Forum » Pomoč in nasveti » PayPal placilo,sumljiv prodajalec
PayPal placilo,sumljiv prodajalec
kupecx ::
Pozdravleni
Imam en problem...v zacetku aprila sem narocil igraco preko spleta..placal s paypalom.Na strani prodajalca je pisalo da dobim avtomatsko potrditveni email za nakup..emaila do danes se nisem dobil
Ker po 14 dneh ni bilo nobenega odgovora na moje emaile prodajalcu sem odpru despute na paypalu za neprijetje narocenega artikla.
Kot izgovor mi pove, da so artikel prodali na ebayu par ur pred mojim narocilom in da so morali zame ponovno narociti artikel. To jim povem da je laz, ker se vidi v ebay zgodovini da je oglas samo umaknil in to po mojem narocilu.
Prodajalec je se isti dan ko sem odpru despute poslal artikel z GLSom. Pri tem pa me se "prosi" da zaprem despute. Razlozim jim da tega ne bom storil dokler ne dobim artikla in dobim nazaj odgovor, ce ne zaprem despute da me bodo kontaktirali njihovi "odvetniki" za neplacilo tega artikla
Problem je ker v narocilu paypala ne pise popolnoma nic kaj sem narocil samo stevilka narocila...vse kar imam so printscreeni narocila
Kaj se zgodi, ce zavrnem posiljko ob prispetju? Vem namrec koliko mora biti priblizno tezka posilka in dimenzije le te. In ce bo le ta sumljiva je bolje zavrniti ali sprejeti?
Ali je bolje da se preden prispe posilka kar posredujem naprej problem paypalu da ga oni pregledajo?
Gre se pa za cca 400 eur....in ne par evrov...
Hvala za kakrsno koli pomoc!
Imam en problem...v zacetku aprila sem narocil igraco preko spleta..placal s paypalom.Na strani prodajalca je pisalo da dobim avtomatsko potrditveni email za nakup..emaila do danes se nisem dobil
Ker po 14 dneh ni bilo nobenega odgovora na moje emaile prodajalcu sem odpru despute na paypalu za neprijetje narocenega artikla.
Kot izgovor mi pove, da so artikel prodali na ebayu par ur pred mojim narocilom in da so morali zame ponovno narociti artikel. To jim povem da je laz, ker se vidi v ebay zgodovini da je oglas samo umaknil in to po mojem narocilu.
Prodajalec je se isti dan ko sem odpru despute poslal artikel z GLSom. Pri tem pa me se "prosi" da zaprem despute. Razlozim jim da tega ne bom storil dokler ne dobim artikla in dobim nazaj odgovor, ce ne zaprem despute da me bodo kontaktirali njihovi "odvetniki" za neplacilo tega artikla
Problem je ker v narocilu paypala ne pise popolnoma nic kaj sem narocil samo stevilka narocila...vse kar imam so printscreeni narocila
Kaj se zgodi, ce zavrnem posiljko ob prispetju? Vem namrec koliko mora biti priblizno tezka posilka in dimenzije le te. In ce bo le ta sumljiva je bolje zavrniti ali sprejeti?
Ali je bolje da se preden prispe posilka kar posredujem naprej problem paypalu da ga oni pregledajo?
Gre se pa za cca 400 eur....in ne par evrov...
Hvala za kakrsno koli pomoc!
Invictus ::
A imaš tracking number?
Če ja, umakneš zadevo. Če ne, pač ne...
Če te bo nategnil s paketom, spet odreš dispute...
Se pa zadeve ne rešujejo v urah, ampak v dnevih...
Če ja, umakneš zadevo. Če ne, pač ne...
Če te bo nategnil s paketom, spet odreš dispute...
Se pa zadeve ne rešujejo v urah, ampak v dnevih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Machete ::
Dispute lahko odpreš samo enkrat afaik. Pusti odprto. Naj laja kar hoče.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
matobeli ::
Če si dovolj siten lahko tudi zahtevaš refund in ne sprejmeš paketa. Če si odprl dispute preden ti je on poslal bo paypal potegnil s tabo. Fake prodajalec 100%. Še na ebay ga prijavi.
c3p0 ::
Naj ti da GLS tracking number. Če se izgovarja, da ga nima, je scammer. Saj si ga že plačal? Despute ne zapiraj.
kupecx ::
Hvala za odgovore!!!
