Forum » Na cesti » Menjava olja Kia Ceed
Menjava olja Kia Ceed
GARIS ::
Ker od uvoznika Kia za Slovenijo, KMAG d.o.o. nisem dobil odgovora na moje vprašanje, naprošam vas, če je morda komu jasno, kar meni nikakor ni.
V septembru sem kupil vozilo Kia Ceed model pred zadnjim,(Ceed 1,6/TD z motorjem JD U5YH…) saj je bila cena ugodna in ker sem že prej imel dve Kie Ceed in bil z njimi zadovoljen. Tokrat me je presenetilo to, da je za izpolnitev pogojev garancije, potrebna menjava olja in filtra na 15.000km! Po podatkih razvidnih iz razpredelnice snete z neta, tega drugod ni potrebno in je prvi servis na 30.000km, brez vmesne menjave olja, kar mimogrede na Kmag računajo 180€! Zanimal sem se tudi na servisu Kia na Dunaju in tam so mi pisno odgovorili, da je sicer priporočljivo, ni pa to zahteva za izpolnitev garancijskih pogojev in je prva menjava in servis na 30.000km ali dve leti. Ker mi nikakor ni jasno zakaj to zahteva Kmag, saj je motor v vozilu enak tistim v Nemčiji in Avstriji, sem se obrnil na izdelovalca na Slovaškem. Tam so mi diplomatsko odgovorili, da je to stvar uvoznika in da oni s tem nimajo nič. Da pa lahko uvoznik glede na lokalne pogoje , tudi garancijske prilagaja in naj se obrnem na njih. Ker razumem, da če je pri nas pozimi posipavanje s peskom večjega granulata dovoljeno, lahko to vpliva na garancijo pločevine. Ker pa sam motor in olje v njem, to nikakor nista, to ne more biti lokalni pogoj. Če v Nutelo ali Milko dajejo za naš trg različne sestavine, to razumem, da pa bi za Slovenijo delali slabše motorje ali dodajali slabše olje, tega pa ne morem razumeti. Zato vas naprošam, če je komu jasno kaj je vzrok temu, da od nas Kmag d.o.o. to zahteva?
Vozilo bo delalo cca 35.000km letno, voženo po avtocesti in to pomeni da bo prvi servis tako v enem letu in ne v dveh. Zakaj potem še menjava na teh 15.000km??
Mimogrede po mailu sem jim poslal to vprašanje 28.10.2018 in priložil razpredelnico menjav v tujini in kopijo prometnega dovoljenja, pa odgovora nisem prejel. Nakar sem jim ponovno pisal 19.11.2018 in do danes nisem prejel odgovora. Toliko o poslovnosti in skrbi za kupca od uvoznika za Slovenijo.
V septembru sem kupil vozilo Kia Ceed model pred zadnjim,(Ceed 1,6/TD z motorjem JD U5YH…) saj je bila cena ugodna in ker sem že prej imel dve Kie Ceed in bil z njimi zadovoljen. Tokrat me je presenetilo to, da je za izpolnitev pogojev garancije, potrebna menjava olja in filtra na 15.000km! Po podatkih razvidnih iz razpredelnice snete z neta, tega drugod ni potrebno in je prvi servis na 30.000km, brez vmesne menjave olja, kar mimogrede na Kmag računajo 180€! Zanimal sem se tudi na servisu Kia na Dunaju in tam so mi pisno odgovorili, da je sicer priporočljivo, ni pa to zahteva za izpolnitev garancijskih pogojev in je prva menjava in servis na 30.000km ali dve leti. Ker mi nikakor ni jasno zakaj to zahteva Kmag, saj je motor v vozilu enak tistim v Nemčiji in Avstriji, sem se obrnil na izdelovalca na Slovaškem. Tam so mi diplomatsko odgovorili, da je to stvar uvoznika in da oni s tem nimajo nič. Da pa lahko uvoznik glede na lokalne pogoje , tudi garancijske prilagaja in naj se obrnem na njih. Ker razumem, da če je pri nas pozimi posipavanje s peskom večjega granulata dovoljeno, lahko to vpliva na garancijo pločevine. Ker pa sam motor in olje v njem, to nikakor nista, to ne more biti lokalni pogoj. Če v Nutelo ali Milko dajejo za naš trg različne sestavine, to razumem, da pa bi za Slovenijo delali slabše motorje ali dodajali slabše olje, tega pa ne morem razumeti. Zato vas naprošam, če je komu jasno kaj je vzrok temu, da od nas Kmag d.o.o. to zahteva?
