» »

Izdelek z napako

Izdelek z napako

Lujz113 ::

Zdravo

Prejšni teden sem naročil iz slovenske trgovine tehnični izdelek.
Izdelek je imel napako,in sem ga poslal nazaj.

Kako je sedaj z tem,moram sedaj čakati do 45.dni da se napako odpravi?

Ali lahko zahtevam nov izdelek takoj?

Morda kdo ve kaj o tem?

fikus_ ::

Odvisno, kaj si zahteval! Stvarna napaka, garancija, vračilo denarja?

Lujz113 ::

Zahteval nisem nič.

Javil sem trgovini da izdelek ne deluje,tam pa so mi odgovorili naj izdelek pošljem nazaj,da pogledajo kaj je narobe...oz če sem pravilno nastavil parametre.

V soboto sem predal paket na pošto,a do danes še ni bil prevzet. (Vsaj po sledenju paketa ne)

Če bo ugotovljeno da ima izdelek napako,bi najraje zahteval takojšnjo zamenjavo z novim izdelkom...je to možno?

Lakotnik29 ::

V bistvu je malo pozno, moral bi zahtevat stvarno napako takoj, ko si zadevo poslal. Lahko poskusiš to naredit tako, da jim sedaj pošlješ email, da si izdelek poslal in da uveljavljaš stvarno napako in da pričakuješ odgovor v 8h dneh, ter v primeru napake zahtevaš menjavo (in ne popravilo).

Tako kot si sedaj poslal bodo povsem upravičeno domnevali, da gre za garancijsko popravilo, kjer imajo 45 dni časa, da izdelek popravijo.

Lujz113 ::

Bom kar tukaj vprašal... Če prodajalec pošlje paket danes preko GLS,ali prispe jutri,torej v soboto?

opeter ::

GLS? Ne, oni ne razvažajo ob vikendih, vsaj na našem koncu ne. Edino mogoče s Pošto Slovenije bi šlo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

fikus_ ::

To moraš pa pri GLS preverit, če ima na tvojem konci Sobotno dostavo.

"Preprosto pokličite našo pisarno storitev za stranke na +386 1 500-11-50* ali +386 1 500-11-90.* (*Stalni telefonski liniji. Plačate po ceniku svojega ponudnika telefonskih storitev.)"

solatko ::

Zakaj pa enostavno nisi odstopil od pogodbe, če si naročil po netu?
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

Ker ima izdelek napako.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

V 30-ih dneh lahko odstopiš od pogodbe, brez, da navedeš razlog in, če ima izdelek napako, je to dovolj tehten razlog.
Delo krepa človeka

DePalmo ::

14. dneh. Nevem kje si pobral 30 ... Oz. 0 dni če vzameš na firmo oz. kot pravna oseba.

Lakotnik29 ::

solatko je izjavil:

V 30-ih dneh lahko odstopiš od pogodbe, brez, da navedeš razlog in, če ima izdelek napako, je to dovolj tehten razlog.


30 dni si si gladko izmislil, ker pac rad nakladas. Napaka na izdelku je razlog za uveljavitev stvarne napake ali garancije in nima nic z odstopom od pogodbe kjer mora vrnit brezhibno blago, drugace odgovarja za zmanjsanje vrednosti in smo spet pri stvarni napaki ali garanciji, pri cemer s tako neumnim predlogom kupec prevzame nase dokazno breme nastanka napake.

Magic1 ::

6 mesecev lahko uveljavljaš stvarno napako, v primeru kakšne napake in lahko zahtevaš nov izdelek ali EUR. Zavrnejo lahko le, če je popravilo zanemarljivo poceni, ali če se zmišljuješ(samo morajo to oni dokazat). Seveda lahko uveljavljaš tudi kasneje do dveh let, sam je čist drug postopek- raje uveljavljaš garancijo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

solatko ::

Lakotnik29 - Kompleten postopek je v 30-ih dneh vračilo, 14 dni do obvestiš trgovino. Če je vidna napaka skozi embalažo, ki ni poškodovana ali odprta, ni problema, zna bit s stvarno napako več.
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Kompleten postopek je v 30-ih dneh vračilo, 14 dni do obvestiš trgovino. Če je vidna napaka skozi embalažo, ki ni poškodovana ali odprta, ni problema, zna bit s stvarno napako več.

bluziš in se vlečeš ven po tem ko daješ neumne nasvete. med tem, da v 30 dneh odstopiš od pogodbe in v tem, da moraš v 30 dneh vse skupaj imet urejeno je velika razlika. Ravno tako si si vidne poškodbe skozi embalažo gladko izmislil, da bi izpadel manj neumno.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
282695 (629) Mare2
»

Reklamacija

Oddelek: Loža
362101 (683) neon21
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
608739 (5857) solatko
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
534174 (4174) AngelOfDeath
»

Naročanje pri Mimovrste.domenca in pošiljanje z Yellogp 'hitro' pošto !!!

Oddelek: Loža
455222 (2959) dolegar

Več podobnih tem