Dal mi je GLS tracking number in sem klical na GLS, ce mi lahko povejo tezo paketa...pravijo da dokler ni v SLO mi tega podatka nemorejo dati...
Despute ne bom zapiral samo zaradi tracking numberja..kot pravi Machete despute lahko odpres samo 1x!
Zanima me samo ce bo sumljiv paket-mala texa itd...ali je bolje da ga sploh ne prevzamem in to posredujem naprej paypalu z opcijo escaleta to paypal?
Dal mi je GLS tracking number in sem klical na GLS, ce mi lahko povejo tezo paketa...pravijo da dokler ni v SLO mi tega podatka nemorejo dati...
Despute ne bom zapiral samo zaradi tracking numberja..kot pravi Machete despute lahko odpres samo 1x!
Zanima me samo ce bo sumljiv paket-mala texa itd...ali je bolje da ga sploh ne prevzamem in to posredujem naprej paypalu z opcijo escaleta to paypal?
no comment ::
Naredil si vse napake, ki jih lahko. Razen ene, nisi še zapr dispute-a.
Na GLS vprašaj ali imajo kakšno storitev popisa vsebine paketa ob predaji. Če nimajo, vprašaj PayPal kako želijo, da postopaš (prevzem/ne prevzem pošiljke). Pojasni, da imaš več razlogov, da verjameš, da je prodajalec prevarant in v pošiljki ni izdelka, ki si ga naročil. Če ne gre drugače ponudi, da ti kriješ stroške pošiljanja. V tem primer prodajalec ne more trditi, da bo kakorkoli oškodovan, ker nisi prevzel paketa.
Na GLS vprašaj ali imajo kakšno storitev popisa vsebine paketa ob predaji. Če nimajo, vprašaj PayPal kako želijo, da postopaš (prevzem/ne prevzem pošiljke). Pojasni, da imaš več razlogov, da verjameš, da je prodajalec prevarant in v pošiljki ni izdelka, ki si ga naročil. Če ne gre drugače ponudi, da ti kriješ stroške pošiljanja. V tem primer prodajalec ne more trditi, da bo kakorkoli oškodovan, ker nisi prevzel paketa.
Badwolff ::
Katero napako je pa naredil?
Svetujem ti, da snemaš odpiranje paketa, če ga boš sprejel. To je kar popularna metoda, sploh če si kupil škatlo kamenja.
Če si kupil na Ebayu in plačal s Paypalom bi moral biti zaščiten maksimalno kar se da na netu.
Svetujem ti, da snemaš odpiranje paketa, če ga boš sprejel. To je kar popularna metoda, sploh če si kupil škatlo kamenja.
Če si kupil na Ebayu in plačal s Paypalom bi moral biti zaščiten maksimalno kar se da na netu.
kixs ::
Pusti odprt PayPal despute do konca. Paket pride z GLS-jem v roku enega tedna. Odpri in ce ne bo OK, eskaliraj, sicer pa zapri.
lp
lp
no comment ::
Furbo ::
Ne poslušaj bedakov tukaj in ne zapri dispute, dokler nimaš robe v rokah in preveriš, da je vse OK!!
Dostikrat pošljejo s trackingom, gor pa napačen naslov, da se vrne roba nazaj k nategunu. Zato je pa model tudi živčen in grozi, ker se bo kmalu izkazalo kaj takega ali pa bo v paketu samo opeka.
Dostikrat pošljejo s trackingom, gor pa napačen naslov, da se vrne roba nazaj k nategunu. Zato je pa model tudi živčen in grozi, ker se bo kmalu izkazalo kaj takega ali pa bo v paketu samo opeka.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
no comment ::
IL_DIAVOLO ::
Ne na pamet. Prodajalci na ebayu so placani glede na oceno od kupcev. Nimajo nobene koristi, da bi okoli prinasali folk.
OP ima verjetno bolj slabo razumevanje anglescine in je prislo do nesporazuma, nic drugega.
OP ima verjetno bolj slabo razumevanje anglescine in je prislo do nesporazuma, nic drugega.
no comment ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne na pamet. Prodajalci na ebayu so placani glede na oceno od kupcev. Nimajo nobene koristi, da bi okoli prinasali folk.
