» »

Servis, nepopravljiv izdelek

Servis, nepopravljiv izdelek

Temo vidijo: vsi

MrStein ::

Kaki je postopek, če se kaka naprava (elektronska) ne da popraviti, a je še v garanciji?

Kaj lastniku pripada in kje in kdo mu to zagotovi?

Torej na primer blueray player neha predvajati plošče mesec po nakupu. Gre na servis pod garancijo, in se ga ne da popraviti. Kako dalje?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Domobrancek ::

MrStein je izjavil:

Kaki je postopek, če se kaka naprava (elektronska) ne da popraviti, a je še v garanciji?

Kaj lastniku pripada in kje in kdo mu to zagotovi?

Torej na primer blueray player neha predvajati plošče mesec po nakupu. Gre na servis pod garancijo, in se ga ne da popraviti. Kako dalje?


Meni je enkrat crknil telefon, ki sem ga kupil na mimovrste. Ugotovili so, da telefona ne morejo (oz se ga ne splača) popravit. Stvar se je rešila tako, da so mi iz mimovrste na kartico nakazali denar, ki sem ga za telefon odštel ob nakupu. Verjetno bo pri tebi podobno..

Miha 333 ::

MrStein je izjavil:

Kaki je postopek, če se kaka naprava (elektronska) ne da popraviti, a je še v garanciji?

Kaj lastniku pripada in kje in kdo mu to zagotovi?

Torej na primer blueray player neha predvajati plošče mesec po nakupu. Gre na servis pod garancijo, in se ga ne da popraviti. Kako dalje?

Če si uveljavljal garancijo, bodisi zamenjava za enak nov izdelek, bodisi vračilo kupnine (izbere prodajalec), bodisi s tvojim soglasjem dobropis. Če pa bi uiveljavljal stvarno napako, pa bi lahko ti izbiral med zamenjavo in vračilom kupnine.

z3ro ::

Jaz sem dobil dobropis (Bigbang).

mancini ::

In kaj ti bo dobropis???

3p ::

"Pravice, če uveljavljate garancijo: 45 dni za popravilo
Če ima kupljen izdelek napako in je v garanciji, lahko prvenstveno zahtevate odpravo napak (popravilo). Šele če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni, vam mora proizvajalec zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Če tega ne stori, lahko pogodbo razdrete in zahtevate vrnitev kupnine ali pa zahtevate znižanje kupnine, če se odločite, da boste izdelek kljub napakam obdržali."

(http://vemvec.si/index.php/stvarna-napa...

Mimogrede: dobropis ni vračilo kupnine!

MrStein ::

"vam mora proizvajalec zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom"
Torej ne prodajalec?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tomaz- ::

Proti kupcu sta prodajalec in proizvajalec zavezana popolnoma enako in lahko kupec zahteva uveljavitev garancije od kateregakoli od njiju

St235 ::

MrStein je izjavil:

"vam mora proizvajalec zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom"
Torej ne prodajalec?


Pri garanciji, je nov izdelek dolzan zagotoviti proizvalec (enako kot mora zagotavljat dele, da je napake mozno odpravit v roku), sam zahtevek za garancijo pa lahko uveljavlja kupec tako do prodajalca, proizvajalca ali servisu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

z3ro ::

mancini je izjavil:

In kaj ti bo dobropis???

Ne vem, jaz sem vzel enako zadevo ker mi pač odgovarja.

Okapi ::

Dobropis vzameš, če je višji od kupnine, in veš, da boš v tisti trgovini še kupoval. Sicer ga je neumno vzeti.

MostWanted ::

Okapi je izjavil:

Dobropis vzameš, če je višji od kupnine, in veš, da boš v tisti trgovini še kupoval. Sicer ga je neumno vzeti.


kakor za koga

Tilen ::

Kako bi lahko bil dobropis višji od kupnine?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

St235 ::

Odvisno od marze/dodatnih storitev, je lahko v intresu trgovine, da ti ponudi visji dobropis (namesto gotovine), tako kot ti lahko zraven ponudi se burek, pac stvar dogovora.

St235 ::

Okapi je izjavil:

Dobropis vzameš, če je višji od kupnine, in veš, da boš v tisti trgovini še kupoval. Sicer ga je neumno vzeti.


