Forum » Na cesti » LeMans in WEC super season 2018/19
LeMans in WEC super season 2018/19
J.McLane ::
Fernando Alonso sedaj tudi uradno v Toyotini ekipi v #8 poleg Buemija in Nakajime. Davidson ostaja kot rezervni in testni voznik. Alonso bo dirkal na kolikor dirkah bo mogoče, z F1 se prekriva samo Fuji.
https://newsroom.toyota.co.jp/en/toyota...
V LMP1 bo veliko novih privatnih ekip, trenutno kaže da bodo Toyoti konkurirali:
- Ginetta G60-LT-P1 chassis for TRS Manor, presumed at present to be fitted with the Mecachrome turbo V6
- 2x BR01 Dallara chassis for SMP Racing with AER power
- BR01 for Dragonspeed with a Gibson engine
- 2x Oreca LMP1s for Rebellion with the Gibson powerplant
- ByKolles with their modified CLM chassis powered by a Cosworth/ NISMO turbo V6
http://www.dailysportscar.com/2018/01/2...
Skupaj torej 9 predstavnikov LMP1 razreda.
Pravila so spisali močno v prid privatnim ekipam, skupno lahko pokurijo 69% več goriva in imajo lahko 37% večji pretok goriva (moč motorja) kot hibridna Toyota.
LMP1H 8MJ (Toyota):
- 878kg___124,9MJ/lap fuel___80,2kg/h fuel___35,2kg/stint fuel
LMP1 privatne ekipe:
- 833kg___210,9MJ/lap fuel___110,0kg/h fuel___52,9kg/stint fuel
To zgleda nekako tako, da ima Toyota v 300s krogu nekje 20s na voljo 900 HP, ostali čas 500 HP in na koncu ravnin bodo morali "jadrat" da hranijo gorivo. Privatne ekipe bodo imele nekje 680 HP ves čas in 45 kg lažje dirkalnike, glede na količino goriva jim po mojem mnenju ne bo treba "jadrat" na koncu ravnin.
Privatne ekipe so imele relativno malo časa za razvoj, tako da pričakujem veliko težav in odstopov na letošnjem LeMansu, Toyota ni naredila bistvenega preskoka tako, da je kar se zanesljivosti tiče sigurno v prednosti.
https://newsroom.toyota.co.jp/en/toyota...
V LMP1 bo veliko novih privatnih ekip, trenutno kaže da bodo Toyoti konkurirali:
- Ginetta G60-LT-P1 chassis for TRS Manor, presumed at present to be fitted with the Mecachrome turbo V6
- 2x BR01 Dallara chassis for SMP Racing with AER power
- BR01 for Dragonspeed with a Gibson engine
- 2x Oreca LMP1s for Rebellion with the Gibson powerplant
- ByKolles with their modified CLM chassis powered by a Cosworth/ NISMO turbo V6
http://www.dailysportscar.com/2018/01/2...
Skupaj torej 9 predstavnikov LMP1 razreda.
Pravila so spisali močno v prid privatnim ekipam, skupno lahko pokurijo 69% več goriva in imajo lahko 37% večji pretok goriva (moč motorja) kot hibridna Toyota.
LMP1H 8MJ (Toyota):
- 878kg___124,9MJ/lap fuel___80,2kg/h fuel___35,2kg/stint fuel
LMP1 privatne ekipe:
- 833kg___210,9MJ/lap fuel___110,0kg/h fuel___52,9kg/stint fuel
To zgleda nekako tako, da ima Toyota v 300s krogu nekje 20s na voljo 900 HP, ostali čas 500 HP in na koncu ravnin bodo morali "jadrat" da hranijo gorivo. Privatne ekipe bodo imele nekje 680 HP ves čas in 45 kg lažje dirkalnike, glede na količino goriva jim po mojem mnenju ne bo treba "jadrat" na koncu ravnin.
Privatne ekipe so imele relativno malo časa za razvoj, tako da pričakujem veliko težav in odstopov na letošnjem LeMansu, Toyota ni naredila bistvenega preskoka tako, da je kar se zanesljivosti tiče sigurno v prednosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
No pa poglejmo kako bodo privatne ekipe konkurirale Toyotinem hibridu, ta vikend SPA, 3. prosti trening je v teku, Rebellion z Neel Janijem za volanom trenutno na vrhu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
buneech ::
Rebellioni so imeli kar dober race pace, tudi kar močen bolid. Samo ni še tam, kjer bi moral biti.
