Forum » Loža » Microsoftov center za uporabnike prejemnik klica ni znal Slovensko.
Microsoftov center za uporabnike prejemnik klica ni znal Slovensko.
zmaugy ::
Saj to je konsistentno z načinom delovanja, ki so ga začeli vsiljevati skuoaj z Windowsi 8. Kupci so njihova surovina, ki se jo odira in izkorišča. Zasebnost kupcev M$ ni pomembna, enako je očitno s podporo.
Ena stvar mi je hecna - ker se je v vseh teh letih jebanja na suho s strani M$ zagotovo že nabralo dovokj zamer s strani kupcev, zakaj se ljudje iz branže bolj ne posvetijo podpiranju alternativ in prehajanju potencialnih kupcev na alternative? Seveda ne zastonj. A svetovni potencial ne zadostuje za preživetje?
Ena stvar mi je hecna - ker se je v vseh teh letih jebanja na suho s strani M$ zagotovo že nabralo dovokj zamer s strani kupcev, zakaj se ljudje iz branže bolj ne posvetijo podpiranju alternativ in prehajanju potencialnih kupcev na alternative? Seveda ne zastonj. A svetovni potencial ne zadostuje za preživetje?
jype ::
zakaj se ljudje iz branže bolj ne posvetijo podpiranju alternativ in prehajanju potencialnih kupcev na alternative?Zato, ker mi (ljudje v IT) alternative, ki za nas čisto spodobno delujejo, že imamo, tisti, ki ostajajo na Microsoftovi opremi, pa nimajo izbire - če jo zamenjajo za karkoli drugega, ne bodo mogli več normalno komunicirat s strankami, ki uporabljajo Microsoftovo opremo.
louser ::
Bom se enkrat ponovil za vse tiste, ki resnicno ne preberete nicesar in se raje prerekate o nemskih narecjih, japonscini in kitajscini...
Microsoft ima tehnicno podporo outcourcano v podjetje Teleperformance Hellas, Microsoft placuje temu podjetju, da mu delajo podporo 3je Slovenci. Vendar to podjetje ne najde dovolj Slovencev (ima zgolj enega) in to podjetje izigrava sistem s tem, da daje podporo agentom iz Srbije.
Ni res, da bi mogli rect, ah slovenscina je nepomemben jezik ipd...trije Slovenci imajo lahko sluzbe od tega, vendar zaradi vasega razmisljanja, kjer ne vidite dlje od dolzine svojega nosu in vonja vasega prdca le temu ni mogoce v prihodnosti ne bo tako. Ce je vam v zivljenju fajn, to se ne pomeni, da je vsem ostalim fajn in obvladajo srbohrvasko ali anglesko, sam oboje, pa zaradi tega ne bom sel unicevat delovnih mest drugih... Zivi in pusti ziveti.
Moje mnenje je, da bi vsekakor morali pritisniti na Microsoft, da od Teleperformanca zahteva tekoce znanje slovenscine 3 agentov, toliko kot jih Microaoft placuje po pogodbi.
Hawk
Znanje slovenščine in biti Slovenec ni nujno eno in isto.
Ena fletna prebivalka Kosova zna lepše slovensko kot 5/6 pajacev tukaj.
branimirII ::
Zvecer so me klical za ankete po telefonu. So vprasal ce imam cas za eno anketo. Sem rekel ce moze po srbskohrvatski, pa je rekla da ne. Sem ji skoraj vrgel dol slusalko. Ampak sem se spomnil na OP-a kako bedno je izpadel in sem se potem rajsi potrudil po slovensko.
kapshater ::
Bom se enkrat ponovil za vse tiste, ki resnicno ne preberete nicesar in se raje prerekate o nemskih narecjih, japonscini in kitajscini...
Microsoft ima tehnicno podporo outcourcano v podjetje Teleperformance Hellas, Microsoft placuje temu podjetju, da mu delajo podporo 3je Slovenci. Vendar to podjetje ne najde dovolj Slovencev (ima zgolj enega) in to podjetje izigrava sistem s tem, da daje podporo agentom iz Srbije.
