Forum » Na cesti » Rabljen avto za cca. 1500 €
Rabljen avto za cca. 1500 €
lakotnik7 ::
Kakšen avto svetujete za takšno ceno, da bi lahko zdržal vsaj ene tri leta brez dodatnih stroškov. Ja vem, da je potrebno preveriti osebno, a vseeno, kateri model (izgled nima veze, večji manjši vseeno). Mogoče kakšen link predloga iz avtoneta.
Hvala :)
Hvala :)
anketar ::
getz https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
al pa starejša verzija 1.3
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
al pa starejša verzija 1.3
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
KAVINSKY ::
Koliko prevoziš, za kaj ga rabiš? Raje vzemu budget malo manj, verjetno boš moral mali servis skroaj takoj delati.
Toyota yaris, fiat punto, clio, opel corsa, škoda fabia, saxo, civic...
Toyota yaris, fiat punto, clio, opel corsa, škoda fabia, saxo, civic...
Blinder ::
To bo loteriaj s stroski. Vplivas lahko samo delno na stroske in sicer tako, da nabavis nekaj kar ima poceni rezervne dele (vw poceni, japonski avti dragi, korejski najdrazji).
Getz je v voznji bolj tako-tako, volan menjalnik podvozje, celo porabo goriva ima malenkost vecjo od konkurence.
Getz je v voznji bolj tako-tako, volan menjalnik podvozje, celo porabo goriva ima malenkost vecjo od konkurence.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Dober dan ::
Jaz ti prodam Punteka 2006. Redno servisiran, dizl, pred 14 dnevi menjana ketna, opravljen servis. Potrebno je še menjati grelne svečke in klima ne dela, bilo bi potrebno pogledati kompresor. Ostavo vse BP. Pa svečke še bom jaz menjal. Kupujem Cadija.
hojnikb ::
1,5k pa problem free v naslednjih 3 letih je misija nemogoce.
kupi neki za 1k in daj ostalo v en posten servis, da zminimiziras tezave.
kupi neki za 1k in daj ostalo v en posten servis, da zminimiziras tezave.
#brezpodpisa
lakotnik7 ::
@Blinder hvala
@Dober dan Klima mi je od udobja edina stvar k jo rabim, tud če ni radia in nič, tko da bom gledal da bo delala
@hojnikb ja sem razmišljal tudi v tej smeri
Katere znamke pa naj bi bile, če govorimo o avtomobilih letnik 2006 in podobno, bolj zanesljive (verjetno chevrolet in italijane črtamo?) ?
@Dober dan Klima mi je od udobja edina stvar k jo rabim, tud če ni radia in nič, tko da bom gledal da bo delala
@hojnikb ja sem razmišljal tudi v tej smeri
Katere znamke pa naj bi bile, če govorimo o avtomobilih letnik 2006 in podobno, bolj zanesljive (verjetno chevrolet in italijane črtamo?) ?
anketar ::
se prav 21kosov km v treh letih, to ti bo vsak zdržu k je vsaj prbližn ohranjen in ja korejci tist letnik od 2003 dalje odvisn ker model niso slabi avti, ker so prodiral na eu trge z več dodatne opreme z manjšo ceno kokr pa primerljivi avti eu proizvodnje
punte pa cliote zna vsak popoldanc šraufat tud deli so đabe, ma pa punto kr feature, da bo pogosto na servisu amapak vsaj zneski ne bodo visoki
http://avtonasveti.com/zanesljivost-voz...
punte pa cliote zna vsak popoldanc šraufat tud deli so đabe, ma pa punto kr feature, da bo pogosto na servisu amapak vsaj zneski ne bodo visoki
http://avtonasveti.com/zanesljivost-voz...
lakotnik7 ::
@anketar hvala A pol te getzi so kr ok, boljše kot chevrolet kalos? te so primerljiva cena
samusan ::
Getzi so odlicni avti. Sam sem bil lastnik Getzija (letnik 2004) od leta 2014 do junija 2018 in koliko me je ta avto stal me verjetno vec ne bo noben toliko malo.
