Forum » Na cesti » Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
loveJDM ::
Iz lastnih izkušenj vem,kako iskan je CVT menjalnik kot rezervni del pri VSEH vozilih.Še teh nekaj kar jih je,se pokvarijo,pa me zanima kak tehten odgovor zakaj je temu tako,zakaj se ne naredi dober CVT.Sem vprašal profesorja na faksu pa je načenjaln neke svoje teorije ki nimajo blage veze s prakso.
Torej,vzamemo primer:
skuter,50cc,ob rednem vzdrževanju naredi vsak 20 do 30tisoč km v svoji zivljenski dobi-piagio gilera yamaha ipd.
Ima CVT,dela dokler dela skuter "bez greške".
Recimo da polovica skuterjev dosega 5-7hp.
Torej bi za avtomobil potrebovali 10x mocnejsega oziroma kvalitetnejsega.Pa vendarle temu ni tako,tak cvt ne obstaja pa močno dvomim,da bi proizvodnja takšnega enostavnega CVTja stala preveč.
To da lahko s pomočjo malo mehatronike naredimo navidezne prestave je itak samoumevno.
Ali avtoindustriji to preprosto ni v interesu?Čeprav ni logično,saj noben ne kupuje novih CVTjev oziroma avtomatskih menjalnikov na servisih
Torej,vzamemo primer:
skuter,50cc,ob rednem vzdrževanju naredi vsak 20 do 30tisoč km v svoji zivljenski dobi-piagio gilera yamaha ipd.
Ima CVT,dela dokler dela skuter "bez greške".
Recimo da polovica skuterjev dosega 5-7hp.
Torej bi za avtomobil potrebovali 10x mocnejsega oziroma kvalitetnejsega.Pa vendarle temu ni tako,tak cvt ne obstaja pa močno dvomim,da bi proizvodnja takšnega enostavnega CVTja stala preveč.
To da lahko s pomočjo malo mehatronike naredimo navidezne prestave je itak samoumevno.
Ali avtoindustriji to preprosto ni v interesu?Čeprav ni logično,saj noben ne kupuje novih CVTjev oziroma avtomatskih menjalnikov na servisih
LeQuack ::
Raje prodajajo zelo pokvarljive dual clutch avtomatske menjalnike, ki cukajo. V Evropi jih še prodajajo, ker se da ljudi bolj nategnt, medtem ko so v USA jih večinoma umaknili, ker se bojijo class action tožb. Nekaj je tukaj napisanega:
https://www.cnet.com/roadshow/news/what...
https://www.cnet.com/roadshow/news/what...
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Unknown_001 ::
Ma pri CVT je glavna fora v tem, da se ga ljudje ne morejo navaditi. In če nihče noče kupiti? Zakaj bi investiral v razvoj, ki se ne bo nikoli povrnil? Saj za te male mestne prdalice bi to bilo čisto super ali pa za avtomobile tipa Clio, Polo, ...
CVT sploh ni menjalnik ampak kategorija zase. Variator brez prestav pač.
Potem je pa še problem, kako to zadevo narest odporno na obrabo. CVT nima jermena ampak verigo, ki drsi med konusnima "verižnikoma". Poleg tega... prenos momenta... prek verige je to malo težje kot prek zobniškega prenosa, zato stvar pri večjih prenosih navora hitro postane nepraktična, ko poskusiš verigo narediti dovolj trdno (raste v dimenzije). Da ne omenjamo stroškov, ko pride do odpovedi.
CVT sploh ni menjalnik ampak kategorija zase. Variator brez prestav pač.
Potem je pa še problem, kako to zadevo narest odporno na obrabo. CVT nima jermena ampak verigo, ki drsi med konusnima "verižnikoma". Poleg tega... prenos momenta... prek verige je to malo težje kot prek zobniškega prenosa, zato stvar pri večjih prenosih navora hitro postane nepraktična, ko poskusiš verigo narediti dovolj trdno (raste v dimenzije). Da ne omenjamo stroškov, ko pride do odpovedi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
loveJDM ::
Unknown_001 je izjavil:
Saj za te male mestne prdalice bi to bilo čisto super ali pa za avtomobile tipa Clio, Polo, ...
Točno to.
pegasus ::
In za Subaruje.