Ni res, da bi mogli rect, ah slovenscina je nepomemben jezik ipd...trije Slovenci imajo lahko sluzbe od tega, vendar zaradi vasega razmisljanja, kjer ne vidite dlje od dolzine svojega nosu in vonja vasega prdca le temu ni mogoce v prihodnosti ne bo tako. Ce je vam v zivljenju fajn, to se ne pomeni, da je vsem ostalim fajn in obvladajo srbohrvasko ali anglesko, sam oboje, pa zaradi tega ne bom sel unicevat delovnih mest drugih... Zivi in pusti ziveti.
Moje mnenje je, da bi vsekakor morali pritisniti na Microsoft, da od Teleperformanca zahteva tekoce znanje slovenscine 3 agentov, toliko kot jih Microaoft placuje po pogodbi.
Hawk
Znanje slovenščine in biti Slovenec ni nujno eno in isto.
Ena fletna prebivalka Kosova zna lepše slovensko kot 5/6 pajacev tukaj.
Ok, louser, hvala za informacijo, da je 5/6 pajacev tukaj. Glede na to, da jaz nisem, kaj to po statistiki pomeni za tebe? ;)
Seveda, je možno, da ENA fletna prebivalka Kosova zna dobro slovensko, ampak ta vsekakor ne bo delala v klicnem centru Teleperformance Hellas, in delala podpore za Microsoft za 800eur.
kapshater ::
Bom se enkrat ponovil za vse tiste, ki resnicno ne preberete nicesar in se raje prerekate o nemskih narecjih, japonscini in kitajscini...
Microsoft ima tehnicno podporo outcourcano v podjetje Teleperformance Hellas, Microsoft placuje temu podjetju, da mu delajo podporo 3je Slovenci. Vendar to podjetje ne najde dovolj Slovencev (ima zgolj enega) in to podjetje izigrava sistem s tem, da daje podporo agentom iz Srbije.
Notranja organizacija podjetja potrošnikov ne zanima. Podpora v slovenščini bodisi je ali pa je ni. Če ima podjetje zaradi optimizacije stroškov svoj klicni center na Luni, je popolnoma nepomembno.
Moje mnenje je, da bi vsekakor morali pritisniti na Microsoft, da od Teleperformanca zahteva tekoce znanje slovenscine 3 agentov, toliko kot jih Microaoft placuje po pogodbi.
Lahko pa bi najprej nekdo, ki se mu da, pobaral Microsoft, če sploh nudi ali ne nudi podporo v slovenščini. Zgolj en primer, kjer je bila reakcija tako hitra, da se ni dalo ugotoviti, če je možno dobiti podporo tudi v slovenščini ali ne, je dovolj za sum, ne pa za dokončen sklep.
Najlažje in najbolj elegantno bi bilo neposredno vprašati podjetje.
Se strinjam, nepomembno je kje je klicni center, večina / vse multinacionalke imajo klicne centre outsourcane, vendar glede na to, da v tem primeru Microsoft temu podjetju plačuje podporo 3 slovenskih agentov, podjetje pa nudi le 1 agenta, vse ostalo pa nudijo Srbi, to ni ok. Saj ne gre težave samo za slovenski jezik, da ne bo težave. Iste malverzacije podjetje Teleperformance Hellas izvaja tudi z ostalimi jeziki, kot so nemščina, nizozemščina, italijanščina, danščina, švedščina, norveščina, hebrejščina, češčina, slovaščina, itd... da objasnim drugače, podjetje Teleperformance izigrava / goljufa pravila Microsofta, prikaže pa jim kolikor toliko dobro statistiko, saj osebam, ki so vprašljive za anketo, pač ne pošlje ankete, in se tako izogne slabim ocenam....anketo bi sicer po pravilih bilo potrebno poslati vsem klicateljem, kateri so imeli vprašanje, ki se je nanašalo na podporo za fizične stranke.
