Forum » Na cesti » Ali so "supercharger-ji,blower-ji"dovoljeni v Slo
Ali so "supercharger-ji,blower-ji"dovoljeni v Slo
Dolenjec ::
Zanimame ali so v Sloveniji dovoljeni blowerji in superchargerji za avto(višji od pokrova motorja)za vožnjo po javnih cestah.
Ali so omejitve vidljivosti lahko problem
Primer:https://www.google.com/search?q=crusher...
Hvala za pomoč
Ali so omejitve vidljivosti lahko problem
Primer:https://www.google.com/search?q=crusher...
Hvala za pomoč
ginekk ::
Ali bi se pri homologaciji pojavili kakšni problemi
Itak. Ker pri nas redko katera - če sploh - inštitucija naredi pravi atest predelave, da bi potem s tem papirjem opravil homologacijo. Ni nemogoče, vendar boš lažje prišel skozi pri kaki specializirani firmi v Nemčiji in potem z nemškim potrdilom tu samo opravil "klasično" homologacijo, kjer preverijo papirje.
Še bolje, če kakšna nemška firma že prodaja namenske komplete za določeno vozilo, ker potem imajo bodisi že a-test (aka TUV) oziroma ga znajo narest po hitrem postopku.
Drugače precej avtov je na cesti, ki imajo supercharger že serijsko (najbolj tipično malo starejši Mercedes).
hojnikb ::
yaris grmn ima tut supercharger :)
btw, blower/supercharger je ena in ista stvar :)
btw, blower/supercharger je ena in ista stvar :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IvoJan ::
po slovenski zakonodaji ti lahko policisti odvzamejo vozilo ki zaradi predelave presega moc po papirjih, govorim iz lastnih izkusenj in izkusenj prijateljev.
obstaja pa malo morje avtomobilov s tovarniskimi kompresorji/superchargerji/blowerji, najbolj pogosti so na r53 cooper Sih(eaton m45), mercedesih(oznaka kompressor, shortsnout eaton m62, popularen supercharger za naknadne vgradnje in predelave, primarno zaradi dostopnosti in cene) ter kaksnih starejsih jaguarjih, obstaja pa se en zanimiv japonec(nissan march super turbo, na nasem trgu znan kot micra) na katerem najdemo turbocharger in supercharger, oz twincharge sistem.
naceloma je RTI maribor v sloveniji "kvalificiran" za posamicne odobritve predelav, torej zadeve brez TUV certifikatov kjer oni dolocijo ustreznost, samo se gre vecinoma za kaksne karoserijske predelave
obstaja pa malo morje avtomobilov s tovarniskimi kompresorji/superchargerji/blowerji, najbolj pogosti so na r53 cooper Sih(eaton m45), mercedesih(oznaka kompressor, shortsnout eaton m62, popularen supercharger za naknadne vgradnje in predelave, primarno zaradi dostopnosti in cene) ter kaksnih starejsih jaguarjih, obstaja pa se en zanimiv japonec(nissan march super turbo, na nasem trgu znan kot micra) na katerem najdemo turbocharger in supercharger, oz twincharge sistem.
Ali bi se pri homologaciji pojavili kakšni problemi
Itak. Ker pri nas redko katera - če sploh - inštitucija naredi pravi atest predelave, da bi potem s tem papirjem opravil homologacijo. Ni nemogoče, vendar boš lažje prišel skozi pri kaki specializirani firmi v Nemčiji in potem z nemškim potrdilom tu samo opravil "klasično" homologacijo, kjer preverijo papirje.
Še bolje, če kakšna nemška firma že prodaja namenske komplete za določeno vozilo, ker potem imajo bodisi že a-test (aka TUV) oziroma ga znajo narest po hitrem postopku.
Drugače precej avtov je na cesti, ki imajo supercharger že serijsko (najbolj tipično malo starejši Mercedes).
naceloma je RTI maribor v sloveniji "kvalificiran" za posamicne odobritve predelav, torej zadeve brez TUV certifikatov kjer oni dolocijo ustreznost, samo se gre vecinoma za kaksne karoserijske predelave
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
IvoJan ::
1.4TSI 160HP ima tut twincharge sistem.
Res je, pa se izglasovan je bil za motor leta 2014, ceprav je v cisto nezanimivih avtih in mi je zato pobegnil iz spomina :D
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
hojnikb ::
no, recimo polo gti (ter seat ekvivalent) ga imata recimo. Sicer 180HP izvedbe
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Gr8t ::
Supercharger mora bit kar fajn zadeva. Turbo ma svoje muhe. Recimo v krožno se drugače znam vključit na mm natančno, včeraj sem pa kakšne 2m ostal zadaj, pa ne vem če je bila napaka na moji strani, ker sem dal dovolj plina.