Vozilo bo delalo cca 35.000km letno, voženo po avtocesti in to pomeni da bo prvi servis tako v enem letu in ne v dveh. Zakaj potem še menjava na teh 15.000km??
Mimogrede po mailu sem jim poslal to vprašanje 28.10.2018 in priložil razpredelnico menjav v tujini in kopijo prometnega dovoljenja, pa odgovora nisem prejel. Nakar sem jim ponovno pisal 19.11.2018 in do danes nisem prejel odgovora. Toliko o poslovnosti in skrbi za kupca od uvoznika za Slovenijo.
K0l1br1 ::
Bodmo pošteni. Bolje menjati pri 15k kot pri 30k. Vsaj če nimaš kie in ti vozilo kaj pomeni, očitno.
Toliko posla zaradi ene koristne menjave olja.....
Toliko posla zaradi ene koristne menjave olja.....
Utk ::
Sem preprican, da ti bo veselinko tu odgovoril, ce ti ze prek kmagovega emaila ni. No, pa se en kup strojnikov bi ti lahko napisalo, kako je proizvajalec bog i batina in vseveden.
Sicer je pa ta uvoznik en glavnih razlogov za nakup hyundaija namesto kie.
Sicer je pa ta uvoznik en glavnih razlogov za nakup hyundaija namesto kie.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Ganon ::
Najprej si preberi tole in ne pusti pooblaščencem, da te nategujejo.
https://val202.rtvslo.si/2015/06/kje-pa...
Kot drugo pa, če ti je kaj do avtomobila, niti pod razno ne boš čakal na prevoženih 30 tisoč kilometrov, da boš zamenjal olje in filter.
https://val202.rtvslo.si/2015/06/kje-pa...
Kot drugo pa, če ti je kaj do avtomobila, niti pod razno ne boš čakal na prevoženih 30 tisoč kilometrov, da boš zamenjal olje in filter.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
starfotr ::
Nič niso nategnili. Samo dolgoročne stroške za avto so zvišali. Zdi se fino, ker menjava na 30 k, vendar to samo pomeni, da ti mašina prej izdihne in se povečajo stroški in kupiš nov avto.
180 eur je preveč denarja. To ti neuradni servis naredi za drobiž.
180 eur je preveč denarja. To ti neuradni servis naredi za drobiž.
Mavrik ::
Tule bodi pazljiv pri razliki med garancijo, "podaljšano garancijo" in jamstvom. Velikokrat je vse čez neko osnovo (2-3 leta) dodana garancija ali jamstvo, ki lahko ima dodatne pogoje, kot so npr. redni servisi ali pa izključi določene dele avtomobila. Pazljivo preberi pogoje tega, kar si dejansko kupil.
The truth is rarely pure and never simple.
K0l1br1 ::
Ampak potem nimaš garancije, ki jo rabiš, ko ti mašina izdihne. Pa da ne govorimo o bogastvu za menjavo olja. Čisto enaka cena kot pri VW.
GARIS ::
smacker ::
V prvem letu boš skuril za 3000€ bencina, plačal 600€ zavarovanja, zgubil 1500€ na vrednosti avta, obrabil gume za 200€, plačal vinjeto pa še kak radar. Ne sekiraj se za tistih 180€, škoda tvojih živcev
K0l1br1 ::
Bi kupil vw-ja, pa bi bilo okrog 300. Avti stanejo, face it. Menjava olja na maks 15kkm je bistvo dobro vzdrževanega avta, ne pa jok zasradi tistih par eur.