V stirih letih me je stal izrednega stroska vse skupaj 67 eur, pa se to je bil strosek opcijski. Vse drugo je bilo redno vzdrzevanje (olje + filtri, 1x svecke, 1x glavni servis in 1x komplet sprednje zavore). Btw sprednji diski + ploscice so bile, ce se prav spomnim, okoli 75 eur (TRW), komplet material pa za veliki servis mislim da malce vec kot 110 eur, tko da ne verjamem, da bi bile za druge znamke veliko cenejse. Sej ce objektvno razmislis, zakaj pa bi bili? Ker so Korejci? Slab izgovor za proizvajalce neoriginal delov.
Poraba je pa bila malce vecja (7,2l skozi vsa leta), kot sem prvotno upal, ampak dokler se ni kvaril, mi je bila nepomembna :) Pa se letel je dokaj uredu za 87 konjev.
TL;DR ce najdes nezarjavelega Getzija, ga samo kupi, kilometri (skoraj) niso pomembnni. Chervoleta pa se izogibaj, niso se brez razloga umaknili iz Evrope.
V stirih letih me je stal izrednega stroska vse skupaj 67 eur, pa se to je bil strosek opcijski. Vse drugo je bilo redno vzdrzevanje (olje + filtri, 1x svecke, 1x glavni servis in 1x komplet sprednje zavore). Btw sprednji diski + ploscice so bile, ce se prav spomnim, okoli 75 eur (TRW), komplet material pa za veliki servis mislim da malce vec kot 110 eur, tko da ne verjamem, da bi bile za druge znamke veliko cenejse. Sej ce objektvno razmislis, zakaj pa bi bili? Ker so Korejci? Slab izgovor za proizvajalce neoriginal delov.
Poraba je pa bila malce vecja (7,2l skozi vsa leta), kot sem prvotno upal, ampak dokler se ni kvaril, mi je bila nepomembna :) Pa se letel je dokaj uredu za 87 konjev.
TL;DR ce najdes nezarjavelega Getzija, ga samo kupi, kilometri (skoraj) niso pomembnni. Chervoleta pa se izogibaj, niso se brez razloga umaknili iz Evrope.
stara mama ::
@Dober dan Klima mi je od udobja edina stvar k jo rabim, tud če ni radia in nič, tko da bom gledal da bo delala
Good luck with that!
Klima je zadnja stvar, ki lahko pričakuješ da bo delala na starih cenejših avtih. 100 stvari lahko gre narobe (spusti kiler, zariba kompresor, crkne kak senzor, ....).
Itak ponavadi prej al slej crkne kompresor, če že dolgo ni v sistemu plina, ali pa je vlaga, ker niso menjali sušilnega filtra (je sploh že kdo to naredil?).
Ekologija™ in Trajnost™
AndrejS ::
Klima zna res bit problem. Pri citroenu sem moral po 12 letih zamenjat hladilnik klime in celotno inštalacijo - porozne cevi.
BMW letnik '99 - nikoli problemi s klimo
BMW letnik '99 - nikoli problemi s klimo
MIHAc27 ::
Jaz sem imel podoben budžet, pa sem se odločil za 1200€ vreden avto in takoj naredil servis (menjava sklopke, jermenov,...) za dodatnih 300€.
Žal je tako, da vsako leto pride še kaka malenkost, ki je pa prec 100€. Letos so bile bremze na vrsti, naslednje leto že vem da bo treba menjat eno luč in amortizerje...
Tko da sam raje dam manj za avto pa da imam neko rezervo za servis, kot kupim za max kolikor lahko.
Žal je tako, da vsako leto pride še kaka malenkost, ki je pa prec 100€. Letos so bile bremze na vrsti, naslednje leto že vem da bo treba menjat eno luč in amortizerje...
Tko da sam raje dam manj za avto pa da imam neko rezervo za servis, kot kupim za max kolikor lahko.
TheBlueOne ::
Nujno se javi na AMZS, da imas vleko.
Drugace pa je pri tej ceni skoraj vseeno kaj vzames, vse bo tam tam. Japonci bodo verjetno toliko starejsi, Fiat pa novejsi pri 1500 oboje pa priblizno ista loterija.