CVT je edina smiselna metoda prenosa moči na kolesa iz tako neprimernega stroja, kot je motor na notranje izgorevanje. Dokler električna vozila ne postanejo širše razširjena, je CVT praktično edin način za zagotavljanje udobne vožnje.
CVT je edina smiselna metoda prenosa moči na kolesa iz tako neprimernega stroja, kot je motor na notranje izgorevanje. Dokler električna vozila ne postanejo širše razširjena, je CVT praktično edin način za zagotavljanje udobne vožnje.
Unknown_001 ::
In za Subaruje.
CVT je edina smiselna metoda prenosa moči na kolesa iz tako neprimernega stroja, kot je motor na notranje izgorevanje. Dokler električna vozila ne postanejo širše razširjena, je CVT praktično edin način za zagotavljanje udobne vožnje.
Zakaj neprimeren?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
xda develope je izjavil:
CVT nebi zdržal navora pri avtih.
A dej, dej. Da ne?
Subaru ima model outback s 3.6 motorjem in CVT menjalnikom. Motor ima samo 260KM in 350Nm navora. Najbrz premalo, da bi CVT crknil, ane.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pegasus ::
Zaradi krivulje navora. Če se hočeš peljati in imeti za pogon toplotni stroj, rabiš napravo take velikosti kot jo najdeš npr. v tankerjih ali pa menjalnik. Imho je menjalnik popolnoma nepotreben kos železa v vozilih in je tam samo zato, ker je toplotni stroj zelo slaba izbira za pogon vozil.
Unknown_001 ::
Zaradi krivulje navora. Če se hočeš peljati in imeti za pogon toplotni stroj, rabiš napravo take velikosti kot jo najdeš npr. v tankerjih ali pa menjalnik. Imho je menjalnik popolnoma nepotreben kos železa v vozilih in je tam samo zato, ker je toplotni stroj zelo slaba izbira za pogon vozil.
IMHO teoretiziraš.
krneki0001 je izjavil:
xda develope je izjavil:
CVT nebi zdržal navora pri avtih.
A dej, dej. Da ne?
Subaru ima model outback s 3.6 motorjem in CVT menjalnikom. Motor ima samo 260KM in 350Nm navora. Najbrz premalo, da bi CVT crknil, ane.
350Nm ni glih veliko. Če bi kdo res potreboval CVT so to tovornjaki pa jih še nisem videl.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
hojnikb ::
pa 350nm je najbrz pr 4000rpm+, kar verjentno masina malokrat vidi. spari taksno zadevo z kaksnim 2.0 dizlom, ki ma tak navor od 1500rpm (seprav vecino casa) in tak cvt nebo dolg zdrzal.
proizvajalci z razlogom uporabljao torque converterje in vedno manj cvtje ter dctje..
proizvajalci z razlogom uporabljao torque converterje in vedno manj cvtje ter dctje..
#brezpodpisa
cvalsr ::
No ja, strokovnjaki, variator skuterja in avtomobilski CVT sta dokaj različni zadevi. Ena od razlik je tudi ta, da je CVT dokaj nova konstrukcija in še ni čisto "dozorel". Najbrž se težje uveljavlja tudi zato, ker se je prav težko navaditi na neobičajne "skuterske" vrtljaje motorja. Ves čas se ti zdi, da sklopka drsi :)
Od kod čudno prepričanje, da se CVTje in DCTje vedno manj uporablja?
Od kod čudno prepričanje, da se CVTje in DCTje vedno manj uporablja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cvalsr ()
vostok_1 ::
In za Subaruje.
CVT je edina smiselna metoda prenosa moči na kolesa iz tako neprimernega stroja, kot je motor na notranje izgorevanje. Dokler električna vozila ne postanejo širše razširjena, je CVT praktično edin način za zagotavljanje udobne vožnje.
Se strinjam. Je pa CVT malce tricky za avtomobile, ker so sile toliko večje.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
jype ::
Wait, what?
CVT so v avtomobilih povsod okoli vas že več kot 20 let: Hybrid Synergy Drive @ Wikipedia
Kupiš lahko mini jajčka ali pa SUV s 300+ konji in 500Nm navora, pa ima oboje "enak" pogonski sklop.
CVT so v avtomobilih povsod okoli vas že več kot 20 let: Hybrid Synergy Drive @ Wikipedia
Kupiš lahko mini jajčka ali pa SUV s 300+ konji in 500Nm navora, pa ima oboje "enak" pogonski sklop.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
blackbfm ::
Imamo pri hisi avto s cvt, citroen (oz gre za rebrandan mitsubishi) ze 10 let, bp, kvari se nic, pelje se super, luksuz. Takoj menjam svojega rocnega za cvt.
