Forum » Na cesti » Slabo privit filter za olje, je to hud problem, če sem se vozil
Slabo privit filter za olje, je to hud problem, če sem se vozil
Isotropic ::
zjutraj nisem opazil luže olja pod avtom, potem sem šel v službo ~50km (tudi po ac) in ko pridem iz službe, sem opazil, da je luža pod avtom, zadnji odbijač pa masten od olja.
servis sem imel 2 dni nazaj, vmes sem naredil kakšnih 100km.
zdaj ko ga pomerim, ga sicer na tisti paličici sploh ni več oz. samo trace amounts.
zjutraj se tudi lučka ni posvetila. sedaj pa se posveti, a potem čez par s ugasne (ker sem ga moral prestaviti). zvok motorja je sicer slišati normalen (prižganega sem imel cca. 30s samo)
imam mehanika sicer 100m od tam, kjer je parkiran avto, tako da bom že.
koliko je to problem za motor, če je deloval nekaj časa brez olja? (dizel 2009, če je kaj važno)
dvomim sicer, da je filter (ali čep) čist dol padel (zjutraj), ker baje ni bilo toliko veliko olja doma zjutraj...
servis sem imel 2 dni nazaj, vmes sem naredil kakšnih 100km.
zdaj ko ga pomerim, ga sicer na tisti paličici sploh ni več oz. samo trace amounts.
zjutraj se tudi lučka ni posvetila. sedaj pa se posveti, a potem čez par s ugasne (ker sem ga moral prestaviti). zvok motorja je sicer slišati normalen (prižganega sem imel cca. 30s samo)
imam mehanika sicer 100m od tam, kjer je parkiran avto, tako da bom že.
koliko je to problem za motor, če je deloval nekaj časa brez olja? (dizel 2009, če je kaj važno)
dvomim sicer, da je filter (ali čep) čist dol padel (zjutraj), ker baje ni bilo toliko veliko olja doma zjutraj...
- spremenil: Isotropic ()
darkolord ::
Večina avtov ima mislim da vsaj senzor nivoja ali senzor tlaka olja, ki bi se oglasila, preden bi bilo kritično.
Verjetno je vse OK.
Verjetno je vse OK.
RedDrake ::
Če lučka sveti se NE vozit, tudi 100m ne.
Če je mehanik tako blizu, pejt do njega in naj ti da 2l olja (če je zafrknil, naj kar časti), pa tisto not natoči in se pripelji na servis.
Mašina zariba _IZJEMNO_ hitro in brez opozorila. Naredi samo bzzzzzk in obrati so konstantno 0 od takrat naprej . 2009 zariban dizel bo samo še za na odpad.
Če je mehanik tako blizu, pejt do njega in naj ti da 2l olja (če je zafrknil, naj kar časti), pa tisto not natoči in se pripelji na servis.
Mašina zariba _IZJEMNO_ hitro in brez opozorila. Naredi samo bzzzzzk in obrati so konstantno 0 od takrat naprej . 2009 zariban dizel bo samo še za na odpad.
matobeli ::
Kaj pa obisk prve pumpe in fliknit noter 1l olja? Ni važna firma, samo da bodo oznake enake. Da vsaj v teh 100m ne bo zaribal slučajno.
SmotaniJanez ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Eh dokler je rumena lucka, nima kaj bit. 100-200km lahko naredis brez tezav.
Olje verjetno še teče ven, tako da, če se kdo hoče loterijo na ta način....je treba povedat, da bo verjetno šlo kmal vse u k. Torej po olje u štrcuno, ga doliješ do spodnjega nivoja in nato k mehaniku. U lidlu je ole po 12 evrov 4 litre, tko da je to pol ene runde u oštariji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmotaniJanez ()
IL_DIAVOLO ::
Seveda, ce ti tece ven, nalijes bilokako olje in ga zapeljes do prvega mehanika. Vse je boljse kot nic.
To je izjemni primer.
To je izjemni primer.
Buggy ::
koliko je to problem za motor, če je deloval nekaj časa brez olja? :O (dizel 2009, če je kaj važno)
dvomim sicer, da je filter (ali čep) čist dol padel (zjutraj), ker baje ni bilo toliko veliko olja doma zjutraj...
sploh ne razumem pred kaksno odlocitvijo si.
dip-stick ti pokaze nivo olja pod minimumom, avto ti spusca olje. Lucka sveti lahko zaradi pritiska ali nivoja olja, odvisno od motorja.
Kaj ni jasno?
V avto dolij olje in pelji nazaj na servis...kaksen odgovr pravzaprav pricakujes? Da je vse ok in vozi misko, ker lucka ne sveti vedno?!?