Podjetje Teleperformance Hellas nudi podporo za Microsoft v slovenščini, in sicer 1 oseba. V kolikor želite stestirati, ali dela več slovencev (kar vam iz prve roke garantiram, da ne), predlagam da pokličete med 9-10 in 17-18 uro, saj taista oseba ne more pokrivati obeh izmen. Pač opravite test v istem dnevu in videli boste, da si lahko sklep postavite tudi sami. Sam ne sumim, saj imam informacije iz prve roke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kapshater ()
AndrejO ::
Ne samo, da je potrošniku nepomembno, kje je klicni center, nepomembno mu je tudi kakšne igrice se gredo ali ne gredo podjetja med seboj.
zmaugy ::
branimirII je izjavil:
Preber prvi post teme pa bos mogoce presekal ta branimirski vozel.
Tvoja objava nima nobene zveze s temo.
kapshater ::
Ne samo, da je potrošniku nepomembno, kje je klicni center, nepomembno mu je tudi kakšne igrice se gredo ali ne gredo podjetja med seboj.
Vsekakor, ampak pomembno pa je, da dobi podporo za fizične stranke v slovenščini. Za business userje je tako ali tako povsod v angleščini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kapshater ()
Mato989 ::
Hej, jaz samo pravim, da ni res, da Microsoft MORA nuditi podporo v slovenščini.
Res je. Vsako podjetje, ki posluje v Sloveniji ima dve možnosti: potrošnikom nuditi pomoč v slovenščini ali pomoči ne nudi. Odvisno od tega, kar si želi, si lahko izbere eno ali drugo možnost. Ne sme pa si izbrati možnosti, da bi potrošnikom nudilo pomoč v svahiliju, angleščini ali portugalščini.
A to pomeni da če podjetje X podpore ne nudi v SLO in jaz pokličem na angleško cifro mi morajo oni razložit da za mene ni podpore in naj se jeb.... ? =) Samo zanima me kako si vi to predstavljate.
Pa imamo kje tudi dokaz da MS plačuje Grkom za 3 osebe? Nikjer ne zasledim tega "dejstva" Jaz jim grem v Grčijo naj mi dajo flet in povprečno plačo pa bom podpora...mam izkušnje :P
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
kapshater ::
Hej, jaz samo pravim, da ni res, da Microsoft MORA nuditi podporo v slovenščini.
Res je. Vsako podjetje, ki posluje v Sloveniji ima dve možnosti: potrošnikom nuditi pomoč v slovenščini ali pomoči ne nudi. Odvisno od tega, kar si želi, si lahko izbere eno ali drugo možnost. Ne sme pa si izbrati možnosti, da bi potrošnikom nudilo pomoč v svahiliju, angleščini ali portugalščini.
A to pomeni da če podjetje X podpore ne nudi v SLO in jaz pokličem na angleško cifro mi morajo oni razložit da za mene ni podpore in naj se jeb.... ? =) Samo zanima me kako si vi to predstavljate.
Pa imamo kje tudi dokaz da MS plačuje Grkom za 3 osebe? Nikjer ne zasledim tega "dejstva" Jaz jim grem v Grčijo naj mi dajo flet in povprečno plačo pa bom podpora...mam izkušnje :P
Kakšen dokaz rabiš, direktno pogodbo? Ok, pridi v Grčijo, dobiš 1045eur bruto, 14 plač letno in to je to. Bo v redu? :P
Mato989 ::
Hej, jaz samo pravim, da ni res, da Microsoft MORA nuditi podporo v slovenščini.
Res je. Vsako podjetje, ki posluje v Sloveniji ima dve možnosti: potrošnikom nuditi pomoč v slovenščini ali pomoči ne nudi. Odvisno od tega, kar si želi, si lahko izbere eno ali drugo možnost. Ne sme pa si izbrati možnosti, da bi potrošnikom nudilo pomoč v svahiliju, angleščini ali portugalščini.