Edina stvar je lag pri hitrem pospeševanju, ampak ce vozis vecinoma defenzivno ne igra to nikakrsne vloge.
na kaj tocno naj bi se navajal??
Edina stvar je lag pri hitrem pospeševanju, ampak ce vozis vecinoma defenzivno ne igra to nikakrsne vloge.
Ma pri CVT je glavna fora v tem, da se ga ljudje ne morejo navaditi.
na kaj tocno naj bi se navajal??
duque ::
CVT-ja imaš v Hondah, čeprav bodo prešaltal na DCT; sam sem vozil Jazza s CVT menjalnikom, vendar sem ga po 15 min pripeljal nazaj, ker je obup od tehnike. CVT ima zelo slabo lastnost pri pospeševanju, ker motor drži v visokih obratih, samo ropota in je neodziven.
Unknown_001 ::
Ma pri CVT je glavna fora v tem, da se ga ljudje ne morejo navaditi.
na kaj tocno naj bi se navajal??
Na samo vožnjo. Dosti jih kritizira da je ful "čudno". Še več pa jih o drugem kot o ročnem noče slišat. Zakoreninjeni predsodki pač. Precej ljudi je celk prepričanih, da je CVT slab za motor, ker... ko pospešuješ tišči na istih obratih in je to slabo bla bla...
Mislim ... do U get the point? Če bi vsi sosedje imeli avtomobile s CVT bi se Francl lažje odločil za CVT. Tako pa herd efekt zavira miselnost.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Si se malo slabo izrazil. Tvoja merila npr. dobro izpolnjuje parni batni stroj (ki je tudi toplotni stroj), pa ga danes ni več v cestnih vozilih (v redni rabi tudi v nobeni drugi obliki transporta več). So pa znale parne zadeve biti zelo impresivne, npr. avtomobili, ki jih je pred II svetovno vojno delal Abner Doble:
Raptor 16, sprašujem se, zakaj se proizvajalci tovornjakov niso usmerili v smeri hidravličnega prenosa, kot ga že dolgo poznamo pri dizel-hidravličnih lokomotivah, kjer so zahteve podobne oz. še bolj zahtevne (pospeševanje velikih mas, še posebej pri speljevanju). No, največji tovornjaki, ki se uporabljajo v dnevnih kopih, že dolgo uporabljajo dizel-električni pogon, ki je v osnovi brezstopenjski. Mogoče se bodo tovornjakarji morali malo k traktoristom ozreti, firma Fendt ima slabih 20 let v ponudbi zanimivo rešitev:
Fendt @ Wikipedia
Tudi CVT je v osnovi precej stara zadeva, PIV gonila (ta tip variatorja prenaša moment z obliko in ne s trenjem) so začeli proizvajati že pred II svetovno vojno:
https://de.wikipedia.org/wiki/Positive_...
Mislim pa, da je glavna težava v preteklosti bila avtomatsko uravnavanje prestavnega razmerja, kar ni tako trivialna zadeva sploh v primeru večjih moči/momentov... S pomočjo elektronike se je to precej poenostavilo...
Lp
Jože
Zaradi krivulje navora. Če se hočeš peljati in imeti za pogon toplotni stroj, rabiš napravo take velikosti kot jo najdeš npr. v tankerjih ali pa menjalnik. Imho je menjalnik popolnoma nepotreben kos železa v vozilih in je tam samo zato, ker je toplotni stroj zelo slaba izbira za pogon vozil.
Si se malo slabo izrazil. Tvoja merila npr. dobro izpolnjuje parni batni stroj (ki je tudi toplotni stroj), pa ga danes ni več v cestnih vozilih (v redni rabi tudi v nobeni drugi obliki transporta več). So pa znale parne zadeve biti zelo impresivne, npr. avtomobili, ki jih je pred II svetovno vojno delal Abner Doble:
Raptor 16, sprašujem se, zakaj se proizvajalci tovornjakov niso usmerili v smeri hidravličnega prenosa, kot ga že dolgo poznamo pri dizel-hidravličnih lokomotivah, kjer so zahteve podobne oz. še bolj zahtevne (pospeševanje velikih mas, še posebej pri speljevanju). No, največji tovornjaki, ki se uporabljajo v dnevnih kopih, že dolgo uporabljajo dizel-električni pogon, ki je v osnovi brezstopenjski. Mogoče se bodo tovornjakarji morali malo k traktoristom ozreti, firma Fendt ima slabih 20 let v ponudbi zanimivo rešitev:
Fendt @ Wikipedia
Tudi CVT je v osnovi precej stara zadeva, PIV gonila (ta tip variatorja prenaša moment z obliko in ne s trenjem) so začeli proizvajati že pred II svetovno vojno:
https://de.wikipedia.org/wiki/Positive_...
