» »

Popravilo vztrajnika in sklopke

Popravilo vztrajnika in sklopke

Bug ::

Pozdravljeni,

mojemu Passatu, letnik 2002 (3BG), TDI 74 KW (AVB) gresta vztrajnik in sklopka v večna lovišča. Avto ima prevoženih dobrih 250k km. Mehanik (ne pooblaščeni) mi je naštel stroškov za slabega tisočaka.
Avto je (verjetno) vreden kakih 2-2,5k EUR (svojim letom primerno ohranjen, redno servisiran). Dve leti nazaj sem naredil veliki servis. VAG-COM analitika mi tudi ne kaže napak. Če sem nastavil previsoko ceno sem potem še v večji dilemi :)
Na leto prevozimo slabih 3k km (izleti, dopusti, do letališča, obiski prijatlov, tašče ...), tako da mi je avto kot nuja daleč spodaj na seznamu prioritet in sem zadovoljen (no sem bil do sedaj) z njim.
Vprašanje, ki se mi poraja je sledeče: ali špukniti denar za popravilo ali pa iti v nabavo nečesa novejšega (to zadnje mi ni, ker se mi zdi, da avto izredno malo uporabljamo)? Zaenkrat imam samo eno ceno za popravilo. A me mehanik na***je? Na AutoDoc sem na primer našel cene delov, katere spet niso tako zasoljene. Verjetno je dela s tem res več, ampak recimo, da me deli stanejo 250-300 EUR (bo to ok?) a je res potem dela še za dodatnih 400-500 EUR?.
Nastreljal sem te cene, prosim da me popravite.

Hvala in lp.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies.
The only variable is about what.

kriptobog ::

Odvisno kaj ti misli mehanik notri vgraditi. Kakih kitajskih sklopk ne dajati notri. Priljubljena je znamka LUK, ki pa ni ravno med najcenejšimi. Je pa tam do jurja kar normalen znesek za menjavo.

fikus_ ::

Ti si dal link za sklopko, manjka ti še vztrajnik.
Če hočeš šparat, daš navaden enomasni vztrajnik.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

wcpapir ::

Dela pri sklopki je med 50 in 200 eur, pri tem avtu okrog 150eur realno. Če ima mehanik 20 na uro. Vstrajnik ti že trese ko speljuješ ali je samo mehanik tako rekel ? Načeloma vstrajnik zdrži kako menjavo lamele in košare in se menja vsake 2 ali celo tri menjave.

Z novejšim avtom boš kaj pridobil ?
Zanesljivosti kot je pri 1.9 tdi sigurno ne.

kriptobog ::

wcpapir je izjavil:

Dela pri sklopki je med 50 in 200 eur, pri tem avtu okrog 150eur realno. Če ima mehanik 20 na uro. Vstrajnik ti že trese ko speljuješ ali je samo mehanik tako rekel ? Načeloma vstrajnik zdrži kako menjavo lamele in košare in se menja vsake 2 ali celo tri menjave.

Z novejšim avtom boš kaj pridobil ?
Zanesljivosti kot je pri 1.9 tdi sigurno ne.


Imaš to nek ovojo ceno? Ker mehaniki že nekaj časa ne delajo za 20e/uro...

ginekk ::

Večina stroška bo itak delo. Računaj uro mehanika 40-50 EUR (z računom).

Podret mora ful stvari, že da lahko sploh raztakne menjalnik in motor, kje da potem še vztrajnik odvijači. Meni se se zdi 10 ur dela že kar malo.

Dvomasni vztrajnik ko neha delat praktično postane enomasni z lagom (kdor je imel tak vztrajnik v roki ve o čem govorim). Če avto popravljaš za silo, je čisto ok. Polno folka se vozi s tem okoli brez da bi opazli.

wcpapir je izjavil:

Če ima mehanik 20 na uro.


