» »

Nabava novega kolesa.

Nabava novega kolesa.

Justone1991 ::

Pozdravljeni,

V letošnjem letu imamo s kolegi namen iti na malo daljšo turo s kolesi (7 dni vsak dan +100km), zato sem se odločil, da je primeren čas, da pred tem podvigom zamenjam kolo.

Ker nisem poznavalec koles, me zanima kaj bi mi priporočali in na kaj moram biti pozoren?

Budget je tam nekje do 1500€.
Kolo bom uporabljal večinoma za asfalt, je pa res da se kdaj spustim tudi po kakšni gozdni poti. Tako da specialke sem izključil iz nabave.

Zanima me:
Kakšna je razlika med gorskim kolesom, in trackerjom. Namreč odločam se, ali naj kupim dobro gorsko kolo, na katerem zamenjam plašče, ali se naj odločim za tracking kolo?
Zanimajo me predvsem + in – enega ter drugega, kako je s prenosi, ter kakšna je glavna razlika med njima.

Potem katere firme kolesa so kvalitetna, katera se ne splača kupiti? Price/preformance?

Zanima me tudi na kaj vse moram biti pozoren pri sami nabavi kolesa.

- Pravilno velikost okvirja imam namen izbrati po teh navodilih: http://www.svet-sporta.com/Blagovneznam...

- Prosil bi tudi če lahko kdo malo omeniti na kaj je treba biti pozoren pri samih komponentah na kolesih. (prestave, feltne, zavore, sedež, …)

- Ne mislim tukaj neke znanosti odkrivat, bi se pa rad o stvari prej pozanimal preden obiščem kakšno trgovino z kolesi, da nebom izpadel čisto brez znanja.

Aja, pa zanima me tudi, če pozna kdo kakšno dobro trgovino z kolesi v okolici celja, kjer ti pomagajo pri izbiri pravilnega kolesa, ne pa da jim je glavni cilj da prodajo kolo kakršnega pač imajo na zalogi.


Prosil bi za odgovore poznavalcev. Hvala
Za odgovore, linke, kakršno koli pomoč se že v naprej zahvaljujem.
Lep dan še naprej
Justone

videc ::

Proračun imaš zadosti velik, da dobiš zelo solidno kolo.
Kar se trgovin tiče... Ena je pri tržnici, kjer prodajajo Ghost kolesa, pa v eni sem še bil, pri stadionu Arena Petrol, pod tribuno.
Koliko so pa strokovni tam, boš pa tako sam videl, ko prideš tja.
Glej, da bo oprema (zavorne ročke, avtomati, gonilka) solidna in po možnosti kvalitetna, npr. Deore LX, ...

Aston_11 ::

Bicikla za asfalt in malo gozda in bicikl za 100 km dnevno bi morala biti po moje različna, čeprav bi se jaz glede na to, da se gre za pretežen asfalt in malo gozda nabavil ali dva bicikla (specialko/ciklokros ali pa gorsko) ali pa samo enega (specialko/ciklokros). Nikakor pa ne bi trekinga, ker tole ni ne kot specialka za po aslfaltu, ne gorsko za po grdem.

100 km dnevno, več dni zapored, je treba narediti z biciklom, ki je lahek in lepo teče. Tovor pa čimmanjši. Lani sem dva dni naredil bp s specialko, z gorskimi bi ga pa nastradal. Opcija ti je ciklokross, ker zmore tudi po grdem, vse drugo naj bo čim lažje.

Za firme je vseeno. Firme so hype.
Komponente so že leta vse kvalitetne in kupiti slabe je kot zadetek na loto.

Invictus ::

Če boš šel samo enkrat, je vseeno kak bicikle imaš ;).

Bolj je pomembno po kakih terenih se boš vozil.

Če nisi nek fan gorskega kolesarjenja, kupi ciklokros kolo, ker jih ima veliko že vgrajene nastavke za prtljažnike.Samo namontiraš gor.

Treking bicikli niso baš nekaj. Prepočasni na asfaltu, neuporabni na terenu ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Justone1991 ::

Hmmm, zanimivo, na te ciklokros kolesa še poštudiral nisem.