Mislim pa, da je glavna težava v preteklosti bila avtomatsko uravnavanje prestavnega razmerja, kar ni tako trivialna zadeva sploh v primeru večjih moči/momentov... S pomočjo elektronike se je to precej poenostavilo...
Lp
Jože
xda develope ::
jype ::
CVT-ja imaš v Hondah, čeprav bodo prešaltal na DCT; sam sem vozil Jazza s CVT menjalnikom, vendar sem ga po 15 min pripeljal nazaj, ker je obup od tehnike. CVT ima zelo slabo lastnost pri pospeševanju, ker motor drži v visokih obratih, samo ropota in je neodziven.To, da je pospešek konstanten in te med vožnjo ne ruka in cuka zaradi sklopk, doživljaš kot neodzivnost ker si naučen, da mora biti vožnja neudobna, da ni dolgočasna.
xda develope ::
CVT-ja imaš v Hondah, čeprav bodo prešaltal na DCT; sam sem vozil Jazza s CVT menjalnikom, vendar sem ga po 15 min pripeljal nazaj, ker je obup od tehnike. CVT ima zelo slabo lastnost pri pospeševanju, ker motor drži v visokih obratih, samo ropota in je neodziven.To, da je pospešek konstanten in te med vožnjo ne ruka in cuka zaradi sklopk, doživljaš kot neodzivnost ker si naučen, da mora biti vožnja neudobna, da ni dolgočasna.
Če ti ročni cuka je težava pri tebi. Če misliš da je cvt brijlant kar se tiče necukanja še nisi vozil DSG/DCT
xda develope ::
Hehe, to lahko rečeš komot. Ročni ti "cukne" dokler ne revmatcha, lahko pa to počneš sam. DSG ne cukne nikoli, razen če si ga slabo vzdrževal(govorim iz prve roke) DCT pa pravtako. In DSG in DCT v veliki večini avtov v katerih sem sedel samodejno rev-matcha tako da ni cukanja.
xda develope ::
@jype No pa povej ti svojo stran.
@Utk Če ti čutiš ko dsg prešalta potem je ali kaj narobe da preveč cukne ali si pa toliko občutljiv da vsak detalj začutiš.
@Utk Če ti čutiš ko dsg prešalta potem je ali kaj narobe da preveč cukne ali si pa toliko občutljiv da vsak detalj začutiš.
jype ::
xda develope je izjavil:
No pa povej ti svojo stran.Nobene strani ni. So le dejstva in nakladanje. Preberi si, kaj CVT sploh je, na kakšne vse načine je izveden in čemu so različne izvedenke namenjene: Continuously variable transmission @ Wikipedia
loveJDM ::
Sam še nisem peljal CVTja na tipke,pa me zanima kakšna je razlika med f1 shift tipkami za volanom spojenimi z CVTjem ter običnim menjalnikom v sami vožnji?A ne da istega občutka,z izjemo gega da ne rabis kuplonge stiskat?
Utk ::
xda develope je izjavil:
@jype No pa povej ti svojo stran.
@Utk Če ti čutiš ko dsg prešalta potem je ali kaj narobe da preveč cukne ali si pa toliko občutljiv da vsak detalj začutiš.
Ne gre samo za tist trenutek saltanja, celo pospesevanje ice motorja pac ne more bit gladko. Lahko da pa tudi zvok pripomore k takemu obcutku. Pa ne da je to nek problem, zame ni, ampak tako pac je.
TheBlueOne ::
CVT je v avtih. Od Avdija, Minija, Nisan, Mercedes, Toyota..., ga verjetno ima vsak koncern. Predvidevam, da ni tako zazeljen, ker ga je verjetno treba razvijati glede na moc, proizvajalci pa imajo radi cim manj sistemov, ki jih lahko dajo v cim vecji razpon vozil.