Sej ni kupil na eBayu (ergo, ne more pustit feedback-a).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Amdforce ()
IL_DIAVOLO ::
no comment je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne na pamet. Prodajalci na ebayu so placani glede na oceno od kupcev. Nimajo nobene koristi, da bi okoli prinasali folk.
Sej ni kupil na eBayu (ergo, ne more pustit feedback-a).
Preberi se enkrat OP.
kupecx ::
Prodajalec je isti izdelek prodajal v svoji internetni trgovini in na ebayu...v svoji internetni trgovini ga je imel skoraj 100 eur ceneje. Zato sem ga narocil v njegovi int.trgovini in placal z paypalom.Ko sem narocil v njegovi int. trgovini je izdelek umaknil iz ebaya...ni pa mi ga poslal ali dal kakrsnokoli informacijo ali potrdilo za moj nakup.
. Ni bilo kupljeno mimo ebaya ali nakazano kot gift!!
Da se bo vedelo za katero trgovino se gre...www.figureshop.de
Zanimalo me je, ce je imel kdo podoben primer in je ob prispetju posilke to zavrnil..je ni prevzel ce je bila situacija sumljiva!
Kaj se potem zgodi potem okoli paypala? Paypal nemores kontaktirati, ker nimajo vec klicne opcije ali kontaktnega emaila...vsaj jaz jo nikjer ne najdem
Ce pa kdo ve kako kontaktirat paypal poleg desputa pa bi bil zelo vesel te informacije
Problem je ker v transakciji na paypalu ni zavedeno kaj sem sploh narocil...samo Order no.xxxx...Imam pa printscreena znjihove trgovine o mojem narocilu
. Ni bilo kupljeno mimo ebaya ali nakazano kot gift!!
Da se bo vedelo za katero trgovino se gre...www.figureshop.de
Zanimalo me je, ce je imel kdo podoben primer in je ob prispetju posilke to zavrnil..je ni prevzel ce je bila situacija sumljiva!
Kaj se potem zgodi potem okoli paypala? Paypal nemores kontaktirati, ker nimajo vec klicne opcije ali kontaktnega emaila...vsaj jaz jo nikjer ne najdem
Ce pa kdo ve kako kontaktirat paypal poleg desputa pa bi bil zelo vesel te informacije
Problem je ker v transakciji na paypalu ni zavedeno kaj sem sploh narocil...samo Order no.xxxx...Imam pa printscreena znjihove trgovine o mojem narocilu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kupecx ()
Furbo ::
Prodajalcu moraš vedno reči, naj ti pošlje zahtevo po PP plačilu in notri točno navedeno, kaj kupuješ.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
blackbfm ::
kupecx ::
Scorpia ::
Ce bos paket odpiral, kot so ti rekli snemaj in se boljse, odprita skupaj z dostavljalcem in vseeno snemaj. Ce dostavljalec ne bo imel casa kot je v njihovi navadi, pol pa na sedezu gls oziroma kjer imajo sortirno mesto. V primeru da ni tako kot je, vse naj pisno napisejo in slikajo.
////
Meizu ::
Pozdravleni
Imam en problem...v zacetku aprila sem narocil igraco preko spleta..placal s paypalom.Na strani prodajalca je pisalo da dobim avtomatsko potrditveni email za nakup..emaila do danes se nisem dobil
Ker po 14 dneh ni bilo nobenega odgovora na moje emaile prodajalcu sem odpru despute na paypalu za neprijetje narocenega artikla.
Kot izgovor mi pove, da so artikel prodali na ebayu par ur pred mojim narocilom in da so morali zame ponovno narociti artikel. To jim povem da je laz, ker se vidi v ebay zgodovini da je oglas samo umaknil in to po mojem narocilu.
Prodajalec je se isti dan ko sem odpru despute poslal artikel z GLSom. Pri tem pa me se "prosi" da zaprem despute. Razlozim jim da tega ne bom storil dokler ne dobim artikla in dobim nazaj odgovor, ce ne zaprem despute da me bodo kontaktirali njihovi "odvetniki" za neplacilo tega artikla
Problem je ker v narocilu paypala ne pise popolnoma nic kaj sem narocil samo stevilka narocila...vse kar imam so printscreeni narocila
Kaj se zgodi, ce zavrnem posiljko ob prispetju? Vem namrec koliko mora biti priblizno tezka posilka in dimenzije le te. In ce bo le ta sumljiva je bolje zavrniti ali sprejeti?
