» »

Nakup kolesa

Nakup kolesa

«
1
2

PugPlug ::

Torej, prosil bi za kak nasvet pri nakupu kolesa (tudi konkreten link do ponudbe, če kdo pozna). Sam ravno nisem klasičen kolesarski tip z 60-70kg in 170-180cm. Zaenkrat tehtam 120kg in sem visok 194cm. Nekaj več kot leto nazaj sem imel težjo poškodbo ahilove tetive in se v času rehabilitacije poredil za 20kg (dobro leto). Noga je sedaj prava in ker sem že od nekdaj velik ljubitelj kolesarjenja - pred poškodbo, ki sem jo staknil pri prometni nesreči, ko je vame priletel avtomobil, sem letno naredil več kot 4000km.
Že dobre 3 tedne sem na kolesu 5x tedensko. Živim v hribovitem delu Slovenije, tako, da v bistvu druge možnosti, kot kolesarjenje navkreber niti nimam :) . Moja običajna tura je dolga 30km (cc. 7% naklon) z okoli 700 višinskih metrov, seveda pa želim stvar s časom stopnjevati (tura traja okoli 1.30h). Eno izmed preprek zaenkrat predstavlja teža (potrebujem ojačane obroče pa tudi ne leti kot je včasih :) ), a do začetka naslednje kolesarske sezone nameravam priti na okoli 100kg - moja idealna teža je sicer 95kg (bolj mišičast šprinterski tip - igram tudi košarko, kjer koščenost ravno ni dobra predispozicija).


Za kolo zaenkrat ne bi rad odštel bogastva (specialko za cc 1500EUR bom ubodel v naslednjem letu), velika želja so kolesarska potovanja po EU z nekaj zagnanimi kolegi - s kolesom, ki ga kupujem sedaj. Kolesarjenje sestavlja večinoma dober in slab asfalt, tudi utrjen makedam (Areh-Osankarica - če kdo pozna) in redkeje na gozdne steze.
Dosedanje kolo je bilo Cult Mars Deore 58 (od prometne ima napokan okvir, ki je bil zavarjen), vendar počasi že kaže svoja leta - šteje jih že skoraj 10.
Nimam pojma kaj bi vzel in ali je nakup iz tujine bolj racionalen kot pri nas?

Odštel bi do 600EUR, raje manj, če pa je kakšna res dobra ponudba, lahko še kaj dodam.

Hvala za pomoč.
-------------------------------------------------------------
  • spremenilo: PugPlug ()

Invictus ::

Poglej ciklokros koelsa. Večina jih ima gori že vse pripravljeno za namestitev prtljažnikov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Han ::

Večina trgovin že ima odprodajo testnih modelov in dodaten popust na ponudbo. Malo posurfaj...

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

PugPlug ::

Kakšno mnenje mogoče?
http://rogosport.si/prodaja/kolesa/gors...

Samo je pa resnično čudno, da nimajo navedenih nobenih velikosti.

Invictus
Sem gledal, ampak ne najdem nobenega pod 1000EUR.

Aha, zanima me še kako je s hidravličnimi zavorami pri nizkocenovnikih? Je v tem rangu bolje vzeti V?
-------------------------------------------------------------

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

gusto ::

A ne bo težko s takšnim kolesom it na potovanje?

Kaj pa kakšno Fitness kolo? https://www.trekbikes.com/us/en_US/bike...

Poglej še gravel bikes. Sicer so preko budgeta, samo jaz bi vzel kaj takega za tvoj namen, ali pa nek ciclokross, kot je nekdo že predlagal. V glavnem nekaj z zavito balanco.:D Treba je mal pogledati, kaj različne firme ponujajo.

PS: Jaz sem se v lokalni trgovini zanimal za nakup kolesa in mi je ponujal Trek specialke letnik 2019 s 15% off. Kao prednaročilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gusto ()

Invictus ::

PugPlug je izjavil:


Invictus
Sem gledal, ampak ne najdem nobenega pod 1000EUR.

Aha, zanima me še kako je s hidravličnimi zavorami pri nizkocenovnikih? Je v tem rangu bolje vzeti V?

Vse je odvisno od tega koliko se boš vozil in tvojega budžeta. Niso pa poceni. Poglej še malo Nemčijo... pri nas je 300% marže...

Če boš potoval, sploh pa kakih bolj neobljudenih zadevah, vzemi V zavore.