Turbo je drugače ok samo za hitro vožnjo, meni je 120-140 po regionalki povsem normalno (včeraj se je eden ustavil sredi ceste, ko je zavijal levo, pa sem komot ustavil, tako da so zavore primerne motorju), pa ko greš kakega prehitevat v 3. prestavi, je lep občutek ko padeš mimo. So pa trenutki ko bi imel raje atmosferca oz. tudi bolj športen menjalnik in podvozje.
Yaris GRMN pa itak, samo potem bi bil spet na 13l porabe.
Turbo je drugače ok samo za hitro vožnjo, meni je 120-140 po regionalki povsem normalno (včeraj se je eden ustavil sredi ceste, ko je zavijal levo, pa sem komot ustavil, tako da so zavore primerne motorju), pa ko greš kakega prehitevat v 3. prestavi, je lep občutek ko padeš mimo. So pa trenutki ko bi imel raje atmosferca oz. tudi bolj športen menjalnik in podvozje.
Yaris GRMN pa itak, samo potem bi bil spet na 13l porabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
hojnikb ::
supercharger ima za razliko od turboja dost manjši navor in je le ta praviloma linearen glede na obrate (kot pri atmosferskem motorju) + sam supercharger je parazit na motor (hellcatov supercharger recimo skuri 80HP full tilt). Pa seveda sama kontrola superchargerja ni tako fina (imas kuplongo za izklop to je pa to) kot recimo pri turbini (boost kontrol in spustiš koker je treba).
Pa seveda sam tuning. Pri superchargerju je treba za boost zamenjat jermenico, pr turbini samo dvignes max wastegate pressure na rač...
Pa seveda sam tuning. Pri superchargerju je treba za boost zamenjat jermenico, pr turbini samo dvignes max wastegate pressure na rač...
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Supercharger sploh taki z visokim boostom in pretokom zraka obcutno zmanjsa izkoristek motorja ker rabi precejsno moc za njegovo delovanje, turbo za pogon uporablja odpad tj izpusne pline. Supercharger je top za zadeve kjer je pomembna zgolj moc in linearni navor, za porabo pa turbo. Se najboljsa kombinacija je navadni turbo (brez vario geometrije) plus majhen charger k dvigne boost in navor pri nizjih vrtljajih tak da iznici turbo luknjo, pri visjih vrtljajih boost pa prevzame turbo. Nekateri novejsi twin charge/turbo delajo na ta nacin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
ginekk ::
supercharger ima za razliko od turboja dost manjši navor in je le ta praviloma linearen glede na obrate (kot pri atmosferskem motorju)
Obnašanje in porazdelitev navora je odvisno od tipa chargerja. Roots verzija (recimo Eaton) bo bolj vlekla pri nizkih obratih, centrifgualni(recimo Vortech) pa bo zelo podobno turbotu, ker je kompresorski del praktično enak.
hojnikb ::
kompreskorski del je ze enak, ampak se obrati povecujejo linearno z motorjem, tako da je špica navora še vedno dost kasnej k pr tipicni turbini. Aka tisti kick navora bo se vedno dost bol ociten pr klasicni turbini ko pri centrifugalnem.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
krneki0001 ::
Zanimame ali so v Sloveniji dovoljeni blowerji in superchargerji za avto(višji od pokrova motorja)za vožnjo po javnih cestah.
Ali so omejitve vidljivosti lahko problem
Primer:https://www.google.com/search?q=crusher...
Hvala za pomoč
Supercharger je skrit pod pokrovom. Noben avto nima kompresorja nad pokrovom motorja. To kar vidiš na teh slikah je samo škatla za zajem zraka. To bi verjetno še uspel homologirat.
Recimo subaru ima to homologirano:
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
xda develope ::
krneki0001 je izjavil:
Zanimame ali so v Sloveniji dovoljeni blowerji in superchargerji za avto(višji od pokrova motorja)za vožnjo po javnih cestah.
Ali so omejitve vidljivosti lahko problem
Primer:https://www.google.com/search?q=crusher...
Hvala za pomoč
Supercharger je skrit pod pokrovom. Noben avto nima kompresorja nad pokrovom motorja. To kar vidiš na teh slikah je samo škatla za zajem zraka. To bi verjetno še uspel homologirat.
Recimo subaru ima to homologirano:
misli kaj takega
krneki0001 ::
Vem kaj je mislil. Ampak pri nas to ne gre. Tega pri nas ne boš uspel homologirat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elon Musk bo Evropo v letu dni pokril s Superchargerji (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 13030 (9129) | roCkY |
» | Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešaniceOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15825 (12087) | pumaxx |
» | Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13080 (11265) | Blinder |
» | Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 64992 (43122) | cebelar123 |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18172 (16544) | Aston_11 |