Ce se ne motim, so recimo 5g Mercedesov menjalnik vgrajevali v skoraj vse avte s pogonom zadaj, celo AMG, ker je menda koncepiran za 1000N/m navora.
Ce se ne motim, so recimo 5g Mercedesov menjalnik vgrajevali v skoraj vse avte s pogonom zadaj, celo AMG, ker je menda koncepiran za 1000N/m navora.
Invictus ::
Zaradi krivulje navora. Če se hočeš peljati in imeti za pogon toplotni stroj, rabiš napravo take velikosti kot jo najdeš npr. v tankerjih ali pa menjalnik. Imho je menjalnik popolnoma nepotreben kos železa v vozilih in je tam samo zato, ker je toplotni stroj zelo slaba izbira za pogon vozil.
Zato bi moral biti pa toplotni stroj v avtih uporabljan samo za proizvodno elektrike, pogon sam bi bil pa električni.
Vsa ta mehanika je preveč komplicirana in pretežka...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Te hece se bi morali zacet it vsaj 15 let nazaj, pa so si sparali delo in dalje prodajali klasicne ice motorje, hibride pa "bomo ze ko bo treba". Zdaj je konec, zdaj gremo na elektriko, ves denar vrzen v ta razvoj pa vrzen skozi okno. Ker tudi ce bi bilo dobro in uporabno, cez 10 let tega vec nihce ne bo hotel.
J.McLane ::
Pravkar sem se fural s 7 stopenjsko avtomatiko v MB B razred. Nihče mi ne bo rekel da ni čutiti šaltanja že pri čisto umirjeni vožnji kaj šele, če narediš kick down, kjer se pogon za trenutek čisto odklopi da motor lahko nabije obrate.
Samo vsak ki je vajen ročnega menjalnika in ki v glavi ve da avto MORA šaltat zna tak menjalnik hvalit. Jaz ki vozim že nekaj let Priusa pa vidim v takem načinu prestavljanja samo slabosti. Strinjam se z zgornjim, motor naj bo generator energije moč na kolesa naj pa spravlja el. motor. To ti je idealen menjalnik, po vrhu vsega je pa še mehansko preprostejši. Res mi pa niso jasni hibridi, ki imajo DCT menjalnike in samo en el. motor (IONIQ) tu el. motor ne more narediti nič, da bi zamaskiral šaltanje.
Toyota je za novo Corollo naredila nov mehanski CVT s fizično prvo prestavo, za privržence stare tehnologije so naredili tudi zelo dobro simulacijo ročnega šaltanja če to vounik želi. Bom poiskal video.
Samo vsak ki je vajen ročnega menjalnika in ki v glavi ve da avto MORA šaltat zna tak menjalnik hvalit. Jaz ki vozim že nekaj let Priusa pa vidim v takem načinu prestavljanja samo slabosti. Strinjam se z zgornjim, motor naj bo generator energije moč na kolesa naj pa spravlja el. motor. To ti je idealen menjalnik, po vrhu vsega je pa še mehansko preprostejši. Res mi pa niso jasni hibridi, ki imajo DCT menjalnike in samo en el. motor (IONIQ) tu el. motor ne more narediti nič, da bi zamaskiral šaltanje.
Toyota je za novo Corollo naredila nov mehanski CVT s fizično prvo prestavo, za privržence stare tehnologije so naredili tudi zelo dobro simulacijo ročnega šaltanja če to vounik želi. Bom poiskal video.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
TheBlueOne ::
Te hece se bi morali zacet it vsaj 15 let nazaj, pa so si sparali delo in dalje prodajali klasicne ice motorje, hibride pa "bomo ze ko bo treba". Zdaj je konec, zdaj gremo na elektriko, ves denar vrzen v ta razvoj pa vrzen skozi okno. Ker tudi ce bi bilo dobro in uporabno, cez 10 let tega vec nihce ne bo hotel.
Slonis na napacnem zakljucku in sicer, da je konec z ICE, kar pa je delac od resnice. Brez problema je se dovolj casa, da se vse skupaj se rentira. Menda bodo konec leta EVji optimisticno nekje pri 2% marketa. Ce bi cel svet bil kakor EU, ki zahteva stroge regulacije, bi slo hitreje, tako pa trzisca v vzponu se zelo dolgo ne bodo videla EVjev, kar bo celotno sliko verjetno se dolga leta drzalo pod 5% za EV.
