Forum » Na cesti » Vožnja skozi Kranj
Vožnja skozi Kranj
zobnik ::
Torej prihajam iz smeri Škofe Loke in včeraj je bla ura okol 14.00, ko naj bi večina še delala, ampak kolona se je nabrala skoraj do vrha klančka, Ljubljanske ceste do semaforja-Petrola. Hotel pa sem prit v Naklo.
Če bi šel naprej proti Šenčurju pa se nabere kolona pred tisti malim rondojem, ko ma en pas, če hočem zavit na Cesto Staneta Žagarja
Kje se ostali vozte
Če bi šel naprej proti Šenčurju pa se nabere kolona pred tisti malim rondojem, ko ma en pas, če hočem zavit na Cesto Staneta Žagarja
Kje se ostali vozte
Daliborg ::
Včeraj kjerkoli bi šel je bila gneča. Torej delavskega mosta se probaj izogibat ko bo most na klancu (pri supernovi) urejen da prideš do Nakla. Lahko se pelješ mimo centra ampak tam se lahko šele zabaše da sploh prideš do Jelenovega klanca.
Lp
Lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
martincek1 ::
Ta pametni s službo začnejo ob 6:00.
Ni pametne alternative do Naklega, jaz samo upam, da jim rata zrihtat tisti most do aprila.
Ni pametne alternative do Naklega, jaz samo upam, da jim rata zrihtat tisti most do aprila.
Daliborg ::
Zgleda kot da je polovica Kranjčanov brezposelnih, dvomim da kdo konča že pred 2 uro.
Danes je praznik zato se je včeraj štelo kot petek in veliko ljudi pred prazniki prej končajo in nakupujejo. Da ne omenjam da ima Kranj 2 veliki tovarni ki se izmene delavcev zamenjajo ob ravno 14h GY celo ob 13:40h.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
shadeX ::
Da ne omenjam da ima Kranj 2 veliki tovarni ki se izmene delavcev zamenjajo ob ravno 14h GY celo ob 13:40h.
Jp. Navada je da so velika podjetja v istih krajih zmenjena med sabo, da prilagodijo urnike in se s tem izognejo gneči na cesti.
cekr ::
Problem Kranja je, da se oblastniki ukvarjajo z vsemi drugimi stvarmi, samo s pomembnimi za občane ne.
Boste rekli, da je to povsod. Je, samo Kranj je ekstremni primer, kako se ne bi smelo delat.
Glede na izbor županov, kako drugače sploh ne more bit.
Tanovi je že začel v tem stilu.
Že mnogo let nazaj je bilo rečeno, da se bo naredilo obvoznico med Joštom in Šmarjetno. O tem je sedaj vse tiho. S tem bi razbremenili vse notranje ceste.
Obnovljen most na Savskem otoku tega ne reši, ker je bil že prej ob določenih urah obup.
Nekatera križišča so narejena za konjsko vprego, ne pa za par tisoč avtomobilov.
Sedaj so se spomnili, da bodo mimo Tuša naredili štiripasovnico. Seveda, ko so lani ravno tej cesti po dolgem času zamenjali asfalt.
Sicer pa to ne bo nič rešilo, ker se s tem samo premakne kolono za par metrov gor ali dol.
Najlažje je pa nekje postavit semafor. Samo da se ni treba ukvarjat s problemi nemarnih pešcev, ki skačejo čez cesto, kjer jim je volja.
Boste rekli, da je to povsod. Je, samo Kranj je ekstremni primer, kako se ne bi smelo delat.
Glede na izbor županov, kako drugače sploh ne more bit.
Tanovi je že začel v tem stilu.
Že mnogo let nazaj je bilo rečeno, da se bo naredilo obvoznico med Joštom in Šmarjetno. O tem je sedaj vse tiho. S tem bi razbremenili vse notranje ceste.
Obnovljen most na Savskem otoku tega ne reši, ker je bil že prej ob določenih urah obup.
Nekatera križišča so narejena za konjsko vprego, ne pa za par tisoč avtomobilov.