Ganon ::
Bodmo pošteni. Bolje menjati pri 15k kot pri 30k. Vsaj če nimaš kie in ti vozilo kaj pomeni, očitno.
Toliko posla zaradi ene koristne menjave olja.....
Torej v enem letu menjava filtra in olja na 15.000km 180€ ter prvi servis (cca 240€) je 420€, delal pa bom cca 34.000km letno.
Nobene potrebe. Beri zgoraj.
GARIS ::
V prvem letu boš skuril za 3000€ bencina, plačal 600€ zavarovanja, zgubil 1500€ na vrednosti avta, obrabil gume za 200€, plačal vinjeto pa še kak radar. Ne sekiraj se za tistih 180€, škoda tvojih živcev
Avto sem kupil in servisi bodo na pooblaščenem servisu, kot pri prejšnjih dveh Ceed-ih. Sprašel sem za razlog,zakaj?
Miha 333 ::
V prvem letu boš skuril za 3000€ bencina, plačal 600€ zavarovanja, zgubil 1500€ na vrednosti avta, obrabil gume za 200€, plačal vinjeto pa še kak radar. Ne sekiraj se za tistih 180€, škoda tvojih živcev
Ja, raje kar vrži 180€ v koš za smeti, kje se bo pa poznalo. Mislim, kakšna čudna logika je to?
K0l1br1 ::
smacker ::
Najprej si preberi tole in ne pusti pooblaščencem, da te nategujejo.
https://val202.rtvslo.si/2015/06/kje-pa...
In kaj boš, ko se kaj pokvari? Tožil, zalagal za odvetnika in čakal na odločbo sodišča, da ti bodo avto popravili? Ne, avto nujno rabiš, zato boš kar lepo rit nastavil. Poleg tega tud nepooblaščen servis ni poceni. Če samo menja olje, ne izpolnjuje predpisov proizvajalca. Če bo pa preventivno pregledal vseh 180 stvari, ki jih je predpisal proizvajalec, bo pa tud kasiral.
smacker ::
Sprašel sem za razlog,zakaj?
Točen odgovor pozna le uvoznik, ki je tako določil. Najbrž so smatrali, da je 30kkm preveč. Tebi se pa je težko sprijaznit in moraš morit tisoče ljudi po celem svetu, ker si preškrt da bi avto pošteno vzdrževal. In se obenem še čudiš, če ti nekdo ne odgovori.
GARIS ::
Sprašel sem za razlog,zakaj?Misliš, da imamo kristalno kuglo tule?
Odgovor je - zato ker je to boljše za motor.
Strinjam se z tvojim odgovorom, da je boljše. Tisto o kristalni kugli pa ne sodi sem, če ne veš odgovora, ti tudi tega ni treba napisat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GARIS ()
Utk ::
Menjaj na 15,000, ampak ne pri njih, na drugem servisu z računom. V štirih letih boš itak izven njihove garancije, v bistvu ne rabiš nikoli na kmag servis.
GARIS ::
Sprašel sem za razlog,zakaj?
Točen odgovor pozna le uvoznik, ki je tako določil. Najbrž so smatrali, da je 30kkm preveč. Tebi se pa je težko sprijaznit in moraš morit tisoče ljudi po celem svetu, ker si preškrt da bi avto pošteno vzdrževal. In se obenem še čudiš, če ti nekdo ne odgovori.
Poglej malo nesramen odgovor, pa vseeno hvala. Na pisno vprašanje se pošlje odgovor v 14 delovnih dneh.To pa uvoznik ni naredil.Če se človek pozanima kako je drugje še ne pomeni da ljudi mori.
Ganon ::
Najprej si preberi tole in ne pusti pooblaščencem, da te nategujejo.
https://val202.rtvslo.si/2015/06/kje-pa...