Ali je bolje da se preden prispe posilka kar posredujem naprej problem paypalu da ga oni pregledajo?
Gre se pa za cca 400 eur....in ne par evrov...
Hvala za kakrsno koli pomoc!
Nima veze ali sprejmes posiljko ali ne. Ce zapres dispute potem odprtje novega disputea na isto nakazilo ni mozno tako, da tega niti ne poskusaj.
V vsakem primeru, ce pride zdaj posiljka jo sprejmi, ce je noter to, kar si narocil je vse ok (lahko se sicer pravdas pri paypalu glede njegovih izjav in zamude, mogoce je kaj iz tega), v nasprotnem primeru poslikas odprtje paketa in to, kar je noter, to je dovoljsen dokaz za paypal.
Jaz sem zadnjic iz UK kupil rabljeno glasbeno opremo (zvocnike in ojacevalec), ter dobil sicer navedene zvocnike, vendar ob odprtju ugotovil, da so vsi poskodovani, eden celo zamenjan z neoriginal zvocnikom. Prodajalec se ni odzival, ko se je koncno odzval me je okrivil za skodo, ces da sem sam to naredil.
Sem lepo odprl dispute na paypalu, poslal samo slike, ki sem jih poslikal, ko sem odpiral zvocnike (torej niti ne v original paketu), na njihov ukaz pridobil uradno pismo strokovnjaka, ki prica o tem, da je ta zvocnik v neoriginalnem/poskodovanem stanju in dobil potem polno nakazilo (cca 800GBP) nazaj. Je pa res, da je moj primel trajal od septembra 2017 do konec decembra 2017. Ko sem posiljko vrnil nazaj (32kg) sem moral stroske postnine kriti sam, ko je pa paypal odobril refund, sem samo na njihov email (pise vse v njihovem sporocilu ob refundu) poslal racun kurirske sluzbe in dobil povrnjene tudi postne stroske.
Upam, da ti to kaj pomaga.
LP
Edit: Je pa res, da sem sam ob nakazilu denarja pod namen tocno napisal kaj sem kupil, ime firme, model zvocnika ter ojacevalca, ter stanje opreme, kot je to trdil prodajalec, v mojem primeru je trdil, da je oprema v mint stanju, kar sem tudi zapisal v namen.
Edit: Ce imas printscreen narocila, potem je to dovoljsen dokaz skupaj z IDjem placila, ker bo itak najverjetneje hitro razvidno, da gre za isto osebo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Vanquish ::
Pozdravleni
Imam en problem...v zacetku aprila sem narocil igraco preko spleta..placal s paypalom.Na strani prodajalca je pisalo da dobim avtomatsko potrditveni email za nakup..emaila do danes se nisem dobil
Ker po 14 dneh ni bilo nobenega odgovora na moje emaile prodajalcu sem odpru despute na paypalu za neprijetje narocenega artikla.
Kot izgovor mi pove, da so artikel prodali na ebayu par ur pred mojim narocilom in da so morali zame ponovno narociti artikel. To jim povem da je laz, ker se vidi v ebay zgodovini da je oglas samo umaknil in to po mojem narocilu.
Prodajalec je se isti dan ko sem odpru despute poslal artikel z GLSom. Pri tem pa me se "prosi" da zaprem despute. Razlozim jim da tega ne bom storil dokler ne dobim artikla in dobim nazaj odgovor, ce ne zaprem despute da me bodo kontaktirali njihovi "odvetniki" za neplacilo tega artikla
Problem je ker v narocilu paypala ne pise popolnoma nic kaj sem narocil samo stevilka narocila...vse kar imam so printscreeni narocila
Kaj se zgodi, ce zavrnem posiljko ob prispetju? Vem namrec koliko mora biti priblizno tezka posilka in dimenzije le te. In ce bo le ta sumljiva je bolje zavrniti ali sprejeti?
Ali je bolje da se preden prispe posilka kar posredujem naprej problem paypalu da ga oni pregledajo?
