Forum » Na cesti » Slaba kvaliteta zavornih ploščic
Slaba kvaliteta zavornih ploščic
zobnik ::
oz. cenejše zavorne ploščice, saj z menjavo res ni veliko dela, spuca se in namaže vodila, pregleda zav.bat in pomenja gumice, če je to potrebno. Že parkrat menjal.
Pa me zanima kolk km so vam zdržale zav.ploščice, če ste se vozil izključno samo po REGIONALNIH cestah.
Pa me zanima kolk km so vam zdržale zav.ploščice, če ste se vozil izključno samo po REGIONALNIH cestah.
chort ::
Po mojih (sicer omejenih) izkušnjah se slabe zavorne ploščice prej odlepijo kot pa obrabijo. S prekomerno obrabo še nisem imel težav, je pa res da jih recimo moj 3 tone težek LR s klasičnim avtomatskim menjalnikom žre kot za šalo. Ploščice tam menjam na cca 30 kkm, ampak vem zakaj. Sicer pa cca 80 kkm.
Glede na to da so cene dobrih aftermarket ploščic (TRW, Pagid, ...) nizke, zakaj bi se igral s še večjim šrotom ;)
Glede na to da so cene dobrih aftermarket ploščic (TRW, Pagid, ...) nizke, zakaj bi se igral s še večjim šrotom ;)
MadMax ::
Pagid je k sreči poniknil iz trga, ker je pretrd, bolj žre diske kot ploščice... Je bil pa kakih 5 let nazaj p/p izbira, nato so očitno spremenili recepturo...
Namesto njih danes raje Brembo.
Osebno se mi "prekomerna" obraba ne zdi nekaj slabega. Raje tako kot da so diski hin, ploščic pa še polovica... 2-3 ploščice na ene diske (če slednji prej ne zgnijejo) bi rekel da je idealno za povprečnega voznika.
Koliko km je pa tako relativno, da je brezpredmetno. Pa ajd, nekje 70 do 100kkm prednje, s tem da sem med tapridnimi kar se zaviranja tiče.
Namesto njih danes raje Brembo.
Osebno se mi "prekomerna" obraba ne zdi nekaj slabega. Raje tako kot da so diski hin, ploščic pa še polovica... 2-3 ploščice na ene diske (če slednji prej ne zgnijejo) bi rekel da je idealno za povprečnega voznika.
Koliko km je pa tako relativno, da je brezpredmetno. Pa ajd, nekje 70 do 100kkm prednje, s tem da sem med tapridnimi kar se zaviranja tiče.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
xxxul ::
men so sprednje nazadnje zdržale 18kkm
ampak bojda sm divjak z divjaškim avtom
tko da zelo odvisno od načina vožnje, pa tud od vrste avtomobila/zavor, bl športne k so ploščice, manj bodo zdržale, niti ni nujno da ekstremno bremzaš.
ampak bojda sm divjak z divjaškim avtom
tko da zelo odvisno od načina vožnje, pa tud od vrste avtomobila/zavor, bl športne k so ploščice, manj bodo zdržale, niti ni nujno da ekstremno bremzaš.
šernk ::
kolk zdržijo ploščice je popolnoma odvisno od tega kje voziš. če dnevno narediš cca 30km klanca v službo ti ploščice ne bodo zdržale 100k km.
kvaliteto gledam pa vedno da je dobra, nikol več poceni brembo serije, ko sem mogu menjat diske + skoraj nove ploščice še po 60k km ker so diski pregnili (20k letno).
kvaliteto gledam pa vedno da je dobra, nikol več poceni brembo serije, ko sem mogu menjat diske + skoraj nove ploščice še po 60k km ker so diski pregnili (20k letno).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MadMax ::
Saj TRW ali Textar je pa za južni trg itak bolj južne kvalitete kot za arijca Hansa.
Ate ima težave s ponaredki, pa tudi o 2. klasi za jug se je že govorilo.
Kaj je torej "dobra kvaliteta"?
Ate ima težave s ponaredki, pa tudi o 2. klasi za jug se je že govorilo.