Sedaj so se spomnili, da bodo mimo Tuša naredili štiripasovnico. Seveda, ko so lani ravno tej cesti po dolgem času zamenjali asfalt.
Sicer pa to ne bo nič rešilo, ker se s tem samo premakne kolono za par metrov gor ali dol.
Najlažje je pa nekje postavit semafor. Samo da se ni treba ukvarjat s problemi nemarnih pešcev, ki skačejo čez cesto, kjer jim je volja.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
zobnik ::
Zjutraj okol 8 podobno, tud 13.30 podobno tko da tist da eni prej začnejo, končajo žal ne drži.
A iz Škofje Loke do Naklega bom kupoval vinjeto, zato da bom okol hodil
Lahko greš do Vodic pa potem od Vodic po avtocesti do Naklega.
A iz Škofje Loke do Naklega bom kupoval vinjeto, zato da bom okol hodil
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
harvey ::
Za tisti konec nisi najbolj pameten, kje bi se vozil. Če se izogneš eni pasti, padeš v drugo. Precej bolje bo, ko bo sanacija mostu končana.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
zobnik ::
Nič se ne da, res škoda....še najbolj se je držat kar glavne ceste Ljubljanske in po klančku gor, ene 20 min. se izgubi.
MacGyver141 ::
Jaz sem nazadnje tole pot sprobal, pa se mi zdi da je hitrejša varjanta.
https://goo.gl/8bgQuG
https://goo.gl/8bgQuG
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MacGyver141 ()
krho ::
Za tisti konec nisi najbolj pameten, kje bi se vozil. Če se izogneš eni pasti, padeš v drugo. Precej bolje bo, ko bo sanacija mostu končana.
Ne ne bo, potem začnejo z obnovo delavskega mostu (polovična zapora en vozni pas v eno smer)in gradnjo 4 pasovnice Šenčur rondo Primskovo (pri mercator centru) To bo pol trajalo do novembra/decembra.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Gr8t ::
martincek1 je izjavil:
Ta pametni s službo začnejo ob 6:00.
Kako to misliš? Najmanj gužve na cesti je, ko je večina delavcev (ki seveda delajo od 6:00 do 14:00 in se vozijo na šiht 5:15-5:45) že na šihtu ali pa ko so že odšli iz šihta.
Se pravi če imaš prilagodljiv delovni čas, je najbolje da se odpraviš na šiht ob 5:45-6:10, iz šihta pa greš 14:15-14:30.
Ob 6:15 je že mal pozno, ker se počasi že začnejo vozit pisarnarji, nekateri so namreč zelo zgodnji in začnejo že ob 6:30, čeprav se jim šteje šele od 7-ih. Meni so res smotani.
Popoldne se pa ob 14:45 že začne delat gužva, vem, ker sem samo prejšnji teden šel parkrat ob taki uri.
Pa to govorim za okolico Radovljice, v Kranju ne vem kako bi prišel domov.
V Kranju je sploh smotano, ker se večina drži omejitev. Recimo v oba klanca iz Savskega otoka se komot pelješ vsaj 70, večina se vozi gladko 50.
Saj pri nas se tudi, ampak čez kakšno prazno naselje pa marsikdo potegne do 70.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
jype ::
Za prevoz na take razdalje bi lahko tričetrt prebivalcev Kranja in okolice uporabljalo prometna sredstva, ki ne zabašejo prometnic.
V Kranju je sploh smotano, ker se večina drži omejitev.Sliši se kot sila škodljivo početje, vsekakor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
GrX ::
GrX ::
Za prevoz na take razdalje bi lahko tričetrt prebivalcev Kranja in okolice uporabljalo prometna sredstva, ki ne zabašejo prometnic.
Pripočam, da MO Kranj nakažeš mekaj miljonov EUR, da zažene kampanjo "Kranj na kolesu"....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
matobeli ::
Kaj pravi Kranjčan:
Nimaš šans, dopoldneva so rezervirana za upkojence in biznis related vožnje. Kranj ima velik obrtnikov in malih podjetnikov ki se takrat vozijo okoli. Pred obnovo mostu so bile kapacitete 90% OK. Zdej se je ta prag premaknil pa malo nad kritično točko.
