Forum » Na cesti » Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k.
Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k.
PersonaRuda ::
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vsak je sam svoje sreče krojač.
Minusi oz. zakaj ne kupit:
1. gre za preprodajalca vozil, kateri ne prodaja novih avtov
2. avto je uvožen
3. tudi je bil karamboliran, verjetno totalka, ker drugače bi imel zavedeno "ni karamboliran"
4. ima verjetno zbite kilometre ( 7let star avto z 99k km je 14k letno ), ker nima zavedeno koliko lastnikov je menjalo avto. Sam močno dvomim, da je 1. lastnik naredil 30k, potem 2. lastnik identično 30k in na koncu 3. lastnik 40k
5. piše servisna knjiga. Torej, če ne piše "servisna knjiga/potrjena" pomeni, da se je avto servisiral na nepooblaščenem servisu oz. mogoče v "garaži". Po vsej verjetnosti tak avto nima računov iz servisov in ti sama servisna knjiga ne pove nič o servisiranju avta.
Plusi:
1. izgleda zelo lepo - barva ( belo-črna ) - felne ( črne, katere zelo pašejo na belo barvo in črno streho )
2. zelo lepo ohranjen, zgleda kot nov
3. tak na hitro po volanu in sedežih, obstaja verjetnost, da morda nima zbitih kilometrov, če pa jih že ima, pa po moji oceni ima avto manj kot 200k prevožnih, kar na koncu še ni tak dosti. Kajti šele pri 300k+ km se začne domala vse menjavat, ker se v tem času zelo obrabi.
Tako da odločitev je tvoja. Jaz sam osebno ga nebi vzel in bi ga vzel, če bi imel servisno knjigo+račune, nebi bil uvožen in nebi imel več kot 2. lastnikov. In če bi bil karamboliran, bi zahteval slike, da vidim kak fejst je bil počen. Če je bil en blagi karambol v mestu, nebi kompliciral. Pri totlaki pa bi kompliciral in ga nebi kupil.
qwertyy ::
PersonaRuda je izjavil:
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vsak je sam svoje sreče krojač.
Minusi oz. zakaj ne kupit:
1. gre za preprodajalca vozil, kateri ne prodaja novih avtov
2. avto je uvožen
3. tudi je bil karamboliran, verjetno totalka, ker drugače bi imel zavedeno "ni karamboliran"
4. ima verjetno zbite kilometre ( 7let star avto z 99k km je 14k letno ), ker nima zavedeno koliko lastnikov je menjalo avto. Sam močno dvomim, da je 1. lastnik naredil 30k, potem 2. lastnik identično 30k in na koncu 3. lastnik 40k
5. piše servisna knjiga. Torej, če ne piše "servisna knjiga/potrjena" pomeni, da se je avto servisiral na nepooblaščenem servisu oz. mogoče v "garaži". Po vsej verjetnosti tak avto nima računov iz servisov in ti sama servisna knjiga ne pove nič o servisiranju avta.
Plusi:
1. izgleda zelo lepo - barva ( belo-črna ) - felne ( črne, katere zelo pašejo na belo barvo in črno streho )
2. zelo lepo ohranjen, zgleda kot nov
3. tak na hitro po volanu in sedežih, obstaja verjetnost, da morda nima zbitih kilometrov, če pa jih že ima, pa po moji oceni ima avto manj kot 200k prevožnih, kar na koncu še ni tak dosti. Kajti šele pri 300k+ km se začne domala vse menjavat, ker se v tem času zelo obrabi.
Tako da odločitev je tvoja. Jaz sam osebno ga nebi vzel in bi ga vzel, če bi imel servisno knjigo+račune, nebi bil uvožen in nebi imel več kot 2. lastnikov. In če bi bil karamboliran, bi zahteval slike, da vidim kak fejst je bil počen. Če je bil en blagi karambol v mestu, nebi kompliciral. Pri totlaki pa bi kompliciral in ga nebi kupil.
Si me prepričal, da se ne izplača. Pomoje grem jutri pogledat tegale: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Nekdo zgoraj je napisal, da je ta avtohiša vreda zaupanja.
Sicer pa še zmeraj sprejemam predloge.. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: qwertyy ()
krucymucy ::
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Jaz sem ti predlagal.
Avto je odlicen, motor je enak kot v mini cooper S oz. nekaterih BMW-jih.
Tudi sibkejsa razlicica je povsem OK.
Utk ::
hojnikb ::
pa za 1.6t mej pripravljeno kantico olja skos za vsak slucaj ;)
krucymucy ::
Podrejo se sedezi, tako da se dejansko da kaj nekaj prepeljat.
Za mesto so dovolj majhni.
za bonus pa se najbolje zgledajo. Sploh DS3.
Ce ga je gay revija uvrstila na lestvico gay car of the year mi je pa vseeno.
na teh lestvicah so bili med drugim tudi ze MX-5, Mini, Fiat 500 ...
Ocitno imajo geji boljsi okus za avte kot hetero, ki najbrz kompenzirajo za manjek necesa :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vsak je sam svoje sreče krojač.
Minusi oz. zakaj ne kupit:
1. gre za preprodajalca vozil, kateri ne prodaja novih avtov
2. avto je uvožen
3. tudi je bil karamboliran, verjetno totalka, ker drugače bi imel zavedeno "ni karamboliran"
4. ima verjetno zbite kilometre ( 7let star avto z 99k km je 14k letno ), ker nima zavedeno koliko lastnikov je menjalo avto. Sam močno dvomim, da je 1. lastnik naredil 30k, potem 2. lastnik identično 30k in na koncu 3. lastnik 40k
5. piše servisna knjiga. Torej, če ne piše "servisna knjiga/potrjena" pomeni, da se je avto servisiral na nepooblaščenem servisu oz. mogoče v "garaži". Po vsej verjetnosti tak avto nima računov iz servisov in ti sama servisna knjiga ne pove nič o servisiranju avta.
Plusi:
1. izgleda zelo lepo - barva ( belo-črna ) - felne ( črne, katere zelo pašejo na belo barvo in črno streho )
2. zelo lepo ohranjen, zgleda kot nov
3. tak na hitro po volanu in sedežih, obstaja verjetnost, da morda nima zbitih kilometrov, če pa jih že ima, pa po moji oceni ima avto manj kot 200k prevožnih, kar na koncu še ni tak dosti. Kajti šele pri 300k+ km se začne domala vse menjavat, ker se v tem času zelo obrabi.
Tako da odločitev je tvoja. Jaz sam osebno ga nebi vzel in bi ga vzel, če bi imel servisno knjigo+račune, nebi bil uvožen in nebi imel več kot 2. lastnikov. In če bi bil karamboliran, bi zahteval slike, da vidim kak fejst je bil počen. Če je bil en blagi karambol v mestu, nebi kompliciral. Pri totlaki pa bi kompliciral in ga nebi kupil.
Si me prepričal, da se ne izplača. Pomoje grem jutri pogledat tegale: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Nekdo zgoraj je napisal, da je ta avtohiša vreda zaupanja.
Sicer pa še zmeraj sprejemam predloge.. :)
Vsekakor boljša odločitev, kot tisti Citroen, kateri res izgleda vrhunsko, vprašanje pa je v kakšnem stanju je in če je bil fejst karamboliran.