Mogoče butasto vprašanje, ampak useen, kako je pa kaj z prestavnim razmerjem? Podoben gorskemu? Namreč do sedaj sem vedno vozil gorsko kolo, pa me zanima ali so razlike očitne? Težje, lažje?

Poleg tega mogoče veste za kakšen dotičen model katerega se splača kupiti za ceno do 1500€? Seveda bi bilo dobro da ga ima katera izmed slovenskih trgovin s kolesi, da bi se ga dalo probati.

Aston_11 ::

Justone1991 je izjavil:

Namreč do sedaj sem vedno vozil gorsko kolo, pa me zanima ali so razlike očitne? Težje, lažje?
Razlika je seveda očitna. Razmerja so težja, vendar gre več energije v cesto, kjer se jo pri gorskem zgubi.

jype ::

Če boš kupil ciklokros, kupi takega s kompakt gonilko. Ne, gorskih prestav nimajo, lahko pa daš shimano kaseto za gorca pod ultegra menjalnik in bo šlo čisto OK, samo preverit moraš dimenzije. Včasih je kakšen servis pripravljen to urediti.

Zrihtaš si lahko tudi triplo za spredaj.

Tole je mene koštalo malo nad jurja evrov, pa sem v treh letih naredil več kot 35000km (~40km na dan v povprečju):



Vedeti moraš, da je treba verigo zamenjat na 2000-4000km, sploh če veliko voziš v klance, pa da boš vsaj trikrat na leto menjal zavorne ploščice in vsaj enkrat na leto rotorje, pa vsaj enkrat na leto zajle zamenjat. Na približno 10.000-15.000km moram tudi previt balanco, gume pa zdržijo zelo različno - imam zimske/gozdne, ki zdržijo kake 4000km, cestne, ki so zdržale 20.000km in cestne, ki zdržijo 3000km (ampak se prekleto dobro limajo tudi v mokrem).

Skratka, vse živo moraš pri taki obremenitvi redno menjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Justone1991 ::

Hvala za informacije, kaj pa glede trgovin v okolici celja? Pozna kdo kakšno kjer ti res znajo dobro svetovati, poleg teh, katerih je omenil videc?

BlaY0 ::

Justone1991 je izjavil:


V letošnjem letu imamo s kolegi namen iti na malo daljšo turo s kolesi (7 dni vsak dan +100km), zato sem se odločil, da je primeren čas, da pred tem podvigom zamenjam kolo.

Jaz bi šel na tvojem mestu s starim. Tako bi lahko osebno dobil neprecenljivo izkušnjo kaj vse gre lahko narobe, čemu je potrebno posvečati še posebej veliko pozornost, katere karakteristike bicikla so bolj pomembne od drugih. Naslednje leto bi si na podlagi teh izkuženj lahko sam (brez pomoči ostalih) izbral novo kolo.

To kar je jype napisal drži samo pogojno in sicer ob predpostavki da si težak 100 kil in razvijaš dovolj veliko moč ter imaš "poseben" stil vožnje. Moja ketna in zavorne obloge pri enako prevoženih kilometrih zdržijo vsaj 3x dlje kot njegove.

Poleg tega 7 dni ali 1.000 km niti ni nevem kako dolga tura kar se mene tiče...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

Ja, to drži, teža kolesarja še posebej pomembno vpliva na to, koliko se reči obrabijo, ko voziš po klancih.

Pa morda sem narobe razumel: Če je 100km v sedmih dneh to ni isto kot 700km v enem tednu.

Justone1991 ::

Glede nato da je moje staro kolo ze kar staro, slabih 10 let, saj sem prej delal dosti manj kilometrov, se mi zdi da ni ravno primeren za takšno turo, razno če bi ga nadgradil, oz. zamenjal vse pomembne dele kolesa, to se mi pa zdi nesmisel, saj ze imam nekaj časa v mislih nabavo novega kolesa.

Drugače se gre pa za turo okoli 850km v času enega tedna, gre pa predvsem za bolj položno teraso, vzponov je 7500, kar mislim da ni tako veliko na taki turi.

jype ::

To zlahka zmore tudi staro kolo, sem prepričan. Problem so velike obremenitve (hitri strmi vzponi ko kolo s tabo in prtljago tehta več kot sto kilogramov, recimo, verigo in verižnike precej bolj matrajo, kot karkoli drugega).