Iz ŠK do Nakla pa trenutno ni normalne opcije. Kolkor jaz vem je najhitreje čez center, čeprav to ni ravno definicija hitrosti, odvisno ali so prometniki ki urejajo promet ročno na delu ali ne.
Kranj ima kolesa, ker pa gre za EU sredstva se je izbralo rešitev ki je počasna, slabe kvalitete in ni tržna. Kar pomeni da se že celo "zimo" furamo okoli z smrduhi.
Nimaš šans, dopoldneva so rezervirana za upkojence in biznis related vožnje. Kranj ima velik obrtnikov in malih podjetnikov ki se takrat vozijo okoli. Pred obnovo mostu so bile kapacitete 90% OK. Zdej se je ta prag premaknil pa malo nad kritično točko.
Iz ŠK do Nakla pa trenutno ni normalne opcije. Kolkor jaz vem je najhitreje čez center, čeprav to ni ravno definicija hitrosti, odvisno ali so prometniki ki urejajo promet ročno na delu ali ne.
Kranj ima kolesa, ker pa gre za EU sredstva se je izbralo rešitev ki je počasna, slabe kvalitete in ni tržna. Kar pomeni da se že celo "zimo" furamo okoli z smrduhi.
GrX ::
jype ::
matobeli ::
Vsaj nekaj.. kolesa niti niso tako zelo slaba...
Vem da ni najbolj lepo rečt tega, ker vsaj so, ampak kolesa so katastrofa. Dal so nek predelan city bike za osebno uporabo in pričakujejo da bo zdržal take obremenitve kot jih mora.
Bremze so loterija, prestave, tiste par kar jih je, še recimo delajo, ročke so iz mehke silikonaste gume in so že čisto zgrižene, košarice so čisto tanke in jih je veliko že popokalo, kjer so počile začenjajo rjavet.
Nekateri imajo luč na dinamo. Luč je en kratek led trak ki osvetljuje manj kot rog dakota. Dinamoti delujejo v 50%.
Kolesa sama so štorasta in težka.
Največji problem pa so slabe postaje. V 2018 na koncu sezone so bile že res počasi odzivne, večkrat sploh niso delovale, vmesnik potrebuje nekje 4 klike+pin in prislonitev kartice, tudi način kako vzameš in vrneš kolo je nekje na nivoju prototipov.
Plusi so da na električnih pogoon deluje kar dobro, sedeži so udobni.
Škoda je ker je denar bil, potreba tudi, samo izvedba ni dobra.
hamez66 ::
Lahko greš do Vodic pa potem od Vodic po avtocesti do Naklega.
A iz Škofje Loke do Naklega bom kupoval vinjeto, zato da bom okol hodil
Aja. Nisem vedel, da se tako malo voziš po avtocestah, da si ne kupiš letne vinjete. Potem bo verjetno res najbolje, da greš s kolesom.
martincek1 ::
Danes so začeli z obnovo Delavskega mostu (delna zapora), ki bo menda trajala dlje časa, tako da je trenutno precej težko komentirat stanje :) Do zdaj je bil promet veliko bolj tekoč, bomo vidl kaj bo zdaj...
Aquafriend ::
Zjutraj okol 8 podobno, tud 13.30 podobno tko da tist da eni prej začnejo, končajo žal ne drži.
Lahko greš do Vodic pa potem od Vodic po avtocesti do Naklega.
A iz Škofje Loke do Naklega bom kupoval vinjeto, zato da bom okol hodil
Ne, ne kupovat vinjete, rajs se presel! Te cenej pride!
klihk ::
martincek1 je izjavil:
Danes so začeli z obnovo Delavskega mostu (delna zapora), ki bo menda trajala dlje časa, tako da je trenutno precej težko komentirat stanje :) Do zdaj je bil promet veliko bolj tekoč, bomo vidl kaj bo zdaj...
Pa je promet čez Delavski most še vsaj približno tako tekoč kot je bil pred zaporo?
scipascapa ::
Ko bo folk nehal uporabljat avto, da gre iz Kranja do Save/Goodyeara in kjerkoli okoli radija 3-4km bo veliko bolje... pešhonda je zelo poceni in zdrava.