Pri tem Polotu, pa so plusi: 1. lastnik, servisna knjiga ( obvezno vprašaj za račune servisov in če jih nima, naj kontaktira lastnika/lastnico če jih ima ), ni karamboliran, slovensko poreklo, malo prevoženih kilometrov. Kar je čisto možno, ker je avto bencinar. Če bi bil dizel, bi malo podvomil. Minus je le, da je pri prodajalcu, kateri prodaja izključno rabljena vozila. Možno, da je tu šlo za menjavo avta staro za staro in se je kupil kakšen večji avto kot je bil ta Polo in je zato tukaj pristal ta avto. Zgleda lepo ohranjen in tudi volan je od blizu slikan in ni nič znucan, tak da pomoje je vse resnično kot je zavedeno.
r3dkv1c4 ::
Vsekakor boljša odločitev, kot tisti Citroen, kateri res izgleda vrhunsko, vprašanje pa je v kakšnem stanju je in če je bil fejst karamboliran.
Vse se lahkko preveri čisto preprosto, če ni pobunkan je nedvomno dobra izbira...še ceno malo popravi in je super.
You can ban me, but you can't shut me down!
PersonaRuda ::
Vsekakor boljša odločitev, kot tisti Citroen, kateri res izgleda vrhunsko, vprašanje pa je v kakšnem stanju je in če je bil fejst karamboliran.
Vse se lahkko preveri čisto preprosto,
Opiši malo podrobneje to. Z argumenti prosim. Kako boš karkoli "čisto preprosto preveril" , če je avto iz tujine, menjal več lastnikov, ni nikoli videl original servisa, kjer se elektornsko vse beleži, kateri nima servisne knjige, kot tudi niti enega računa od servisa in kateri je bil popravljen v "garaži" kot v tistem videu katerega je prilepil uporabnik, kako popravijo totalno karaboliran BMW, potem takem tudi ni elektronsko nikjer nič zabeležno. Hvala za argumente. Oz. če jih nimaš, drugič raje nič ne piši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
KAVINSKY ::
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Honda Civic: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
IL_DIAVOLO ::
https://www.google.si/amp/s/zurnal24.si...
r3dkv1c4 ::
PersonaRuda je izjavil:
Vsekakor boljša odločitev, kot tisti Citroen, kateri res izgleda vrhunsko, vprašanje pa je v kakšnem stanju je in če je bil fejst karamboliran.
Vse se lahkko preveri čisto preprosto,
Opiši malo podrobneje to. Z argumenti prosim. Kako boš karkoli "čisto preprosto preveril" , če je avto iz tujine, menjal več lastnikov, ni nikoli videl original servisa, kjer se elektornsko vse beleži, kateri nima servisne knjige, kot tudi niti enega računa od servisa in kateri je bil popravljen v "garaži" kot v tistem videu katerega je prilepil uporabnik, kako popravijo totalno karaboliran BMW, potem takem tudi ni elektronsko nikjer nič zabeležno. Hvala za argumente. Oz. če jih nimaš, drugič raje nič ne piši.
Pri nas v MB je to Avtocenter Šerbinek. Poznam ogromno ljudi, ko so si kupli avto od njih ( rabljeni ) in imeli potem še ogromno problemov.
Glej, zanimajo nas tvoje izkušnje...ne od poznanega soseda prjaltla zene dec..
Verjemi, da ima vsak karamboliran avto svojo hibo....če pa je fejst, kot si ti napisal....potem pa sploh tega ni moč skrit.
Citroen, ni BMW.
Če še ne veš, Citroene niti ne kradejo v veliki meri in jih ne sestavljajo tako, kot bmw-je, vw-je, itd...
Po napisanem, veliko avtov v življenju nisi imel....
Si se kdaj vprašal, kako razbit in poflikan avto dobiš iz salona?
Žalostno, da nato nisi niti pomislil, ker mislim, da nimaš pojma, koliko avtov je usutih in popravljenih, postavljenih v salon....ampak so novi...ja saj res, pozabil sem-novi.
Fabriški nanos barve ne nadomesti nobena roka...čisto osnovna kontrola ene zadeve.
Skratka, ne bom ti našteval, kje vse lahko preveriš menjave delov, ker si boš pač pogledal kakšen video, saj ga boš našel ane?
You can ban me, but you can't shut me down!
PersonaRuda ::
Glej, zanimajo nas tvoje izkušnje...ne od poznanega soseda prjaltla zene dec..
Verjemi, da ima vsak karamboliran avto svojo hibo....če pa je fejst, kot si ti napisal....potem pa sploh tega ni moč skrit.
Citroen, ni BMW.
Če še ne veš, Citroene niti ne kradejo v veliki meri in jih ne sestavljajo tako, kot bmw-je, vw-je, itd...
Po napisanem, veliko avtov v življenju nisi imel....
Si se kdaj vprašal, kako razbit in poflikan avto dobiš iz salona?
Žalostno, da nato nisi niti pomislil, ker mislim, da nimaš pojma, koliko avtov je usutih in popravljenih, postavljenih v salon....ampak so novi...ja saj res, pozabil sem-novi.
Fabriški nanos barve ne nadomesti nobena roka...čisto osnovna kontrola ene zadeve.
Skratka, ne bom ti našteval, kje vse lahko preveriš menjave delov, ker si boš pač pogledal kakšen video, saj ga boš našel ane?
Kaj si koJn al se delaš konja ?
Če sem napisal, da že vozim avto 6 let. Bom še napisal, da sem pred tem vozil en avto 8 let. Valda, da jih nisem dosti menjal. In nisi povedal nič novega. Obstajajo naprave za merjenje laka, katerih cena pa se začne pri 100+ €. Lahko pa tudi pelješ avto na AMZS, znano že več kot 10 let, kjer ti ga na testu, kateri traja par ur, temeljito preverijo in se še odpeljejo na testno vožnjo. Je pa malo katera avtohiša ti pripravljena dat, da bi tja peljal avto.
Drugače pa, če bom kdaj kupil novi avtomobil, ga takoj isti dan peljem na pregled na AMZS in plačam tistih 180€, ker poznam iz prve roke ( in tudi vse ostale primere katere sem pisal, poznam iz prve roke ), kolegica je čohnila blatnik na sovoznikovi strani v tem času, ko so njeni starši bili na morju. Peljala avto kleparju, kjer so zamenjali blatnik in opravili ličarsko delo ( kar je tudi plačala in takrat ni malo stalo; okoli mesečni zaslužek preko študenta, čeprav je avto bil kasko zavarovan, je pa to storila, ker se je bala, da več nebo dobila avta in avto je takrat bil star manj kot mesec dni, ona pa glih kar naredila izpit ), nakar ji klepar pove, da je ta avto že bil ruknjen in sicer, da so bila menjana voznikova vrata, prav tako tudi blatnik. Tega pa pol tudi ni upala staršem povedat, zaradi prej omenjenega in ker bi potem tudi zvedeli, da je ona ruknila avto. Avto pa je bil takrat čisto novi Golf, kateri je bil kupljen v Avto Jarc Maribor. Tak, da tudi za take primere vem iz prve roke, čeprav nisem menjal, niti nebom menjaval pogosto avtov, ker je to brezveze in stran metanje denarja, kar pa je kot kaže pri tebi merilo za poznavanje vozil. In še enkrat, bil sem zraven pri nakupih najmanj 20 avtov, zato ker sem se rahlo spoznal na zadeve in kaj je potrebno pogledat in na kak način. Sploh se z lahkoto na oko opazi, če je že bil menjan blatnik, ravno zaradi novega nanosa barve po šraufih.