Nikakor ne kupuj od posrednikov, ker k njim pridejo vsi avti za katere navadni smrtniki nimajo srca da jih prodajajo. Celo avtohise vse krtije posilajjo k tem tipom, ki se znajo kamuflirat kot navadne fizicne osebe.
Torej pravilo 1. je, da najdes prodajalca, ki je ta avto prej vozil vsaj nekaj let, najboljse kaksen tip poznih srednjih let. Ce je star okoli 30 je verjetnost, da je eden od susmarjev izrazito vecja.
Glej avte z manj kilometri, jih je kar nekaj. Cena zna odstopati kaksen stotak navzgor nad povprecjem, ce bi bila cenejsa, bi ga prakticno takoj kupil kaksen kaksen susmar. Ko sem prodajal taksne avte kot student sem imel se preden sem oddal fotke kar nekaj klicev s strani teh tipov.
Skratka plan 1 je izogibati se teh preprodajalcev. Torej ce res nimas obcutka, da gre za nekega normalnega strica raje roke stran.
Ce imas 1500, placaj max 1000 za avto. Neke blazne razlike ne bo, bos pa lahko kril kaksno popravilo.
Nikakor avta s turbom, plus je cim manj nepotrebne elektronike. Super je, ce dobis dobre gume, ce je imel pred kratkim narejen tehnicni oz. da ga naredis pred nakupom. Ce ni velikega servisa, te zna hitro samo to stati kaksne 500€. Tudi, ce nima kilometrov in ima samo leta, zna biti, da je jermen zaradi starosti na koncu, ce gre jermen lahko avto samo skartiras. Slab jermen = veliki servis.
Drugace pa je pri tej ceni skoraj vseeno kaj vzames, vse bo tam tam. Japonci bodo verjetno toliko starejsi, Fiat pa novejsi pri 1500 oboje pa priblizno ista loterija.
Nikakor ne kupuj od posrednikov, ker k njim pridejo vsi avti za katere navadni smrtniki nimajo srca da jih prodajajo. Celo avtohise vse krtije posilajjo k tem tipom, ki se znajo kamuflirat kot navadne fizicne osebe.
Torej pravilo 1. je, da najdes prodajalca, ki je ta avto prej vozil vsaj nekaj let, najboljse kaksen tip poznih srednjih let. Ce je star okoli 30 je verjetnost, da je eden od susmarjev izrazito vecja.
Glej avte z manj kilometri, jih je kar nekaj. Cena zna odstopati kaksen stotak navzgor nad povprecjem, ce bi bila cenejsa, bi ga prakticno takoj kupil kaksen kaksen susmar. Ko sem prodajal taksne avte kot student sem imel se preden sem oddal fotke kar nekaj klicev s strani teh tipov.
Skratka plan 1 je izogibati se teh preprodajalcev. Torej ce res nimas obcutka, da gre za nekega normalnega strica raje roke stran.
Ce imas 1500, placaj max 1000 za avto. Neke blazne razlike ne bo, bos pa lahko kril kaksno popravilo.
Nikakor avta s turbom, plus je cim manj nepotrebne elektronike. Super je, ce dobis dobre gume, ce je imel pred kratkim narejen tehnicni oz. da ga naredis pred nakupom. Ce ni velikega servisa, te zna hitro samo to stati kaksne 500€. Tudi, ce nima kilometrov in ima samo leta, zna biti, da je jermen zaradi starosti na koncu, ce gre jermen lahko avto samo skartiras. Slab jermen = veliki servis.
