uveden je bil zaradi pobiranja nadomestila za mestno zemljišče =)

BlaY0 je izjavil:


In ne, nič ga ne bom bolj naHebal kot ga Hebem že zdaj, ker že imam otroke. Vsi so šoloobvezni, dva od tega pod 10 let in vsi lepo sami hodijo v šolo in iz nje ter po vseh treningih, knjižnicah, obšolskih dejavnostih.

Drugače pa gre takole... preselil sem se zraven šole ki ima "podaljšano bivanje" do 17:00. Ko so mulci hodili še v vrtec sem si našel službo, ki je zraven vrtca, ki dela do 17:30.

Seveda plačujem za najemnino 1200 EUR/mesec. Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.


Vi očitno uživate v selitvah in podpiranju patriarhata (1. s tem da ne težite DE vrtcem da bi delali dlje in omogočali tudi večinsko ženskam da delajo poln delovni čas in ne polovično in 2. seveda s štepanjem več kot 2 otrok), nekdo na Ministrstvu za obrambo pa v vsakodnevni vožnji iz Lendave v Postojno. Ima svako jakih. Jaz bi oba primera klasificiral kot je***.

BlaY0 je izjavil:


Otroci lahko okli hodijo sami, zato imajo noge.


Lahko, ampak v šolo, če so stari manj kot n let ne smejo sami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

jype ::

jukoz je izjavil:

Lahko, ampak v šolo, če so stari manj kot n let ne smejo sami.
Nepotrebna histerija. Tudi to pravilo se lahko popravi, da bo manj nesmiselno.

jukoz je izjavil:

Ne, samo pojasnil sem ti da moraš otroke spremljat v šolo. Ti trdiš da lahko hodijo sami, pa ne smejo, ker je tak pravilnik.
Se ga pač spremeni. Čemu so pa včasih smeli?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jukoz ::

jype je izjavil:

jukoz je izjavil:

Lahko, ampak v šolo, če so stari manj kot n let ne smejo sami.
Nepotrebna histerija. Tudi to pravilo se lahko popravi, da bo manj nesmiselno.

jukoz je izjavil:

Ne, samo pojasnil sem ti da moraš otroke spremljat v šolo. Ti trdiš da lahko hodijo sami, pa ne smejo, ker je tak pravilnik.
Se ga pač spremeni. Čemu so pa včasih smeli?


Se strinjam, popravimo pravilnike in bo. Ne vem zakaj so to uvedli, verjetno je par otrok manj mrtvih na leto oz bi bilo potrebno preveriti. Prav gotovo pa ni to potrebno na vseh šolah.

jernejl ::

BlaY0 je izjavil:

Model je omenil 15 km in samega sebe. S pedal-ecom to ni noben problem, tudi če si tik pred penzijo.
Ja, zakon bi veljal pa za vse, tudi za tiste, ki težko hodijo ali kolesarijo.

jernejl je izjavil:

Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema.
Jasno, pa vzgajati ga tudi ni treba, ker se lahko sam brez problema. Pomembno je, da imajo starši čas delati selfije, medtem ko se tri ure vozijo iz službe proti domu.

BlaY0 je izjavil:

preselil sem se zraven šole ki ima "podaljšano bivanje" do 17:00. Ko so mulci hodili še v vrtec sem si našel službo, ki je zraven vrtca, ki dela do 17:30.
Povej to tistim, ki so srečni, da imajo službo. Nimajo vsi možnosti izbrati službe, ki bo ob vrtcu, kateri dela do 17:30, in se preseliti blizu šole, ki ima podaljšano bivanje do 17h.

BlaY0 je izjavil:

Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.
Oni ne jokajo; jokaš ti, ker bi jim rad prevoz prepovedal, zato da boš imel manj konkurence na trgu dela in boš lahko več zaslužil.

jype ::

jernejl je izjavil:

Ja, zakon bi veljal pa za vse, tudi za tiste, ki težko hodijo ali kolesarijo.
Ne, to ni res. Invalidi že zdaj imajo ločene pravilnike.

jernejl je izjavil:

Jasno, pa vzgajati ga tudi ni treba, ker se lahko sam brez problema. Pomembno je, da imajo starši čas delati selfije, medtem ko se tri ure vozijo iz službe proti domu.
To, da moraš otroka vozit, dokler ni star 99 let, je idiotizem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jernejl ::

jype je izjavil:

To, da moraš otroka vozit, dokler ni star 99 let, je idiotizem.
Ja, pa da moraš z otrokom preživljati čas namesto da bi se vozil na avtobusu ali vlaku, tudi.

jype ::

jernejl je izjavil:

Ja, pa da moraš z otrokom preživljati čas namesto da bi se vozil na avtobusu ali vlaku, tudi.
Moraš? V katerem pravilniku to piše?