Še link od AMZS:
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
Naprave za merjenje laka:
170€ - https://www.conrad.si/VOLTCRAFT-SDM-115...
431€ - https://www.conrad.si/Sauter-TB-200-0%2...
700€ - https://www.conrad.si/Testboy-70-meriln...
1679€ - https://www.conrad.si/Sauter-TU-300-0%2...
3979€ - https://www.conrad.si/Extech-TKG250-mer...
neverjetni99 ::
ja, tale citroen ni glih oblikovalski presezek. No sej noben citroen ni.
pa za 1.6t mej pripravljeno kantico olja skos za vsak slucaj ;)
Samo vseeno, citroena in peugeota kupijo ljudje, ki vedo kar je dober avto in hočejo največ za njihov denar(udobje, oprema itd). Dober C5, 508, DS5, DS4/C4, 308, so definitivno boljši nakup kot, kakšen nemec oz bilo kaj iz VAG, kar spada v isti razred. Edino če hočeš bit frajer, samo z BMW 3, Audi A4, Passat, Golf,, Rapid itd..nisi frajer
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: neverjetni99 ()
PersonaRuda ::
En taki mini izbor:
7999€ - Kia Pro_CeeD 1.4 CVVT - 2014 - 108k km
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
7990€ - Renault Clio 1.2 16V Dynamique - 2013 - 37k km
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
7250€ - Renault Clio 1.2 16V Expression - 2012 - 40k km
https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID...
v dopisu je VIN/številka šasije, kar pomeni, da lahko online proti plačilu na carfax preveriš zgodovino vozila in vse posege, popravila - https://www.carfax.si/
5800€ - privat - Kia Rio 1.2 EX Style - 2011 - 128k km
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
opis odpsodaj: Prodam osebno vozilo Kia Rio.
Avto je bil garažiran, redno servisiran na uradnem servisu (Celje) z potrjeno servisno knjigo in računi.
Prvi lastnik. Avto je nepoškodovan, deluje brez napake in vreden nakupa.
5750€ - privat - Hyundai i30 1.4 CVVT Life Plus - 2012 - 92k km
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
5700€ - Renault Twingo Renault Sport 1.6 16V - 2011 - 118k km
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
v dopisu je VIN/številka šasije, kar pomeni, da lahko online proti plačilu na carfax preveriš zgodovino vozila in vse posege, popravila - https://www.carfax.si/
5300€ - privat - Fiat 500 1.2 8V - 2010 - 70k km
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
neverjetni99 ::
IL_DIAVOLO ::
neverjetni99 je izjavil:
Če nočeš grd francoski avto in hočeš p/p, obstaja še vedno škoda ali seat.
Rajše francoza, kot te smeti, ki so narete z odpadnim materialom od VW in Audija :))
Smeti pravis?
Mato989 ::
Če nočeš grd francoski avto in hočeš p/p, obstaja še vedno škoda ali seat.
Meni so Megani ful lepi, sploh ta zadnji model =)
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
PersonaRuda ::
Če nočeš grd francoski avto in hočeš p/p, obstaja še vedno škoda ali seat.
Meni so Megani ful lepi, sploh ta zadnji model =)
Tudi meni. Zraven Megana mi še je lep Clio. V teh dveh razredih pa so mi še lepi in si jih bom mogoče tudi omislil ( če bodo cryptocoini fajn zrastli , ker nebi rad jemal lizinga za novi avto, našparano pa nimam ravno dosti ) Citroen C4 Cactus, Kia Stonic, Honda Civic, VW T-ROC, VW Polo, Hyundai i30 Fastback, Hyundai i20, Toyota C-HR. Torej čez 2-3 leta, ko bom zagotovo menjal avto, si bom nekaj od tega omislil, morda novo, če pa nebo šlo skozi, pa rabljeno.
Mato989 ::
PersonaRuda je izjavil:
Če nočeš grd francoski avto in hočeš p/p, obstaja še vedno škoda ali seat.
Meni so Megani ful lepi, sploh ta zadnji model =)
Tudi meni. Zraven Megana mi še je lep Clio. V teh dveh razredih pa so mi še lepi in si jih bom mogoče tudi omislil ( če bodo cryptocoini fajn zrastli , ker nebi rad jemal lizinga za novi avto, našparano pa nimam ravno dosti ) Citroen C4 Cactus, Kia Stonic, Honda Civic, VW T-ROC, VW Polo, Hyundai i30 Fastback, Hyundai i20, Toyota C-HR. Torej čez 2-3 leta, ko bom zagotovo menjal avto, si bom nekaj od tega omislil, morda novo, če pa nebo šlo skozi, pa rabljeno.
Ja ampak Clio je edino tale zadnji model dober, ostali so meh... Megani pa so dejansko vsi od onega Hatchbacka Megane II (2006?) naprej dobri... Kot tudi določeni modeli Lagune (zdaj je Talisman ne?)
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
bbbbbb2015 ::
PersonaRuda je izjavil:
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vsak je sam svoje sreče krojač.
Minusi oz. zakaj ne kupit:
1. gre za preprodajalca vozil, kateri ne prodaja novih avtov
2. avto je uvožen
Pri tem prodajalcu semn jaz kupil Clio 1.5dCI, 120kkm, letnik 2006, za sina, kot prvi avto. Plačali smo 2700 EUR, sin je naredil 50kkm, vmes smo dali menjati eno cev, en končnik in optiko, kar je bilo manj ko 500 EUR stroška. In vmes dva mala servisa, mislim da na 15kkm ali 20kkm. In zamenjali smo vse brisalce.
Avto je bil rabljen, samo lepo ohranjen. Nikjer ni bilo rje, niti pike. Pa tudi prodali smo ga za nekih 2000 EUR, ker je bila solidna cena.
Povpraševanja po avtu je bilo nenormalno precej, tedensko po 3 klice (resni kupci).Prodali smo ga natanko za 2000 EUR, ker nismo hoteli spustiti cene. Kupec je bil strašno zadovoljen.
Tako da ni tak problem, če so prodajalci rabljenih avtov. Samo dejstvo, da nekdo prodaja tudi nove avte, še nič ne pomeni. Poznam najmanj dva trgovca z novimi avti, ki sta masovno uvažala avte iz Nemčije in Belgije.
Ta prodajalec je soliden. Tisti Clio je bil slovenskega porekla, verjetno pa je bil prvi lastnik. Avto sem pač pogledal, sedeže, volan, motor, ključavnice, pločevino, obrabo armaturke, strop, pedale in recimo popraskana pločevina pod kljuko in ni kazalo, da bi avto imel kilometre prevrtene nazaj. Kar bi avtu lahko očital je, da je imel izrabljene amortizerje in je bilo težje dvigniti zadnja vrata, to sem tudi povedal novemu kupcu. Če se mu da, lahko to zamenja, strošek je nekje 120 EUR + 30 EUR delo na servisu, če noče tega delati sam.
Avto sicer je kadil, če si kot hladnemu stopil na plin, to je zaradi izrabljenih injektorjev. 4x50 EUR se to da obnoviti, če novi kupec hoče, mi jih nismo dali obnavljati, ker je bil to "prehoden" prvi avto za sina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
PersonaRuda ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Pri tem prodajalcu semn jaz kupil Clio 1.5dCI, 120kkm, letnik 2006, za sina, kot prvi avto.