Gre se pa za cca 400 eur....in ne par evrov...
Hvala za kakrsno koli pomoc!
pusti dispute odprt, sprejmi paket in preglej ce je vse ok. Ce bo zapri despute.
Sem imel v spletni trgovini primer, ko je stranka kupila nekaj, dobila zadevo in je odprla dispute - direktno pri banki. Kljub temu, da sem dal tracking kjer je bilo dokazano, da je stranka prejela mi je paypal trgal. Tako, da ti v miru vse poglej in zapri dispute na koncu.
blackbfm ::
Ce dostavljalec ne bo imel casa kot je v njihovi navadi, pol pa na sedezu gls oziroma kjer imajo sortirno mesto. V primeru da ni tako kot je, vse naj pisno napisejo in slikajo.
Kaj tocno ima dostavna sluzba z vsebino tvojega paketa? Razen ce je paket poškodovan / izgubljen
kupecx ::
Kontaktiral ze GLS in paketa nesmes odpirat vprimeru da ni prevzet..se pravi paket moras prevzeti in potem prevert vsebino
Pa se nekaj...kako je mozno da se id placila na paypalu neujema z id placilom paypala na narocilu znjegove int.strani?!
Kot da je bila vmesna transakcija
Pa se nekaj...kako je mozno da se id placila na paypalu neujema z id placilom paypala na narocilu znjegove int.strani?!
Kot da je bila vmesna transakcija
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kupecx ()
Meizu ::
Kontaktiral ze GLS in paketa nesmes odpirat vprimeru da ni prevzet..se pravi paket moras prevzeti in potem prevert vsebino
Pa se nekaj...kako je mozno da se id placila na paypalu neujema z id placilom paypala na narocilu znjegove int.strani?!
Kot da je bila vmesna transakcija
Lahko, da ima paypal racun ustvarjen pod drugim emailom, lahko pa da muti.
Taksne opazke daj vse gor na dispute kot dokazilo.
Edit: Tudi njegovo sporocilo o odvetnikih poslikaj in prilozi zraven kot njegov dialog, kjer naj bo razvidno kdo je to napisal : njegov email, fb profil itd.
Meni se je prodajalec tudi nekaj sprdaval po facebooku, da naj niti ne objavljam disputa na paypal, ker je kao ze klical gor in sporocil zadevo, kjer so mu povedali, da iz moje strani iz prijave ne bo nic. No, kot kaze ni bilo cisto tako, kot si je zamislil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Invictus ::
To je bz in tak posnetek ne pomeni nič, dobesedno nič
Ko uveljavljaš dispute, so ti screenshoti čisto valid...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Prodajalec je isti izdelek prodajal v svoji internetni trgovini in na ebayu...v svoji internetni trgovini ga je imel skoraj 100 eur ceneje. Zato sem ga narocil v njegovi int.trgovini in placal z paypalom.Ko sem narocil v njegovi int. trgovini je izdelek umaknil iz ebaya...ni pa mi ga poslal ali dal kakrsnokoli informacijo ali potrdilo za moj nakup.
. Ni bilo kupljeno mimo ebaya ali nakazano kot gift!!
Da se bo vedelo za katero trgovino se gre...www.figureshop.de
Zanimalo me je, ce je imel kdo podoben primer in je ob prispetju posilke to zavrnil..je ni prevzel ce je bila situacija sumljiva!
Kaj se potem zgodi potem okoli paypala? Paypal nemores kontaktirati, ker nimajo vec klicne opcije ali kontaktnega emaila...vsaj jaz jo nikjer ne najdem
Ce pa kdo ve kako kontaktirat paypal poleg desputa pa bi bil zelo vesel te informacije
Problem je ker v transakciji na paypalu ni zavedeno kaj sem sploh narocil...samo Order no.xxxx...Imam pa printscreena znjihove trgovine o mojem narocilu
Potem si pa si sam kriv...ebay sciti kupca, privat strani jih pac ne.
Meizu ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prodajalec je isti izdelek prodajal v svoji internetni trgovini in na ebayu...v svoji internetni trgovini ga je imel skoraj 100 eur ceneje. Zato sem ga narocil v njegovi int.trgovini in placal z paypalom.Ko sem narocil v njegovi int. trgovini je izdelek umaknil iz ebaya...ni pa mi ga poslal ali dal kakrsnokoli informacijo ali potrdilo za moj nakup.