Machete ::
Ma daj, pri nas se od doma do šihta vozijo dobesedno 300 m in zasedajo parkinge in delajo gnečo. Vsaj 4 poznam osebno, ki imajo manj od pol km. Vem da nima veze s temo, samo mi gredo na živce :P
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Invictus ::
Da se jim ljubi sploh avto zaganjat...
300m je ravno en lušten sprehod zjutraj... Ki ne porabi nič več časa kot uporaba avta...
300m je ravno en lušten sprehod zjutraj... Ki ne porabi nič več časa kot uporaba avta...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
Gr8t ::
Sem pomeril kolk imam jaz od parkirišča do firme, 500m in 5min hoda. To itak da je za peš, nekateri hodijo celo iz bližnje vasi 2km, poleti pa s kolesom.
Aquafriend ::
grobijan ::
Pa je promet čez Delavski most še vsaj približno tako tekoč kot je bil pred zaporo?
6:30 ko se peljem čez in 15:15 ko grem nazaj ni nobene razlike kot prej. Ob istem času štartam in ob istem času pridem na cilj.
Bye ::
Avtomobili in gorivo so še vedno prepoceni, zgleda. Vsak rine 100 metrov s svojim avtom. Slovenska ovčjad, pač. Še malo, pa se bo prešaltalo na vozičke za "invalide" z 200+ kilami.
mismaskatja ::
Tudi ko grem jaz zjutraj v službo v Loko, je ob 7h most normalno prevozen, tudi kakih 15 minut čez :).
LP
LP
Gr8t ::
Včeraj ob 15-ih je bilo pa še med Lescami in Radovljico neprevozno. Ko sem obrnil na stransko cesto, sem se komaj vključil nazaj na glavno cesto. Medtem je blo še polno enih norcev, ki ne znajo zavijati brez da bi šli čez vse pasove, okvarjen avto na cesti ter en mali pometač. FU, po tej cesti se ne vozim več popoldne.
Note to self, tankati se gre vedno zjutraj. Črpalka je bila pa 100% polna, 2 tovornjaka in ne vem kolk avtov, to bi čakal pol ure. Zjutraj pred šesto sem bil sam.
Pa benz je že tolk drag, da mojih 53EUR ravno da ni bilo dovolj (včeraj sem ravno tistih manjkajočih 50 centov vrgel preč z nepotrebno vožnjo) in sem moral potegnit ven MC. Tako da mi ni jasno kje folk dobi denar, da se fura okol.
Note to self, tankati se gre vedno zjutraj. Črpalka je bila pa 100% polna, 2 tovornjaka in ne vem kolk avtov, to bi čakal pol ure. Zjutraj pred šesto sem bil sam.
Pa benz je že tolk drag, da mojih 53EUR ravno da ni bilo dovolj (včeraj sem ravno tistih manjkajočih 50 centov vrgel preč z nepotrebno vožnjo) in sem moral potegnit ven MC. Tako da mi ni jasno kje folk dobi denar, da se fura okol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Saj je vedno nekje med 50 in 55€, 50€ je dovolj samo parkrat na leto.
Če manj tiščiš, moraš plačat enako, samo da greš lahko pozneje, 10l/100km je za 400km, 8l/100km je za 500km. Ampak to bi moral voziti dobesedno po jajcih, kakor je razvidno samo iz prejšnejga posta pa nimam ravno najboljših živcev da bi se šel še take igrice.
Če manj tiščiš, moraš plačat enako, samo da greš lahko pozneje, 10l/100km je za 400km, 8l/100km je za 500km. Ampak to bi moral voziti dobesedno po jajcih, kakor je razvidno samo iz prejšnejga posta pa nimam ravno najboljših živcev da bi se šel še take igrice.
jest10 ::
Če manj tiščiš, moraš plačat enako, samo da greš lahko pozneje,
Uau, genialno razmišljanje Zdej pa probaj iti še korak dlje. Če greš tankati kasneje, boš v nekem obdobju za enako provoženih kilometrov plačal manj.
