» »

Mešanje olj z različno viskoznostjo

Mešanje olj z različno viskoznostjo

«
1
2

Sedamdana ::

Avto bencinar, olje gre proti minimumu. Lani so mi dali na pooblaščenem servisu shell helix 10w40, in ta številka mi je ostala v glavi... grem v btc, kupim olje, odprem haubo, in na kartončku od servisa vidim nakracano "shell 5w40".

Je kaka panika če dolijem 10w40? Ali pa je škodljivo mešat, pa grem raje jutri še po eno kantico?

Egidij88 ::

Torej ti olje kuri, zato dolivaš? Kaj pa če bi 1x ko je čas za to komplet menjal in kaj drugega natočil, lahko da bo potem bolje.

Dri3r ::

Če je enak proizvajalec ne bo nobenega problema..kar dolij.
dri3r

Sedamdana ::

V osmih mesecih mi je skuril slabo litro, 11 let star avto... nevem, meni se ne zdi tako veliko.

Dri3r ::

Tudi nov avto bo požgal olje, če ga voziš na visokih obratih..
dri3r

Sedamdana ::

Dri3r je izjavil:

Če je enak proizvajalec ne bo nobenega problema..kar dolij.


Super, saj sem malo bral, pa piše vse od "not recommended" do "ni panike", :)

Dri3r ::

Z mešanjem olj različnih proizvajalcev in različnih viskoznosti se res nebi igral, v kolikor je enak proizvajalec pa ni panike. Pred naslednjim servisom se pozanimaj v kakšni trgovini z avto deli točno katero olje priporoča proizvajalec in kupi kak liter več. Če ti spije liter do dva na servisni interval (15.000km) je to še vedno znotraj normale, je pa poraba olja precej odvisna od stila vožnje.
dri3r

Stari maček ::

Olje se z vodo ne meša, če je pa enak tip(mineralno ali sintetika) pa komot mešaš.

zk_eu ::

Ne vem od kdaj je dobro mešanje olj različnih viskoznosti. Čeprav pri 11 let starem vozilu mogoče res ne bo panike. Jaz bi ga na tvojem mestu, če mešaš različne viskoznosti, predačasno zamenjal. Itak boš naredil samo uslugo avto, če ga boš enkrat prej spustil. Potem pa izberi olje z določeno viskoznostjo in proizvajalcem ter vztrajaj pri njem.

Sedamdana je izjavil:

V osmih mesecih mi je skuril slabo litro, 11 let star avto... nevem, meni se ne zdi tako veliko.


Ni še hudo. Čeprav moj avto bo imel tudi 8 let, pa ne spije deci olja na 15 tisoč kilometrov. Prejšnja Astra pa mi je spila tudi kakšen liter na 15.000 km.

Mi je pa pri nekaterih novih avtih absurd, da pijejo olje. To ni nič drugega kot slab dizajn motorja.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

DamijanD ::

Pri avtu so bolj kot leta važni kilometri ali pa obratovalne ure (skratka obrabljenost)...

jero_no1 ::

zk_eu je izjavil:

Mi je pa pri nekaterih novih avtih absurd, da pijejo olje. To ni nič drugega kot slab dizajn motorja.


Zanimivo je tudi to, da je bil pred leti Hondin 2,2 dizel motor 140KM 'Diesel engine of the year', servisni interval na 10k km, vmes je blo treba dolit 1l olja...
Sam pri VW 2.0TDI 150KM dolivam po pol litra olja enkrat po 10k km od servisa.

Machete ::

Prvič slišim, da (moderni) avti pupajo olje. Meni ga je celo ven spustil dcl ali dva na servisu, je rekel da so Švabi nalili preko mere..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

TheBlueOne ::

Kolikor vem lahko mesas vsa olja za avte.

https://www.thoughtco.com/mixing-regula...

Na koncu bos dobil neko povprecno viskoznost in to je to. Ce ti avto pije prevec olja, morda kupi kaksna bolj viskozna, ker bo poraba manjsa (so tudi cenejsa). Manj so viskozna olja, lazje uhajajo skozi male reze in vec ga avto spije. Vse to seveda velja za avte izven garancije, kjer samo podaljsujes zivljenje avta kolikor gre, brez vecjih stroskov.



@Machete, kar nekaj modernih avtov pije olje. Vem predvsem na nemske. :)

Invictus ::

Saj olje je tam, da se porablja... Ne da se špara...

Bolj sumljiva je mašina, ki ne pije nič olja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

Invictus je izjavil:

Saj olje je tam, da se porablja... Ne da se špara...