Ta prodajalec je soliden. Tisti Clio je bil slovenskega porekla, verjetno pa je bil prvi lastnik. Avto sem pač pogledal, sedeže, volan, motor, ključavnice, pločevino, obrabo armaturke in recimo popraskana pločevina pod kljuko in ni kazalo, da bi avto imel kilometre prevrtene nazaj.
Super. Kar pa ne pomeni, da so vsi ostali super. Namreč ta Citroen DS3, nima zabeleženo število lastnikov, ni zapisa, da ni karambolirano, pri servisni knjigi nima dopisa, da je potrjena ( torej da je bil servisiran na pooblaščenem servisu ), po vsej verjetnosti tudi nima nobenega računa od servisov, prav tako ni zapisano, da je slovenskega porekla, torej vse dosti težje preverjaš, kot pa če bi bil slovenskega porekla in bi prosil prodajalca, če še lahko kontaktiraš lastnika in ga določene zadeve povprašaš. In če ti to ne prižge alarme, potem nevem kaj ti. In nemoreš tega Citroena primerjat s Cliotom, katerega si kupil in je bil slovenskega porekla, s servisno knjigo in po verjetnosti od 1. lastnika.
Vsak avto je svoja zgodba in če nekdo proda en dober avto, še to ne pomeni, da os vsi ostali, kar pa velja tudi obratno, da če proda slab avto v slabem stanju, da so tudi vsi ostali.
PersonaRuda ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Tako da ni tak problem, če so prodajalci rabljenih avtov. Samo dejstvo, da nekdo prodaja tudi nove avte, še nič ne pomeni. Poznam najmanj dva trgovca z novimi avti, ki sta masovno uvažala avte iz Nemčije in Belgije.
Jaz že cel čas trobim, da ne kupovat avtov iz tujine. Kaj tukaj ni jasno ? Še enkrat zakaj: lahko, da je bil totalno karamboliran in je v tujini moral biti odjavljen iz prometa, potem zasilo popravljen in prodan v tujo državo, da ima zbite kilometre, zagotovo nima računov od servisov priloženih. Če kupiš avto iz tujine, imaš dosti večje možnosti, da boš imel izredna popravila in boš ogromno denarja zmetal za ta popravila. Ampak, vsak naj kupi tako kot on misli, da je prav. Tukaj sedaj debatiramo, kaj je vredu in na kaj je treba paziti. Vsak pa se naj sam odloči po svoji presoji oz. vsak je sam svoje sreče kovač.
bbbbbb2015 ::
PersonaRuda je izjavil:
Super. Kar pa ne pomeni, da so vsi ostali super. Namreč ta Citroen DS3, nima zabeleženo število lastnikov, ni zapisa, da ni karambolirano, pri servisni knjigi nima dopisa, da je potrjena ( torej da je bil servisiran na pooblaščenem servisu ), po vsej verjetnosti tudi nima nobenega računa od servisov, prav tako ni zapisano, da je slovenskega porekla, torej vse dosti težje preverjaš, kot pa če bi bil slovenskega porekla in bi prosil prodajalca, če še lahko kontaktiraš lastnika in ga določene zadeve povprašaš. In če ti to ne prižge alarme, potem nevem kaj ti. In nemoreš tega Citroena primerjat s Cliotom, katerega si kupil in je bil slovenskega porekla, s servisno knjigo in po verjetnosti od 1. lastnika.
Vsak avto je svoja zgodba in če nekdo proda en dober avto, še to ne pomeni, da os vsi ostali, kar pa velja tudi obratno, da če proda slab avto v slabem stanju, da so tudi vsi ostali.
Poglej, ta Clio ni imel označeno, da je od prvega lastnika, je pa po moje bil od prvega lastnika. Po pločevini sodeč je bil garažiran. Servisne knjige ni imel potrjene. Kilometre sem jaz presojal glede na izgled avta.
Prvega lastnika bi lahko kontaktiral, pa ga nisem, mi smo avto že imeli v rokah. Motor je brnel fino (za dizla pač), turbina se ni slišala.
Jaz sem v svojem življenju kupil eno 8 rabljenih avtov, ter 3 nove. Približno vidiš, kako avto zgleda, ter te detajle, kot je recimo kako je spraskan pod kljuko. Če ne bi bil nič spraskan, potem bi bilo jasno, da ga je nekdo šel polirat. Če bi avto imel recimo 90kkm in nič spraskan, bi ga ne kupil. Drugače pa je bil v 'natur' stanju.
Če hočeš imeti vse by the book, potem kupiš od lizing hiše avto, samo tam pač bo cena 2-3k evrov višja, kot je sicer na trgu. Tudi tak avto sem že kupil in sem ga 'preplačal' za eno 1500-2000 evrov, pač če sem gledal oglase.
Da bi pa dobil avto s potrjeno zgodovino, po 'tržnih' cenah, to pozabi. Ali kupiš novega ali kupiš s potrjeno zgodovino od lizinga ali pa pač greš na trg. In pač pogledaš avto kot celoto. Mene osebno celo moti, da nekdo rine kup papirjev. Meni je bolj važen avto.
NikolormousB ::
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Motorji pred letom 2014 so lahko problematični, sploh, če misliš kaj navijat. Verige se pretegujejo in trgajo, nekateri pijejo precej olja.
Če čipaš, nujno pelji k tunerju, ki pozna te motorje, ker samo remap ni dovolj, treba je menjati še par malenkosti.
Notranjost je, kar se kvalitete tiče, tipično citroenovska. Materiali so sicer prijetni na otip, ampak usnje na sedežih se hitro oguli, predstavna ročica enako, lahko se ti zgodi, da bo kakšna ročka oguljena itd.
Če te to ne moti, je avto top. Čipan gre res zelo dobro, vleče praktično od nule naprej. Poraba brez težav pod 6 litrov pri normalni vožnji na relacije, tudi pri priganjanju ne gre v višave. Handling dober, ampak avto ni trd kot Mini, Clio RS... Na dirkališču počasnejši od omenjenih dveh, na navadni cesti pa zaradi mehkejšega podvozja in malo manj direktnega volana niti ne.
bbbbbb2015 ::
PersonaRuda je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Tako da ni tak problem, če so prodajalci rabljenih avtov. Samo dejstvo, da nekdo prodaja tudi nove avte, še nič ne pomeni. Poznam najmanj dva trgovca z novimi avti, ki sta masovno uvažala avte iz Nemčije in Belgije.
Jaz že cel čas trobim, da ne kupovat avtov iz tujine. Kaj tukaj ni jasno ? Še enkrat zakaj: lahko, da je bil totalno karamboliran in je v tujini moral biti odjavljen iz prometa, potem zasilo popravljen in prodan v tujo državo, da ima zbite kilometre, zagotovo nima računov od servisov priloženih. Če kupiš avto iz tujine, imaš dosti večje možnosti, da boš imel izredna popravila in boš ogromno denarja zmetal za ta popravila.
Nakladaš, da se bliska.
Sam delam v Belgiji in pogosto potujem na relaciji Slovenija - Belgija. Iz prve roke ti povem, da avto, ki je kupljen v Belgiji, je bil v nulo servisiran. Tukaj je klima bolj mila, nobeden avto ni izpostavljen soli.
Moj belgijski avto ima sedaj 235.000 km in ni imel nikoli zamenjanih nobenih kočnikov, turbin, nič. Ceste so daleč boljše. Niti pike rje. Ima eno prasko, ker mi je nekdo popraskal avto s ključem.