Neumno je v prvi vrsti vlec zakljucke brez da imas vsaj osnovne informacije. Ce mi je v interesu vzet v trgovini nov izdelek (lahko se je vmes zamenjal model) potem je dobropis povsem enak vracilu denarja, samo prihranis si pregovarjanje in cakanje na nakazilo.

Se imel primer, ko so mi direktno povedal, da dobropis mi lahko izdajo nemudoma in se isti dan odkorakam domov z dve leti novejsim modelom. Ce zelim vrnjeno kupnino, pa gre to v odobritev nadrejenim in v racunovodstvo kjer bo denar nakazan v cc 14 dneh. Tak da v dani situaciji bi bila edina neumnost poslusat tvoj nasvet.

Kaj ti ustreza je pac odvisno od situacije do situacije, se pa strinjam da te ne morejo posilit z dobropisom, ce tega noces.

Okapi ::

Tilen je izjavil:

Kako bi lahko bil dobropis višji od kupnine?

Praktično vsi Kitajci ti v takih primerih ponudijo malo višji dobropis, da jim ne bi bilo treba vračati kupnine. Si prihranijo kakšno bančno provizijo in si zagotovijo, da boš tisti denar pri njih porabil.

Lakotnik pa lahko zaradi mene tudi uslugo štacuni dela.

St235 ::

O kakih kitajcih zdaj ti to? Ste ga na konvenciji postarjev spet prevec popili?

Seveda delam prodajalcu uslugo, ce je to tudi v mojem interesu. Moras bit posebej neumen (recimo tako neumen, da verjames, da se postarji dobivajo na letni konvenciji in izmenjujejo posto s pomankljivimi naslovi), da gres v situaciji kot sem jo opisal zaradi principa vstrajati pri vracilu denarja.

MrStein ::

St235 je izjavil:

MrStein je izjavil:

"vam mora proizvajalec zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom"
Torej ne prodajalec?


Pri garanciji, je nov izdelek dolzan zagotoviti proizvalec (enako kot mora zagotavljat dele, da je napake mozno odpravit v roku), sam zahtevek za garancijo pa lahko uveljavlja kupec tako do prodajalca, proizvajalca ali servisu.

Hmm, servis pravi "izdelek ni šlo popraviti, proizvajalec vam odobri zamenjavo oziroma dobropis, kontaktirajte prodajalca za eno ali drugo".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Miha 333 ::

Dobropisa ti ne morejo "uturit", če se ti s tem ne strinjaš. Če ni mogoča zamenjava, morajo vrniti kupnino.

MrStein ::

Ja, sao ni to bistvo vprašanja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:

MrStein je izjavil:

"vam mora proizvajalec zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom"
Torej ne prodajalec?


Pri garanciji, je nov izdelek dolzan zagotoviti proizvalec (enako kot mora zagotavljat dele, da je napake mozno odpravit v roku), sam zahtevek za garancijo pa lahko uveljavlja kupec tako do prodajalca, proizvajalca ali servisu.

Hmm, servis pravi "izdelek ni šlo popraviti, proizvajalec vam odobri zamenjavo oziroma dobropis, kontaktirajte prodajalca za eno ali drugo".


Kaj tocno ti ni jasno?

Popravilo ni mogoce, tako da je sedaj dolznost dajalca garancije da ga zamenja. Ocitno imajo dogovor da fizicno menjave vrsi prodajalec (servis praviloma nima zaloge izdelkov, proizvalec pa verjetno ne posluje neposredno z fizicnimi osebami, ampak to za njega dela prodajalec).

Dolznost v tem treutku je zamenjava, karkoli drugega (dobropis) je stvar dogovora.

MrStein ::

To, da si prej pisal, da (sic) "lahko uveljavlja kupec tako do prodajalca, proizvajalca ali servisu" potem pa "fizicno menjave vrsi prodajalec".

Torej, na koga se lahko stranka obrne? Enkrat praviš, da na oba (oziroma tri), drugič, da le na enega.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

Jao...

Ti lahko vlozis zahtevek za garancijo in tudi predas izdelek v popravilu komurkoli (prodajalcu, servisu...). Ne glede na to komu predas to na tvoje pravice ne vpliva (45 dnevni rok, zamenjava...).