Tudi, ce bi EVji magicno poskocili z letnim dvakratnikom, se bi jih verjetno prizemlilo zaradi pomanjkanja infrastrukture za elektriko.
J.McLane ::
Tole si oglejte na 6:30:
Ampak jaz v tem avtu drugega kot hibrida sploh nebi gledal.
Pa šen link ki razlaga zakj američani nočejo DCT:
https://www.cnet.com/roadshow/news/what...
Ampak jaz v tem avtu drugega kot hibrida sploh nebi gledal.
Pa šen link ki razlaga zakj američani nočejo DCT:
https://www.cnet.com/roadshow/news/what...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
xda develope ::
Pravkar sem se fural s 7 stopenjsko avtomatiko v MB B razred. Nihče mi ne bo rekel da ni čutiti šaltanja že pri čisto umirjeni vožnji kaj šele, če narediš kick down, kjer se pogon za trenutek čisto odklopi da motor lahko nabije obrate.
Samo vsak ki je vajen ročnega menjalnika in ki v glavi ve da avto MORA šaltat zna tak menjalnik hvalit. Jaz ki vozim že nekaj let Priusa pa vidim v takem načinu prestavljanja samo slabosti. Strinjam se z zgornjim, motor naj bo generator energije moč na kolesa naj pa spravlja el. motor. To ti je idealen menjalnik, po vrhu vsega je pa še mehansko preprostejši. Res mi pa niso jasni hibridi, ki imajo DCT menjalnike in samo en el. motor (IONIQ) tu el. motor ne more narediti nič, da bi zamaskiral šaltanje.
Toyota je za novo Corollo naredila nov mehanski CVT s fizično prvo prestavo, za privržence stare tehnologije so naredili tudi zelo dobro simulacijo ročnega šaltanja če to vounik želi. Bom poiskal video.
Mercedesa pa sploh nemoreš mešati z audi/bmw dctjem ali DSGjem.
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Te hece se bi morali zacet it vsaj 15 let nazaj, pa so si sparali delo in dalje prodajali klasicne ice motorje, hibride pa "bomo ze ko bo treba". Zdaj je konec, zdaj gremo na elektriko, ves denar vrzen v ta razvoj pa vrzen skozi okno. Ker tudi ce bi bilo dobro in uporabno, cez 10 let tega vec nihce ne bo hotel.
Slonis na napacnem zakljucku in sicer, da je konec z ICE, kar pa je delac od resnice. Brez problema je se dovolj casa, da se vse skupaj se rentira. Menda bodo konec leta EVji optimisticno nekje pri 2% marketa. Ce bi cel svet bil kakor EU, ki zahteva stroge regulacije, bi slo hitreje, tako pa trzisca v vzponu se zelo dolgo ne bodo videla EVjev, kar bo celotno sliko verjetno se dolga leta drzalo pod 5% za EV.
Tudi, ce bi EVji magicno poskocili z letnim dvakratnikom, se bi jih verjetno prizemlilo zaradi pomanjkanja infrastrukture za elektriko.
Trgi v razvoju? Najvec ev, tudi procentualno, se proda na kitajskem. Americani tudi ne rabijo hibridov, ce hocejo goltat bencin, jim je cist vseeno ce imajo 3000 kubikov. Jih bos delal za afriko? Ostane samo Evropa. Kako se je koncalo z zadnjo evropsko posebnostjo pa tudi nekateri vemo.
bbbbbb2015 ::
Te hece se bi morali zacet it vsaj 15 let nazaj, pa so si sparali delo in dalje prodajali klasicne ice motorje, hibride pa "bomo ze ko bo treba". Zdaj je konec, zdaj gremo na elektriko, ves denar vrzen v ta razvoj pa vrzen skozi okno. Ker tudi ce bi bilo dobro in uporabno, cez 10 let tega vec nihce ne bo hotel.
To!
Vsi proizvajalci avtov so nekako kapitalizirali na tehnologiji bencinskega in dieselskega motorja. Vsak napredek na tej fronti je pogojen s tem, da zadeva dela zanesljivo da lahko firme zaslužijo. BMW in VW in ostali sice lepo zaslužijo, vendar jih vpoklici "opominjajo", da če malo popustijo na fronti kvalitete, dobijo vpoklice:
https://www.cnbc.com/2018/10/23/bmw-to-...