In kaj boš, ko se kaj pokvari? Tožil, zalagal za odvetnika in čakal na odločbo sodišča, da ti bodo avto popravili? Ne, avto nujno rabiš, zato boš kar lepo rit nastavil. Poleg tega tud nepooblaščen servis ni poceni. Če samo menja olje, ne izpolnjuje predpisov proizvajalca. Če bo pa preventivno pregledal vseh 180 stvari, ki jih je predpisal proizvajalec, bo pa tud kasiral.
V redu, kar zapravljal denar po nepotrebnem. Enako kot Garis. Meni ne povzročata nobene škode.
jest10 ::
Kot drugo pa, če ti je kaj do avtomobila, niti pod razno ne boš čakal na prevoženih 30 tisoč kilometrov, da boš zamenjal olje in filter.
No dejmo biti točni. Važne so ure delovanja mašine in ne kilometri. Priporočljivo je, da se olje menja pri okoli 250 urah, najkasneje pri 300 urah.
Če imaš povprečno hitrost vožnje 60km/h, pride teh 250 ur glih na 15000km. Če si večinoma na avtocesti in je tvoja povprečna višja, ni nobene panike, če počakaš do kake 20000km. Jasno velja tudi obratno - če se dosti voziš po mestih in je tvoja povprečna hitrost nižja, boš teh 250ur naklepal že dosti pred 15000km.
30000km interval je pa pretiravanje za 99,9% voznikov. Še za skrajno mejo 300ur bi moral imeti povprečno 100km/h
DePalmo ::
Zakaj je tako, nevem, vem pa da je bolj zdravo za motor. Je pa kar se tiče garancije čisto preprosto:
- ali boš servisiral po njihovo in boš imel garancijo
- ali pa pač ne
Tretje opcije ni.
Da ti povem mojo zgodbo s Ceedom. Kupim od avtohiše tri mesece star avto, na števcu servisni interval na 30.000, pišem na dva servisa s posredovano VIN številko in sta oba trdila da je servis na 30.000. A ker imam v planu avto imeti več let, sem se odločil da se bo olje menjavalo na 15.000. Si lahko predstavljaš moje presenečenje ko smo skupaj ugotovili da je za moj avto predpisan servisni interval na 15.000 in da so "pozabili" resetirat števec pri novem avtu? Če bi upošteval teh 30.000, bi bil ob garancijo že ob prvem servisu in to ne po moji krivdi! Potem pa jim to dokaž ...
Naslednja cvetka. Priporočena cena za prvi servis za 1.6 dizla s strani KMAG-a je 287 EUR!!! Za tri filtre, 5.3 litre olja in 1 liter zavorne tekočine! Sem pri Črešniku pršel skozi ceneje, a je občutek nategnjenosti še vedno prisoten (60 EUR za olje v lastni režiji + 130 EUR filtri in delo). Pri prejšnjem avtu me je servis stal manj kot 100 EUR.
Pa ker se bo preračunano letno delalo okoli 30.000 km, bom imel dva redna servisa na leto.
Še vedno tuhtam če bi obdržal garancijo ali bom servisiral drugje ceneje, hkrati pa naredil čip tuning. Ker avto je za 135 dizelskih konjev zelo ... počasen.
- ali boš servisiral po njihovo in boš imel garancijo
- ali pa pač ne
Tretje opcije ni.
Da ti povem mojo zgodbo s Ceedom. Kupim od avtohiše tri mesece star avto, na števcu servisni interval na 30.000, pišem na dva servisa s posredovano VIN številko in sta oba trdila da je servis na 30.000. A ker imam v planu avto imeti več let, sem se odločil da se bo olje menjavalo na 15.000. Si lahko predstavljaš moje presenečenje ko smo skupaj ugotovili da je za moj avto predpisan servisni interval na 15.000 in da so "pozabili" resetirat števec pri novem avtu? Če bi upošteval teh 30.000, bi bil ob garancijo že ob prvem servisu in to ne po moji krivdi! Potem pa jim to dokaž ...