J.McLane ::
Dobra analiza hitrosti krogov posameznih dirkačev:
Lepo se vidi kako Rebellion diha za vrat Toyoti, v LeMansu, ki je karikirano tako kot avtocesta za hibrida, bodo po mojem hitrejši od Toyote, Toyota bo pa imela prednost 1 kroga več na tank goriva in hitrejši čas v boksih, konsistentnost jim bo prinesla zmago in ne hitrost.
Lepo se vidi kako Rebellion diha za vrat Toyoti, v LeMansu, ki je karikirano tako kot avtocesta za hibrida, bodo po mojem hitrejši od Toyote, Toyota bo pa imela prednost 1 kroga več na tank goriva in hitrejši čas v boksih, konsistentnost jim bo prinesla zmago in ne hitrost.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Vse skupaj je veliko več razlike kot sekunda:
http://fiawec.alkamelsystems.com/Result...
#7 Toyota skupni čas v boksih, brez kazenskega štarta: 7:34
#8 Toyota: 8:18
#1 Rebellion: 11:03 (imeli probleme s fuel flow senzorjem)
#3 Rebellion: 9:59
#4 Bykolles: 10:44
Težko je ocenit razliko ker noben postanek ni čista rutina, brez česa drugega, ampak od oka je razlike ca. 10 sekund na postanek.
http://fiawec.alkamelsystems.com/Result...
#7 Toyota skupni čas v boksih, brez kazenskega štarta: 7:34
#8 Toyota: 8:18
#1 Rebellion: 11:03 (imeli probleme s fuel flow senzorjem)
#3 Rebellion: 9:59
#4 Bykolles: 10:44
Težko je ocenit razliko ker noben postanek ni čista rutina, brez česa drugega, ampak od oka je razlike ca. 10 sekund na postanek.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
PrimozR ::
Saj to se ve, da Le Mans redko zmaga najhitrejši. Zadnjih par let se je to dogajalo, ker so bili precej zanesljivi avti. Ampak ne vedno.
Sicer pa Alonso ni počasen, lepo :) (ne bi bil presenečen, če bi se morda še nekoliko lovil, svet je namreč povsem drugačen, počasnejši avtomobili, prehitevanje, itd.)
Sicer pa Alonso ni počasen, lepo :) (ne bi bil presenečen, če bi se morda še nekoliko lovil, svet je namreč povsem drugačen, počasnejši avtomobili, prehitevanje, itd.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
J.McLane ::
Še en polet, ki ni bil predvajan na televiziji:
Tehnična analiza Rebellion R13:
http://www.racecar-engineering.com/arti...
- Ista školjka kot v LMP2 in starem R-One, osnutek star že 5 let
- Motor na osnovi 4.2 LMP2, povečan na 4.5, dodatno hlajenje, okrog 665 HP
- ciljni čas v LeMansu 3:13
V bistvu gre za "sfriziran" LMP2 dirkalnik, to tudi pojasni kako jim je v kratkem času in z zelo malo testiranja uspelo narediti konkurenčen paket.
Tehnična analiza Rebellion R13:
http://www.racecar-engineering.com/arti...
- Ista školjka kot v LMP2 in starem R-One, osnutek star že 5 let
- Motor na osnovi 4.2 LMP2, povečan na 4.5, dodatno hlajenje, okrog 665 HP
- ciljni čas v LeMansu 3:13
V bistvu gre za "sfriziran" LMP2 dirkalnik, to tudi pojasni kako jim je v kratkem času in z zelo malo testiranja uspelo narediti konkurenčen paket.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
buneech ::
Med dirko so pokazal samo avto v ograji, nič kako je do tega prišlo, niti niso nč omenil.
J.McLane ::
Morda res niso ujele kamere (dvomim), bolj verjetno pa niso hoteli naslovov v časopisih, ker so od letčih Mercedesov leta 99 veliko delali na tem, da se to ne bi več zgodilo. Na tem istem mestu je poletela tudi Euroformula:
Tako da je očitno krivec bolj sama proga oz. del izven proge kjer so prečne bele črte, lahko da so ravno malo dvignjeno narisane in je bil to vzrok.