Posebej Američani nekako Nemcev ne šparajo.
Kako zgleda menjalnik, ki je meni všeč, si lahko ogledate tukaj:
ZF 8HP transmission @ Wikipedia
Osebno menim, daje zdaj trend elektrika (ali nek vodik-električni hibrid) in da so toplotni stroji aka diesel/bencin out. Ne takoj, ne pri nas, ampak to gre ven.
Nihče ne bo šel razvijat/prilagajat CVT posebej kot mainstream za v avte. Je kar je.
Zdaj gremo na elektriko in elektromotorji imajo čisto druge zahteve, okrog mehanike pogona.
LeQuack ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Te hece se bi morali zacet it vsaj 15 let nazaj, pa so si sparali delo in dalje prodajali klasicne ice motorje, hibride pa "bomo ze ko bo treba". Zdaj je konec, zdaj gremo na elektriko, ves denar vrzen v ta razvoj pa vrzen skozi okno. Ker tudi ce bi bilo dobro in uporabno, cez 10 let tega vec nihce ne bo hotel.
To!
Vsi proizvajalci avtov so nekako kapitalizirali na tehnologiji bencinskega in dieselskega motorja. Vsak napredek na tej fronti je pogojen s tem, da zadeva dela zanesljivo da lahko firme zaslužijo. BMW in VW in ostali sice lepo zaslužijo, vendar jih vpoklici "opominjajo", da če malo popustijo na fronti kvalitete, dobijo vpoklice:
https://www.cnbc.com/2018/10/23/bmw-to-...
Posebej Američani nekako Nemcev ne šparajo.
Kako zgleda menjalnik, ki je meni všeč, si lahko ogledate tukaj:
ZF 8HP transmission @ Wikipedia
Osebno menim, daje zdaj trend elektrika (ali nek vodik-električni hibrid) in da so toplotni stroji aka diesel/bencin out. Ne takoj, ne pri nas, ampak to gre ven.
Nihče ne bo šel razvijat/prilagajat CVT posebej kot mainstream za v avte. Je kar je.
Zdaj gremo na elektriko in elektromotorji imajo čisto druge zahteve, okrog mehanike pogona.
Tudi avti kot taki gredo out, električni ali ne. Mesta postajajo vedno bolj zaprta avtomobilom, tako da bodo uporabna samo še za medmestni promet.
Quack !
J.McLane ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Nihče ne bo šel razvijat/prilagajat CVT posebej kot mainstream za v avte. Je kar je.
Ne vem kaj je lahko bolj main stream kot Corolla za katero so šli prav posebej razvijat nov CVT z "Launch gear"
Dokler bodo prodajne številke dovolj velike se stroške za razvoj vedno lahko opraviči.
- Američani so sprejeli pretvornik navora kot nekaj kar je mainstream, ker veliko naredi na uglajenosti, pokuri pa nekaj več goriva, kar jim je vseeno
- Evropejci hočejo DCT ker so navajeni ročnih menjalnikov in ker jim ni vseeno da gre energija v nič s segrevanjem olja v pretvorniku navora
- Japonci odgovorajajo s CVT ki lahko deluje kot dretje na stalnih obratih (najučinkoviteje), lahko simulira mehko prestavljanje kot TC ampak brez izgub, lahko pa simulira direktno prestavlajnje kot DCT.
Na koncu je problem v samih ljudeh, ker pač ne vedo kaj bi radi in niti ne sprobajo kako kaj deluje, ampak pač kupijo kar je kupil sosed in se pač s tem vozijo in to hvalijo dalje ker jim omogoča "svobodo" in je na koncu to itak vse kar avto nudi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
blackbfm ::
Na samo vožnjo. Dosti jih kritizira da je ful "čudno". Še več pa jih o drugem kot o ročnem noče slišat. Zakoreninjeni predsodki pač. Precej ljudi je celk prepričanih, da je CVT slab za motor, ker... ko pospešuješ tišči na istih obratih in je to slabo bla bla...
Feeling je malo drugačen, ni cukanja, vožnja udobnejsa.. Povprecen voznik nima razloga da bi kritizital udobnejso vožnjo
Sam še nisem peljal CVTja na tipke,pa me zanima kakšna je razlika med f1 shift tipkami za volanom spojenimi z CVTjem ter običnim menjalnikom v sami vožnji?A ne da istega občutka,z izjemo gega da ne rabis kuplonge stiskat?
