» »

Clio menjava olja

Clio menjava olja

«
1
2

blank3 ::

Zivjo,

slo-tech ponavadi lepo preseneti in ne dvomim, da je zadosti avtomehanikov prisotnih, da lahko kar tukaj vprasam :)

Clio 1,4 16V letnik 2002 - menjava olja in filtra olja.

Po priročniku (ENGINE OIL LEVEL sekcija 4.07) sodeč potrebujem 5 litrov olja. Zdaj je notri ELF ? 5w40. Če vzamem nekaj takega bi moglo bit v redu(cena zgleda relativno OK)?

Kaj pa filter olja? Katerega rabim? Kje lahko pogledam kak part number za moj model in letnik avtomobila?

Bom potreboval še kaj za uspešno menjavo?

Hvala in lp, B.
Zelo sem zaposlen. Potreboval bi brezcasje... vsaj za nekaj casa.
  • spremenil: blank3 ()

Magic1 ::

Filter boš dobil pri vsakem prodajalcu avtodelov, ti jim samo poveš kaj imaš in ti ga bojo dal. Mogoče boš imel probleme z demontažo filtra, predvidevam da nimaš šponarja za odtegnit filter(tak jermen na štilu). Olje je načeloma vseeno katero daš, dokler vzameš v istemu rangu.
Magic

vorantz ::

Za filter pejdi v namensko trgovino z avtodeli in bodo tam točno vedli

Kar se tiče firme olja...vsaka avtomobilska znamka favorizira določeno firmo (renault elf, citroen/peugeot total etc)
ne se preveč osredotočat na to
važno je, da gledaš specifikacijo tvojega motorja in katero olje potem ustreza (+malo googla za zihr)

Vikking ::

Menja se še zračni filter, verjetno vsak drugi servis je menjava filtra klime ter dezinfekcija le-te. Gumica oljnega filtra se pred montažo namaže z oljem.
Na koncu verjetno potrebuješ še tester da resetiraš servisni interval.

Program za kataloške številke Renault vozil se imenuje: Renault Dialogys

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

;-) ::

Filter olja privij le z roko na koncu, da se drugič neboš preveč matral. Če nimaš tistega šponarja za odvit fitler nabij skozi dolg izvijač in zasukaj. Vredu še je kupit tesnilo vijaka karterja- tisti bakreni obroček, stane 16centov.To je to, veselo na delo.

Brane22 ::

Pri olju je še nekaj drobnega tiska, ni samo viskoznost pomembna.

Tako imajo mnogoa olja dodatke za to in ono itd. Poglej API in ostale oznake priporočenega olja in se po tem orientiraj.

Pri enih oljih je dodana recimo še ustreznost WV motorjem, Opel ma neke svoje interne oznake itd.

Ampak če avto ni kaj posebnega in starejši letnik, potem se najbrž ni treba preveč sekirat domnevam.

Brane22 ::

Pa pri količini je fajn, če vzameš malo več. Nekaj ga bo šlo v filter, nekaj je tolerance, nekaj ga boš mogoče kdaj rabil za dolit. Mogoče ti bo pri prvi menjavi ratalo tudi kak deci razlit.

Glede na buklo bi jaz vzel 5+1L.

blank3 ::

Hvala vsem za input!

Brane22 je izjavil:

Pa pri količini je fajn, če vzameš malo več. Nekaj ga bo šlo v filter, nekaj je tolerance, nekaj ga boš mogoče kdaj rabil za dolit. Mogoče ti bo pri prvi menjavi ratalo tudi kak deci razlit.

Glede na buklo bi jaz vzel 5+1L.


Hmnja piše, da je 4,9L z oljnim filtrom vključeno - bom kr z 5L startu pa upu na najboljše.

;-) je izjavil:

Filter olja privij le z roko na koncu, da se drugič neboš preveč matral. Če nimaš tistega šponarja za odvit fitler nabij skozi dolg izvijač in zasukaj. Vredu še je kupit tesnilo vijaka karterja- tisti bakreni obroček, stane 16centov.To je to, veselo na delo.


Bom privil na izi. Obroček bom vzel.

Vikking je izjavil:

Menja se še zračni filter, verjetno vsak drugi servis je menjava filtra klime ter dezinfekcija le-te. Gumica oljnega filtra se pred montažo namaže z oljem.
Na koncu verjetno potrebuješ še tester da resetiraš servisni interval.