BlaY0 ::

jukoz je izjavil:


Vi očitno uživate v selitvah in podpiranju patriarhata (1. s tem da ne težite DE vrtcem da bi delali dlje in omogočali tudi večinsko ženskam da delajo poln delovni čas in ne polovično in 2. seveda s štepanjem več kot 2 otrok), nekdo na Ministrstvu za obrambo pa v vsakodnevni vožnji iz Lendave v Postojno. Ima svako jakih. Jaz bi oba primera klasificiral kot je***.

Hmm, niti ne. Zelo nerad se selim, najraje bi celo življenje živel nekje v neki odročni vasi brez dostopa do interneta. Pa žal ne gre... si je treba pač preference pošlihtat glede na dane možnosti in iti z razvojem družbe naprej.

Zelo nerad se tudi okoli prevažam, po mestu najraje s kolesom ali tramvajem, ker je hitreje kot z avtom. Zakaj pa je hitreje... zato ker so kolesarske širše od voznih pasov za avto, ker se s kolesom lahko vozim po enosmernih ulicah v obe smeri, ker so zeleni valovi (in nasploh infrastruktura) prilagojeni kolesarjem, ker ima kolesar in tramvaj vedno prednost pred avtom. Ker je za avto potrebno plačati "eko takso" za vstop v center... in vse te reči je čisto enostavno uvesti, tako kot prepoved kajenja v lokalih in kar naenkrat se ti avto ne izplača več, imaš tisto mesečno za celo regijo in se ne buniš več in armageddon se ni zgodil.

jernejl je izjavil:


BlaY0 je izjavil:

Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.
Oni ne jokajo; jokaš ti, ker bi jim rad prevoz prepovedal, zato da boš imel manj konkurence na trgu dela in boš lahko več zaslužil.

Jaz ne bi nič prepovedal, samo ukinil bi "malico", "prevoz" in regres. Potem bi z različnimi ukrepi (zgoraj jih imaš par) "podražil" prevažanje z avtomobili kjer to ni potrebno ostalo pa bi prišlo samo od sebe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

jernejl je izjavil:


jernejl je izjavil:

Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema.
Jasno, pa vzgajati ga tudi ni treba, ker se lahko sam brez problema. Pomembno je, da imajo starši čas delati selfije, medtem ko se tri ure vozijo iz službe proti domu.

Preference fotr! Preference! Če ga ne voziš naokoli, imaš več cajta, da ga vzgajaš in učiš kako naj sam hodi naokoli.

jype ::

BlaY0 je izjavil:

ker ima kolesar in tramvaj vedno prednost pred avtom.
V Sloveniji bo kolera razsajala, če se kaj takega uvede.

BlaY0 ::

jukoz je izjavil:


Se strinjam, popravimo pravilnike in bo. Ne vem zakaj so to uvedli, verjetno je par otrok manj mrtvih na leto oz bi bilo potrebno preveriti. Prav gotovo pa ni to potrebno na vseh šolah.

Sicer ne vem 100% ampak si predstavljam, da je dosti teh nesmiselnih pravilnikov zraslo na zelnikih predvsem glupih glasnih staršev, šole so jih pa samo udejanile. Mogoče se motim.

jype je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

ker ima kolesar in tramvaj vedno prednost pred avtom.
V Sloveniji bo kolera razsajala, če se kaj takega uvede.

Recimo v SLO ima avtobus ki zapušča postajo prednost pred avtom (je blo treba zapisat to nekam v nek "zakon"). V DE tega recimo ni, ampak vseeno vsi avtomobilisti lepo pridno čakajo, da se avtobus spoka s postaje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

MacLeod ::

S to idejo je Žlender prišel, ker v 10 letih njegovega vodstva, niso bili sposobni vzpostaviti pogojev primernega javnega prevoza. Sedaj ko bodo mogli plačati kazen, ki grozi iz Bruslja, ima take ideje za prisilno uporabo javnega prevoza.
Pri tem gre za doseganje dogovorjenih ciljev v EU, katerih očitno ne dosegamo.
Težko se pa Slovenija z javnim prometom primerja z večmilijonskimi mesti s podzemno železnico.