In še nekaj. Ko potujem dnevno vidim te, kot ti praviš "karambolirane" avte. To so vsi rabljeni avti, videl sem samo en šleper karamboliranih avtov, od tega je večina bila samo z vdrtinami, eden je bil totalka. Po moji sodbi bo ta eden služil za dele. To je bil eden šleper od eno 25tih. Dva tri sem videl s slovenskimi tablicami (šleper, namreč), to sao bili vsi avti naloženi, kjer je bil vsak vreden vsaj 20.000 EUR. BMWji 5tke, 7ce, Mercedezi C in E klasa. Morda kak džip vmes.
Da bi nekdo uvažal Citroena totalko v Slovenijo, pozabi. V Sloveniji je delo že drago, ne izplača se to nikomur. V kak oddaljen konec Romunie in Moldove še, da bi pa nekdo uvažal Citroena totalko v Slovenijo, dvomim.
Ti časi, da so uvažali res usrane avte so mimo. Ti avti so povečini v daleč boljšem stanju, kot povprečen avto v Sloveniji.
Kilometre pa verjetno vrtijo pri večini uvoženih. Ampak saj recimo pri BMW, če imaš ključ, lahko greš na servis, pa boš imel zgodovino avta.
Najboljše je sicer, da si avto nagledaš v tujini, pa ga zate uvozijo. To bi jaz svetoval. Če se komu to da.
Zame so takopripeljali enega belega Megana II, iz Italije, 2 leti star, 90kkm,od zavarovalnice kupljen na dražbi. Sedaj ima že 230kkm in ga bomo verjetno prodali. Ampak avtu nič ne manjka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
PersonaRuda ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Nakladaš, da se bliska.
Jaz sem samo po videnem oglasu, odsvetoval nakup, ker "sumim" da je avto karamboliran. Niso vsi, ta Citroen DS3 pa po vsej verjetnosti je. Lahko pa naredimo test. OP kupi ta avto, ti pa imaš vse izredne servise preko, on ima samo redne servise. Deal ? Avto do 200k prevoženih sploh načeloma nima težav ( nekih izrednih servisov - obrab komponent ), tak da ta avto nebi smel imeti težav, če ima res 100k prevoženih in ni bil karamboliran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
zmaugy ::
neverjetni99 je izjavil:
Če nočeš grd francoski avto in hočeš p/p, obstaja še vedno škoda ali seat.
Rajše francoza, kot te smeti, ki so narete z odpadnim materialom od VW in Audija :))
Nimaš pojma kaj pišeš.
bbbbbb2015 ::
PersonaRuda je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Nakladaš, da se bliska.
Jaz sem samo po videnem oglasu, odsvetoval nakup, ker "sumim" da je avto karamboliran. Niso vsi, ta Citroen DS3 pa po vsej verjetnosti je. Lahko pa naredimo test. OP kupi ta avto, ti pa imaš vse izredne servise preko, on ima samo redne servise. Deal ? Avto do 200k prevoženih sploh načeloma nima težav ( nekih izrednih servisov - obrab komponent ), tak da ta avto nebi smel imeti težav, če ima res 170k prevoženih in ni bil karamboliran.
Ali si nor ali se norega delaš. Pa kaj imam jaz s tem avtom? Nič. Ne rabim jaz nobenih testov. Jaz sem samo rekel, da so avti, uvoženi iz tujine, po veliki večini bolj solidni, kot se sploh dobi na slovenskem trgu.
V tujini (Nemčija, Benelux) imajo ljudje denar, da avte servisirajo. Sicer imaš tudi v Belgiji cigane, vidi se, da so tam iz perzijskih koncev. Avto pa usran do daske. To seveda nihče ne bo uvažal v Slovenijo.
Tu so belgijski avti, pa si poglejte Citroene:
www.gocar.be
PersonaRuda ::
bbbbbb2015 je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Nakladaš, da se bliska.
Jaz sem samo po videnem oglasu, odsvetoval nakup, ker "sumim" da je avto karamboliran. Niso vsi, ta Citroen DS3 pa po vsej verjetnosti je. Lahko pa naredimo test. OP kupi ta avto, ti pa imaš vse izredne servise preko, on ima samo redne servise. Deal ? Avto do 200k prevoženih sploh načeloma nima težav ( nekih izrednih servisov - obrab komponent ), tak da ta avto nebi smel imeti težav, če ima res 170k prevoženih in ni bil karamboliran.
Ali si nor ali se norega delaš. Pa kaj imam jaz s tem avtom? Nič. Ne rabim jaz nobenih testov. Jaz sem samo rekel, da so avti, uvoženi iz tujine, po veliki večini bolj solidni, kot se sploh dobi na slovenskem trgu.
V tujini (Nemčija, Benelux) imajo ljudje denar, da avte servisirajo. Sicer imaš tudi v Belgiji cigane, vidi se, da so tam iz perzijskih koncev. Avto pa usran do daske. To seveda nihče ne bo uvažal v Slovenijo.
Tu so belgijski avti, pa si poglejte Citroene:
www.gocar.be
Zaključujem debato. Najprej napišeš, da si kupil že avto pri tem prodajalcu, da je ok in da je bil slovenskega porekla. Jaz ti napišem, da je vsak avto svoja zgodba in ti vse opišem, kaj bi bilo potencialno narobe s tem drugim avtom iz te avtohiše, katero priporočaš. In debata kar zaide nekam, a cel čas se pogovarjamo o "izključno" tem Citorenu DS3. Meni je vseeno, za Belgijske, Nemške, Italijanske avte in kak so oh in ah, če bi na koncu kupil tega Citroena DS3 in bi se izkazal za mačka v žaklju, kateri je bil uvožen, karamboliran, imel zbite kilometre in še nemalo ostali servisnih težav. Končujem debato s teboj, ker neboma prišla do dna.
Jaz sem napisal argumente zakaj odsvetujem nakup avta iz tujine. Ti pa si podal argumente, zakaj se naj kupijo avti iz tujine. In to je to. Vsak pa se bo sam odločil pri sebi od kod bo avto kupil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
bbbbbb2015 ::
PersonaRuda je izjavil:
Zaključujem debato. Najprej napišeš, da si kupil že avto pri tem prodajalcu, da je ok in da je bil slovenskega porekla. Jaz ti napišem, da je vsak avto svoja zgodba in ti vse opišem, kaj bi bilo potencialno narobe s tem drugim avtom iz te avtohiše, katero priporočaš. In debata kar zaide nekam, a cel čas se pogovarjamo o "izključno" tem Citorenu DS3. Meni je vseeno, za Belgijske, Nemške, Italijanske avte in kak so oh in ah, če bi na koncu kupil tega Citroena DS3 in bi se izkazal za mačka v žaklju, kateri je bil uvožen, karamboliran, imel zbite kilometre in še nemalo ostali servisnih težav. Končujem debato s teboj, ker neboma prišla do dna.
Vsak rabljen avto je maček v žaklju. Ti zdaj govoriš, kot da pa zdaj se da kupiti super avto - rabljen.
Pa če smo odkriti, tudi novi so lahko maček v žaklju.
Kaj ti sumiš ali ne sumiš, je vseeno. Dokler avta v živo ne pogledaš, ne veš. Če se OPu, bo tisti v Belgiji daleč bolj fin. Samo pač uvoziti ga bo treba.