V kolikor pa se zelis ukvarjat z avtom sam:
-preveri v motorju, ce je oljni filter masten in ce tece od tam in ni zategnjen - ce ne sledi olja daj na kanal ali stojala, dvigni, in poglej ce ti cep na karterju tesni oz kje so sledi olja.
upaj da je nekaj od tega ker ostalo si ne zelis slisat ;)
zA motor tistih 50 km ce ga nisi ganl v obrate ni glih katastrofa....mogoce ga je kej nasrkala turbina ostalo bi moralo biti kul!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
SmotaniJanez ::
Mislil je na posledice, če je kaj šlo u mašini.
To bo itak vidu potlej, po servisu, lah bo vse v redu, lahko pa tud ne.
To bo itak vidu potlej, po servisu, lah bo vse v redu, lahko pa tud ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmotaniJanez ()
BlaY0 ::
Če ni bil servis pod kozolcem, poklicat in naj lepo pride zrihtat. Tut če znaš sam zrihtat vseen poklicat in naj pride. Če ne more mu omeniš da boš šel s taksijem, boš videl, bo prec priletel ;)
K0K0 ::
Verjetno ni slabo privit filter ampak počeno tesnilo med oljnim hladilikom in motorjem, ki se nahaja nad filtrom (filter je privit na ta hladilnik). Z leti tesnilo otrdi in ko privijaš oljni filter zaradi premikanja to tesnilo poči. Meni se je to zgodilo 2x (različna avtomobila in mehanika). Z tem se ni za vozit, ker lahko par dni pušča čisto po malo potem pa oring dokončno poči in se vščije v potoku. Jaz sem to opazil ko je blo na šipki še polovica olja in sem takoj parkirlal. Tumpast brat je mislil da pretiravam in je šel na kofe (2km). V tem času je izteklo čisto vse olje tko da smo mogli nalit čez 5l da je blo na maksimumu. Motor je začuda preživel, sam verjetno je šlo za sekunde.
p0ki ::
dolij olje in idi na servis.
nam so na servisu nekaj zaj*, ko so menjavali cilinder na citroenu jumperju in ni svetla lučka za olje, čeprav sedaj vemo da olja ni bilo not oziroma ga je bilo pod minimumom po cca 200km je zaribal, mašina je fuč in sedaj se bockamo s servisom, tovarno za popravilo.
Ne se špilat z oljem
nam so na servisu nekaj zaj*, ko so menjavali cilinder na citroenu jumperju in ni svetla lučka za olje, čeprav sedaj vemo da olja ni bilo not oziroma ga je bilo pod minimumom po cca 200km je zaribal, mašina je fuč in sedaj se bockamo s servisom, tovarno za popravilo.
Ne se špilat z oljem
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0ki ()
Isotropic ::
dip-stick ti pokaze nivo olja pod minimumom, avto ti spusca olje. Lucka sveti lahko zaradi pritiska ali nivoja olja, odvisno od motorja.
lučka zjutraj sploh ni svetila, niti prižgala se ni.
popoldne, ko sem moral premakniti avto, je gorela za kakšni 2s, potem se je ugasnila. ko sem pa preveril s tistim stickom, je bil pa čist suh na uni merni površini.
bom natankal kakšen liter olja in šel do mehanika.
nsa_ag3nt ::
Obe skrajnosti sta škodljivi za motor (premalo in preveč olja).
Nekateri bi res morali voziti samo flinstones avto .
Nekateri bi res morali voziti samo flinstones avto .
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Isotropic ::
sem šel h mehaniku, je še stara guma ostala gor od prejšnjega filtra in je spuščalo, tako da baje ni sile.
tudi ni ravno lilo na polno ven, tako da pomoje res ni hudega.
hvala za pomoč.
tudi ni ravno lilo na polno ven, tako da pomoje res ni hudega.
hvala za pomoč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
AndrejS ::
Kak ni lilo ven ? med max in min na dipstiku je pri meni 1 liter olja !
Če se je lučka za pritisk olja prižgala je že kritično. Maš srečo da ni zaribal
Če se je lučka za pritisk olja prižgala je že kritično. Maš srečo da ni zaribal
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejS ()
Isotropic ::
hočem reči, da v temu času, dokler je prišel do mehanika, ni steklo ven 2L olja, ampak relativno malo.
med vožnjo se ni prižgala.
popoldne ko sem ga zalavfal, se pa je (ampak se je hitro ugasnila), sem ga pa takoj ugasnil.
sem imel pa srečo ja.
med vožnjo se ni prižgala.
popoldne ko sem ga zalavfal, se pa je (ampak se je hitro ugasnila), sem ga pa takoj ugasnil.
sem imel pa srečo ja.
koyotee ::
Obe skrajnosti sta škodljivi za motor (premalo in preveč olja).
Nekateri bi res morali voziti samo flinstones avto .
Morebiten višek olja steče ven skozi varnostni ventil.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Isotropic ::
nisem zih, da jih avti sploh imajo. meni je en mehanik rekel, da ga bo že motor požrl, ko je bil malo nad max. črtico.
se pa uničijo ojnični ležaji, če ga je preveč.
se pa uničijo ojnični ležaji, če ga je preveč.
fikus_ ::
"se pa uničijo ojnični ležaji, če ga je preveč."