. Ni bilo kupljeno mimo ebaya ali nakazano kot gift!!
Da se bo vedelo za katero trgovino se gre...www.figureshop.de
Zanimalo me je, ce je imel kdo podoben primer in je ob prispetju posilke to zavrnil..je ni prevzel ce je bila situacija sumljiva!
Kaj se potem zgodi potem okoli paypala? Paypal nemores kontaktirati, ker nimajo vec klicne opcije ali kontaktnega emaila...vsaj jaz jo nikjer ne najdem
Ce pa kdo ve kako kontaktirat paypal poleg desputa pa bi bil zelo vesel te informacije
Problem je ker v transakciji na paypalu ni zavedeno kaj sem sploh narocil...samo Order no.xxxx...Imam pa printscreena znjihove trgovine o mojem narocilu
Potem si pa si sam kriv...ebay sciti kupca, privat strani jih pac ne.
Absolutno ne drzi, jaz sem svojo rabljeno opremo kupil preko pogovora na facebooku vendar placal preko paypala in dobil dispute v mojo korist.
kupecx ::
Kontaktiral ze GLS in paketa nesmes odpirat vprimeru da ni prevzet..se pravi paket moras prevzeti in potem prevert vsebino
Pa se nekaj...kako je mozno da se id placila na paypalu neujema z id placilom paypala na narocilu znjegove int.strani?!
Kot da je bila vmesna transakcija
Lahko, da ima paypal racun ustvarjen pod drugim emailom, lahko pa da muti.
Taksne opazke daj vse gor na dispute kot dokazilo.
Edit: Tudi njegovo sporocilo o odvetnikih poslikaj in prilozi zraven kot njegov dialog, kjer naj bo razvidno kdo je to napisal : njegov email, fb profil itd.
Meni se je prodajalec tudi nekaj sprdaval po facebooku, da naj niti ne objavljam disputa na paypal, ker je kao ze klical gor in sporocil zadevo, kjer so mu povedali, da iz moje strani iz prijave ne bo nic. No, kot kaze ni bilo cisto tako, kot si je zamislil.
Vse kar sva se pogovarjala z prodajalcem, sva se preko paypala, tako da je vse tam zavedeno.
Bom počakal na pošilko pa da vidimo kaj je poslov
To da je 2x rekel za zaprtje primera in stvar z odvetniki kaže na nateg
Hvala za pomoč
Meizu ::
Kontaktiral ze GLS in paketa nesmes odpirat vprimeru da ni prevzet..se pravi paket moras prevzeti in potem prevert vsebino
Pa se nekaj...kako je mozno da se id placila na paypalu neujema z id placilom paypala na narocilu znjegove int.strani?!
Kot da je bila vmesna transakcija
Lahko, da ima paypal racun ustvarjen pod drugim emailom, lahko pa da muti.
Taksne opazke daj vse gor na dispute kot dokazilo.
Edit: Tudi njegovo sporocilo o odvetnikih poslikaj in prilozi zraven kot njegov dialog, kjer naj bo razvidno kdo je to napisal : njegov email, fb profil itd.
Meni se je prodajalec tudi nekaj sprdaval po facebooku, da naj niti ne objavljam disputa na paypal, ker je kao ze klical gor in sporocil zadevo, kjer so mu povedali, da iz moje strani iz prijave ne bo nic. No, kot kaze ni bilo cisto tako, kot si je zamislil.
Vse kar sva se pogovarjala z prodajalcem, sva se preko paypala, tako da je vse tam zavedeno.
Bom počakal na pošilko pa da vidimo kaj je poslov
To da je 2x rekel za zaprtje primera in stvar z odvetniki kaže na nateg
Hvala za pomoč
Kar skozi dispute to resi, jaz njihovi presoji 100% zaupam.
McClane ::
Preko paypala se pogovarjaš, to zahteva tudi sam Paypal v primeru disputa. Izrecno ti poudarijo, da drugega sploh ne upoštevajo. In ja, tako kot so že drugi svetovali - disputa ne zapiraj, ne glede na to kaj ti govori prodajalec. Če ga, nimaš druge šanse - game over.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McClane ()
N0t0ri0us ::
- Kot prvo, si mu pisal sporočila ampak on ni odgovoril na noben email, dokler nisi odprl disputa.