Naslednja cvetka. Priporočena cena za prvi servis za 1.6 dizla s strani KMAG-a je 287 EUR!!! Za tri filtre, 5.3 litre olja in 1 liter zavorne tekočine! Sem pri Črešniku pršel skozi ceneje, a je občutek nategnjenosti še vedno prisoten (60 EUR za olje v lastni režiji + 130 EUR filtri in delo). Pri prejšnjem avtu me je servis stal manj kot 100 EUR.
Pa ker se bo preračunano letno delalo okoli 30.000 km, bom imel dva redna servisa na leto.
Še vedno tuhtam če bi obdržal garancijo ali bom servisiral drugje ceneje, hkrati pa naredil čip tuning. Ker avto je za 135 dizelskih konjev zelo ... počasen.
b3D_950 ::
Mogoče uporabljajo pumpo za menjavo zavorne tekočine. Sem enkrat videl, da staro zavorno ne poberejo najprej ven iz rezervarčka, ampak kar direktno natakne na rezervar pumpo in spusti čez novo. Zato verjetno porabijo 1 liter.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
hojnikb ::
Kot drugo pa, če ti je kaj do avtomobila, niti pod razno ne boš čakal na prevoženih 30 tisoč kilometrov, da boš zamenjal olje in filter.
No dejmo biti točni. Važne so ure delovanja mašine in ne kilometri. Priporočljivo je, da se olje menja pri okoli 250 urah, najkasneje pri 300 urah.
Če imaš povprečno hitrost vožnje 60km/h, pride teh 250 ur glih na 15000km. Če si večinoma na avtocesti in je tvoja povprečna višja, ni nobene panike, če počakaš do kake 20000km. Jasno velja tudi obratno - če se dosti voziš po mestih in je tvoja povprečna hitrost nižja, boš teh 250ur naklepal že dosti pred 15000km.
30000km interval je pa pretiravanje za 99,9% voznikov. Še za skrajno mejo 300ur bi moral imeti povprečno 100km/h
dejansko je vazen rezim voznje (in nasploh uporabe) ne pa arbitrarna stevilka kot so kilometri ali ure.
Cisto za primer; stacionarni generatorji letijo 10x tega tvojga intervala, nekateri celo 9k ur !
#brezpodpisa
jest10 ::
jakan123 ::
Garancijo boš imel tudi, če boš servisiral drugje. Pogoj je, da se vgrajuje original dele. Bo pa vrjetno nastal problem ko boš rabil uveljavljati garancijo, ker se bodo sklicevali na nestrokovno vgradnjo, napačn servisni postopek, itd.
Pri marsikaterem servisu lahko prinesešsvoje olje. Na olju namreč največ lupijo.
Drugače pa ko kupiš nov avto vzameš v zakup, da bodo servisi dragi. Če daš 20k za avto imaš verjetno tudi tistih nekaj 100€ za vzdrževanje.
Interval je pa bolje, če je krajši. Brat je mehanik in pravi, da menjava na 30k km je no go na daljš rok.
Pri marsikaterem servisu lahko prinesešsvoje olje. Na olju namreč največ lupijo.
Drugače pa ko kupiš nov avto vzameš v zakup, da bodo servisi dragi. Če daš 20k za avto imaš verjetno tudi tistih nekaj 100€ za vzdrževanje.
Interval je pa bolje, če je krajši. Brat je mehanik in pravi, da menjava na 30k km je no go na daljš rok.
hojnikb ::
dejansko je vazen rezim voznje (in nasploh uporabe) ne pa arbitrarna stevilka kot so kilometri ali ure.
Cisto za primer; stacionarni generatorji letijo 10x tega tvojga intervala, nekateri celo 9k ur !
Hobi generatorji pa 100 ur, kosilnice pod 30 ur itd. Odvisno od tipa mašine.
govorim o vecjih zadevah z 10kW+. Konkretno recimo T30 enote (ki sluzijo tudi za ogrevanje tople vode) z 30KW grejo z 3000h med intervali. To je po zgornjih izracunih 180kk :)
Ampak ker gre pri teh zadevah za dokaj konstatne temparature, obremenjenost in obrate, je tak interval pac cist ok.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
jest10 ::
dejansko je vazen rezim voznje (in nasploh uporabe) ne pa arbitrarna stevilka kot so kilometri ali ure.