Poleg mazanja je funkcija olja tudi hlajenje določenih delov motorja! Dokler kontrolna lučka ne posveti, pomeni da črpalka olja dosega dovolj visok tlak olja v sistemu in zaradi tega motor deluje ok. Drugo je pa hlajenje, če je olja premalo oz. olje se pregreva in izgublja viskoznost.
Poleg mazanja je funkcija olja tudi hlajenje določenih delov motorja! Dokler kontrolna lučka ne posveti, pomeni da črpalka olja dosega dovolj visok tlak olja v sistemu in zaradi tega motor deluje ok. Drugo je pa hlajenje, če je olja premalo oz. olje se pregreva in izgublja viskoznost.
Miha 333 ::
Če je olja preveč, deli glavne gredi oz. ojnic udarjajo ob gladino olja, zaradi tega pa se lahko pokvari kar precej stvari. Oznaka MAX je tam z razlogom. Kakšen varnostni ventil? 99.9% avtov ga zagotovo nima. Pišuka no, nas so to v avtošoli naučili.
Miha 333 ::
Isotropic ::
nič ne začne puščati, meni so rekli, da ga motor požre pač, če ga je preveč (alpa gre kaj v k)
bilo je sicer kakšne pol ure pred koncem šihta pa en mlajši je bil (sam s par let exp)
bilo je sicer kakšne pol ure pred koncem šihta pa en mlajši je bil (sam s par let exp)
dxx ::
Sem napisal, da kvečjemu začne puščati, ker pač bolj brizga po karterju.
A res? Ti kar iz prve roke povem da ni tako. Lahko pa pojasniš, kje, po tvoje je ta luknja, da ga začne kar samo od sebe spuščati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dxx ()
fikus_ ::
Ma ne razburjajo se, ti bo pritisk dvignilo in boš začel puščati!
Sedaj pa še enkrat preberi, od besede do besede! Poudarek na kvečjemu, kar ne pomeni, da bo!
Kaj si en od onih biserov na slo tech, ki uporabljajo več uporabniških imen?!
Sedaj pa še enkrat preberi, od besede do besede! Poudarek na kvečjemu, kar ne pomeni, da bo!
Kaj si en od onih biserov na slo tech, ki uporabljajo več uporabniških imen?!
bambam20 ::
zk_eu ::
Odvisno je koliko ga je preveč. Če je olje malo čez maks črtico, še noben motor zaradi tega ni trpel. Se je tudi meni že zgodilo, da sem ga kdaj nalil malo preveč, pa ga nikoli nisem črpal ali spuščal (govorimo o kakšnem deci ali dveh). Sploh 1.8 motorji in več, ki imajo že v osnovi večji karter se jim to nikjer ne pozna. Ne bom pa rekel za te male 1.0 jajčke raje, ki so verjetno na to občutljive.
Če ga je pa veliko preveč, to pa je problem, saj lahko res začnejo deli glavne gredi tolči v olje in se ustvarjajo oljni mehurčki, posledično je mazanje motorja moteno. Zaradi pritiska ga lahko tudi čez kak semering porine. Drugače pa odvečno olje porine ven skozi izpuh in ga ne pokuri ravno motor. Ampak to ga mora biti res veliko preveč :D. To ti lahko tudi katalizator poškoduje.
Če ga je pa veliko preveč, to pa je problem, saj lahko res začnejo deli glavne gredi tolči v olje in se ustvarjajo oljni mehurčki, posledično je mazanje motorja moteno. Zaradi pritiska ga lahko tudi čez kak semering porine. Drugače pa odvečno olje porine ven skozi izpuh in ga ne pokuri ravno motor. Ampak to ga mora biti res veliko preveč :D. To ti lahko tudi katalizator poškoduje.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
4ever ::
Da ne bom odpiral nove teme napišem kar tukaj. Avto mi pije malo olja in ga morem doliti. V navodilih piše samo specifikacija VW 502 00. Torej so vsa olja, ki ustrezajo tej specifikaciji v redu?
I5 4460 | 8GB Corsair Vengeance | B85 Anniversary | BX200 240GB |
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
Invictus ::
Ja, poglej če je zraven pripisana še znamka.
Če je, uporabljaj tistega, če je avto še v garanciji...
Če je, uporabljaj tistega, če je avto še v garanciji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
4ever ::
Avto je v garanciji. Znamke ni napise, vendar na pokrovčku piše "škoda recommends castrol" , tako da bom uporabil castrol.
I5 4460 | 8GB Corsair Vengeance | B85 Anniversary | BX200 240GB |
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12145 (10727) | bbbbbb2015 |
» | 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35401 (18829) | cleanac |
» | Clio menjava olja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22164 (17728) | hojnikb |
» | Brez olja... kaj je sedaj bolje? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19829 (15703) | energetik |
» | Menjava motornega oljaOddelek: Loža | 14598 (13548) | SkIDiver |