Namreč hidravlične se ti lahko zaklenejo, če snameš kolo in pomotoma stisneš zavoro. Potem je potreben poseben postopek, da jih spet razkleneš...

Drugače pa poglej rabljene bicikle.

Dobiš za tvoj budžet zelo dobro kolo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Han ::

Pokliči jih in vprašaj... Na makaronarski strani imaš na voljo tri velikosti...

https://www.elettronicshop.com/it/lomba...

PugPlug ::

Sem poklical in imajo zgolj 18, ki pa je definitivno premali. Lahko kdo deli povezavo do zanesljive tuje trgovine - lahko eemške, angleške, francoske...
http://www.wiggle.com/genesis-cda-10-ad...
Sem pogledal tudi tega, samo ima za moj okus morda nekoliko slabšo opremo - bi pričakoval 105?

Potem mi je tale bolj všeč :), samo je spet velikost na meji, ker imajo samo 58 na zalogi, 60 pa ne.
http://www.wiggle.com/vitus-substance-g...
-------------------------------------------------------------

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

juroz ::

uff, će dobiš pod 1000€ 105 opremo mi sporoči. Tudi sam kupujem bicikel za tako velikost kot ti, le kil zaenkrat še pod 100. Drugače pa boš kmalu videl da hude izbire žal ni zaradi velikost okvirja.

Mogoče Fuji Touring?

Imam pa jaz enega starega Raleigha, pod letnikom 1990 s katerim sem naredil nekaj tur če bi te zanimal. So boljši prenosi gor da se lahko v hrib goni tud če maš cel kup prtljage.

PacificBlue ::

juroz je izjavil:

uff, će dobiš pod 1000€ 105 opremo mi sporoči. Tudi sam kupujem bicikel za tako velikost kot ti, le kil zaenkrat še pod 100. Drugače pa boš kmalu videl da hude izbire žal ni zaradi velikost okvirja.

Mogoče Fuji Touring?

Imam pa jaz enega starega Raleigha, pod letnikom 1990 s katerim sem naredil nekaj tur če bi te zanimal. So boljši prenosi gor da se lahko v hrib goni tud če maš cel kup prtljage.


https://www.bike-discount.de/en/buy/rad...


https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

juroz ::

Pri 194cm oz jaz še centi večji je 58cm tam tam. Tolk na meji da jaz ne upam takega preko neta naročit. Razen če ti ful odgovarja ful športna poza.

jype ::

Premajhen je. Jaz sem 190 pa imam 60 (ciklokros) okvir, pa mi je ravno prav. V Ljubljani imam tudi 56 okvir, ki mi je premajhen, ampak mi "ful odgovarja ful športna poza", tako da ga bom kar obdržal (kromoli u-sistem specjalka iz devetdesetih).

Če misliš daleč potovat, pa ti ustreza bolj sedeč položaj, potem raje kupi potovalno specjalko. Ciklokros geometrija je zelo "na primojduš".

erkgheoruugh ::

Tako kot je jype napisal, ne kupuj koles z oznako ciklokros, ker so to običajno kolesa z agresivno tekmovalno geometrijo.
Glejte bolj pod gravel ali adventure. Je pa za to ceno 105 mission impossible. Jaz imam sicer na različnih kolesih od Ultegre do Tiagre pa moram reč, da razlika ni tako opazna, da bi se metal na zobe.
Poglej še tukaj, če je kaj uporabnega.

dukenukem ::

js mam trenutno zlom klučnice padec z kolesa,imam tudi veliko hribov okrog doma ,zato mam specialko z triplo spredaj ,mi je cestno kolo veliko boljše kot ostali...bolje da kupiš kakega lepo ohranjenega ,kot poceni novo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dukenukem ()

PugPlug ::

dukenukem je izjavil:

js mam trenutno zlom klučnice padec z kolesa,imam tudi veliko hribov okrog doma ,zato mam specialko z triplo spredaj ,mi je cestno kolo veliko boljše kot ostali...bolje da kupiš kakega lepo ohranjenega ,kot poceni novo