Malo sem posurfal v Belgiji, točno tak avto, letnik 2011, 105kkm stane 6.000 €. To je super cena, OP naj tistega uvozi, bo daleč bolj fin od tega v Sloveniji.
NikolormousB ::
točno tak avto, letnik 2011, 105kkm stane 6.000 €. To je super cena, OP naj tistega uvozi, bo daleč bolj fin od tega v Sloveniji.
Pa 1500 za uvoz in dajatve.
PersonaRuda ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Kaj ti sumiš ali ne sumiš, je vseeno. Dokler avta v živo ne pogledaš, ne veš. Če se OPu, bo tisti v Belgiji daleč bolj fin. Samo pač uvoziti ga bo treba.
Malo sem posurfal v Belgiji, točno tak avto, letnik 2011, 105kkm stane 6.000 €. To je super cena, OP naj tistega uvozi, bo daleč bolj fin od tega v Sloveniji.
Boldano drži pribito in po slikah se nikoli ne kupuje oz. se obvezno prej preveri.
Dodajam link za davek pri uvozu avta iz EU, kjer se plača davek na CO2 izpust in davek, če ima avto prostornino motoja večjo od 2,5 litra. Excelov izračun download - Izračun DMV:
https://www.google.si/search?source=hp&.......0...1c.1.64.psy-ab..0.14.732...0i131k1.0.XSgMrvKuxr4
bbbbbb2015 ::
NikolormousB je izjavil:
točno tak avto, letnik 2011, 105kkm stane 6.000 €. To je super cena, OP naj tistega uvozi, bo daleč bolj fin od tega v Sloveniji.
Pa 1500 za uvoz in dajatve.
Zato so pa vsi uvoženi avti BMWji in Mercedezi, 20.000 € po kosu in več. To se prodajalcu izplača. Samo to so zelo fini avti. Citoen je morda prešvoh, da bi ga uvažal. Dobi pa se lep BMW 3ka, morda 8000 evrotov, to bi se izplačalo.
NikolormousB ::
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
točno tak avto, letnik 2011, 105kkm stane 6.000 €. To je super cena, OP naj tistega uvozi, bo daleč bolj fin od tega v Sloveniji.
Pa 1500 za uvoz in dajatve.
Zato so pa vsi uvoženi avti BMWji in Mercedezi, 20.000 € po kosu in več. To se prodajalcu izplača. Samo to so zelo fini avti. Citoen je morda prešvoh, da bi ga uvažal. Dobi pa se lep BMW 3ka, morda 8000 evrotov, to bi se izplačalo.
BMW, 316i, 122 KM, letnik 03/2011, brez DDVja 8900 €, 105kkm, Belgija.
To je fin avtič, nima preveč kilometrov, zgleda po slikah solidno. Pač ja, bo treba se stegniti za neke dajatve. Pa da ga nekdo uvozi. To se zelo izplača. Rje po moje nima, servisiran je bil. Kaj češ več?
bbbbbb2015 ::
NikolormousB je izjavil:
Citroenov je ogromno uvoženih. Samo dilerji ne kupujejo gor avtomobilov v oglasnikih, ampak po dražbah.
Malo mi vsi greste na živce s temi 'dilerji'.
Po moje dražbe vi v življenju še niste povohali. Na dražbi se tipično prodajajo dragi avti ali razbitine, ki jih nihče noče kupiti. Če hočete videti, kako ta dražba zgleda, si jo v praksi oglejte:
https://www.vavato.com/
To je ta 'dražba'. Tu cene zgledajo nizke, samo morete vedeti, da so to dražbe s pridržano ceno, kjer če cena ne doseže pričakovanj, tudi če avto izlicitiraš, ga nisi kupil.
Tukaj je treba imeti neskončno živcev in to slovenski 'dilerji' ne delajo.
Druge dražbe, ki to dejansko niso dražbe, so ko recimo car leasing firme odprodajajo avte, ki so 3+ let stari. Takega sem jaz enega kupil tu v Belgiji.
Tose tudi izplača, samo je pribitek na ceno nekje 2.000 EUR.
Slovenski dilerji hodijo okrog večjih avtohiš, nakupijo 6+ avtov in pošljejo šleper, da vse to naloži. To isto delajo Madžari, Romuni, Bolgari, Hrvati, Srbi, Bosanci, Moldavija. Videl sem samo en šleper s črnogorskimi tablicami.
Na dvorišču enega car dilerja je v povprečju 60-70 avtov. Finejši dilerji imajo vse pod streho. To je sicer lepo, samo tu gre za 20k evrov avte. Citroeni niso pod streho.
To to je to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
PersonaRuda ::
bbbbbb2015 je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
točno tak avto, letnik 2011, 105kkm stane 6.000 EUR. To je super cena, OP naj tistega uvozi, bo daleč bolj fin od tega v Sloveniji.
Pa 1500 za uvoz in dajatve.
Zato so pa vsi uvoženi avti BMWji in Mercedezi, 20.000 EUR po kosu in več. To se prodajalcu izplača. Samo to so zelo fini avti. Citoen je morda prešvoh, da bi ga uvažal. Dobi pa se lep BMW 3ka, morda 8000 evrotov, to bi se izplačalo.
BMW, 316i, 122 KM, letnik 03/2011, brez DDVja 8900 EUR, 105kkm, Belgija.
To je fin avtič, nima preveč kilometrov, zgleda po slikah solidno. Pač ja, bo treba se stegniti za neke dajatve. Pa da ga nekdo uvozi. To se zelo izplača. Rje po moje nima, servisiran je bil. Kaj češ več?
Da samo še to razliko z argumentiram. Komentar ne leti na tebe bbb2015, ampak pišem nasplošno vsem, kateri berejo to temo.
Če kupiš avto v Sloveniji in je uvožen iz tujine, lahko naletiš na totalno razbit in kasneje popravljen avto.
Če kupiš avto v tujini v salonu, veš, da ni bil totalno razbit, ker takega avta več nesmejo prodajat v tisti državi ( v končni fazi le blagi karambol, če je slučajno bil karamboliran ).
In na podlagi tega jaz pišem, da "tvegaš" če kupiš avto v Sloveniji, kateri je uvožen iz tujine, kar pa ne pomeni, da so čisto vsi razbiti. In če se izogneš nakupu avta uvoženega iz tujine, se tudi izgoneš tem slabostim na katere opozarjam, če je avto uvožen.
Zato je moj nasvet: nakup avta v tujini - DA. Nakup avta v Sloveniji, kateri je uvožen - NE.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
bbbbbb2015 ::
PersonaRuda je izjavil:
In na podlagi tega jaz pišem, da "tvegaš" če kupiš avto v Sloveniji, kateri je uvožen iz tujine, kar pa ne pomeni, da so čisto vsi razbiti. In če se izogneš nakupu avta uvoženega iz tujine, se tudi izgoneš tem slabostim na katere opozarjam, če je avto uvožen.
Zato je moj nasvet: nakup avta v tujini - DA. Nakup avta v Sloveniji, kateri je uvožen - NE.
Realno, kaj se dogaja z avti, uvoženimi v Slovenijo je, da gre za kakšnega BMWja, Mercedeza E klaso, s 300kkm, to je v Nemčiji za drobiž. To se uvozi v Slovenijo, zamenja se obloga volanskega obroča, stopalke, ročica menjalnika (pa tudi ne, če je avtomat). Sedež se preobleče, avto se spolira. Kilometri se nekje postavijo nazaj na 9k do 12k na leto, če je kdo 'pameten' in si misli, koliko se je pa avto 'obrabil'.