A to pomeni da če podjetje X podpore ne nudi v SLO in jaz pokličem na angleško cifro mi morajo oni razložit da za mene ni podpore in naj se jeb.... ? =) Samo zanima me kako si vi to predstavljate.
Pa imamo kje tudi dokaz da MS plačuje Grkom za 3 osebe? Nikjer ne zasledim tega "dejstva" Jaz jim grem v Grčijo naj mi dajo flet in povprečno plačo pa bom podpora...mam izkušnje :P
Kakšen dokaz rabiš, direktno pogodbo? Ok, pridi v Grčijo, dobiš 1045eur bruto, 14 plač letno in to je to. Bo v redu? :P
Premalo lol... Alorica(DELL) ponuja v Bolgariji 1 mesec relocation hotela z zajtrkom, 2.200 levov plače (cca. 1100EUR) + karto za prevoz +35EUR malice + sports card na 400 lokacijah po Sofiji, za tier 1 support, ker bi po znanju verjetno hitro napredoval v tier 2 govoriva o plači 1.400EUR NETO... Kar je dejansko good deal za Sofijo kjer je vse dosti ceneje kot Grčija...
Bodo se morali izprsit malo bolj...
Spraševal sem če dejansko lahko kdo verodostojno potrdi da MS plačuje 3 slovence supporta v Grčiji oz. grški firmi ali whatever.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
AndrejO ::
Hej, jaz samo pravim, da ni res, da Microsoft MORA nuditi podporo v slovenščini.
Res je. Vsako podjetje, ki posluje v Sloveniji ima dve možnosti: potrošnikom nuditi pomoč v slovenščini ali pomoči ne nudi. Odvisno od tega, kar si želi, si lahko izbere eno ali drugo možnost. Ne sme pa si izbrati možnosti, da bi potrošnikom nudilo pomoč v svahiliju, angleščini ali portugalščini.
A to pomeni da če podjetje X podpore ne nudi v SLO in jaz pokličem na angleško cifro mi morajo oni razložit da za mene ni podpore in naj se jeb.... ? =) Samo zanima me kako si vi to predstavljate.
Če podjetje X v Sloveniji potrošnikom ne nudi podpore, je njihova stvar kaj počno, kjer pač počno, kar pač počno. Nazadnje, ko sem preveril, Slovenija ni imela nekaj letalonosilk pri roki, da bi lahko svoje zakone vsiljevala drugim državam.
Kaj si pa ti predstavljaš, da sprašuješ takšne neumnosti?
Mato989 ::
Hej, jaz samo pravim, da ni res, da Microsoft MORA nuditi podporo v slovenščini.
Res je. Vsako podjetje, ki posluje v Sloveniji ima dve možnosti: potrošnikom nuditi pomoč v slovenščini ali pomoči ne nudi. Odvisno od tega, kar si želi, si lahko izbere eno ali drugo možnost. Ne sme pa si izbrati možnosti, da bi potrošnikom nudilo pomoč v svahiliju, angleščini ali portugalščini.
A to pomeni da če podjetje X podpore ne nudi v SLO in jaz pokličem na angleško cifro mi morajo oni razložit da za mene ni podpore in naj se jeb.... ? =) Samo zanima me kako si vi to predstavljate.
Če podjetje X v Sloveniji potrošnikom ne nudi podpore, je njihova stvar kaj počno, kjer pač počno, kar pač počno. Nazadnje, ko sem preveril, Slovenija ni imela nekaj letalonosilk pri roki, da bi lahko svoje zakone vsiljevala drugim državam.
Kaj si pa ti predstavljaš, da sprašuješ takšne neumnosti?