Tako da je očitno krivec bolj sama proga oz. del izven proge kjer so prečne bele črte, lahko da so ravno malo dvignjeno narisane in je bil to vzrok.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
b3D_950 ::
Kakšn link za live stream treninga?
Sicer bo verjetno kakšn replay kasneje za pogledat...
Onboard stream:
Sicer bo verjetno kakšn replay kasneje za pogledat...
Onboard stream:
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
J.McLane ::
Zgleda da bo zanimivo, privatne ekipe dihajo za vrat Toyoti.
Tule je live on-board #8 Toyote:
Tule je live on-board #8 Toyote:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Kar veliko nesreč je bilo v telih kvalifikacijah, če bo tako tudi jutri, bo pa še res lahko Montoya osvojil tripple crown
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Danes so na konferenci objavili predloge za leto 2020:
V top razredu želijo sprostiti oblikovanje, ki bi posnemali cestne "hyper" avte. Aeorodinamiko bi preprosto omejili na min zračni upor in max downforce, vsak avto bi pomerili v zračnem tunelu, v okviru tega pa dizajn avta prepustijo ekipi. Predstavili so en render kot primer, kaj naj bi to pomenilo:
- Masa je omejena na 980 kg (danes 878kg)
- Motor je po željah kar koli, omejen bo na ca. 700 HP preko meritev BSFC (pretok goriva)
- elektro motor bo samo na prednji osi in bo imel omejeno moč na 200 kW
- hibridni pogon bo poenostavljen, ECU specificiran in dosegljiv privatnim ekipam
Mislim da o času 3:14 po letu 2020 lahko samo še sanjamo
Za leto 2024 si želijo vodikov pogon
V top razredu želijo sprostiti oblikovanje, ki bi posnemali cestne "hyper" avte. Aeorodinamiko bi preprosto omejili na min zračni upor in max downforce, vsak avto bi pomerili v zračnem tunelu, v okviru tega pa dizajn avta prepustijo ekipi. Predstavili so en render kot primer, kaj naj bi to pomenilo:
- Masa je omejena na 980 kg (danes 878kg)
- Motor je po željah kar koli, omejen bo na ca. 700 HP preko meritev BSFC (pretok goriva)
- elektro motor bo samo na prednji osi in bo imel omejeno moč na 200 kW
- hibridni pogon bo poenostavljen, ECU specificiran in dosegljiv privatnim ekipam
Mislim da o času 3:14 po letu 2020 lahko samo še sanjamo
Za leto 2024 si želijo vodikov pogon
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
J.McLane ::
Tule si lahko preberete PR, to je vse kar se ve, so bolj smernice, ki se lahko še spremenijo:
https://assets.lemans.org/explorer/pdf/...
Za motor konkretno piše tole:
Free engine architecture (small or bigger capacity, Turbo Charged or Normally
Aspirated, whatever is the number of cylinders)
Wankel je IMO po tej logiki dovoljen, vendar je vprašanje če je smiseln. Velikost motorja ne bo bistvena prednost, ker ni omejitve pri aerodinamiki, teža prav tako ni problem, bo pa nagrajena učinkovitost motorja, ker 700 HP je samo ciljna vrednost, če bo kdo iz omejenga pretoka goriva iztisinil kaj več konj bodo to po mojem dovolili, če bo kdo imel slabo učinkovit motor, ga bodo sicer lahko približali da bo konkurenčen, sigurno pa ne hitrejši od tistega z najučinkovitejšim motorjem.
Tudi Toyota je že pred časom predstavila svoj koncept takega vozila:
https://assets.lemans.org/explorer/pdf/...
Za motor konkretno piše tole:
Free engine architecture (small or bigger capacity, Turbo Charged or Normally
Aspirated, whatever is the number of cylinders)
Wankel je IMO po tej logiki dovoljen, vendar je vprašanje če je smiseln. Velikost motorja ne bo bistvena prednost, ker ni omejitve pri aerodinamiki, teža prav tako ni problem, bo pa nagrajena učinkovitost motorja, ker 700 HP je samo ciljna vrednost, če bo kdo iz omejenga pretoka goriva iztisinil kaj več konj bodo to po mojem dovolili, če bo kdo imel slabo učinkovit motor, ga bodo sicer lahko približali da bo konkurenčen, sigurno pa ne hitrejši od tistega z najučinkovitejšim motorjem.