Cestnega nameravam vzeti v prihajajoči sezoni, ko bom imel postrani 1.5k :) . Težava je v tem, da se sam izredno rad vozim po bolj obljudenih področij in je kar nekaj makedama (tudi nezvoženega - mehkega) oz. res slabega asfalta. Mislim, da jih bi cestak le stežka preživel. So a v načrtu tudi ture po Franciji, Škotskem, Švici, Italiji, a najprej je potrebno ponovno nabrati kondicijo in izgubiti odvečno težo.
-------------------------------------------------------------

Han ::

Leprechaun ::

*************************************************************

iso2000 ::

Jaz že nekaj let vozim Kona Sutra (2012) kolo in sem zadovoljen z njim. Je sicer potovalno kolo, kar mislim da je dandanes ekvivalent gravel kolesom z dodanimi prtljažniki itd. Je pa kar težka krava in ni ravno dirkalnik. Je pa precej udobno kolo, tudi za daljše fure. Mislim da je od Trek-a model 520 podobna reč.
S pojavom gravel koles pa je sedaj ponudba takšnih koles res velika in bogata - mislim da ima skoraj vsak malo bolj resen proizvajalec v ponudbi gravel kolesa.
Letos sem odkril tole firmo in so se mi zdela njihova kolesa zanimiva: https://www.fahrradmanufaktur.de

Jaz imam na kolesu rad prtljažnik in klasične torbe, opažam pa da gre sedaj trend, da se torbe pritrjujejo kar na različne konce okvirja in balanco, ter na oporo sedeža. Morda malo pozornosti nameniti tudi temu, če ima kolo predvidena mesta za pritrditev prtljažnikov - če jih seveda želiš imeti na kolesu.

Se pa bojim, da so vsa zgoraj naštea kolesa čez tvoj budžet, ki ga želiš nameniti za takšno kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

PugPlug je izjavil:


Invictus
Sem gledal, ampak ne najdem nobenega pod 1000EUR.

Aha, zanima me še kako je s hidravličnimi zavorami pri nizkocenovnikih? Je v tem rangu bolje vzeti V?

Vse je odvisno od tega koliko se boš vozil in tvojega budžeta. Niso pa poceni. Poglej še malo Nemčijo... pri nas je 300% marže...

Če boš potoval, sploh pa kakih bolj neobljudenih zadevah, vzemi V zavore.

Namreč hidravlične se ti lahko zaklenejo, če snameš kolo in pomotoma stisneš zavoro. Potem je potreben poseben postopek, da jih spet razkleneš...

Drugače pa poglej rabljene bicikle.

Dobiš za tvoj budžet zelo dobro kolo...


Varnostni bloki so namenjeni ravno temu, kar ti opisujes
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Invictus ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Varnostni bloki so namenjeni ravno temu, kar ti opisujes

Itak, sam lahko se ti to zgodi preden ga vstaviš...

Pa tisti mali pizdeci se hitro pogubijo.

Ti pa nekje sredi Kube z blokiranimi zavorami, 100km od kateregakoli servisa...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

iso2000 ::

Preprosta rešitev za zavore, če imaš rad sladoled :)) (1:30)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

facepalm ::

Invictus je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Varnostni bloki so namenjeni ravno temu, kar ti opisujes

Itak, sam lahko se ti to zgodi preden ga vstaviš...

Pa tisti mali pizdeci se hitro pogubijo.

Ti pa nekje sredi Kube z blokiranimi zavorami, 100km od kateregakoli servisa...


A ni dovolj odviti vijak za olje na rocki in potisnit zavore nazaj s kakim vzvodom?
Jaz sem naredil tako. 5min dela.

jype ::

Ravnokar opazil, če koga zanima (CX s 105 pod jurja, žal očitno samo še okvir velikosti 53, se pravi priporočeno za nekje med 160 in 170 cm višine):

https://www.bike24.de/p2231235.html

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

P=LN ::

Odločam se za nakup novega kolesa, pa me zanima ali se "spodobi" v trgovini vprašati za dodaten popust, kljub že znižani ceni kolesa. Včasih se je dalo kaj zmenit, nevem pa kako.je s tem danes. V trgovini bi opravil nakup za cca. 1000 eur.

c3p0 ::

Zakaj pa ne, saj dat ti ga ne rabijo. Razišči pa ceno istega modela tudi drugje. Če ga najdeš kje ceneje, bo lažje dobit dodatni popust.

Twixz ::

Yo, da si sposodim temo.

Kupujem nekaj do 300-500€. Večinoma asfalt, malo makedama kar se podlage tiče.