Ne vem, glede tega nisem podučen zato sprašujem, ker vem da morajo pač bit za vse produkte deklaracije v SLO sem morda pomislil da mora SLO potrošnik imet enake pravice pri podjetju kot potrošnik iz druge države... zato sem vprašal =) Tema je pač v meni vzbudila misel, da nekateri menijo, da bi MS moral nudit podporo v SLO jeziku ali pa ne bi smel tu poslovat... pa me je zanimalo če morda kdo ve ali je to v kakšnem zakonu, kot je recimo dejstvo, da mora imet slovensko deklaracijo nalepljeno na produktu ki ga prodajaš v SLO.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
AndrejO ::
Hej, jaz samo pravim, da ni res, da Microsoft MORA nuditi podporo v slovenščini.
Res je. Vsako podjetje, ki posluje v Sloveniji ima dve možnosti: potrošnikom nuditi pomoč v slovenščini ali pomoči ne nudi. Odvisno od tega, kar si želi, si lahko izbere eno ali drugo možnost. Ne sme pa si izbrati možnosti, da bi potrošnikom nudilo pomoč v svahiliju, angleščini ali portugalščini.
A to pomeni da če podjetje X podpore ne nudi v SLO in jaz pokličem na angleško cifro mi morajo oni razložit da za mene ni podpore in naj se jeb.... ? =) Samo zanima me kako si vi to predstavljate.
Če podjetje X v Sloveniji potrošnikom ne nudi podpore, je njihova stvar kaj počno, kjer pač počno, kar pač počno. Nazadnje, ko sem preveril, Slovenija ni imela nekaj letalonosilk pri roki, da bi lahko svoje zakone vsiljevala drugim državam.
Kaj si pa ti predstavljaš, da sprašuješ takšne neumnosti?
Ne vem, glede tega nisem podučen zato sprašujem, ker vem da morajo pač bit za vse produkte deklaracije v SLO sem morda pomislil da mora SLO potrošnik imet enake pravice pri podjetju kot potrošnik iz druge države... zato sem vprašal =) Tema je pač v meni vzbudila misel, da nekateri menijo, da bi MS moral nudit podporo v SLO jeziku ali pa ne bi smel tu poslovat... pa me je zanimalo če morda kdo ve ali je to v kakšnem zakonu, kot je recimo dejstvo, da mora imet slovensko deklaracijo nalepljeno na produktu ki ga prodajaš v SLO.
Tvoje prvo vprašanje, ki se tiče tega, kaj počne nekdo X v državi Y nima kaj veliko skupnega s tvojim drugim vprašanjem.
V Sloveniji velja Zakon o javni rabi slovenščine, ki vi odsotnosti bolj specifičnega zakona v 1. odst. 14. čl. določa naslednje:
"(1) Vse pravne osebe zasebnega prava in fizične osebe, ki opravljajo registrirano dejavnost poslujejo s strankami na območju Republike Slovenije v slovenščini. Kadar je njihovo poslovanje namenjeno tudi tujcem, se poleg slovenščine lahko uporablja tudi tuji jezik."
Jaz to razumem kot to, da mora Microsoft za slovenski trg podporo bodisi nuditi tudi v slovenščini ali pa te podpore pač ne nudi. Ne more pa jo za slovenski trg nuditi samo v svahiliju in portugalščini oziroma poljubni drugi kombinaciji tujih jezikov, če ta kombinacija ne vključuje tudi slovenščino.
Če to ni dovolj, potem imaš kot potrošnik še dodatne pravice v Zakonu o varstvu potrošnikov, ki v 1. odst. 2. čl. pravi:
"(1) Podjetje mora s potrošniki poslovati v slovenskem jeziku, na območjih kjer avtohtono živita italijanska ali madžarska narodna skupnost pa tudi v jeziku narodne skupnosti. Pri tem mora v pisnih sporočilih uporabljati celotno ime svoje firme in sedež. Pri označevanju izdelkov mora potrošniku posredovati potrebne informacije glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in namembnosti izdelka. Te informacije morajo biti v jeziku, ki je potrošnikom na območju Republike Slovenije lahko razumljiv. Namesto besednega jezika lahko podjetje pri označevanju izdelkov uporablja tudi splošno razumljive simbole in slike."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
kapshater ::
Hej, jaz samo pravim, da ni res, da Microsoft MORA nuditi podporo v slovenščini.
