» »

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu

1
2
»

zmaugy ::

Alien123 je izjavil:

A ti sploh pogledaš datum člankov? :D


Je bil en tipček, ki je 15 krat polagal vozniško, vedno je padel. Nato se mu ta šestnajstič userje in naredi izpit in ko pride domov takoj reče fotru:"A ne foter, mi šoferji smo barabe..."
Tako nekako so SŽ profitabilne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Utk ()

Utk ::

Vsako leto 100 mio subvencij in drzava jim rihta proge in kupuje vlake, oni pa kazejo dobicek. V luknjo se bi skrili raje.

Alien123 ::

Utk je izjavil:

Vsako leto 100 mio subvencij in drzava jim rihta proge in kupuje vlake, oni pa kazejo dobicek. V luknjo se bi skrili raje.


Zakaj pa ne, kmetje imajo tudi subvencije :D.. ja normalno da mora rihtat proge in vlake če je infrastruktura last države hahaha.. a mislite vi kekci da v drugih državah ni subvencij pri železnicah? Še večje je..

https://siol.net/posel-danes/novice/zmo...

Država še da premalo denarja, ne pa preveč

Utk ::

zmaugy je izjavil:

Alien123 je izjavil:

A ti sploh pogledaš datum člankov? :D


Je bil en tipček, ki je 15 krat polagal vozniško, vedno je padel. Nato se mu ta šestnajstič userje in naredi izpit in ko pride domov takoj reče fotru:"A ne foter, mi šoferji smo barabe..."
Tako nekako so SŽ profitabilne.

Sori, nisem hotel dati izbrisa.
Ja, tocno tako. Iz alienovega linka, 1/3 denarja dobijo iz proracuna, vozijo po drzavnih tirih z verjetno nikakrsno "najemnino". In potem se grejo se take neumnosti kot so te karte.
Ce da drzava premalo denarja, koliko ga da potem v tujini, polovico, tricetrt? Premalo da, jasno, se nihce ni nikoli reku, da mu da prevec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Utk je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Alien123 je izjavil:

A ti sploh pogledaš datum člankov? :D


Je bil en tipček, ki je 15 krat polagal vozniško, vedno je padel. Nato se mu ta šestnajstič userje in naredi izpit in ko pride domov takoj reče fotru:"A ne foter, mi šoferji smo barabe..."
Tako nekako so SŽ profitabilne.

Sori, nisem hotel dati izbrisa.
Ja, tocno tako. Iz alienovega linka, 1/3 denarja dobijo iz proracuna, vozijo po drzavnih tirih z verjetno nikakrsno "najemnino". In potem se grejo se take neumnosti kot so te karte.
Ce da drzava premalo denarja, koliko ga da potem v tujini, polovico, tricetrt? Premalo da, jasno, se nihce ni nikoli reku, da mu da prevec.


Točno to. In potem vidiš kakšnega od predsednikov uprave, sam sem poznal enega in sem se samo za glavo prijel.
Namesto da bi dali možnost hitrega wifija na vlakih, ponudbo za poslovneže/ljudi, ki se furajo z vlakom v službo/odpravijo z vlakom v drugo mesto na sestanek in bi lahko na vlaku (če bi imeli kulturne pogoje za to) kaj naredili, rajši jokajo, da je od potniškega prometa izguba. Namesto, da bi pobrali denar, ki jim leži po tleh. Ista logika kot s prej omenjenimi kmeti, ki znajo samo prikolice žitaric in cisterne mleka prodajat, ne znajo pa prodat zrezka (čeprav gre prej za mini prikolice in majčkene “cisterne”).

Seveda da se potem nihče ne vozi z javnim prevozom, če je zanikrn, v konicah pa nabasan, hitrost nikakršna. Cela veja transporta z miselnostjo izpolnjevanja zgolj minimalnih pogojev in brez vsake vizije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Fritz ::

Alien123 je izjavil:

Utk je izjavil:

Vsako leto 100 mio subvencij in drzava jim rihta proge in kupuje vlake, oni pa kazejo dobicek. V luknjo se bi skrili raje.