To je strošek cca 1500 EUR. In se na avto, ki je bil kupljen za 8.000 evrov, postavi cena 20.000 EUR.
To je edini problem, ki ga jaz vidim. Ampak spreten kupec bo tak avto prepoznal. Pri Citroenih je nula šanse, da se je to zgodilo.
Avto je pri 300kkm verjetno bil vsaj 1-2x poškodovan. Nikoli totalka, pač malo obdrgnjeni blatniki, malo kakšen senzor, prtisnjen naprej od kljuke predhodnega avta. To ni nič, tose vse spegla za manj kot jurja.
To v glavnem počnejo vsiti Romuni, Bolgari, pa tudi Slovenci.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
drekodovce ::
PersonaRuda je izjavil:
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vsak je sam svoje sreče krojač.
Minusi oz. zakaj ne kupit:
1. gre za preprodajalca vozil, kateri ne prodaja novih avtov
2. avto je uvožen
3. tudi je bil karamboliran, verjetno totalka, ker drugače bi imel zavedeno "ni karamboliran"
4. ima verjetno zbite kilometre ( 7let star avto z 99k km je 14k letno ), ker nima zavedeno koliko lastnikov je menjalo avto. Sam močno dvomim, da je 1. lastnik naredil 30k, potem 2. lastnik identično 30k in na koncu 3. lastnik 40k
5. piše servisna knjiga. Torej, če ne piše "servisna knjiga/potrjena" pomeni, da se je avto servisiral na nepooblaščenem servisu oz. mogoče v "garaži". Po vsej verjetnosti tak avto nima računov iz servisov in ti sama servisna knjiga ne pove nič o servisiranju avta.
Plusi:
1. izgleda zelo lepo - barva ( belo-črna ) - felne ( črne, katere zelo pašejo na belo barvo in črno streho )
2. zelo lepo ohranjen, zgleda kot nov
3. tak na hitro po volanu in sedežih, obstaja verjetnost, da morda nima zbitih kilometrov, če pa jih že ima, pa po moji oceni ima avto manj kot 200k prevožnih, kar na koncu še ni tak dosti. Kajti šele pri 300k+ km se začne domala vse menjavat, ker se v tem času zelo obrabi.
Tako da odločitev je tvoja. Jaz sam osebno ga nebi vzel in bi ga vzel, če bi imel servisno knjigo+račune, nebi bil uvožen in nebi imel več kot 2. lastnikov. In če bi bil karamboliran, bi zahteval slike, da vidim kak fejst je bil počen. Če je bil en blagi karambol v mestu, nebi kompliciral. Pri totlaki pa bi kompliciral in ga nebi kupil.
Si me prepričal, da se ne izplača. Pomoje grem jutri pogledat tegale: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Nekdo zgoraj je napisal, da je ta avtohiša vreda zaupanja.
Sicer pa še zmeraj sprejemam predloge.. :)
Enkrat sem šel gledat enega golfa. Brez opreme. Bi a vzel, ampak ni imel sredinskega naslona za roke. Tudi tega polota ravno iz tega razloga nebi.
NikolormousB ::
Po moje dražbe vi v življenju še niste povohali. Na dražbi se tipično prodajajo dragi avti ali razbitine, ki jih nihče noče kupiti. Če hočete videti, kako ta dražba zgleda, si jo v praksi oglejte:
Dražbe, kjer kupujejo avtomobile trgovci, običajno niso javno dostopne. Rabiš dealer account. Na teh dražbah se prodajajo avtomobili od lizing hiš, rentacarjev itd.
Sigurno pa gre kdo tudi osebno gor in kupuje od avtohiš, verjetno celo kdo od fizičnih oseb.
Na dvorišču enega car dilerja je v povprečju 60-70 avtov. Finejši dilerji imajo vse pod streho. To je sicer lepo, samo tu gre za 20k evrov avte. Citroeni niso pod streho.
Kateri dilerji? Imam kolega, ki je že zelo dolgo v tem biznisu pa prodaja večinoma Citroene uvožene iz Francije. Večinoma take z 1.6 hdi motorjem in tam okoli 10 jurjev.
Skratka, dilerji prodajajo tisto, kar se prodaja in kjer lahko zaslužijo.
bbbbbb2015 ::
NikolormousB je izjavil:
Kateri dilerji? Imam kolega, ki je že zelo dolgo v tem biznisu pa prodaja večinoma Citroene uvožene iz Francije. Večinoma take z 1.6 hdi motorjem in tam okoli 10 jurjev.
Skratka, dilerji prodajajo tisto, kar se prodaja in kjer lahko zaslužijo.
Pač glej, biznis pač. Osebno menim, da se na avtu, normalno uvoženem, z normalno zgodovino, da zaslužiti nekje 1000 evrov. Če nekdo proda 5-6 avtov, cenovnega ranga 8000 - 13000 €, je to zelo lepo. To v glavnem ljudje kupujejo.
Jaz bi avte, ki so 20.000 € in več, raje sam gledal po salonih v tujini.
Niso pa ti uvoženi avti noben bav bav. Kot rečeno, vsaj v Belgiji so ceste lepše, avti pa v glavnem zelo servisirani. To jaz nikoli ne bi imel pomislekov kupiti.
NikolormousB ::
Če kupiš avto v Sloveniji in je uvožen iz tujine, lahko naletiš na totalno razbit in kasneje popravljen avto.
Če kupiš avto v tujini v salonu, veš, da ni bil totalno razbit, ker takega avta več nesmejo prodajat v tisti državi ( v končni fazi le blagi karambol, če je slučajno bil karamboliran ).
In na podlagi tega jaz pišem, da "tvegaš" če kupiš avto v Sloveniji, kateri je uvožen iz tujine, kar pa ne pomeni, da so čisto vsi razbiti. In če se izogneš nakupu avta uvoženega iz tujine, se tudi izgoneš tem slabostim na katere opozarjam, če je avto uvožen.
Zato je moj nasvet: nakup avta v tujini - DA. Nakup avta v Sloveniji, kateri je uvožen - NE.
Tudi, če kupiš avto kupljen v Sloveniji od 1. lastnika in redno servisiran, lahko naletiš na totalno razbit avto.
Zakaj misliš, da je pri uvoženem avtu ta možnost kaj višja?
Uvoženi avti imajo po drugi strani kar nekaj prednosti. Avtomobili iz določenih držav so načeloma lepše ohranjeni (drugačen način uporabe, dolge relacije avto manj zmatrajo), lahko dobiš avto, ki je bistveno boljše opremljen od povprečnega slovenskega itd.
Poleg tega večina dilerjev ponudi zraven garancijo oz. zavarovanje za primer okvare, tako, da si lahko še leto ali 2 relativno brez skrbi.
PersonaRuda ::
bbbbbb2015 je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
In na podlagi tega jaz pišem, da "tvegaš" če kupiš avto v Sloveniji, kateri je uvožen iz tujine, kar pa ne pomeni, da so čisto vsi razbiti. In če se izogneš nakupu avta uvoženega iz tujine, se tudi izgoneš tem slabostim na katere opozarjam, če je avto uvožen.
Zato je moj nasvet: nakup avta v tujini - DA. Nakup avta v Sloveniji, kateri je uvožen - NE.