Kaj je torej "dobra kvaliteta"?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Utk ::
Iz Nemčije dobiš ATE za nemški trg s poštnino vred za 50 evrov za nek normalen avto, za cliota še manj. Kaj je tu za komplicirat. Dobro, meni zdržijo 100 kkm, nekomu 50, če se vozi po hribih, v vsakem primeru pa dvakrat več kot neke, ki jih bi tu dobil za ta denar.
chort ::
TRW sem nabavljal tako preko Stahlgruberja (direktno iz DE) kot preko ADEL-a oz. Eurotona. Kosi so isti. Prav tako ATE. Cene so bile tudi tam-tam, sploh če ti pri nas nabavi nekdo, ki že ima nek rabat.
koyotee ::
Pagid je k sreči poniknil iz trga, ker je pretrd, bolj žre diske kot ploščice... Je bil pa kakih 5 let nazaj p/p izbira, nato so očitno spremenili recepturo...
Namesto njih danes raje Brembo.
Osebno se mi "prekomerna" obraba ne zdi nekaj slabega. Raje tako kot da so diski hin, ploščic pa še polovica... 2-3 ploščice na ene diske (če slednji prej ne zgnijejo) bi rekel da je idealno za povprečnega voznika.
Koliko km je pa tako relativno, da je brezpredmetno. Pa ajd, nekje 70 do 100kkm prednje, s tem da sem med tapridnimi kar se zaviranja tiče.
Brembo je največji šrot, ne kupuj tega. Od vedno že menjam vse na ATE, nikoli problemov.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
krneki0001 ::
prednje ploscice:
nipparts red stuff (racing) - 25.000 kilometrov.
ate green - 16.000 kilometrov
sedaj sem spet na nipparts red ze 3 komplet
zadnje ploscice:
nipparts red stuff - ze skoraj 100.000 kilometrov in jih bo pocasi treba zamenjat
pakne (v zadnjem disku samo za rocno zavoro) - se original - 390.000 kilometrov.
nipparts red stuff (racing) - 25.000 kilometrov.
ate green - 16.000 kilometrov
sedaj sem spet na nipparts red ze 3 komplet
zadnje ploscice:
nipparts red stuff - ze skoraj 100.000 kilometrov in jih bo pocasi treba zamenjat
pakne (v zadnjem disku samo za rocno zavoro) - se original - 390.000 kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Scorpy84 ::
Pred 5imi leti so mi na enem sprednjem kolesu odpovedali in to po 10k (diske in ploscice skupaj menjal), zal sem to ugotovil ko mi je na splozkem avto zaneslo v ograjo. Na sreco je bila hitrost nizka in tudi skoda majhna ampk vseeno. Na valju je pokazalo priblizno razmerje 80:20. Po menjavi ploscic je bilo vse ok, diski so bili vredu. Je pa zanimivo par tednov pred nesreco, je bilo na tehnicnem vse ok. Aja komplet pa je bil od ATE, kupljeni tam kjer mercedese prodajajo :).
Drugace pa odvisno od voznje, na bivsem avtu, ki je samo videl avtocesto in regionalke, so ploscice zdrzale 180k, diski pa niso bili obrabljeni toliko, je pa bilo rje kokr ces, da sem raje menjal. Pri novem pa bom videl kako bo, zaenkrat 30k ma. Druga dva sluzbena ki pa sam mesto vidita pa ze po 15-20k menjam ploscice, diske pa po 50k.
Drugace pa odvisno od voznje, na bivsem avtu, ki je samo videl avtocesto in regionalke, so ploscice zdrzale 180k, diski pa niso bili obrabljeni toliko, je pa bilo rje kokr ces, da sem raje menjal. Pri novem pa bom videl kako bo, zaenkrat 30k ma. Druga dva sluzbena ki pa sam mesto vidita pa ze po 15-20k menjam ploscice, diske pa po 50k.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
sreda ::
vse je odvisno od načina vožnje. Jaz jih imam že 160km (original) pa so še vedno ok. Mondeo dizel
Vedno zaviram z motorjem, vozim zelo dinamično. Veliko opazujem avte pred sabo in mi ni jasno zakaj ves čas zavirajo, pred vsakim ovinkom, križiščem... Oziroma jasno mi je zakaj tako kurite ploščice, ker ste ves čas na zavori.
Vedno zaviram z motorjem, vozim zelo dinamično. Veliko opazujem avte pred sabo in mi ni jasno zakaj ves čas zavirajo, pred vsakim ovinkom, križiščem... Oziroma jasno mi je zakaj tako kurite ploščice, ker ste ves čas na zavori.
Machete ::
Avtomatik, zadnji pogon: spredaj 60kkm, zadaj malo več.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
videc ::
Invictus ::
Zgleda da ne ve ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Dobr, če je 1800kg težka krava, motor pa 1.0 turbo ecoboost, potem res ne zavira dobro. Zavira, ampak ga teža avta kr dobro pelje naprej.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
RedDrake ::
Na "navadnem" avtu, je bila štorija takšna.