Zakaj pa ne, kmetje imajo tudi subvencije :D.. ja normalno da mora rihtat proge in vlake če je infrastruktura last države hahaha.. a mislite vi kekci da v drugih državah ni subvencij pri železnicah? Še večje je..

https://siol.net/posel-danes/novice/zmo...

Država še da premalo denarja, ne pa preveč

Saj ni težava v tem, da daje država denar za infrastrukturo in subvencionira potniški promet, težava je, ker v SŽ s tem denarjem vse preveč pogosto ravnajo kot svinja z mehom. Tovorni promet, ki je vsepovsod v EU dobičkonosen, je v SŽ dobičkonosen šele zadnja leta.

SŽ so katastrofalne glede informatizacije ter obveščanja potnikov in nasploh odnosa do uporabnikov njihovih storitev. Poznam kar nekaj ljudi, ki se vsakodnevno prevažajo s SŽ iz Zasavja v Ljubljano in čeprav niso neke jokice, nihče nima dobre besede o tem, kako SŽ izvaja to storitev.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Alien123 ::

SŽ ni samo prevažanje potnikov.
tukaj imaš kaj se je vse kupilo za vas potnike.
http://www.slo-zeleznice.si/media/k2/at...
glede tirnic pa so v sloveniji dosti boljše kot pa v Avstriji, ampak žal to veste vi več ker ste znalci vsega.
Nwm zakaj ponudniki avtobusov ne plačajo za boljše ceste, saj se pa avtobusi vozijo po cestah.. hmm

Utk ::

Ponudniki avtobusov placujejo za ceste, kaj ti ni jasno.
Za te proge daj pa prosim kak link, vsaj kje in kaksne so omejitve hitrosti vlakov po Sloveniji in Avstriji.
Take stvari je na tem forumu treba linkat ali pa utihnit.

Vlada bo sicer od leta 2019 do leta 2031 za nakup novih vlakov skupaj namenila 165 milijonov evrov.
Podpisu je prisostvoval tudi predsednik uprave in lastnik podjetja Stadler Rail Peter Spuhler.

Pa tudi avtobusarjem drzava ne kupuje avtobusov. Mislim, drzava skrbi za proge in kupuje vlake, kaj tocno sploh delajo Zeleznice, razen prodajanje kart in izgube?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Alien123 je izjavil:

SŽ ni samo prevažanje potnikov.
tukaj imaš kaj se je vse kupilo za vas potnike.
http://www.slo-zeleznice.si/media/k2/at...
glede tirnic pa so v sloveniji dosti boljše kot pa v Avstriji, ampak žal to veste vi več ker ste znalci vsega.
Nwm zakaj ponudniki avtobusov ne plačajo za boljše ceste, saj se pa avtobusi vozijo po cestah.. hmm


A bejž no, a “za nas potnike” se je kupilo? Ker to SŽ “nam potnikom” delajo uslugo, ane? Pred tem smo pa futrali to združbo, ko je cel cajt delala izgubo.
Državljani RS delamo uslugo SŽ, ker jim dovolimo opravljati promet na NAŠI infrastrukturi. Če SŽ kaj ni všeč, lahko takoj vrnejo koncesijo (če to obstaja) in spizdijo. Koncesija pa se podeli komu drugemu in se strogo kontrolira, če izpolnjuje vse pogoje koncesijske pogodbe.
Sem prepričan, da bi se našli partnerji, ki bi bili zainteresirani in bi tudi glede potniškega prometa zagotavljali boljše storitve državljanom kot to zdaj počnejo SŽ. Samo to ne bi mogla biti firma Domačijsko LRDŽ d.o.o. ampak kakšen večji sistem z izkušnjami, kjer vejo kaj počnejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

gddr85 ::

torej pendolinoti in desiroji niso več ok al so se že vsi iztirli na naših hitrih progah? :))

tony1 ::

Alien123 je izjavil:

SŽ ni samo prevažanje potnikov.
tukaj imaš kaj se je vse kupilo za vas potnike.
http://www.slo-zeleznice.si/media/k2/at...
glede tirnic pa so v sloveniji dosti boljše kot pa v Avstriji, ampak žal to veste vi več ker ste znalci vsega.
Nwm zakaj ponudniki avtobusov ne plačajo za boljše ceste, saj se pa avtobusi vozijo po cestah.. hmm


Na koncu PDFja je fotka nekoga z imenom Miha Butara?