Bolj sumljiva je mašina, ki ne pije nič olja...


Morda je za dodati, da bodo v prihodnosti motorji verjetno pili vedno vec olja, ker proizvajalci zmanjsujejo notranja trenja v motorju in s tem izboljsujejo porabo bencina za ceno porabe olja. Menda je po tem znan BMW in definitivno MINI.

fikus_ ::

Nova vozila pijejo več olja, dokler se motor ne uteče, potem se poraba zmanjša. Zato se zgodi komu da pred prvo menjavo olja posveti lučka, če ne preverja redno nivoja olja.
Klasična olja so bila gradacije npr. 15W40, kar pomeni, da sta bili mešani olji z viskoznostjo 15 in 40 (multigradna olja). Nekaj na to temo:
Motorno olje @ Wikipedia

Sedaj se v avtomobilih uporablja v glavnem sintetična olja, ki imajo precej dodatkov za izboljšanje mazanja. Če mešaš olja različnih proizvajalcev, se lahko zgodi (ni nujno), da določeni dodatki niso kompatibilni in pride do reakcije med njimi in izločanja v obliki usedlin. Načeloma to ni usodno, bolj zapaca filter, slabše mazalne lastnosti.
Zato če je le možno, olje za dolivanje od istega proizvajalca. Najbolje je, da si pri menjavi olja naredite zalogo 0,5 do 1 l olja.

TheBlueOne ::

@fikus, sinteticna olja so ugodna za motor predvsem, ker se karakteristike med toplim in hladnim manj razlikujejo. 15W40 ni gradacija ampak pomeni viskoznost 15W(Winter-Zima)40(pri 100 stopinjah), kjer synteticna olja lahko dosegajo manjse razlike in relativno nizko viskoznost pri vseh temperaturah.

sandmat ::

Sedamdana je izjavil:

Avto bencinar, olje gre proti minimumu. Lani so mi dali na pooblaščenem servisu shell helix 10w40, in ta številka mi je ostala v glavi... grem v btc, kupim olje, odprem haubo, in na kartončku od servisa vidim nakracano "shell 5w40".

Je kaka panika če dolijem 10w40? Ali pa je škodljivo mešat, pa grem raje jutri še po eno kantico?


ni hudega, če boš dal 10, bo zelo verjetno manj žrl. Meni na nekaj čez 20 let starem bencinarju 5W-40 požre okoli 1.5 litra na 15kkm, z 10W-40 pa ni razlike. So pa z višjo viskoznostjo nekaj malega slabše mazalne lastnosti. Če se misliš vozit normalno, razlike in obrabe motorja v življenski dobi ne boš občutil.

fikus_ ::

Gradacija olj je bila aktualna za klasična mineralna olja, sintetičnih pa ne poznam tako dobro.

Če ti avto pije olje, se splača poskusit z različnimi proizvajalci olj. Sicer lahko traja nekaj let, preden ugotoviš, katero olje in kater proizvajalec je najboljši glede na pitje olja motorja.

Gambino ::

fikus_ je izjavil:

Gradacija olj je bila aktualna za klasična mineralna olja, sintetičnih pa ne poznam tako dobro.

Če ti avto pije olje, se splača poskusit z različnimi proizvajalci olj. Sicer lahko traja nekaj let, preden ugotoviš, katero olje in kater proizvajalec je najboljši glede na pitje olja motorja.


Vsak proizvajalec definira katero olje je primerno za ta motor. V navodilih ponavadi piše tip olja in proizvajalca. Tako da ne vidim smisla, delati raziskavo na olju!

Unknown_001 ::

Ko boš zmešal 2 različni multigradni olji boš dobil neko XY spakedravščino. V nekem skupnem območju temperatur bo mazalo, v vseh ostalih temperaturnih režimih bo ta mešanica katastrofa. Odvisno od IV karakteristke.

Definitivno ne nekaj kar bi priporočal.

Bogved kaj si scopral.

Poglej SAE J300 kle ti na pamet ne vem povedat.

Pa btw. Te številke na oznakah so RELATIVNE.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Ne vem, od kje ideja, da se olja različnih proizvajalcev ne meša med sabo, olja istih pa lahko, čeprav so različnih viskoznosti.

Olj se ne meša med sabo. Če že, se uporabi olje iste viskoznosti (in po možnosti istega proizvajalca). Torej ali doliješ isto olje ali pa doliješ olje iste viskoznosti.

fikus_ ::

"Tako da ne vidim smisla, delati raziskavo na olju!"