Program za kataloške številke Renault vozil se imenuje: Renault Dialogys


A je Renault Dialogys free?
Prejšnje leto sem delal veliki servis, tako, da imam ostalo (filtre, itd.) vse menjano.
Zelo sem zaposlen. Potreboval bi brezcasje... vsaj za nekaj casa.

WarpedGone ::

Free na travniku ...

Iz tvojega linkanega priročnika:
Engine oil grade
To find out which grade of oil to use, see the servicing booklet for your vehicle.

V tem 'servicing bookletu' zna bit zraven viskoznosti olja navedena tut oznak RNxxx kjer je xxx neka tromestna številka. To je tisto kar morš upoštevat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Martin Krpan ::

Olje je pravo in 5L ga je dovolj, filter dobiš v vsaki trgovini z avtodeli ne potrebuješ katakoških številk , ker imajo prodajalci svoje kataloge. Bakreno tesnilo čepa obvezno zamenjaj.

Največji problem je pri odvijanju čepa , ker ima štirioglato luknjo v katero ne paše nobeno standardno orodje. Čep navadno tako zapeče , da ga je z kakšnim improviziranim orodjem skoraj nemogoče odviti. Sposodi si ključ za čep in ključ za filter (ta je univerzalen) ali naj ti olje zamenja kdo ki ima ustrezno orodje.

Ker ima 1.4 16V zelo malo prostora v motornem prostoru priporočam , da to delaš na kanalu , ker tako lahko filter odvija eden z vrha in eden od spodaj.

Clio nima v računalniku servisnih intervalov in reset ni potreben.

;-) ::

Nevem od koga ali česa bi se čep "zapeko" ko pa ima olje samo okoli 100 stopinj.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

amigo_no1 ::

Bhs hitri servis, prinesi skupaj material in ti bodo zamenjali...

Martin Krpan ::

;-) je izjavil:

Nevem od koga ali česa bi se čep "zapeko" ko pa ima olje samo okoli 100 stopinj.


Nisem delal strokovnih raziskav , sem pa že velikokrat sam menjal olje in govorim iz izkušenj.

vorantz ::

;-) je izjavil:

Nevem od koga ali česa bi se čep "zapeko" ko pa ima olje samo okoli 100 stopinj.


to je by design, da potem tesni in ne spušča olje vn

;-) ::

Ja in od 100 stopinj celzija se vijak za izpust zapeče na karter =) ? ne ga srat, točno z tolk sile ko ga zategnemo z tolk sile ga odtegnemo in konec, razn če imaš avto spuščen in nasedaš na vijak potem je zgodba druga.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

WarpedGone ::

Si že kdaj slišal da je baker 'mehka kovina?
Če ga zategneš, se bo po dokaj kratkem času preoblikoval in prevzel vsiljeno obliko.
Pač je uporabu napačen izraz, zadeve se ne zapeče terminčno ampak se fizično preoblikuje da se točno prilega 'kalupu'.
Ko to reč odšraufaš tolk poškoduješ zadevo da ne bo več tesnila, če jo pršraufaš nazaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

Zadeva je samo bakrena podložka. Če je vse lepo in prav, se deformira do te mere da tesni, tlaki pa tudi niso veliki.


Če jo ponovno uporabiš še vedno tesni (Sprobano), samo to ni ok.

V tisti šravf paše imbus ključ ali glava od natičnih ključev.

Ni nič posebnega
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Vanadium ::

Če še ni bilo omenjeno za olje ti priporočam Leclerc v ljubljani da pogledaš, dobiš ponavadi zelo poceni olje ko je v akciji. Jaz ga vedno tam vzamem. Načeloma lahko vzameš tudi njihovo extralub, ker kakor berem po forumih je folk zadovoljen z njim.

;-) ::

Seveda je folk zadovoljen, ko pa ga polni esso in je super olje.

Vanadium ::

;-) je izjavil:

Seveda je folk zadovoljen, ko pa ga polni esso in je super olje.


No to uradno nikoli bilo potrjeno sem pa tudi jaz slišal iz določeni virov da naj bi bil ESSO notri

energetik ::

SplitCookie je izjavil:

Če jo ponovno uporabiš še vedno tesni (Sprobano), samo to ni ok.
Eno uporabim tudi 3x, pa še nikoli ni bilo niti najmanjšega problema ali puščanja.

SplitCookie ::

Zanimivo.