Je pa dolznost proizvajalca, da zalaga servis z rezervnimi deli oziroma zagotovi menjavo izdelka ce popravilo v zakonskem roku. Seveda pa prodajalec lahko to svojo dolznost v dogovoru z prodajalcem/servisom/svetim petrom izvrsuje preko posrednika. Tako ti lahko nov izdelek dobis od fizicnega prodajalca, ti ga dostavi dhl, teleportira enterprise...

Furbo ::

MostWanted je izjavil:

Okapi je izjavil:

Dobropis vzameš, če je višji od kupnine, in veš, da boš v tisti trgovini še kupoval. Sicer ga je neumno vzeti.


kakor za koga

Kakor za koga?
Denar je vedno boljši kot dobropis, ker greš z denarjem lahko kamorkoli.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

St235 ::

Sem ti zgoraj napisal primer kjer to ni res, tako da se bo treba naucit brat.

Furbo ::

Če se ti pustiš nategovati 14 dni, potem je to tvoja lastna neumnost.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

St235 ::

Aja, daj mi v svojim vele pametnosti pojasni, kako prisilis trgovca, da denar izplaca prej kot v par dneh? Tako, da se zbudis in si potegnes prst iz riti? Al predlagas, da ga dvakrat po zobeh in vzamem, denar iz blagajne? Al ga zvlecem na banko in jih prisilim, da sepa tranzakcijo naredijo v treh sekundah?

In kaj mi to koristi, ce tako ali tako zelim izdelek, ki ga imajo v trgovini na polici? Vsaka sekunda, ki bi jo izgubil s pregovarjanjem okrog nacina izplacija, je totalna izguba casa. In samo totalen kreten se bo v takih okoliscinah sel kregat, da izdelka ne bo kupil z dobropisom ampak denarjem.

MrStein ::

St235 je izjavil:


Je pa dolznost proizvajalca, da zalaga servis z rezervnimi deli oziroma zagotovi menjavo izdelka ce popravilo v zakonskem roku. Seveda pa prodajalec lahko to svojo dolznost v dogovoru z prodajalcem/servisom/svetim petrom izvrsuje preko posrednika. Tako ti lahko nov izdelek dobis od fizicnega prodajalca, ti ga dostavi dhl, teleportira enterprise...

Gre za Acer. Torej kako kontaktiram Scotty-ja ali svetega Petra, da mi zbimajo nov izdelek v stanovanje?
Servis namreč s prstom kaže na prodajalca, prodajalec na proizvajalca, proizvajalec na servis, Lakotnik pa na enterprise. In vsi se zdi samemu sebi pametni. Ampak uporabni pa niso.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

St235 ::

ne, kontaktiraš proizvajalca oziroma v tem primeru njegovega zastopnika za Slovenijo, potem pa se z njim dogovoriš ali bo zadevo poslal s teleportom ali božjo besedo.

Če proizvajalec svoje zakonsko obveze ne bo izpolnil pa je za to pristojen Tržni inšpektorat.

Lahko pa se še naprej zdiš sam sebi pameten, samo ne vem zakaj potem sprašuješ.

MrStein ::

Sprašujem tisto, česar ne vem. Vse drugo je le tvoj privid, oziroma kot sam praviš : bralno nerazumevanje
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

Si dobil odgovor že en teden nazaj od servisa:
"izdelek ni šlo popraviti, proizvajalec vam odobri zamenjavo oziroma dobropis, kontaktirajte prodajalca za eno ali drugo".

Torej, ker imaš težave:
a. Servis je ugotovil, da izdelka ni mogoče popraviti.
b. Proizvajalec je odobril zamenjavo (to od njega zahteva zakon).
c. Menjavo bo izvršil prodajalec.

Kaj točno ni jasno? Ali daješ pomanjkljive informacije in pričakuješ, da bomo iz kristalne krogle ugotavljali dejansko stanje, ali pa ne veš kaj bi rad.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22642093 (17618) Furbo
»

Stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
323862 (1451) Machete
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6013021 (10139) solatko
»

iz garancije dobil nov napajalni (bolji||slabsi) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Strojna oprema
12817708 (14755) solatko
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812829 (8937) amigo_no1

Več podobnih tem