- Pri glsju lahko greš vsak trenutek na njihovo stran in napišeš dimenzijo in težo izdelka, naslovnika in kam pridejo iskat. Tako dobiš že tracking number, brez da ima gls sploh paket. V trackingu verjetno piše, da je pošiljka dodana v sistem, gls je pa še ni prevzel. Pošiljatelj jo verjetno tudi nebo nikoli poslal, saj bo moral plačat prej poštnino. Hkrati pa mislim, da piše kdo je naslovnik.
- V kolikor se v enem tednu stanje paketa ne bo spremenilo, escaliraj paypalu in napiši, da hočeš refund.
- V kolikor bo pošiljka dejansko nekam poslana, preveri če si naslovnik ti (nisem 100% če se da)
- v kolikor dobiš pošiljko snemaj odpiranje paketa, ampak glede na zgoraj naštete laži, mislim, da s tem ne boš imel težav.
- pri disputu priloži zraven vse dokaze. O poslanih emailih, na katere ni odgovoril, do njegovih groženj z odvetnikom, tracking no, screenshot naročila spletne trgovine in vse kar ti bo v tem primeru prišlo prav.
disuta kot so rekli ne zapiraj in imaš vse možnosti, da dobiš nazaj denar.
ena opcija, kot je nekdo zgoraj omenil je tudi, da greš na banko in tam odpreš dispute transakcije. Koliko časa imaš pa ne vem.
- Pri glsju lahko greš vsak trenutek na njihovo stran in napišeš dimenzijo in težo izdelka, naslovnika in kam pridejo iskat. Tako dobiš že tracking number, brez da ima gls sploh paket. V trackingu verjetno piše, da je pošiljka dodana v sistem, gls je pa še ni prevzel. Pošiljatelj jo verjetno tudi nebo nikoli poslal, saj bo moral plačat prej poštnino. Hkrati pa mislim, da piše kdo je naslovnik.
- V kolikor se v enem tednu stanje paketa ne bo spremenilo, escaliraj paypalu in napiši, da hočeš refund.
- V kolikor bo pošiljka dejansko nekam poslana, preveri če si naslovnik ti (nisem 100% če se da)
- v kolikor dobiš pošiljko snemaj odpiranje paketa, ampak glede na zgoraj naštete laži, mislim, da s tem ne boš imel težav.
- pri disputu priloži zraven vse dokaze. O poslanih emailih, na katere ni odgovoril, do njegovih groženj z odvetnikom, tracking no, screenshot naročila spletne trgovine in vse kar ti bo v tem primeru prišlo prav.
disuta kot so rekli ne zapiraj in imaš vse možnosti, da dobiš nazaj denar.
ena opcija, kot je nekdo zgoraj omenil je tudi, da greš na banko in tam odpreš dispute transakcije. Koliko časa imaš pa ne vem.
kupecx ::
Pošiljko je dejansko poslal...včeraj je šla iz Nemčije,danes zvečer je bila v Avstriji v zbirnem centru...Na GLSu ne morejo dati nobenih informacij dokler pošiljka ne prispe v SLO...in ko prispe mi lahko posredujejo le podatek kdo je pošiljatelj in težo paketa nič drugega..
Jutri predvidevam da bo v SLO in v četrtek dostava na dom...
Disputa ne bom zapiral dokler pošiljka ne prispe
In to se dogaja sprodajalcem ki ima več kot 5000 sledilcev na FBju in več kot 7000 feedbacka na ebayu!
Ko odpreš dispute oz "report an issue" na paypalu je možnost da pošlješ prodajalcu sporočilo in poveš problem...on ima potem določen čas da odgovori
Jutri predvidevam da bo v SLO in v četrtek dostava na dom...
Disputa ne bom zapiral dokler pošiljka ne prispe
In to se dogaja sprodajalcem ki ima več kot 5000 sledilcev na FBju in več kot 7000 feedbacka na ebayu!
kako sta se prek paypala pogovarjala?