Tudi Toyota je že pred časom predstavila svoj koncept takega vozila:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Torej je res en izmed najboljših dirkačev na svetu trenutno. Ne glede na predstave v F1 :)
J.McLane ::
Ni mu kaj oporekati, se je izkazal. Namen ima odfurati tudi druge dirke na koledarju, no vsaj imel jih je, upam da se sedaj po osvojitvi LeMansa ne bo premislil.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Dva dobra posnetka v gostem prometu, za tiste ki niste spremljali poglejte kaj ste zamujali
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
borisk ::
zaradi takšnih stvari mi je žal da nisem skočil na kripto vlak nekaj let nazaj.
kakšen lambo, moby dick FFS!!!
kakšen lambo, moby dick FFS!!!
PrimozR ::
Z zgodovino Le Mansa je povezano marsikaj, pa se ne lepi v tole temo. Pa WEC ni samo Le Mans.
J.McLane ::
Objavljena so uradna pravila, ki bodo veljala za leta od 2020 do 2025.
Prezentacija:
https://assets.lemans.org/explorer/pdf/...
Celoten tekst:
https://www.fia.com/file/75543/download...
- ERS-K samo na sprednji osi, moč omejena na 200 kW (omejitve tudi glede obratov, materialov, samo en motor povezan preko diferenciala)
- Motor poljuben ampak omejen na 520 kW (omejitve glede uporabljenih tehnologij in materialov)
- Min masa dirkalnika 1040 kg
- Privatne ekipe bodo imele na voljo hibridni sistem dobavitelja za 3 milijone EUR, vsak ki razvije svoj hibridni sklop ima možnost ponudi svojega za ta znesek.
- Poudarek na nižjih stroških, 20 milijonov EUR naj bi bilo dovolj za eno sezono za dva dirkalnika
- Če se uporabi motor ali hibridni sistem iz produkcijskih vozil, katerih se naredi najmanj 25 prvo sezono in 100 naslednjo sezono, potem omejitev materialov in tehnologij ni, za ERS-K lahko uporabijo tudi dva motorja na prednji osi (torque vectoring?).
Kot kaže bo Toyota izkoristila to zadnjo alinejo in dala v produkcijo GR Super Sport:
https://www.topgear.com/car-news/motors...
Zna se zgoditi, da bo kakšna privatna ekipa uporabila Toyotino tehnologijo. Od tovarniške konkurence zaenkrat še nič oprijemljivega, čas za razvoj in testiranja se bo počasi začel iztekati.
Prezentacija:
https://assets.lemans.org/explorer/pdf/...
Celoten tekst:
https://www.fia.com/file/75543/download...
- ERS-K samo na sprednji osi, moč omejena na 200 kW (omejitve tudi glede obratov, materialov, samo en motor povezan preko diferenciala)
- Motor poljuben ampak omejen na 520 kW (omejitve glede uporabljenih tehnologij in materialov)
- Min masa dirkalnika 1040 kg
- Privatne ekipe bodo imele na voljo hibridni sistem dobavitelja za 3 milijone EUR, vsak ki razvije svoj hibridni sklop ima možnost ponudi svojega za ta znesek.
- Poudarek na nižjih stroških, 20 milijonov EUR naj bi bilo dovolj za eno sezono za dva dirkalnika
- Če se uporabi motor ali hibridni sistem iz produkcijskih vozil, katerih se naredi najmanj 25 prvo sezono in 100 naslednjo sezono, potem omejitev materialov in tehnologij ni, za ERS-K lahko uporabijo tudi dva motorja na prednji osi (torque vectoring?).
Kot kaže bo Toyota izkoristila to zadnjo alinejo in dala v produkcijo GR Super Sport:
https://www.topgear.com/car-news/motors...
Zna se zgoditi, da bo kakšna privatna ekipa uporabila Toyotino tehnologijo. Od tovarniške konkurence zaenkrat še nič oprijemljivega, čas za razvoj in testiranja se bo počasi začel iztekati.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | WEC 2017 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 4621 (2973) | J.McLane |
» | WEC 2016 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 4880 (2594) | J.McLane |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381559 (237154) | BT52 |
» | WEC 2015 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15570 (10621) | PrimozR |
» | WEC 2014 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31208 (21592) | BT52 |