Je to tisti Miha Butara, ki je bil ob začetku desetdnevne vojne poveljnik Ljubljanskega OŠTO?

M.B. ::

Jaz nevem kako je uradno stanje prog, samo ko sem se peljal MB-Pliberk včasih misliš da bo razpado vlak ko ruži tak. Pa crkno je na sredi prehoda prek proge tik pred Pliberkom. Pa se vbiješ skoraj ko pecikl neseš gor na vlak, skoz ozka vrata, ker mormo met neko štango na sredi vrat.

Relacija Graz-Spielfeld pa ne čutiš sploh ko se tračnice stikajo ni nič tdm tdm pa celi avstriji kjerkoli sem se vozo je tak.
Na vlaku je bil Wifi 2 zica sta mela možnost električne vtičnice, bralne lučke 8 zicev v vagonu je melo še mizo v sredini, da si kartal lahko. In to čisti regionalc, ki stoji povsod in seveda 100km/h potovalna hitrost, pa prostor za kolesa normalni. V Avstriji veš da lahko na vsak regionalni vlak daš kolo če je plac kar se je do zdaj še vedno zgodlo. Pri nas pa maš recimo na vlak ob 5ih ga lahko daš pa ob 8ih ob 9 al pa 10 pa ne, pa sem skoraj ziher da gre ista kompozicija.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Mr.B ::

M.B. je izjavil:

Jaz nevem kako je uradno stanje prog, samo ko sem se peljal MB-Pliberk včasih misliš da bo razpado vlak ko ruži tak. Pa crkno je na sredi prehoda prek proge tik pred Pliberkom. Pa se vbiješ skoraj ko pecikl neseš gor na vlak, skoz ozka vrata, ker mormo met neko štango na sredi vrat.

Relacija Graz-Spielfeld pa ne čutiš sploh ko se tračnice stikajo ni nič tdm tdm pa celi avstriji kjerkoli sem se vozo je tak.
Na vlaku je bil Wifi 2 zica sta mela možnost električne vtičnice, bralne lučke 8 zicev v vagonu je melo še mizo v sredini, da si kartal lahko. In to čisti regionalc, ki stoji povsod in seveda 100km/h potovalna hitrost, pa prostor za kolesa normalni. V Avstriji veš da lahko na vsak regionalni vlak daš kolo če je plac kar se je do zdaj še vedno zgodlo. Pri nas pa maš recimo na vlak ob 5ih ga lahko daš pa ob 8ih ob 9 al pa 10 pa ne, pa sem skoraj ziher da gre ista kompozicija.

na dunaju ga ob konicah tudi ne smes dat. Ce ima strojevedja slab dan veselo caka in ponavlja po zvoconiku, kdaj se pa le ne sme dati kolesa na vlak. Dokler doticni ne dojame da se bo moral s kolesom poganjati do naslednje postaje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

HotBurek ::

+ niti verzije v angleškem jeziku ni.

Seveda je! :)
https://eshop.sz.si/en

Tale spletna stran je skropucalo, vredno 300€. Ostalo so pokradli državni denar.

Za 50k€/leto (2k€+ mesečni neto) zaposliš dobrega programerja, ki ti celo leto lahko programira. Pa si privarčeval miljon štiristo.

Zapret bando mafijsko.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

deleted ::

O bruh no ... šele na tej strani je videt ... dobesedno Copy - right Nomago .. pa kako lahko vsi vpleteni v take driske mirno spijo no


 Slovenske železnice :'(

Slovenske železnice :'(

Fritz ::

tony1 je izjavil:


Na koncu PDFja je fotka nekoga z imenom Miha Butara?

Je to tisti Miha Butara, ki je bil ob začetku desetdnevne vojne poveljnik Ljubljanskega OŠTO?

Ni, tisti možakar je bistveno starejši.