Cisto za primer; stacionarni generatorji letijo 10x tega tvojga intervala, nekateri celo 9k ur !
Hobi generatorji pa 100 ur, kosilnice pod 30 ur itd. Odvisno od tipa mašine.
govorim o vecjih zadevah z 10kW+. Konkretno recimo T30 enote (ki sluzijo tudi za ogrevanje tople vode) z 30KW grejo z 3000h med intervali. To je po zgornjih izracunih 180kk :)
Ampak ker gre pri teh zadevah za dokaj konstatne temparature, obremenjenost in obrate, je tak interval pac cist ok.
In vsekakor to niso navite mašine z ozkimi tolerancami ter turbino. Tak generator z malenkst predelave požre vse od plina, petroleja, do olja s friteze.
KAVINSKY ::
https://www.kia.com/content/dam/kwcms/k...
Saj so lepo napisali:
Zdi se fino, ker menjava na 30 k, vendar to samo pomeni, da ti mašina prej izdihne in se povečajo stroški in kupiš nov avto.
VAG grupa je delala iste fore z Longlife plani vzdrževanja. Pa potem imaš famozne odpovedi turbin, ko enkrat avto prevozi 200k km. V temu primeru, ti gre prodajalec na roko, pa seveda tudi malo pokasira poleg.
Kaj svetujem; vozi na 15k servisirati, prinesi pa lasto olje - po njihovi specifikaciji. Pametovati Kiji se ne izplača, so znani da zavrnejo granacijo za zariban menjalnik, ker privat delavnica ni imela ustreznih certifikatov.
blackbfm ::
Bo pa vrjetno nastal problem ko boš rabil uveljavljati garancijo, ker se bodo sklicevali na nestrokovno vgradnjo, napačn servisni postopek, itd.
Pri serijski napaki nimajo kaj komplicirat, ce pa avto zajebe sam servis bodo pa nasli 300 razlogov, bos kriv ti ali pa bo slo za potrosen material ali pa whatever. Jebes take garancije.
DePalmo ::
bbbbbb2015 ::
Bi kupil vw-ja, pa bi bilo okrog 300. Avti stanejo, face it. Menjava olja na maks 15kkm je bistvo dobro vzdrževanega avta, ne pa jok zasradi tistih par eur.
Renault dCi imajo vsi servisne intervale na 30.000km. Vse vzdržujemo in moj trenutni službeni ima preko 250.000km. Čisto nič mu ne manjka. Ne trdim, da je nov, to ne, samo manjka mu ne nič.
Scorpy84 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Bi kupil vw-ja, pa bi bilo okrog 300. Avti stanejo, face it. Menjava olja na maks 15kkm je bistvo dobro vzdrževanega avta, ne pa jok zasradi tistih par eur.
Renault dCi imajo vsi servisne intervale na 30.000km. Vse vzdržujemo in moj trenutni službeni ima preko 250.000km. Čisto nič mu ne manjka. Ne trdim, da je nov, to ne, samo manjka mu ne nič.
Je pa ena razlika, če toliko narediš v pol leta ali v parih letih, ko olje zastara in tudi kje ga vozis, ali je mestna, ali relacijska. Tako da primerjave ni, je pa res da danes za garancijo moreš v enem letu menjati. Sicer na videz lahko avto ok dela, ko pa ga odpres, bi se pokazale razlike.
Op dobil si pametne odgovore, bodi vesel da imas na 15k, nočeš vedeti kakšno olje je pri dizlu pri 30k. Bencinar se gre, ampak če že imaš nov avto, pa ga vzdrzuj tko kot je treba in ne tako kot proizvajalec predvideva. Sej ti je en napisal, da proizvajalec komaj čaka, da ti crkne motor. Očitno se pri kmag hočejo temu izgoniti?