BlaY0 ::

Je pač raje 10 let vlekel plačo pa nič naredil, kot pa da bi takoj začel delati in zaradi tega odletel po enem letu...

jernejl ::

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ja, pa da moraš z otrokom preživljati čas namesto da bi se vozil na avtobusu ali vlaku, tudi.
Moraš? V katerem pravilniku to piše?
A, če v pravilniku ne piše, potem pa res nima smisla, da bi kaj takega počeli.
Če zanemarimo dejstvo, da otroci imajo določene pravice in starši dolžnosti, česar se očitno ne zavedaš.

BlaY0 je izjavil:

Jaz ne bi nič prepovedal, samo ukinil bi "malico", "prevoz" in regres.
Ljudje iz periferije bi tudi samo ukinili ustanavljanje državnih služb daleč stran od kraja, kjer jim država pobira davke. In svinjanje okolja na periferiji z izpusti in odpadki vas meščanov, zato, da imate elektriko, kurjavo in se ne utapljate v smeteh.

BlaY0 je izjavil:

Potem bi z različnimi ukrepi (zgoraj jih imaš par) "podražil" prevažanje z avtomobili kjer to ni potrebno
Potem je najbolje začeti s podražitvijo tam, kjer so taki prevozi najmanj potrebni. Prevozi meščanov znotraj mest in takrat, ko se v prostem času odpravijo na izlet izven mesta.

Ampak ti bi jasno usekal po tistih, ki se morajo voziti v Ljubljano v službo, da lahko preživijo, v zameno pa bi se Ljubljančan lahko z avtom odpeljal v bližnji kafič in za to porabil eno minuto manj.

jype ::

jernejl je izjavil:

Če zanemarimo dejstvo, da otroci imajo določene pravice in starši dolžnosti, česar se očitno ne zavedaš.
Očitno lažeš kot pes teče. Skoraj 30% časa, ki bi ga lahko prebil z otroci, porabiš za financiranje prevoza do delodajalca (in občasno še kam drugam).

jernejl je izjavil:

Ljudje iz periferije bi tudi samo ukinili ustanavljanje državnih služb daleč stran od kraja, kjer jim država pobira davke. In svinjanje okolja na periferiji z izpusti in odpadki vas meščanov, zato, da imate elektriko, kurjavo in se ne utapljate v smeteh.
V smeteh se utapljate provincialci, ker se ne znate zmenit, kam boste metali odpadke. V mestih teh težav ni (razen tam, kjer so na oblasti desničarji, recimo v Rimu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

matobeli ::

Ena plača letno samo da se lahko na šiht voziš pa res ni nek bavbav. Se vsaj kvalitetno pelješ.

To da ljubljančani vozijo svoje pralne stroje kar v gozd (za razliko od zabačenih kmetij) je pa itak že javna tajna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

AndrejO ::

jernejl je izjavil:


BlaY0 je izjavil:

Jaz ne bi nič prepovedal, samo ukinil bi "malico", "prevoz" in regres.
Ljudje iz periferije bi tudi samo ukinili ustanavljanje državnih služb daleč stran od kraja, kjer jim država pobira davke. In svinjanje okolja na periferiji z izpusti in odpadki vas meščanov, zato, da imate elektriko, kurjavo in se ne utapljate v smeteh.

Odpadki meščanov? Jejheta, pa ravno včeraj sem z zanimanjem bral v Guardianu kako je Ljubljana postala zgled uspešnega obvladovanja odpadkov.

BlaY0 ::

jernejl je izjavil:


Ampak ti bi jasno usekal po tistih, ki se morajo voziti v Ljubljano v službo, da lahko preživijo, v zameno pa bi se Ljubljančan lahko z avtom odpeljal v bližnji kafič in za to porabil eno minuto manj.

Spet si vse pomešal ;((

jype ::

matobeli je izjavil:

To da ljubljančani vozijo svoje pralne stroje kar v gozd (za razliko od zabačenih kmetij) je pa itak že javna tajna.
Ljubljančanom tega ni treba, ker lahko pralni stroj brezplačno oddajo na deponijo, ki je, ne boš verjel, v Ljubljani.