@ Če se vrnem na SŽ, je uporabniška izkušnja vožnje ob konicah iz Zasavja grozna. Vagoni so prenatrpani, ker SŽ kljub večletnim možnostim spremljanja gibanja števila potnikov še vedno lagodno dajejo isto število vagonov za vlake, ki vozijo ob konicah kakor za tiste, ki vozijo izven konic, ko se prevaža bistveno manj ljudi. Ogrevanje je bodisi takšno, da je v vagonih zelo vroče ali pa ga iz tega ali drugega razloga ni in zmrzuješ celo pot. Na železniško moraš priti 15 do 30 minut vnaprej, ker sicer ne boš uspel kupiti karte na okencu, kjer ena uslužbenka počasi oskrbuje množico ljudi. Kartomatov ni. Na vlaku lahko plačaš samo z gotovino.

Alternativa je, da se vsedeš v avto, odsmrdiš v Ljubljano in tam ustvarjaš dodatno gnečo a se vsaj pelješ ne da bi v gneči zmrzoval ali se potil.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

Fritz ::

Pozabi še tole. Po več desetinah pritožb preko e-pošte so odgovori SŽ generični in skrajno ignorantski. Jih ne zanima, jim je vseeno ali pa se zavedajo težav vendar jih ne znajo ali nimajo interesa rešiti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

darkolord ::

HotBurek je izjavil:

Za 50kEUR/leto (2kEUR+ mesečni neto) zaposliš dobrega programerja, ki ti celo leto lahko programira. Pa si privarčeval miljon štiristo.

Zapret bando mafijsko.
A si sploh prebral, kaj vse obsega razpis? Hint: nisi

Zgodovina sprememb…

ferdov ::

Hint?

Tole piše, prosto dostopno na netu:
"Grant Thorton Adviser je za 15.000 napisal strategijo digitalizacije."

"Nekaj mesecev pred oddajo 3,5 milijona evrov vrednega posla so skupaj kosili Gregor Golobič, Miha Butara (Slovenske železnice) in Uroš Jauševec (SD). "

"Slovenske železnice so sicer izvajalca za digitalizacijo nakupa vozovnic izbrale z razpisom, ki je bil zaključen julija lani, naložba je vredna 1,45 milijona evrov. Zmagovalec razpisa je bil konzorcij podjetij Imovation, Margento R&D in zagrebška Supra informatika"

Gor imaš sliko "angleške verzije"
Hint?
"Datum potovanja", "Vrsta potnika", "Vstopna postaja", "Izstopna postaja", "Enkratna"?
No enkraten je Copyright - Nomago.

Imaš še kakšen hint?

darkolord ::

Tvoj point?

zmaugy ::

Golobič pa vedno zraven...
Zanimivo da to nikogar ne moti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

ferdov ::

darkolord je izjavil:

Tvoj point?


Je treba prebrati razpis, da razumeš, da je 1,45 mio še malo?

aborko ::

@ Če se vrnem na SŽ, je uporabniška izkušnja vožnje ob konicah iz Zasavja grozna. Vagoni so prenatrpani, ker SŽ kljub večletnim možnostim spremljanja gibanja števila potnikov še vedno lagodno dajejo isto število vagonov za vlake, ki vozijo ob konicah kakor za tiste, ki vozijo izven konic, ko se prevaža bistveno manj ljudi. Ogrevanje je bodisi takšno, da je v vagonih zelo vroče ali pa ga iz tega ali drugega razloga ni in zmrzuješ celo pot. Na železniško moraš priti 15 do 30 minut vnaprej, ker sicer ne boš uspel kupiti karte na okencu, kjer ena uslužbenka počasi oskrbuje množico ljudi. Kartomatov ni. Na vlaku lahko plačaš samo z gotovino.


Vidim da se v 10ih letih ni nic spremenilo.Ob tvojem zapisu sem dozivel grozen Déja vu, ko sem vrsto let trogal z vlakom na faks. Koliko enega zgubljenega časa, pota, živcev,...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10921688 (16185) 111111111111

Slovenske železnice

Oddelek: Loža
111673 (971) qwertyy
»

Slovenske železnice odkrile internetno prodajo vozovnic

Oddelek: Novice / Ostale najave
4210091 (4807) Kenpachi
»

Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6220096 (16342) Okapi
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634374 (28447) DuleKrtola

Več podobnih tem