FX6300B ::
ja splača se ti gledat da je bil nedolgo nazaj narejen velik servis, malega lahko narediš sam če se vsaj malenkost spoznaš na tehnične zadeve, imaš en kup tutoraialov itd.
sam sem marca nabavil octavia 1.6 SR 2003 170k km za 1200€ in za ta denar sem imel res srečo avto solidno ohranjen ni neke rje kar sem delal je gume + redni mali servis + lambda in senzor pritiska olja nedolgo nazaj pa še spredne zavorne ploščice, lambdo itak dobiš od kakega zbitega senzor pritiska olja je pa dobre 4 € če se prav spomnim. skratka če kupuješ avto za 1k probaj čimveč sam zrihtati.
obvezno prej priklopi na OBD2 dobiš iz kitajske za dobre 3€ ali pač koga prosi ki ima. cene kaj dosti neboš mogel zbiti vrjetno ampak lahko preizkusiš z kakšno rjo pa obvezno avto glej ko je mrzel, ker ko je topel se kakšnih problemov ne vidi
sam sem marca nabavil octavia 1.6 SR 2003 170k km za 1200€ in za ta denar sem imel res srečo avto solidno ohranjen ni neke rje kar sem delal je gume + redni mali servis + lambda in senzor pritiska olja nedolgo nazaj pa še spredne zavorne ploščice, lambdo itak dobiš od kakega zbitega senzor pritiska olja je pa dobre 4 € če se prav spomnim. skratka če kupuješ avto za 1k probaj čimveč sam zrihtati.
obvezno prej priklopi na OBD2 dobiš iz kitajske za dobre 3€ ali pač koga prosi ki ima. cene kaj dosti neboš mogel zbiti vrjetno ampak lahko preizkusiš z kakšno rjo pa obvezno avto glej ko je mrzel, ker ko je topel se kakšnih problemov ne vidi
May the force be with you!
lakotnik7 ::
Živjo,
Hvala vsem za podrobne nasvete, ko bom imel izbrane konkretne kandidate pa se verjetno spet javim.
Hvala vsem za podrobne nasvete, ko bom imel izbrane konkretne kandidate pa se verjetno spet javim.
d4vid ::
Sem mel sedaj 4 leta cliota, 1.2 60 konjev, l.2003. Prodal sem ga za 700€ s 145kkm. Avtu ni manjkalo nic, mogoce kaka bunka tu in tam, drugace pa kar se masine tice mogoce menjava kakega tesnila, to je pa to. Avta nisem sparal in poraba je bila 8-8.5. Je slo pa tudi na 6. Zavarovanje, registracija poceni, deli tudi niso nevem kolko dragi, menjal sem komplet fedrov in vsako leto servis (delam 10-15kkm letno).
Vlagal kaj vec nisem v njega, pa je delal 4 leta brez problema.
Takega avta ne bom imel vec, sem 100%. Ceprav sem ga kupil od svercerja, pa slisal kar nekaj pripomb cez njega...
Za ostale avte pa ne vem, naceloma so 1.2 atmosferci kar ok.... Ni poskocen, ampak dela.
Getz, punto in clio so kar ok avti.
Aja, cliota glej nad 2001 letnikom, starejsi radi rjavijo ;)
Vlagal kaj vec nisem v njega, pa je delal 4 leta brez problema.
Takega avta ne bom imel vec, sem 100%. Ceprav sem ga kupil od svercerja, pa slisal kar nekaj pripomb cez njega...
Za ostale avte pa ne vem, naceloma so 1.2 atmosferci kar ok.... Ni poskocen, ampak dela.
Getz, punto in clio so kar ok avti.
Aja, cliota glej nad 2001 letnikom, starejsi radi rjavijo ;)
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Utk ::
Pa si ze videl mk2 brez servota? Po faceliftu leta 2001 stoprocento ne, prej pa 99. Drugace ga tudi getz ni imel.
d4vid ::
Hm, moj je bil oskubljen z opremo kolikor se je dall, pa je imel servo.
Mislim, da 2001+ imajo servo v serijski opremi.
Mislim, da 2001+ imajo servo v serijski opremi.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
TheBlueOne ::
Morda je se vredno omenit, da ne kupovati kaksnih avtov, ki so redki. Bolj pogost je model, lazje bo najti poceni mehanika in poceni dele.
Drugace meni so za mestni avto Pande najboljsa budget izbira, ker so dejansko dosti zanesljive, poceni in skoraj "zatonj" za vzdrzevati.