Ja 20 na uro računa tisti, ki fuša popoldan v delavnici in z orodjem svojega delodajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Vuli ::

komplet cca 500€ Sasch + delo ~200€
https://www.autodoc.si/sachs/1219786
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

aiko ::

Pa pametno je menjat tudi vilico, katera potiska ta izklopni ležaj

fikus_ ::

izklopni ležaj => potisni ležaj

Lahko pa po tej logiki OP menja cel avto. Prej je potrebno videt in se prepričat, potem pa menjaš. OP ima čas za popravilo, ker na leto prevozi nekaj 1000 km.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

ginekk ::

fikus_ je izjavil:

izklopni ležaj => potisni ležaj


V splošnem obstaja oba sistema (potisni ali vlečni), za to sta dve različni besedi.
Sicer za tega Passata bo kdo drug povedal kateri dejansko je.

hojnikb ::

če je sam sklopka na koncu (drsi) menjas sam lamelo in je to to, če hočes sparat. Tudi ce je vztrajnik ze na koncu, se bo pr takih kilometrih avto vozo se lep cas.
#brezpodpisa

Bug ::

Zdravo,

hvala vam za odgovore. Pozabil sem še dopisati, da je nameščena še original sklopka.
Vidim tudi, da sem gledal cenejše dele oz. tudi nisem vzel v zakup vseh delov.

Prav tako, nisem seznanjen s kakovostnimi deli. Vidim, da slednji deli stanejo kar precej več. Če opravičijo investicijo, potem razumljivo. Mogoče pa moj mehanik ni nategun :) Ga bom poklical in preveril, katero znamko bi mi vgradil. Iz zgodovine, ki jo imam z njim, ni vgrajeval " zadnjega ološa", tako, da lahko rečem, da mi avto razen rednih servisov (velikega sem opravil dve leti nazaj) (in menjave kakih dotrajanih gumijastih delov: cevk, manšet), na letni ravni ni predstavljal pretiranega stroška.

In prav zato (kakor tudi zaradi smešnih km, ki jih naredimo s tem avtom), se mi res ne da investirati v novejši avto, ker bo spet stal in se staral v garaži :)

Še malo simptomov:
Pri vožnji se čuti nekako takole: Avto v prvi pri speljevanju trese. Ob prižigu avtomobila, v prostem teku, se na trenutke sliši periodično ropotanje, ki pa se umiri, ko pritisnem na sklopko (brez, da prestavim v prestavo) in potem zopet začne z ropotanjem, ko sklopko spustim.
Dalje, vedno bolj pogosto se sliši ropotanje pri pojemanju hitrosti (noga s plina - "zaviranje z motorjem"), po daljših vožnjah s konstantno hitrostjo (kot na obvoznici, hitri cesti), ko na primer, zapeljem v križišče. Takrat tudi prestavljam v nižjo prestavo. In ko se ustavim v križišču, je avto v prostem teku. Takrat se sliši ropot, ki ob pritisku na sklopko izgine in se pojavlja, ko sklopko spustim.
Opažam tudi (čutim na nogi), da stopalka sklopke od časa do časa tudi začne vibrirati, ko sem pri koncu spuščanja.

Na podoben način sem razložil mehaniku.

lp
It's a basic truth of the human condition that everybody lies.
The only variable is about what.

Sheteentz ::

To je še vse vozno. Za tako star avto so to normalni znaki neke redne uporabe. Zaradi teh vibracij bo avto še vedno vozen, gre pa samo za to, ali si pripravljen tolerirati to tresenje.

Likalnik ::

jaz sem imel audi a4, z 300k km in sem ga prodal ravno malo pred tem, da bo potrebno menjati sklopko in vztrajnik (to še do takrat ni bilo menjano), sklopka je pa že prijela proti koncu.
uglavnem mehanik (ne pooblaščen) mi je tudi rekel ceno okrog 1000€...na koncu sem raje vse skupaj prodal.