Trenutno vozim 7 let starega Schwinn-a, ki ima zvite felge in je bil tudi predolgo na vlagi, rja se nabira in verjetno se ga ne splača popravljati.

Kakorkoli, ja. Rokavice, hlače to bom naknadno kupil, rabim pa neko kolo. Če kdo ve za kaj pametnega. 100 kil, 180 centimetrov. Na kolesu nisem bil že 3 leta.

Steinkauz ::

mailer ::

Moj schwinn hardtail je alu okvir, zamenjaj feltne in opremo pa se vozi naprej če ni preveč uničen.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

rudmajstr ::

Ali so gorska kolesa iz decathlona dober value?

primer: https://www.decathlon.si/gorsko-kolo-st...

Oz. podobno kot twixz iščem dobro treking/gorsko kolo za 300-500 €.

bluefish ::

Precej zgovorno:

Ni primerno za XC, All Mountain, Enduro in BMX.

Skratka, vozi se, to je pa tudi vse. Podobno kot večina kvazi gorskih koles v tem cenovnem rangu, ki imajo vzmetenje bolj kot ne za okras in dodatno obtežitev.

Če si želiš gorsko kolo, priporočam nekaj vsaj v rangu okrog 700 EUR (Cube ali podobna kolesa). Sicer je treking bolj smiselna izbira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Twixz ::

Razmišljam.. Za prvo leto, da vidim če bom sploh toliko padel v to bi si kupil nekaj rabljenega do 300EUR na bolhi, treking varjanta. Potem pa če naredim vsaj 2000 kilometrov letos si kupim "specialko" onega pa prodam za 100EUR manj in je to to.

Naprimer TOLE

juroz ::

vsaj 2k za prvo leto je kar hud podvig. že če si konsistentno nad 1k par let se ti kar splača specialko. saj niso tako zelo drage zadeve.
glej kot investicijo v zdravje.

Twixz ::

Hm, morda res nimam realne predstave. Kolesarska gre 15 kilometrov daleč, 3 kilometre rahlega spusta imam do kolesarske da se ogrejem pa potem nazaj. Pa vsaj 3x tedensko, mislim da bi šlo nekje do 1000.
Specialke me je strah zarad tankih gum ko me bo zbrisalo ko bika po cesti :D

juroz ::

danes ni več tako tankih gum kot nekoč. 25, 28mm sta sedaj standard. tudi 32 ni tako redko. tisth okrog 19mm pa skoraj ni več oz res redka zadeva.
ni tako nestabilno kot si morda predstavljaš, večja nevarnost so čevlji ker si vpet na pedala in lahko pozabiš.
ko se npr voziš pol ure/uro in se ustaviš na semaforju. pozabiš in padeš po tleh.
se je najbrž zgodilo večini, meni na srečo tako da sem se zadnji cm še ujel da nisem čisto po tleh odletel, cestni delavci pred mano pa v smeh :)

energetik ::

Twixz je izjavil:

Hm, morda res nimam realne predstave. Kolesarska gre 15 kilometrov daleč, 3 kilometre rahlega spusta imam do kolesarske da se ogrejem pa potem nazaj. Pa vsaj 3x tedensko, mislim da bi šlo nekje do 1000.
Specialke me je strah zarad tankih gum ko me bo zbrisalo ko bika po cesti :D
Na uno specialko iz Decathlona daš lahko do 37mm gume, original ima gor 28mm. Ni problema.
Za tvojo uporabo vzameš tega:


in mu natakneš te gume:
 37mm

37mm



Če ravno začenjaš spet s kolesarjenjem, bo verjetno res bolj prava cifra 1000km v tem letu. Razen če se ornk ne spraviš k zadevi. Do zime je še nekje 6 mesecev, delati bi moral 75km vsak teden za 2k letnih. Kar ni nemogoče, sploh ko dobiš nekaj kondicije.
Jaz sem predlani bolj zastavil, lani sem prišel do 2500km. Ampak to ne zaradi pomanjkanja kondicije, ampak zaradi pomanjkanja časa. Če bi lahko kolesaril toliko, ko si želim, bi zihr prilezel do 5k letno.

bluefish je izjavil:

Precej zgovorno:

Ni primerno za XC, All Mountain, Enduro in BMX.