OEM od novega, po 4-ih letih in ~50kkm samo postrugani diski, držalo do cca 85kkm (dobrih 7 let). Voženo zelo veliko vijugaste regionalke in nekaj hribov.
Takrat menjano z najcenejšo robo, po nasvetu nekoga.
Na 100kkm nujna menjava zadnjih, ker so bili diski zviti, in posledično pakne total zdelane.
Sprednji komplet je zdržal še okoli 10kkm ekstra. Režim vožnje je bil identičen kot prvih 85kkm.
Od takrat dajem samo še OEM na avte.
Na gumah in bremzah ne mislim šparati, sploh ker je ceneje mimogrede realno dražje ...
OEM od novega, po 4-ih letih in ~50kkm samo postrugani diski, držalo do cca 85kkm (dobrih 7 let). Voženo zelo veliko vijugaste regionalke in nekaj hribov.
Takrat menjano z najcenejšo robo, po nasvetu nekoga.
Na 100kkm nujna menjava zadnjih, ker so bili diski zviti, in posledično pakne total zdelane.
Sprednji komplet je zdržal še okoli 10kkm ekstra. Režim vožnje je bil identičen kot prvih 85kkm.
Od takrat dajem samo še OEM na avte.
Na gumah in bremzah ne mislim šparati, sploh ker je ceneje mimogrede realno dražje ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
zobnik ::
men so zdržale komaj 10.000km, ena je bla čist požrta, tri pa s 1/3 mase....vzel pa sem najcenejše za cliota 12 evrov.
Je pa res da sem zelo extremno vozil, tudi do Italjanski prelazov s 2000m, pač dol nisem šel počas, ampak je kr šlo in zaviral...pa tud že živim v hribih in iz 700m na 400m se tud pozna. Pač 70-80 dol pa na polno zaviral.
Da mi jo je požrlo 1 čist pa vrjetno mal šteka bat, čepav sem ga z eno roko porinil nazaj, da sem nove dal, vodila spucal, namazal, gumice cele, rjo odstranil, upam da bo zdej zdržale več, so ene dražje ploščice.
Dvomim, da bi kak mehanik tko naredil kot sem zdej sam, večina se jim je*e, sam stare dol pa nove gor pa pokasirajo uro dela 30-40 evrov.
Je pa res da sem zelo extremno vozil, tudi do Italjanski prelazov s 2000m, pač dol nisem šel počas, ampak je kr šlo in zaviral...pa tud že živim v hribih in iz 700m na 400m se tud pozna. Pač 70-80 dol pa na polno zaviral.
Da mi jo je požrlo 1 čist pa vrjetno mal šteka bat, čepav sem ga z eno roko porinil nazaj, da sem nove dal, vodila spucal, namazal, gumice cele, rjo odstranil, upam da bo zdej zdržale več, so ene dražje ploščice.
Dvomim, da bi kak mehanik tko naredil kot sem zdej sam, večina se jim je*e, sam stare dol pa nove gor pa pokasirajo uro dela 30-40 evrov.
tomazic89 ::
Vprasanje je priblizno taksno, kot bi vprasal, koliko casa vam povprecno zdrzi gajba pira v kleti. Precej dejavnikov .
Meni na dizlu za dnevno voznjo v sluzbo prednje gladko zdrzijo prek 100k km. Kot je napisal ze @sreda, tudi jaz redko zaviram. Avto ima precej teze in konjev, pa imam vseeno smesno obrabo, pa tudi porabo.
Pri drugem avtu, bencinarju, ki pa je sicer za tretjino lazji, pa se ploscice menjajo obcutno bolj pogosto. Ampak je voznja z njim "navadno" bolj dinamicna in sportna. Ce pa grem z njim na pisto, pa je najbolje, da so nove ploscice ze narocene.
Kakorkoli, naceloma hoces, da se ploscice rabijo relativno hitro, navadno so taksne ploscice ucinkovite in prihranijo ti na disku, ki je bistveno drazji od ploscic. Se vedno pa to ne pomeni, da ne mores z njimi narediti 100k km.
Meni na dizlu za dnevno voznjo v sluzbo prednje gladko zdrzijo prek 100k km. Kot je napisal ze @sreda, tudi jaz redko zaviram. Avto ima precej teze in konjev, pa imam vseeno smesno obrabo, pa tudi porabo.