Če boste turo vozili tako, da boste imeli spremljevalno vozilo ali boste kako drugače poskrbeli za prtljago, potem je ta težava še precej manjša.

Novo kolo moraš kupiti vsaj 500 kilometrov pred turo, da boš imel možnost zategniti vse slabo privijačene reči in morebiti tudi centrirati obroče. Vsekakor ne kupuj tik pred turo, ker je sicer bolje, da greš s starim biciklom.

Justone1991 ::

Spremljevalno vozilo bo.

Drugače pa zato pa imam namen kupiti kolo v februarju oz. marcu, saj na turo gremo v sredini leta in bom lahko na ta način še vedno dodobra stestiral kolo in se ga pravtako tudi navadil.

juroz ::

To je lih do Dubrovnika. A greste tja?

Scaramouche ::

Prosil bi za odgovore poznavalcev.



Pokliči Hervis, imajo akcije in lahko dobiš res poceni, jaz sem vprašal par dni prej in sem sem dobil bajk v redni ceni 30% dol!

jype ::

juroz> To je lih do Dubrovnika. A greste tja?

Do Beograda tudi :)

Justone1991 ::

Gremo proti nemčiji :D

Am glede Hervisa pa nisem čist siguren da so tam nwm kaki poznavalci koles. Raje prakticiram namenske trgovine, kjer se ukvarjajo predvsem z prodajo in servisom koles.

jype ::

Justone1991> Gremo proti nemčiji :D

Tudi tja sem že šel, ampak če je samo 7700 višincev, potem očitno ne greste prek visokih prelazov :)

Ko bo priložnost, imam namen odpeljat tole (16 dni plus postanki pri kolegih in za nekatere turistične zanimivosti):

petrus ::

jype je izjavil:

Justone1991> Gremo proti nemčiji :D

Tudi tja sem že šel, ampak če je samo 7700 višincev, potem očitno ne greste prek visokih prelazov :)

Ko bo priložnost, imam namen odpeljat tole (16 dni plus postanki pri kolegih in za nekatere turistične zanimivosti):



Amater, drugi več prehodijo! :)
stati inu obstati

jype ::

petrus> Amater, drugi več prehodijo! :)

Ah, saj nikoli nisem trdil, da sem profesionalec. Luštn hobi je, to je vse.

Scaramouche ::

Justone1991 je izjavil:

Gremo proti nemčiji :D

Am glede Hervisa pa nisem čist siguren da so tam nwm kaki poznavalci koles. Raje prakticiram namenske trgovine, kjer se ukvarjajo predvsem z prodajo in servisom koles.


Karbonc dobre prestave, cross
http://www.eurobike.si/sl/specialized-c...

nitro2 ::

Justone1991 je izjavil:

Hvala za informacije, kaj pa glede trgovin v okolici celja? Pozna kdo kakšno kjer ti res znajo dobro svetovati, poleg teh, katerih je omenil videc?


V Celju
Pri areni petrol je adrenalin bike,
Nasproti planeta tuš freestyle prodajajo giant,
Na lavi je bl šport prodajajo specialized,
V mestu na tržnici je griffin prodajajo ghost,
V mestu nasproti banke koper je trgovina kolesar prodaja scott.
Za na asfalt je specialka. Kompakt gonilka, kaseta naj ima največji zobnik 32. Vzemi endurance geometrijo z navadnimi zavorami. Ne diskov. Boš imel na daljših vožnjah najmanj skrbi. Pozornost posveti sedežu da bo pravilne širine in dobre čevlje si kupi. Vožnja mora biti uživancija ne trpljenje. Lp

juroz ::

jype je izjavil:

juroz> To je lih do Dubrovnika. A greste tja?