Skratka, vozi se, to je pa tudi vse. Podobno kot večina kvazi gorskih koles v tem cenovnem rangu, ki imajo vzmetenje bolj kot ne za okras in dodatno obtežitev.
No ja, to opozorilo je verjetno bolj zaradi tega, da ne bi šel kdo s tem redno vozit v bike parke ipd.
Za navadnega rekreativca, ki se s tem redno vozi npr. iz Lj na Krim po kakšnem makadamu, je tako kolo povsem primerno.
Imajo pa tudi v Decathlonu boljše MTB v srednjem cenovnem rangu.

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

To je res.
Čeprav je gorsko kolo za makadam overkill - predvsem ob današnjem marketingu, ki ponuja gravel, ciklokros ipd. kolesa >:D:)

energetik ::

To je bolj marketing. Jaz za makadam še vedno raje vzamem svojega gorca, kot trekking.
Npr. tule sem se zadnjič spuščal:
https://www.strava.com/segments/23815858

Ko greš po takem, čeprav je makadam, s 40-50km/h, pridejo še kako prav 2,25" gume na 1,8bar in 100mm zračne vilce.
Že z mojim trekingom na 37mm gumah pri 3,5bar bi si ta odsek upal speljati morda s hitrostjo do 35km/h, pa še to bi cvikal, kaj šele na grevlu brez fedrov in spuščeno balanco.

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Saj tisto zgoraj je bilo spisano bolj v šali. Če bi človek poslušal marketingarje, bi imel eno sobo samo za kolesa in pripadajočo opremo. Končni efekt bi bil pa manjše število prevoženih kilometrov.

Twixz ::

Pa je bolje kupiti rabljeno kolo ali novo znižano?

K0l1br1 ::

Twixz je izjavil:

Pa je bolje kupiti rabljeno kolo ali novo znižano?

Odvisno od kolesa.

Twixz ::

Nakamura iz intersporta je v redu? Sem 90% da bom kupil.

Twixz ::

Dobro, pa je mimo vsa ta kalvarija glede kolesa.
Sem se odločil da bom en dan si pred službo vzel čas in šel po trgovinah. In sem šel, itak pričakujoč ničesar, vsaj nekaj osnovnega da mi povejo.
Izbrane trgovine so bile Hervis, Intersport in specializirana trgovina ki je meni precej daleč ampak po priporočilu več kolegov in znižanj, Ciklosport v Velenju.
Hervis sem zapustil po petih minutah. Kolo mi je trgovec znal pokazati, kaj bi bilo približno zame ampak pri vprašanju o menjalniku je rekel da mora preveriti na računalniku. Dobro, ne bom ga več gnjavil, grem pogledat v intersport.
V Intersportu sem vstopil v trgovino in videl razprodajo kolesarskih majic. Trgovka je bevsknila name da naj se ne dotikam, ko sem jo pa nekaj vprašal glede koles se je čudežno ravno takrat morala javit na telefon in govorila dokler nisem šel. P*****a. Nevzgojena.
Dobro, v upanju da dobim nekaj vsaj v specializirani trgovini s kolesi naredim krajši road trip do ciklošporta. Pod masko skrit obraz me pozdravi. Sploh me ne vika, itak nisem star. Povem mu situacijo kot sem jo tukaj in me vpraša po višini, teži.. Pa greva k kolesom, mi predlaga enega za 300€. Ga vprašam za menjalnik da bi mel tega pa tega in me postavi na realna tla. Da sem v prehodnem obdobju da naj ne razkiram preveč denarja in da tudi če kolo ne bi bilo znižano ga ne bi priporočal in da brez problema zdrži 4 - 5 tisoč kilometrov.
Po majice pa hlače grem v intersport in bom prav počakal da ta k***a dela.

Drugače pa, Lombardo kolo, super :)

;-) ::

Twixz je izjavil:

Nakamura iz intersporta je v redu? Sem 90% da bom kupil.

Jaz imam nakamuro gorca mislim da je fusion 2.9 leto in nekaj. 3000km je naredil, enkrat peljal kar k lokalcu menjalnik nastavit ker se mi ni dalo v intersport. Vozim se po makadamu, malega v vrtec itd.

Kolo je res osnovno-obroci se vidi da so basic, pravtako menjalnik in rocice menjalnika. Ampak deluje, bp to mi ke najbolj pomembno. Po enem letu pranja z vapom se nikjer nic ni oksidirano in ne rjavi le okvir sem malo poskodoval (mislim da samo nalepke) z namescanjem otroskega sedeza. Takrat je stal malce vec ne spomnim se tocno.