Realno, kaj se dogaja z avti, uvoženimi v Slovenijo je, da gre za kakšnega BMWja, Mercedeza E klaso, s 300kkm, to je v Nemčiji za drobiž. To se uvozi v Slovenijo, zamenja se obloga volanskega obroča, stopalke, ročica menjalnika (pa tudi ne, če je avtomat). Sedež se preobleče, avto se spolira.
To je strošek cca 1500 €. In se na avto, ki je bil kupljen za 8.000 evrov, postavi cena 20.000 €.
To je edini problem, ki ga jaz vidim. Ampak spreten kupec bo tak avto prepoznal. Pri Citroenih je nula šanse, da se je to zgodilo.
Avto je pri 300kkm verjetno bil vsaj 1-2x poškodovan. Nikoli totalka, pač malo obdrgnjeni blatniki, malo kakšen senzor, prtisnjen naprej od kljuke predhodnega avta. To ni nič, tose vse spegla za manj kot jurja.
To v glavnem počnejo vsiti Romuni, Bolgari, pa tudi Slovenci.
Dva moja kolega sta naletela na nekaj takega. Pišem iz prve roke. Te ena lučka crkne ( 300€ ), te druga ( 500€ ), pa tretja ( 450€ ). Če kdo neve za kaj se gre: vsaka lučka v novejšem avtu pomeni, da je nekaj crknilo in je tisto stvar treba zamenjat, da nebo kdo misili, da menjava lučke stane 300-600€. Pa je enemu od teh dveh avtov zdrobilo med vožnjo odmično gred ( potrebna je bila menjava mašine - rabljena seveda, ker je nova stala x4, generalka motorja pa bi prišla več kot obnovljen rabljen motor -> celoten strošek 2k € - mašina + delo vgradnje ). Pri tem sta oba menjala domala vse kable, cevi, ni da ni oz. take stvari katere se obrabijo in se pri čisto vsakem avtu menjavajo po 300k+ km, kar je nekaj noramlnega za toliko prevoženih kilometrov. Oba avta kupljena v Sloveniji, uvožena, višji-srednji razred, dizla, s poštemplano servisno knjigo, en je imel 120k km, drugi 160k km, nobenih računov od servisov. Enemu je mehanik rekel, da ima avto čez 300k km, drugemu pa da ima preko 350k km. In iz tega razloga ni šans, da jaz kupim v Sloveniji avto, kateri je uvožen iz tujine.
bbbbbb2015 ::
NikolormousB je izjavil:
Če kupiš avto v Sloveniji in je uvožen iz tujine, lahko naletiš na totalno razbit in kasneje popravljen avto.
Če kupiš avto v tujini v salonu, veš, da ni bil totalno razbit, ker takega avta več nesmejo prodajat v tisti državi ( v končni fazi le blagi karambol, če je slučajno bil karamboliran ).
In na podlagi tega jaz pišem, da "tvegaš" če kupiš avto v Sloveniji, kateri je uvožen iz tujine, kar pa ne pomeni, da so čisto vsi razbiti. In če se izogneš nakupu avta uvoženega iz tujine, se tudi izgoneš tem slabostim na katere opozarjam, če je avto uvožen.
Zato je moj nasvet: nakup avta v tujini - DA. Nakup avta v Sloveniji, kateri je uvožen - NE.
Tudi, če kupiš avto kupljen v Sloveniji od 1. lastnika in redno servisiran, lahko naletiš na totalno razbit avto.
Zakaj misliš, da je pri uvoženem avtu ta možnost kaj višja?
Uvoženi avti imajo po drugi strani kar nekaj prednosti. Avtomobili iz določenih držav so načeloma lepše ohranjeni (drugačen način uporabe, dolge relacije avto manj zmatrajo), lahko dobiš avto, ki je bistveno boljše opremljen od povprečnega slovenskega itd.
Poleg tega večina dilerjev ponudi zraven garancijo oz. zavarovanje za primer okvare, tako, da si lahko še leto ali 2 relativno brez skrbi.
Avti, ki so poškodovani v prometni nesreči, da res poči, se v Sloveniji ne popravljajo več. Ponavadi se odprodajo za dele. Kupuje jih, če drug ne, en kekec pri Lenartu, ta ima cel hrib takih avtov.
V 90.tih letih so se uvažali karambolirani avti, popravljali v domačih delavnicah, to včasih tudi optike vidno ni imelo. To danes ni mogoče.
Avtomehaniki imajo polne roke dela, kasirajo dobro, ne bodo se zajebavali z razbitinami. Pač pa razbitine se dajorelativno dobro prodati za dele, ker deli pa so dragi.
Če pa ima avto obtolčen blatnik, to se pač zravna, zamenjajo se luči pa to. To pa ni nobena 'totalka'. To je en dan dela, morda 1500 evrov dela, ampak še to res se popravlja na dragem avtu.
Poznam eno gospo, ki butnila v predhodno stoječ avto, pač hladilnik, maska, luči so šle. Popravilo? Cirka 3 jurje pri 5 jurjev vrednem avtu. Avto so ji odkupili, uni kekec v Lenartu ga je razstavil na prafaktorje.
Da bi nmekdo tak avto nazaj v promet spravil, ni šanse. To je vse skup predrago.
PersonaRuda ::
NikolormousB je izjavil:
Poleg tega večina dilerjev ponudi zraven garancijo oz. zavarovanje za primer okvare, tako, da si lahko še leto ali 2 relativno brez skrbi.
S to garancijo s lahko rit brišeš, ker ta garancija velja za sklope, kateri skoraj da nebodo crknili pred 300k km. Za vse ostale male malenkosti, kot je crkovanje lučk ( prikaz določene okvare ) ta garancija ne velja. Naj nekdo proba uveljavat takšno garancijo in naj potem napiše izkušnjo. To sem sicer "slišal" od drugih ( ni iz prve roke ), da so sami problemi bili z uveljavljanjem garancije na rabljeno vozilo in da je bilo 100+1 drobni tisk, kateri je izpodbijal tisto popravilo. Velja pa ta garancija, če bi ti recimo menjalnik crkno, kar pa se ne zgodi pogosto oz. kot se pogosto dogaja, da ti razne lučke crknejo.
NikolormousB ::
Enemu je mehanik rekel, da ima avto čez 300k km, drugemu pa da ima preko 350k km. In iz tega razloga ni šans, da jaz kupim v Sloveniji avto, kateri je uvožen iz tujine.
Kako pa je mehanik ugotovil, da ima avto 300kkm? Pa zakaj točno misliš, da slovenski avti nimajo previtih kilometrov?
Kar se okvar tiče. Jaz sem par let nazaj imel en avto iz uvoza. Imel je težave s sklopko, na koncu je bilo potrebno menjati sklopko, menjalnik in par malenkosti.
Peljal sem ga na servis, čez par dni sem prišel po njega, podpisal list od "garancije" in se odpeljal domov.
S to garancijo s lahko rit brišeš, ker ta garancija velja za sklope, kateri skoraj da nebodo crknili pred 300k km.
Saj ti v garanciji piše kaj vse zajema. Recimo tukaj imaš po točkah razloženo, med naštetimi deli je tudi gred motorja:
http://slo.motiveservice.eu/services/su...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28275 (5779) | KTr1sk |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7818 (5817) | tech1 |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25523 (21026) | matobeli |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34286 (27214) | Gambino |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87989 (57075) | hojnikb |