Pri cvtju je med menjavo razmerja občuten lag, zamik.
J.McLane ::
Še enkrat tole si oglejte na 6:30, vzame vam samo 3 minutke časa in bo marsikaj bolj jasno kaj CVT lahko ponudi:
Bo pa to pri nas na voljo v začetku leta.
Bo pa to pri nas na voljo v začetku leta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
loveJDM ::
Zgleda dobro,tud funkcionalno...Vprašanje le kako dolgo bo delalo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
stara mama ::
CVT ima en ključen problem: Prevelike izgube pri prenosu!
Večina CVT modelov je hidravličnih, tornih ali z jermenom, veriga se pa ve pri DKWju, kako se je končalo.
Hočeš ali nočeš, zobniki so še vedno z najmanjšimi izgubami.
Pri skuterju je en drek, al moped porabi 1.8l/100km ali 2l/100km, pri avtu se pa nekaterim gre za vsak deci!
Edino dobro pogruntavščino ima Fendt na traktorjih (planetno gonilo z direktnim prenosom na eni strani in hidravliko na drugi).
Pa še tam so izgube odvisne od hitrosti.
Večina CVT modelov je hidravličnih, tornih ali z jermenom, veriga se pa ve pri DKWju, kako se je končalo.
Hočeš ali nočeš, zobniki so še vedno z najmanjšimi izgubami.
Pri skuterju je en drek, al moped porabi 1.8l/100km ali 2l/100km, pri avtu se pa nekaterim gre za vsak deci!
Edino dobro pogruntavščino ima Fendt na traktorjih (planetno gonilo z direktnim prenosom na eni strani in hidravliko na drugi).
Pa še tam so izgube odvisne od hitrosti.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
pegasus ::
stara mama je izjavil:
Pri skuterju je en drek, al moped porabi 1.8l/100km ali 2l/100km, pri avtu se pa nekaterim gre za vsak deci!Ja in točno zato hočeš imet cvt v avtu. Da se lahko motor večino časa vrti v svojem idealnem območju, ki je tipično zelo zelo ozko, ne pa da ga ves čas šibaš po celem spektru obratov in ga uporabljaš večino časa izven idealnega območja.
In potem se ti folk pritožuje nad nenavadnim zvokom in efektom elastike pri pospeševanju ... tu bi rabili kitajce in en njihov reeducation camp.
jype ::
In potem se ti folk pritožuje nad nenavadnim zvokom in efektom elastike pri pospeševanjuSem šel pogledat najdražji avto s CVT, pa je pri vseh modelih in paketih opreme standardno vključen
"generator zvoka". Očitno so mnogi tako zelo navezani na značilno ropotanje motorja, da ne morejo živeti brez njega.
nsa_ag3nt ::
Namesto vprašanja o razširjenosti CVT me bolj fascinira obsedenost Evrope z ročnimi menjalniki, medtem ko (bojda) neumni američani že 70 let lepo uporabljajo avtomatike.
Gre za mazohizem ali kaj drugega ?
Gre za mazohizem ali kaj drugega ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
J.McLane ::
Če ima CVT toliko več izgub kot ročni naj nekdo potem pojasni tole:
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do...
V ameriki se ta nova Corolla že prodaja v kombinaciji z 2.0 motorjem s 40% izkoristkom, EPA je znana po zelo realni oceni porabe, ni to taka šala kot NEDC. Torej Corolla s CVT ki simulira 10 prestav ima kombinirano porabo 6,5 l/100 km, isti motor, isti paket opreme pa z ročnim 6 stopenskim menjalnikom 7,5 l/100 km.
Problem izgub my ass.
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do...
V ameriki se ta nova Corolla že prodaja v kombinaciji z 2.0 motorjem s 40% izkoristkom, EPA je znana po zelo realni oceni porabe, ni to taka šala kot NEDC. Torej Corolla s CVT ki simulira 10 prestav ima kombinirano porabo 6,5 l/100 km, isti motor, isti paket opreme pa z ročnim 6 stopenskim menjalnikom 7,5 l/100 km.
Problem izgub my ass.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15229 (11871) | WizzardOfOZ |
» | majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9033 (7704) | Utk |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43915 (39903) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57617 (50227) | SuperVeloce |