Res je. Vsako podjetje, ki posluje v Sloveniji ima dve možnosti: potrošnikom nuditi pomoč v slovenščini ali pomoči ne nudi. Odvisno od tega, kar si želi, si lahko izbere eno ali drugo možnost. Ne sme pa si izbrati možnosti, da bi potrošnikom nudilo pomoč v svahiliju, angleščini ali portugalščini.
A to pomeni da če podjetje X podpore ne nudi v SLO in jaz pokličem na angleško cifro mi morajo oni razložit da za mene ni podpore in naj se jeb.... ? =) Samo zanima me kako si vi to predstavljate.
Pa imamo kje tudi dokaz da MS plačuje Grkom za 3 osebe? Nikjer ne zasledim tega "dejstva" Jaz jim grem v Grčijo naj mi dajo flet in povprečno plačo pa bom podpora...mam izkušnje :P
Kakšen dokaz rabiš, direktno pogodbo? Ok, pridi v Grčijo, dobiš 1045eur bruto, 14 plač letno in to je to. Bo v redu? :P
Premalo lol... Alorica(DELL) ponuja v Bolgariji 1 mesec relocation hotela z zajtrkom, 2.200 levov plače (cca. 1100EUR) + karto za prevoz +35EUR malice + sports card na 400 lokacijah po Sofiji, za tier 1 support, ker bi po znanju verjetno hitro napredoval v tier 2 govoriva o plači 1.400EUR NETO... Kar je dejansko good deal za Sofijo kjer je vse dosti ceneje kot Grčija...
Bodo se morali izprsit malo bolj...
Spraševal sem če dejansko lahko kdo verodostojno potrdi da MS plačuje 3 slovence supporta v Grčiji oz. grški firmi ali whatever.
No ja, glede na to da imajo vsi tier 1 agenti v klicnem centru Teleperformance Hellas isto placo, potem mislim da se ne bodo lih izprsili a? In dokler ni pritozb cez jezike, tudi ni potrebe, pac izigravajo sistem.
Supervizorji in ACM-i v Teleperformance-i so vedno govorili da za vsak market, ki ga Microsoft pokriva placuje najmanj 3 native speakerje, da ima vedno linijo pokrito in, da ni kakega soka zaradi bolniskih ali dopustov. Vse to vam lahko potrdim iz prve roke, kot t1.
Mato989 ::
No ja, glede na to da imajo vsi tier 1 agenti v klicnem centru Teleperformance Hellas isto placo, potem mislim da se ne bodo lih izprsili a? In dokler ni pritozb cez jezike, tudi ni potrebe, pac izigravajo sistem.
Supervizorji in ACM-i v Teleperformance-i so vedno govorili da za vsak market, ki ga Microsoft pokriva placuje najmanj 3 native speakerje, da ima vedno linijo pokrito in, da ni kakega soka zaradi bolniskih ali dopustov. Vse to vam lahko potrdim iz prve roke, kot t1.
Ja verjetno je tudi to eden izmed razlogov zakaj nimajo 3(če odmisliva da namensko nočejo nikogar več), torej pogoji da bi se kdo dejansko preselil dol =) Jaz sem podal pogoje Alorica firme iz Bolgarije ki pokriva Customer support za DELL... kolega pravkar dela za njih že mesec dni, jaz pa se še odločam.
1045 bruto mora bit relativno slaba če ne kar zanič plača za Grčijo, sploh če si v Atenah.