Menjava proizvajalca olj preizkušena na nekaj primerih in deluje! Moraš pa pazit na oznako olja po standardu, katerega predpiše proizvajalecmotorja. Ime na kanti in cena ni pomembna!

Tilen ::

Sedamdana je izjavil:

Avto bencinar, olje gre proti minimumu. Lani so mi dali na pooblaščenem servisu shell helix 10w40, in ta številka mi je ostala v glavi... grem v btc, kupim olje, odprem haubo, in na kartončku od servisa vidim nakracano "shell 5w40".


Verjetno ti je slabo ostalo v glavi. Jaz ne bi nalival 10w40, če piše na kartončku 5w40. Sicer pa vse piše v servisni knjižici.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Utk ::

Vsak proizvajalec definira katero olje je primerno za ta motor. V navodilih ponavadi piše tip olja in proizvajalca. Tako da ne vidim smisla, delati raziskavo na olju!

Interes proizvajalca ni nujno enak tvojemu.

Tilen ::

Ja, lahko da je OP v interesu neustrezno vzdrževanje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Vsak proizvajalec definira katero olje je primerno za ta motor. V navodilih ponavadi piše tip olja in proizvajalca. Tako da ne vidim smisla, delati raziskavo na olju!

Interes proizvajalca ni nujno enak tvojemu.

O bože... baci ciglu i budi precizan...

Interes proizvajalca je, da ne faše vpoklica.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Interes proizvajalca je, da gre avto čez homologacijo s čim nižjo porabo in zdrži garancijo, tu se pa konča.
Meni so na dveh novih avtih po dveh letih skrajšali servisni interval iz 30,000 km na 15,000. Zakaj, če je vse tako strašno testirano, preiskušeno, znanstveno in bla bla dokazano?
Ne mi o neki znanosti o olju...sej bo vsak avto vseeno zdržal teh 200-250,000 km, če ni ravno vw, ampak z lastno pametjo pa lahko še veliko več.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Interes proizvajalca je, da gre avto čez homologacijo s čim nižjo porabo in zdrži garancijo, tu se pa konča.
Meni so na dveh novih avtih po dveh letih skrajšali servisni interval iz 30,000 km na 15,000. Zakaj, če je vse tako strašno testirano, preiskušeno, znanstveno in bla bla dokazano?
Ne mi o neki znanosti o olju...sej bo vsak avto vseeno zdržal teh 200-250,000 km, če ni ravno vw, ampak z lastno pametjo pa lahko še veliko več.


Dej se ti raj gostilne drž, avte pa pust pr mir.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Ne, niso mi v gostilni skrajšali interval, ampak na servisu. Pa ne da bi ga skrajšali tako "čuj, daj drugič prej pridi", ampak v resnici je imel od takrat nov avto v knjižici zapisana drugačna navodila, z istimi motorji in istimi olji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Če ima avto zaradi ustreznega mazanja nižjo porabo, to pomeni le eno.

In ne... ni tisto v kar bi ti rad prepričeval ljudi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Tilen ::

Utk je izjavil:

Interes proizvajalca je, da gre avto čez homologacijo s čim nižjo porabo in zdrži garancijo, tu se pa konča.
Meni so na dveh novih avtih po dveh letih skrajšali servisni interval iz 30,000 km na 15,000. Zakaj, če je vse tako strašno testirano, preiskušeno, znanstveno in bla bla dokazano?
Ne mi o neki znanosti o olju...sej bo vsak avto vseeno zdržal teh 200-250,000 km, če ni ravno vw, ampak z lastno pametjo pa lahko še veliko več.


Skajšal se ti je lahko zato, ker delaš majhne relacije ali kaj podobnega. Skrajšanje predlaga in skalkulira računalnik in ne serviser.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

beta1 ::

Če neveš katero olje imaš not 5w40 ali 10w40. Potem menjaj olje. Kupi svoje olje, te pride ceneje. Pa še ostalo ti ga bo nekaj za dolivanje.

Utk ::

Ne, skrajšali so za vse, spremenili navodila.