Do Beograda tudi :)


Pa je jadranka veliko bolj popularna trasa, zato sem vprašal. Med drugim je tudi trasa za eurovelo8, višincev je pa tudi tam nekje. Odvisno če greš kaj po otokih.

jype je izjavil:

Justone1991> Gremo proti nemčiji :D

Tudi tja sem že šel, ampak če je samo 7700 višincev, potem očitno ne greste prek visokih prelazov :)

Ko bo priložnost, imam namen odpeljat tole (16 dni plus postanki pri kolegih in za nekatere turistične zanimivosti):



Kje gledaš za ceste? Ko sem šel po Hrvaški ni blo problema, letos grem pa Avstrija, Nemčija, Nizozemska (mogoče dodam Lux/Belgijo za kak dan) pa nočem na kakšno prehudo cesto prletet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: juroz ()

jype ::

juroz> Kje gledaš za ceste?

Popularity na stravi. To je praviloma tam, kjer vozijo lokalci.

juroz> Pa je jadranka veliko bolj popularna trasa

Ja, saj odkar imajo avtocesto je resnično luštna za vozit, je pa samo videti približno isto višinsko zahtevna, v resnici je bolj, ker se ves čas spušča in vzpenja.

Scaramouche ::

Zanima me kje vi ostali kupujete oblačila za kolesarjenje..

hočem si nabavit vetrovko, je cena 30€ normalna?
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

dasf ::

Scaramouche je izjavil:

Zanima me kje vi ostali kupujete oblačila za kolesarjenje..

hočem si nabavit vetrovko, je cena 30€ normalna?
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...


Tole je dežna jakna, neka nepremočljiva plastika. Pod tem zelo švicaš, če misliš nosit samo proti vetru se bolj uporabljajo windstopper brezrokavniki (recimo https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...). Drugače je pa 30€ ugodno.

Extremevital ima ok cene, glej še wiggle.com, bike24.de, chainreactioncycles.com. Od proizvajalcev ima dhb (samo na wigglu) glede na ceno zelo dobre stvari, za malo višji rang pa recimo sportful. Drugače pa najceneje dobiš opremo če se vključiš v nek kolesarski klub, pa se potem naroča drese pri Žolni, Banem, AND Andraž...

Pro_moted ::

Mogoče pa ni treba zagonit ravno 1500 evrov za kolo. Kupiš nekaj takega:

http://www.bikeek.si/treking_kolo_steve...

, ker enostavno , geometrija treking koles je različna ,od tistih bolj v nagnjenih v cestno ali tistih bolj v gorsko kolesarstvo.Tako da dobiš lahko v trekingu dovolj dobro kombinacijo za cesto in makadam. Plus je tudi to da dobiš večinoma gor prestavna razmerja gorskih koles, kar ti bo pomagalo pri vožnji v kake klance, sploh če nisi navajen na prestavna razmerja cestnih koles, oz. še nimaš dovolj močnih nog. Na koncu je pa še cena.

Za 600 evrov budgeta, koliko ostane se lahko kupiš še dobro čelado, zelo priporočljivo še kolesarske čevlje z vpenjanjem, OČALA ( jaz brez njih ne morem) in pa seveda še ostala oblačila za kolesarja in opremo za kolo ( luč, tlačilka itd.). Ker ti dodatki so zelo pomembni in na koncu stanejo veliko, tako da jih v vsakem primeru ne pozabi vključit v svoj budget.Vsekakor pa se odpravi po štacunah, se vsedi gor na različna kolesa in boš sam videl kaj ti najbolj ustreza.

Kakorkoli se boš odločil , ti želim veliko užitka in varnih kilometrov !
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Alamar ::

Pro_moted je izjavil:

Mogoče pa ni treba zagonit ravno 1500 evrov za kolo. Kupiš nekaj takega:

http://www.bikeek.si/treking_kolo_steve...

Tole kolo je glede na opremo in lanski letnik vsaj 200 EUR predrago.

Pro_moted ::

Alamar je izjavil:

Pro_moted je izjavil:

Mogoče pa ni treba zagonit ravno 1500 evrov za kolo. Kupiš nekaj takega:

http://www.bikeek.si/treking_kolo_steve...

Tole kolo je glede na opremo in lanski letnik vsaj 200 EUR predrago.