če te ne moti to tresenje potem ga zvozi do konca dokler čisto ne crkne....in ga prodaš za dele.
ali pa ga prodaj sedaj...pa kupi nekaj za 2-3k€...glede na to, da delaš tako malo kilometrov dobiš za ta denar že bencinarja...recimo megan karavan....pa ti bo čisto dobro služil.
odvisno koliko bi sedaj dobil za ta tvoj avto...v takem stanju kot je....ker potencialni kupec bo hitro ugotovil, da sta sklopka in vztrajnik pri koncu....in za tak avto boš težko dobil več kot 1000€....potem je pa vseeno, če ga zgoniš do konca pa ga prodaš za 500€

Valvoline ::

Vuli je izjavil:

komplet cca 500EUR Sasch + delo ~200EUR
https://www.autodoc.si/sachs/1219786

Za 200e se v bosno ti ga noben ne bo menjal. 300 mogoce pr kakem popoldanskem fusarju, do 500+ na uradnem servisu. Danes racunajo 100e za delo ze za navadni redni servis opravljen v 20tih minutah.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

če je sam sklopka na koncu (drsi) menjas sam lamelo in je to to, če hočes sparat. Tudi ce je vztrajnik ze na koncu, se bo pr takih kilometrih avto vozo se lep cas.

Pri dvomasnih sklopkah je tako da v 90% primerih se pokvari vztrajnik, lamela je ponavadi se vedno uporabna. Pri navadnih enomasnih sklopkah je to nobrainer, das lamelo obnovit potisni lezaj mal nafilas z mastjo in to je to.

Zgodovina sprememb…

aiko ::

hojnikb je izjavil:

če je sam sklopka na koncu (drsi) menjas sam lamelo in je to to, če hočes sparat. Tudi ce je vztrajnik ze na koncu, se bo pr takih kilometrih avto vozo se lep cas.


Če je vztrajnik na koncu bo samo uničil novo sklopko. Po 2-3k km bo spet menjaval vse skupaj.

Valvoline ::

aiko je izjavil:

hojnikb je izjavil:

če je sam sklopka na koncu (drsi) menjas sam lamelo in je to to, če hočes sparat. Tudi ce je vztrajnik ze na koncu, se bo pr takih kilometrih avto vozo se lep cas.


Če je vztrajnik na koncu bo samo uničil novo sklopko. Po 2-3k km bo spet menjaval vse skupaj.

Ker je delo zasoljeno je nesmiselno karkoli pocet razen menjava vsega. Al pa tvegas furat tko kot je, sploh ce se gre za malo km ter krajse relacije. Ce je vztrajnik ze fejst razklopotan ter ga dokoncno utrga vedno raznese tudi kosaro s tem lahko pride do poskodba menjalnika, ohisje, os, lahko tudi notrajni deli, zobniki lezaji itn.

A. Smith ::

Bug je izjavil:

Še malo simptomov:
Pri vožnji se čuti nekako takole: Avto v prvi pri speljevanju trese. Ob prižigu avtomobila, v prostem teku, se na trenutke sliši periodično ropotanje, ki pa se umiri, ko pritisnem na sklopko (brez, da prestavim v prestavo) in potem zopet začne z ropotanjem, ko sklopko spustim.
Dalje, vedno bolj pogosto se sliši ropotanje pri pojemanju hitrosti (noga s plina - "zaviranje z motorjem"), po daljših vožnjah s konstantno hitrostjo (kot na obvoznici, hitri cesti), ko na primer, zapeljem v križišče. Takrat tudi prestavljam v nižjo prestavo. In ko se ustavim v križišču, je avto v prostem teku. Takrat se sliši ropot, ki ob pritisku na sklopko izgine in se pojavlja, ko sklopko spustim.
Opažam tudi (čutim na nogi), da stopalka sklopke od časa do časa tudi začne vibrirati, ko sem pri koncu spuščanja.

Kar opisuješ, je skoraj 100% iztrošen dvomasni vztrajnik. Ker ima avto že nekaj kilometrov in podiranje stane denar, boš ob tej priliki jasno zamenjal cel komplet, tu ni kaj razmišljati.