Pred 14 dnevi sem ga posodil bratu ki je kupoval budget kolo, na probi je imel mojega ter nekaj iz dechatlona za 300€, kupil je nakamuro.

Pomanjkljivosti ki jih mogoce pogresam. Vilice nimajo zaklepa, jih imam pac vedno na trdo narejene, glede na to da nisem kolesar razen do vrtca in gostilne mi zadosca, plasticne pedalke pa bom menjal ker so res cheap. Menjalnik dokler bo delal bo nato bom dal kako rabljeno opremo gor.

Če nisi idiot se komot vozis s kolesom za 200-300€, jaz pac pravilno prestavljam, ne skacem, ne stojim v hrib, itak vecino casa vozim otroka zraven. Tudi iz Okolice konjic sem ze sel v Zavrč z njim, ampak je za take podvige neprimeren :)

Lucio ::

Kaj pravite na to kolo, po kar nekaj letih sem se odročil da moram spet malo migat
https://www.bike-discount.de/en/buy/cub...

Se obi kaj boljšega za to ceno?

Twixz ::

Odvisno.
Če nisi bil kdaj na specialki je fajn da greš na treking.
Ta spletna stran je pa super. Več kdo od mojih kolegov ki ima specialke za več jurjev si tu gor kupuje opremo za picikl. Ko je discount.

Twixz ::

A kdo morda ve, če se da dobiti kolesarska očala z dioptrijo? :D

TehDucky ::

Dobiš, imaš 2 variante. Ena je vgradnja leč z dioptrijo na notranjo stran sončnih očal(kolesarskih), druga pa je, da ti sončne leče priredijo z dioptrijo. Vse to je po naročilu.
Najdi model, ki ti ustreza, nato pa se pogovori s prodajalcem/uvoznikom/proizvajalcem, kako imajo glede dioptrije kolesarskih očal.
P.s.:Upam, da imaš debelo denarnico, ker kolikor sem spraševal si hitro na 300-500€. Ali pa leče v oči za par €.

Twixz ::

Leč nikoli nisem uporabljal niti jih nisem imel namena uporabljat.
Toda.. Če je ceneje..

Twixz ::

Evo, dober teden je odkar sem nabavil kolo.

Po petih letih sem naredil kar nekaj osnovnih napak za užitek v vožnji.

1.) Prva tura je bila dolga 30 kilometrov. 15 kilometrov spusta, 15 kilometrov dviga nazaj. Absolutno preveč.
2.) Sedež je bil absolutno prenizko prvih 22 kilometrov vožnje. Čeprav sem se počutil zelo samozavestno, mi je kolega rekel, da imam prenizko sedež. Ko sem ga dvignil na primerno višino je bilo kot, da sem ravno štartal. Nor občutek.
3.) Premalo sem se najedel oz. nisem imel ustrezne prehranske opreme zraven. Po 25 kilometrih, ko sem mislil da je nemogoče, da držim tempo 20 kilometrov na uro v zelo rahel klanec mi je telo začelo dopovedovati, da se nisem dovolj najedel pred turo. Tresel sem se kot golf 2 pozimi pri -15. Isostar prašek je na drugi turi naredil ogromno razliko, prav super je bilo. Počasi sproti žlampaš pou litra in gre res fajn.
4.) Ustrezne hlače, rokavice in bandana oz. trak pod čelado naredijo vožnjo res toliko boljšo da je za znoret.

Začetek je bil obetaven, več kot eno urne ture ne delam in jutri, če bo vreme, pade prvih 100 kilometrov z novim kolesom. Kar nisem niti najmanj pričakoval. :D

energetik ::

1) A to si na Rogli doma?:))
2) Ko sediš in s peto stojiš na pedalu, mora biti noga iztegnjena.
3) Tudi če štartaš skoraj lačen, ni problema. S sabo imej 30g energijske tablice ali gele. Redno na nekje 30-45min poješ 1, odvisno od napora. Te ne bo nikoli zmanjkalo, omejitev bodo le še noge. Seveda rabiš kondicijo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 492 93 94 95 )

Oddelek: Šport
4708703220 (527) b4d
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120294 (11462) issak
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
4714027 (10534) dolenc

Več podobnih tem