Tilen ::

Jaz imam po servisni knjižici prav tako servis na 30.000km, ampak ker letno naredim do 15.000 in ogromno kratkih relacij, imam servis letno ali na 15.000. Že od nakupa.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

Good for you, ampak pri meni je bilo čisto drugače.
Jaz sem prišel olje zamenjat na 15,000 (ni bilo še eno leto), čeprav je pisalo 30,000, pa so me poslali domov in rekli, naj pridem ko bo res eno leto. Ok, po enem letu je bilo 24,000 km, takrat so pa rekli zakaj nisem prišel na 15,000, in glej ga zlomka, nova servisna knjižica je bila drugačna, ampak da zame pač velja stara in se je lahko držim kaj se tiče garancije. Ja, seveda lahko...5 let bo že zdržal ja.
Pri drugem avtu je bilo podobno, samo da nisem niti prišel na 15,000.
Zdaj menjam sam na 15, serviserje ignoriram, servisne knjižice so pa bolj prazne od gorenjskih dobrih del...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

KAVINSKY ::

Invictus je izjavil:

Bolj sumljiva je mašina, ki ne pije nič olja...


Pri starih japonskih in nemških mašinah skoraj nisi imel kaj dolivati olja med servisnimi intervali (pri neki normalni vožnji z segreto mašino). Potem so pa prišli moderni časi in poraba goriva. Nekaj se lahko privarčuje z tolerancami med cilindom in batom, seveda pa potem pride do izgorevanja olja. Če ti med vsakim servisnim intervalom popije enako količino, potem je vse ok. Če čez čas narašča pa je znak okvare na motorju. Slab znak je tudi odpadno olje, katero ima vonj po bencinu ali nafti.

stara mama ::

Utk je izjavil:

Good for you, ampak pri meni je bilo čisto drugače.
Jaz sem prišel olje zamenjat na 15,000 (ni bilo še eno leto), čeprav je pisalo 30,000, pa so me poslali domov in rekli, naj pridem ko bo res eno leto. Ok, po enem letu je bilo 24,000 km, takrat so pa rekli zakaj nisem prišel na 15,000, in glej ga zlomka, nova servisna knjižica je bila drugačna, ampak da zame pač velja stara in se je lahko držim kaj se tiče garancije. Ja, seveda lahko...5 let bo že zdržal ja.
Pri drugem avtu je bilo podobno, samo da nisem niti prišel na 15,000.
Zdaj menjam sam na 15, serviserje ignoriram, servisne knjižice so pa bolj prazne od gorenjskih dobrih del...

Če bi se ti kaj znajdu, bi šel vmes menjat k nepooblaščenemu.
Se pa strinjam na 15k interval, ker je preverjen!
Za 30k pa še tega ne moremo reči. Sploh tam, kjer je interval odvisen od doplačila podaljšane garancije.

Utk ::

Ni problem v tem, lahko bi, ampak takrat sem bil še mlad in naiven in mislil da proizvajalec in pooblaščen serviser ve bolje od mene. No, te napake ne bom več ponovil. 10-15 let kasneje se pa najde nek raptor in spet pametuje...kar naj, komu drugemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ni problem v tem, lahko bi, ampak takrat sem bil še mlad in naiven in mislil da proizvajalec in pooblaščen serviser ve bolje od mene. No, te napake ne bom več ponovil. 10-15 let kasneje se pa najde nek raptor in spet pametuje...kar naj, komu drugemu.


Takrat si bil mlad in naiven, dnes si pa star in neumen.

Kaj je bolje presodi sam. Jst ti nič ne branim, ne rabiš pa drugih učit krive vere.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gagarin ::

Utk je izjavil:

Ni problem v tem, lahko bi, ampak takrat sem bil še mlad in naiven in mislil da proizvajalec in pooblaščen serviser ve bolje od mene. No, te napake ne bom več ponovil. 10-15 let kasneje se pa najde nek raptor in spet pametuje...kar naj, komu drugemu.


Zakaj pa ti olje rabiš pri električnem avtu? Saj Tesla je pa ja nekaj najboljšega na svetu...Pa ja vendar že vsaj par let voziš električnega? Al pa morebiti v onih temah o Tesli in el. avt. samo nabijaš do onemoglosti?

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni problem v tem, lahko bi, ampak takrat sem bil še mlad in naiven in mislil da proizvajalec in pooblaščen serviser ve bolje od mene. No, te napake ne bom več ponovil. 10-15 let kasneje se pa najde nek raptor in spet pametuje...kar naj, komu drugemu.


Takrat si bil mlad in naiven, dnes si pa star in neumen.

Kaj je bolje presodi sam. Jst ti nič ne branim, ne rabiš pa drugih učit krive vere.

Krive vere jih učiš ti, da je serviser vseveden, proizvajalec pa vse dobro stestiral. Malo svoje pameti ne škodi, če jo imaš.