Drugace meni so za mestni avto Pande najboljsa budget izbira, ker so dejansko dosti zanesljive, poceni in skoraj "zatonj" za vzdrzevati.
bambam20 ::
TheBlueOne je izjavil:
Morda je se vredno omenit, da ne kupovati kaksnih avtov, ki so redki. Bolj pogost je model, lazje bo najti poceni mehanika in poceni dele.
Drugace meni so za mestni avto Pande najboljsa budget izbira, ker so dejansko dosti zanesljive, poceni in skoraj "zatonj" za vzdrzevati.
In rjaste. Tiste za jurja. In grde.
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Morda je se vredno omenit, da ne kupovati kaksnih avtov, ki so redki. Bolj pogost je model, lazje bo najti poceni mehanika in poceni dele.
Drugace meni so za mestni avto Pande najboljsa budget izbira, ker so dejansko dosti zanesljive, poceni in skoraj "zatonj" za vzdrzevati.
In rjaste. Tiste za jurja. In grde.
Se ti zdi? Jaz se nisem videl rjave, razen tiste ultra stare. Drugace pa lepota za tak denar verjetno ni ravno prioriteta. Ceprav pa zna biti, da jih tezko najdes za pod 1500.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
bambam20 ::
KAVINSKY ::
Citroeni so dobri. Peugeot je pred leti začel delati zanič avte (motor bullet proof, elektronika na nivoju skurjene elektro omare), zdaj so se popravili. Renault ima hit/miss modele, zadnje čase so se močno popravili.
bambam20 ::
Utk ::
TheBlueOne ::
Poglej še Xsaro. So res res vzdržljivi in ne potrebujejo skoraj nič vzdrževanja.
Deloma res, imela mama. HDI so neunicljivi. Ampak sam avto ima kaksen drug problem. Vzmetenje zadaj rado gre v maloro, popravilo pa je drago. Drugace pa se je menjal samo tisti racunalnik v volanu, kjer so kontrole, kaj drugega menda ni bilo med 130.000km in 280.000 km . :) Samo ne si obetati uzivancije v voznji, ker avto je krava.
FX6300B ::
samo povem 1.6 HDI se izogibejte kot hudič križa, sicer za 1500€ne dobiš vrjetno ampak mašina za en jajc smo imeli doma berlingota 1.6 HDI avto super samo mašina... (turbina, šobe, servo pumpa, iz same mašine na koncu še začelo teči iz semeringa med menjalnikom in mašino )
May the force be with you!
TheBlueOne ::
V mislih sem imel 2.0HDI. Tisti dober star turbodiesel, ki malo pije, praviloma dela b.p., za vozit pa je kakor 20 let star kombi. :)
TehDucky ::
Pred 5 leti kupil Seat Ibizo 2007 letnik, ob nakupu novega sem moral zamenjat gume in sprednje pakne in diske, do pred nekaj mesecev samo redni servisi, nazadnje pa mi je počila cev na izpuhu, tako da sem dal tisto zavarit pa je ok, spotoma še menjal en 90° kolen v bližini. Strošek vseeno samo 40 eur. 1.2L mašina in 70konj mi pije 6.5L (ne po računalniku, ker ga nima). Glede na težo avta, je 70 konj dovolj za tistih 20km izven naselja, ki jih delam, sploh ker ima kratko prestavno razmerje in se hitro menjava.
Na avto.net so okoli 1500 eur 2004/2005 letnik.
Kolega in pa punca imata pa Ford Focus, kolega starejši model, torej 2004/2005 letnik, punca pa 2006 (novejši model) pa tudi oba bencinarja, kratke razdalje na cca 20km dnevno, pa tudi nobenih večjih posegov.
Edit: typo
Na avto.net so okoli 1500 eur 2004/2005 letnik.
Kolega in pa punca imata pa Ford Focus, kolega starejši model, torej 2004/2005 letnik, punca pa 2006 (novejši model) pa tudi oba bencinarja, kratke razdalje na cca 20km dnevno, pa tudi nobenih večjih posegov.
Edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TehDucky ()
Scorpy84 ::
Citroeni so dobri. Peugeot je pred leti začel delati zanič avte (motor bullet proof, elektronika na nivoju skurjene elektro omare), zdaj so se popravili. Renault ima hit/miss modele, zadnje čase so se močno popravili.