Ampak hvala za info, sem pogledal povprečne plače malo in je v Grčiji okol 1060EUR za primerjavo v Bolgariji kjer ima Alorica za Dell je povprečna okol 575EUR, ponujajo pa višje plače kot v Grčiji tale firma... zanimivo za primerjat =)
A je tudi kak drugačen bonus ala sports card? pa karta za uporabo vlakov in javnega prevoza?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
kapshater ::
No ja, glede na to da imajo vsi tier 1 agenti v klicnem centru Teleperformance Hellas isto placo, potem mislim da se ne bodo lih izprsili a? In dokler ni pritozb cez jezike, tudi ni potrebe, pac izigravajo sistem.
Supervizorji in ACM-i v Teleperformance-i so vedno govorili da za vsak market, ki ga Microsoft pokriva placuje najmanj 3 native speakerje, da ima vedno linijo pokrito in, da ni kakega soka zaradi bolniskih ali dopustov. Vse to vam lahko potrdim iz prve roke, kot t1.
Ja verjetno je tudi to eden izmed razlogov zakaj nimajo 3(če odmisliva da namensko nočejo nikogar več), torej pogoji da bi se kdo dejansko preselil dol =) Jaz sem podal pogoje Alorica firme iz Bolgarije ki pokriva Customer support za DELL... kolega pravkar dela za njih že mesec dni, jaz pa se še odločam.
1045 bruto mora bit relativno slaba če ne kar zanič plača za Grčijo, sploh če si v Atenah.
Ampak hvala za info, sem pogledal povprečne plače malo in je v Grčiji okol 1060EUR za primerjavo v Bolgariji kjer ima Alorica za Dell je povprečna okol 575EUR, ponujajo pa višje plače kot v Grčiji tale firma... zanimivo za primerjat =)
A je tudi kak drugačen bonus ala sports card? pa karta za uporabo vlakov in javnega prevoza?
Vsekakor zanimivo, primerjavo stroskov lahko najdes sicer direktno na numbeo spletni strani.
1045eur bruto x 14 plac letno, ce to razbijes pride nekako 1220eur bruto na mesec. Nobenih bonitet, dobis lahko bonus po shemi, cca 150eur max, ter precej imas raznih eventov, kjer podjetje zabava zaposlene, beri pere denar.
Mato989 ::
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BorutO ::
Če se ne motim, sem pred meseci prebral, da centra za uporabnike ni več v sloveniji, ker sem bral, da so ga ukinili. Možno je, da so te prevezali ali pa kaj ...
kapshater ::
A to ste "vi"? =)
https://careers.teleperformance.gr/en-U...
To je to.
Če se ne motim, sem pred meseci prebral, da centra za uporabnike ni več v sloveniji, ker sem bral, da so ga ukinili. Možno je, da so te prevezali ali pa kaj ...
Centra ni v Sloveniji ze vsaj enih 6 let, saj je od takrat podpora v Grciji, tako da si verjetno ta clanek bral ze kar pred mnogo meseci. Kje pa je bila podpora pred Grcijo pa ne morem trdit, sem pa skoraj preprican, da ni bila v Sloveniji. Saj je povprecna placa zaposlenega v Microsoftu 10.000eur, povprecna placa agenta v klicnem centru pa 1045eur. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kapshater ()
Alexius Heristalski ::
Kako je zdaj, so na podpori MS že spregovorili slovensko?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Mato989 ::
Se zneraj so skrtuhi in nocejo ponudit kaj vec kot 1045
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
zmaugy ::
Jaz sem nazadnje govoril z neko žensko, ki je bila precej prijazna in je govorila normalno slovenščino. Morda zgolj slučaj, kdo bi vedel...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Applov šef: svetovni davčni sistem potrebuje prenovoOddelek: Novice / Rezultati | 12188 (9867) | galu |
» | Pa smo zopet nekoliko manjši... (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23531 (18719) | Sriple Tix |
⊘ | Ljubljana - najlepše mesto Balkana (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 29458 (26710) | dzinks63 |
» | Slovenščina in tujke (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 15076 (13558) | nokkj |
» | Ukinimo slovenščino (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 16265 (13661) | perlica |