Pri drugem avtu, bencinarju, ki pa je sicer za tretjino lazji, pa se ploscice menjajo obcutno bolj pogosto. Ampak je voznja z njim "navadno" bolj dinamicna in sportna. Ce pa grem z njim na pisto, pa je najbolje, da so nove ploscice ze narocene.
Kakorkoli, naceloma hoces, da se ploscice rabijo relativno hitro, navadno so taksne ploscice ucinkovite in prihranijo ti na disku, ki je bistveno drazji od ploscic. Se vedno pa to ne pomeni, da ne mores z njimi narediti 100k km.
Utk ::
Zgleda da ne ve ...
Zgleda da ti ne veš kaj je nov avto. Jaz lahko svojga vržem v tretjo pri 90 na uro, in kaj se bo zgodilo? Skoraj nič. V četrti ali peti pa čisto nič.
Novim avtom motor ne zavira več skoraj nič. Med prestavo in lerom je minimalna razlika.Pa ti sploh veš, kako se zavira z motorjem?
Ne, dej me nauči. Kreten.
krneki0001 je izjavil:
Dobr, če je 1800kg težka krava, motor pa 1.0 turbo ecoboost, potem res ne zavira dobro. Zavira, ampak ga teža avta kr dobro pelje naprej.
3 cilindrični 1,0 ne zavira čisto nič, niti v fiesti niti v 1800 kg težki kravi. Ni primerjave s starimi bencinarji ali dizli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
easyrider3 ::
A mogoče kdo ve če so zavorne obloge na Toyota vozilah od znamke Bosch to sprašujem ker na mojih je od Toyote znak na njih spodaj pa je napis Bosch. Verjetno bom čisto tako probal vzeti cenejšo varijanto ploščic znamke Ridex saj sem opazil da nekdo je že napisal da ni opazil nekih razlik od recimo drugih znamk Ate,Brembo. Zame je pa skoraj najbolj pomembno da so bolj mehke da se obrabljajo za kar so namenjene in d ase disk ne obrablja ampak ploščice.
Sheteentz ::
3 cilindrični 1,0 ne zavira čisto nič, niti v fiesti niti v 1800 kg težki kravi. Ni primerjave s starimi bencinarji ali dizli.
Res je, ker kar je manj kot 1.6 sploh ni resen avto, ampak neka samohodna kosilnica.
S kakšnim 2.0 dizlom, ja, s tem se pa že da bremzat z motorjem.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
hojnikb ::
manj kot 6 cilindrov in 3.0 prostornine ni resn avto
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
feryz ::
manj kot 6 cilindrov in 3.0 prostornine ni resn avtoSe strinjam. To je nekako vstopni razred. Ampak ne z eno turbimo. Rabiš vsaj 4 da je kaj od avta.
Drugače jaz ploščice menjam na 15 kkm (strošek jurja), komplet diske in ploščice pa na 30 kkm (strošek 2300 evrov). Delam pa okrog 55 kkm letno.
Niti pod razno ne bi dajal generičnih, cenejših materialov za bremze na avto. Od tega so pa res odvisna življenja. Tako moje, kot tudi ljudi okrog mene.
Ko boste enkrat probali čimprej ustaviti preko 2 tone pleha iz 200+ km/h na nulo, vam bo jasno, kaj ploščice in diski prestajajo.
2dark ::
manj kot 6 cilindrov in 3.0 prostornine ni resn avto
Se strinjam. Samo ne sme imet spredaj značko od propelerja.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
easyrider3 ::
zakaj ni zraven zavornih oblog napisano kako so trde ali kako se obrabljajo ker to bi meni zelo pomagalo saj ne rabim takih da bi zdržalo 100-tisoč kilometrov raje bi videl da bi mi zdržale 30-50 tisoč kilometrov in da se one obrabljajo ne pa disk. Zavorne obloge so narejene z tem namenom da bi se morale obrabljati in zavirati jebeš koliko dolgo ti zdržijo sploh če se ne dela veliko kilometrov.
blackbfm ::
Ko boste enkrat probali čimprej ustaviti preko 2 tone pleha iz 200+ km/h na nulo, vam bo jasno, kaj ploščice in diski prestajajo
Ne vozimo vsi kot bedaki
Buggy ::
easyrider3 je izjavil:
zakaj ni zraven zavornih oblog napisano kako so trde ali kako se obrabljajo ker to bi meni zelo pomagalo saj ne rabim takih da bi zdržalo 100-tisoč kilometrov raje bi videl da bi mi zdržale 30-50 tisoč kilometrov in da se one obrabljajo ne pa disk. Zavorne obloge so narejene z tem namenom da bi se morale obrabljati in zavirati jebeš koliko dolgo ti zdržijo sploh če se ne dela veliko kilometrov.
sej imas tudi ploscice razlicnih struktur, ki so namenjene razlicnim namenom.