Ko odpreš dispute oz "report an issue" na paypalu je možnost da pošlješ prodajalcu sporočilo in poveš problem...on ima potem določen čas da odgovori
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kupecx ()
RegulusDraco ::
ne kompliciraj. boš jutri videl kaj se bo zgodilo in če je vse ok, takoj zapri dispute. Če pa kaj ni ok.........................pa pač ne. Ni tako težko.
also, če je on potreboval nekaj dni da ti je odpisal, ne razumem zakaj ti paničariš in mu odpisuješ takoj.
Chill out dude. Vsedi se, odpri pivo in počakaj na paket. Potem pa boš videl kako naprej. Ne rabiš na dolgo in široko razglavljat kaj bo če bo ko bo kakor bo.
also, če je on potreboval nekaj dni da ti je odpisal, ne razumem zakaj ti paničariš in mu odpisuješ takoj.
Chill out dude. Vsedi se, odpri pivo in počakaj na paket. Potem pa boš videl kako naprej. Ne rabiš na dolgo in široko razglavljat kaj bo če bo ko bo kakor bo.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
kupecx ::
RegulusDraco je izjavil:
ne kompliciraj. boš jutri videl kaj se bo zgodilo in če je vse ok, takoj zapri dispute. Če pa kaj ni ok.........................pa pač ne. Ni tako težko.
also, če je on potreboval nekaj dni da ti je odpisal, ne razumem zakaj ti paničariš in mu odpisuješ takoj.
Chill out dude. Vsedi se, odpri pivo in počakaj na paket. Potem pa boš videl kako naprej. Ne rabiš na dolgo in široko razglavljat kaj bo če bo ko bo kakor bo.
Ma ja sej imaš "prav" kaj se sploh sekiram..kaj pa je danes 400 eur ane ;) btw alkohol ni izhod
Vsem ostalim pa hvala za pomoč
Meizu ::
Apple ::
Dispute pusti odprt, dokler ne dobis robe. Mene so enkrat nasankali, PayPal je vedel, da nas je en model nategnil, pa so se sklicevali na policy.
LP, Apple
Machete ::
Res je preveč enega pretiravanja od OPja. Bogi GLS support center :P
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
kupecx ::
Res je preveč enega pretiravanja od OPja. Bogi GLS support center :P
Temo sem odpru ker se nikoli do sedaj nisem imel takega primera in sem prosil za pomoc...
Pretiravam ker mi ni vseeno za 400 eur?
Dobil danes zjutraj paket...prodajalec mi je poslov x stvar,ki je cca tretjino vrednosti mojega narocila...
In zakaj so potem ljudje na GLSu placani za suport? Samo da so na toplem in pod streho?
blackbfm ::
In zakaj so potem ljudje na GLSu placani za suport?
sigurno niso placani za resevanje disupte sporov na paypalu
Machete ::
Pa da jih gnjaviš takoj ko je roba šele oddana. Počakaj pa je. Sicer pa logično, da te skrbi, samo ne pretiravat. Vse se reši, če ne prej, pa ko nate vržejo zemljo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Mare2 ::
Machete ::
Ja očitno ne, če je dobil napačno zadevo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
kupecx ::
Jah potem pa gnavim,kaj nej recem...
Ne zadeva ni resena...sem posredoval naprej paypalu...zdaj se caka odgovor prodajalca...ce koga zanima kako se bo izslo,lahko porocam
Ne zadeva ni resena...sem posredoval naprej paypalu...zdaj se caka odgovor prodajalca...ce koga zanima kako se bo izslo,lahko porocam
Meizu ::
Preko disputea bos resil stvar, ne skrbi. Zna pa potrajat malenkost. Bodi potrpezljiv in ne gnjavi pretirano. Jaz sem tu pa tam poklical da sem se preprical da stvar se vedno poteka in to je to.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4 … 108 109 110 111 )Oddelek: Kaj kupiti | 996542 (76) | Legon |
» | PayPal (strani: 1 2 3 4 … 74 75 76 77 )Oddelek: Loža | 773220 (160) | Legon |
» | Težave z Paypalom, prosim za pomoč. (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12260 (9979) | markuljac |
» | Paypal in "case closed" (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 11257 (8573) | mn |
» | Velik nateg na ebayu (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12486 (9228) | T-h-o-r |