Čeprav za ceno podložke, tiste 2€ si nekako ne upam tvegat, da bi nekje v vukujebini ostal brez oljnega čepa (že sam čep, četudi neprivit, precej drži)
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

;-) ::

Hahaha kake pišete, kot da se bo oljni čep sam odvil. Karter nima nobenih vibracij da bi odvil čep če je trdno privit.

amigo_no1 ::

Smalj, pusti mehaniko pri miru, ker nimaš pojma.
Vibracije od motorja se prenašajo seveda tudi na karter in da, lahko ga odvije.

Varčevati za par Eur je kretensko početje, sploh ko lahko ostaneš z minimalno količino olja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

;-) ::

Sem bil na lokalnem servisu en čas in niti enkrat niso menjali čepa, pokaži mi en primer ko je čep karterja spustil...večja vrjetnost je da se ti bo prdec v cilindru povprek obrnil kot to.

Highlag ::

Imamo po ulici eno črto po sredini ceste (enosmerna ulica) v asfaltu, ki jo je naredilo izteklo olje iz motorja, ko je nekomu čep odpadel / se odvil.... Tak da te stvari se dogajajo. Mogoče ne pogosto, se pa.
Never trust a computer you can't throw out a window

šernk ::

Ampak to se ne dogaja ker je bil čep s staro podložko privit :))

je vse ostalo prej krivo kot to ;)

edit: recimo odvijanje in privijanje brez pravega orodja, kot je nekdo zgoraj predlagal nastavek za natične ključe.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

;-) ::

Highlag je izjavil:

Imamo po ulici eno črto po sredini ceste (enosmerna ulica) v asfaltu, ki jo je naredilo izteklo olje iz motorja, ko je nekomu čep odpadel / se odvil.... Tak da te stvari se dogajajo. Mogoče ne pogosto, se pa.

To je zdaj dokaz da se je čep odvil zaradi bakrene podložke ?

Highlag ::

Ne, je pa dokaz, da se čepi odvijajo. :P
Never trust a computer you can't throw out a window

;-) ::

Lahko da je nasedel na karter in je teklo, lahko da je slabo zategno itd. razlogov je lahko 1000.

blackbfm ::

Ja ta je res mal huda da bi se zarad podložke odvilo. Avto imam kakšnih 5 let, sam nikoli nisem tega menjal, pa dvomim tudi da ga je mehanik takrat 1x ko sem ga peljal.

SplitCookie ::



edit: recimo odvijanje in privijanje brez pravega orodja, kot je nekdo zgoraj predlagal nastavek za natične ključe.


Daj ne me fukat v glavo.

Tisti čep je tako narejen, da zadeva paše v 0


Ja ta je res mal huda da bi se zarad podložke odvilo. Avto imam kakšnih 5 let, sam nikoli nisem tega menjal, pa dvomim tudi da ga je mehanik takrat 1x ko sem ga peljal.


Zadeva mora zdržat 20.000 km do naslednje menjave, pri nekaterih avtih 30.000.


Sem bil na lokalnem servisu en čas in niti enkrat niso menjali čepa, pokaži mi en primer ko je čep karterja spustil...večja vrjetnost je da se ti bo prdec v cilindru povprek obrnil kot to.

Kdo bi po zdravi pameti menjal čep ? Menja se podložka in to je to.

Tako kot ne uporabiš starega tesnila za oljni filter.

Ne si delat težav tam kjer jih ni. Sploh ko te tista 2€ podložka lahko stane avta
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Pa pri nas stane podložka 16 centov pa mi je ni vedno it kupit ker mam ponavadi že olje doma in filtre. Ni pa tolk pomembna kot klobasate eni ;)

blackbfm ::

Tako kot ne uporabiš starega tesnila za oljni filter.


baker pa guma je pa malo drugače no

Mesar ::

Kaj je drugače? Narediš si lesen čep pa btk
Your turn to burn!

šernk ::

Tisti čep je tako narejen, da zadeva paše v 0


morda, bom preveril, ker je res od zadnjih popravil kateregakoli renaulta že 10 let (se jih izogibamo ker moraš celo zalogo orodja zbrskat ven, ker ima vse nestandardno), vendar v kolikor ne paše direktno je že neko mučkanje in pol pridejo take in drugačne katastrofe ven.


Kaj je drugače? Narediš si lesen čep pa btk


ali pa kupiš avto, ki ima čep na konus namesto na podložko, zadeva rešena :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Martin Krpan ::

Jaz sem enkrat uporabil staro bakreno podložko , pa mi je potem olje na čepu rahlo kapljalo . Seveda sem potem moral olje spustiti ven in zamenjati podložko.
Preveč težav zaradi tistih par centov .