To kar ti gledas so OEM replacementi in naceloma vse isto sranje :)
tukaj imas pa mal vec izbire, kaj od zavor pricakovat
https://ebcbrakes.com/ebc-brake-pad-sel...
hojnikb ::
manj kot 6 cilindrov in 3.0 prostornine ni resn avto
Se strinjam. Samo ne sme imet spredaj značko od propelerja.
Sj lahko kupiš tudi takšnega z toyotino značko, če lahk zarad tega ponoč kaj boljš spiš :)
#brezpodpisa
easyrider3 ::
easyrider3 je izjavil:
zakaj ni zraven zavornih oblog napisano kako so trde ali kako se obrabljajo ker to bi meni zelo pomagalo saj ne rabim takih da bi zdržalo 100-tisoč kilometrov raje bi videl da bi mi zdržale 30-50 tisoč kilometrov in da se one obrabljajo ne pa disk. Zavorne obloge so narejene z tem namenom da bi se morale obrabljati in zavirati jebeš koliko dolgo ti zdržijo sploh če se ne dela veliko kilometrov.
sej imas tudi ploscice razlicnih struktur, ki so namenjene razlicnim namenom.
To kar ti gledas so OEM replacementi in naceloma vse isto sranje :)
tukaj imas pa mal vec izbire, kaj od zavor pricakovat
https://ebcbrakes.com/ebc-brake-pad-sel...
HVALA ti točno to sem iskal EBC so zelo super ocenjene zavorne obloge in cena je tudi zelo ugodna pa še zelo zanima me kako se bodo obnesle.
2dark ::
manj kot 6 cilindrov in 3.0 prostornine ni resn avto
Se strinjam. Samo ne sme imet spredaj značko od propelerja.
Sj lahko kupiš tudi takšnega z toyotino značko, če lahk zarad tega ponoč kaj boljš spiš :)
Denarnica bo mirno spala.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Drgač pa preveč voznikov sam na bremze pritiska. Hehe. Sej motor tudi zavira.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Vuli ::
easyrider3 je izjavil:
easyrider3 je izjavil:
zakaj ni zraven zavornih oblog napisano kako so trde ali kako se obrabljajo ker to bi meni zelo pomagalo saj ne rabim takih da bi zdržalo 100-tisoč kilometrov raje bi videl da bi mi zdržale 30-50 tisoč kilometrov in da se one obrabljajo ne pa disk. Zavorne obloge so narejene z tem namenom da bi se morale obrabljati in zavirati jebeš koliko dolgo ti zdržijo sploh če se ne dela veliko kilometrov.
sej imas tudi ploscice razlicnih struktur, ki so namenjene razlicnim namenom.
To kar ti gledas so OEM replacementi in naceloma vse isto sranje :)
tukaj imas pa mal vec izbire, kaj od zavor pricakovat
https://ebcbrakes.com/ebc-brake-pad-sel...
HVALA ti točno to sem iskal EBC so zelo super ocenjene zavorne obloge in cena je tudi zelo ugodna pa še zelo zanima me kako se bodo obnesle.
EBC so top, znajo prit malo dražje. Ta črne so tam nekje kot ostale, Greenstuff se manj prašijo, pol maš še yellow in še kako varjanto, odvisno od avta.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
Buggy ::
RSR motorsport ima za kar nekaj avtov teh ploscic na zalogi, drugac pa po narocilu dobis preko njih.