Trupl0 ::
Pa saj uradnega KIA servisov ni več. Sedaj vse to servisira Maxx Servis mreža delavnic.
https://www.servicemaxx.si/
MREŽA SERVISOV d.o.o. | Leskoškova 2 | 1000 Ljubljana | info@servicemaxx.si
Se vedno ponavljam ampak ne bom nikoli pozabil kaj mi je šefe servisa na KMAGu rekel:
On:"Veste, moram poslati poizvedbo v Beograd, če je omenjeno v garanciji"
Jaz:"Uff, Beograd pravite? Ne vem, jaz navodil za uporabo nisem dobil v cirilici..."
Toliko o tem...
KMAG no go. Ne grem se več z njimi posla. Potemtakem tudi Kie več ne kupim...
https://www.servicemaxx.si/
MREŽA SERVISOV d.o.o. | Leskoškova 2 | 1000 Ljubljana | info@servicemaxx.si
Se vedno ponavljam ampak ne bom nikoli pozabil kaj mi je šefe servisa na KMAGu rekel:
On:"Veste, moram poslati poizvedbo v Beograd, če je omenjeno v garanciji"
Jaz:"Uff, Beograd pravite? Ne vem, jaz navodil za uporabo nisem dobil v cirilici..."
Toliko o tem...
KMAG no go. Ne grem se več z njimi posla. Potemtakem tudi Kie več ne kupim...
If you are going through Hell, keep going !
GARIS ::
Spoštovani udeleženci te teme, tisti, ki ste spodobno odgovarjali in tisti, ki bi popljuvali tudi moj napis dober dan. Vprašanje je bilo zakaj in ne ali je to pametno in ne koliko to stane, čeravno se je na to tudi največ odgovarjalo. Po večini vaših mnenj so v Nemčiji in Avstriji nespametni milo rečeno, ker na uradnem KIA dokumentu predpisujejo menjavo na 30.000km in ne na 15.000km, garancijo pa dajejo. Odgovor, ki drži, je ta, da za garancijo odgovarja Kmag kot dobavitelj in ima vso pravico določat pogoje, kot on to smatra, da je prav. In bolje prej saj ne škodi, pa še zaslužili bomo. V originalni knjižici servisnih intervalov je prelepljena cela stran z novim listom in zahtevanim intervalom.
Vsekakor pa bom opravil vse zahtevano na pooblaščenem servisu, kot sem to do sedaj pri obeh Ceed-ih. Nikakor ne mislim v riziko garancije.
Hvala za mnenja in lepe praznike vsem želim!
Garis
Vsekakor pa bom opravil vse zahtevano na pooblaščenem servisu, kot sem to do sedaj pri obeh Ceed-ih. Nikakor ne mislim v riziko garancije.
Hvala za mnenja in lepe praznike vsem želim!
Garis
GARIS ::
NikolormousB je izjavil:
GARIS, zelo enostavno je. Kaj ti piše v servisni knjižici?
Saj sem pismen, hvala za skrb .
GARIS ::
Preberi začetek. Vprašanje je bilo, zakaj za enak motor pri nas menjava na 15.000km kot pogoj za garancijo, v Nemčiji in Avstriji pa na 30.000km. Ne gre za ceno, kaj je bolje, tako pač hočejo.... gre za razlog zakaj Kmag zahteva na 15.000km, če je drugod dobro na 30.000km za enak motor. Ima pravico in to si je vzel. O tem smo debatirali in to je razlog.
https://www.kia.com/content/dam/kwcms/k...
Vsekakor je treba kot piše v knjižici.
https://www.kia.com/content/dam/kwcms/k...
Vsekakor je treba kot piše v knjižici.
NikolormousB ::
Nisi povedal kaj piše v servisni knjižici. Glede na to, da smurf menja olje na 30.000 in drugi servisi prav tako pravijo 30.000 domenvam, da v navodilih piše 30.000?
GARIS ::
NikolormousB je izjavil:
Nisi povedal kaj piše v servisni knjižici. Glede na to, da smurf menja olje na 30.000 in drugi servisi prav tako pravijo 30.000 domenvam, da v navodilih piše 30.000?