Nisem za to, da se not naliva drugo olje. Čeprav so nekateri tudi to delali...10 let nazaj ko so se razširli dpf filtri, so ti zahtevali drugačno olje kot prej. Do tu vse v redu. Ampak potem so naenkrat isto olje, ki je bilo primerno za dizle z dpf, začeli predpisovat tudi bencinarjem. Tu so takrat nekateri potegnili črto in točili not "svoje" olje, za "bencinarje". Če je bilo dobro do takrat in so z njim delali par 100,000 km, zakaj bi menjali, pri istih mašinah.
Jaz tega nisem delal, ampak niti od tistih, ki so, ni bilo slišat, da bi zarad tega bilo kaj narobe. Po njihovi teoriji je bilo boljše, v vsakem primeru pa cenejše.

Gagarin je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni problem v tem, lahko bi, ampak takrat sem bil še mlad in naiven in mislil da proizvajalec in pooblaščen serviser ve bolje od mene. No, te napake ne bom več ponovil. 10-15 let kasneje se pa najde nek raptor in spet pametuje...kar naj, komu drugemu.


Zakaj pa ti olje rabiš pri električnem avtu? Saj Tesla je pa ja nekaj najboljšega na svetu...Pa ja vendar že vsaj par let voziš električnega? Al pa morebiti v onih temah o Tesli in el. avt. samo nabijaš do onemoglosti?

Nabijam do onemoglosti, da bo naslednji električni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:


Krive vere jih učiš ti, da je serviser vseveden, proizvajalec pa vse dobro stestiral. Malo svoje pameti ne škodi, če jo imaš.

Nisem za to, da se not naliva drugo olje. Čeprav so nekateri tudi to delali...10 let nazaj ko so se razširli dpf filtri, so ti zahtevali drugačno olje kot prej.



Ti nisi ravno vešč v branju mar ne? Ker se ne spomnim, da bi kjerkoli zapisal kak je serviser vseved. Serviser je fizikalc mandlc ki zamenja dele in tekočine po navodilih.

Proizvajalec pa je definitivno tekom razvoja določil primerno gradacijo olja in zahtevane aditive. Olje enake gradacije in namembnosti od drugega proizvajalca se definitivno lahko pri mazanju izkaže enako dobro ker tudi z aditivi ostali ne delajo neke znanosti. Večalmanj mešajo iste/podobne stvari not v bazno olje.

Jaz sem samo lepo povedal, da nimaš kaj MEŠAT sam doma.

In nehaj podtikat, ker te noben ne bo maral zarad tega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni problem v tem, lahko bi, ampak takrat sem bil še mlad in naiven in mislil da proizvajalec in pooblaščen serviser ve bolje od mene. No, te napake ne bom več ponovil. 10-15 let kasneje se pa najde nek raptor in spet pametuje...kar naj, komu drugemu.


Takrat si bil mlad in naiven, dnes si pa star in neumen.

Kaj je bolje presodi sam. Jst ti nič ne branim, ne rabiš pa drugih učit krive vere.

V bistvu ima v tem primeru Utk prav.
Ne, proizvajalec (olja in avta) ne bo dobil reklamacije, ker pri 30k intervalu olje menjaš ravno trikrat, pa je avto že izven garancije.
To, da je potem motor malo pred koncem, proizvajalca avta prav malo briga, kvečjemu še bolje, da lahko prodaja dele in nova vozila.

Mešat pa jasno da ne, ker ne poznaš aditivov ne v enem, ne v drugem olju.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

stara mama je izjavil:


V bistvu ima v tem primeru Utk prav.
Ne, proizvajalec (olja in avta) ne bo dobil reklamacije, ker pri 30k intervalu olje menjaš ravno trikrat, pa je avto že izven garancije.
To, da je potem motor malo pred koncem, proizvajalca avta prav malo briga, kvečjemu še bolje, da lahko prodaja dele in nova vozila.


In če se avta ne splača več vozt na servis so tako genijalci izgubili REDNO stranko.

To je pa res ful dobr.

Proizvajlc bi rad, da jim avto voziš čim dalj na pooblaščenca, kjer bodo menjali samo potrošni material, ker je s tem najmanj delovnih ur in stroška materiala. Ne pa da ti bo avto tok odpovedal zarad škrtarjenja na olju, da ga ne boš sploh popravljal. Nezadovoljna stranka nato komot kup rabljen avto in ga servisira pr kozolc mehankarjih.