Če si iz Grosuplja imaš pa večje težave, ker moraš bodisi v Ljubljano, bodisi v (že od prej zaradi industrije onesnaženo) hosto.

matobeli ::

Ali pa kar v zbirni center Grosuplje, tudi dobra opcija.

jype ::

matobeli je izjavil:

Ali pa kar v zbirni center Grosuplje, tudi dobra opcija.
To ne obstaja!

matobeli ::

Po še sosed lahko vidi da si imel bekota!

jernejl ::

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Če zanemarimo dejstvo, da otroci imajo določene pravice in starši dolžnosti, česar se očitno ne zavedaš.
Očitno lažeš kot pes teče. Skoraj 30% časa, ki bi ga lahko prebil z otroci, porabiš za financiranje prevoza do delodajalca (in občasno še kam drugam).
Očitno je, da ti tudi kolesarjenje ne prinese dovolj časa, da bi lahko s svojimi otroci vadil osnovnošolsko slovnico.

AndrejO je izjavil:

Odpadki meščanov? Jejheta, pa ravno včeraj sem z zanimanjem bral v Guardianu kako je Ljubljana postala zgled uspešnega obvladovanja odpadkov.
Ja, s sredstvi vseh davkoplačevalcev in tako, da nevarne odpadke izvažajo.

jype ::

jernejl je izjavil:

Očitno je, da ti tudi kolesarjenje ne prinese dovolj časa, da bi lahko s svojimi otroci vadil osnovnošolsko slovnico.
Mlad si še, pa ti slovnica ne gre.

jernejl je izjavil:

Ja, s sredstvi vseh davkoplačevalcev in tako, da nevarne odpadke izvažajo.
Glede na to, da to počno tudi vse države, ki jih ti ponujaš kot zgled, me tvoja dvoličnost... Pravzaprav ne čudi.

jernejl ::

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Očitno je, da ti tudi kolesarjenje ne prinese dovolj časa, da bi lahko s svojimi otroci vadil osnovnošolsko slovnico.
Mlad si še, pa ti slovnica ne gre.
S tabo komuniciram v tvojem jeziku, ker me sicer ne bi razumel... si pač eden izmed tistih primerkov, kjer je šolski sistem zatajil.

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ja, s sredstvi vseh davkoplačevalcev in tako, da nevarne odpadke izvažajo.
Glede na to, da to počno tudi vse države, ki jih ti ponujaš kot zgled, me tvoja dvoličnost... Pravzaprav ne čudi.
Ja, ampak ob tem z dohodnino in prispevki ne obdavčujejo denarja, ki ga zaposleni porabijo za prevoz na delo (neumna ideja, o kateri govori ta tema).

jype ::

jernejl je izjavil:

S tabo komuniciram v tvojem jeziku, ker me sicer ne bi razumel... si pač eden izmed tistih primerkov, kjer je šolski sistem zatajil.
Nepismen je marsikateri izmed naju, a to nisem jaz.

jernejl je izjavil:

Ja, ampak ob tem z dohodnino in prispevki ne obdavčujejo denarja, ki ga zaposleni porabijo za prevoz na delo (neumna ideja, o kateri govori ta tema).
Seveda ga.

Phantomeye ::

Ne vem. Jaz se vozim z vlakom iz kranja v ljubljano. Problem, ki je zdaj:

1) Premalo vlakov oz. premalo garnitur. Ob določenih urah moraš praktično stat celo pot, ker se na postaji pojavi 1. vagonček.

2) Večino slovenskega železniškega potniškega prometa poteka NA ENEM TIRU. Kar pomeni, da mora vedno en vlak čakat drugega (s čimer imajo posebni vlaki - npr. mednarodni - hudo prednost pred vsem). Kaj je pa še večji problem eno-tirnega sistema? Če nekoga vlak povozi zatoji CELOTEN potniški promet za vsaj 2 uri.
Če do zdaj nimamo dvotirnega sistema, ne vidim, kako bi ta sprememba kaj spremenila, razen tega, da bo še več ljudi po vlakih.

Zdaj bo nekdo rekel: Ja, če železniški promet stoji - greš pa na avtobus ...

Karta za avtobus je 2x dražja, sigurno mi nihče ne bo plačal karte za vlak in še za avtobus. Že vlak je 90EUR... avtobus je 140EUR, torej bi rabil 210EUR za učinkovito izrabo javnega prometa.

Zgodovina sprememb…

Phantomeye ::

BlaY0 je izjavil:


Recimo v SLO ima avtobus ki zapušča postajo prednost pred avtom (je blo treba zapisat to nekam v nek "zakon"). V DE tega recimo ni, ampak vseeno vsi avtomobilisti lepo pridno čakajo, da se avtobus spoka s postaje...