Ja z motorjem folk ne zna vec bremzat in predvidevat. Prej sem rocccnega vedno vozil ni bilo problema...avtomatik je bolj zajeban. Avtomatik Dq500, ki ga zdej vozim naj bi bil kar se tega kul (isti je v Audi RS3 jaz ga imam pac v kombajnu), pa vseeno raje na pad-sfifterje saltam, kot pa njemu prepuscam logiko, saj imam veliko ovinkov gor/dol in ni prevec odziven. Uzitek je vecji, bremze se manj kurijo pa se zlufta se motor, ker ga drzim v obratih :D
Baje lahko ta menjalnik tudi postima, bom videl ko naredim 1000km in grem na tuning :D
Ja z motorjem folk ne zna vec bremzat in predvidevat. Prej sem rocccnega vedno vozil ni bilo problema...avtomatik je bolj zajeban. Avtomatik Dq500, ki ga zdej vozim naj bi bil kar se tega kul (isti je v Audi RS3 jaz ga imam pac v kombajnu), pa vseeno raje na pad-sfifterje saltam, kot pa njemu prepuscam logiko, saj imam veliko ovinkov gor/dol in ni prevec odziven. Uzitek je vecji, bremze se manj kurijo pa se zlufta se motor, ker ga drzim v obratih :D
Baje lahko ta menjalnik tudi postima, bom videl ko naredim 1000km in grem na tuning :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
hojnikb ::
manj kot 6 cilindrov in 3.0 prostornine ni resn avto
Se strinjam. Samo ne sme imet spredaj značko od propelerja.
Sj lahko kupiš tudi takšnega z toyotino značko, če lahk zarad tega ponoč kaj boljš spiš :)
Denarnica bo mirno spala.
jokes on you, ce kupis supro :)
Zakaj si potem kupil avtomatika, če sam šaltaš.
ker bo dober avtomatik v rocnem rezimu saltal hitrej k ti z prestavljanjem rocke?
RSR motorsport ima za kar nekaj avtov teh ploscic na zalogi, drugac pa po narocilu dobis preko njih.
Ja z motorjem folk ne zna vec bremzat in predvidevat. Prej sem rocccnega vedno vozil ni bilo problema...avtomatik je bolj zajeban. Avtomatik Dq500, ki ga zdej vozim naj bi bil kar se tega kul (isti je v Audi RS3 jaz ga imam pac v kombajnu), pa vseeno raje na pad-sfifterje saltam, kot pa njemu prepuscam logiko, saj imam veliko ovinkov gor/dol in ni prevec odziven. Uzitek je vecji, bremze se manj kurijo pa se zlufta se motor, ker ga drzim v obratih :D
Baje lahko ta menjalnik tudi postima, bom videl ko naredim 1000km in grem na tuning :D
kateri kombajn mas to?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
@Utk, ker se se privajam in je bila do zdej roka vedno na menjalniku. Sej ko pridem v civilizacijo ga dam v avtomatiko pa ACC pa mirna bosna :D
@hojnikb: 2018 alltrack BiTDI 240PS@300PS
@hojnikb: 2018 alltrack BiTDI 240PS@300PS
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Utk ::
Narobe... Denar bi se porabljal za infrastrukturo, bolnice izobrazevanje zdravnikov in raziskave resevanja okoljskih problemov, pogozdovanje itd.
Ne bodi smešen. Dober avtomatik dobro prestavlja, in tebi ni treba.
easyrider3 ::
avtomatik je zaon od zakonov kar se tiče voženj po mestu tu ni primerjave za tako stvar bi ga takoj imel
hojnikb ::
@Utk, ker se se privajam in je bila do zdej roka vedno na menjalniku. Sej ko pridem v civilizacijo ga dam v avtomatiko pa ACC pa mirna bosna :D
@hojnikb: 2018 alltrack BiTDI 240PS@300PS
uff, tole je pa ze lepa konjenica z 2.0 zetorja.. kaksno porabo pa kej dosegas po remapu?
#brezpodpisa
Buggy ::
@Utk, ker se se privajam in je bila do zdej roka vedno na menjalniku. Sej ko pridem v civilizacijo ga dam v avtomatiko pa ACC pa mirna bosna :D
@hojnikb: 2018 alltrack BiTDI 240PS@300PS
uff, tole je pa ze lepa konjenica z 2.0 zetorja.. kaksno porabo pa kej dosegas po remapu?
remapa se nimam, ker delam zdej drugi tank goriva za referenco.
zdej je 7,4 ..pol pricakujem isto oz 8. Decimalke so itaq za dizelase scena.
2dark ::
easyrider3 je izjavil:
avtomatik je zaon od zakonov kar se tiče voženj po mestu tu ni primerjave za tako stvar bi ga takoj imel
a, ha. Zato imajo športni avtomobili avtomatske menjalnike. Res. Za po mestu, seveda.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavore: Textar, Ate ali BremboOddelek: Na cesti | 16121 (3349) | TOP |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15633 (11581) | TheBlueOne |
» | Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25650 (21631) | SuperVeloce |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31363 (29097) | b3D_950 |
» | Pregrevanje zavornih oblog?Oddelek: Loža | 11239 (10362) | SkIDiver |