Kako je citroen dober, peugeot pa slab, ce so bolj ali manj pod plehom vsi isti, ista elektronika, motor, podvozje in se bi lahko nasteval.. razlika je, da so sam oblikovno drugacni
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
FX6300B ::
Citroeni so dobri. Peugeot je pred leti začel delati zanič avte (motor bullet proof, elektronika na nivoju skurjene elektro omare), zdaj so se popravili. Renault ima hit/miss modele, zadnje čase so se močno popravili.
Kako je citroen dober, peugeot pa slab, ce so bolj ali manj pod plehom vsi isti, ista elektronika, motor, podvozje in se bi lahko nasteval.. razlika je, da so sam oblikovno drugacni
še to ne vsi berlingo/partner je čisto isti jajc drugače pa ja skoraj vse isto
May the force be with you!
facepalm ::
Well, za 1.5k eur dobis brezhibnega getza z zanesljivim 1.3i motorjem (ga se danes vgrajujejo v i20).
GreenT ::
Skorej 20let sm mel Astro 1.6 16V. Naredu 300.000km. Servisiral jo je nakonc en bl kt ne hobi lokalni mojster. Šla je takrat za kakih 500e. ... In tko kot je uni zgorej reku. Z avtom razen par bunkic nič narobe.
KAVINSKY ::
Citroeni so dobri. Peugeot je pred leti začel delati zanič avte (motor bullet proof, elektronika na nivoju skurjene elektro omare), zdaj so se popravili. Renault ima hit/miss modele, zadnje čase so se močno popravili.
Kako je citroen dober, peugeot pa slab, ce so bolj ali manj pod plehom vsi isti, ista elektronika, motor, podvozje in se bi lahko nasteval.. razlika je, da so sam oblikovno drugacni
Ker niso. Lahko tudi preveriš VAG koncern, kjer so razlike nemškima Audi in VW (in Seat kot najmanj zanesljiv, Škoda pa kot najbolj zanesljiva). Podobno tudi za Kio in Hyundai. Renault in Nissan... Gre za vgrajevanje različnih tehnologij v avtomobile, lahko tudi od tovarne do tovarne niha kvaliteta... Recimo Clio iz Revoza je najbolj zanesljiv od vseh ostalih tovarn (zdaj ne najdem članka).
Blinder ::
Sej 1.3i je 1248 ccm
Zakaj nisi raje tiho, kot da svinjas forum z napacnimi informacijami?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
facepalm ::
Ah se posipam s pepelom. Sem bil preprican, da je bil 1.25ccm, pa je dejansko ravno pod 1.35ccm in je padel pod najcenejso dajatev za avtomobile.
Sem si narobe zapomnil.
Sem si narobe zapomnil.
Pika na i ::
Ne poslušaj moških. :)
Jaz ti predlagam tegale
Če ni 1,6 motor (tega pa res ne vem), je ta avto zakon. Vsi novejši te sorte, se lahko skrijejo.
Jaz ti predlagam tegale
Če ni 1,6 motor (tega pa res ne vem), je ta avto zakon. Vsi novejši te sorte, se lahko skrijejo.
Blinder ::
Jisas, 2002 letnik ja, u wish, to je ze 1993 prislo vn, ful zastarel avto. Poraba goriva smesna ja, ce pomislis, da vw ti ponuja avto s 9.9 sekund 0-100 z manjso porabo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Pika na i ::
Ne brihtoliraj. Ti vaši pospeški za razdaljo 20ih kilometrov so res nujno potrebni, ja. Sploh zjutraj, ko se voziš v službo, so nujni.
Pravi avto je to, ne pa ta novodobna elektronska sranja.
Pravi avto je to, ne pa ta novodobna elektronska sranja.
Pika na i ::
Avto pa res ni kriv, če/da je na cesti toliko norcev, ki morajo manjko dolžine kompenzirati z avti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta - vprašanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14800 (9621) | Tilen |
» | Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25323 (20258) | Raindancer |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31076 (26303) | Heavy |
» | Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28861 (22517) | hojnikb |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44272 (34379) | matobeli |