Zato sem napisal NEKAJ takega in ja strinjam se da je nekoliko predrago. Jaz sem predlani kupil trekinga z malo boljšo opremo za 620 evrov, bil je pa letnik 2014. Tako da se da dobiti kaj takega za 200 evrov manj ja, odvisno od trgovine v kateri gledaš. Hotel sem samo poudariti da mu ciklokrosa za 1500 evrov ni potrebno nakupovati. Ker se s ciklokrosom nebo vozil po brezpotjih nič bolj kot z trekingom, na cesti bo pa imel povprečno hitrost mogoče 3 km/h višjo z ciklokrosom. Če se splača za enkrat višjo ceno pa naj sam presodi.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Scaramouche ::

Pod tem zelo švicaš


https://www.intersport.si/shop/kolesars...

Kaj pa to, nebi rad vzel samo brezrokavnik, ne razumem poante...

Egidij88 ::

Nekaj nameravam kupiti. Večinoma bom vozil asfalt, torej gorsko kolo s sprednjim vzmetenjem, XL okvir.

Na primer:

http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

http://www.11-11.si/kolesarstvo/kolesa/...

Bi bilo? Na dopustu sem se spet navdušil, ko sem rental Specialized Rockhopper. Za kakšen "izlet" čez vikend, drugače prioriteta je tek.
I5-4460, 12GB DDR3, 256GB Crucial BX100, GTX960, Win10.
OnePlus 6

Aston_11 ::

Scaramouche je izjavil:

Pod tem zelo švicaš


https://www.intersport.si/shop/kolesars...

Kaj pa to, nebi rad vzel samo brezrokavnik, ne razumem poante...
plastika je za daljse spuste navzdol ali v primeru dežja. Ne diha in se torej potiš in imaš posledično mokra oblačila. Temu se sicer ne moreš povsem izogniti, vendar se ne gres brez razloga zavijati v najlon.

Egidij88 je izjavil:

Nekaj nameravam kupiti. Večinoma bom vozil asfalt, torej gorsko kolo s sprednjim vzmetenjem, XL okvir.

Na primer:

http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

http://www.11-11.si/kolesarstvo/kolesa/...

Bi bilo? Na dopustu sem se spet navdušil, ko sem rental Specialized Rockhopper. Za kakšen "izlet" čez vikend, drugače prioriteta je tek.
asfalt in gorsko je podobno formuli 1 in traktorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

dasf ::

Scaramouche je izjavil:

Pod tem zelo švicaš


https://www.intersport.si/shop/kolesars...

Kaj pa to, nebi rad vzel samo brezrokavnik, ne razumem poante...


Torej nek zgornji del z dolgimi rokavi? Če ne rabiš za v dež samo gledaš da ni sama plastika (ne diha), večina jih je pa vseeno vodoodbojnih, tako da ne premoči takoj.

Jaz mam nekaj podobnega temu https://www.extremevital.com/sl/kolesa/..., ziher obstaja tudi kaj cenejšega. Fajn je če se da zložit v žep, da lahko vzameš s sabo.

next3steps ::

Na kaj je pa treba gledati pri rabljenem kolesu? Nekaj za na cesto.
Sem gledal tudi nekaj v smeri fixijev, ker ni baš neke višinske razlike med začetkom in ciljem. Uporabljal bi poleti, dnevno bi naredil okrog 30km.

Aston_11 ::

Da ga dobiš za tako ceno, da nimaš občutka, da bi dal še 200 EUR zraven in dobil nov bicikl.

Asfalt, makadam?

next3steps ::

Samo asfalt.

Xxxzilla ::

Zanimam se za nakup cestnega kolesa (specialka). Na turo delam od 50 km +. Budget je do 1000€. Če ima kdo kakšno priporočilo, link in podobno se toplo priporočam. :)

dasf ::

Xxxzilla je izjavil:

Zanimam se za nakup cestnega kolesa (specialka). Na turo delam od 50 km +. Budget je do 1000EUR. Če ima kdo kakšno priporočilo, link in podobno se toplo priporočam. :)


Za ta denar dobiš aluminjast okvir in opremo (menjalniki pa to) nekje ranga Shimano 105. Poglej po bližnjih trgovinah, glej da je čimveč komponent Shimano 105 in čimmanj slabši Shimano rang (tiagra, sora, claris) ali od nekih drugih firm. Isto če je oprema od ostalih 2 proizvajalcev, v tem rangu je Campagnolo Veloce in Sram Apex. Potem pa vzameš tistega ki ti je najbolj všeč, nekih večjih razlik najbrž ne bo. Če kupiš fizično v trgovini je standard nekje 10% popusta na gotovino.