Enkratn nakup novga avta je glih en ku*c dnar zanje. Pravi biznis se po novem dela s prodajo storitvene dejavnosti za njihov produkt. Sej tud s prodajo zaslužjo, sam pravi denar je na servisu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej ni olje edini tak primer o vsevednem proizvajalcu. Olje v menjalniku recimo, ki pri večini avtov ni niti predvideno za menjavo. Pa nastavljanje ventilov pri nekaterih japoncih in korejcih (tu ga lomijo serviserji, ne tolk proizvajalci). To je že by design. Potem so pa še stvari, ki se kvarijo, in bi proizvajalec moral vedet da se bojo pokvarile, kot je vodna pumpa pri kakšnem avtu z verigo, ki jo je potem dražje zamenjat kot komplet servis pri avtu z jermenom. Ker je kao večna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:


Enkratn nakup novga avta je glih en ku*c dnar zanje. Pravi biznis se po novem dela s prodajo storitvene dejavnosti za njihov produkt. Sej tud s prodajo zaslužjo, sam pravi denar je na servisu.

Danes se služi s podaljšano garancijo katere pogoj je, da se avto servisira tam, kjer si ga kupil. Takoj, ko ga pelješ drugam, ta garancija propade...

Na ta način se še nekaj zasluži. Drugače so marže ob prodaji minimalne... Vsaj pri malih mlinčkih... Pri dražjih gredo marže še vedno v par tisoč EUR.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Sej ni olje edini tak primer o vsevednem proizvajalcu. Olje v menjalniku recimo, ki pri večini avtov ni niti predvideno za menjavo. Pa nastavljanje ventilov pri nekaterih japoncih in korejcih (tu ga lomijo serviserji, ne tolk proizvajalci). To je že by design. Potem so pa še stvari, ki se kvarijo, in bi proizvajalec moral vedet da se bojo pokvarile, kot je vodna pumpa pri kakšnem avtu z verigo, ki jo je potem dražje zamenjat kot komplet servis pri avtu z jermenom.


To so nenamerni "zajebi" ki proizvajalcu naredijo več škode kot koristi.

Zmotno je mišljenje, da je slaba kakovost cenena pot do dobička. To je pot do izgube DENARJA, RENOMEJA, STRANK
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

TheBlueOne ::

Unknown_001 je izjavil:


Enkratn nakup novga avta je glih en ku*c dnar zanje. Pravi biznis se po novem dela s prodajo storitvene dejavnosti za njihov produkt. Sej tud s prodajo zaslužjo, sam pravi denar je na servisu.


Od kod ti to? Meni je frend, ki je sef poslovalnice povedal obratno in sicer, da ima s servisnim delom v najboljsem primeru na letni ravni pozitivno niclo. Na uradnih servisih so menda vsa dela striktno predpisana v smislu koliko ur se sme zaracunat in menda se komajda pokrije strosek, ce pa je mehanik prenatancen pa je menda hitro minus. Sem celo slisal zgodbe, da najbolj vestnega mehanika kaksna avtohisa ne pusti sravfat in ga raje posilja po dele, ker lahko delajo minus, ce ne hitijo dovolj. Tukaj lahko proizvajalec sluzi kvecemo skozi dele ampak ne skozi storitveno dejavnost, kakor predvidevas.

Unknown_001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Enkratn nakup novga avta je glih en ku*c dnar zanje. Pravi biznis se po novem dela s prodajo storitvene dejavnosti za njihov produkt. Sej tud s prodajo zaslužjo, sam pravi denar je na servisu.


Od kod ti to? Meni je frend, ki je sef poslovalnice povedal obratno in sicer, da ima s servisnim delom v najboljsem primeru na letni ravni pozitivno niclo. Na uradnih servisih so menda vsa dela striktno predpisana v smislu koliko ur se sme zaracunat in menda se komajda pokrije strosek, ce pa je mehanik prenatancen pa je menda hitro minus. Sem celo slisal zgodbe, da najbolj vestnega mehanika kaksna avtohisa ne pusti sravfat in ga raje posilja po dele, ker lahko delajo minus, ce ne hitijo dovolj. Tukaj lahko proizvajalec sluzi kvecemo skozi dele ampak ne skozi storitveno dejavnost, kakor predvidevas.


Kaj pa je preprodaja materiala drugega kot storitvena dejavnost?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
968406 (6036) jest10
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
696920 (5502) bbbbbb2015
»

Motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7814949 (6205) hojnikb
»

motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6815150 (12200) andromedar

Več podobnih tem