Je pa baje boljše , če bi že moral obdržati staro podložko , da jo nad plamenom razžariš in vržeš v vodo , saj naj bi se tako zmehčala in pri ponovnem privijanju bolje tesnila.

blackbfm ::

ma to si ti šlapast privil:) glede na to kakšne pišete, čudno ampak res čudno da se jaz sploh še vozim z avtom..

Mesar ::

Točno tako. Slabo si privil zategnit bi mogo tak, da zlomiš vijak pa še malo silikonskega kita okoli namazat pa rešeno.
Your turn to burn!

energetik ::

Podložke ponavadi takrat ne zamenjam, ko je nimam pri roki in se mi ne da v štacuno iskat. Uporabim staro, zategnem na tovarniški navor z moment ključem in to je to. Nikoli niti kapljice ali kakšnega odvijanja čepa, dajte no. Stari podloški se skoraj ne pozna, da je bila uporabljena, sem večkrat držal v roki novo in staro hkrati.

Martin Krpan ::

Kako hudiča se ji ne pozna ?
Nova podložka je okroglega preseka in znotraj votla. Ko jo priviješ pa se splošči.

http://www.google.si/imgres?um=1&hl=sl&...

energetik ::

Pri mojem avtu ni votla, ampak iz polnega materiala.

;-) ::

Tudi pri mojem je polna in pri vseh katere sem šraufal.

Mesar ::

Jaz pa mam leseno, na enem avtu celo stekleno!
Your turn to burn!

šernk ::

Eh, meni ostaja 500 komadov azbestnih pa jih stavim gor :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Martin Krpan ::

energetik je izjavil:

Pri mojem avtu ni votla, ampak iz polnega materiala.


Potem očitno ti nimaš Clio 1.4 16V za katerega sprašuje avtor teme in mu z svojim modrovanjem nič ne pomagaš.
Ker Clio ima točno tako bakreno podložko-tesnilo.

blank3 ::

Menjal olje in filter ter tesnilo pri čepu. Vse je šlo OK kot kaže (jutri pogledam karton pod avtom), edino iz starega filtra mi je steklo nekaj olja po ohišju motorja - ne vem ali se to sploh da preprečit? Sem premalo časa čakal, da bi olje še iz filtra popolnoma odteklo? Iz karterja sicer ni več kapljalo.

Martin Krpan je izjavil:

energetik je izjavil:

Pri mojem avtu ni votla, ampak iz polnega materiala.


Potem očitno ti nimaš Clio 1.4 16V za katerega sprašuje avtor teme in mu z svojim modrovanjem nič ne pomagaš.
Ker Clio ima točno tako bakreno podložko-tesnilo.


Novo tesnilo je sigurno polno, za staro bi rekel isto. Res pa je, da pri 10 let starem avtu je bilo to verjetno že menjano z neoriginalnimi deli.
Zelo sem zaposlen. Potreboval bi brezcasje... vsaj za nekaj casa.

šernk ::

Olje v filtru vedno ostane, je pa filter vedno na takšnem mestu da nima praktično kaj uničit pri menjavi. Pač malce obrišeš in greš naprej :)

pa upam da si po zagonu motorja preveril nivo olja, ker šele takrat gre olje v filter.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

blank3 ::

šernk je izjavil:

Olje v filtru vedno ostane, je pa filter vedno na takšnem mestu da nima praktično kaj uničit pri menjavi. Pač malce obrišeš in greš naprej :)

pa upam da si po zagonu motorja preveril nivo olja, ker šele takrat gre olje v filter.


No sem obrisal kolikor se je dalo seveda.

Sem preveril nivo olja po zagonu (filter sam pomoje na oko max 2dcl popije). Karton zjutraj je bil brezmadežen :) Po 20 km zjutraj avto tud ni ribnil...

Hvala vsem za pomoč!
Zelo sem zaposlen. Potreboval bi brezcasje... vsaj za nekaj casa.

;-) ::

Po 20km tud brez olja avto nesme ribnit =)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6910429 (9011) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6324389 (22024) Tilen
»

Slabo privit filter za olje, je to hud problem, če sem se vozil

Oddelek: Na cesti
353769 (1993) Tilen
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27668961 (42905) D3m
»

Opel Corsa ali Renault Clio ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6225503 (23915) žana

Več podobnih tem