10l/100km je za 400km, 8l/100km je za 500km. Ampak to bi moral voziti dobesedno po jajcih, kakor je razvidno samo iz prejšnejga posta pa nimam ravno najboljših živcev da bi se šel še take igrice.
Povprečno porabo imam pod 6l/100km, pa ne vozim po jajcih. Stoplaka za plin pač ni le ON/OFF stikalo, ter se ne tišči do podna, če veš, da boš par s kasneje žlajfal na polno.
Preprosto si slab voznik, če nisi zmožen spraviti porabe pod 8l/100km brez da postaneš ovira na cesti
Phantomeye ::
Ma, kranj, busi so porazni. Vozijo le takrat ko se dogaja kaj (jutranje in popoldanske migracije). Drugače pa vozijo na eno uro (razen, kar je okoli centra je na pol ure). Imaš celo primere, kjer avtobus med 8 in 12. uro ne naredi celega kroga, ampak eno postajo prej obrne bus in gre po isti poti nazaj, čeprav bi bil polni krog krajši (1 km vs 3 km).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
SambaShare ::
Phantomeye je izjavil:
Ma, kranj, busi so porazni. Vozijo le takrat ko se dogaja kaj (jutranje in popoldanske migracije). Drugače pa vozijo na eno uro (razen, kar je okoli centra je na pol ure). Imaš celo primere, kjer avtobus med 8 in 12. uro ne naredi celega kroga, ampak eno postajo prej obrne bus in gre po isti poti nazaj, čeprav bi bil polni krog krajši (1 km vs 3 km).
Tako. Javni prevoz v Kranju je joke. Sicer poceni, ampak vozi tako poredko da je na koncu vseeno če greš kar peš. Npr. Britof - ŽP useless.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
WhiteAngel ::
Za prevoz na take razdalje bi lahko tričetrt prebivalcev Kranja in okolice uporabljalo prometna sredstva, ki ne zabašejo prometnic.
Jaz imam vmes eno 1km relacijo med Bitnjem in Iskratelom. Lahko greš vozit po neosvetljeni cesti z omejitvijo 90 na uro ali pa skozi Stražišče in narediš 4+km. Zakaj tam ni še steze pitaj boga. Je pa državna cesta. Ja, res je tako slaba kolesarska urejenost.
Gr8t ::
Če manj tiščiš, moraš plačat enako, samo da greš lahko pozneje,
Uau, genialno razmišljanje Zdej pa probaj iti še korak dlje. Če greš tankati kasneje, boš v nekem obdobju za enako provoženih kilometrov plačal manj.
Plačal manj, kolk manj, 5€ na tank, lol? Zakaj ne šparate drugje kot na benzu?
Sicer sem pa tankal 28.2. in 28.3., tako da ne rabim šparat.
cesnja ::
WhiteAngel je izjavil:
Jaz imam vmes eno 1km relacijo med Bitnjem in Iskratelom. Lahko greš vozit po neosvetljeni cesti z omejitvijo 90 na uro ali pa skozi Stražišče in narediš 4+km. Zakaj tam ni še steze pitaj boga. Je pa državna cesta. Ja, res je tako slaba kolesarska urejenost.
Tu imas 2 moznosti. Vzporedno z glavno cesto je asfalt skozi Bitnje in z nekaj ovinki skozi povsem južni del Stražišča. Prometa tam ni skoraj nič. Na glavno cesto se vključiš malo pred Iskratelom.
Druga varjanta je pa cesta ob železnici. Sicer je mogoče malo daljsa, ampak se zato lahko voznji po glavni cesti povsem izognes.
WhiteAngel ::
Daliborg ::
Res ni zastojev na delavskem mostu so pa povsod okoli vključno z vaškimi cestami.
Lp.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
krho ::
Se pa tisti, k popravlja most dela norca iz vseh. Delavci delajo 7-15
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12669 (10411) | MrStein |
» | Krožišče z dvema izhodomaOddelek: Na cesti | 7912 (6411) | bsslo |
» | Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48754 (42648) | GrimReaper |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40807 (35678) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50015 (45968) | floyd1 |