V servisni knjižici je originalni list prelepljen in piše na 15.000km. Hotel sem izvedet zakaj nekateri motorji Kia Ceed menjajo na 30k in nekateri na 15k. V čem se ti motorji razlikujejo.
SambaShare ::
NikolormousB je izjavil:
Nisi povedal kaj piše v servisni knjižici. Glede na to, da smurf menja olje na 30.000 in drugi servisi prav tako pravijo 30.000 domenvam, da v navodilih piše 30.000?
V servisni knjižici je originalni list prelepljen in piše na 15.000km. Hotel sem izvedet zakaj nekateri motorji Kia Ceed menjajo na 30k in nekateri na 15k. V čem se ti motorji razlikujejo.
V povprečnih relacijah uporabnikov. Slovenija je precej ruralna in je večina voženj kratkih.
tomaz- ::
V ničemer se ne razlikujejo, madona... Gre za dejstvo, da ima SLO uvoznik drugačne pogoje kot AUT ali DE uvoznik, verjetno slabše.. Ker bi rad not prinesel nekaj denarja, pač skrajša servisni interval na polovico. In ker nisi kupil avta v AUT ali DE, moraš pač delat po SLO "pravilih".. To nima prav nobene veze z motorjem..
Nimajo tukaj nobene veze relacije uporabnikov in nevemkajševse... Preprosto odločitev generalnega uvoznika, da proba na ta način še mal not dobit, kar je verjetno zgubil na ceni pri prodaji v primerjavi s tujimi- večjimi- trgi
Nimajo tukaj nobene veze relacije uporabnikov in nevemkajševse... Preprosto odločitev generalnega uvoznika, da proba na ta način še mal not dobit, kar je verjetno zgubil na ceni pri prodaji v primerjavi s tujimi- večjimi- trgi
tomaz- ::
V ničemer se ne razlikujejo, madona... Gre za dejstvo, da ima SLO uvoznik drugačne pogoje kot AUT ali DE uvoznik, verjetno slabše.. Ker bi rad not prinesel nekaj denarja, pač skrajša servisni interval na polovico. In ker nisi kupil avta v AUT ali DE, moraš pač delat po SLO "pravilih".. To nima prav nobene veze z motorjem..
Nimajo tukaj nobene veze relacije uporabnikov in nevemkajševse... Preprosto odločitev generalnega uvoznika, da proba na ta način še mal not dobit, kar je verjetno zgubil na ceni pri prodaji v primerjavi s tujimi- večjimi- trgi
Nimajo tukaj nobene veze relacije uporabnikov in nevemkajševse... Preprosto odločitev generalnega uvoznika, da proba na ta način še mal not dobit, kar je verjetno zgubil na ceni pri prodaji v primerjavi s tujimi- večjimi- trgi
GARIS ::
V ničemer se ne razlikujejo, madona... Gre za dejstvo, da ima SLO uvoznik drugačne pogoje kot AUT ali DE uvoznik, verjetno slabše.. Ker bi rad not prinesel nekaj denarja, pač skrajša servisni interval na polovico. In ker nisi kupil avta v AUT ali DE, moraš pač delat po SLO "pravilih".. To nima prav nobene veze z motorjem..
Nimajo tukaj nobene veze relacije uporabnikov in nevemkajševse... Preprosto odločitev generalnega uvoznika, da proba na ta način še mal not dobit, kar je verjetno zgubil na ceni pri prodaji v primerjavi s tujimi- večjimi- trgi
Bravo Tomaž, ta odgovor sem pričakoval že dosti prej in ta edini drži. Diplomatsko sem napisal, da me zanima razlika v motorjih, ki je normalno ni. Zato mi tudi odgovorili niso na moja maila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51549 (23597) | blackbfm |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15636 (13266) | jest10 |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11992 (10574) | bbbbbb2015 |
» | Mešanje olj z različno viskoznostjo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10947 (9456) | jest10 |
» | servis vozila pod garancijoOddelek: Loža | 1488 (1306) | Zheegec |