Ni res. Mislim, neko obdobje je bilo res, da je imel avtobus prednost ... pa so busarji malo izkoriščali. In so ukinili.

Kar glej avtobuse, 99 % jih nima več tiste nalepke zadaj.

BlaY0 je izjavil:

Seveda plačujem za najemnino 1200 EUR/mesec. Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.



Lepo, da lahko plačuješ 1200e za najemnino. Za velik delež (dvostarševskih) familij to predstavlja 80 % budgeta.

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

Phantomeye je izjavil:

Ni res. Mislim, neko obdobje je bilo res, da je imel avtobus prednost ... pa so busarji malo izkoriščali. In so ukinili.

Kar glej avtobuse, 99 % jih nima več tiste nalepke zadaj.

Nalepka je opcijska. Zakon se objavi v Uradnem listu, nena zadnji strani avtobusa. Tudi na semaforjih ni nalepke, da vožnja pri rdeči luči ni dovoljena.

91. člen
(vstopanje in izstopanje potnikov)


(2) Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.
ZPrCP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joze67 ()

dexterboy ::

Khm... lepo se bom izrazil;
enim tukaj še osnove življenja niso jasne... kaj šele, da bi kdaj imeli otroka ali več njih, se peljali v službo v drugo mesto...
Stanje duha ali IQ, ki pada?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

AndrejO ::

Osnova življenja je, da ima individualni transport na večje razdalje vprašljivo prihodnost zaradi večih razlogov. Edino resno vprašanje je, če bo tranzicija potekala tako, da se bomo naslednjih 20-30 let postopno prilagajali ali pa bomo 19-29 let čakali in si vrtali po nosu, potem pa se bomo prisiljeni prilagoditi v letu ali dveh.

Kdor misli, da se nekaj takšnega sploh ne moer zgoditi, lahko pomisli kako se je hodilo na in iz dela pred 30 leti, kako je bil organiziran pouk in kako je bilo organizirano otroško varstvo. Ta sprememba verjetno ne bo prva takšna, tako da ni vprašanje, če bo to šlo čez, temveč je vprašanje kaj vse bo še potrebno storiti. Pa tudi, če to ne bo šlo čez, se bo pač našlo druge načine kako bo avto postal za večino ljudi dobrina, ki več ne bo stroškovno učinkovita za dnevne migracije.

Mato989 ::

AndrejO je izjavil:

Osnova življenja je, da ima individualni transport na večje razdalje vprašljivo prihodnost zaradi večih razlogov. Edino resno vprašanje je, če bo tranzicija potekala tako, da se bomo naslednjih 20-30 let postopno prilagajali ali pa bomo 19-29 let čakali in si vrtali po nosu, potem pa se bomo prisiljeni prilagoditi v letu ali dveh.

Kdor misli, da se nekaj takšnega sploh ne moer zgoditi, lahko pomisli kako se je hodilo na in iz dela pred 30 leti, kako je bil organiziran pouk in kako je bilo organizirano otroško varstvo. Ta sprememba verjetno ne bo prva takšna, tako da ni vprašanje, če bo to šlo čez, temveč je vprašanje kaj vse bo še potrebno storiti. Pa tudi, če to ne bo šlo čez, se bo pač našlo druge načine kako bo avto postal za večino ljudi dobrina, ki več ne bo stroškovno učinkovita za dnevne migracije.


Ja, ampak javni prevoz je ok ko imaš večino delovnega časa ENAKEGA... v socializmu pred 30+ leti je to funkcioniralo ker je 90% folka delalo od 6-14 ali 7-15... kar pomeni da si moral porihtat tistih par avtobusov med 5-7 in 14.15-16... danes pa to ni mogoče...

To kar ti predvidevaš, se stirnjam da bi blo dobro, ampak to se v SLO lahko EFEKTIVNO in RENTABILNO zgodi samo, če se celotna Slovenija preseli v najbližjo MESTNO OBČINO... in so izven Mestnih Občin in večjih mest, samo še klasične kmetije ki imajo velike količine zemlje in se tržno samo s tem ukvarjajo...

To da bi pa javni prevoz vozil do vsakega zaselka pa je neumnost, razen če bomo SPET nabili nove davke in spet nekaj subvencionirali... ampak to je nesmiselno!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
««
6 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927994 (18080) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35572113 (61522) starfotr
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5211575 (10172) noraguta

Več podobnih tem