Ali je vredno tako star avto popravljati? Mislim, da ja. V tistem obdobju so bile VW pločevine nenormalno dobro pocinkane in stavil bi, da je tvoj avto še minimalno rjav. Današnji qavtomobili NISO tako kvalitetno narejeni. Mašina je znana po dolgoživosti, znani so primeri z 1 mio km. Odločitev je seveda tvoja, ampak čeavto ne rjavi in je sicer v ok stanju, bi moral tudi občasen servisni poseg biti precej cenejši od nakupa novega vozila.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

cvalsr ::

Odvisno od RJE ? Če ta ni problem, zrihtaj in se vozi. Zdaj veš, v kakšnem stanju je avto, če nabaviš nekega drugega rabljenega, boš imel pa mačka v žaklju, ko se ti lahko (ali pa ne) vsuje plaz popravil ...
Seveda bo tudi na tem potrebnih čedalje več popravil, toda pri takih kilometrih letno se to raztegne na daljša časovna obdobja.
Če lahko brez težav kupiš novega, pa - kaj sploh sprašuješ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cvalsr ()

zobnik ::

20 let str avto in kao vreden 2-2.500 evraov, ahahaha
Drugač zamenjaj pa teraj dalje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

mr_chai ::

Najdi komplet sklopke z vztrajnikom za cca 350 eur, plačaj mehanika 500 eur za menjavo in gasa naprej.

A. Smith ::

mr_chai je izjavil:

Najdi komplet sklopke z vztrajnikom za cca 350 eur, plačaj mehanika 500 eur za menjavo in gasa naprej.

Komplet sklopka+potisni ležaj+vztrajnik od resnih firm, kot so LuK, Sachs, Valeo, po mojem NE bo dobil za 350€, zamenjati je pa treba vse. Drugih firm pa jaz ne bi dajal not, sploh pa ne kakšnih kitajcev.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

mr_chai ::

A. Smith je izjavil:

mr_chai je izjavil:

Najdi komplet sklopke z vztrajnikom za cca 350 eur, plačaj mehanika 500 eur za menjavo in gasa naprej.

Komplet sklopka+potisni ležaj+vztrajnik od resnih firm, kot so LuK, Sachs, Valeo, po mojem NE bo dobil za 350€, zamenjati je pa treba vse. Drugih firm pa jaz ne bi dajal not, sploh pa ne kakšnih kitajcev.


Pol pa naj posebej kupi enomasni vztrajnik, pa posebej komplet sklopke z košaro, lamelo in potisnim ležajem. Če je možno dvomasnega zamenjat za enomasnega.

zobnik ::

cca 600 evrov

mr_chai ::

kje so cajti, ko ti je fantič pod kozolcem zamenju sklopko za 200 eur

Valvoline ::

mr_chai je izjavil:

kje so cajti, ko ti je fantič pod kozolcem zamenju sklopko za 200 eur

Fantici so danes youtuberji, influencerji, posiljevalci tipkovnic itn. Cene pri servisih bojo kmalu sle se za dodatnih 200-300% gor, mehanikov se isce z lupo.

zobnik ::

Včasih je bla sklopka 60-80 evrov (še zmeraj stane tolk za tiste avte) in delo 80-120 evrov....ker dela res ni veliko.
Tako da folk si je sam kriv kaj pa kupuje te jajca da pol pride tud 700 menjava vztrajnika s sklopko.

LeQuack ::

Meni hočejo na uradnem servisu prodati gibljivo cev izpuha za 500€ skupaj z menjavo.
Quack !


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7430601 (15631) OChack
»

Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6525669 (11767) krneki0001
»

Problem s sklopko - nateg?

Oddelek: Na cesti
209886 (9011) 69charger
»

Reklamacija sklopke (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
586381 (3933) RED_line
»

Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7018541 (14379) bambam20

Več podobnih tem