Recimo:
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
https://www.canyon.com/en-si/road/endur...
http://www.veb-company.si/izdelek/6739/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dasf ()

nsa_ag3nt ::

Zadnji ima Campagnolo opremo, kar pomeni dražje vzdrževanje.

Na bolhi si kaj gledal (išči predvsem take, ki se kolesa po 100 km naveličajo) ? Tvoja velikost ? Si že kdaj vozil specialko v kolesarskih čevljih več kot do prve gostilne ?
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

Xxxzilla ::

Velikost cca 180 cm, malenkost neravna drža, drugače fit. Na specialki sem še razmeroma frišen, za sabo imam kakšnih 600-700 km.

Xxxzilla ::

Sepravi velikost okvirja 54 ali 56 odvisno od znamke predvidevam.

Invictus ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Zadnji ima Campagnolo opremo, kar pomeni dražje vzdrževanje.

Campagnolo prema ne zahteva vzdrževanja. Na moji specialki imam 27 let star menjalnik, pa razen čiščenja ni rabil drugega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Invictus je izjavil:

Campagnolo prema ne zahteva vzdrževanja. Na moji specialki imam 27 let star menjalnik, pa razen čiščenja ni rabil drugega...
Toliko star shimano tudi ne. Zdaj so komponente težke približno tretjino teže iz tistih časov, je pa treba redno menjat (vsaj) verigo in verižnike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Xxxzilla ::

Mi lahko morda kdo priporoča kombinacijo pedal in čevljev za cestno kolesarstvo? Skupaj do 150€.

dasf ::

Najbolj popularna pedala so Look, najcenejši model je Keo Classic, 40-50€ in so čisto spodobni. Kolesarski čevlji so zelo trdi (se ne prilagajajo po obliki) in ti morajo biti res prav, da te po nekaj urah vožnje vse ne boli. Greš pač v kako trgovino in probaš nekaj modelov, do 100€ dobiš že čisto ok čevlje (Specialized sport road, Mavic aksium...).

thetilko ::

Si se jaz malo sposodim temo.

Ali pozna kdo kaksen konkreten MTB (Hardtail), ki se prodaja za okoli 1k€? Moj je ravno ta vikend odpovedal skoraj v celoti in se po 10 letih zlorabe upokojuje.

Tnx...

dolenc ::

Kašne furce pa delaš?

Jst sem si nedolgo tega tegale ubodu, Cube reaction pro, hotu sem sicer zelenga, ampak pustmo to :P, švoh 1k prišel.

Pa mi kar vse pokriva. Oprema na nivoju, vredu peste, prestavni sklop, tubeless ready obroči, ok vilca, boost aksa zadi. Bremze niso nevem kaj, se počasi utekajo pa za moje potrebe bo, če bi šel kakšne bol resne spuste z veliko višinci, bi verjetno dal kaj boljšega gor. Pa sama drža je za po gozdu super, za po cesti pa kar trpim, je balanca precej nizko. Če bi veliko cestakal, bi verjetno dal riser gor ene 2cm.

En model višje (cube reaction race), te pride potem dobrih 1k, pa ima še boljše spredne zavore, boljšo sprednjo akso na vilci, 1x12 prestavni sistem...

En model nižje (cube acid), te pride švoh 900eur, ma malj bolj "generično" geometrijo, oz cel beciku je bolj generičen, spredni konc mal višji, mal slabš obroči itd... Če greš bolj po cesti pomoje bolj primeren, ker ima bolj sproščeno geometrijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

dolenc ::

Ker sem zamudil urejanje.

Edin minus je bil vpetje bovdna menjalnika, po prvi furci mi je dol zmetal tiste plastične zatiče, nadomestil z vezicami, pa je :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 432 33 34 35 )

Oddelek: Šport
1721224624 (160) sashaja
»

Treking kolo 58-62cm

Oddelek: Šport
211834 (1490) mr1two
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6911466 (9263) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8617250 (14777) stratosD

Več podobnih tem